czy on powinien być w uchwycie czy przed, Chyba oczywiste, że ma siedzieć w uchwycie
W polifcie standardowo pęka połączenie serwa z dźwignią regulacji kierunku nawiewu, pęka taki sześciokąt w dźwigni w którym siedzi oś serwa. Całość dostępna po prawej stronie pod deską. Sprawdź czego brakuje na dmuchawie, plusa czy masy.
Rozebrac konsole srodkowa i sprawdzic czy linki sa na swoim miejscu od sterowania klapami i czy cos jest nie pourywane bo pisałes ze samochod uzywany wiec moze ktos w nim grzebał
wypiął się pancerz linki przy pokrętle lub na drugim końcu.
czy tą sterowke można naprawić np wymienić potencjometr ? Potencjometry odpowiadają za regulację temperatury i prędkości dmuchawy nawiewu, za regulację kierunku nawiewu odpowiedzialny jest przełącznik.
To jest krokowiec, jedno wycięcie potrzebuje do zorientowania się gdzie jest, dalej już ma po krokach zapamiętanych w sterowniku poszczególne pozycje.
No i gitara, jak dasz radę naprawić to temat zamykaj :-)
Po pewnych ustaleniach w module sam pod maską są błędy B1032 sygnał wejściowy obwód 15R B1025 obwód sygnału 15 ,a także w kluczu brak pewnej części może ktoś poradzi
Jedź do innego warsztatu i poproś o wymiane serwomechanizmu od sterowania kierunkami nawiewu. Kup używany i wymienią Ci w rozsądnych pieniądzach. Po co się męczyć.
A nowy wentylatorek ma taki sam kierunek nawiewu jak stary?
Regulacja kierunku nawiewu i temperatury realizowana jest przy pomocy klap i sterujących nimi silniczków krokowych. Z poziomu panela sterującego można zrobić test i kalibrację układu. Szukaj na forum 203 (polskim) - tam wszystko jest.
Tak, linia X to jest taki + po włączeniu zapłonu, który jest pozbawiany napięcia w momencie kręcenia rozrusznikiem po to aby odciążyć akumulator (wycieraczki, kierunki, nawiew, ogrzewana szyba etc.)
Klapa rozdziału, silnik klapy rozdziału, instalacja silnika, panel sterujący...
Problem rozwiazany.Winowajca okazal sie panel climatronica
sprawdziłbym jeszcze przewody podciśnienia. w mojej poprzedniej omedze MV6 miałem coś takiego, że jak ostro przyspieszałem, to spadało podciśnienie i nawiew przełączał się w ustawienie początkowe. po zdjęciu nogi z gazu wszystko wracało do normy. Sterowanie kierunkiem nawiewu (szyba/nogi i tak dalej) odbywa się właśnie za pomocą podciśnienia.
U kolegi raczej nie ma tego filtra, do tego nie ma on nic do rzeczy, nawet, gdyby był zapchany na amen, po prostu nie ciągnąłby świeżego powietrza, tylko działałby jak na "obiegu wewnętrznym powietrza". Do sprawdzenia linki sterujące klapami nagrzewnicy. O ile pamiętam, po wyjęciu wkładu schowka powinna być widoczna dźwignia zamykająca nawiew na szybę....
Ale w manualu. Czyli demontujesz radio, pamiętaj o kodzie, jeśli oryginalne. Dziurę już jest duża więc możesz pozaglądać, czy nie widać jakiś nieprawidłowości. Jak nie, to ściągasz panel. Jak pogrzebiesz w sieci, to znajdziesz tuturial.
Czy zdjagnozowałeś usterkę nawiewu? Mam to samo w C4 i wszystko sprawdzone ale też nie działają kierunki.
a na moje oko rozbierz panel sterujący nawiewami i zobaczy czy czasami jakis "spec" nie pomylił linek sterujących zaworkiem nagrzewnicy z sterowaniem kierunków nawiewów... a to ze dmuchawa nie dziala to na 100 sterownik znajdujący na rurze powietrznej nad nogami pasarzera...
A, jeżeli to klimatronic to co innego. Masz wajchy "ciepło-zimno" i druga wajcha "kierunek nawiewu".
Czy jak wciskasz coś na panelu typu zmiana pozycji nawiewu to czy coś słychać pod deską? Odpowiednio to co wciskasz pojawia síę na panelu?
Sprawdzić należy cały układ począwszy od monowtrysku przez zbiornik podciśnienia aż do kabiny do przełącznika. Często pod maską lubią pękać sztywne przewody połączone z gumowymi. Jeżeli jest wszystko ok to sprawdź czy przy przełączaniu tego pokrętła słychać charakterystyczne "psyt". Jeżeli tak to mogło spaść cięgno poryszające kurtynami kierunku nawiewu...
Taki sam problem pare dni temu wyskoczyl dodatkowo webasto padlo
Być może słaba wentylacja obudowy. Jaki model obudowy Kolega posiada i jakie wentylatory są zamontowane (rozmiary, miejsca w obudowie, kierunki nawiewu)? Bok obudowy założony? Czym był wykonany pomiar temperatury karty/chipsetu? Temperatura 60°C nie jest szczególnie szkodliwa dla chipsetu, dla starszych kart HD48xx też nie jest to nic zabójczego, aczkolwiek...
Witam, czy udało się rozwiązać problem? Co było przyczyną usterki? Mam identyczne objawy w mojej Astrze Pozdrawiam edit W innym wątku na forum znalazłem poradę, aby wyczyścić błędy komputera. Faktycznie pomogło. Wniosek, zwarcie w układzie może spowodować błąd i zblokować nawiew w jednej pozycji. pozdro
Napisałeś że zasilacz wtłacza powietrze a badasz dłonią nadmuch - mam nadzieję że chodzi o dłoń przyłożoną od wewnątrz (obudowy) ? Leven dobrze radzi a ty ewentualnie sprostuj jesli się pomyliłeś. Zależnie od obudowy są np. wentylatory wtłaczające powietrze z przodu obudowy (front)- u samego dołu. Są też inne patenty ale z doświadczenia wiem że źle...
Jak podasz na szybę włączy sie AC. Osuszanie szyby.
Nie ma chetnych, no wiec sam sobie odpowiem :). Za nawiew odpowiadaja dwa silniki: jeden do wlaczania/wylaczania wewnetrznego obiegu powietrza, drugi do zmiany kierunku nawiewu - i ten wlasnie byl uszkodzony. Panel sterowania nadmuchem to tylko wylaczniczki z diodkami, zadnej elektroniki.
Rozbierz i poskładaj poprawnie.
Witam Jest tak fabrycznie. Jeśli ustawisz kierunki nawiewu na 0 to wtedy wyłączysz nawiew . pozdrawiam
Witam tak jak w temacie brak sterowanie kierunkiem nawiewów. Powietrze leci sobie gdzie tylko chce. Z tunelu środkowego leci cały czas ale to standard akurat w manie na nogi również cały czas oraz na szybę raz leci słabo a raz w ogóle. Sterowanie obiegiem zamkniętym/otwartym działa oraz nawiew na szyby również działa. Podejrzewam, że są tam jakieś silniczki...
Proszę o sugestie od czego zacząć poszukiwania rozwiązania problemu. Odczyt usterek, test urządzeń, demontaż i kontrola, naprawa/wymiana uszkodzonych części - w tej kolejności.
Może wziąłeś się nie za ten co trzeba. Są dwa na „skrzyni grzewczej” - jeden od kierunku nawiewu i jeden do temperatury oraz trzeci w okolicach wentylatora od obiegu wewnętrznego. Przyznam, że nigdy się nie spotkałem z mechaniczną usterką klap (np. wyłamanie, wypadnięcie) powstałą „sama z siebie”.
Żeby dostać się do tych silniczków klap to trzeba ściągnąć deskę rozdzielczą (kokpit) wtedy widać ja jak na dłoni.
Mój sposób który mnie jeszcze nie zawiódł to - -ściągasz węże od nagrzewnicy od strony ściany grodziowej -w końcówki nagrzewnicy zakładasz swoje węże -do nagrzewnicy wlewasz gorącą wodę z kwaskiem cytrynowym i pozostawiasz na jakiś czas -płuczesz nagrzewnicę wodą pod ciśnieniem -Nie raz trzeba zużyć 10 kwasków cytrynowych i operację powtarzać (wszystko...
Usunięcie błędów pomogło. Jak ktoś miałby taki problem, faktycznie polecam podłączyć samochód pod kompa. Problem znika.
Moim zdaniem jak zmieni na wyświetlaczu to silnik,jeżeli jest jeden umarł.
Klima jest manualna bez wyświetlacza a kierunek nawiewu jest manualny czyli są 3 pokrętła
Sprawdzić silniczki sterowania kierunku nawiewu
Na forum Chryslera znalazlem taki opis moze sie sprawdzi cyt ''Po zrobieniu testu: dmuchawa na full,kierunek nawiewy na wprost ,full zimne, przycisk wycieraczki i spryskiwajki ''
Witam, w moim aucie (Jeep) chciałem wymienić diody podświetlające w panelu klimatyzacji bo się poprzepalały z wiekiem.. Po wlutowaniu nowych jednak pojawił się problem regulacja temperatury i nawiewów. Wszystko działa, ale po chwili przestaje działać właśnie sterowanie kierunkiem nawiewu i potencjometr temperatury. Co ciekawe kiedy włączę światła wszystko...
Pierwszą i podstawową informacją o niedziałającej zmianie kierunku nawiewu jest to że dmucha tylko na szybę. Jeśli twierdzisz że siłowniki działają to musisz sprawdzić czy zamykają kanały od kierunków nawiewu, bo skoro siłowniki działają i poruszają klapki to musi być zmiana kierunku nawiewu. Masz tam jeszcze po stronie pasażera taką gruszkę która magazynuje...
Nagrzewnica ma niewiele do kierunku nawiewu . Jeśli ręcznie wymuszasz to powinno dmuchać . Najwyżej słabo by grzało . Słychać chociaż po szumie że wentylator rozpędza się ?
1) Zdemontuj filtr p-pyłkowy 2) Rozpyl środek do wnętrza nagrzewnicy (sporo tego rozprowadź) 3) zamknij szyby w autku i uruchom wentylator na maksa (tylko w nim nie siedź bo niektóre środki są drażniące) 4) poczekaj ok 3min. 5) Podczas pracy wentylatora postaraj się co jakiś czas zmieniać kierunek nawiewu tak aby przejść przez wszystkie położenia. 6)...
sprawdz przejscie wezyka jak przechodzi przez grodzie
Na chłopski rozum - wystarczy przyjrzeć ikonom i pomyśleć. Choćby obieg zamknięty/nawiew z zewnątrz, kierunek nawiewu, regulacja temperatury, po prawej dla drugiego pasażera itd.
Zabezpieczenie przed zamarzaniem nie pozwoli na włączenie sprężarki. U mnie jest to mniej niż 5°C, natomiast pracuje cyklicznie w obecnych temperaturach, im zimniej tym krótsze cykle pracy w stosunku do cyklu przerwy. Nie pamiętam przy jakiej temperaturze nie startuje w ogóle. O jaką różnicę pytasz? Opcja auto to automat siły i kierunku nawiewu, nie...
Kursaxx dobrze mówi - silniczki regulują kierunek nawiewu
przełączanie nawiewu czyli co konkretnie? kierunku nawiewu? szybkości dmuchawy? obiegu wew/zew? czy może temperatury?
Witam Przekaznik od zapłonu jest tylko jeden K171 w skrzynce bezpieczników.
To dość powszechny problem. Silnik regulacji nawiewu ciepło - zimno i kierunku nawiewu.
Ale co dokładnie? Podciśnienia regulacji kierunku nawiewów?
Witam W moim modelu klimatyzacja uruchamia sie przy przełączeniu kierunku nawiewu na szyby lub szyby/nogi. Z tego co wyczytałem pod przełącznikiem kierunków nawiewu jest mikrowyłącznik który uruchamia klimatyzację niezależnie od wyłącznik głównego klimatyzacji. Szukam sposobu wyłączenie/odłączenia tej opcji
nie musisz sciagc lewarka zmiany biegów, środkowy kokpit przykręcony jest przy nawiewach górnych i po wyjęciu radia są dwa wkręty, po odkręceniu tych wkrętów możesz zdjąć kokpit. Potem odkręć panel sterujący do niego podłączone są dwie linki które sterują kierunkami nawiewów.
Ozon wprowadza się przez otwór który stanowi początek układu przewietrzania. Najczęściej znajduje się na podszybiu. Chodzi o to aby cały układ wyozonować. Samo ozonowanie bez skutecznego odgrzybiania daje tyle co założenie czystych majtek na us.aną d.pę. Aby dobrze i skutecznie odgrzybić parownik należy się do niego dostać (najgorsza część roboty i...
Mam problem z kierunkami i nawiewem tzn nie działają ale awaryjne działają bezpieczniki są sprawdzone i działają. proszę o pomoc
Witam. Nie mogę rozwiązać problemu z regulacją nawiewu i grzania, Laguna 2 przedlift. Od jakichś dwóch lat już mam problem z regulacją nawiewu i grzania, do tej pory pomagała bateria 9V lub zmiana panelu. Od niedawna klimatyzacja przestawała pracować powyżej 2 tys. obrotów i totalnie przestała działać regulacja kierunku nawiewu i temperatury. Tylko...
rezystor (moduł) podmieniony nie pomogło, razem zamówiłem jeszcze panel sterowania climatronic i strzał w dziesiątkę, po podmiance działa jak powinno. Ciekawi mnie tylko co z nim nie tak ? wyświetlacz, regulacja kierunku nawiewu, wszystkie klawisze włącznie z podgrzewanymi siedzeniami działają ale nie wywołuje dmuchawy, co mogło się przepalić w tym...
Kierunek nawiewu ustawiony na przednią szybę?
Może padł czujnik temperatury silnika (jest dwa, jeden od wskaźnika, drugi do komputera), albo spróbuj zmienić kierunek nawiewu, po włączeniu nawiewu na szybę klimatyzacja może sama się uruchamiać, a kontrolka nie musi tego sygnalizować.
Witajcie. Jak dostać się do przełącznika nawiewu powietrza, ponieważ coś się tam rozsprzęgliło . Nie można zmieniać kierunku nawiewu.
Odkręcałem dziś w kabinie panel z pokrętłami i wychodzi od tego pokrętła zmiany nawiewu linka która idzie w kierunku kolumny kierowniczej i myslalem ze ona steruje zmianą kierunku nawiewu (mam Magnum z 2007 r.) A ten silniczek krokowy jest moze w tej puszce gdzie znajduje sie nagrzewnica? .. no i jak mam go ewentualnie sprawdzic?
Dzień dobry Pacjent to VW CARAVELLA 2019 ROK. Klimatyzacja manualna tzw climatic. Problem jest taki że coś się dzieje z kierunkami nawiewów. Po ok 2h jazdy nagle klapy wariują i powietrze nie leci prawie z zadnych kratek. Słychać że wszystko kotluje się pod maską. Po odstaniu 2 godzin wszystko wraca do normy. -Brak błędów w sterowniku - reset ustawienia...
przedewszystkim sprawdź cięgna od regulatora kierunku nawiewu do nagrzewnicy
Witam Mam problem z fordem galaxy 2009r. Radio dotykowe z navi. Panel sterowania nawiewu działa przez parę sekund i go wyłącza nie reaguje na żadne zmiany tzn.temperatury,prędkości i kierunku nawiewu.
Witam! Zanim pojadę na serwis chciałbym się zapytać: Mercedes B klasa W245 '06. Mam jakiś dziwny objaw. Klima działa ale nie do końca. Nawiew kierowcy daje ciepłym 30st. natomiast pasażera takim letnim 20st. powietrzem... Przełączanie kierunkami nawiewu działa. Ratuje się na razie zamknięciem nawiewu kierowcy i tylko nawiew pasażera działa. Ale i tak...
Oczywiście , że możesz. Tylko kierunek nawiewu zastosuj ten sam.
Problem udało się rozwiązać z jakiś przyczyn zamarzał parownik po całkowitym serwisie układu czyli nowy olej na nowo próżnia i czynnik problem nie występuje Przede mną wymiana panelu nawiewu bo pokrętło od kierunku nawiewu straciło selektor i chodzi bez tzw. Przeskoków Ale przeraża mnie ilość plastików które trzeba ściągnąć mimo że nowy panel już mam...
Witam, sprawa dotyczy Mercedesa w210 320 cdi kombi Witam Ogrzewanie ok, tylko nie działają przesłony kierunku nawiewu, zatrzymały się na nawiewie przedniej szyby oraz przy drzwiach, nie można zmienić kierunku pomimo wskazań na klimatroniku. Proszę o pomoc gdzie szukać usterki , jaka zasada działania- elektryczne czy pneumatyczne? z góry dziękuję Powrót...
Sprawdziłem silniczki, ten widoczny na górze działa. Ten na dole nie wykonuje żadnej pracy. Sprawdzałem to zwiększając temperaturę oraz zmieniając kierunki nawiewu. Czy to właśnie ten silniczek odpodaia za ciepłe i zimne powietrze prawej strony?
Nie jestem pewien co do optymalnego wybrania miejsca umieszczenia wywiewu - jeśłi ciepłe powietrze (ogrzane przez grzałkę ) unosi się do góry, a Ty wyciągasz je dołem, to hamujesz jego naturalny przepływ. Poza tym na pewno jego część ucieka otworem na filament. Druga sprawa nawiew chłodzący wydruk - z tego co się orientuję wentylatory odśrodkowe dość...
wina użytkowania. otóż. Nie można w tym samym czasie zmieniać temperatury i kierunku nawiewu bo wtedy ośki na klapach mieszalnika pękają A to dobre! W takim razie dlaczego te klapy z zestawu naprawczego nazywają się "wzmocnione" ? ;) Panowie z ASO robią tzw. "pijar" - to nie oryginalne klapy do kitu, to użytkownik popsuł. A jakże...
Regulacja zmiany kierunku nawiewu w caroplusach realizowana jest na bazie podciśnienia wykorzystywanego do popruszania siłownikami pneumatycznymi. Począwszy od układu wtrysku paliwa (pod obudową filtra powietrza) po prawej stronie patrząc na silnik, znajduje się wyjście przewodu gumowego z dodatkiem (na części prostej) cienkiej i bardzo kruchej rurki....
Jakiś czas temu przestała mi działać dmuchawa nawiewu, potem przez jeden dzień działała i od tego czasu nie działa w ogóle. Sama klimatyzacja jest sprawna, kompresor działa, klapy kierunków nawiewu też się przestawiają. Klimatronik wskazuje błąd 18.1 czyli błędne napięcie na silniku dmuchawy powietrza, błąd stały. Podłączyłem dmuchawę na krótko do prądu...
a ten wstawiony silnik to kręci sie w dobrym kierunku
skoda octavia1 2000r,pokrętła od regulacji ciepła,siły nawiewu i kierunku nawiewu nie mają podświetlenia.jak moge to naprawić?jak to w ogóle rozebrać?
są trzy pokretła to środkowe wskazuje kierunki nawiewu a podspodem regulacia na "suwaku"
Witam Zgasła jedna z żarówek lub dioda która podświetla panel sterowania nawiewem,kierunek nawiewu,oraz zimne-ciepłe powietrze sęk w tym że nie wiem jak się do tego dobrać a i w książce serwisowej nic na ten temat nie ma.Za wszelką pomoc serdecznie dziękuję. Pozdrawiam
Wyjmij schowek i sprawdź czy działają siłowniki podciśnieniowe i czy przy zmianie kierunku nawiewu czujesz różnicę.Wskaźnik na O norma.
Hmm być może to jest klimatronik, właściwie nie do końca wiem jakie są kryteria żeby można było nazywać klimę klimatronikiem. Są 3 pokrętła, zimniej cieplej, intensywności nawiewu i kierunki nawiewu. Nie ustawia się żadnej temperatury zadanej tylko można ustawić zimniej, albo cieplej, ale ok. To w sumie chyba nie jest takie ważne. Jutro spróbuję przestawić...
w większości aut, przełączanie kierunku nawiewu jest serowane podciśnieniem z silnika. Może spadł ci któryś z wężyków ?
To trzeba sprawdzić poprawność położenia cięgna od sterownia wyborem kierunku nawiewu, usterka przecież czysto mechaniczna raczej
Więc, ja nie mam pojęcia, dlaczego tak sama z siebie się włącza. Więc spróbuj ustawienia kierunków nawiewu tak żeby wykluczyć nawiew na szybę czołową
Nie wiem czy dobrze rozumiem bo jestem laikiem w tych tematach. Panel klimatyzacji to ta konsola z 3 pokrętłami (nawiew, klima i kierunek nawiewu) w kabinie? Serwis twierdzi, że panel jest sprawny i wiązka elektryczna też.
Regulacja prędkości nie ma nic do tego. Jeśli masz nie zamknięte do końca boczne nawiewy to ciepło będzie leciało zawsze (nie z taką samą siłą) niezależnie od tego gdzie ustawisz kierunek nawiewu.
Dobrze przekop forum, było kilkakrotnie pisane jak uporać się z tym problemem przy pomocy zwykłej żarówki :D
nadpalony styk - odpada bo po stykach idzie prąd rzędu kilkudziesięciu mA - tylko do wysterowania przekaźników. ja bym stawiał na przekaźnik bądź.. przełacznik od kierunku nawiewu (podczas zmiany kierunku zawiewu następuje redukowanie nadmuchu )
nie mam funkcji ekon mam tylko przycisk AUTO / OFF / KIERUNKI NAWIEWU / PRĘDKOŚĆ SILNIKA NAWIEWU / REGULACJĘ TEMPERATURY
Dzięki za szybką reakcję. Jedyne słyszalne zmiany obserwuję przy regulacji kierunku nawiewu np z szyby na nogi albo na kabinę, wtedy po 1-2 sekundach ustawia się na dany obszar. Przy regulacji temperatury nie słychać.
Jakoś tak przez pośpiech i nieuwagę mój tata oparł się o wylot nawiewu przy drzwiach pasażera i uszkodził dwie z sześciu listewek odpowiedzialnych za kierunek nawiewu. Listewki trzymają się jednej strony ramki nawiewu i kierunek ich ruchu jest przeciwny do pozostałych sprawnych. Czy listewki wyskoczyły tylko z zaczepów i to tylko kwestia ich wpięcia...
Witam szanownych forumowiczów i proszę o pomoc. Otóż mam problem z MB Atego 815 2000r , nr vin WDB9700771K505798 nie działają żadne wskaźniki ani wyświetlacz oraz oświetlenie deski , bezpieczniki sprawdzone, światła, kierunki, nawiew, wszystko działa. Dodam że auto jeździ odpala tylko deska i wyświetlacz nie działa. Proszę o pomoc bo trochę strach tak...
tylko że wentylator silnika pracuje normalnie a nie ma możliwości regulacji temp oraz kierunku nawiewu, ale jak znajdę trochę czasu to może spróbuje się do tego ustrojstwa dostać może jest tam jakiś sterownik
Mam klimatyzację manualną. Przy zmianie kierunku nawiewu z pozycji Szyba- Szyba+nogi kierunek powietrza zmienia się (słychać też pracę silniczka) . Przy zmianie z Szyba+nogi na same nogi i dalej przekręcając pokrętło w lewą stronę słychać pykanie (tak jakby coś się zacięło) i regulacji już nie ma. Jest jakiś prosty sposób na dostanie się do mechanizmu...
a może ktoś podpowie jeszcze coś z tą klimą, mam fh12 z 2004 r. i świruje mi klima, nie załącza wogole, nawiew chodzi tylko na manual ale po chwili zaczyna śworować i co chwila albo wieje na szybe albo na nogi albo wszystko naraz, co 3-4 minuty zmienia kierunek nawiewu, temperatura to samo, raz cieplym raz zimnym. Ktoś wie o co tu chodzi?? lub do kogo...
Witam sorki ze ogrzewam kotleta.. :\ posiadam autko z 2001 roku 3.3 bezyna zmieniałem podświetlenie w panelu klimy nie po raz pierwszy i od tego momentu niemam sterowania kierunkami nawiewu panel pokazuje że steruje a nic się niedzieje klimatronik 3 strefowy ma ktoś schemat bo zawisło mi na nadmuch na szybę i nogi i co najgorsze nie steruje zimno ciepło
Normalne dla pozycji auto,priorytetem dla sterownika klimy w niskich temperaturach zewn. jest nie dopuscic do zaparowania przedniej szyby.Po wylaczeniu ,,auto,, masz mozliwosc natychmiastowego sterowania kierunkiem nawiewu,tak?
Witam Zdemontowałem przelączniki winowajcą był ściemniacz zrobiłem zworkę i jest OK swieci na max ale nie mruga.W dalszym ciągu nie mam podświetlenia pokręteł ciepło - zimno nawiew i kierunek nawiewu chociaż podświetlenie popiolki jest.Bezpieczniki spr.
Zdemontuj schowek,pod zespolem nagrzewnicy masz serwo regulacji kierunku nawiewu.Rozepnij niebieska wtyczke i podaj napiecie na przewod zolty i brazowy,jesli serwo ruszy to nalezy sprawdzic,czy sterownik klimy widzi polozenie serwa klapy kierunku nawiewu(za pomoca vaga)Jesli widzi,nastawy podst.vagiem i bedzie robic
Opornicy szukaj za wentylatorem w tunelu powietrznym, jeśli słyszysz wentylator znajdziesz opornicę. Kierunki nawiewu bez klimatronica sterowane są zazwyczaj linką sprawdż czy cięgno i pancerz linki jest umocowane.
Witam. Od kilku miesięcy borykam się z klimatyzacją w swoim Passacie. Otóż ciepłe powietrze leci tylko i wyłącznie z pierwszego nawiewu od strony pasażera. Na środkowy nawiew i nawiew kierowcy cały czas jest podawane zimne powietrze, nawet gdy temperatura ustawiona jest na maksimum. Nie ma znaczenia czy klima jest włączona czy nie. Nie ma też znaczenia...
kierunek nawiewu citroen sterownik nawiewu nawiewu tranzystor demontaż nawiewu
zmywarka bosch mycia renault częstotliwość sterownik lm339
łucznik naprężacz sprinter podłączenie webasto
Wymiana immobilizera w Volkswagen Polo 1.4 na 1.0 Radio Manta RS5501 Toronto - samoczynne włączanie