jak już pisałem zimne luty albo padło 12v szukaj w tym kierunku
Przerywacz jest w tablicy bezpieczników ma trzy nogi o oznaczeniu 49,49a i 31. Powodzenia.
przy włączaniu prawego kierunku od razu przepala się bezpiecznik Zwarta , a zarazem uszkodzona żarówka prawego kierunku? Podkreślam zwarta .
Wstaw ten opornik z anglika i podłącz z powrotem, tylko tak aby go powietrze z dmuchawy studziło, wyprowadzenia na silnik masz...a z wersji europejskiej wyprowadź kable silnika (czerwony i niebieski na ostatnim zdjęciu i podepnij pod dwu pinową kostkę angielską:) Pamiętaj o kierunku obrotów:)
Stacyjki do A6 C6 też wymieniacie? Dobra dajcie spokój już bo temat zszedł nie na interesujący założyciela posta kierunek.
Mój moduł 3C0 959 433 K. Spróbuję ogarnąć tego pomocnika i próbować zmieniać te bajty. Dziękuję za kierunek.
Kostka stacyjki do wymiany.
Tak mam hak, będę badał wiązkę na wyjściu. Wywala na włączonym kierunku
Przekaźnik wymień w centralne odpowiadający za kierunki.
gościu bierzesz wiązkę która idzie spod kierownicy bez względu do którego gniazda idzie i w niej szukasz przewodów czernego z zielonym paskiem i czarnego z białym paskiem .
Może tak od początku. Auto wchodzi w tryb awaryjny to rejestruje się błąd . Jaki. Potem dopiero robić diagnostykę w tym kierunku.
Chyba służyła do czegoś innego ,nie do kierunków.
jest to złącze do kierunkowskazów na błotnikach. Vw w każdym passacie przygotował instalacje pod kierunki, a nie wszędzie były montowane. Co do kodów błyskowych poszukaj sobie na google albo na elektrodzie prostego schematu z diodą. kabelek o którym będzie tam mowa to takie żółty pojedyńczy znajdujący sie nie opodal tej wtyczki do kierunków. Pozdrawiam
Ciasna linka gazu? Za słaba sprężyna powrotna? Szukaj w tym kierunku.
Z prawej cofania z lewej przeciwmgielne jak mnie pamięć nie myli. Mgła się zgadza ale cofki ma dwie(obie białe strefy zaraz obok kierunków)
Cześć, zrób test na wysterowanie geometrii z komputera diagnostycznego i zobacz czy sztanga poruszą się w pełnym zakresie. Ewentualnie odłącz podciśnienie z gruszki i zobacz czy sztanga idzie do końca swojego zakresu następnie załóż podciśnienie i obserwuj ruch w odwrotnym kierunku.
Możesz spróbować zluzować śruby na które to dokręciłeś i zobaczyć. Ogólnie wygląda na bubel, szczególnie te awaryjne. Swoją drogą skoro zdecydowałeś się na wymianę, to coś musiało być nie tak. Diagnoza była dobra? I czy tam aby nie było długopisowego mechanizmu? Że raz ciągniesz (daleko) załącza i potem drugi raz tak samo i wyłączasz?
Ja strawiam ze to zawieszenie, w paskach b5 to normalka, zawieche sie w nich robi srednio co 10-15tys km, to najwieksza i najczestsza przypadlosc tego auta, na twoim miejscu szukalbym w tym kierunku.
Sterowanie zamkiem w drzwiach z opornikiem 180ohm, na jednym przewodzie. Kierunki podzielone w konektorach przy czarnym modułe pod deską. Ewentualnie możesz podpiąć się pod pozycyjne przy przełączniku.
Jest jeszcze jedna opcja. Klapa ciepło zimno. Jeżeli nie działa bo połamało uchwyt od silniczka to będzie zimno. Ale najpierw info czy przewody do grodzi kabiny są gorące w obu kierunkach.
Tam wychodzi zasilanie i masa na silnik pompy abs. Zrób test z vaga to pojawi się masa :) To jest zły kierunek poszukiwań.
Diagnostyka w kierunku czujnika położenia wałka rozrządu.
Ok to rozbieram licznik a jaka diode zamowić trzeba?
jeden na wezu zasilającym tylko w dobrym kierunku
Ja obstawiam bajzel pod nogami kierowcy w kierunku słupka
Mam problem,kupilem te autko i jest problem z domykaniem szyb od strony kierowcy.W momencie kiedy zamykam kluczykiem zamek drzwi kierowcy i przytrzymam dluzej to wszystkie okna sie otwieraja,w pozostalych drzwiach jest dobrze,czyli odwrotnie.sterownik szyb na drzwiach od strony kierowcy tez odwrotnie steruje niz pozostale od otwierania szyb,gdzie moze...
Wygląda na problem z zasilaniem,sprawdź po schemacie przewody zasilające po + zawór evap i n75 od tych elementów w kierunku przekaźnika/bezpiecznika.
sterownik 38 pinowy bez samodiagnostyki bez złącza diagnostycznego Digifant 037 906 022 ED nie ma nawet kontrolki awaryjnej pracy - to pewne Dzwonią dzwonią, tylko nie wiadomo w któym kościele. Sprzedaj b3 kup b5 i już masz lampkę na którą lubisz zerkać a ona miło miga w twoim kierunku.
Przekaźniki masz 3 zaraz przy złączach. Po ścieżkach dojdziesz które to. Doszedłem do tego, że jest to ten największy przekaźnik v23072-c1059-a208 czyli przydałoby się go wymienić i sprawdzić, czy pomoże...
Manetka kierunków do czyszczenia/wymiany, wymiana przerywacza nic nie da bo problem wyżej
Witam wydaje mi się że to dzwonienie-brzęczenie na początku to odgłos blachy-obudowy,mogę się mylić ale szukałbym w tym kierunku .Pozdrawiam
To zupełnie żle myślisz-kierunek Bordnetz
obił mi się o uszy podobny przypadek, i okazało się że był zarcie miedzy przewodami w głównej wiązce koło bezpieczników. zarcie? raczej odpada,dziala po prostu na odwrot,jak otwieram zamek to szyby sie domykaja,a jakby bylo zwarcie to albo by nie dzialal wogole albo tylko w jednym kierunku
Po 1 w "dżojstiku"nie ma żadnego silnika, po 2 to przełącznik na 99% wymiana.
Lampka w bagażniku po otwarciu klapy świeci?
polecam gazmajstrow na osowej, sa naprawde kumaci i mi zawsze pomagali. Firma Argaz ("za obwodnica" w kierunku osowej)
100km od Włocławka kierunek Gdańsk A2
Nie trzeba wymieniać mechanizmu, dzisiaj robiłem dokładnie taki sam przypadek w B4 '93 combi. Wystarczy trochę skasować luzy za pomocą kombinerek i szczypiec (widać co trzeba przygiąć), ustawić właściwą pozycję, umyć dokładnie benzyną, lub naftą cały mechanizm i przesmarować dobrze czymś, co nie gęstnieje. Ja używam akurat taki specjalny spray Wurth'a,...
Sprawdź poprawność podłączenia kabli przy przełączniku od kierunków... Pozdrawiam!
Panowie dzięki pójdę w tym kierunku szukając dalej przyczyny
Witam. Od pewnego czasu w moim passacie zaczęły się psuć kierunki... Problem polega na tym, gdy włączam lewy lub prawy kierunkowskaz włączają się światła awaryjne. Gdy włącze przyciskiem awaryjne to tak samo światła awaryjne... Próbowałem wielu rzeczy... Grzebałem w przekaźnikach wymieniłem przekaźnik od kierunków mam na zbyciu drugiego passata z którego...
Witam coś się popsuło ,bo jak włączę kierunek lewy to kierunek działa z przodu i z tyłu, bardzo słabo zapala się kierunek w lusterku po prosty żarzy się co to może być za przyczyna i jak rozebrać ten kierunek w lusterku pozdrawiam .
Również mam ten problem. Żarówka jest dobra a kierunek nie działa.
Witam . Kolega Patrol789 pisze o tylnych lampach , a konkretnie o sprawdzeniu masy w nich.Objawem takiego działania jest właśnie słaba masa w tylnych lampach.Z Twojej wypowiedzi wnioskuję że żarówki ledowe masz tylko w przednich reflektorach ,co nie ma wpływu na działanie kierunków.
Witam. Panowie, Passat odpala na sek po czym gaśnie i krzyczy komunikatami usterka hamulców, usterka przycisku wspomagania kierowcy(pisze z głowy). Blokada kierownicy nie blokuje, brak diagnostyki ( przed awarią było ok)radio gra ale prosi o kod, brak nawiewu, szyberdach i elektryka podnoszenia klapy nie działa. Czy to typowa usterka blokady kierownicy...
Silnik krokowy, lewe powietrze, uszkodzony wtrysk w tym kierunku idz
Ale jak jest z tym czujnikiem położenia wału ma wpływ na pracę rozrusznika czy nie? Bo czujnik sprawdza pozycję więc jeżeli pozycja jest zła to zapobiega uruchomieniu silnika. Tak logicznie.... Na rozrusznik mam jeszcze gwarancję i pewnie to trzeba oddać. Znajomy podpowiedział mi jeszcze żeby spróbować namagnesowac koło na wale - jest sens iść w tym...
Ok, dobra i sprawdzałeś czy po spięciu tych przewodów np kierunki LED w przyczepie działają tobie normalnie? Nie sprawdzałem czy przerywacz/włącznik awaryjnych samochodu (passat B5) obsługuje kierunki LED? A co z przewodami o oznaczeniach (30) i (31)?
Czujnik położenia wałka rozrządu nie generuje błędów w ecu silnika? Rozczytałem trochę na ten temat i może być sytuacja, że nic nie wykaże ani deska, ani podpięty komputer. Zalecane jest sprawdzenie multimetrem rezystancji obu tych czujników wału i wałka, więc w najbliższym czasie postaram się sprawdzić te 2 czujniki i myślę, że to jest najlepszy kierunek...
To szukaj w tym kierunku. Przyjrzałbym się wtryskom.
Zrobiłbym jeszcze trzy pokłony najlepiej w kierunku wschodzącego słońca.
A sterowniki drzwiowe mają zasilanie? Pytane w kierunku wody pod dywanem.
Ty masz pewnie całkiem inny problem, także diagnostyka, zwłaszcza w kierunku sprawdzenia "pedału gazu".
Tez może być, przyczyną jest przewodzący smar w przełączniku kierunków i wyzwala przerywacz.
Motronic , a pomyśl że gdy przyspieszasz wahacz wykonuje ruch , i gdy puszczasz pedał gazu też wykonuje jakiś ruch . Mój kumpel miał właśnie podobny problem ale w "Audi A6" i winne były właśnie górne wahacze Obyś nigdy nie był mechanikiem, no chyba, że owo puszczenie pedału wiąże się ze zmianą kierunku ruchu.
Paliwo jest wszędzie w pompie a cieknie bo uszczelka zrobiła sie twarda i nie trzyma. Przed zdjęciem nastawnika sprawdź sobie jaką obecnie masz dawkę ustawioną (powinna być 4.5 mg/h) i po wymianie uszczelki ustaw taką samą lub jeśli chcesz troche mocy to na mniejsza. A jeśli zamontujesz nastawnik i silnik nie chce zapalić to trzeba przesunąć nastawnik...
Kup wyłącznik trójfazowy Lewo - zero - prawo. Kosztuje 50 zł. A ten "pstryczek" to sobie zostaw jak będziesz robił lampki na choinkę, albo jak ci przyjdzie zrobić przełącznik do Passata LPG/Gasoline... ;) Do tego silnika... Zdecydowanie nie polecam.
Nie ma co dawać znać bo problem ogólnie znany, wytarte styki manetki kierunków
Poszukaj w wyszukiwarce Passat B5.Tyle tego jest ze doczytasz sie wiadomosci na swoje pytanie.Temat wielokrotnie wałkowany.
Mruga szybko bo nie działa jeden kierunek. Sprawdź wtyke w lampie
Nagrałem też film jednak telefon nie zdołał złapać bicia koła-za mało klatek na sekundę: http://www.youtube.com/watch?v=tQDC9ddeH... Ja zauważyłem, że po frezowaniu zmalały gibania koła na boki ale pozostały w kierunku przód-tył (kierunek chłodnica-kabina).
Witam, nie mogę połączyć się kabelkiem kkl do sprawnego licznika po obd. Nie widzi go vagcom, vcds, k+can(po lini k).. Powinien się łączyć po obd? Spróbować w innym aucie? Czy jak dam 12v i mase, to po lini k połącze się z licznikiem. Ma ktoś pinout licznika? Chodzi mi o zgranie eeprom z licznika, k+can ma na liście motometer, w dobrym kierunku gnam??
Syrena oryginalna czy dokładana?
To masz przyczynę ubytku płynu,miejsce które znalazłeś jest najczęstszym miejscem wycieku płynu w silniku 1Z oraz AFN.Skoro wcześniej wymieniałeś czujniki ciśnienia,byłem pewny że i tam zaglądałeś.Podpowiedź kawasaki79 - "Proponuje ponownie jechać na kanał i staranie oglądnąć wszystkie węże czujnik temperatury itp. pozdro", jak się okazuje była podpowiedzią...
Wyciągnij bezpieczniki z tej uniwersalnej centralki które są na kierunki i wtedy wykluczysz ją.
masz na myśli kierownice? też tak mi sie wydaje Dodano po 3 ..tylko tyle że zastanawia mnie błąd 550 - kontrola startu wtrysku. To akurat chyba niewiele ma wspólnego z zapieczonymi kierownicami czy zaworkiem n75. Kąt wtrysku wydaje mi sie mieści sie w granicy, tak więc może coś w tym kierunku? ..
I jak kolego poradziłes sobie z tymi kierunkami?czy dalej jest problem?pozdr. ;-)
na chwile obecną ustawiłem na +2* i jest według mnie najlepiej, silnik pracuje miękko i ładnie sie wkręca. Dodano po 4 a może mi ktos jeszcze podpowiedziec jaki powinien być zakres regulacji kąta wtrysku w basic setings grupa 004 okienko 3-cie ..bo wydaje mi sie ze nie ma regulacji w kierunku póżny.
Podejdą bez problemów. Dobrze zrobiłeś, że wybrałeś te z kontrolkami kierunków na dole (tak jak u ciebie teraz) bo te drugie bi nie bardzo działały. Wymontuj stare zegary, wepnij nowe i będzie super.
ustaw na 0 lub przy szerszych kołach 1 zbieżny bedzie dobrze Nie prawda! Powinien być ustawiony lekko w minusie (nigdy w plusie), bo na jego miękkie tuleje w wahaczach i napędem na przód, najlepiej jest, kiedy jest w minusie. Zero to jego maksymalne ustawienie w kierunku plusa... Ile w milimetrach dla kół przednich Passat b6 / CC? A z ciekawości, to...
Witam Mam następujący problem. Od kilku dni mi wariuje elektryka , gdy włączam kierunkowskaz gaśnie silnik ( obojętnie który kierunek ) następnie problem się zrobił ze stacyjką przy włączaniu zaczyna wariować i kontrolki się palą wydobywa się dziwne "bzzzzzzzzzzz" nieraz przestaje i odpalam innym razem nie odpuszcza do końca.Wczoraj stało się jeszcze...
Witam serdecznie. Drodzy forumowicze mam oto owy problem z centralnym zamkiem w passacie b5 2003r. Centralny zamek po zazbrojeniu potrafi się sam zazbroić bądź jak auto stoi to sam się zazbraja. Jutro podłączę paska pod komputer i z czytam mu błędy. Podejrzewam moduł komfortu oraz mikrostyki drzwi (kierowcy choć pewny nie jestem czy tylko te). Poczytałem...
Witam . Trochę niemożliwe co piszesz. Co się dzieje jak dasz kierunek jak silnik zgaszony, lub awaryjne. Jeżeli sytuacja się powtarza, to do sprawdzenia wiązka przy kierownicy (w jej obrębie), jak również wiązka w komorze silnikowej. Czy to słychać trzeszczenie w środku czy pod maską jak dasz kierunek, czy wówczas kierunek działa czy go nie ma.
No chyba nie, skoro ma automatyczne sterowanie temperaturą, kierunkiem i siłą nawiewu to jest raczej automatyczna.
Witam Mam problem z passatem B5 FL 1.8T z roku 2002 mianowicie znikneły kierunkowskazy,awaryjne są,przełącznik awarijnych,bezpieczniki ok,w czym szukać usterki?czy przerywacz kierunków znajduje się w wyłączniku awaryjnych?
Witam Mam taki problem, że nie działają mi kierunki i awaryjne w passacie b5 98'. Jak włączę kierunek to delikatnie słychać pyknięcie i dalej nic. To samo jest z awaryjnymi. Przy załączeniu słychać delikatne pyknięcie i zero reakcji. Na desce kontrolki delikatnie się zaświecą tylko przy włączeniu i również nic. Sprawdzałem bezpieczniki od awaryjnych...
Mam wysuszyć , odłączyć akumulator i polać woda bezpośrednio na halogen i kierunkowskaz ? Hmmm to raczej nic. Nie da bo jak pisałem z poprzednimi był ten sam problem, zalewa tylko prawą stronę.... Myślę że coś z odprowadzaniem wody jest nie tak i leci po kierunku i halogenie
W sieci jest pełno info ze zdjęciami jak podłączyć sterowanie zamkiem w tym aucie.Wszystkie kable dostępne w drzwiach kierowcy po zdjęciu boczka drzwi,wiązka z zamka do modułu silnika szyby,tylko kierunków tam nie ma.
Niestety. Dzisiaj jeszcze raz próbowałem na spokojnie i nic z tego. Wszystkie drzwi zamknięte, sterownik alarmu działa prawidłowo - po uzbrojeniu i otwarciu drzwi reaguje, po rozbrojeniu otwiera zamki ale nadal nie zamyka. Zastanawiam się teraz nad przeniesieniem wszystkiego w drzwi pasażera, tam póki co wszystko jest ok. Nie wiem tylko na jakie problemy...
Pozycyjne to te światełka które są w każdym samochodzie :) Przekręcenie włącznika o raz. A pozycyjne ma przecież tylko grupa vag (z tego co mi wiadomo) na zgaszonym silniku bez zapłonu włacza się kierunek p/l i świeci się lewa albo prawa strona pojazdu.
jak włącze pozycje to z lewej strony jest a z prawej niema jak wyłacze kluczyk i włacze prawy kierunek to wtedy pozycja swieci
Czestym przypadkiem jest zamiana miejscami przekaźników wycieraczek tylnej i przedniej (są 2) przerywacza kierunków i przekaznika swiec żarowych lub ich osadzenie w złych gniazdach niektóre są zawsze wolne, a że pasuje to sie je tam wsadza.
Switch w stacji najprawdopodobniej ci nie styka.
Kiedyś naprawiałem w VW Passat też był brak kierunków i awaryjnych i był uszkodzony przełącznik od awaryjnych ten na konsoli środkowej zobacz może jest to samo lub podobnie jest podłaczone.
wzmak uważam, że jest za słaby, brakuje mi niskich tonów, mocniejszego podbicia. To może napisz coś na temat przygotowania drzwi pod w/w zestaw? Czy cokolwiek było robione w tym kierunku?
W miejsce niedzialajacego wentylatora wstawiony nowy, po podaniu zasilania bezpośrednio na grube przewody oraz na plus po zapłonie żadnej reakcji więc dobrze. Efekt taki że działają na przemian raz jeden raz drugi ale ciagle działają niezależnie od temperatury. Jakien napięcie powinno iść na ten czwarty przewód? napewno zmienne w zależności od prędkości...
jak zdejmiesz osłonę nad pedałami i zaglądniesz sobie głebiej w kierunku ściany grodziowej zobaczysz jeszcze kilka bezpieczników
po mojemu jakiś mobil półsyntetyk albo mineralny chociaż skłaniałbym się w kierunku mineralnego
Panowie, passat 96' zielone podświetlenie zegarów. Zgubiłem część z transponderem i muszę zaprogramować nowy. Wyciągnąłem pin programem vag commander, w vcds lite wchodzę w zakładkę immobilizer i nie chce coś przyjąć pinu...wywala program ale może to przez częściowo rozładowany aku. Czytałem wszystko możliwe na temat, ale do mojego typu immo1 jest trochę...
tego nie sprawdzałem jutro sprawdze ale zastanawiam się dlaczego impuls idzie na kierunki a nie idzie na zamek w klapie
http://obrazki.elektroda.pl/2948733300_1... Zaznaczony tranzystorek na zdjęciu powyżej przewodzi(0,566V) w jedną stronę między nóżką chyba emitera i bazy , ale nie ma przewodności w żadna ze stron miedzy bazą a kolektorem(możliwe ,że pomyliłem kolektor z emiterem) Tam gdzie zaznaczyłem białym markerem nie ma przewodzenia w żadnym kierunku...
Rozpruj wiązkę od modułu w kierunku słupka i napraw przewody.Można przelutować płytę modułu hotairem.
Czy po skasowaniu błąd powraca? PS. Zmień mechanika
czujniki wałka rozrządu lub wału korbowego najczęściej są przy kołach rozrządu jeśli chodzi o czujnik wału może być też w okolicach koła zamachowego nie wiem jak jest w passatach vectra b oba czujniki miała od strony paska rozrządu . Podaj nr VIN spróbuję coś znaleźć pozdr Przykłady: https://allegro.pl/oferta/bosch-czujnik-...
A czy ja napisałem, że w częściach? Umiesz go sprawdzić, włączając kierunki na krótko z ominięciem przełącznika?
jeśli alarm jest nieorginalny to z pewnąścią jest wina zamontowanej centralki poprostu kleji sie w niej przekaznik od kierunków
Zwarcie, musisz pruć instalację, zacznij od wyłącznika stopu w kierunku lamp.
to będę szukał w tym kierunku. A do smoka jest jakiś dostęp czy jest to zabudowane?
Miałem identyczny przypadek w jednym aucie (passat'97). Wymieniałem nawet centralkę, ciągnąłem zasilanie bezpośrednio od akumulatora-nic nie pomagało. Takie blokowanie następowało w czasie gdy rozpoczynała się procedura zatrzymania pojazdu. Jak zaczynały migać kierunki to po chwili zawieszała się centralka, a kierunki świeciły cału czas. Odpinałem wyjścia...
Mimo gorączki wymontowałem dziś czujnik z pod fotela pasażera ten pod wygładzinom przykręcony jest do ramy wypiołem kostkę kostka była czysta więc wykręciłem czujnik i okazało się ,że jest uszkodzona jego obudowa (moja teoria uszkodzony podczas montażu fotela jeszcze w fabryce) do środka czujnika dostawała się wilgoć po przez uszkodzoną obudowę po przez...
passat kierunek żarówka passat kierunek świecić kierunek passat
antywirus wyjątek zapłon romet chart plamy ekranie
Minimalny przekrój przyłącza ASXSn w sieci Tauron Kabel minus i plus kierunkowskazów w skuterze 4T