to steruje jeszcze przez sterownik do zamkow bo mam to samo :D http://obrazki.elektroda.net/0_118396799...
Kup dwie diody 6A i podłącz pod to jedno wyjście z centralki i wtedy podłącz pod lewy i prawy kierunek.
Biało/zielony - zamykanie, Biało/niebieski - otwieranie, Połączenie przekaźników sterujących z rys."B" Twojej instrukcji (sterowanie impulsami masy).
Kontrolka w rękę i będziesz widział gdzie jest wyjście. Jeden przewód kontrolki do minusa drugim szukasz plusa po włączeniu jednego i drugiego kierunku. Wpinasz się w przewody na których mrugała kontrolka przy zadaniu kierunku w lewo i prawo. Wydaje mi się, że zielono czarny i zielono biały. Sprawdź jednak proszę sposobem, który opisałem.
Fioletowo-czerwony to sterowanie central zamka - masa otwiera a rozcięcie tego przewodu i podanie masy przez rezystor w kierunku body komputera zamyka centralny zamek - rezystor 1k ohm.
Akurat jeździłem 7 lat temu Grand Vitarą dwudrzwiową 6-cio letnią z przebiegiem 285tys km i silnik nie dawał oznak zmęczenia, ponieważ był Citroenowskim HDi, mniej awaryjnym od Mazdowskiego 2.0TD ) Suzuki korzystało z dwóch silników Diesla, a HDi o mocy 109 koni jest lepszym rozwiązaniem. Z silnikiem nie miałem żadnych problemów, natomiast uważać musisz...
Widać, że Kolega "idzie na żywioł"... Otóż jest to ogromna różnica. Nie wdając się w głębsze rozważania, podpięcie musi nastąpić ZA przełącznikiem na kierownicy i ZA włącznikiem awaryjnych - czyli przede wszystkim ZA przerywaczem; już na przewodzie konkretnej strony kierunkowskazów, lewej oraz prawej.
Kolego odetnij dwa przewody od centralki do kierunków i będzie spokój. Centralny bedzie działał bez informowania światłami. Pozdr. Daro
Należy zacząć od włączenia komputerem serwisowym obsługi alarmu niefabrycznego po sieci can. Nie wiem jaki alarm chcesz montować ale wpiszę ci wszystko bo robiłem ostatnio berlingo. Wszystko znajdziesz przy bezpiecznikach na module: Biały wtyk 10 pin: Pin5:Can l Pin3:Can h Czarny wtyk 10 pin: Pin2:sterowanie kierunkami Pin3:centralny zamek jak masz...
Jak zrobić wyjście na kierunki?
Dzień dobry! Wszystkim Mam Saaba I 2000 rok. Radio przestało grać, kierunki zamek centralny przestał działać. Podłączamy się do komputera i niestety brak połączenia. O co tu chodzi? Pozdrawiam.
Podjedź do kogoś kto ma "MB Star diagnosis" do mercedesa i Ci ustawi mrugnięcia.
Witam Poprzez diody (anody razem do brązowego a katody do poszczególnych kierunków)
Błędów brak. Moduł od pompki centralnego suchy, przełącznik już podmieniałem 😞
witam ma ktos schemat do w 210 96 rok ? chodzi mi o kierunki , szyby , centralny zamek oraz nawiew
Central dokładany czy fabryka? No właśnie bo jak dokładany to powinien mieć wyprowadzone kable na kierunki.
Chyba to przekracza Twoje możliwości. Do prawidłowego działania c.zamka potrzeba tylko dwóch przekaźników. Reszta to np. sterowanie kierunkami.
Witam mam problem z Fordem Galaxy 2.8 v6 98r po naprawie alternatora (niekoniecznie to ma wpływ) przestały nagle działać kierunki,centralny zamek,podgrzewanie szyby, wycieraczki działają tylko na ostatnim biegu z tego co czytałem odpowiedzialny jest moduł komfortu. Miał ktoś podobny przypadek, co sprawdzić czego szukać prosił bym o podpowiedzi. P.S...
w jaki sposób można podłączyć centralny zamek pod kierunki? można to zrobić bezpośrednio pod kable do kierunków???????
to samo
Wielkie dzięki za pomoc kierunki centralny zamek wszystko już działa przyczyną był Brak jednego bezpiecznika w dolnym segmencie dziwne że mechanik tego nie zauważył lecz klima nadal nie działa najprawdopodobniej coś ze sprzęgłem Dzięki pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/4722225900_...
Witam , szukam rozwiązania jak uruchomić funkcję mrugania kierunkami przy zamykaniu fabrycznym centralnym bez przerabiania instalacji .Centralny z domykaniem szyb . Dane auta Mazda6 ,2007r,1999cm.benzyna po liftingu ,hatchack . Dziwne, u mnie mruga i mrugało zawsze bez jakichkolwiek przeróbek, nawet z kluczyka, może dlatego że nie mam fabrycznego alarmu...
30 - B+ akumulator przez bezpieczniki 85 - B- masa pojazdu 86 - żółty z centralki to dotyczy obu przekaźników następnie styk 87 z jednego przekaźnika do lewego kierunku a z drugiego przekaźnika styk 87 do prawego kierunku
Kierunki-czarno/zielony i czarno/biały,opisywane miliony razy
Witam tydzien temu elektryk zalozyl mi sterownik ampio s2 i silownik wczoraj naciskam na pilot i kierunki normalnie mrugaja ale ani nie otwiera ani nie zamyka trzeba to robic recznie kluczykiem co sie moglo stac?
Witam Panowie. Mam pytanie odnośnie montażu alarmu do ciągnika siodłowego marki MAN TGX. Może ktoś montował i doradzi gdzie wpiąć alarm chodzi mi jakieś nr kabli oraz gdzie szukać i w jakim miejscu. Standardowe podłączenie kierunki, centralny zamek i jak by była taka możliwość domykanie szyb.
Nie wyzwala Ci w odwróconej biegunowości. Pracuje jedynie w jednym kierunku.
Jeśli tak podłączysz to napewno nie będzie działać, musisz podłączyć się oddzielnie pod prawe i lewe kierunki.
Paskami w kierunku sterownika fabrycznego.
A czy ten moduł nie będzie przeszkadzał gdy mam pod kierunki podłączony centralny zamek?? Chodzi o to że przy otwieraniu kierunki mrugają raz a czy po zastosowaniu tego nie będzie mrugał te "kilka" razy??
Czarno biały i czarno zielony w progu to kierunki.
Przekaźnik i mostek diodowy na kierunki.
Witam , jeszcze jedno , jeden z kolegów zasugerował mi ze trzeba przylotowac do tego diody kierunkowe ? Jak je podłczyc no i w jakim kierunku ? Pozdrawiam
Pierwsza czarna kostka ( z lewej) niebiesko czarny i niebiesko biały to kierunki a centralny zamek sterowany jest masą i rezystorem 1k na jednym przewodzie ( fioletowo czerwony) w tej samej kostce
Dibeł tkwi w szczegółach, nie wiem jak te panele działąja , ale ty masz com2000 i sygnały trzeba BY wyciągnąć wprost z płytki elektoniki. Lub bezpośrednie sterowanie kierunkami jak centralny zamek.
Witam mam VW golfa 3 97 3 drzwiowy założyłem centralny zamek elektryczny ale nie wiem jak podłączyć kierunkowskazy?nie mogę poszukać bezpiecznika od kierunków?
Podpiąłeś się tam gdzie nie trzeba. Kierunki to czarno-biały i czarno-zielony. Można się wpiąć w wiązkę idącą do przełącznika kierunkowskazów. Będą Ci potrzebne dwie diody prostownicze np 5A żeby zrobić wyjście na lewą i prawą strone kierunkowskazów. Inaczej będzie Ci migała tylko jedna strona przy zamykaniu/otwieraniu lub zrobią się awaryjne jak dasz...
To sterownik zamka centralnego do sterowania kluczykiem. Potrzebujesz zlokalizować sterownik radiowy. Podobna obudowa ale ma kawałek przewodu (antenkę) Nasłuchuj w chwili gdy uruchamiasz pilotem i kierunkowskazy migają. Wtedy w tym radiowym sterowniku powinien być słyszalny przekaźnik uruchamiający kierunki. Sterownik radiowy jest połączony z tym sterownikiem...
Langeford lf130 działa tylko załączanie centralnego zamka, dioda świeci ciągłym światłem. Kierunki migają przy uzbrajaniu i rozbrajaniu ale alarm nie włącza się.
No właśnie ten ma kable biały / biło czarny i to są wyjścia na slave bo silniczek na nie reaguje natomiast na brązowym są kierunki
1) Prawdopodobnie pod kierownicą, ale to nie na 100Procent 2) samo okablowanie nie będzie pasować na pewno na kostkę ale przewody da się spiąć z nowym sterownikiem. BX 10 to prosty sterownik( plus,minus,zamyk,otwier, no i wyjście na kierunki.
Dokładnie w przednich drzwiach są kolego kierunki.
Kolego sytuacja wygląda tak: zakładając ze masz piloty i odbiornik sprawny znając kod serwisowy możesz je zestroić procedurę znajdziesz na forum. Ja w mojej megane miałem ten sam problem w moim przypadku komputer gubił zestrojenie a wiec ja zastosowałem radiowy sterownik centralnego z wyjęciem na kierunki z allegro za chyba 40zł i do dzis zamyka i otwiera...
robiłem zwykły alarm do renaulta traffica 2004,a to o ile się nie mylę bliżniaczy model tego opla,bardzo prosta robota,żadnych cyrków,kierunki i krańcówki łapałem w progu,zamek centralny przy wyłączniku,odcinałem plus po stacyjce,naprawdę brak niespodzianek. Dodano po 2 krańcówki osobno przód i osobno tył.
odnajdz centralke i pomierz czy wychodza napiecia na sterowanie kierunkami -bezpieczniki na tych przewodach rownież do sprawdzenia jeśli są
Ja bym testnął to wypinając kable do siłowników i wtedy sprawdzić co sygnalizuje jak dobrze to podpiąć po kolei następne i wyjdzie czy siłownik jeden walnięty albo źle ustawiony lub centralka nawaliła jak bez siłowników będzie źle sygnalizować kierunkami.
Sterownik działa dobrze, zamyka i otwiera, ale nie migają kierunki. Ktoś powie gdzie powinny być wpięte?
W sterowniku centralnego zamka.
Kup sobie dwukolorową spolayzowaną i podłącz równolegle,bedziesz miał przy okazji wyróżnienie kierunku :) Pozdrowienia....
To mrugnie kierunkami to potwierdzenie zamknięcia lub otwarcia zamków.
Zamek założony, dzięki za dotychczasową pomoc. Mrugają nawet kierunki:) Teraz następna sprawa, wie ktoś gdzie się wpiąć najłatwiej do krańcówek drzwi? Miałbym wtedy alarm.
Tak przewody ok w przelotkach sprawdzone pod wykładzina wiązki też sprawdzone Dodano po 1 Problem rozwiązany psiknełem kontaktem pod plastikową osłoną nadkola w kierunku kostki od otwierania wlewu paliwa i centralny zamek zadziałał.
Wczoraj wrocilem sobie autem do domu i jak zawsze zamknalem go przez central z pilota. Dzis rano chce otworzyc a tu niespodzianka:cry: Kierunki migaja i alarm sie wlacza lecz poza tym cisza. jakies sugestie? Pozdrawiam
może tak się zdarzyć ale u ciebie mrugają kierunki więc piloty działają
podłączysz bez problemu. sterowanie jak zwykłym siłownikiem. wtyczka pierwsza na dole po lewej znajdź impulsy które pojawiają się w momencie zamykania i otwierania rozcinasz. łączysz tak by plus szedł w kierunku instalacji ( nie bsi) zasilanie masa kierunki same zaczną działać.
Przekaźnik wymień w centralne odpowiadający za kierunki.
Co do bagaźnika to brałem z lewego progu,fioletowy sterowany plusem. Centralny zamek to fioletowobiały w kostce niebieskiej (dwurzędowej pionowej) sterowanie rezystorem i masą. Co do kierunków to o ile dobrze pamiętam to teź w progu ale nie używałem ich,więc nie pamiętam. W papierach znalazłem ,róźowoczarny i różowo/biały przewód.
Jesli chodzi o drzwi to uszkodzona wiazka w przelotce na dole , a w kierunkach popraw mase. .
Jeśli przytrzymasz kluczyk dłużej przy zamykaniu i otwieraniu to będą się zamykać lub otwierać szyby to normalne taki ma kod programu a co do kierunku to musisz sprawdzić w module komfortu czy wychodzi z niego sygnał na kierunki.
powinny być na zielono-niebieskim lub zielono-czerwonym i zielono-żółtym,krańcówki powinny być na cienkim zielono-czerwonym w boczku-idzie też do słupka,bagażnik na cienkim zielonym też w boczku.Kolory przewodów wykonawczych słowników powinny być na biało-czerwonym i żółto-czerwonym,będzie na nich spoczynkowo masa,sterowanie jak w peugeocie -rozcięcie...
nie mam pozycji moduł komfortu Z prostej przyczyny - jest niediagnozowalny przez komputer serwisowy. Pisałem już o tym parę razy na forum: model 202 przedliftowy (z analogową, mechaniczną stacyjką i kluczykiem "scyzorykiem") jest elektrycznie CAŁKOWICIE ODMIENNY od poliftowego (z elektroniczną stacyjką i kluczykiem "rybką") One miały tylko podobne...
Ale bym musiał ciągnąć przewody do kierunkowskazów przez cały samochód przecie masz z tyłu kierunki , co ty wymyślasz?????
Czy nikt mi nie pomoże?? Mam do dyspozycji alarm analogowy i chodzi mi o całą rozpiske, gdzie szukac kierunków, centralnego zamka, sygnału z drzwi oraz odcięcia zapłonu?? Prosze o pomoc.
Sterownik zamka masz w drzwiach,tak?Kable silownika slave podpinasz do kabli zasilajacych silowniki oryginalne a sterowanie masami ze sterownika radiowego podpinasz do kabli sterujacych biegnacych od wkladki zamka do centralki fabrycznej.Jesli sterownik fabryczny zamka jest w drzwiach,nie musisz przechodzic przewodami przez przepust drzwiowy do kabiny(wszystko...
otwierajac drzwi czy kierowcy czy pasażera na vagu zmieniają się wartości, jednak przy zamykaniu auta z kluczyka w zamku mruga kierunkiem a przy otwieraniu kluczykiem w zamku kierunki nie mrugają
Sterownik który nas interesuje znajduje się na prawym słupku koło nogi pasażera - widoczny po zdjęciu plastyków . Dla potomnych napisze że kostka czarna - tam centralny zamek , kostka biała - kierunki , zasilanie ,masa . Pinologia jak w schemacie kolegi . Pozdrawiam
Jakie pytanie, taka odpowiedź: Diody minimum 3A połączone "kreskami" w stronę przewodów kierunkowskazów. To już było i odrobina myślenia, podpowiedziałaby Ci, że przy odwrotnym podłączeniu po prostu kierunki nie zaświecą.
Prawki kick panel? gdzie to jest? wizka z prawych drzwi wchodzi gdzies pod tapicerke w kierunku silnika..
Czy z wkładki w drzwiach po przekręceniu klucza centralny zamek działa?
Witam! Zamontowałem centralny zamek i mam problem otóż jak naciskam na pilocie żeby mi się auto zamknęło to one mi się otwiera i dioda mi się miga że jest niby zamknięty a jak nacisnę żeby mi się otworzył samochód to wtedy się zamyka i dioda się nie miga. Jak to zrobić żeby było wszystko dobrze?
witam, poszukuje schematu instalacji do podłączenia alarmu w tym samochodzie(krótko mówiąc kolory przewodów od: 1.kierunki 2.zamek centralny 3. wyłączniki drzwi no i oczywiście gdzie je szukać wielkie dzieki za jakąś pomoc
Witam, mam opla vectre A i chciałbym zamontować w nim alarm, czytałem już na forum jakimi kolorami są oznaczone poszczególne elementy takie jak kierunki czy centralny zamek, tylko mam problem bo nie wiem zabardzo gdzie te kabelki się znajdują aby podpiąć się pod te rzeczy, w jakimś temacie na forum było że na lewym słupku, ale nie wiem gdzie? prosze...
Sprawdź samą syrenę na początek czy działa. Instrukcja imma Skorpion jest dostępna na forum. Jak popatrzysz to będziesz wiedział czy ma wyjścia na syrenę i kierunki. Od centralnego zamka powinieneś mieść jeszcze jeden sterowniki, poszukaj!
Sprawdzę. Mam jeszcze pytanko, Szukam tych przewodow aby sie podpiac po kierunki centralnego zamka niefabrycznego. uzyje dwóch diód prostowniczych. Od centralki ida dwa przewody brązowy i biały. Nie mam rozpiski od czego to ma być. Zakladam ze brazowy jest od sygnalizacji kierunkami. Gdy polącze to z kierunkami nie powinno się nic zespsuć jezeli ten...
Jeżeli to podczerwień to wprowadź pin, później przyciśnij i trzymaj przycisk od sterowania centralnego wewnątrz aż zamek zamknie i otworzy, skieruj pilota w kierunku odbiornika i naciskaj przycisk w pilocie kilak razy aż zadziała centralny, weź drugiego pilota i znów skieruj do odbiornika i przyciskaj przycisk pilota aż do zadziałania centralnego. Na...
Potwierdzenie kierunkami wystarczy,syrenka nie jest potrzebna,a nawet niemile widziana. Jak się uprzesz to możesz podłączyć i trochę zdławić żeby było ciszej.Kupisz bez problemu za kilkanaście zł syrenę bez akumulatora i podepniesz nawet pod kanał zamka przez mostek,tylko po co. Sterownik ktory poleciłem ma możliwość konfiguracji do sterowania bezpośredniego...
Szkuam informacji na temat gdzie sie wpiąć w samochodzie w centralny zamek, kierunki itp. Schemat alarmu mam.
a jak ci sie chce to najłatwiej poprowadz sobie do kierunków sprzodu lub na błotnikach
posiadam "urządzenie" o nazwie cobra 1046... z moich ustaleń wychodzi ze to nie jest alarm tylko sterownik zamka centralnego pracowało to w golfie IV i było podłączone pod 6 punktów w instalacji takich jak + , masa, kierunki oraz zamek centralny. czy posiada ktoś z Was schemat podłączenia tego urządzenia i programowania pilotów ?? z góry dziękuję za...
Kierunki to czarno/zielony i czarno/biały, jak nie ma na centralce zamka to wiazka w lewym progu
A ile przewodow idzie z twojej centralki na kierunki??? Podejezewam ze tylko jeden?? Podlacz to przez dwie diody 3A...
A wszystko znajdziesz w lewym dolnym slupku,oprócz sygnałów zamka jak napisal kolega wyzej - znajdziesz tam kierunki czarny z białym i czarny z zielonym, a takze +12v czerwony i brązowy(grubszy) masa.
Jak podłączyć kierunki do tego zamka centralnego pozstały mi dwa kable i nie wiem czy to właśnie te są do kierunków oczywiscie te co są zaznaczone na czerwono.
Wyjścia podłączasz pod światła .Zielony i fiolet razem do plus (stały) i druga taka para do świateł. Układ sterowany jest plusem i minusem czy tylko plusem? Wejście podłącz pod przewody sterujące siłownikiem centralnego zamka , światło oświetlenia kabiny lub kierunkami :) zależy czym jest sterowany układ.
Przy lampce sufitowej nie mam nic - gładko. Pisałem, że kluczyk prawdopodobnie radiowy, więc to nie ten kierunek.
Wszystkich nie sprawdzałem na pewno silnik dał się uruchomić, nie działy zamek centralny, kierunki, wycieraczki szły cały czas na jednym biegu innych nie było, szyby , radio i klima też nie działały.
Może być NE555 + przekaźnik odwracający zasilanie. Albo dwa NE555 (jeden wyzwalany przy załączeniu wentylatora, dugi przy wyłączeniu). Oczywiście układ trzeba tak zrealizować by istniała blokada załączenia naraz obrotu w obu kierunkach (bo to spowoduje zwarcie zasilacza).
Kierunki: zielono-niebieski i zielono-czerwony w wiązce progowej i przy bezpiecznikach, zamek centralny sterowany masą: brązowo-żółty i brązowo-biały, alternatywnie brązowo-czarny i brązowo-czerwony, przy module pod kolumną kierownicy. Czujnik drzwi na przewodzie czarnym przy bezpiecznikach, bagażnik-trzeba pociągnąć przewód do lampki. Blokada rozrusznika:...
Witam. Nie do centralnego zamka tylko przy montażu alarmu. Przy nie których samochodach np. podpinając wyłączniki krańcowe w drzwiach trzeba je od siebie odseparować jeżeli wszystkie podpinam do jednego przewodu lub np. zasilając kierunkowskazy z jednego sterowania również trzeba oddzielić je diodami bo w innym razie załącze lewy kierunek a będą świeciły...
Przednie kierunki wychodzą z BSM pod maską, kable o numerach 287 i 288, tylne z BSI pod kierownicą, kable 289 i 290
Wnioskując po tym co piszesz to wina leży po stronie przełącznika kierunków przy kierownicy.
mam centralny zamek i migaja kierunki przy zamykaniu. niema kontrolki prawego kierunku po wlaczeniu na tablicy zegarow. pozd.
witam kupiłem Xsare Picasso 2003 r chodzi mi o zamontowanie centralny zamek dowiedziałem się że brązowy cienki który idzie do sterownika przeciąć ale nie wiem jaki przewód od otwarcia drzwi kierowcy, kierunki,plus po stacyjce elektrodę przeszukałem i nic nie znalazłem
Jaki centralny zamek podłączyłeś? Wcześniej, czyli kiedy? Popraw pisownie bo oczekujesz pomocy, ale sam nie chcesz nawet chwili poświecić na to co piszesz.
jaki to ma być alarm ? Musisz znaleźć przewody od silniczka siłownika w drzwiach kierowcy, czarno-niebieski(+ przy zamykaniu), czarno-czerwony(+ przy otwieraniu), czarno-biały blokowanie,czerwono-niebieski ryglowanie, czrno-biały i czarno-zielony kierunki
Przy okazji zapytam czy dobrze rozumiem podłączenie kierunków: . Tak, tylko diody zamontuj katodą w stronę lamp.
witam potrzebuje szybko rozpiski przewodów z kolorami do e36 318ti compakt 1995 r albo podobnego wystarczy mi pompa paliwa + centralny zamek kierunki + krańcówki;) z góry dzieki pozdrawiam
Witam :) kierunki- czarny/biały i czarny/zielony drzwi kierowcy- szary/biały (cienki) drzwi pasażerów- szary (cienki) bagażnik- brązowy/biały pompa paliwa- czerwony/niebieski (gruby) zamek centralny- zamknięcie- brązowy/czerowny zamek centralny- otwarcie- brązowy/biały wszystkie te kable w lewym progu (wiązka lub kostka), wyłącz zapłon to możwsz wyjąć...
sterowanie masą wiązka z drzwi szary i niebieski z czarnym kierunki różowy i brązowy na białym 22 pinowym złączu na słupku A
... będziesz miał również funkcję domykania szyb. I ryglowanie. Napisałem wyżej, żeby sprawdził wiązkę idącą w kierunku zamka.
zamek centralny kierunki centralny zamek pompka kierunki podłączyć centralny kierunki
email recover połączenie szeregowy grzałka indukcyjność łuku
automation license manager automation license manager
Kody do radia Android Eunavi: Jak je znaleźć? Dodge Intrepid 2002 2.7 - Problemy z odpalaniem