Witam. Jesteś w stanie coś podpowiedzieć odnośnie tego że co jakiś czas w mercedesie w166 giną kierunki?
Pozycyjne to 3 zespoły: lewe, prawe i podświetlenie deski Rozumiem że masz wiedzę nt zapalonych pozycyjnych jeśli auto pozostawiasz na włączonym kierunku
Tego typu kompresory mają wewnątrz osuszacz powietrza który do prawidłowej pracy potrzebuje impulsu powietrza w przeciwnym kierunku.
Rozdziel diodami 2 razy po 3 szt(3A)
przycisk awaryjnych sądzę, że jest ok. Jedyny mankament, który jeszcze mam z oświetleniem, to brak kontaktu z silniczkiem prawej lampy przedniej, odpowiadającym za ruch pionowy. Poza tym wszystko działa poprawnie. Też obstawiam moduł sam, z tym że przedni, bo to chyba on odpowiada za kierunki.
Między N i D da się zmieniać bez wciskania pedału hamulca, więc szukaj w tym kierunku.
Cieszę sie, że pomogłem a Ty rozwiazałem swój problem
Typowe na elektrodzie, porad udziela lamer. Szkoda, że kazałeś posikac wszystkich styków Wd-40. Już na samym początku powinieneś powiedzieć, że należy sprawdzić moduł SAM. Komora silnika, lewa strona, w skrzynce bezpieczników. A wiesz co tam trzeba sprawdzić? Taka typowa przypadłość...
U kolegi raczej nie ma tego filtra, do tego nie ma on nic do rzeczy, nawet, gdyby był zapchany na amen, po prostu nie ciągnąłby świeżego powietrza, tylko działałby jak na "obiegu wewnętrznym powietrza". Do sprawdzenia linki sterujące klapami nagrzewnicy. O ile pamiętam, po wyjęciu wkładu schowka powinna być widoczna dźwignia zamykająca nawiew na szybę....
Każdy kierunek ma osobne wyjście.
ten od kierunków???
dziękuję, znalazłem. chciałem podłączyć sterownik doświetlania drogi do domu ,ale podłączyłem impuls pod kierunki
No to jeżeli nic nie znalazłeś na płytce to trzeba kombinować w inny sposób - ten przekaźnik jest ważny i według mnie pracuje nieprawidłowo. Trzeba się trzymać tego kierunku.
ponieważ nie działają nawet przy naciśnięciu przycisku centralnego na pulpicie Z pulpitu cz nigdy nie włącza kierunków.
Na początku myślałem ze wina przekaźnika, jednak kiedy kupiłem na szrocie problem był taki sam. W przekaźniku są 3 kable jeden to masa Trzy kable to ma takie ustrojstwo w liczniku ktore wyglada jak przekaznik, ale przekaznikiem nie jest. Jego zadaniem jest tylko "klepanie" w takt dzialania kierunkowskazow i z daleka widac, ze nie ma zadnych stykow....
Witam mam ten sam dylemat chce wywalić hps a włożyć mechaniczną kolego działałeś już coś w tym kierunku??
Trzeba kabelki masowe sprawdzić. Dodam że awaryjne światło też się pali na wyłączonym zapłonie sygnał miga spokojnie po włączeniu zapłonu jakby przyspiesza. Nie przyśpiesza, ale błyski stają się bardzo krótkie. To jest standard u merca. Oczczędzanie energii - bateria na dłużej starczy.
A czy kierunki są ?
central niebieski z wiązki drzwi (schemat, kierunki czarno biały i czarnozielony próg itd...
alarm x safe ma wyjście masowe które podaje podwujny impuls do sterowania awaryjnymi czy wie ktoś gdzie się z tym wpiąć? a czy ten x-safe ma konwencionalne wyjścia na kierunki?
Dokładnie tak. Czyli tak patrząc to predzej bedzie kierunek alternator------klima.
Witam posiadam mercedesa w203 gdy jest na zapłonie wszystko działa ,lecz gdy go odpalę wszystko ginie to jest kierunki,wycieraczki szyby przestają działać ,radio,licznik. Ładowanie 14,6V ,na wyjściu stacyjki zapłon po odpaleniu jest,miał ktoś z kolegów taki przypadek ?
hmmm no dobrze skoro się spalił to czemu wcześniej jak rozłączyłem kostki to zaczeło wszystko działać tak jak powinno? no nic dam dla jakiegos elektryka niech popatrzy.. A jeszcze nie wspominałem chyba że nie działa elektryczne lusterko w tych drzwiach i kierunek..
Mam wycinek schematu ale nie wiem czy to pewne. Kierunek tył prawy E56.
Witam. Jako że jest to chyba jedyny tutaj temat odnośnie wspomagania mecedesa 124 chciałbym o coś zapytać. Próbuję zamontować wspomaganie od danego modelu w ciągniku rolniczym lecz nie pasuje kierunek obrotów na kolumnie kierowniczej (kręcę w lewo jedzie w prawo) czy istnieje możliwość zamiany kierunków?
Dzieki za info,a probowałes wysterowac kierunki przez wł swiatel awaryjnych?
Jak sterowanie centralnym masz to jak pisałeś połowa sukcesu. Nie wiem czy masz centralny z alarmem czy sam sterownik centralnego. Jeśli z alarmem to musisz zrobić odcięcie, jeśli sam centralny to sprawa Ciebie nie dotyczy. Co do kierunków w tym aucie tak to jest rozwiązane iż każdy z kierunków jest sterowany osobno (3 z lewej i 3 z prawej, przód błotnik...
Witam, mam problem z kierunkami w Mercedesie A klasa W168. Mianowicie, prawy kierunek działa prawidłowo, po wrzuceniu lewego ...... świeci się prawy, i na pulpicie i na zewnąrz miga prawy. Czasem wszystko działa prawidłowi, ale chwilę póżniej znowu zamiast lewego kierunku miga prawy. Jak mozna rozwiązać ten problem?czy wymiana przełącznika kierunkowskazow...
Dokładnie tak, oczywiście po odcięciu od centralki, łączysz przewody idące w kierunku auta :)
nie bardzo rozumiem skąd te 6 kierunków i jak to podłączyć
W pierwszej kolejności sprawdź bezpiecznik od wycieraczek i kierunków. Pozdrawiam.
Witam, po właczeniu zapłonu przy dźwigni kierunkowskazów w położeniu środkowym mruga lewy kierunkowskaz. Po włączeniu prawego, lewy gaśnie a prawy chodzi prawidłowo. Lewy kierunek mruga w polożeniu środkowym i po przełączeniu dźwigni w lewo. Ruszanie przełącznikiem nic nie daje tak samo włączanie i wyłączanie świateł awaryjnych. Mam moduł TEMIC 309872,...
w modelu'02 po dwie diody 3A na kierunek[są na 4 przewodach],w starszych standart mercedes na dwóch przewodach biało-czarny i zielono-czarny bez diodowania,kwestia jaki masz model.
Trzeba by znaleźć symbol tego alarmu i instrukcję. Możliwe że spalił się bezpiecznik od zasilania kierunków w alarmie.
i w Mercedesie
Jak sobie z tym poradziłeś ??
To jeszcze koledzy mogę powiedzieć wam taką ciekawostkę, że zanim to się stało, że nie działa ten kierunek, to wcześniej było coś takiego, że stojąc na skrzyżowaniu z kierunkowskazem włączonym w prawo było okej, a jak zrobiłem pół obrotu albo obrót kierownicą na tym skrzyżowaniu, to wywalał błąd, że spalony przedni kierunkowskaz na desce, a kierunek...
Po prawej w kierunku do jazdy na ścianie grodziowej w plastikowej obudowie. To chyba jasne (at)piotrekwoj1 ?
Ta opcja odpada bo jestem z lubelskiego. Mam do dyspozycji jeszcze oryginał Star Diagnozę, może tym jeszcze spróbuję się połączyć. A i żeby wyeliminować możliwość niełączenia styków w kostce to wpinałem się rezystorkiem ok. 60 Ohm zarówno w Atosie (błędu ogrzewacza nie było) i w Axorze (błąd nadal był). Co prawda nie odpinałem wtyki z ECU (bo niby nie...
Dzięki, sprawdzę jeszcze jakie żarówki siedzą. Gniazdo jest czyste, a moduł jest zainstalowany fabrycznie. Błąd na komputerze wyświetla się również po skasowaniu i włączeniu kierunku bez podpięcia przyczepy.
Regulacja prędkości nie ma nic do tego. Jeśli masz nie zamknięte do końca boczne nawiewy to ciepło będzie leciało zawsze (nie z taką samą siłą) niezależnie od tego gdzie ustawisz kierunek nawiewu.
Witam. Musisz dokładniej poszukać. Użyj lusterka, jest na pewno w odległości około 15 cm za wiatrakiem w kierunku wymiennika ciepła. Być może wysiadł w nim bezpiecznik cieplny.
kupiłem Anglika o podobnych numerach przełożyłem pamięć i tarczki i działa. co do kierunków to zeczywiscie Mercedes tak ma.
Od sprawdzenia masy zacząłem. Zresztą przy braku masy świeciłoby wszystko, a tu tylko kierunek i tylko przy włączeniu wstecznego.
[quote="Gmedza"]No nie do końca może pasować. Nie wiem jak jest z Mercem ale do golfa od anglika wentylatora nie przełożysz, bo ma odwrotnie łopatki i kierunek obrotów. CO ?!
Przewody od lampy idą do góry do głównej "rozdzielni?" wiec wychodzi że zwarcie jest w wiązce z przodu samochodu. Ten błąd od pedału hamulca też może być z tym powiązany? Dodam rownież, że jak wciskam hamulec to wskaźnik od paliwa idzie w prawo w kierunku pełnego.
Miejsce umieszczenia centralki: POD PLASTYKOWĄ PŁYTĄ W NOGACH PASAŻERA LUB Z PRAWEJ STRONY KIEROWNICY W GŁĄB. KIERUNKI : (W WIĄZCE SCHODZĄCEJ OD KIEROWNICY) – CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM I CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM. (+) STAŁY : (ZE STACYJKI) – GRUBY CZERWONY.(+) PO STACYJCE : BIAŁY Z ŻÓŁTYM. POMPA – W PRAWYM PROGU – PRZEWÓD CZARNY...
Kolega ma problem,w 124 jak włączy światła jest ok. gdy do tego włączy kierunkowskaz to kontrolka kierunku zachowuje się jak przy spalonej żarówce,czyli miga jak szalona, no i zapala się kontrolka spalonej żarówki ,gdy światła ma wyłączone jest ok. Ktoś może miał taki problem?
Po prawej w kierunku do jazdy na ścianie grodziowej w plastikowej obudowie.
a czy można jakoś sie podpiąć pod inst. alarmową po Taxi niemieckim taki włącznik pod nogami kierowcy , jak się załączy to wyje i niga długimi i kierunkami bez przerwy ?
Włącznik awaryjnych sprawdziłem, jest ok, nie mam w ogóle plusa po zapłonie ani na włączniku kierunków ani na włącznik awaryjnych.
Widzisz jak jest montowany w Mercedesie. W ten sam sposób powinien być zamontowany w Masterze /kierunek ruchu/. W związku z tym, że nie wiesz jak powinien być prawidłowo założony /z tego co kojarzę to wcięciem do koła - na zewnątrz samochodu, ale mogę się mylić/ to zdejmij osłonkę gumową i zobacz jak wygląda kierunek ruchu sworznia.
ok, wszystko działa . podlaczylem jak na tamtym schemacie. teraz tylko muszę wpiąć się w kierunki i gotowe. pozdrawiam
Wymiana sterownika sam w bagazniku
Przeszukalem całe autko. Miał alarm zakladany w Polsce typu MaxiCar on właśnie w podobny sposób zachowuje sie . Na odpalonym aucie otwarcie drzwi uruchamia kierunki . ALe TO NIE ON BO GO WYMONTOWAŁEM.
witam ma ktos schemat do w 210 96 rok ? chodzi mi o kierunki , szyby , centralny zamek oraz nawiew
Witam. Mercedes W 124 brak jest lewego kierunku jak samochód jest zimny po nagrzaniu działa bez problemu podczas przełączenia na lewy kierunek słychać buczenie w module.
Przestały działać kierunki i tylko kierunkowskazy ???? Mnie to wygląda na awarię przełącznika zespolonego (pająka). Jeżeli tylko tylne lampy zostały zmienione na LED-y to przy obecnym obciążeniu kierunki powinny świecić ze zwiększoną częstotliwością.
z tego co się dowiedziałem to wszystko masz za licznikiem,kierunki zielono-czarny i biało-czarny,drzwi też tam brązowo-biały,brązowo-zielony i brązowo-żółty,sterowanie zamkiem prawdopodobnie podbiera się z oryginalnego przycisku.
MIga tylko tył czy przód i tył?
Witam, bardzo proszę o naprowadzenie mnie na kierunek problemu z mercedesem E-klasa 3,0 2007 (po lifcie) 140 kw. Objawy: na zimnym silniku "bujanie" obrotów, na niskich prędkościach "bujanie" całym autem. Jak temperatura silnika osiąga 80-90 st. wszystko pracuje idealnie i wszystkie dolegliwości ustępują.
Odkręca się w lewo, normalny gwint, moja się tak zapiekła że musiałem jej łeb rozwiercić, sama szpilka poszła ręką.
Też dobry. Coś mi mówi, że może analizuje ten płyn i ilościowo i jakościowo, ale tylko domniemuję. Więc pytam. Od płynu jest inna lampka. A próbowałeś odpinać czujniki po kolei. Jeżeli zapala się przy hamowaniu - to ma to związek z ruchem klocka w zacisku i jego dociskaniem do tarczy. W tym aucie nie jest analizowana jakość płynu. Lampka rozszyfrowana...
Witam trochę wody upłynęło od ostatniego postu ale mam pytanie pod które kable konkretnie podpiąć sterowanie centralnego oraz kierunki pod środkowy przycisk
Masa dawałem bezpośrednio z akumulatora na wtyczkę niestety bez skutku. Bezpieczniki od lamp nie sa wogole wyszczególnione w rozpisce https://www.autogenius.info/pl/mercedes-...
Witam W pierwszej kolejności posprawdzaj dokładnie bezpieczniki.
Muszą być określone obciążenia,(postojowe 10w na stronę ,kierunki/stop 21W) jak masz za małe lub za duże moduł się odłączy.
Skoro znalazłeś schemat do swojej wersji, to jak mu się przyjrzysz, to zobaczysz, że przełącznik w momencie wybrania jakiegoś kierunku, zwiera te 5V na odpowiednim z pinów do masy. Sprawdź, czy w momencie gdy wybierasz ten niedziałający kierunek, ginie napięcie na którymś z pinów. Jeśli tak, to problem w module, jeśli nie - w przełączniku.
Witam. Mam pytanie, czy musi być zamontowany jakiś moduł, żeby wyprowadzić oświetlenie z przednich lamp do pługa śnieżnego, czyli kierunków, świateł mijania itd.
No a za gniazdem we wiązce sprawdzałeś, czy jest zasilanie do tego kierunkowskazu? Chcesz naprawić/znaleźć usterkę to nie "z grubsza" (jak napisałeś), tylko dokładnie i starannie...
DZIĘKUJĘ ZA POMOC . PROBLEM SKONCENTROWAŁ SIĘ W PRZEJŚCIÓWCE GNIAZDA HAKA Z NIEMIECKIEJ NA POLSKĄ ... ZDEMONTOWAŁEM JĄ I KIERUNKI RUSZYŁY :) JESZCZE RAZ DZIĘKI... :)
Druga płytka to mostek H do zmiany kierunku obrotów silnika , sterowany z pierwszej. Pomierz te cztery tranzystory.
Uaz w wersji na afganistan. Prawie nie osiągalny. Bardzo mało tego było w europejskiej części rosji. Podobne rozwiązanie masz w mercedesie unimog. Ogólne hasło to most portalowy.
Witam norbert.s. piszesz o tym C180 a ja mam do podłączenia też C180 ale z 1998r czy też tam jest sterowanie minusem i czy tam w bagażniku sa kabelki krańcówki drzwi prosiłbym o jakąś odpowiedz na ten temat czy może gdzieś indziej pozdrawiam. Interesuje mnie tylko centralny kierunki i krańcówki.
Wybrałem samochód jaki mnie interesuje jest to mercedes coś w takim kierunku http://allegro.pl/mercedes-190-e-w201-or... , jak dla mnie piękny samochód teraz kwestia silnika , z jakim silnikiem szukać mercedesa? ,myślę że gaz to dobra opcja ,ale czy najlepsza , dodam że zależy mi na małym spalaniu
jest duża szansa że problem z EGR, ostatniu walczyłem z podobnym problemem, ktoś wyciągał alternator i mosiał ściągnąć rurę od turba, później założył ale nie skręcił opaski i zwaliło rurę... Sprawdź układ ssący od przepływomierza w kierunki kolektora ssącego
Witam wszystkich czy wie ktoś może gdzie znajduje się przerywacz kierunku jazdy w aucie mercedes sprinter 518 cdi 2007 rok model 906 poniewaz mam broblem w aucie z szybko migającymi kierunkami proszę o pomoc pozdrawiam Daniel
Tak, jest zintegrowana w skrzynkę bezpiecznikową. A przekaźnik kierunków jest u spodu skrzynki.
Warto też sprawdzić stan samego gniazda przyczepy "od tyłu" czyli postępy korozji.
Witam kolegów, mam problem ze skrzynią biegów w actrosie 98r 4344 wywrotka 6x6,skrzynia eps jeśli dobrze określam z yoistickiem,czasami przy redukowaniu w górę lub w dół wrzuca mi neutrala i potem ciężko żeby jakiś bieg zaskoczył ,miałem przypadek że na wyświetlaczu od biegów wszystko zniknęło ,trzeba było zgasić i odpalić samochód i załapała innym...
Najprawdopodobniej uszkodzona kostka stacyjki, a co do kierunków to często w tych modelach przełącznik zespolony padał.
Witam - proszę jeszcze raz zmierzyć napięcie w punktach 4 i 5 ( autko włączone oraz pilot ) ale manetką od jazdy proszę zmieniać kierunki do przodu - do tyłu .
auto hak ma ale od kilku lat i nie bylo problemow natomiast nie wiem czy przerywacz powinien dawac jednakowe impulsy na kierunki i awaryjne
Jakie są najpopularniejsze rodzaje diod LED używanych w lampach samochodowych? Aktualnie posiadam lampy z diodami które wymiarami pasowałyby do PLCC4 (około 2.8x3.2mm) i wyprowadzeniami (3x anoda i jedna katoda). Lampy są od Mercedesa ML W166 (tylne lampy, kierunki są na diodach LED). Drugie lampy do których będę potrzebował diod, to Audi A4 B8/Audi...
Po co mu lutownica jak kupuje całą manetkę. Uważaj na taśmę pod kierownicą aby się nie przekręciła bo po złożeniu się urwie. Ja poduchy nie odpinam tylko jak sciągnę kierownicę to wieszam gdzieś na pulpicie chociaż mam komputer aby skasowac poduchę. Akumulator koniecznie odpiąć. Przy zakładaniu kierownicy uważaj na krzywkę która odbija kierunkowskazy...
Daj numery błędów. Spisz z menu jak wejdziesz. Dodano po 1 Wejdź w sterowniki i w zapisie pracy sterowników powinny być zapisane. Potem poglowkujemy
Witam czy problem się rozwiązał? Mam podobny problem w w211 , ekran deski rozdzielczej jest cały czarny( nie podświetla prędkościomierza, obrotosciomierza, kontrolek itp.) ponadto nie podświetla się kontrolka przycisku ESP, i czasem nie działają kierunki( w sensie że z zewnątrz auto nie komunikuje gdy chce skrecic)
200D Mercedes Witam wypiąłem licznik i powypadały mi kable z kostki. Bardzo proszę kogoś aby spojrzał i podpowiedział, chodzi o okrągłą wtyczkę, ciśnienie oleju, poziom paliwa, temperatura, kontrolki , kierunki etc. Bardzo proszę pilnie potrzeba pomocy :) dziekuje
Tak silnik pracuje normalnie tylko ma nierówne obroty a tak auto jeździ normalnie bez żadnych problemów tylko to rano teraz w zimie jest okropne bo auto podczas mrozu zapali ostatnimi siłami akumulatora to po chwili zgaśnie czy jak założę zaworek który puszcza paliwo w jednym kierunku to pomoże to.
Samochód masz od dłuższego czasu czy to nowy zakup? Jak wygląda napięcie na akumulatorze podczas odpalania?
To jest podejscie wlasciciela, ze chcialby oryginal, tzn modul Mercedesa i gniazdo EU . Czy mozna ewentualnie przepiac wszystko z modulu mercedesa a kierunki na gniazdo puscic z lamp?
kierunki są standart biało-czarny i zielono-czarny.
Pacjent to Mercedes Vito w639 2.2cdi 150km 2006 rok nie zmienia kierunku nawiewów . Autko ma dojechać wieczorem ale może są tam jakieś standardowe usterki lub na co zwrócić szczególną uwagę . Dmuchawa działa poprawnie , sterowanie temperaturami jest . Załączam fotkę takiego panelu .
Zaraz ci podeślę rozpiskę na pw.Robiłem to dziwadło ale zapomniałem.Tam są kierunki rozdzielone z tego co sobie przypominam.
Znalazłem jeszcze taki alarm cobra (5933 i 5903)wedlug opisu montażu i wg kolorów przewodów wygląda to tak . 1 .szary-cienki 0,5mm² wejscie do czujników dodatkowych(wyzwalanie) 2 .szaro/czarny, fioletowo/biały, pomarańczowy ,pomarańczowo/bialy,zólto czarny,fioletowy jest sterowaniem centralnym . 3 przewód brązowy pojawiacy się minus do zasilania...
są trzy pokretła to środkowe wskazuje kierunki nawiewu a podspodem regulacia na "suwaku"
Dzięki za podrzucenie kierunku poszukiwań...myślę, że to zamyka temat. Pozdrawiam.
Witam Wszystkich. Kumpel kupił starego merca z '86r i nie ma w nim kierunkowskazów. Sytuacja wygląda następująco na wyłączonym zapłonie nie ma kierunków ;p ale działają awaryjne po włączonym zapłonie kierunkowskazy dalej nie działają i co ciekawsze jak się włączy awaryjne to już nie przerywa tylko świecą. Co sprawdziłem? Bezpieczniki OK ładowanie OK...
Nie napisałem, że blokada działa różowo-czerwony odcina wszystko, nie byłem pewien bo mam rozpiski do benzyny a to diesel. Zmylił mnie rocznik bo instalację ma już nową (zamek na przycisku, dzielone kierunki), dzięki wszystkim za podpowiedzi.
Zębatka wygląda ok. Wez dwa wkrętaki. Jednym zablokuj obudowę sprzęgiełka,włóż wkrętak pomiędzy obudowę rozrusznika a obudowę rozrusznika. Drugim wkrętakiem spróbuj na zasadzie dzwigni władając wkrętak pomiędzy zęby obracać sprzęgiełko. Zębatka powinna dać się obracać tylko w jednym kierunku. I jeszcze jedno. Przewody wirnika są lutowane do lamelek...
mercedes kierunki wycieraczki kierunki mercedes chrysler kierunki
śrubki srubki laptopa blaupunkt pobór prądu aparat zacina telefon
Instrukcja serwisowa Sony CFD-37L - gdzie znaleźć? Skoda Fabia Ambition 2021 – samodzielna wymiana akumulatora EFB/AGM, kodowanie BMS