Jestem w posiadaniu Mercedesa 107 cabrio, mam problem z zegarami. Gdy włączam kierunkowskaz, to razem z kierunkowskazami odnoszą się również obroty silnika. Zwarcie jest na pewno w zegarach, ponieważ gdy przekładam zegary do innego auta, to występuje ta sama wada. Gdy pożyczę zegary od znajomego, to wtedy wszystko działa prawidłowo. Co może wytwarzać...
Zasilanie na przerywaczu jest? Zasilanie na awaryjnych jest? Co się dzieje, jak podasz zasilanie stałe na poszczególne strony kierunkowskazów za i przed wyłącznikiem awaryjnych i jak zewrzesz przerywacz? W zasadzie nawet miernika nie trzeba, tylko lecieć po kolorach przewodów z próbnikiem.
przerywacz jest we włączniku świateł awaryjnych, wybitnie wadliwa konstrukcja-pada przekaźnik.
1. Przycisk PASS, to przycisk monostabilny, więc jeśli będziesz chciał zostawić włączone awaryjne, to chyba zapałką będziesz blokować. 2. Musisz zrobić tak, by zewrzeć ze sobą obie strony kierunkowskazów równocześnie pilnując, by nie były zwarte ze sobą na czas normalnej pracy. A to, skąd zasilisz układ, to już twoja sprawa. 3. Schemat elektryczny motocykla...
Przekręć kluczyk stacyjki "na kontrolki". Wyjmij po kolei wszystkie bezpieczniki. Ustaw miernik na pomiar napięcia stałego. Jednym kablem miernika do masy, drugim na nóżki bezpiecznika (w gnieździe). Na jednej nóżce napięcie będzie, na drugiej nie. Zacznij od tego dużego bezpiecznika 30A. Po pomiarze, włóż go na miejsce (bez niego zawsze na pozostałych...
A jakby tak przeczytać co napisałem... Masz pod fotelem, to jednoznaczne, że fotelem kierowcy? Trochę z tyłu, ale kierowcy.
Sprawdziłem schematy. Do 2013 roku klasyczne rozwiązanie — przerywacz kierunkowskazów i wyłącznik świateł awaryjnych przełączający zasilanie (30/15) i łączący wyjście przerywacza z stroną L i R. Bezpiecznik od awaryjnych jest w komorze silnika, a bezpiecznik od kierunkowskazów pod kierownicą. Proponuję sprawdzić przerywacz kierunkowskazów. Według schematów...
To jakiś chinol z nr katalogowym reflektora roboczego do Ursusa. Jeden zacisk to plus, drugi wyjście na przełącznik kierunkowskazów a trzeci do lampki kontrolnej. Bardzo często lampka kontrolna była mostkowana z wyjściem na przełącznik stąd tylko 2 przewody. Można je ze sobą zewrzeć, po właczeniu kierunkowskazu żarówka kierunku będzie palić się ciągle....
Problem leży w lewej lampie... przedniej! Popraw masę lub na próbę wyjmij żarówkę i zobaczysz, że wszystko wróci do normy. I jeszcze jedno. Pamiętaj, że za każdą próbą musisz wyłączyć i włączyć zapłon.
Te kabelki od palenie od luzu trzeba zewrzeć miedzy sobą wtedy pali cały czas. Kierunkowskazy mogą nie działać jak jest wysunięta wtyczka albo cięgno od świateł awaryjnych albo nie łaczy na włączniku.
Drugą niewiadomą dla mnie są dodatkowe 3 kable w gnieździe które nie są podłączone do wtyku lecz w samej obudowie. To jest mikrowyłącznik rozłączający światła przeciwmgłowe w aucie w momencie podpięcia przyczepy. Bez przyczepy kierunkowskazy w aucie działają bez zarzutu. A czy oświetlenie przyczepy działa prawidłowo przy innym aucie?
Masz hak?
Czy konieczna będzie wizyta w serwisie ? To nie jest pytanie do nas, a do ciebie. Znasz się na elektryce? Umiesz dokonać podstawowych pomiarów i je zinterpretować? Co już sprawdziłeś?
Mówimy o kierunkach ledowych 12V 1W-prąd jaki pobierają (mierzony miernikiem) przy zasilaniu 12V to: 50mA. Czyli 0,6 wata :) ak kierunkowskazy były w oryginale Czyli spadek napięcia nie powinien być większy niż do 9..10V. Podobnie wzrost ponad 14V też zapewne nie występował. W takiej sytuacji: - sprawdziłbym stan instalacji (podłączając żarówki na...
A jak zewrzesz przerywacz,to ledy świecą na stałe ?
Niestety wszystko! Działa. Po za tym jednym: deska rozdzielcza i kierunkowskazy
Zależy mi na czymś małym i możliwie najtańszym. Myślę że linijka świetlna powinna się nadać :) Natomiast powstaje problem sterowania ponieważ jeden switch obsługuje załączenie i programowanie tego układu. Więc każde cyknięcie kierunkowskazu powodowało by zmianę konfiguracji. Chyba żeby zewrzeć switch od programowania na określonej kombinacji i załączać...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Jest taka możliwość wystarczy wypiąć kostkę i zewrzeć odpowiednie piny
Jeżeli kierunki świecą a nie mrugają , to problem może być w zawilgoconej centralce, najlepiej ją zlokalizować i odłączyć, jeżeli ma przekażnik odcięcia wewnątrz to będą wychodziły dwa przewody grubsze jednakowego koloru, poza załączem głównym, należay je zewrzeć, a jeżeli jest osobny przekaźnik to po dotarciu do niego połącz 30 z 87 i powinno odpalić....
Czy przyczyną może być zwarcie włączony kierunkowskaz w prawo i naciśnięciu hamulca robi zawarcie. To nie zwarcie tylko brak masy w prawej lampie z tyłu
A wyłącz ty chłopie na czas sprawdzania lampkę pod sufitem lub wymontuj z niej żarówkę. I nagle sie okaże, ze to 12V po zamknięciu drzwi zniknie... Bo to jest napięcie, które "przebija ci się przez żarówkę i miernik je wyłapuje. Jak z alarmu idą ci dwa przewody do podłączenia kierunkowskazów, to diod nie trzeba. A jak idzie jeden, to aby nie zewrzeć...
To podepnij na krótko przewód z akumulatora pod skrajne obydwa styki przełacznika kierunkowskazów , zobaczysz co ci robi zwarcie. Powinny obydwie strony zaswiecić , ew nie zaswiecą jak jest zwarcie.
To nie moduł, tylko albo ustawienia, albo zużycie. Skuter na podstawowym wyposażeniu powinien jechać szybciej. A przepalanie bezpiecznika kierunkowskazów świadczy o zwarciu w tym obwodzie. W ogóle masz tam więcej niż jeden bezpiecznik?
może i któryś był padnięty(nie wiem, bo to autko brata kolegi)ale teraz wszystkie są ok,może ktoś ma choćby częściowe schematy a dokładniej schemat dotyczący kierunkowskazów i wycieraczek pozdrawiam tulipan
Tak są ledowe i takie były. Po odłączeniu ledów dzieje się taka sama sytuacja jak z ledami. Zastanawiające jest to że odłącza dwie lampy jednoczenie.
Brak odpowiedniej masy w tym reflektorze. Najszybciej i najprościej dołączyć dodatkową masę do przewodu brązowego we wtyczce.
Dziękuję bardzo. Zwarcie znalezione. Kierunkowskazy działają. Pozdrawiam,
ok problem rozwiązany ;) - plus od kierunkowskazu zwarł sie do masy. Dziwne tylko, że to wszystko tak świrowało. Dzięki za pomoc, pozdrawiam...
Kolego przeczytaj jeszcze raz co ci napisałem i zrób tak jak piszę a nie odłączaj tylko wycieraczkę.Spróbuj,dasz radę:D
Witam, sąsiad posiada samochód jak w temacie no i pojawił się kolejny problem, dokładnie działają kierunkowskazy natomiast nie działają światła awaryjne. Po włączenia włącznika świateł awaryjnych słychać buczenie przerywacza kierunkowskazów. Ten dźwięk wynika pewnie z faktu, że styk przerywacza nie zdąża się zewrzeć i już jest rozwierany (i tak w kółko)...
To kowal a nie elektryk że przy podłączaniu radia spalił bezpiecznik.Aby to zrobić to trzeba naprawdę się postarać.Dał chociaż kostki przejściowe?Druga sprawa da się podłączyć aby grało po kluczyku a tak podłączone może rozładować akumulator To się właśnie postarał żeby radio włączało po kluczyku, kowal najwyżej klasy
Zwarcie przewodu zasilającego tylną prawą lampę (kierunkowskaz) do masy. Miejsce zwarcia to tył tylnego prawego nadkola. Rozwiązanie - wycięcie zwartego przewodu i ominięcie zwarcia nowym przewodem.
W końcu doszedłem do tego jak się czyta schemat elektryczny samochodu. Rozwiązany problem ścieżek prądowych przedstawiam na rysunku. Chyba teraz w tym temacie znajdują się już wszystkie informacje jak podłączyć sterowanie do zamka. Jak tylko tego dokonam dam znać czy faktycznie działa jak powinno. Teraz wydaje mi się że według schematu aby zaświeciły...
Tam nie ma cudów. Zasilanie na żarówkę idzie z włącznika świateł lub z przełącznika kierunkowskazów. Jeżeli po wyłączeniu zapłonu przełączysz włącznik kierunkowskazu tak jak do skrętu w lewo to bez kluczyka w stacyjce załączy sie lewa strona świateł. Skoro włączniki świateł podmieniane to zostaje przełącznik kierunkowskazów lub zwarcie przewodów. Zdejmij...
Sprawdź tam gdzie nie jest dobrze. Przy typowym braku masy, inne światła migają w rytm kierunkowskazu. To wygląda jakby ze świateł postojowych zasilała się żarówka kierunkowskazu. Może jest jakieś zwarcie między przewodami. Trzeba to przedzwonić podając zasilanie na poszczególne żarówki.
Jeśli spada na minus to oznacza to słabe lub brak ładowania przez alternator w momencie włączenia kierunkowskazu najprawdopodobniej dochodzi do zwarcia i ładowanie spada co sygnalizowane jest w taki właśnie sposób, ale gdzie są bezpieczniki? ? Powinno je spalić najpierw.
Musisz rozdzielić na dwa, po to trzeba uzyć diód prostowniczych, zeby nie zewrzeć lewej i prawej strony swiateł kierunkowskazów, a zachować ich normalną funkcjonalność, oraz uzyć ich do sygnalizacji z centalnego zamka. Masz z tego modułu centalnego zamka dedykowane wyjscie na kierunkowskazy, wiec jego użyj, tylko tak jak piszę, separując na lewy i prawy...
Witam. Brak migaczy. Prawy dzialal lewy robil zwarcie az w koncu znikly oba. Bezpieczniki sa dobre gdzie moge szukac przyczyny. Licze na pomoc i pozdrawiam
Witam. Może to być wadliwy przełącznik kierunkowskazów, zwarcie wiązki przewodów od przełącznika z innymi przewodami, lub wadliwy włącznik świateł awaryjnych.Osobiście sprawdził bym wyłącznik świateł awaryjnych jako pierwszy. Pozdrawiam.
Witam, jak w temacie, po małym zwarciu i wywaleniu bezpiecznika od deski rozdzielczej (oświetlenie zegarów itp.) wymieniono bezpiecznik i wszystko oprócz kierunkowskazów działa normalnie. Kierunkowskazy nie działają, przekaźnik przerywacz cyka szybko jak przy spalonej żarówce. Kontrolka na desce nie świeci. Jakie mogą być potencjalne przyczyny?
Normalny układ z jednym przerywaczem wymaga przełącznika awaryjnych z dużą kombinacją styków czyli jakiś typowy od np cinquecento. Musi przełączyć napięcie na przerywacz 49 z plusa po kluczyku 15 na plus z aku,30, zewrzeć obie strony 44L 44R razem i połączyć je z 49a przerywacza. I jeszcze zapala kontrolkę. Ot, cała filozofia
Sprawdziłeś bezpiecznik? Zapewnie jest spalony. Usuń zwarcie, załóż nowy bezpiecznik (przy testach podłącz zamiast bezpiecznik żarówkę np. H4 55W - jak będzie zwarcie to będzie świecić), powinien zacząć działać.
Myślę, że zwieranie na chybił trafił pinów w kostce, to nie jest mądry pomysł (nie nazwę tego dosadniej). Zwłaszcza, że są tam oznaczenia: 49, 31, 49a. 49 - zasilanie przerywacza kierunkowskazów 31- masa I jak to zewrzesz 49 z 31, to nie dziwota, ze wywala bezpieczniki! Weź kawałek przewodu i zewrzyj 49 i 49a i wtedy próbuj załączać kierunkowskazy....
No to próbówka, bądź miernik i sprawdzamy czy dochodzi do niego napięcie. Jeśli tak to można znaleźć opis pinów, i zewrzeć bez przerywacza. Jeśli kierunki będą stale świecić, to to kable do kierunków sprawne.
Czy jak zewrzesz kable idące do przerywacza i włączysz kierunkowskaz (prawy lub lewy) to świecą ciągłym światłem żarówki? Na jakie napięcie są żarówki? A może masz LEDy?
Najlepiej znajdź kable w progu, i dla bezpieczeństwa wepnij się przez diody prostownicze, min 1 A.
Jak masz rozładowane aku to przerywacz kierunkowskazów może sie dziwnie zachowywać zależnie od konstrukcji.
Zmień spaloną żarówkę od postojówki a kierunkowskaz grzecznie zgaśnie.
To podpowiedz Carrot , który mam zewrzeć , aha , po kolei sprawdzany był biały , żółty , czerwony i niebieski ... Czarnego niestety w wiązce nie było :cry:
Powiedz mu że raz działa, a raz nie. Ruszasz czymś, działa. Czym, to już musisz się bardziej określić czym. To pomaga w zawężeniu miejsca usterki. Brak kontaktu na zaśniedziałym styku jakiejś wtyczki - ruszysz, złapie kontakt i działa, przewodzi. Do czasu aż znowu zaśniedzieje, bo tylko ruszyłeś kablami, a nie przeczyściłeś tego złącza. Przerwany przewód...
Poszukuję schematu VIC DAF po podłączeniu urządzenia rozruchowego podła jednostka vic zwarcie w obwodzie kierunkowskazów poszukuję schematu wyjśc związanych z kierunkowskazami
Dodatkowy sterownik jest, ale już go wypiąłem dla pewności i to nie to. Dodano po 7 Sytuacja opanowana. Okazało się, że pomimo wersji bez oświetlenia bagażnika jest doprowadzony przewód z kostką. Co ciekawe ta kostka pasuje do wejścia w lampie (wyprowadzone są tam plusy od stopu i kierunkowskazu, podejrzewam że pod gniazdo do przyczepki). Wpiąłem tę...
Uszkodzony przełącznik kierunkowskazów lub przerwa a obwodzie. Zanim kupisz nowy sprawdź czy stary działa. Nie kupuj na hura. Sprawdź czy napięcie jest na wejściu przerywacza. Styki w gnieździe bezpiecznikowym mogą nie łączyć. Jak jest wypnij przerywacz i połącz ze sobą obydwa przewody. Wybierz na przełączniku kierunkowskazów któryś kierunek. Powinien...
Jeśli na awaryjnych jest dobrze to znaczy że zwarcia nie ma w lampach. Jeżeli bezpiecznik pali się od razu po przekręceniu zapłonu to przełącznik kierunkowskazów wtedy nie bierze udziału. Zwarcie musisz mieć gdzieś przed przełącznikiem. Ps. Nie miałeś przypadkiem zapiętego wstecznego biegu przy włączaniu zapłonu ?
Następnie dusze przycisk na pilocie który powoduje podwójne błyski kierunkowskazów i wtedy układ ma odczekać pewien czas i zewrzeć tranzystor/przekaźnik aby załączył przycisk zamykania klapy. Tak jak pisano wcześniej, najprościej wziąć sygnał sterujący silniczkami w drzwiach, przeważnie jest to impuls o zmiennej polaryzacji w zależności, czy chcemy...
Tak, jednostka 90 koni, montowany w kilku samochodach grupy vag, audi sam naprawiam pdf powinien pasowac. :> Tam beda schematy. Czy bedziesz w stanie je odczytac ? Bo prawdopodobnie poszlo ecu i licznik. Stad moga byc twoje bledy plus modul komfortu.
Lusterka leką się zarzą choć są wyłączone Nie do końca. Dochodzi niepełne napięcie. Na zasilaniu jest zwarcie!
W przełączniku nie ma z czego się zrobić Zwarcie.
Witam. Problem z kierunkowskazami opanowany. Zwarcie na zaznaczonym odcinku. Usterka zlokalozowana na wiązce biegnacej w lewym nadkolu. Auto finalnie wylądowało u elektryka, specjalizacja USA. https://obrazki.elektroda.pl/8341719200_...
Witam Potrzebuję schemat przerywacza kierunkowskazów i awaryjnych do Kamaza, po zwarciu w obwodzie kierunkowskazów niewiele z niego zostalo, ewentualnie gdzie kupić taki przerywacz.
Witam serdecznie, jestem za Granicą i muszę zjechać autem do Polski. Ostatnio pojawił się problem z elektryką Przy włączonych światłach i zapłonie włączając prawy kierunek - on zawiesza się, nie miga i tak zostaje do momentu wyłączenia świateł, Przy wyłączonych światłach włączając kierunek też prawy w tym samym momencie włączają się wycieraczki.. Proszę...
Problemem była wajha od kierunkowskazy robiła zwarcie po wymianie jest ok.
Zmierz te dwa duże rezystory, i rozrysuj jak są podłączone do pinów w kostce. Na próbę można by je zewrzeć, ale nie widzę który od pomiaru jest. I czy to na pewno przerywacz kierunkowskazów, a nie awaryjnych....
Obejrzyj gniazdo czy nic nie jest w nim uszkodzone,zwarte.
Witam Problem polega na tym że jak uruchamiam, lub wyłączam alarm to nie migają żadne kierunkowskazy (a dotychczas tak alarm dawał znać "że żyje"), ponadto jak włączę przycisk od awaryjnych też nic nie miga, a kierunkowskazy i lewe i prawe działają. Co się mogło w alarmie popsuć, oraz czy da się jakoś w alarmie coś zewrzeć aby wróciły awaryjne, bo się...
Albo zwarcie,albo padł przerywacz. Drugi kierunkowskaz działa?
https://obrazki.elektroda.pl/4007322800_... Do kodowania pilotów służą piny które zaznaczyłem czerwoną obwódką na schemacie, wystarczy włączyć zapłon, na kilka sekund zewrzeć piny, aż do czasu zapalenia się swiateł kierunkowskazów na stałe, a następnie naciskać przyciski na pilotach które mają być zakodowane. Po wszystkim odczekać...
Potrzebny będzie przekaźnik posiadający dwa komplety styków na wyjściu. Pod styki zwierne podłączasz przewody do kierunków, z drugiej strony styki podłączasz do masy. Cewkę przekaźnika podłączasz do plusa steryjącego z centralki i do masy. Gdy centralka poda plus na przekaźnik, ten zwierając styki poda masę na kierunki. Dwie sekcje są potrzebne bo nie...
Trochę to trwało ale problem został rozwiązany. Jeśli komuś się to przyda to za kontrolę kierunkowskazów (i nie tylko) odpowiada tzw moduł BSI, to płytka umieszczona w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika. Na w/w płytce znalazłem element VND830 który odpowiada za kontrolę przednich kierunkowskazów (zwarcie, przeciążenie, brak obciążenia itp.)....
Dziękuję za pomoc. Okazało się że zwarcie jest na kostce przełącznika awaryjnych. Ktoś błędnie podłączył radio do kostki, wykorzystując lewy kierunkowskaz (zielono-czarny przewód) jako masę. Ja naprawiłem antenę i na obudowie pojawiła się czysta masa co powodowało zwarcie.
Przede wszystkim zlokalizuj okablowanie tego obwodu, otwórz zegar i szukaj oznak uszkodzenia - przepalone ścieżki, widocznie uszkodzone elementy. Odszukaj element kluczyjący, pewnie tranzystor i sprawdź, co się na nim dzieje. A jeśli nie dasz sobie rady, a jest to klasyczny obwód kierunkowskazów, to zastosuj przerywacz zewnętrzny. PS. Jak bardzo chcesz...
Jak dla mnie to nie była żadna próba kradzieży skoro nic nie zgineło. Poprostu jakieś pijane/naćpane małolaty nie miały co robić. Pech, że za zabawkę wybrały sobie twoje autko.
Przerywacz nie padnie! Jeżeli jest elektroniczny powinno być OK. Chyba, że ma układowe zabezpieczenie przed zwarciem w lampie kierunkowskazu. Wtedy na awaryjnych podziękuje za współpracę i nie będzie mrugał.
Używając cytowanej nomenklatury działa niepostronnie ;). Raczej manetka. nie łączy czarno/białego z paskami zielonymi z czarno/białym bez pasków. Spróbuj zewrzeć je na krótko na włączonej stacyjce jak zacznie mrugać to manetka 100%.
kupilem sobie taki CZ do mojego TICO: http://allegro.pl/item147662586_centraln... posiada on wiązke kabli z wyjsciem na kierunkowskazy, sprzedawca radzi podpiąć ją pod włącznik świateł awaryjnych i tu pytanie pod co podpiąć , bo włącznik awaryjnych działa w ten sposób, że zwiera obwody prawych i lewych kierunków...
Nie ma szans, aby zaświecić 3 szergowo połaczone białe diody LED napięciem 6V. Nawet jak zewrzesz rezystor szeregowy. Musisz zmienic układ - albo zastosować przetwornice Step up i podbic na 12V.
A jak bym włączył kierunkowskaz to zwarcia by nie było? Ostatnio widziałem jakiś samochód to miał oświetlone kierunkowskazy i świeciły mniejszym natężeniem niż przy włączonych kierunkowskazach
których?Gdzie?
W BSI pojawia się błąd B4BD (zwarcie do masy tylny lewy kierunkowskaz). Jeśli pokazuje zwarcie to nie pomoże ci: Jak będzie mnie dalej wk..wiać to przylutuję żarówkę bezpośrednio do kabli sam pomyśl może z włóknem coś nie tak, świeci ale dla kompa ma zwarcie ?
Trzba by sprawdzić zasilania główne w skrzynkach i bezpieczniki przy aku wszystkie i w kabinie. Jeśli wszystko będzie ok odpięc klemy z bateri i zewrzeć je na 15 minut w celu rozładowania kondensatorów, czasem pomaga.
Sprawdź przekaźnik/przerywacz kierunkowskazów pod kątem zwarcia, oraz włącznik świateł awaryjnych.
W 90 roku moduł telematyki , przestań pisać bzdury. A wyłącznik można sprawdzić, po prostu omomierzem,prościej wyczyscić wszystkie styki albo podłożyc dobry, jak ktos ma orientację to można zewrzeć odpowiednie styki i kierunki powinny zadziałac, przerywacz do sprawdzenia, też można kawałkiem przewodu, 49-49a i kierunek powinien świecić ciągłym po załączeniu.
(at)reactor Można by i spróbować jakimś kondensatorem elektrolitycznym, ale.....Nie wiadomo, jaka będzie na niego odpowiedz przerywacza. Z ta płytka jest ten problem, ze sekwencja przełączania lamp bierze się z podziału częstotliwości wewnętrznego generatora procesora o zmytym oznaczeniu. :D Wskazuje na to brak jakiegokolwiek kondensatora w układzie....
Przekaźnik kierunkowskazu tyka bo zwarcie ma przełącznik świateł awaryjnych. Wystarczy wyciągnąć wtyczkę w przełącznika świateł awaryjnych. Oczywiście taki prześącznik trzeba kupić nowy.
Może być zwarta wiązka w przelotce lewych drzwi.
Sprawdź czy w obudowie tego kierunkowskazu nie masz zwarcia (prąd omija żarówkę).
Odkręciła się śrubka , jedna z trzech które widać po zdjęciu kierownicy na przełączniku kierunkowskazów. Robiła zwarcie gdy włączałem kierunkowskaz prawy to na ułamek sekundy włączał się klakson. Jak wyciągnąć ten przełącznik aby tą śrubkę przykręcić. Gdy ją wkręcam kręci się jakby gwint był zerwany. Bardzo proszę o podpowiedź.
Ja bym szukal na laczeniu rama kabina - zapewne wprzewod kierunkowskazu ma zwarcie do +24 po zaplonie. Sprawdz jeszcze jak wyglada samo gniazdo od tylu.
wygląda to na brak masy na lampach sprawdz na wtyczkach brązowy przewód mozesz też na próbe wpiąć mase z nadwozia bezpośrednio w lampe.
Co do obrotomierza jako wskaźnika to możliwe ze to już jego kres działania...... - sprawa błędu 4-4, sprawdź czy kontrolka od zużycia klocków jest sprawna (W18) - sprawa kierunkowskazu sprawdź lub najlepiej podmień sterownik od wykrywania naczepy RP16 (ecu E46) z niego wychodzi sygnał kierunkowskazu prawego NA NACZEPĘ możliwe że robi on zwarcie, komunikuje...
Nie no bateria jest ok, po naciśnięciu dioda w pilocie miga. Zwarłem szybko piny z wyłącznika serwisowego ale również nie reaguje na to. (jeśli dobrze to robię). Nadal po włączeniu zapłonu migają kierunkowskazy. Zwarłem też 6x w ciągu 5sek żeby przejść w tryb programowania pilota ale też nie reaguje. Dowiedziałem się teraz, że wujek podczas ładowania...
Należałoby powiedzieć, że można by sprawdzić jeszcze kontakty przewodów w kostkach, ale na 99% będzie to przełącznik przy kierownicy. Dobrze byłoby mieć schemat instalacji swego auta. Wtedy odszukujesz właściwą kostkę, rozłączasz od przełącznika i wszystko masz na wierzchu i wiesz, co z czym zewrzeć by sprawdzić prawy i lewy kierunek. Spróbuj ściągnąć...
Przecież możesz zewrzeć kawałkiem przewodu odpowiednie piny w kostce i wszystko jasne. Jeśli nie przełącznik, to wyłącznik. Albo skorodowana puszka od dołu... Schemat oczywiście masz i w niego patrzysz?
Szukaj innego włącznika awaryjnych. Nie ma sensu tego reanimować - jest to nie opłacalne. Sprawdź tylko czy dochodzi zasilanie do włącznika oraz czy zapala się kierunki jak zewrzesz przewody we wtyczce - w ten sposób wyeliminujesz inne możliwe przyczyny i zostanie tylko możliwa usterka włącznika.
Zdejmij pokrywe bezpiecznikow i popatrz na dole sa dwa zielone przekazniki Zobacz moze ktorys nie laczy O ile pamietam to ten prawy jest od kierunkow Pozdrawiam Tak było w pierwszym Sprinetrze. To już jest druga seria, tam są trzy małogabarytowe przekaźniki. Prawy skrajny (opisany literą "B" - Blinker) jest od migaczy. Ja stawiam na przełącznik zespolony...
Witam ,pytanie dotyczy nissana nawary d22 z 2002 roku .A więc od początku od kiedy auto jest w moim posiadaniu nie działał kierunkowskaz prawy tył-brak masy. Po zdjęciu lampy zrobiło się zwarcie po którym nie działają wcale kierunkowskazy ani lewe ani prawe, manetka nie reaguje awaryjne działają przerywacz w środkowej konsili słychać tylko i wyłącznie...
Czy jesteś w 100% pewny, że wszystkie bezpieczniki są sprawne?
Witam Mam problem z toyota avensis t25 1.8 benzyna, mianowicie po dluzszej trasie (100km) wylaczylem silnik, zostawilem auto na parkingu i po 20 minutach wracam i nie potrafie odpalic silnika. Przekrecam stacyjke, slysze tylko terkotanie spod maski (jakby ze skrzynki alarmu) i nic nie kreci. Wyswietlaja sie co chwila jakies ikonki, kierunkowskazy, jakby...
Ta instalacja wygląda przerażająco. Dwie opcje. 1. Namieszałeś w instalacji, przez co obwód lewych kierunkowskazów jest połączony na masę (zwarcie). 2. W którymś z kierunkowskazów jest zwarcie. Niestety te sześciokątne lampy są beznadziejnie wykonane przez co nie trudno o zwarcie lub niełączenie żarówki. Schematy do ETZ 251, jak również do ETZ 150 od...
zewrzeć kierunkowskaz zewrzeć kierunkowskaz kontrolka instalacja kierunkowskaz zewrzeć
crown kanał drzwi zmywarka domyka ustawienie trasy
Lokalizacja modułu gateway w Mercedes W245 Wybór kabla antenowego do TV DVB-T2 na zewnątrz