Przerywacz wcale nie jest rosyjski lecz nasz rodzimy. Obecnie można nabyć podobne egzemplarze jako nowe (może poza kontrolą kontaktronem). Masz tam przyłącze + i -, wyjście obciążeniowe na żarówki oraz wyjście na lampkę kontrolną. Przed próbami należałoby to oczyścić w miarę bezinwazyjnie. Elementy zastosowane na 10 V sugerują, że był stosowany w instalacji...
Żaden przerywacz elektromechaniczny nie będzie działał z LED. Jakie masz efekty?
Dzięki za odpowiedzi. Czyli da się zrobić, czy nic z tego nie będzie ? Na przekaźniku z pojedyńczym stykiem NO dodając prosty obwód RC nie osiągniesz oczekiwanego rezultatu, chyba, że dodasz jakąś elektronikę, np. multiwibrator astabilny na dwóch tranzystorach albo na układzie 555. Myslalem ze dasz szanse autorowi dostrzec w czym popelnil blad... No...
49 - plus zasilania 31 - minus zasilania 49a - żarówka do masy. żarówka co najmniej 21 W ale pewniej byłyby dwie połączone równolegle. Jak zacznie "mrugać" to przerywacz jest sprawny.
To co znalazłem w necie: Zielony - masa Czarny - plus po stacyjce Szary - do przełącznika kierunków
2 3 prawa lewa strona (żarówki) 4 podświetlenie 6 +po kluczyku 15 7 + stały 30 pozostałe dobrze zidentyfikowane
Przerywacz kierunkowskazów ukryty jest w regulatorze napięcia. To jest przerywacz z wyjściem tranzystorowym, więc bardzo łatwo go uszkodzić. Najłatwiej przerobić przez użycie zewnętrznego przerywacza kierunkowskazów, tylko należy wybrać dobrej jakości najlepiej używany przerywacz pod kierunkowskazy 2x10W, a nie chińskie dziadostwo z wyjściem tranzystorowym...
To masz tak: 49 plus po kluczyku 31 masa 49a przełącznik kierunkowskazów C2 dodatkowa kontrolka przyczepy. http://obrazki.elektroda.pl/3076232500_1...
Dobra. Co za ciągnik? Jaki schemat podłączenia, bo różnych przerywaczy trochę jest, np: http://agromasklep.pl/sklep/product.php?... Może ten podejdzie: http://agromasklep.pl/sklep/product.php?... Oznaczenia są standardowe i uniwersalne. W elektronicznym dochodzi jedynie masa do podłączenia - 31.
8871.10 ma 4 piny (59a 31b 49 49a). o To jest tzw. Elba - dwa w jednym, regulator ładowania + przerywacz. Sprawdziłem, że po zwarciu przewodu z 49 (+) i 49a świecą światła kierunkowskazów po przełączeniu przełącznika kierunkowskazów (oczywiście w sposób ciągły). Sprawdziłbym jeszcze 31b - czy nie urwało się połączenie z masą. co jeszcze może być uszkodzone...
Przecież masz rozpiskę na obudowie. D. znaczy dr czyli prawy G. to jest gh i znaczy lewy. ciemne kółka to kontrolki jasne to lampy, 3 sygnał na załączenie awaryjnych 4 kontrolka awaryjnych 11 stały plus 12 stały minus 13 załączenie lewych kierunków 14 załączenie prawych kierunków 2,6,8, prawa strona 1,5,7, lewa strona Całość bez naczepy
Witam. A w jakim celu ci oznaczenia? Masz tylko 3 wyprowadzenia ułożone na kształt trójkąta więc raczej ciężko się pomylić. Podłączasz tak samo jak były stare(wymieniasz przerywacz poprostu). Jeśli jednak dalej sobie nie radzisz proponuję poczytać nieco na internecie o podłączeniu kierunkowskazów do c360 gyż w kierunkowskazach to to samo co zetor. Niewykluczone,...
Jeden to popularny "49" na nim masz zasilanie 12V - sprawdzisz probówką względem masy. Drugi przewód to "49a" idzie po prostu do przełącznika kierunkowskazów.
Jakich informacji potrzebujecie jeszcze? Jesteś w stanie znaleźć schemat instalacji do tego modelu? Wszystko jest do nowszych z silnikiem AM6. Pytanie, czy fabrycznie kierunkowskazy potrzebowały akumulatora, czy pracowały bezpośrednio z alternatora? Kierunkowskazy zasilane z AC wymagają specjalnego przerywacza kierunkowskazów, a same kierunkowskazy...
To podepnij na krótko przewód z akumulatora pod skrajne obydwa styki przełacznika kierunkowskazów , zobaczysz co ci robi zwarcie. Powinny obydwie strony zaswiecić , ew nie zaswiecą jak jest zwarcie.
A jakie masz to wozidło , czasami nie japońskie? Przywołany w linku przerywacz jest do sterowania plusem , a Twój do sterowania minusem!
Niebieski przewód dołącz do "+" przerywacza, zielony do "L" przerywacza, szary przewód do "P". Z kontrolką jest mały problem, ona nie może być zasilana ze stacyjki, żeby pracowała na tym przerywaczu musisz odłączyć od niej niebieski przewód i w jego miejsce dołącz masę. Pamiętaj, że rezystory R2, R4, R5 muszą być połączone z masą pojazdu, inaczej ten...
Witam Może i ta przeróbka nie udać Ci się, podaj jaki to układ scalony, jeżeli jego napięcie zasilania w/g noty katalogowej jest wyższy od 6V to nic nie zrobisz :cry: .
Powinien być w okolicy bezpieczników w kabinie.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21...
Jaki masz przerywacz, typ jest ważny bo od tego zależy podłączenie np kontrolki kierunkowskazów, czy na nim ma być także instalacja kierunkowskazów awaryjnych?
Woda dostała się do przełącznika lub instalacji. Normalne.
Żadnych oporników , tylko przerywacz elektroniczny dla LED.
Można zastosować dowolny elektroniczny. Ważne jest jakie ma oznaczenie na końcówkach. Zazwyczaj taki przerywacz ma oznaczenie ; 49 . 49A .31lub (-)
23 lepsze niż 4. Będzie żyło.
Klawisz awaryjnych do sprawdzenia ;)
Sprawdziłem schematy. Do 2013 roku klasyczne rozwiązanie — przerywacz kierunkowskazów i wyłącznik świateł awaryjnych przełączający zasilanie (30/15) i łączący wyjście przerywacza z stroną L i R. Bezpiecznik od awaryjnych jest w komorze silnika, a bezpiecznik od kierunkowskazów pod kierownicą. Proponuję sprawdzić przerywacz kierunkowskazów. Według schematów...
Zasil go przez przerywacz do kierunkowskazów LED.
https://obrazki.elektroda.pl/5228968000_... https://obrazki.elektroda.pl/8940829700_... Dodano po 2 W oryginalnej instalacji do przerywacza idą dwa przewody nie trzy i kontrolka działa. Dodano po 5 Kontrolka dostaje plus z lewego lub prawego położenia przełącznika. A masę bierze przez żarówki kierunków w lampach.
Podstawa, sprawdź przekaźnik, potem przerywacz. oto schemat :
Przerywacz kierunkowskazów jest w właczniku świateł awaryjnych,taki głupkowaty patent koncernu VW\Audi.Sypie sie to często,rozebrać trudno. Trzeba wymienić włącznik awaryjnych,chyba pasuje ze skody octawii.Będzie tańszy.Oryginał kosztuje 68zł.
Witam! Ostatnio naprawiałem elektryke w Ursusku w dziadków i musiałem wymienić poraz kolejny przerywacz. Nie znalazłem schematu przerywacza podłaczanego do plusa i żarówki więc na potrzebę tego wykonałem następujący projekt: http://obrazki.elektroda.net/21_12238313... http://obrazki.elektroda.net/76_12238313... http://obrazki.elektroda.net/10_12238314...
Po odpaleniu silnika lewy górny konektor w regulatorze (czerwony kabel) powinien mieć napięcie 14,4 V i on idzie do ładowania akumulatora. Prawy górny konektor (zazwyczaj żółty kabel) powinien mieć 12–14 V i on idzie na światła i automatyczne ssanie. Jeżeli nie masz żadnego napięcia w tych kablach, uszkodzony jest regulator bądź przerwany kabel między...
No to jak dokładka, to schemat każdego dowolnego układu kierunkowskazów. Ogólny schemat podałem. Podłączasz tak: + po stacyjce --> bezpiecznik --> przerywacz kierunkowskazów pin 49 --> z przerywacza kierunkowskazów pin 49a --> przełącznik kierunkowskazów --> kierunkowskazy lewa i prawa strona. Oczywiście druga strona żarówek do masy. Pin 31 przerywacza...
Witam całe forum elektroda. http://obrazki.elektroda.pl/8940869800_1... Przedstawiam przerywacz do kierunkowskazów LED oraz tradycyjnych żarówek. Elementem wykonawczym jest przekaźnik Relpol RM85-2011-35-1012. Projekt powstał trochę z potrzeby, a trochę z ciekawości. A więc do rzeczy - całym układem steruje ne555 przez tranzystor załącza...
W tej generacji stosowano przerywacze kierunkowskazów bimetalowe w układzie dwuobwodowym – jedno wyjście jest dla kierunkowskazów ciągnika, drugie wyjście jest dla kierunkowskazów przyczepy. Tak samo przełącznik kierunkowskazów jest podwójny. Dopiero ok. roku 2000 w 3320 wprowadzono przerywacz elektroniczny z kontrolkami dwóch przyczep oraz wyłącznik...
49a---C3---C2 49-----31---C------30
Przerywacz samochodowy bimetaliczny aby pracował musi mieć odpowiednią ilość wat obciążenia podana na jego obudowie (do podgrzania przełączającego bimetalu), tzn. że w skuterze na pewno nie będzie pracował. To na zdjęciu, to nie jest przerywacz bimetaliczny. Będzie pracował, ale ze zwiększoną częstotliwością (sygnalizacja spalonej żarówki) Albo trzeba...
http://obrazki.elektroda.net/73_12744359... patrząc od lewej masz stacyjkę , kontrolkę kierunków, przełącznik pod kierownicą i włącznik świateł awaryjnych. Wyżej jest skrzynka z bezpiecznikami i przekażnikami. przerywacz to E15. Dodano po 6 z tyłu skrzynka ma opisane kostki. troszkę wyrażniejsze zdięcie. Dodano po 2 http://obrazki.elektroda.net/3_127443690...
Słaba masa na przerywacz lub uszkodzony przełącznik pod kierownicą.
Nie działają kierunkowskazy. Mam do nich 4 przetwornicę. Spodziewałem się problemów- kupiłem przerywacz 12V dc na LED-y. Aby układ się "zerował" zostawiłem z przodu żarówki, z tyłu LED-y. Nic z tego. Pytania: Dobrze, że nie 10 :D . Co Ty tworzysz ? Nowo_twory ? Zastosuj sobie jedną przetwornice step up z 6 na 12 woltów, ze wspólną masą wejścia /wyjścia...
No to pogadaliście sobie... Przerywacz kierunkowskazów z kontrolą przyczepki. To co, po ostrzeżeniu za pisanie bajek?
Może to elektroniczny przerywacz kierunkowskazów bo przekaźnik się zepsuł.
( Przyczyna tkwi w przerywaczu kierunkowskazów ) Przerywacz kierunkowskazów nic nie ma do spalających się żarówek . Swoim układem musiał by zakłócać pracę regulatora alternatora , a to jest nie możliwe .! Lepiej pomierz napięcie ładowania jeszcze raz , bo tylko w tym wypadku mogły spalić się żarówki przy zbyt dużym napięciu .! :|
przerywacz do kierunkowskazow do motora bądz auta.
A dlaczego jak stykam w przerywaczu elektromagnes to światła świecą ? Ostatni raz - to NIE elektromagnes, a PRZEKAŹNIK. Chłopie... 15 - zasilanie po stacyjce 30 - zasilanie stałe Te dwa zasilania docierają do wyłącznika awaryjnych. Z niego idą (albo jedno albo drugie) na przerywacz kierunkowskazów - 49. Z przerywacza - 49a, idzie na przełącznik pod...
Przerobiłeś instalacje. Kontrolki kierunkowskazów w liczniku działają? Zainstaluj przerywacz kierunkowskazów fiata 126p APE13B. https://obrazki.elektroda.pl/6574135000_...
Sr 50 miał akumulator 6V. Ale nie wiadomo, czy działa tzw. Elba, czyli moduł ładowania i przerywacz kierunkowskazów (psuły się). Prądnica jest w magnecie.
Przerywacz kierunkowskazów jest jeden ,kierunkowskazy po 2 na stronę są przełączane przełącznikiem na kierownicy. No chyba że w instalacji istnieje jakaś radosna twórczość modernizacyjna.
Przerywacz kierunkowskazów to jest to z włącznikiem awaryjnych. można to naprawić wymieniając przekaźnik. Jeżeli kupić nowy, to raczej polecał bym oryginał.
Witam Potrzebuję przerywacz kierunkowskazów do Piaggio X9. Niestety nic standardowego nie da się zastosować, więc muszę zlecić wykonanie. W Piaggio X9 kierunkowskazy uruchamia się poprzez przełącznik z 4 pinami (stały plus; prawy kierunek; lewy kierunek; kasowanie kierunków) przełącznik samoczynnie wraca do pozycji zero więc nie ma szans na stałe zwarcie...
Posiadam przerywacz dwukierunkowy i nie wiem jak go podłączyć wychodzi z niego 5 wsuwek jest napisane 87, 87, 88, 85, 30 30 to podobno plus czyli prąd nie wiem nie znam się tak dobrze. Potrzebuje go do 60-tki ursusa bo w ciągniku jest nie dobry i słabo miga. Pomoże KTOŚ?? Będę wdzięczny
przerywacz kierunkowskazów przerywacz kierunkowskazów mercedes prosty przerywacz kierunkowskazów
objaw turbina cyfrowy polsat niekodowane diesel gazem
pozytywka mechanizm pozytywka mechanizm
Philips AZ 2030/14 – nie czyta płyt CD, naprawa lasera i silnika wrzeciona CD Philips, KSS-213C, SF-P101 – płyta rusza i staje, komunikat NO DISC, brak odczytu