Witam. Moją cytrynkę trapi usterka dość nie codzienna i nie wiem już co mam z nią zrobić i gdzie z tym pojechać. Jest to Berlingo 1.9d z 2000roku na pompie boscha z silnikiem DW8 przebieg z licznika 280tys. Problem występuje tylko w zimie ( niska temperatura) oraz w pozostałych porach roku ale przy dużym poziomie wilgotności ( w czasie opadów mgieł...
Jest możliwość skasowania inspekcji. Zrobiłem, działa. 1. Usiądź w samochodzie i zamknij drzwi. 2. Pilotem zamknij samochód a następnie otwórz. 3. Otwórz i zamknij drzwi kierowcy. 4. Naciśnij i przytrzymaj przycisk resetu kilometrów przy zegarach (najlepiej lewą ręką). 5. Cały czas trzymając przycisk wciśnij hamulec. 6. Trzymając przycisk i hamulec,...
Obstawiam zatkaną nagrzewnicę. Nie ma zaworów na przewodach do nagrzewnicy. Sterowanie temp. odbywa się na zasadzie mieszania ciepłego i zimnego powietrza. Jakby to był silniczek uszkodzony, to klima by do ciebie mrugała przejaźnie przez 1 minutę po włączeniu zapłonu i nic by nie było słychać jak zmieniasz temp. przyciskami.
Witam Mogę się mylić, ale w moim autku, które także ma silnik ze stajni VW jest tak, że komputer wytrysków gubi swoje nastawy kiedy akumulator odpięty jest na czas dłuższy niż kilka minut . Kąt zapłonu i skład mieszanki ustawia się wtedy na standardowe wartości fabryczne, które nie mają nic wspólnego z najbardziej ekonomiczną pracą silnika. Są one jednak...
tak jak kolega powyzj napisał zaczoł bym od sprawdzenia iskry po zgaśnięciu oraz przydało by sie sprawdzić cisnienie paliwa, wymiana filtra napewno by nie zaszkodziła.
A to benzynowy silnik? Takie rzeczy się dzieją jak uruchamia się funkcja ochrony katalizatora ze wsmzgkedy na nieszczelnosc lewego powoetrza
Lampy rtęciowe nie wymagają impulsu wysokiego napięcia do zapłonu, ponieważ posiadają elektrodę zapłonową. Ponadto rozgrzewanie takiej lampy trwa kilka minut.
Temperatura jest OK, zero błądów. Czy silnik zimny czy ciepły mały wentylator kręci zaraz po zapłonie i wyłącza się dopiero kilkanaście minut po wyłączeniu zapłonu.
Witam Dzisiaj mierzyłem Fiat Multipla z gazem i tak: 1. bez gazu 0,013 A 2. z gazem (stag 300) 0,019 A (10 minut po wyłączeniu zapłonu) 3. z gazem i z centralnym zamkim (włączonym pilotem)0,025A Miernik raczej dobry (UT70A) Pozdrawiam i myślę, że gdy pobór prądu większy to z dodatkowymi coś nie tak bo sam komp. samochodowy ?????? Pozdrawiam
Czas ponownego zapłonu tej lampy wynosi kilka minut. Statecznik służy do ograniczania i stabilizacji prądu.
Problem poruszany wielokrotnie. Zmierz pobór prądu kilkanaście minut po wyłączaniu zapłonu.
heh... nie wiedziałem :-) dzięki :-) od autora wiem, że mimo wielkich liter, odliczanie nie działa w tych 2 miejscach (30 sekund rozrusznika oraz 5 minut zapłonu, jeśli silnik nie chodzi) ja nie wiem co z tym zrobić... na mój gust powinno działać... mógłby ktoś zerknąć na to?
Jest procedura napewno! Osobiście kasowałem inspekcje, nie pamiętam jak to dokładnie było, hamulec>zapłon>7x nacisnąć gaz>przytrzymać gaz i hamulec jednocześnie>puścić wszystko>zgasić zapłon. Być może coś pokręciłem, odpowiedź znajdziesz na anglojęzycznych forach na 100% Dodano po 4 Znalazłem! „Włącz zapłon, naciśnij pedał przyspieszenia i trzymaj ciągle,...
Witam ponownie, sztyfty dostają napięcie, każda jedna ze świec.... Dodam że po włączeniu zapłonu i po zgaśnięciu kontrolki świece żarowe dostają prąd cały czas :( nawet po kilku minutach włączonego zapłonu... Dodano po 1 Zanim zaczął się cały problem klient przywiózł mi świece żarowe firmy "AD": http://www.dakol.com.pl/produkty_ad/swie... O numerze...
Gdzie dokładnie znajduje się taki układ, ponieważ chcę go obejrzeć, gdyż el. szyby i szyberdach zaczynają działać dopiero po kilku minutach od zapłonu.
Ale kombinacje, zakładaj stare graty i tylko przekładasz grot w kluczyku! Jak otworzysz scyzoryk do polowy, zobaczysz bolec blokujący grot, lub przekładasz z obsadką grota. Całe 5 minut roboty.
nawet po wyjeciu kluczyka ze stacyjki i rozładowywuje akumulator Sprawdź jeszcze raz, ta pompa powinna się wyłączyć po około pięciu minutach po wyłączeniu zapłonu.
Po mojemu wymień silnik na sprawny. :D Z mojej praktyki jeszcze nigdy nic innego nie padło . :D Sterownie jest tak skonstruowane że gdy " nie widzi " ruchu silnika przez kilka sekund to odłącza zasilanie które " powraca " po około 10 minutach od wyłączenia zapłonu :D
"Bezpiecznik topikowy zabezpiecza wylącznie przed przegzaniem / rozłącza pompę / ale nie wyłączy silnika" silnik wyłączy mikroprzełącznik po ostygnięciu http://obrazki.elektroda.pl/8076322200_1... Czy tutaj ? Temat z termostatem rozwiązany. Podłączyłem termostat wyjęty ze starego grzejnika elektrycznego . Termostat podłączyłem przez...
Prozę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Mam problem z ładowaniem polegający na tym, że czasami po odpaleniu samochód ładuje, a po kilku minutach przestaje ładować. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym rozruchu znowu ładuje, żeby za moment znowu przestać ładować. Innym razem zimny w ogóle nie ładuje, a po kilku minutach wyłączam zapłon, odpalam ponownie i...
A nie jest to przypadkiem czujnik temperatury wewnętrznej. U mnie tak jest: czujnik z wentylatorkiem wyłancza sie dopiero kilka minut po wyłączeniu zapłonu. Właśnie ten wentylatorek jest źródłem hałasu.
W Renault premium DXI 460 z 2012r. jest tak : przyciski po prawej stronie kierownicy którymi poruszasz się po menu , wchodzisz w obsługę, pasek klinowy, okresowy przegląd itp. , następnie jak chcesz zrobić przegląd okresowy to przytrzymujesz środkowy przycisk do góry około 20 sek. , (wyświetli chyba trwa transfer danych) , następnie wyświetli zresetować...
Witam kolegów . Posiadam paleciaka elektrycznego w którym jest problem z napędem, mianowicie po rozłączeniu go z ładowania ,włączeniu zapłonu wózek jeżdzi przód tył wsio działa ok, ale po wyłączeniu zapłonu i odczekaniu kilku minut już napęd nie działa wystarczy że na chwile podłacze ładowanie i ponownie wózek działa. dodam jeszcze ze podczas prawidłowego...
Sprawa jest prosta dla każdego samochodu wyposażonego w przycisk "OFF" tego systemu. Są w sprzedaży takie malutkie układziki które dają sygnał w określonym czasie i na żądany czas. Coś a la czasówka. Ustawiasz to ustrojstwo powiedzmy "za minutę" po podaniu zapłonu i "na czas" 0,5 sekundy. Teraz musisz znaleźć na wyłączniku kabelek na którym występuje...
Honda Dio pali moduł zapłonu po 10 minutach pracy. Stator jest 8 cewek, z których wychodzą dwa przewody. Pomocy. Dodano po 5 https://obrazki.elektroda.pl/6428363000_... jak sprawdzić czy dobry jest to ac czy dc
Nie napisałeś jaki to rodzaj silnika? 2T? 4T? Zrób próbę długości iskry. Wykluczysz problemy z zapłonem. To tylko kilka minut.
Jak dla mnie przekombinowane z tym timerem. Rozumiem, że po wyłączeniu zapłonu raspka ma działać przez 10 minut i się wyłączyć? Ponowne włączenie po włączeniu zapłonu? W załączniku bardzo schematycznie rozrysowane jakbym ja to zrobił. Ominąłem elementy takie jak obniżanie napięcia czy sterowanie. Zasada działania - przekręcasz kluczyk, prąd pojawia...
No dobra, poradziłem sobie, oporniczek był naderwany, takie małe złośliwe bydle, wymieniłem na drugi, i od 3 tygodni świecą zegary że ho ho!, natomiast powstał od początku inny problem, wszystko jest Ok do momentu wyłączenia zapłonu, po 2-4 minutach resetują się wszystkie pamięci kilometrów,, czy może ktoś wie gdzie znajduje się zasilanie pamięci podczas...
Zostaw na 20 minut z włączonym zapłonem i napisem SAFE7 to pozwoli wpisać kod. SławeK
Ja mam e46 i słychać jak napęd cd jeszcze do 3 minut po wyłączeniu zapłonu pracuje. ;). Pozdrawiam.
A może zdradzisz nam jakie radio (marka, model lub zdjęcie naklejki na radiu), oraz rocznik auta, sprawia Ci takie problemy ? Jak dobrze pamiętam, to w samochodach Peugeot i Citroen, po upływie 3 minut od wyłączenia zapłonu, zanikały wszystkie napięcia w kostce zasilania radia.
Cześć, mam problem, prawdopodobnie ze wzmacniaczem w Audi A5 2013, nagłośnienie Bang & Olufsen. Po zimie zaczął charczeć subwoofer na tylnej półce. Zauważyłem, że dzieje się to w temperaturach od 15 stopni wzwyż. Nie jest to regularne, po odpaleniu samochodu zazwyczaj jest cisza, natomiast po kilkunastu minutach zaczyna się charczenie. Myśląc, że...
Witam wszystkich i jak w temacie. Citroen Berlingo 1.6HDi, 2011 rok. Po uzupełnieniu dodatku do paliwa i po komputerowej wymianie worka poprzez Lexię pompka pompująca dodatek nie przestaje działać, po włączeniu zapłonu przez kilkanaście minut stan płynu spadł ze 100% do 88%. Co mogło się stać? Czy należy wpisać/zakodować ilość dodatku dodanego do FAP?
Nie rozumiem tego "6MHz zamiast 12MHz - 2 razy mniej RPM (a właściwie zapłonów / minutę), czyli pewnie to będzie 500 / 1000. " Czyli jak podepne 6 mhz to jedna dioda to będzie 500 RPM ? Bo jak mam 12 mhz to jedna dioda to 1000 rpm. Ale jeśli jest założona zworka, (która w moim przypadku jest konieczna) to wynik dodatkowo trzeba podzielić przez 2, czyli...
Czy pobór 130mA na wyłączonym aucie to jednak nie za dużo? Nie ma tragedii, ale po ok 2 minutach od wyłączenie zapłonu prąd powinien spaść.
Jest to normalna procedura przeciwzamrożeniowa tego kotła. Cytat z instrukcji:- • W przypadku spadku temperatury na wyjściu poniżej 12°C => rozruch pompy, przy zaworze trójdrożnym w położeniu mieszanym aż do osiągnięcia temperatury 15°C. • Jeżeli temperatura na wyjściu jest większa od 7°C, ale nie przekracza 15°C => pompa włącza się na 30...
Musiał być strasznie uparty ten mechanik że chciało mu się czekać aż 160 minut żeby wpisać 7 razy zły kod, teraz musisz poczekać 320minut z włączonym zapłonem aż pojawi się przedostatnia możliwość wpisania POPRAWNEGO kodu. SławeK
kupiłem właśnie vw passata oryginalnie miał zamontowany silnik 1.6 z klimatyzacją a teraz jest 1.8 i wyjęta klima . mój problem polega na tym że wentylatory chłodnicy włączają się już po włączeniu zapłonu i wyłączają się po jakichś 15 minutach od wyłączenia zapłonu. Proszę o szybką pomoc
Witam. Jak możesz, to nagraj ten dźwięk, i wstaw tutaj, bo tak ciężko co kolwiek powiedzieć. Mogę podejżewać, że np: któryś przekaźnik zanim się załączy, dzwoni. Ale równie dobrze może to być coś błachego. Opisz też dokładniej objaw. Czy występuje za każdym razem. Czy czas trwania jest powtarzalny. Czy występuje dokładnie do momentu zapłonu, itp. Pozdrawiam.
Jeśli tak się dzieję to oznacza ze ginie +12 które powinno być na stałe . To radio jeśli ma can to bez niego jedynie wyłączy się po kilkunastu minutach nie widząc zapłonu . Jeśli nie zginie stały plus to radio poprosi o kod tylko raz . Włączenie z napisem safe występuje jedynie po całkowitym odpięciu zasilania .
Witam... Opisane objawy najprawdopodobniej są przyczyną uszkodzenia czujnika temperatury, prawdopodobnie ma przy określonej oporności przerwę i kocioł dostaje sygnał osiągnięcia zadanej tempeatury i przechodzi w stan postcyrkulacji, która trwa kolka do kilkunastu minut (zależnie od ustawień serwisowych). Pozdrawiam...
Grzanie 1 minutę po przekręceniu zapłonu świadczy o braku połączenia z czujnikiem temperatury. Po przekręceniu zapłonu zewrzyj przewody na czujniku , jeżeli przekażnik się nie wyłączy świadczy o przerwie.Pozdr.
Samochód, to pewnie któryś z "płazojadów" z grupy PSA? Sprawdź czy kilka minut po wyłączeniu zapłonu nie zanika +12V w pin4 i pin7 w kostce zasilania radia (czarnej). W niektórych modelach zanikały obydwa. Jeśli na szarym przewodzie (pin7) napięcie będzie stale, to zamień miejscami przewody +12V pin7 i pin4 (szary i niebieski w czarnej kostce).
Jutro będę dalej z tym kombinował bo logowanie do silnika za pomocą 03836 działa za pomocą 03638 nie działa. W zegarach w bloku pomiarowym numer 24, grupie 1 jest czas w minutach tej blokady faktycznie, poczekałem aż zejdzie na zero, rozłączyłem się, wyłączyłem zapłon, wyciągnąłem kluczyk, włożyłem, zapłon, połączyłem się, zegary, logowanie 03836 i...
Emulator. Emulator nie emuluje poziomu paliwa, tylko tankowanie po każdym zgaszeniu auta. Każde zgaszenie auta na dłużej niż minutę spowoduje, że po ponownym włączeniu zapłonu będziesz miał faktyczny poziom na wskaźniku. Powinieneś mieć nie mniej niż 1/4 zbiornika paliwa.
Kup sobie najtańszy szczelinomierz za 5 zł. Wyciągnij ten przerywacz na stół sobie, pilnik iglak i tak go piłuj żeby schodził się idealnie równo. Po sprawdzaj dokładnie kable idące od cewek do wsuwki. Jeśli będzie dalej gasł to podłącz na krótko jakąś żarówkę, nawet 12V 21W bezpośrednio pod wsuwke przy silniku. Jeśli zgaśnie to kup te nieszczęsne cewki....
Ok, jednak muszę zabrać się do tego jak należy. Znalazłem dodatkowe dane: -wartość znamionowa - 2.7 -z odłączonym wężykiem podciśnienia - 3.2 -minimalna dopuszczalna wartość 5 minut po wyłączeniu zapłonu - 1.5
Pytanie do kolegi Decybel91 Zakupiłem nową pompę i zamontowałem, samochód odpalił i po 2-3 minutach zgasł. po ponownym właczeniu zapłonu nie słychać pompy. Sprawdziłem zasilanie przy kreceniu i jest 11V auto nie odpala. Jesli możesz to poradż co zrobic. może to przekaznik ale szukałem na necie i nie wiem który to.
U mnie winnym falujących obrotów był źle ustawiony kąt wyprzedzenia zapłonu, 5 minut dla sprawnego elektromechanika i wszystko jak należy. jak tam regulowałeś kąt zapłonu?
Pomijając fakt , że temat b. stary to w silniku 4-ro suwowym przeskok iskry ( zapłon ) następuje raz na 2!! obroty wału. Jeśli silnik jest 4-ro cylindrowy to na każdy obrót wału przypadają 2 zapłony. Przy 3000 obr/min mamy 6000 zapłonów / minutę czyli 100 na sek ALE mogę się mylić.
Usterka do zlokalizowania w kilkanaście minut ale najlepiej, zaczynać od dupy strony😁 bardzo ważne dla kierunku lokalizacji są 2 stwierdzenia-pali po wciśnięciu hamulca i nie gaśnie po wyłączeniu zapłonu, dopiero po puszczeniu hamulcaSprawdź wiązkę elektryczną między drzwiami bagażnika a budą.
Mam problem z polo 10 50KM, auto nie wchodzi na obroty i się muli, na komp błąd 533. wiem,że trzeba zrobić adaptację przepustnicy. proszę o instrukcję krok po kroku jak to zrobić, jeszcze podczas jazdy po kilku minutach zapala się kontrolka oleju i nie gaśnie , po wyłączenu zapłonu pare minut się nie zapala, czujnik temp i ciśnienia wymieniłem na nowe....
Tak, świecą przez minutę lub do pierwszego włączenia zapłonu. I co, przez ten czas wyżrą prąd?
Pomóżcie, Termet PAB 3V ma kłopoty z zapłonem. Serwis wymienił jonizacje, przewód zapłonowy. Sprawdziłem ciśnienia i są ok. Kocioł po kilkudziesięciu minutach przerwy w trakcie zapłonu wchodzi w awarię. Wygląda na to, że nie otwiera gazu. Po zresetowaniu zaczyna pracować normalnie. Pracuje na propanie.
Przepraszam że dopiero teraz. To foto wnętrza z wylutowaną płytką. Miałem nadzieje że irfz44 podejdzie ale on ma tylko 50A, a akurat mam dwie sztuki. Czy ten sterownik ma grzanie przed zapłonem i grzeje kilka minut po zapłonie, podobne ja vw. http://obrazki.elektroda.net/99_12425074...
Mała aktualizacja wyników. poszukiwania. Znalazłem pęknięty przewód do czujnika spalin przed DPFem- naprawiony, ale komputer pokazywał brak zapchania i próba wypalenia DPFa trzema komputetrami nie dała skutku. Dałem więc informację do ECU, że DPF i czujnik ciśnienia przed DPFem wymieniony ( w nowszych VW pomaga i da się wypalić po takim działaniu ),...
lampa będzie swieciła słabym światłem , tak jakby cały czas była w trybie zapłonu co za tym idzie elektrody wypalą (stopią) się w kilka minut i po zabawie
Zrobiłem mały test na kompaktach Philips Genie 18W. W łazience jest 3 miesięczny kompakt z pozystorem, w kuchni świetlówka pracowała przez 6 miesięcy bez pozystora. Obecnie także posiada PTC. Łazienka - max 900 zapłonów (3 miesiące - max 10 zapłonów/dzień) niektóre do 30-60 sekund - skrętki jak nowe Kuchnia - max 720 zapłonów (6 miesięcy 2-4 zapłony/dzień)...
Sprawdź (podmień na inny) moduł zapłonu.
Sęk w tym że na wiązce przewodów jest taki prosty „konfigurator” połączenia. Sprawdź po przewodach gdzie są połączone ze sobą przewody żółty i czerwony, rozdziel je i miernikiem sprawdź na którym pinie kostki jest napięcie „po stacyjce” a na którym napięcie jest bez względu na położenie kluczyka w stacyjce. Ten z zasilaniem po...
Funkcja immobilisera FI, uaktywnia się każdorazowo po rozbrojeniu alarmu, lub po dwóch minutach od wyłączenia zapłonu. Sposób autoryzacji jest również podany. Znalazłem to w 10 sekund. Dlaczego kolega Tom_s nie zacznie od dokładnego i uważnego przeczytania instrukcji, tylko od razu zawraca głowę na forum?
pytanie - czy po uruchomieniu silnika i jego pracy przez kilkadziesiąt minut, immo może spowodować wyłączenie zapłonu ?
Jeśli chodzi o pytanie podstawowe to śmiało odłączaj ten akumulator pod warunkiem, że uczynisz to po uśpieniu magistarli, czyli kilka minut po wyłączeniu zapłonu. Oczywiście wskazania tzw komputera pokładowego (nie mylić ze sterownikami) ulegną wyzerowaniu. Czyli trzeba będzie ustawić czas itp. A co do kodu to może to być kod awaryjnego uruchamiania...
Po włączeniu zapłonu cała elektronika ciągnie prąd z akumulatora co może spowodować jego rozładowanie i brak możliwości odpalenia auta. Są auta, które po 20 minutach na zapłonie nie są w stanie odpalić.
Nie, bo wszystko powinno być wyłączone, włącznie z zapłonem...
To jest mały problem przy SAFE 7 :arrow: 11 minut czekania zapłon włączony i nic w tym czasie nie naciskamy , po każdej nieprawidłowej próbie czas się podwaja , SAFE 0 - koniec prób /wtedy tylko serwis/ :D
W lagunie ii karta jak była w czytniku to musiała nacisnąć przycisk. W Scenic/Megane nie ma w czytniku krańcówek i nie ma znaczenia czy z HF czy bez Dodano po 2 to trzeba start przytrzymać wciśnięty 10 sek. Tym sposobem wymuszasz włączenie zapłonu na stałe(np do diagnozy), w innej opcji włączenie zapłonu bez uruchamia silnika wyłączy go po kilku minutach...
Jeżeli nie Widzisz potrzeby zmiany miejscami wtryskiwaczy tak jak koledzy piszą to znaczy że nie masz dostatecznej wiedzy. Koledzy próbują ci pomóc i wyeliminować usterkę bez kupowania części a ty swoje. Wypadanie zapłonu jest to brak detonacji lub nieodpowiednia detonacji na cylindrze. Czyli jednym słowem potrzeba jest odpowiednia kompresja ilość powietrza...
Jeśli masz elektrycznie sterowane szyby (każde A4 ma przynajmniej przód) to zapewne zauważyłeś, że świecą przełączniki po włączeniu zapłonu , a gasną dopiero po około 10 minutach od wyłączenia zapłonu, lub bezpośrednio po otwarciu drzwi. świadczy to o aktywności sterowania szybami. Na Twoim miejscu podłączyłbym pod podświetlenie wyłączników szyb (najprościej,...
Witam ,mam obecnie problem z adblue w dafie 105 rocznik 2006 ,mianowicie po włączeniu zapłonu wskaźnik poziomu adblue po kilku minutach spada na zero i jest brak możliwości połączenia się z komputerem .Zaraz po włączeniu zapłonu łączy się i pokazuje błąd nr 17 MODUŁ DOZUJĄCY AD BLUE ZWARCIE LUB OBWÓD PRZERWANY STAŁE ,dodam że moduł wysyłałem do sprawdzenia...
Jeśli nie sprawdzisz prądu upływu to trudno będzie cokolwiek przewidzieć. Alarm i centralny ciągną swoje, radio, komputer pokładowy (np. podtrzymanie zegara). Sprawdzanie poboru prądu musi się odbywać kilka minut po wyłączeniu zapłonu, dopiero gdy cała elektronika "zasypia", nie pamiętam dokładnie ile czasu trwa to w A4, ale kilka minut wystarczy. Jeśli...
Dziękuję za zainteresowanie się tematem Wygląda na to że nie ma go fabrycznie mam model z początku produkcji jak mi wiadomo to do niego jeszcze nie wkładali immo. Numer mojego dme 0261-203-484 więc teoretycznie z tego co piszesz się łapie ale go niema i jak go kupowałem też go nie było :( przypatrywałem się czy nie ma gdzieś przeciętego kabla czy niepotrzebnej...
Maxmalnie miałem włączone radio z zapłonem do 30 minut. Czy wystarczy włączyć tylko radio .Poz
Ta cewka z boku od CO przy pierwszym odpaleniu dostaje napięcie, natomiast po około 1 minucie następuje "przerwa w dostawie prądu" Sprawdź obecność napięcia na zaciskach cewki CO od chwili zapłonu gazu aż do zgaśnięcia. Czy po zgaśnięciu płomienia nadal jest napięcie na zaciskach cewki?
Zostaw na zapłonie na 45 minut.
Kolega nie zrozumiał :) na gazie chodzi idealnie. Od tamtego czasu wymieniłem pompę paliwa, i wyczyściłem wszystkie wtryski benzynowe na zewnątrz samochodu, przepuszczając środek do czyszczenia przepustnicy przez nie, podłączając do aku, ale też bez zmian. Także idąc od źródła paliwa do podania go do silnika jest wszystko ok, ale i tak trzęsie na benzynie....
Leonek, coraz bardziej działąsz mi na nerwy. W starym megane immo aktywuje się też samo, minutę lub 10 minut po wyłączeniu kluczyka zapłonu; zależnie jak jest ustawiona konfiguracja skrzynki połączeń. Poza tym piszesz bzdury.
HEj, Ehh..zimno mróz, człowiek spieszy się. Polazłem raz jeszcze. Przez minutę po wyłączeniu zapłonu świeci się podsufitówka - stąd ten 1A za szybko zmierzony...po minucie spada do 0.2A, a po kolejnej - do 0.02A. Nie ma więc praktycznie w ogóle poboru prądu po 2 minutach od zamknięcia samochodu. Powracamy więc do punktu wyjścia - mizernej jakości akumulator,...
Z przewodami wysokiego ciśnienia i z obsadą wtryskiwaczy nie kombinuj bo zapłaczesz. Diesel jest silnikiem o zapłonie samoczynnym i nie potrzebuje iskry jak benzyniak więc na pompie wtryskowej masz elektrozawór odcinający paliwo po wyjęciu kluczyka. Wstaw szeregowo wyłacznik. Żaden kombinator auta nie odpali - pokręci jedynie rozrusznikiem. A dla Ciebie...
Mogę Cię prosić o ten schemat w lepszej jakości? I jeśli to nie tajemnica to co to za program? Ogólnie rzecz biorąc, auto jest z 97r. silnik 1.8AGN (wolnossący). W 2015 z uwagi na zatarcie silnika kupiłem anglika (2002 polift) aby przełożyć silnik, ale dosłownie cała elektryka też musiała być przełożona. Możliwe, że mechanik coś źle podłączył... Jak...
Dokonałem naprawy jak napisano powyżej, nawiew z regulacją działał jakieś 5 minut. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym jego włączeniu wentylator zamilkł. Silnik jest sprawny. Przy podłączeniu samego jeża i sprawdzeniu napięcia na kostce prądowej otrzymuje 9V. Co może być powodem. Edit. Sprawa wyjaśniona, klej odrobinę odpychał jeża od obudowy dmuchawy...
Jest potrzebny specjalny przekaźnik/sterownik podający parę V na kontroler obrotów wiatraka, ale w tym samochodzie jest inny problem: parę minut po wyłączeniu zapłonu sterownik klimatronika zamyka wszystkie klapy nawiewu i wiatrak nigdzie nie dmucha. Eksperymentowałem z dodatkowym przekaźnikiem odcinającym zasilanie panelu sterującego, ale po jego zadziałaniu...
Najlepiej to odpinać każde podłączenie po kolei i mierzyć pobór prądu, ja tak trafiłem na usterkę z tym ,że jest to czasochłonne bo normalnie (w moim przypadku) auto przez 16 minut po wyłączeniu zapłonu bierze sporo prądu ( podobno komputer w tym momencie sprawdza wszystkie obwody ) a później przechodzi" w stan spoczynku" Powodzenia
Vectra jak wyżej jest taki motyw że pilot zamyka/otwiera przez ok minutę po przekręceniu stacyjki na zapłon. Po wyłaczeniu zapłonu i minięciu minuty pilot nie działa na autko chociaż miga swoimi diodami. Aż do ponownego włączenia zapłonu.
Sprawa ma się następująco: Passat B5 1.9 TDI 2000 r. - zanim go kupiłem miał problem z immobiliserem. Przez jakiś czas po zakupie nic się nie działo. Ostatnio pojawiły się błędy między kluczykiem a transponderem: 01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2) 35-10 - - - Intermittent 01176 - 07-10 - - Intermittent co skutkuje błędem: 17978 - Engine Start Blocked...
Sprawdź podłączenie do ISO, wygląda na to ze radio nie widzi zapłonu i po 10-15 minutach grania na "parkingu" wyłącza się dla oszczędzania akumulatora :D , ale może się mylę.
Witam. Z braku czasu przegapiłem temat. Na razie odłączyłem pompkę która pracowała po wył. zapłonu kilka minut i jeżdżę tym samochodem tylko w trasy i czekam na błędy. Po ok.2tyś km. na razie nic się nie dzieje. Dziękuję za podpowiedzi. Gdy wyskoczą błedy pojadę na komputer i odpiszę jaki był problem.
Łatwiej próbówką. minuta pracy
Potrzymaj z minutę odpiętą klemę i zobacz potem.
Rozwalona mapa wtrysku PB. Jaki masz sterownik gazu? Jak wygląda mapa wtrysku gazu odczytana ze sterownika, jakie masz wtryskiwacze i jaki przebieg na LPG. Odłącz akumulator na 15 minut, podłącz, zapal, wyłącz gaz na amen przyciskiem zrób 100km powiedz co się dzieje. Wypadanie zapłonu świadczy o usterce wtrysku gazu. Pewnie Valdemary pod maska. Pozdrawiam
w tym schemacie jak widze wykorzystano cewkę zapłonowa czyli dalej ten sam element ,który to z kolei jest podejrzany przez karollo_r ze jest uszkodzony jaki to ma sens. przy sprawnej cewce zapłonowej motocykl powinien zapalać z "pierwszego kopa", ale może z innej strony jakie są objawy tego złego zapalania bo o to chyba walczymy i ten problem ma byc...
Bardzo proszę o radę: Posiadam radiotelefon FM315 na pasmo 2m zainstalowany w samochodzie i po przekręceniu kluczyka pojawiają się straszne zakłócenia w odbiorze i w nadawaniu (jestem nieczytelny dla korespondentów). Czy istnieje jakiś skuteczny sposób filtrowania sygnału, (zasilania - "+"na masie)? Samochód to CC900 z wtryskiem. Zakłócenia pojawiają...
Taka czerwona (najczęściej) kostka o parametrach 220nF/400V. Kondensator 400V AC czy DC? Problemy ze zapłonem od razu są widoczne w świetle stroboskopu. Tym bardziej że napisałeś zapłon nowy, a te obecne (chińskie) części są różnie wykonane. Cewki WN polskiej produkcji padają po kilku minutach, a podstawki zapłonu potrafią mieć średnicę zewnętrzną...
Witam Jak w temacie po zamontowaniu nowego wyświetlacza w liczniku do passata b5 wyświetlacz się rozjeżdża (jak na foto) według wstępnej diagnozy problem jest po stronie licznika na kilku wyświetlaczach dzieje się to samo a wyświetlacze testowane na 2 innych licznikach jest wszystko prawidłowo. Dzieje się tak tylko na zamiennikach na oryginalnych wyświetlaczach...
Po zmianie LCD w liczniku jakiś serwisant paprok popsuł mi wskazania paliwa i temperatury (wcześniej było dobrze) i wziął za to pieniądze jeszcze. Wolałbym mieć wskazania niż sprawny LCD ale nie ważne... Prawdopodobnie jest problem zimnych lutów. Po przekręceniu kluczyka na zapłon wskazania temperatury i paliwa idą na wartości minimum i tak zostaje,...
Nie zmieniaj na 100 W, bo musiałbyś zmienić lampę na 100-watową. 70-watową szybko zniszczysz na tym stateczniku. Na moc 100 W nie ma sensu przechodzić, bo żródła światła wysokoprężne o tej mocy są wycofywane, jest ich mały wybór i są drogie. Statecznik o mocy 70 W i w przystępnej cenie masz na chwilę ten 100-watowy i zobacz, czy lampa zaświeci. Jeżeli...
Ogólnie to dość ciężko znaleźć coś w schematach PSA w ten sposób. Oni mają schematy podzielone tematycznie - oświetlenie, ABS, silnik itd. Bezpiecznik F1 w BSM zasilana styk roboczy przekaźnika R1, który wbudowany jest w BSM. Styk ten zasila pin 5 gniazda 28V NR (czarne gniazdo). Z tego pinu idzie zasilanie na sterownik silnika oraz na wtyczkę pompy...
Kiedy wyłączymy zapłon i odczekamy kilka minut podniesiemy maskę i zamkniemy to po kolejnym włączeniu zapłonu wskaźnik wraca do faktycznego stanu paliwa. nie ustaliłem jeszcze dokładnie bo robiłem to 2 razy, a odkryłem to przypadkowo.
Nie dawno wymieniłem radioodtwarzacz w mojej Vectrze,z oryginalnego ,które od samego początku było nie sprawne , na Kenwooda KDC-W3537.Wszystko było by dobrze,gdyby nie utrata zapamiętanych stacji oraz ustawień dzwięku itp.Radio w czasie jazdy działa bez zarzutu,i po jakiś 5 minutach po wyłączeniu zapłonu jeszcze pamięta ustawienia,natomiast po dłuższym...
heh te tico ja robie rozrzad w tym samohodzie w 20 minut i nigdy niemiałem problemów z przestawieniem zapłonu
wskakuje kilku minutach wylacza kilku minutach wlacza kilku minutach
buczeć filtr powietrza ili9341 atmega silniczek obrotomierza
amica fk2695 lasery certyfikat
Peugeot 607 2.2 HDi 4HX – lokalizacja czujnika spalania stukowego, wymiana, diagnostyka Skoda Octavia – ciemny wyświetlacz w liczniku, brak podświetlenia, diagnostyka i naprawa