Przez tą gąbkę nie leci powietrze a uszczelnia ona klapę przełanczającą nadmuch przez nagrzewnicę albo bezpośrednio z wentylatora.
1. Elektrozawory o ile są (przykład bmw) 2. Klapy nadmuchu (zacięta, adaptacja) 3. zatkana połowa nagrzewnicy(tak, to się zdarza)
Jak zmieniasz temperaturę to powinno otworzyć klapę nadmuchu.
Witam mam problem z niedziałającą dmuchawą w volvo xc90 T6 2.9 bi turbo 2003r , problemem nie jest sama dmuchawa która się nie włącza tylko sterowanie całym nadmuchem , nie działają klapy zmieniające nadmuch zarówno te które kierują kierunek powietrza jak i te od ciepłego i zimnego powietrza sam panel jest okej przynajmniej tak uważam bo po podpięciu...
Poszły na wakacje krańcówki klapy nadmuchu.
Witam, ostatnio zauważyłem dziwny problem w wyżej wymienionym aucie.Mianowicie mam dwustrefowy klimatronic i jeżeli dam nadmuch na tylne górne kratki to słychać że dmuchawa chodzi ,ale z kratek nic nie dmucha.Może minimalnie i to zimnym powietrzem ( a na czujniku 90st).Rozebrałem tylni bok gdzie jest nagrzewnica i faktycznie nie leci powietrze na kratki...
Dobra, w sobotę udało mi się podłączyć całość. Nie wiedziałem tylko, że trzeba do kostki od klimatroniku dorzucić dodatkowy PIN, którego wcześniej nie było ..... (PIN 20) Dorzuciłem go i po uruchomieniu całego osprzętu na wyświetlaczu AC pokazuje się napis "HE" oraz jakiś rysunek (jakaś zakrzywiona linia). Niestety nie można sterować mocą nadmuchu....
Masz uszkodzoną opornicę wentylatora nadmuchu, sterowanie obrotami i otwieranie/zamykanie klapy idzie przez nią.
Kolego, może to niezbyt fachowo ;) ale kiedyś, dawno temu zrobiłem takie coś przy starym piecu, że podłączyłem 2 termostaty szeregowo, tzn jeden działał jak temperatura wzrastała powyżej zadanego poziomu to wyłączał zasilanie klapy od nadmuchu powietrza, a drugi był podłączony odwrotnie, tzn. jak temperatura spadła poniżej minimum (tzn piec zgasł) to...
Błędy w którym sterowniku? Panel ma swój sterownik i z nim można się komunikować. Podane błędy nie powinny mieć wpływ na pracę wentylatora nawiewu. Poza tym tam jest opcja Auto (sterowanie siłą nawiewu i klapami) lub ręcznie ustawienie siły nadmuchu.
skasowalem usterki w systemie ale caly czas zostaje jedna<< silownik klapy nadmuchu na nogi zacina sie>> io nie wiem ci dalej ale chyba to nie wplywu ten jeden blad na wlaczaanike sie klimy
Jezeli ilosc czynnika w ukladzie jest ok, to sproboj kalibracji: 1. Uruchom silnik i go dobrze rozgrzej. 2. Regulatory temperatury ustaw na "cieplo" 3. Nadmuch na najwyzszy poziom Przyciski na panelu sa ustawione w nastepujacej kolejnosci: z gory na dol sa 3 przyciski, z lewej na prawo 4. Ten u gory z lewej niech bedzie nr.1, a ten z dolu po prawej...
Sprawdź zawór włączający obwód grzania, odpowietrz nagrzewnicę oraz zmień filtr pyłkowy (kabinowy), od którego zależy skuteczność grzania. W przypadku, gdy jest on mocno zanieczyszczony, to nawet dmuchawa włączona na ful nie pomoże. Jeśli masz klimatronik (nie znam tego samochodu), to mogą się nie otwierać klapy nadmuchu.
Przestawianie klapy w dyfuzorze umarło.
Po pierwsze - jeżeli działa wiatrak, to wszystko jest dobrze. To że panel się nie wzbudza, to normalne. Nie ma sensu sterować wszystkimi klapami i podświetlaniem panela, ponieważ piec zazwyczaj działa bez uruchomionego silnika, co powoduje, że pobiera sporo prądu. Prawdopodobnie nadmuch będziesz mieć ustawiony w taki sposób, jak zostawiłeś ustawione...
01271 - Silnik krokowy klapy nadmuchu powietrza - Zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany - Staly 01596 - Silniczek nastawiania klapy nawiewu, kanal powietrza swierzego i recyrkulowanego - Zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany - Staly Przecież masz napisane czego chcesz więcej? Klimatyzacja ci nie działa i tyle. Pewnie wiązka padała.
Witam! Kolego "zanurkuj" pod kolana pasażera wymontuj wentylator oraz tunel prowadzacy do nagrzewnicy. Ukarze ci się klapa przestawiająca nadmuch. Zerwij resztę gąbki i przyklej do klapy taśmą dwustronnie przylepną piankowy podkład pod panele podłogowe. Jeśli nagrzewnica się nagrzewa to pomorze w 100%.
Układ silniczka z potencjometrem znajduje się pod schowkiem pasażera, przy samych drzwiach, po zdemontowaniu okazało się, że pęknięta była plastikowa zębatka nabijana na stalowy wałek cięgna klapy i przez co potencjometr nie ustawiał się w skrajnych pozycjach przy otwieraniu i zamykaniu klapy nadmuchu, a wręcz ślizgacze wychodziły poza element oporowy...
Klapa obiegu zamkniętego ale ta zamykająca dopływ powietrza,sprawdź czy działa
Na pewno nie dmuchawa, sprawdź czy serwo porusza klapą kierunku
Nawiew? Za schowkiem masz wentylator. Coś mogło wpaść. Filtr kabinowy jest dopiero ZA nim. Ew jeśli masz wersję z "klimatronikiem" to może któreś servo klapy sterujacej nadmuchem.
prawdopodobnie brakuje wężyka z podciśnieniem bo klapy od nadmuchu sterowane są podciśnieniem.
No aż testera nie potrzeba do tego. Zdejmij dolne osłony przy konsoli środkowej i sprawdź czy nie ma problemy z którymś z silniczków Nic tam nie zobaczy. Schowek wyciągnąć zlokalizować silniczek odpowiedzialny za rozdział powietrza i sprawdzić czy działa, czy mocowanie w klapie nie jest wyrobione, czy sama klapa uszkodzona.
To została klapa centralna.
Temat dotyczy silniczków nastawczych sterowania klapami od nadmuchów Audi A4 B6. Częstym problemem występującym w samochodach z tego typu klimatyzacją (klimatronik) jest uszkodzenie silniczków nastawczych klap. Po dłuższej analizie błędów jakie pokazuje VAG i po demontażu owego silniczka okazuje się że problem tkwi nie w samym silniczku tylko w potencjometrze...
Witam, w moim touaregu 3,2 2003r cały czas leci tylko zimne powietrze, nawet jak jest ustawione na najwyzsza temp. oprócz tego dmucha tylko po bokach, a nie leci ani na nogi ani z przodu nad radiem. Po podłączeniu pod komputer wyszły takie błędy: - 02100 - silnik przepustnicy - brak objawu - stały - 01809 - silnik regulacji temperatury silnika krokowego...
To normalne zjawisko, wyłączaj nadmuch przed otwarciem klapy zasobnika,
witam Tomasz ma racje. da sie to regulowac w bardzo niewielkim zakresie, prawie niezauwazalnym, aje to nie wystarczy. panowie.... klapa przepustnicy na wejsciu dmuchawy zalatwia problem
Witam panowie nie mogę sobie poradzić z podłączeniem klimatronika passat b5 98r tdi 110 KM otóż dmuchawą steruje, klapami od nadmuchów również, podświetla, pozostałe przewody nie wiem gdzie się podłącza.Proszę o pomoc bo już tracę cierpliwość, zrobiłem foto tych kabelków.Bardzo proszę.
używany wyjęty z auta jeżdżącego ja obstawiam silniiczni albo klapy mam słaby nadmuch i do tego doszło jeszcze problem z temperaturą
Nie wiem jak jest w Golfie 4 ale może to będzie klapa otwierająca/ zamykająca nadmuch powietrza na parownik. Przy klimatronie komputer steruje jej otwarciem w zależności od zapotrzebowania na chłód. Dobrze kombinuje?? :>
Jak się nie mylę to w parametrach rzeczywistych podczas diagnostyki są wartości silniczków sterujących klapami powietrza. Będzie wiadomo jak jest ustawiona klapa zmiany temperatury.
Nie gałka jest dobra poszukaj sobie w Google na temat silnika klapy temperatury V68 są zdjęcia opisy jak to wymienić. Ale nie jest to łatwa i przyjemna wymiana.
Strzela klapa od obiegu wewnętrznego (nadmuch). Problem był tu już poruszany. Przełącz obieg i ucichnie.
Jak widzę to chyba jakaś wada fabryczna w tych samochodach ja wymieniłem wszystko termostat pomogę i nagrzewnicę i nic grzeje słabo od kierowcy, a od pasażera wręcz chłodzi. Byłem ròwniarz u elektryka że wszystko działa. Tam jest jedna klapa ktòra działa. Nadmuch chodzi na maksa, ale nie grzeje. I nikt nie wie o co chodzi. To jakiś koszmar.
Witam. W moim aucie PEUGEOT, nagrzewnica BEHR miałem podobny problem i winnym okazała się uszkodzona klapa mieszająca powietrze w kanale nawiewu. Dokładniej wysypało się koło zębate przekazujące moment obrotowy z silniczka napędu klapy. Podczas usterki efekt był taki, że niezależnie od ustawionej temperatury nadmuch podawał cały czas tą samą temperaturę...
tak na 1 -2 to pali potem po połowie regulacji otwarcia klapy robi się żółty rozciąga tak jakby słabiej grzał Czy nadmuch aż tak jest potrzebny jak dobrze zapala i pali
Rac Raczej bliżej prawej strony. Centralnie na środku, od spodu pudła dyfuzora. Trzeba wywalić obudowę tunelu i zrobione z miękkiego plastiku wyloty "dolnego nadmuchu" - będzie wtedy widać od dołu patrząc serwomechanizm klapy. Nie spotkałem się z usterką elektrycznego mechanizmu, a w manualnych zwyczajnie wypadała osadzana na wcisk dźwignia regulacyjna...
Ja uważam, że trzeba by podejrzeć VAGiem lub nawet na panelu climatronica co tam się dzieje z klapą szyba/nogi...
Twoje rozumowanie błędne od samego początku. Heretapawel napisał co należy sprawdzić. Klapa mieszająca zablokowana w pozycji - zimne. Następne klapki to już zmiana nadmuchu powietrze , po klapie M- zimnego lub ciepłego , w poszczególne sfery! Capisso?
Klapami sterowalem ręcznie po zmianie położenia zmienia się siła nadmuchu itp. Jak mógłbym sprawdzić ta nagrzewnice ?
W tym samochodzie nie jest to takie proste bo obroty silnika dmuchawy sterowane są płynnie przez stopień końcowy mocy (opornicę na tranzystorach) i nie ma czegoś takiego jak bieg wolniejszy czy szybszy. Możnaby ewentualnie podpiąć się przez diody do przewodu sterującego końcówką mocy (zakładając że końcówka mocy sterowana jest napięciowo) i potencjometrem...
Fajnie się rozwinął temat Peugeot 407 wiązka tylnej klapy częstym problemem może uszkodzić komputer. Jeżeli widać fajnie wzrosło postrzeganie i szukanie aut to może skusisz się na wersję z nawigacją naprawa wyświetlacza kabla już nie wliczam u średniego elektryka lub wysylkowo do naprawy lub wymiany gdzieś 1000 zl a pamiętaj klimy radia nie widzisz...
Wymontuj schowek i sprawdz klapę.
Sam to przerabiajem we własnym aucie,sprawdź czy klapy się przesówają,jeżeli tak to zobacz czy z kratek nadmuchu nie wylatują kawałeczki gąbki lub inne paprochy.
Audi jest to A6 ale 1.8 T ale problem ten sam , recylkulacja źle działała bo przy przeróbca zamieniono biegunowość silnika i czujnika klapy, po włączeniu nadmuchu na górę z lewej dmucha zimne a z prawej ciepłe , sprawdzam teraz połączenia innych silników a Dominator nie chce się połączyć z klimą ??
Dziękuję bardzo za podpowiedz.(przepraszam,że tak pózno ale miałem problem z internetem)Myślę jednak,że plus z czujnika lepiej podłączyć do klimatronika pod pin nr 4 ,wtedy będzie będzie mi działać opcja HE przewidziana właśnie dla webasto,czyli klapy ustawiają się na nadmuch na szyby i dmuchawa działa na wolnych obrotach.
To o czym piszesz to cyrkulacja powietrza. Jest realizowana za pomocą podciśnienia. Tym włącznikiem uruchania się elektrozawór który to za pomocą siłownika otwiera lub zamyka klapę. Należy kolejno posprawdzać te elementy.
Odepnij kostkę od panela climatronika wepnij szpilki w pomarańczowe przewody ( jak pamiętam to szara kostka ) podaj tam napięcie nawet 9 v z baterii i słuchaj czy klapa temperatury się przesteruję na ciepłe ( potem zmień biegunowość by go trochę rozruszać ) Jak zmieni temperaturę na ciepłe to panel climatronika siedzi jak nie to silniczek . Nie ten...
Zacięte cięgno/linka lub wyskoczyła z prowadzenia przy pokrętle. Sprawdź czy blaszka zatrzaskująca/trzymająca linkę nie wyskoczyła oraz popatrz przy klapach dmuchawy czy jest wsio ok. Może tez tak być,iz wpadło coś między tryby,od pokrętła i zacina ci. Ale stawiałbym na jakąś linkę-wychaczona itd.,zresztą jak pamiętam ida tam 2 linki. Przyjemnego rozbierania...
Jeżeli brak zaworu nagrzewnicy(sterowanie klapą nadmuchu) to oczywiście, że połączenie szeregowe-mam tak już w 3 aucie i zawsze sam poprawiam warsztat. Pomysł grzania fajny ale nie praktyczny, bez odcięcia parownika - to już lepiej założyć klasyczne webasto i grzać cały obieg w czasie mrozów. Kolego witmann - nie uważasz że jesteś więźniem tej całej...
Zrób prosty eksperyment. -dobrze rozgrzej silnik, do temp. nominalnej -skieruj nadmuch na "twarz" i weź siłę nadmuchu na "0" -wprowadź silnik na podwyższone obroty, około 2000 do 3000 rpm na około minutę -weź nadmuch na III lub IV i zobacz jak ciepłe leci powietrze z kratki pasażera Jeżeli na początku leci ciepłe i dosyć szybko jego temp maleje to oznacza...
Raczej dźwignię/cięgno będzie ciężko znaleźć. Sterowanie klap jest przy pomocy silniczków krokowych i pewnie ten od nadmuchu na szybę skończył żywot. Albo pękła zębatka na osi silniczka. Idzie tam zbyt duży prąd z panela i silniczek niszczy zębatkę lub klapa przechodzi poza pozycję krańcową i nie może wrócić. Możesz spróbować ponownie przeprowadzić...
Witam. Najprawdopodobniej uszkodzona klapa sterująca, typowa przypadłość tego modelu. Są firmy które naprawiają to na swoim patencie bez dużej ingerencji. Poszukaj w internecie.
Witam serdecznie, dostałem na warsztat w/w samochód z niedziałającym nawiewem. Klient był wcześniej robić gdzieś klimę, warsztat rozebrał mu pół deski ale okazało się że to jakiś brak masy. Uruchomiłem mu dmuchawę, problem jest jeszcze z nawiewem na szybę. Przy panelu nawiewu są 3 miejsca na cięgna ale wpięte tylko 2. 1 ciepłe-zimne, 2 niby nogi, szyba...
Silniczek nawiewu lub dźwignia zmiany klap sterujących nadmuchem powietrza. Polecam zrobić TEST KLIMATYZACJI. Panel klimatyzacji ma wyświetlacz? Na przyszłość proszę podawać nr VIN nadwozia.
Albo zatkane albo klapy nie działają jak trzeba
Tutaj masz ukryte funkcje klimatronika: KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyswietlania temperatury. Nacisnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Nastepnie nacisnij '+' temperatury aby zmieniac jednostki pomiedzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyswietlaczu klimatyzacji i wskaznika temperatury zewnetrznej. Dostepne kody diagnostyczne. Nacisnij i przytrzymaj...
Witam. Samochód peugeot 407sw 2004 rok 1,6 hdi 9hz nie działa wentylator nadmuchu i klapy nagrzewnicy, zasilanie na wentylatorze sprawdzone silnik went sprawdzony w innym aucie panel sterowania sprawdzony i podmieniony, nie działa ani tryb auto ani reczne sterowanie obrotami( na wyswietlaczu widać zmiany obrotów w trybie ręcznym)przewody pomiędzy panelem...
Witam Mam problem z silnikiem nadmuchu w tym aucie poprostu nie dziala a silniki sterujace klapami pracuja normalnie. Bezpieczniki sa ok tylko nie wiem gdzie znajduje sie przekaznik od samego silnka nadmuchu a nie usmiecha mi sie rozbierac konsoli w tym aucie. Prosze o rade gdzie sie znajduje ten przekaznik i jak w prosty sposob zdemontowac silnik nadmuchu...
Witam kolegów, Nie znam dokładnej zasady pracy tego mieszalnika i nie udało mi się znaleźć w necie nic konkretnego. Problem z temperaturą ogrzewania występuje na wszystkich ustawieniach nadmuchu po prawej stronie, łącznie z tyłem i turbo-ogrzewaniem przedniej szyby. Najbardziej prawdopodobne byłoby unieruchomienie którejś klapy. Jednak w zależności...
Sprawdzić klapę nogi/szyba w obudowie nagrzewnicy. Źle podłączony reduktor LPG lub brudna nagrzewnica.
Po zegarze sterującym wygląda na ogrzewanie eberspachera, a z wypowiedzi parovuza że to "suche", więc ciepłe powietrze w takim ogrzewaniu rozprowadzane jest za pomocą rur karbowanych. Może być założony gdzieś (np. pod siedzeniem) trójnik z klapą regulacyjną i przełączony jest nadmuch na kabinę.
No to masz przesrane (z tą robotą). Nagrzewnica w fiatach i pochodnych znajduje się w bloku tworzącym komplet. W skrócie - jest to taka skrzynia gdzie wszystko znajduje się razem (silnik nadmuchu, klapy kierunkowe, silniczki lub cięgła itd. Cała ta skrzynia przykręcana jest do ściany grodziowej, a do niej dopinane przewody lub cięgła. Wyjąć to "cacko"...
Odgrzewam kotleta. Może ktoś miał podobny problem? Magnum 2008r + klimatyzacja. Pokrętło od temp. ustawiam na 22-23 stopnie a w kabinie nawet po 40km jest chłodno, ustawiam na 25-26stopni jest w marę ciepło. Czy tak powinno być? Kolejna sprawa to nadmuch z kratek przednich z jednych mocno dmucha z innych słabiej. Elektrozawór puka po przekręcaniu pokrętła...
Witam, kolego tom_dud, powodem nie działającej klimy w Twoim aucie może też być usterka czujnika ciśnienia jak również czujnika zalodzenia, który jest za filtrem powietrza i za wentylatorami nadmuchu, trzeba również sprawdzić włączniki krańcowe klapy recyrkulacji powietrza, oczywiście może być uszkodzony panel ale to zostawiamy na deser, przekaźników...
Agregat pracuje sezonowo, 1 miesiąc w roku. Temperatura 1-4 stopnie Celsjusza. PS Dzięki za cenne rady, zobaczymy jak sprzęt będzie się zachowywał na sterowniku hybrydzie, na ktorym pracuje teraz. Pytanie: jeśli napęd klapy nie jest sprawny, ze względu na problematyczny montaż grzałki elektrycznej. Wymyśliłem, nadmuch ciepłego powietrza na parownik...
sprawdziłem wczoraj VCDS-em błędy - był jeden problem z komunikacją z panelem klimy ( prawdopodobnie przekręciłem kluczyk jak był odłączony panel), błąd skasowałem i już się nie pojawia. Poniżej zamieszczam wartości mierzone z adresu 08 (klima) http://obrazki.elektroda.pl/8377430200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3549459200_1...
...jeśli ustawisz wartość zadaną na 32 stopnie, to regulator "wie", że chcesz grzać z maksymalną temperaturą i ustawia tak żeby to osiągnąć! Na MAX!... no dobra, ale regulator bedzie "wiedział" jak grzać, jak wszystkie czujniki bedą dobrze działać, a jak ten czujnik (co jest w nagrzewnicy) bedzie walnięty to dla chłodnego płyny chłodniczego "stwierdzi"...
niestety zmiana kodowania(00041) nie przyniosła efektu może tylko poza tym że zaczęła działać klapa recyrkulacji. jeśli kto posiada sprawdzony wsad do 93c46 to proszę o pomoc.
Zobaczył bym na cienkie wężyki idące od przewodu do serwa, jest tam coś w rodzaju trójnika i brane jest podciśnienie na siłownik klapy przymykającej obieg wewnętrzny/zewnętrzny nadmuchu. Pękał, kruszył się i był taki objaw, 4 gar miał sknoconą mieszankę. Zresztą sam widzisz, kontrola biegu jałowego 4 krok, wartość dla sprawnego silnika to pomiędzy 20...
Witam, tak jak w temacie pomimo swiezo nabitego czynnika klimatyzacja nie chlodzi. Kompresor sie zalacza, wentylator chlodnicy wlacza sie ale chyba tylko na wolny bieg. Zmienilem czujnik cisnienia klimatyzacji ale gdyby byl uszkodzony raczej nie wystartowala by sprezarka. Nie mam Clipa do Renault - mam tylko Delphi 150 i tam zadnego bledu nie ma. Czy...
Jeżeli przekręcam w lewo dla obiegu zamkniętego, to słychać wyraźnie pracę wentylatora z różnymi prędkościami. I czuć siłę nadmuchu z kratek. Natomiast kręcąc w prawo, nie słychać już tak donośnie wentylatora. Nie słyszysz tak samo głośno, bo przy obiegu otwartym zamknięta jest klapa kanału pod deską rozdzielczą, przez którą dociera hałas. Sprawdź,...
ustaw wentylator na 2 na obiegu otwartym, gdy zmienisz obieg na zamknięty to poiwnienes odczuc mocniejszy nadmuch
Bezpiecznik jest osobno w skrzynce (20 A).Mikrotemp ma zabezpieczyć okolice drabinki rezystorów i ją samą.Pełni taką samą rolę jak zabezpieczenie termiczne w rezystorach typu RAT.Najczęstszą przyczyną uszkodzeń microtempu jest błąd obsługi wetylacji polegający na tym że kierowca włączy nadmuch ,a suwakami zamknie klapę powietrza.Dmuchawa nie ciągnie...
Czym może być spowodowany słaby nadmuch. Powietrze leci mroźne klima działa ale jest słaba siła nadmuchu. Słychać że wzrastają obroty dmuchawy wraz z ustawieniem na wyższym biegu ale jak dam na max czyli na 4 to tak na oko siła nadmuchu jest 1,5 Tak samo na zimnym i na ciepłym ustawieniu. Klapy na nogi szybe ciało działają. Nie działa klapa obiegu wewnetrznego...
Witam . Poszukuję schematu podłączania elektryki nagrzewnicy Sterownej elektrycznie klapy wentylator pwm w iveco daily z roku 2009 . Iveco miało dzowna Przyszła kompletna kabina ale nowa ma elektroniczne sterowanie nagrzewnicą a w starej nie było , była regulacja na linkach i zwykłym oporniku , teraz poszukuje schematu żeby to spiąć jakiś do kupy ,...
Piszesz że dymi przez podajnik- tzn masz zlokalizowane skąd dymi. Przy podajnikowcu nie ma prawa wydobywać się znikąd dym. Wszystkie drzwiczki i klapa podajnika mają być szczelnie zamknięte. Podaj jakie masz ustawienia( czas podawania, przerwy, moc nadmuchu, jaka temp spalin jeśli jest czujnik, jaki opał, czy w popiele jest niedopalony węgiel, czy są...
Brak ogrzewania = brak płynu w nagrzewnicy lub zablokowana klapa ogrzewania w pozycji zamknietej A to że przy wyłączonym nadmuchu leci powietrze to dziwne (nie mylisz z przeciągiem? :)) a dmuchawa działa 1,2,3,4 ??
Więc tak. Ustaw sobie jasność w zegarach potencjometrem. Jak chodzi o nadmuch to sprawdź działanie klap. Alternetor oddaj fachowcowi jak nie wiesz i nie poczytales na ten temat.
Witam, Czy ktoś może mi doradzić co może być za usterka z centralnym zamkiem Megan 2 1,6 16V benzyna z 2004r. Drzwi od kierowcy zamykają się normalnie,a pozostałe nie i nie słychać aby załączały się styczniki.Oprócz tego tylna klapa się nie otwiera. Także jest problem z nadmuchem w kabinie bo działa i po pewnym czasie przestaje. Sterowałem ostatnio...
Jeż myślę ze bardziej odpowiada za prędkość dmuchawy niż za sterowaniem klapami. A jak podłączyć to ci nie powiem ale gdyby to było moje to bym spróbował pod aku.
Żywica i płótno nie do końca zdaje egzamin. Ja kleiłem 2x żywicą i płótnem, aż w końcu przeszedłem na Poxipol. Całą oś oblepiłem dokładnie poxpiolem, i sprawdziłem czy nie bedzie nigdzie przeszkadzać. Wszystko było ok. KOlejna psrawa jest taka, że połamane klapy biorą się stąd, że włączamy nawiew na max-a, a potem wybieramy gdzie ma nam dmuchać. Klapa...
Czy to znaczy że nie reguluje prędkości obrotowej dmuchawy, a tylko klapą zew? Czy ktoś z posiadaczy E34 może to potwierdzić czy regulując pomiędzy 0 a 1 jest wyczuwalna różnica w sile nadmuchu? bo u mnie nie ma żadnej co by oznaczało, że silniczek klapy główniej nie działa.
Witam! Dziękuje za podpowiedzi. Pompka wogóle nie dmucha. Po podłączeniu zwykłej pompki z manometrem drzwi się otwierają po wdmuchnięciu powietrza. Z tego co doszedłem pompka ma dwa otwory - jeden do drzwi, wlewu paliwa drugi do sterowania klapek dmuchawy to mozliwe? Ktoś pisał że do sterowania nadmuchem (sterowanie klapami) steruje podscisnienie z...
Nie moge udzielac zbytnio informacji co i dlaczego sie z nia dzieje , zadzwon do serwisu i wypytaj.Byc moze ,ze rozne kraje maja inne warunki gwarancji ,tzw " dobrej woli" czy terminow napraw .Nie wiem jak to jest w Polsce . Zawor jest w srodku , pod deska rozdzielcza ,zasilany silniczkiem/sterownikiem klimatyzacji , dostep tragiczny , caly kokpit trzeba...
Otóż od samego początku mam problem z opanowaniem pieca. Gdy tylko dołożę więcej węgla, to mino że wszystkie klapy są pozamykane piec zaczyna się powoli gotować. Piec Pleszewski 6kw.Czy może zbyt duży przekrój komina(50x50cm) nie ma tu na to wpływu?? Jak sterujesz temp. na kotle? Sterownik + nadmuch, a może miarkownik ciagu? Napal w tym kotle inaczej...
Nikt mi nie pomoże?.Do kolegi (jazda_gazda) czy mógłbyś mi przerobić ten fragment programu na mitsubishi ,będę wdzięczny.I jeszcze mam pytanie odnośnie numeracji wejść i wyjść.Wstępnie zastosuję sterownik + jeden moduł wejściowy FX2N-4AD.(w przyszłości może moduł wyjść analogowych do sterowania klapą popielnika lub sterowaniem wentylatora nadmuchu pieca)...
Odkręcić środkowe nawiewy to tylko dwoe śrubki włóż dłoń do środka i może coś dostrzerzesz? Po za tym jeżeli wentylator pracuje powietrze musi gdzies uchodzić. Zacznij od tego. Jeżeli pytasz o dostęp wymiane wentylatora to od przodu. Jeżeli klapy silniczki przewody deska do góry.
Sterownik pompy nie ma najmniejszego wpływu na proces spalania w piecu. Ale napisz jeszcze którędy masz doprowadzone powietrze do pieca? Uchylone drzwiczki do popielnika czy uchylona klapa? A może masz otwór do którego powinien być przykręcony wentylator do nadmuchu? Bo jakąś drogą powietrze dostaje się do paleniska, bo bez powietrza w piecu by się...
Nagrzewnice wymienialem w okresie letnim na UZYWANA. Sprzedawca twierdzil ze byla ona PRAWIE nowa. Byc moze wlasnie przez nagrzewnice ciecz przeplywa skrotem i dlatego temperatura powietrza z nadmuchu jest niezadowalajaca. Linki przy klapach pracuja sa na swoim miejscu rozbieralem cala deske rozdzielcza i tam raczej nie ma czego szukac(chyba, ze calkowicie...
Witam! Honda Civic 6 bez klimy z przyciskami nawiewu. Baaaaardzo słabo wieje na szybę, po deszczu nie chciało mi odparować szyby. W innych kierunkach jakby wieje. Są tu jakieś klapy do poprawy, czy jak to działa? W golfie MK2 się taśma klapy nawiewu zaklejało i było git a tu? Jak to ogarnąć?
Cześć, mam problem z seatem, auto z 2007r. W lecie wymieniona uszczelka pod głowica, zrobione planowanie i szczelność, wymieniony wałek rozrządu i kompletny rozrząd. Problem w tym ze nie ma ogrzewania, leci tylko delikatnie cieple, raczej nawet zimne mimo ze ustawione na max, temperatura silnika 90 stopni, auto szybko się do 90 nagrzewa ale ogrzewania...
Witam. Mam problem z poprawnym działaniem dmuchawy w C4 Picasso. Układ automatyczny dwustrefowy z silniczkami/motoreduktorami Denso. Problem w tym, że nie zmienia temperatury powietrza po stronie kierowcy. Widzę, że silniczek/motoreduktor nie reaguje na regulację temp. na panelu. Zamienione 3szt i żaden nie daje znaku życia. Nie zamieniałem ich stronami,...
Witam,kupiłem piec z castoramy na eko groszek,mam teraz problem,na poczatku nie chciało się palić żadne ustawienia nie pasowały,czytałem i szukałem przyczyny no i doszedłem do tego iż palenisko powinno być uszczelnione klejem ,silikonem na wysoką temperaturę,zrobiłem to i nadal nic,więc doszedłem do tego iż jest za słaby nadmuch tak wiec odkreciłem...
Witam, Mam znowu problem z moją lalą. Brak ogrzewania z lewej strony. Z prawej strony jest ogrzewanie a z lewej brak. Wszystkie kierunki nadmuchu działają. Szukam silniczka klapy mieszania powietrza. jak się do niego dostać?
jak możliwym jest zamknięcie dolotu powietrza gdy weźmiemy pokrętło siły nadmuchu ustawimy na "0" Golf 3 i w czymś jeszcze widziałem dodatkową klapę całkowicie zamykającą dolot. Kolega (at)michal74 pewnie raz w życiu robił któryś z tych nielicznych samochodów i teraz się uważa za znawcę, a tak naprawdę 90% jego postów w samochodówce to kompletne bzdury....
silniki sterujace klapami Witam ale czy takie by był objaw i chłodnica nie miała by obiegu ? Jadąc było by ciepło stojąc nie ? Oczywiście nadmuch mogę zmieniać nogi/środek/góra Płyn byłby zimny ? Temperatura silnika wg wskaźnika dochodzi do normy i nie ma wahań.
Siema. Podpowiedzcie, bo mi się pomysły kończą. Po stronie kierowcy leci ciepłe powietrze, po stronie pasażera wyraźnie zimniejsze. Ustawienie na HI niczego nie zmienia. Także siła nadmuchu jest mniejsza po stronie pasażera przy ustawieniu na Hi. Nastawniki klap sprawne, nawet zamieniałem miejscami, bez zmian. Przy zmienie temperatury chodzą w pełnym...
Trociny już wypalone :) Ogólne wrażenia: - Bardzo niska wartość opałowa, a przy tym temperatura wody. W moim przypadku niemożliwe osiągnięcie temperatury powyżej 40-45°C. - Szybko się wypalają, dając przy tym niewiele energii. Cały zasyp kotła wypalał się w ok. 2 godziny. - Generują ogromne ilości dymu, który jest mocno wybuchowy, o czym się przekonałem...
silnik klapa nadmuch nadmuch szyby nadmuch szybę
matryca lc470eug schemat przewodów paliwa mikrotik firewall filter
oscyloskop hantek oscyloskop hantek
Wiring Guide for 6 and 8 Wire O2 and NOX Sensors Oznaczenie JP1 w elektronice: zworka czy złącze?