Zobacz czy na pewno klapa od obiegu zamkniętego jest w pozycji piktogramu z wyświetlacza. Robiłem coś podobnego niedawno i silniczek niby pracował ale non stop obieg był zamknięty. Usterka tkwiła w potencjometrze.
Te rurki zawsze są ciepłe bo obieg jest cały czas, tylko klapa w środku zamyka obieg ciepłego powietrza. Termostat pewnie do wymiany, bo zamienniki na długo nie wytrzymują w tym modelu.
Jak już pisałem nie wiem gdzie jest opornik w ibizie z reguły jest gdzieś pod konsolą. z reguły idą do niego 3 lub cztery dość grube przewody z panelu sterowania. poszukaj ich przy panelu i dalej po przewodach. W starszych autach wyglądały podobnie jak ten który wymieniałeś w golfie w nowszych czę sto są wieksze. Poszukaj na allegro takiego opornika...
Ten silniczek kosztuje 110zł z firmy Febi i działa bezproblemowo. Nie szkoda Ci czasu na poszukiwania potencjometru gdzie tu masz fabrycznie nowy zamiennik.
Może pomoże.
MCC czy ECC czym diagnozujesz, masz podgląd parametrów, jak działa wentylator wnętrza, jak zachowują się kontrolki na przyciskach???
Witam. Od pewnego czasu bardzo zaczęły mi parować szyby jedyne co pomaga to włączenie klimatyzacji i to tylko do chwili kiedy mam ją włączoną. Jeśli jadę bez klimy np w takiej pogodzie jak obecnie to czym mocniej włączam nawiew na szybę tym bardziej paruje. Obstawiam zacietą klapę zmiany obiegu z wewnętrznego na zewnętrzny. Przy wciśnięciu przycisku...
Kondensator 470nF/63V.
pewnie tam jest przekladnia ślimakowa i zerwalo ślimacznicę.
W tym modelu często pada silnik obiegu wewnętrznego.Po demontażu schowka z prawej strony można sprawdzić włączając guzikiem obieg wew czy klapa się porusza nad silnikiem wentylatora .Silnik nastawczy najczęściej pada w pozycji obiegu wewnętrznego.Możesz zablokować tą klapę albo wymienić silnik na nowy. Żeby było bardziej ciekawie są dwa albo trzy wersje...
Coś mi się zdaje że tam jest jedną klapa i ona przełącza by powietrze było zaciągane z zewnątrz lub z wewnątrz auta - w takim przypadku teoria kolegi traci sens. Jeżeli jest tylko jedna klapa to nie ma opcji by zdławić przepływ. Zobacz na postoju czy klapa działa poprawnie - powinien być do niej dostęp po wyjęciu schowka. Może na początku jest obieg...
Klapa obiegu jest na stałe już ustawiona w obieg otwarty bo dopadł mnie problem siłownika więc to nie ma na układ wpływu. Filtr powietrza niedawno wymieniony. Wentylator niby na wszystkich biegach słychać że pracuję.
Hyundai Tucson 2017 2.0 CRDi 185 kon Problem z ikoną ładowania i światłami dziennymi, ogrzewaniem tylnej szyby po wymianie alternatora i akumulatora AI: Czy problemy z ikoną ładowania, światłami dziennymi i ogrzewaniem tylnej szyby pojawiły się od razu po wymianie alternatora i akumulatora, czy po jakimś czasie? Tak. Nawet klapa tylna nie chciała się...
No i problem zdiagnozowałem. Filtr kabinowy był mokry, jak i klapa obiegu zamkniętego, a za wiatrakiem nawiewu (który jest za schowkiem) była woda w niecce, która tam się znajduje. To już widzę, że kwestia nieszczelności plastiku pod wycieraczkami, na podszybiu i woda z deszczu tam się dostała. Jest jednak większy problem. Przy wciskaniu przycisku klimy...
To jest piec dolnego spalania, max temperatura spalin 120 stopni. Bufor kiedy jest nie używany przez co, wychładza się w ciągu 6h o 20 stopni przez obieg z piecem, miarkownik ciągu jest mechaniczny, klapa uchylona i wiatr hula, ale nawet jak go skrece ręcznie spada o 15 stopni. Tak właśnie, w celu ochrony kotła. Dla potomnych, zamówiłem dwa razy naczynie...
Klapa obiegu zamkniętego ale ta zamykająca dopływ powietrza,sprawdź czy działa
Czesc glowica splanowana ale też sprawdzona na gorąco? Możesz mieć zaczopowana chłodnice w srodku. Nie robią Ci się węże bardzo twarde? Ogólnie jeżeli pompa ok i wyjęte termostaty to na dużym obiegu cala chłodnica jednolicie gorąca jeżeli jest drozna i dalej jeżeli rósnie ciśnienie w ukladzie to mogą iść gazy w układ- nie napisałaś nic o tym czy zaznaczają...
klapa regulacji nawiewu w kabinie?? Zależy która? obieg wew, zew? góra, dół.?
Nie słuchaj AI. W obudowie dmuchawy jest klapa do zmiany obiegu wewnątrz/zewnątrz. Czym ona jest otwierana? To taka spora, prostokątna klapa.
Przyczyną zawilgocenia może też być zamknięta klapa obiegu zewnętrzny/wewnętrzny(np.uszkodzony silniczek)
najczęsciej tam stuka silnik serwomechanizmu klapy obiegu zewnętrznego.
przede wszystkim musisz sprawdzić czy jest obieg cieczy,na wężu jest specjalny otworek do kontroli i odpowietrzenia układu jeśli go częściowo ściągniesz aż się odsłoni to w czasie pracy silnika musi tam tryskać ciecz jeśli nie tryska to pompa wodna jest go kitu ( dotyczy pomp zamiennikowych po prostu mają za małe łopatki i na wolnych obrotach nie ma...
W sprawie ogrzewania: Nagrzewnice już mam nowa. W starej jeden przewod był gorący drugi letni. Teraz na nowej nagrzewnicy oba są gorące jak piec)). Termostat odpada bo układ chlod,enia pracuje prawidłowo. Jest mały obieg i duzy tak jak powinno być. Po wymianie nagrzewnicy i prawidłowym odpowietrzeniu była poprawa ogrzewanie zaczęło działać. Ale z czasem...
Więc wyszła mi bardzo pracowita niedziela bo musiałem wyjąć wentylator z obudową filtra kabinowego i tym mechanizmem. Urwany był element łączący mechanizm (silnik krokowy?) z dźwignią od klapy. Dorobiłem taki "bolec" z śruby M4 i 2 nakrętek (jako dystansu). Teraz klapa zamyka się i otwiera prawidłowo po naciśnięciu przycisku obieg wewnętrzny/zewnętrzny....
Strzela klapa od obiegu wewnętrznego (nadmuch). Problem był tu już poruszany. Przełącz obieg i ucichnie.
Woda dostaje przez klapę obiegu powietrza, sączy się po wiązce, zazwyczaj powodem są zatkane spływy z podszybia.
Cześć Pawle. Poodpinaj serwa nawiewów i zobacz czy wywali błędy. Miałem meśka gdzie sterownik nie mówił o niesprawnym serwie ( może mój tester nie potrafił zapytać) a zacięta była klapa obiegu. Blokowało wszystkie klapy i klimę.
Obieg otwarty - klapa ustawiona na filtr kabinowy i pobiera powietrze z zewnątrz Obieg zamknięty - powietrze krąży tylko w kabinie Normalne, że na obiegu otwartym będzie podczas jazdy powietrze lecieć z kratek.
Zacznij od diagnostyki climatronica - klapy i obieg wewnętrzny.
Pewnie chodzi Ci o klapę obiegu powietrza (zamknięty, otwarty). Klapa poruszana jest przez siłownik podciśnieniowy. Po wyjęciu schowka i zdemontowaniu osłony pod schowkiem będziesz miał do niego dostep. Sprawdź dokładnie przewody podciśnienia, zaczynając od rozgałęźnika pod maską, oraz zobacz jak pracuje klapa po odłaczeniu siłownika.
poruszałem, klapa się rusza, jest sprawna. Jest ktoś w stanie mi pomóc i powiedzieć gdzie zrobić pomiary zeby znaleźć miejsce gdzie ucieka prąd?
Niestety to nie jest to. Do przewodu serwa jest już podłączony przewód. Dobrze się przyjrzyj bo tam obok powinna być druga rurka tylko pewnie ułamana. Ja dodam od siebie że to podciśnienie steruje klapą od obiegu wewnętrznego. Ten od klapy obiegu wewnętrznego jest podłączony, ten luzem jest od zaworka par paliwa.
klapa recyrkulacji powietrza powinna znajdować się pomiędzy ścianą grodziową a podszybiem od strony zewnętrznej .. Po zdjęciu ramion wycieraczek oraz plastikowych osłon podszybia zobaczysz moduł wentylatora, a wewnątrz niego znajduje się klapka, która zamyka i otwiera obieg powietrza
O samodiagnozie trochę już było i ne będę si rozpisywał (wciśnij i przytrzymaj przyciski na panelu "wewnętrzny obieg powietrza" + "ECON" i w tym momencie trzymając je przekręć zapłon na ON. Reszty sobie poszukasz. Manual to wtedy gdy nie masz na wyświetlaczu ani "AUTO", ani "ECON", czyli np. ręcznie zaczniesz regulować prędkością dmuchawy. Po zawieszeniu...
Witam. Mam problem z obiegiem wewnętrznym nie ma żadnej reakcji a wszystko sprawne.Wymieniałem parownik klimatyzacji więc trzeba było rozebrać cały kokpit .Po złożeniu auta okazało się,że klapa od obiegu zamkniętego nie zamyka się.Silniczek sprawny ,nawet był podmieniony z innego auta i też nic.Jak jest silniczek odkręcony to się kręci .Programowanie...
Nie wiem jak to działa ale dziś dopadło mnie to samo w tej samej lodówce. To co rozkminiłem to nie przełącza się klapa nawiewu do komory chłodziarki . Niestety nie wiem jak się do tego dobrać . Najciekawsze, że mam ustawioną temperaturę na 5 st i nie zgłasza żadnego ubytku temperatury a chyba powinno migać pole z temperaturą jeśli spadnie. No chyba...
Patrz po grubych kablach idących od silnika dmuchawy, opornica jest z lewej strony na dole patrząc na duże zdjęcie. Ukręciła się plastikowa oś klapy obiegu wewnętrznego, raczej wymiana na nową, bo klejenie nie wytrzyma w tym miejscu
Jeśli załączysz webasto i wąż wychodzący w nagrzewnicy jest ciepły-gorący i temperatura na wskaźniku silnika się podnosi to znak że webasto pracuje prawidłowo i obieg wody jest prawidłowy. Natomiast jak dalej leci ci powietrze zimne w samochodzie to problem jest z klapą sterującą temperaturą w samochodzie. Gąbki raczej nie powinny wylatywać z nawiewu....
Witam, w Actrosie 1844 2010r nie mogę wyłączyć obiegu wewnętrznego, dioda cały czas się świeci. Pod maską zdjąłem filtr i klapa zamknięta i nie można jej podnieść mechanicznie. Co może być przyczyną? Czy może to być Air Quality System który sam włącza obieg wewnętrzny jak czuje zapchany filtr? Czy wymiana filtra pomoże? A może jest to problem z silniczkiem...
Witam. Pozwolę sobie podpiąć się pod temat gdyż mam również problem z nawiewem na przednią szybę w moim 0350 z 2006roku. Problem polega na tym, że strasznie paruje mi przednia szyba w czasie jazdy, natomiast przedni nawiew jest bardzo słaby. Mam takie wrażenia jakby nie otwierała się klapa która służy do przewietrzania pojazdu. Mam ogrzewanie konvekta...
Mimo, że obieg jest, bywało tak, że nagrzewnica była zakamieniała i nie oddawała ciepła.
Filtr przeciwpyłkowy wymieniony 2 miesiące temu. A gdzie w tym fiaciku znajduje się nagrzewnica?? W sprawach wentylacji w tym aucie to niewiele wiem. A w którym miejscu jest klapa odpowiadająca za obieg powietza?
Klapa obiegu zamkniętego. Naciśnij przycisk i zobacz.
Jeżeli panel mruga informuje o błędzie (nawiązując do WIN) krytycznym, czyli takim przy którym nie może działać powiedzmy "byle jak". Do tych błędów należy właśnie klapa temperatury. Wciśnij ECON + obieg wewnętrzny - panel pokaże ci błędy.
Na tylnej ścianie powinien być schemat elektryczny tej lodówki , czy możesz go załączyć? Patrząc na dostępne elemnty do tego modelu to klapa odcinająca chłodziarkę od zamrażarki w tym modelu nie istnieje a obieg powietrza w chlodziarce obsluguje wentylator chłodziarki sterowany czujnikiem temperatury w tej komorze.
Dmuchawa chodzi ale zamyka wszystkie wyloty i dmucha nigdzie. Rano zmienie kodowanie na 01000 może to pomoże. Blok 007: 1. -53 dziwna wartość lecz "podobno tego czujnika nie ma w Borze" Przekodowalem na 01000 Błędów brak z poziomu OBDII Test na sterowniku: 444 02 Jak jest ustawiona temperatura na LOW do 19 stopni wieje lodowate powietrze w momencie...
Możesz śmiało to zrobić ,jako materiał weź rurke nierdzewną .Jeśli chodzi o obieg to nawet pompki nie będzie trzeba i przy dłuższych trasach.Jedyny warunek nie zamykać nagrzewnicy(obieg steruje klapa czy zawór?).Na poparcie miałem coś takiego w dużym fiacie jeżdząc po 300 km.
Klapa obiegu zamkniętego, rozwaliło tuleję.
Czyli nagrzewnica pracuje odrazu niema na niej żadnego zaworu ? Przez nagrzewnicę cały czas przepływa ciecz chłodząca - bez różnicy czy otwarty jest tylko mały czy też duży obieg chłodzenia, nie ma tam zaworu lecz klapa (przesłona), która uchyla się w takim stopniu w jakim ustawiona będzie przez Ciebie regulacja ciepłego powietrza, tu masz to na poniższym...
To chyba mamy coś inne konstrukcje. Właśnie rozkręciłem to wszystko. Po kolei. Zdjąłem ten nawiew (jakby kto nei wiedział zdejmujemy podważając do DOŁU!!!) Od góry można połamać kratkę. Zdjąłem ten boczny panelik. I Teraz mogłem tak: albo zdjąć całą klapę schowka, albo powykręcać wszystkie śrubki pokazane w tych obrazkach uprzednio zdjąwszy wykładzinę...
Pierwsza wtyczka: 1 - 12V stałe 2 - masa 3 - masa 4 - 12V po stacyjce 5 - multitimer 7 - przekaźnik ogrzewania tylnej szyby (zasilanie) 14 - ogrzewanie postojowe 15 - multitimer 16 - ogrzewanie tylnej szyby (grzałka) 17 - regulator obrotów dmuchawy 18 - regulator obrotów dmuchawy 19 - sterownik silnika 20 - moduł chłodzenia silnika 21 - sygnał prędkości...
O widzisz jak chcesz to potrafisz :) Jesli klapka zamknieta to nie ciągnie powietrza z zewnątrz, obieg masz zamknięty i dmucha tylko tym co ma w środku. Na yt znajdziesz jak zdemontować schowek itp.... Hehe chyba tym co na zewnątrz :-) Inaczej jeżeli ta klapa zamknięta czyli nie widzisz wnętrza kanału znaczy wsio ok, jeśli natomiast jest uchylona,...
Klapa działa, nagrzewnica ciepła nowa, podciśnienie od silnika jest, obieg zamknięty jest to powinno być dobrze. Chyba że źle poskładaliście rury co przenoszą ciepłe powietrze do kratek i wieje gdzieś za deską rozdzielczą
A Widzisz tu wasz wszystkich zdziwię wystarczy wyjąć filtr kabinowy włożyć rękę ku górze i jest tam klapka od zamykania i otwierania obiegu. Wystarczyło szarpnąć za nią i się otworzyła. Teraz silniczek nawet działa.
Jeśli po wyłączeniu klimatyzacji w miarę rozgrzewania się silnika leci coraz cieplejsze powietrze z kratek nawiewu, to jest uszkodzone sterowanie ciepłym i zimnym powietrzem, albo klapa lub zawór ciepłego powietrza sie popsuły, nie wiem jak jest w primerze P11 w niektórych modelach są klapy przesłaniające nagrzewnicę, a w niektórych zawory zamykające...
nie wyrażnie piszesz ale tak robilem golfa 2 kiedys i tak klapa zaszpachlowana bez klamek drzwi bez klamek i tak normalnie wylaczajac alarm sterowanik centralnego zamka otwieral drzwi a nie ryglowanie ryglowania nie bylo bo to byla wersja 3 drzwiowa no ale co z drzwiami bocznymi byly otwierane przyciskiem przy konsoli ale tez silownikiem (nie chcialo...
wcisnąłem zamknięty obieg + econ i wyskoczył 53d3 z tego co znalazłem w necie to ten kod to oznacza" d3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze"" Dodano po 41 a co to znaczy że na kaloryfer?
Witam, Szanownych Forumowiczów! Otóż mam problem jak powyżej Seat Altea Klimatronik szaleje. Jak autko zimne jest ok, steruje prawidłowo nadmuchem (prędkością obrotową i w ogóle wszystko wydaje sie działać prawidłowo), jak tylko silnik nagrzeje się do ok. 80-90 stopni to już zaczynają falować nagle obroty wiatraka nagrzewnicy i przełacza co chwila nawiewami,...
Skoro klapa działa to dlaczego piszesz, że zawsze leci ciepłe powietrze (rozumiem, że niezależnie od pokrętła temperatury). Może masz włączony obieg zamknięty? Wystarczy 3-pin z "+" na krokodylku, dodatkowa masa jest zbędna, nie jest Ci tez do niczego potrzebny interfejs z przełącznikiem linii K, możesz kupić najtańszy klon VAG-COM na USB do VW.
Po rezystorze widać ze to klima manualna. Działanie Wentylatora raczej nic nie ma wspólnego z klimą.. Do sprawdzenia bezpiecznik (nie ten 5A) tylko ten do wentylatora (chyba 20A lub 25A) no i sam wentylator... Bład tyczy się Sterownika klimy ze nie ma czasem nie odpowiada... silniczek klapy to pewnie klapa do obiegu wewnętrznego.
Warunek podstawowy jest taki że temperatura 70C musi być w okolicy zaworu trój drogowego. Nie raz jest tak że na kotle taka temp. jest ale jeżeli zawór mamy zamontowany bajpasem w stronę centrali (czyli podczas zamknięcia odcina na zasilaniu wode) a centrala jest oddalona o jakieś 1 piętro wówczas podczas otwierania się zaworu a jest to w (VTS czas...
To klikanie, to automatyczny defrost, i temperatura spada do zera, ale tylko w parowaczu (wtedy zamykana jest klapa obiegu powietrza) radekklimat napisał, że tak ma być, jeśli zna urządzenie, to pewno jest tak jak pisze.
Witam-moj problem polega na tym ze jak wlacze klime -to nie chce sie wlaczyc obieg wewnetrzyny dmuchawy oraz dmuchawa-tak bylo na poczatku-dodam ze stalo sie tak jak jechalem w deszczowa pogode-teraz doszlo do tego ze sa problemy z centralnym zamkiem-z klapa bagaznika-caly czas probuje sie zamknac-oraz doszlo czerwona kierownica na wskazniku-i jeszcze...
Zielony-G89;czujnik temperatury świeżego powietrza Zielony z białym i fioletowy z żółtym-Potencjometr silnika klapy obiegu wewnętrznego zielony z białym-potencjometr silnika klapy obiegu wew.
Klapa od obiegu wew. sterowana jest podciśnieniem. Wężyki należy podłączyć do przełącznika, a przełącznik nie działa bo coś go blokuje lub jest źle poskładany :). Jak się robi coś zbyt szybko to tak się zdarza.
Kupiłem właśnie od anglika tą klapę. Przełożę ją po prostu odwrotnie i już. Dałem za nią całe 10zł.
kolego masz uszkodzoną klape obiegu. silniczek sie kręci ale klapa ani drgnie i dlatego strzela. Najszybciej i najtaniej to otwórz klape ręcznie i tak zostaw. troche ciezki dostep ale da sie rade
Masz po części rację. W ten sposób dojdziesz do dmuchawy, zespołu rezystorów. Chodzi mi o klapę a dokładnie o dostęp do silniczka który steruje klapą obiegu powietrza (dopływ powietrza z zewnętrz)
No wlasnie nie jest tak jak piszesz. Silnik nie pracuje caly czas. Wyjalem silnik i podlaczylem pod zasilacz. W czasie obrotu przytrzymalem oske i silnik sie zatrzymal. Po zatrzymaniu puscilem oske i nadal sie nie krecil, a napiecie bylo caly czas podlaczone. Gdy zmienilem polaryzacje ruszyl. Tak sie dzialo za kazdym razem. Rozebralem silnik i tam nie...
Wentylator jest jeden, tam masz klapę.
01809 - Silnik nastawczy klapy temperatury lewy V158 00710 - Silnik nastawczy klapy rozmrażacza szyby i nawiewu na nogi 01274 - Silnik klapy obiegu wewnętrzny/zewnetrzny V71 https://obrazki.elektroda.pl/7831922600_... https://obrazki.elektroda.pl/7831922600_... Dodano po 9 Czynnik jest czy nie było sprawdzane.?
W 99 procent wypadkach uszkodzony/wypracowany potencjometr pozycji siłownika klapy. Tam jest silnik 12 DC i przekładnia dodatkowo wyposażona w potencjometr który daje sygnał zwrotny o pozycji klapy. Jak potencjometr jest wytarty daje przerywany sygnał (skokowe wartości) sterownik głupieje i wywala błąd 1596. Naprawa to wymiana całego siłownika albo...
Witam ponownie. Wymienilem silniczek no uzywany sprawny i to samo. Po zalozeniu ladnie dziala ale na drugi dzien juz nie. Zarowno stary silnik jak i nowy dzialaja na baterii jak podpinam w domu. Po wlozeniu do auta szybko sie zacinaja.
Pewnie to przedlift. Jest to podciśnienie do sterowania klapy obiegu wewnętrznego. Szukaj za schowkiem w kabinie.
SNIKY a gdzie ten silniczek klapy obiegu kupiłeś i ile kosztował bo właśnie potrzebuje taki sam też mi padł :/ ???
Klapa obiegu pewnie zerwana
Podczas testowania spryskiwacza, przy podniesionej klapie płyn uciekał z obiegu i wyciekał w okolicy silniczka wycieraczki. W takim razie warto by było sprawdzić czy płyn nie znajduje się również w samym silniczku.
Obstawiam że silniczek klapy obiegu zewn/wewn wentylacji.
Problemem okazał się silnik sterujący klapą obiegu wewnętrznego. Podmianka rozwiązała problem.
Zacięta klapa obiegu wewnetrznego,Silniczek przeskakuje na trybach.Lipne dojście po demontażu schowka.
witam Potwierdzam przedmówcę, dodam tylko,że da się przerobić klapy obiegów zew/wew żeby były sterowane jednocześnie z jednego napędu. Pozdr.
klapa obiegu otwarty/zamknięty jest za schowkiem pasażera. schowek trzyma się na dwóch kołkach do spodu demontowalnych na boki. nie ma problemu zeby tam zajrzeć.
Ja wiem który... ten od klapki obiegu wewnętrznego. oj jest całkiem z boku z prawej strony...
To sprawdzić trzeba jeszcze raz, bo zdaje się masz problem z obiegiem powietrza, moze klapami, szczególnie recyrkulacji, czyli jak nagrzewnica nie oddaje ciepła, to musisz sie do niej dostać i zobaczyc w czym problem. Moze byc tak, ze podczas jazdy, gdzie jest samoczynny nawiew poprzez ruch auta, a klapa jest nastawiona na pomijanie nagrzewnicy, tak...
Jeżeli termostat jest sprawny, nagrzewnica również, to zostaje tylko 1. klapa przestawiająca na przepływ przez nagrzewnicę. 2. brak obiegu płynu chłodniczego 3. zapowietrzanie się układu. ( np przez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Klapa obiegu wew. zamknieta?
Jest tu mowa o klapce recyrkulacji powietrza. Tylko czy w oplu jest taka klapka. Jest w każdym aucie z funkcją obiegu wewnętrznego. Najbardziej pasująca usterka to zacięta klapa obiegu w połowie zakresu (wykonuje tylko połowę ruchu) i powietrze z zewnątrz wlatuje przez otwór do obiegu wewnętrznego z pominięciem mechanizmu dystrybucji pod deską
Witam serdecznie. Zajrzyj pod fitr przeciwpyłkowy czy otwiera się klapa od obiegu zewnętrznego. Jak jest zamknięta to będzie parowało. Siłownik znajduje się za schowkiem przy prawym słupku i jest od tego bezpiecznik.
Wg zdjęć to masz klimatyzację półautomatyczną SAC .Tam są dwa silniki krokowe jeden od rozdziału (nogi,kabina,szyba itp ) i drugi ciepłe zimne + silnik obiegu wewnętrznego . Ciepłe zimne tylko przez klapę w zespole nagrzewnicy - nie ma zaworu (nagrzewnica ciągle ma obieg). Bez mechanicznej ingerencji tego nie przestawisz . Przesyłam schemat do wglądu...
nad silnikiem dmuchawy, do wymiany filtr pyłkowy i naprawy układ sterowania klapą
Jeśli jest sterowana podciśnieniem klapa obiegu wewnętrznego i np. siłownik sterujący turbiną to szukaj nieszczelności na wężykach, siłownikach itp. W momencie włączenia obiegu zamkniętego ucieka podciśnienie i komp. nie daje rady np. zwiększyć wydajności turbiny itp.
W starszych VW był problyz klapą odmrażania i obiegu wewnątrz (dwie,osobne) ustawiają się tak niefortunnie że pobierają powietrza z zewnątrz. Odłącz tą od obiegu wewnątrz i sprawdź czy pomoże.
Od razu uderzaj w nastawniki klap, obiegów pewno uszkodzone .
Jedyne wytłumaczenie to brak połączenia klapy z jej osią(urwana,ukrecona) Klapy nie widać bo jest wewnątrz obudowy nagrzewnicy.Zdejmij cięgno z dźwigni klapy i poruszaj ręką,powinna w pewnym momencie opaść pod własnym ciężarem,w innym wypadku ukręcona/urwana oś Dodano po 1 Skoro przewody nagrzewają się to oznacza że nie działa siłownik elektryczny ,...
Podepnij po vaga i zrób test klimy , wyjmij filtr kabinowy i zobacz czy klapa od obiegu się przycięła
Nie pomyliła Ci się czasem klapa zimne/ciepłe z klapą od obiegu zamkniętego? W którym miejscu masz tą klapkę?
Sprawdzilem poszczegolne starowniki klap, i w kazdej sa 4 wartosci, rzeczywista, zadana, maksymalna oraz minimalna wartosc przy otwarciubi zamknieciu, tylko lewa klapa od temperatury zmienia wartosc przy zmianie temp pokretłem, natomiast prawa regulacja temperatury oraz klapa srodkowa i klapa obiegu zamknietego pokazuje wartosc rzeczywista (zmienia...
W Polo 6N sterowanie klapą obiegu wewnętrznego było tylko w wersjach z klimą. Jeśli nie masz przycisku od obiegu wewnętrznego to go nie masz... no chyba, że to jakaś "rzeźba" i panel inny, a wentylator i nagrzewnica inne. Standardowo jednak był pobór powietrza z zewnątrz.
Nie napisałeś jaki silnik, czy masz klimę... U mnie stukał silniczek zamykania klapy obiegu wewnętrznego (lancia dedra klimatronik)
Ja bym zdemontował serwo od klapy obiegu wewnętrznego, 5 minut roboty i tam zainstalował to kupione cudo. Zweryfikuj zdemontowany silniczek od obiegu, najlepiej wymień ten potencjometr na nowy, wtedy daj go w w miejsce sterowania temperatury, w końcu widzę dotarło do ciebie że problem jest znany, a ja po pierwszym odkręceniu tego silniczka od klap po...
klapa obieg powietrza wewnetrzny obieg astra obieg
akumulator renault nissan oporność głośnik czujnik przyspieszony
Philips 423902186972 NTC Sensor in Steam Generators – Function, Specs, Faults Mercedes ML W163 Diesel – czas wymiany stacyjki EIS/EZS, programowanie, klucze