Witam! Volvo xc40 T3 2018r silnik benzyna 1.5T B3154T 156KM. Kontrolki się nie świecą, jedzie w miarę normalnie ( może odrobinę poszarpuje), jednak pamięć błędów odczytana KTSem : P105979 Aktywny spoiler przedni czujnik położenia - błąd mechaniczny P105A71 Aktywny spoiler przedni- komponent zaciska się Cóż to może być? Na youtube filmik po hindusku...
Co do klapek to na rysunku wyjaśnione jak mają działać. https://obrazki.elektroda.pl/5778179000_...
plyn ok co do klapek to sprawdzone teraz w takie upały gofer sie grzeje do 70 paru stopni i wentylator sie zalancza wiec mozliwe ze to wskaznik sie wiesza auto pracuje dobrze nic od strony silnika sie nie dzieje zrobilem dystans 600 km spalanie bylo dobre wiec mozemy zamknac ten temat a klapki sprawdze jak bedzie chwila wolnego :) dzieki i pozdrawiam
eksploatacja auta na gazie - normalny objaw że strzeli w kolektor ssący i nigdy nikt nie będzie w stanie przewidzieć kiedy to nastąpi - dlatego zachodzi konieczność zamontowania zaworów przed uszkodzeniem kolektora ssącego i pozostałych elementów a odnośnie kto zawinił ??? gazownik będzie winny jeżeli właściciel nie wymieni świec lub przewodów lub...
Witam.To mój pierwszy raz na forum i ogromny problem z ogrzewaniem w moim samochodzie V/A.Opis auta:2.0 benzyna z gazem,klimatyzacja rocznik 1991,hatchback.Auto słabo grzeje. Wymieniłem nagrzewnicę na nową,nowy termostat oraz rezystor dmuchawy. Termostat działa prawidłowo,ponieważ przy ok.92 st.Spada temperatura,bo otwiera się duży obieg. Wentylator...
Witam. Gaz do tego auta bym powiedział że nawet jest wskazany:D Instalacja najlepiej sekwencja, osobiście polecam KME Diego G3, ewentualnie Stag 300, spalanie około 10, 11l, pasuje dość duży zbiornik i wlewka pod klapką od wlewu benzyny. Naturalnie najtrudniejsze jest znalezienie kogoś kto nie sp...... montażu, a to może być dużo trudniejsze niż dobór...
Przepływomierz. Zresztą jak zdejmiesz klapkę już widać defekt.
A nie będzie to może jakaś klapką przy kolektorze lub jakaś membrana?
Miejsce na zmieniarkę jest w bagażniku ale tam nie ma żadnego kabla W schowku z prawej strony. Możliwe, że ktoś rozbierał tapicerkę i wiązka "uciekła" gdzieś pod nią. Nie był montowany wlew LPG pod klapką obok wlewu benzyny? Inna wersja- auto miało, wg VIN, zmieniarkę na wyposażeniu? W załączniku schemat blokowy dla RT3, ale chyba taki sam układ. CD...
Kranik jest drożny , gdy jawka zgasła , zakręciłem kranik i odkręciłem klapkę gaźnika benzyna tam była. Dodano po 5 Zauważyłem że na platynach dość mocno iskrzy.
Poszukaj tutaj tej przejściówki. http://moto.allegro.pl/lpg-adaptery-prze... A tu masz zawór tankowania pod klapkę wlewu PB. http://moto.allegro.pl/oryginalny-wlew-g...
Wiec po wystrzale masz jakąś nieszczelność. Nie wiem jaki masz silnik, bo nie podałeś, ale masz przepływomierz? Masz jakąś klapkę zabezpieczającą go?
Dla przykładu: u mnie w Peugeocie jest w podwoziu przed tylnym lewym kołem, we wnęce przykrytej klapką.
Ostatnio robiłem taki sam silnik .Te same objawy.Wymieniłem klapkę anty wybuchową ,miernik masowego przepływu powietrza/uszkodzony po wybuchu/wymyłem dokładnie czujnik biegu jałowego,/silnik krokowy/sprawdziłem na złączu diagnostycznym i .wszystko było ok.Odpalił normalnie
Pytania na które chciałbym poznać odpowiedź: - listwa wtryskiwaczy(valtek type30) czy ma znaczenie to gdzie i jakiej pozycji jest zamontowana? - sterownik(stag 300 plus) czy nie ma przeciwwskazań żeby umieścić go wewnątrz auta pod kokpitem? -wlew gazu - czy nie ma przeciwwskazań żeby zmontować go pod klapką przy wlewie benzyny?
Witam. Mam Seata Leona 2, 1.4 MPI benzyna + gaz. Auto, jak jest zimne, to strasznie nim buja. Jakby nie pracował na jednym cylindrze. Ale pracuje. Jest tak, dopóki nie zostanie osiągnięta temperatura w okolicy 80–90 stopni. Później chodzi już równo. Świece wymienione na drugie. Na testerze diagnostyki nic nie pokazuje. Na gazie i na benzynie jest taka...
Takie trzaski to może być powód samozapłonu mieszanki ... Powód zanagarzony silnik lub benzyna 95 zamiast 98 i brak jej odporności na styk. Najlepiej zobacz co jest na klapce wlewu
Manual z bezpiecznikami i sprawdzić. Ja nie znam na pamięć położenia wszystkich bezpieczników w każdym samochodzie. Kolega powinien mieć książkę z rozpiską bezpieczników, lub na klapce od bezpieczników jest opisane który od czego jest.
Ta przerwana rurka to przewód podciśnienia przełączającego klapkę sterowania powietrzem ciepłym lub zimnym.
Czy możliwe jest aby w przeciagu kilku dni uciekla czesc czynnika? Jak coś jest nieszczelne to ucieknie. W nowszych V70 II gen pomagała czasem kalibracja klapek nagrzewnicy. Najprościej będzie pojechać na weryfikację stanu czynnika w układzie i się okaże czy to nieszczelność czy nie.
Pod tą klapką nie ma przewodów paliwowych i zasilających pompę? Pompa siedzi w zbiorniku a na górze masz dekiel który trzeba odkręcić żeby się do niej dostać. Czasem masz pod siedzeniem otwór rewizyjny i idzie przez niego tam się dostać a czasem trzeba odkręcić zbiornik.' Daj zdjęcie co masz pod klapką otworu rewizyjnego.
Rozumiem czyli raczej wykonuje mniejsze ruchy niż takie widoczne, pewnie dlatego wydawało mi się że się nigdy nie rusza? Ale teraz w zimie też powinna się ruszać, otwierać ciepłe powietrze żeby było te 20°C, dobrze mówię? A co steruje tą klapką? Jakiś układ podciśnienia?
Jak on wsadził końcówkę pistoletu on do wlewu pb z klapką ? Odwrotny przypadek jest nagminny ;)
Jeśli strzelał na gazie to trzeba zwiększyć ciśnienie na parowniku i wyprostować klapkę w przepływomierzu on też ma wpływ na pracę na benzynie.
witam zalałem swoją nokie 5800 xm benzyną troszeczke po klapce z tyłu i skutek jest tego ze od razu na wyświetlaczu pojawiły się czarne plamki i jakby ekran z czarniał po jakis 2 min wyciągnełem baterię i położyłem na grzejnik nie otwierając go tylko klapkę tylną ściągnełem i baterie ale jak sprawdzałem to wszystko działało i teraz moje pytanie czy...
Najważniejszy w instalacji lpg jest montaż, dobór części. Oszczędza się po montażu, a nie na montażu. Dzwoń do Rogowskiego, nie masz daleko, zapłać stówę więcej, a potem auto i instalacja się za to odwdzięczy. Wlew pod "klapką", to jest obok wlewu benzyny, bardzo praktyczne. A sterowniki nie są robione do użytkownika auta, i raczej też nie do danego...
Eliektromaticznyj kłapach wichriewoj zasłonki. Jakbyś wolał po angielsku to będzie "intake manifold air control solenoid", nie jest dosłowne tłumaczenie a stosowane nazewnictwo. Po rosyjsku lepiej brzmi :D A po polskiemu to w kolektorze ssącym są takie klapki i ten zaworek nimi steruje tak żeby silnik miał wysoki moment w szerszym zakresie obrotów....
A nie ma pod klapką? http://obrazki.elektroda.net/90_12761195...
Jak już było wspomniane za pewne zmieni się kąt wyprzedzenia zapłonu, chyba że jest jeszcze czujnik podciśnienia w dolocie. Nic nie stoi na przeszkodzie żeby na pracującym silniku na LPG pobawić się "klapką", jeśli steruje tylko dawką benzyny to nie będzie różnicy w pracy silnika, jeśli steruje również kątem zapłonu to zacznie prychać i zgaśnie. Odpowiedź...
Jeden idzie do kolektora ssącego drugi powinien iść do siłownika podciśnieniowego przełączającego klapkę w filtrze ciepłe zimne powietrze.
według googli w moim silniku czyli 2.0 benzyna kod acc nie stosowano przepływomierza a czujnik temperatury powietrza dolotowego montowany w gumową rurę doprowadzającą powietrze do przepustnicy, jedyną klapkę znalazłem w zaworze regulującym rozdział powietrza ciepłego i zimnego co do regulatora faktycznie sprawdzę w googlach dziękuję
najlepiej wykręcić całą przepustnicę od kolektora ssącego i wymyj w misce z benzyną pędzelkiem i przedmuchaj wszystkie króćce/kanaliki, a jak mi się nie chce odkręcać to z wierzchu najpierw myję pędzelkiem z benzyną żeby do środka nie nasyfić a potem zdejmuję węza dolotu i myję klapkę przepustnicy i po jej otwarciu ile się da dostać pędzelkiem z benzyną...
Przepraszam,ale nie miałem chwili odpisać. Ciśnienia nie sprawdzałem, wymontowałem klapkę antywybuchową i jeżdżę jak na razie na samej benzynie. Gazu nie zamontowałem jeszcze pod dolot. Pytanie, czy przepływomierz pomimo wykazywania pod komputerem swojej sprawności na OK może być uszkodzony?
Mam taki sam silnik i jest tam przepływomierz z klapką, i u mnie robi tak samo jak jade na gazie bo na benzynie jest OK
Wyglądają na sprawne czy są sprawne? Zapłon włączony. Próbówka, tester miernik ..... i po kolei wejście - wyjście bezpiecznika. Opis przeznaczenia bezpieczników jest umieszczony na klapce. Sugeruj się opisem :dome, radio, cigar lighter.
Ssanie jest automatyczne. Sprawdzę tę klapkę pod filtrem powietrza. Podciśnienia powinny być ok bo pompa paliwa jest nowa.
407 to dobry wybór i dobre sprawdzone silniki 16V o umiairkowanym apetycie na paliwo. Na miasto raczej 1,8 117 lub 125KM. Na trasy zdecydowanie 2,0 16V. Mam taki silnik w 1700kg vanie i przy jeździe w trybie mieszanym max 13L LPG. W trasie mój van wyrabia się w 9 benzyny i 11LPG z klimą. W sednie powinno być 1-2 litry mniej. Dodano po 2 jestem w stanie...
Może być zapchany urządzenie rozruchowe tam bodajże klapką sterował bimetal który pod wpływem temperatury silnika otwierała się.Często się zapychały kanały wodne.
Sprawdź dokładnie przewody od filtra powietrza do przepustnicy czy jest szczelne wszystko w tym modelu bardzo istotna jest szczelność układu ze względu na mechaniczny wtrysk i klapkę w filtrze powietrza . Były wstrząsy gazu ??
Ten trzpień co pisałeś to prawdopodobnie jest taki termik i on włącza i wyłącza ssanie na gaźniku. Działa on pod wpływem temperatury. Jak jest kosiarka zimna to przepustnica od ssania powinna być przymknięta. Jak uruchomisz to się nagrzewa i otwiera ssanie. Zrób taki test. Jak nie będzie mogła zapalić po zgaszeniu to spróbuj wstrzyknac trochę benzyny...
Sprawdzałem te linki wszystkie działają jak powinny, zdejmowałem nawet je i ręcznie ustawiałem, jest róznica w tej klapce która jest najbliżej wentylatora, kiedy ja zamkne leci zimne a kiedy otwore minimalnie ciepłe powietrze.
W książce serwisowej tłumaczonej z wydania francuskiego (taka sobie) pojemności zbiorników dla wszystkich typów passatów w latach 89-96 wynoszą 70 litrów. To samo w niemieckiej książce dodawanej do samochodów. Słyszałem od kogoś, ze jest zawór powietrzny o którym w innych postach. Naciskając klapkę można wlać o ok 10 l więcej, jednak w przypadku dachowania,...
Jeszcze gąbka na klapce może być zmurszała i się normalnie wysypała. To specyficzna, perforowana klapka, bez gąbki wieje zimnem!
Masz trzy opcje zafajdaną nagrzewnice, uszkodzoną klapkę mieszalnika i wygląda jak ser szwajcarski, lub klapka nie działa prawidłowo, nastawnik klapki lub blokowanie się klapki.
Tylko mi chodziło o pamięć sterownika silnika nie Voila. On przyucza się do sygnału sondy na gazie. Jest jeszcze opcja "obwód otwarty" Może na takiej emulacji będzie lepiej na benzynie pracował. Jak spojrzysz pod klapkę gdzie wpina się interfejs- tam jest taka czerwona dioda led na jej podstawie widzę czy sterownik LPG ma dobre parametry - na biegu...
Tam przepustnica , jak mnie skleroza nie myli , jest zmotoryzowana? Jak ją czyściłeś , na siłę przestawiałeś klapkę? Sprawdź jeszcze MAP sensor i rurkę podciśnienia do niego!
Jeszcze gdyby było wiadomo która to Ignis to wszyscy byliby happy - silnik 1,3 występował w obu pierwszych generacjach tego modelu. Szukaj w skrzynce bezpieczników w kabinie po lewej (pod klapką). Gdy problem dotyczyłby oprócz radia, również gniazda zapalniczki winiłbym przekaźnik akcesoryjny (ACC).
a przełączasz wieczorem na paliwo tak żeby pracował na benzynie i go gasisz. jak gasisz na gazie a zapalasz na benzynie to w gazniku nie masz jeszcze paliwa i musisz długo kręcić jak masz słabą pompę paliwa.i sprawdź mechanizm ssania i klapkę od ssania
Dzięki za wyjaśnienie .Sytuacja ma się tak przełożyłem elementy do tej z ruchomą klapką i pięknie zapalił ,/na benzynie / potrzymałem go tak aż włączył wiatrak i przejechałem kilka km. , wystygł i po rozgrzaniu ponownym nie utrzymuje wolnych obrotów bez dodania gazu pedałem . Nie wiem czy trzeba coś podregulować czy to wina nie oryginalnej przepływówki...
Witam Problem następującej treści: Po zalaniu paliwa do pełna w kabinie bardzo mocno "pachnie" benzyna. Obejrzałem bak dookoła, zdjąłem boczek, sprawdziłem rurę od wlewu do zbiornika. Zlokalizowane zostały ślady "wypacania" się uszczelki zepołu pompy - zbiornik mokry dookoła. Uszczelka została wymieniona, problem pozostał. Nie ma fabrycznego korka,...
Przepustnice rozbierałem aby wymienić silnik krokowy i nie widziałem nic niepokojącego, tylko teraz pytanie bo nie zaglądałem pod tą taką klapkę która się otwiera i tak sie teraz zastanawiam czy rozbierałem przepustnicę czy to co było nad nią. Raczej to co było nad nią. Rozbierz to jeszcze raz i niech ktoś naciśnie Ci pedał gazu albo sam pociągnij...
Nooo! Wstawiłem cały kolektor ssący wraz z przepustnicą i listwą wtryskową [wtryskiwacze sprawdzane. Nie puszczają] BMW ładnie pracuje na wolnych obrotach i wkręca się bez żadnych problemów. Jednak jest pewien problem ;] wkręca się ale za wolno, tak jakby nie miała siły. Będę musiał podpiąć ją pod komputer i sprawdzić sondę. Kiedy otwieram klapkę od...
Witam. Mam problem, który uwidacznia się szczególnie gdy zatankuję od 3/4 do pełna baku benzyny. Po zamknięciu korka i uruchomieniu silnika, pracuje on miarowo przez 15-30 sek a potem zaczyna szarpać. Przy otwieraniu korka ledwo mogę go wyjąć tak duże stwarza się podciśnienie. Jak chcę jechać normalnie to muszę zamknąć klapkę bez wkładania korka. Kiedyś...
Cześć, potrzebuje pomocy z takimi tasiemkami jak w załączniku. Jaki preparat użyć aby je usuwać? Ipa ich nie usuwa. Wiem, że są na przykład cleanery do pianek poliuretanowych i one działają na pianki montażowe genialnie, topią je. Potrzebuję taki cleaner ale do tasiemek akrylowych pod klapkami. Wyskubać ich się nie da, ipa nie działa, benzyna nie działa....
Jeśli paliwa ubywa Ci w takim tempie to gdyby był wyciek na pewno być poczuł/zauważył. Raczej przychylam się do opinii, że centralka LPG nie odcina Ci wtryskiwaczy benzyny, ew. któryś z wtryskiwaczy "leje". Zobacz też czy nie masz paliwa w wężyku łączącym kolektor dolotowy z regulatorem ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Ciśnienie w zbiorniku paliwa...
Nie kręć nic przy laserze, przynajmniej na razie. Sprawdź czy kręci płytą po wyłączeniu i ponwnym włączeniu zasilania. Napęd na pewno nie zakręci płytą, jeśli stwierdzi, że szuflada jest otwarta, a ten fakt sprawdza właśnie czujnikiem optycznym bądź mechanicznym przy szufladzie (ew. klapce np. w discman'ie). Nie próbuj też czyścić soczewki benzyną ekstakcyjną,...
Podepnę się pod temat. VW Golf III 1.8 AAM 1991 r. ma bardzo podobny problem,zarówno na gazie jak i benzynie. Auto gaśnie podczas jazdy tzn. kompletnie silnik traci moc, obroty spadają do jakichś marginalnych wartości (nie mam pojęcia ile, niestety nie mam obrotomierza), dodanie gazu na luzie skutkuje praktycznie żadną reakcją i auto z reguły gaśnie....
Jeśli chodzi tylko o pobór papieru to zdejmij tylną klapę trzeba przekręcić pokrętło i wyjąć klapkę. Musisz wyczyścić rolki gumowe te co widać z tyłu i te jak otworzysz pokrywę przednią. Ja mam do tego specjalny płyn ale myślę że jakaś benzyna ekstrakcyjna czy coś takiego też może być. Tylko wyczyść na całym obwodzie i to dokładnie. Pozdrawiam
Witam Mam taki problem ponieważ posiadam PEUGEOTA 405 na pełnym wtrysku oraz gaz w moim autku(wiadomo cena benzyny) niedawno jadąc w cale nie "butując" auta nastąpił wybuch przez co gazy się cofnęły i złamały klapkę od przepływomierza powietrza. Czego może to być przyczyną?? Czy to są jakieś przebicia w układzie elektrycznym czy coś zupełnie innego??...
Rozebrałem ją., tzn odkręciłem klapkę. Ma tak taki wałek z nacięciami, zlokalizowany w gniezdzie nie osiowo. W kazdym nacieciu siedzi taki plastikowy element, który najwyraźniej pod wpływem siły odśrodkowej wysuwa się dolegając do ścian.
Widzę kolego że masz dalej problem z klapką,przecie to proste klucz dziesiątkę do ręki odkręcasz w lewą stronę śrubę ostrożnie ją wyjmujesz aby ci nie wpadła do kolektora zdejmujesz klapkę i masz porównanie ,nie zakładaj jakiejś nawiercanej ,bo one są nakrywane jakimś tworzywem które na mrozie marzną i są pofalowane,i przychodzi nowy problem auto nie...
Witam serdecznie. W cewce zapłonowej pod prostokatną klapką masz dwa zaciski. Sprawdź czy napięcie na zacisku 15 wtedy jak nie pali nie zanika. Jeśli tak to kostka stacyjki.Lampka ładowania nie gaśnie podczas kręcenia? Pozdrawiam.
Nie widzicie na zdjęciu, że rozerwało obudowę przepływomierza !? Zresztą klapkę zespołu pomiarowego ma na czerwonym silikonie, czyli ktoś tam grzebał... Przepływomierz do kosza. Problem jest taki, że wymiana pomoże na chwilę, bo kolejny wystrzał gazu rozerwie następny
Przepustnica próbuje wysterować obroty (silnik zaczyna kuleć a przepustnica automatycznie pulsacyjnie otwiera tą klapkę) czyli przepustnica sprawna?? Zobcze co i jak z przepływomierzem ale po weekendzie w pn lub wt pojadę na Vaga ;)
Witam! Jestem w trakcie przymierzania się do zakupu "tytułowego" samochodu. Problem w tym, iż auto stanęło z powodu braku paliwa na skutek zerwania linki od otwierania klapki wlewu. Podobno można otworzyć wlew z wnętrza bagażnika - pytanie jak? Jeżeli zrobię to samemu/bez wzywania fachowców cena auta będzie niższa. W końcu muszę sprawdzić jak auto w...
Nie jeżdżę na rezerwie .. od momentu wymiany pompy zawsze miałem pół baku a teraz mam ok 1/5 .. hmm .. może to za mało .. nie chciałem jeździć z pełnym bakiem bo hyundai cały czas pokazuje stan paliwa w baku co jest zachęcające dla amatorów czyjegoś paliwa .. już raz uszkodzili mi w innym aucie gnoje cały korek i klapkę .. muszę chyba pokombinować żeby...
Witam, posiadam VW Passat B5 2000r kombi silnik 2.0 benzyna. Gdy naciskam przycisk otwierania szyby kierowcy, to słychać dźwięk jak na filmie i otwiera się klapka od wlewu paliwa. Okno się nie otwiera. W blokach pomiarowych komputer widzi otwieranie i zamykanie okna ale nic się nie dzieje oprócz dźwięku. Również czasem się zamykają i otwierają dzwi...
Witam Mam problem z samochodom Opel Vectra B 1998r 1.8 benzyna kombi. Potrzebuje informacji gdzie łącza się przewody odpowiadające za prace siłowników centralnego zamka. Mam zwarcie na kablach czerwono-czarny i żółto-czarny. Odłączyłem wszystkie drzwi, klapę bagażnika, klapkę wlewu paliwa oraz multitimer ale zwarcie nadal występuje. Sprawdziłem przelotki...
Dzięki za zainteresowanie. Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły to proszę o kontynuację tematu bo z tego co słyszałem od "fachowców" (te typy tak mają :lol: ) to jest bardzo częsty i czasami kosztowny(opłaty 8O "fachowców" ) problem instalacji gazowych. Temat zapodał mi zdesperowany i czyszczony systematycznie z kasy kolega któremu przekazuję wasze spostrzeżenia....
Witam, Zbiornik został oczyszczony z rdzy, błota i łuszczącej się farby. Dolna część, która spoczywa w kątownikach podstawy była dość mocno skorodowana. Bałem się, że podczas czyszczenia pokażą się jeszcze większe dziury, ale jakoś się udało. Wnętrze płukałem olejem napędowym. W środku jest przegroda, która niestety turla się luzem. Nie wiem czy tak...
żadną przystawką typu OBD nie wejdziesz ,po pierwsze to Diesel a nie benzyna a i żadnymi multiplexerem też nie zrobisz imma bo ford ma własny protokół danych jeśli masz silnik Endura-DA to sterownik silnika znajduje się właśnie za tą klapką ze złączem diagnostycznym EEC-V z 104 pinami ale i tak proponowałbym podjechać do kogoś kto jest w stanie fachowo...
Napewno nie moze być 12V. Sprawdz czy nie ma zwarcia do plusa lub czy nie sa zamienione napięcia zasilające. Na styku sygnałowym przy zamkniętej klapce napięcie powinno być 0,20....0,30V a na otwartej 4,0...4,5V. Te napięcia są podane przy włączonym jesynie zapłonie. Na biegu jałowym powinno być 0,5...1,5V. Pozdro. Mam nadzieję że pomogłem.
Może pracuje w trybie awaryjnym, sprawdź za akumulatorem srebrny przekaźnik czy jest cały bezpiecznik pod klapką, a najlepiej rozbierz go i przelutuj całą płytkę gdyż mogą być zimne luty,a to jest stały objaw tych przekaźników.On ma związek z układem zasilania KE-Jet. Również może być uszkodzony czujnik temp. 50C znajdujący się w głowicy.
a duża część ludzi im klaszcze i wymyśla problemy, których nie ma. Używany diesel, ze standardowo skręconym licznikiem, to studnia bez dna i muzeum osobliwości. Kto miał ten doskonale rozumie kierowców zza Odry, którzy masowo się tego pozbywają, kiedy nadchodzi czas "regeneracji" wtrysków, turbin, kół zamachowych, klapek wirowych i tym podobnych wihajstrów...
Może odprysnąć denko przepływomierz i już problem.Klapa przepływomierza domknie się 2,3mm przed końcem i wolne obroty na gazie ustawisz ale na benzynie będzie miał wolne inne niż przed strzałem. Dlaczego pali więcej? Ktoś podkręcił większą dawkę gazu aby zrekompensować większą dawkę powietrza spowodowaną nie domykającą się klapką przepływomierza. Inny...
To na podszybiu powinien być taki prostokątny, wysoki przekaźnik w aluminiowej obudowie. Na wierzchu powinien mieć bezpiecznik pod przezroczystą klapką. Sprawdzamy bezpiecznik. Bardzo często na znajdującej się wewnątrz płytce drukowanej pękają luty - wyglądają jak "zimne luty". Zdarza się to szczególnie w okolicy podłączenia cewek znajdujących się wewnątrz...
To bylo dawno ale napisze dla "potomnych". W moim silniku usterka okazala sie gumka na klapce przeciwwybuchowej. Byla to nowa gumka niby do tej klapki. Jednak za luzna. Wymienilem na ciasniejsza i chodzi rowniutko. Strzelanie bylo od kabli. Poupalaly sie przy koncach. Nie kupujcie nigdy syfiastych kabli!!! Moje dzialaly 2 miesiace. Teraz mam porzadne....
Witam, temat jak widzę stary jak świat, ale mój przypadek może komuś przyniesie pomoc:) U mnie było dosłownie tak samo, też mam 1.5 i instalację BEDINI. I też mi szarpał zimny i pozmieniałem dosłownie wszystko co sugerowali ludzie na forach. U mnie winowajcą okazał się zawór podciśnienia przy kolektorze - ten co otwiera klapki w VGISie. Zimny silnik...
Dzięki. Podjadę jeszcze w jedno miejsce w Zielonej i zdecyduję ostatecznie jakiego gazownika wybrać. Mam nadzieję, że zamontują mi wlew pod klapką a nie w zderzaku! Wiele aut jeździ z korkami w zderzaku i wygląda to fatalnie. Najważniejsze aby auto dobrze chodziło zarówno na gazie jak i na benzynce. Chciałbym aby silnik uruchamiał się na benzynie i...
Udało mi się zbadać przepływomierz i według tego co jest napisane w innych tematach jest ok. Na przekręconym kluczyku na 2 kablu od końca jest 0,25V przy zamkniętej klapce a przy maksymalnie otwartej jest jakieś 4,6-4,7V. Co mogę jeszcze sprawdzić, aby wyeliminować efekt szarpania na zimnym silniku? Dodam, że wymieniłem również filtr powietrza i przymierzam...
W Multipli były stosowane dwa rozwiązania jeśli chodzi o ECU 1) Sterownik Marelli IAW 4GF steruje jednocześnie wtryskami benzynowymi oraz gazowymi w zależności od wybranego rodzaju paliwa, otwiera zawory butli oraz włącza i wyłącza pompę benzyny, silnik uruchamiany zawsze z gazu, rozwiązanie do połowy roku 2001 Reset adaptacji powoduje skasowanie nastaw...
sprawdź dobrze osłonę filtra powietrza, mogłęś mieć wystrzał i oby na twoje szczęście obudowa nie była pęknięta, bo wtedy będzie ssał za dużo powietrza i obroty będą wariowały. koniecznie niech ci założą na filtrze klapkę anty-wybuchową. ja mam cholerka podobne problemy z vento - tena sam silnik - i też nie mogę dojść co jest ale sondy jeszcze nie wymieniałem,...
Przyczyny mogą być następujące: - gaz nie lubi ciepłego powietrza i może być uszkodzony termostat we filtrze powietrza, dla pewnośći możana zablokować klapkę w pozycji dolotu tylko zimnego powietrza - za mało gazu jest wyciągane z reduktora i kwestia regulacji (lub też gaźnik łapie fałszywe powietrze) Warunek jest jeden że samochód chodzi bez problemu...
Zajrzyj najpierw na www.mercmania.pl dział paliwa alternatywne. Tam jest trochę do poczytania. Osobiście mam w201 m102 i blosa i jeździ to dobrze ale zastanawiam sie nad zainstalowaniem mocno modyfikowanego wtrysku gazu. Zaraz ci tu napiszą że nie warto podchodzić do gazu i że mercedesy gazu nie lubią - to nie jest prawda. Potrzebujesz zmodyfikować...
Mam pytanie kontrolne (reduktor LOVATO RGE 92) czy śruba mosiężna powinna być zakręcona na full (jedni gazownicy twierdzili, że była otwarta i dlatego ciężko odpalał na gorącym, ale po ich interwencji i tak nie chcial odpalać) Śruba mosiężna służy do regulacji właśnie stałego wydatku na wolnych obrotach. Jednak elektrozawór w parowniku powinien zamykać...
ok sprawdzę zaraz ten przekaźnik pompy i zobaczymy czy będzie działało .andrzej20001 ta rura pod kolektorem ssącym jest wsadzona bo przy strzale z gazu ona wypadła i w ogóle wtedy nie można było odpalić autka i trzeba było też czymś od góry puknąć w tą klapkę co znajduje się w filtrze powietrza bo się zblokowała . A mogli byście ewentualnie mniej więcej...
Rozebrałem filtr powietrza aby wymienić filtr no i go obejrzeć.Natknołem się na taką klapkę,ona jest ruchoma rusza się w górę i w dół i ona była w pozycji po środku tz.nie zamknięta i nie otwarta.Czy jest to normalne bo na gazie moje autko ma nierówne obroty,gaśnie jak wyspżęglam,a na PB po prostu płynie? I moje drugie pytanie czy jak mi pójdzie 14l/100...
doskonale rozumiem sentyment, Asterka F to bardzo wdzięczne autko, ja je uwielbiam i mam 3 takie Astry, tyle że jeszcze w automacie :) ten wlot może być zaklejony, ale lepiej rura do tyłu (kolanko) i ta rura druga też zdejm z wydechu i zawiń tam za filtr obok silnika, tak działa najlepiej w Asterkach no i parownik radzę zmienić z prehistorycznego lovato...
dziękuje za odpowiedź, podłączalem pod komputer i niby okej. Wiem nie chce tego naprawiac sam ale z gazownikami to jakos tak... hmm.... Ostatnio byl kumpel u gazownika to nawet nie mial czujnika gazu tylko psikał pianką. Moze faktycznie ten reduktor, tym bardzije ze bywają problemy. Jeszcze zauwazylem jeden problem. Jak jade na 5 poszcze gaz to teoretycznie...
samochód dopiero kupiony więc nie wiem jak było wcześniej z tym gazem, na benzynie jest miodowo, wymieniłem parownik na nówkę lowato 150 kW, przed wymianą parownika zachowywał się podobnie, dlatego włożyłem nowy parownik bo tak nakazywała logika, parownik i filterek wymieniali fachowcy, sprawdzili też klapkę w układzie dolotowym czy jest prosta, regulowali...
Ile????, to chyba furę masz z 10-11/2024r. - hehehe, przecież upływność kabli więcej zabiera, nie miało być 30mA? Tu nie ma mowy o pomyłce 3mA. Jak mierzysz po zamknięciu z kluczyka drzwi i maski zamknięte, zamki zaryglować np wkrętakiem, żeby były w pozycji zamkniętej, uważaj czy nie masz jeszcze jakiegoś mikro wyłącznika na masce. Najlepiej wyprowadź...
Prądu na pompie nie ma . Ten wyłącznik wstrząsowy wygladą ok ten guzik jest wciśnięty bo palcem pcham i nie idzie. chyba ze jeśli jest wcisniety to źle ? przekaźnik w tej skrzynce gdzie bezpieczniki po stronie kierowcy pod kierownicą za taką zamykaną klapką? Na pompie są 4 przewody dwa cienkie i dwa grube domyślam się że dwa to zasilanie pompy a pozostałe...
Witam. Mam problem z Seatem Toledo z 93roku 2.0 benzyna. Podczas jazdy dynamicznej jest wszystko ok ale gdy dojadę do jakiegoś samochodu i się go trzymam tak około 60 km/h szarpie autem tak jak by gubił iskrę na wolnych obrotach. Wymieniłem w nim już prawie wszystko świece, kable, kopułkę, palec a nawet podmieniałem od innego Seata aparat zapł.cewkę...
Witam mam taki problem ostatnio chciałem wyczyścić plastik który kieruje powietrze na przednią szybę ten na środku golf 4 1.6 sr benzyna 99r wyjąłem go w 2 częściach i ta jedna wpadła mi do środka nie dałem rady ja wyciągnąć i gdy chciałem włączyć ciepłe powietrze to było słychać jak tam to w środku latało i się zaklinowało i od tego momentu nie mam...
Dorzucam jeszcze jedną ofertę warsztatu: "Witam, Bardzo dziękuję za zapytanie. Odpowiadając na Pana/Pani pytania. Doskonale znam model tego auta , w 14-letniim okresie działania mojej firmy zrobiłem parę szytuk były to przeważnie auta BMW , silnik w pańskim samochodzie jest podatny na zagazowanie ,pamiętać trzeba tylko o doborze właściwego typu instalacji...
podkopię trochę temat Mam dołożony alarm kupiłem tak samochód(Vento 1,8 AAM) wszystko ok działa tylko mam stycznik w drzwiach uwalony nie zawsze działa. Dziś otworzyłem z pilota wsiadłem chce zapalić z benzyny- zapalił i zgasł druga próba nic nie dała więc zapaliłem z gazu i zaczęło mi piszczeć coś spod maski co jakieś 4 sekundy: http://obrazki.elektroda.pl/9839868100_1...
Nie (może błędnie?). Co sprawdziłem? Zrobiłem obserwacje: 1. W Skodzie podczas pracy silnika na wolnych obrotach niewiele sobie robi ze zmian obciążenia (pstrykanie światłami), dopiero zabawa elektrycznymi szybami daje efekt przygasania. Porównałem z 4 innymi samochodami - Audi 80 benzyna, Yaris 2 Diesel, Panda 2 benzyna i e46 benzyna. W każdym zjawisko...
Teoria wygląda ślicznie - gaz to paliwo czyste, ekologiczne, niedrogie itp i faktycznie każde auto powinno na nim jeżdzić co najmniej dobrze. Praktyka natomiast wygląda tak: - oferowane instalacje gazowe są prymitywne, nietrwałe i często niesprawdzone - są za to relatywnie tanie - najczęściej montują to ludzie mający dobre chęci, wolny czas i słabą...
Przewód sygnałowy podłączasz do środkowego przewodu cewki(kolo zielony). Musisz podłączyć pod laptopa to bingo i przejechac sie. Przełączanie na benzynę może brać się nie tylko z zaniku sygnału obrotowego silnika(chociaż tak sie dzieje najczesciej). Spróbuj jeszcze zmienić w wartościach programu zakładkę "niski poziom sygnału" i sprawdź wtedy. Zobacz...
Oba auta są drogie w utrzymaniu.. jednakże BMW będzie tańsze zdecydowanie od astry 1.9. Oba auta źle znoszą polskie drogi - Jak też 99% innych aut.. Bezawaryjność ? hmm.. wszystko zależy od dane modelu.. Astra psuje się i BMW się psuje.. Jednak jeżeli są zadbane, szczególnie BMW to odwdzięczy się bezawaryjnością. BMW ma delikatnie maglownice, lubią...
klapek samsung klapek laguna klapek klapek gasić
punkt przelotowy radio mercedes reset radio bluetooth włączyć
megaman zarowka megaman zarowka
Eurotec GL 888 – czy istnieje oficjalny następca tej kosiarki? Porównanie z NAC, Hecht, Stiga TO 5205B 0249 – napięcia wtórne transformatora dzwonkowego 8V 16V 24V