Bardziej mi to wygląda że te klapy są dorabiane przez sam zakład regenerujący.
Witam po dość długiej przerwie-praca... Bojler ocieplony (15cm) i zalany,kolektor jeszcze w "proszku" -zrobiłem obejście z końca górnej wężownicy do wejścia dolnej :) oczywiście na miesiące zimowe-po teście na piecu jestem zadowolony: -pół wiaderka trocin,kilka klapek -47 stopni w połowie zbiornika,58 góra -po 12h góra 56,w połowie 46 Wrzucam fotki-kolektor...
Witam, Ciekaw jestem jak rozwiązałeś ten problem. Właśnie mam podobny i będę już 3 raz rozbierał kolektor i listwe wtryskową. U mnie urwany jest plastikowy trzpień na zaworze podciśnienia. kleje go bo kosztue 500zł. Ale ciekaw jestem czy czujnik ozycji klapek od dolotu nie jest uszkodzony jeszcze. Proszę jeszcze o kontakt na GG czy tam maila, zawsze...
Prosze o opinię i pomoc. Otóż borykam sie z problemem z nastawnikiem klap kolektora dolotowego w audi z silnikiem 3.0. po odłączeniu cięgna od nastawnika klapek kolektora ssacego - zaraz po włączeniu zapłonu silniczek ( nastawnik ) porusza się w górę i w dół. jednak po założeniu cięgna na nastawnik i "przygazowaniu" nastawnik w ogóle się nie rusza....
Temat podnoszę bo auto to samo. Około miesiąca temu urwał się "grzybek" zaworowy podczas jazdy. Efekt taki że zniszczyło głowice denko tłoka i porysowało gładz cylinda czyli silnik rok po remoncie na śmietnik ;/ Zamontowałem uzywany sprawny. Po odpaleniu w okolicach 3000-4000rpm zaczyna "walić" jakby w silniku. Bardzo wystarszony ustaliłem jednak że...
Aa To oni nie diagnozowali auta/usterki tylko sam filtr DPF? Zaprowadzilem samochód z przekonaniem że dpf wymaga czyszczenia. Znam się na tym jak wilk na gwiazdach, naczytałem się na forach a objawy na to wskazywały. Sprawdzili i dpf był ok. Wymieniony został ten czujnik i kolektor dolotowy z nastawnikiem klapek bo był niesprawny a kolektor cały w...
Wiadomo żeby łatwo ściągnąć i szybko ja też rozlanczam klapy kolektor i dwa laczniki spalin to że odkreciles ta nakrętek e ze srodka motoru nic nie wnosi też tak robie ponownie podlanczam i jest ok ! Może to blache ale czy sztanga jest porawnie porowadzona mozna ją obrócić l! Zamontowac tak jakby od dołu - ten sam błąd brak regulacji klap mozliwosc...
U mnie teraz siłownik klapek jest wysunięty na stałe i jest ok. Zatkany kolektor ma wpływ na pracę silnika. Niestety przekonałem się o tym na własnej skórze . Kiedy kolektor był niewyczyszczony, to silnik mi w górach nawet zgasł i na postoju nie mógł się wkręcić ponad 2000, nie pracował na wszystkich cylindrach efekt trabanta. Po czyszczeniu śmiało...
WItam, kolejne dni mijają i mijają auto jak nie paliło tak nie pali aż do dnia dzisiejszego. Wymieniłem już zawór Coomon Rail, czujnik wałka rozrządu i czujnik wału korbowego, świece żarowe i filtr paliwa, żadna z tych rzeczy nie była problemem. Wkurzyłem się postanowilem ściagnąć kolektor dolotowy i sprawdzać manometrem jakie jest faktycznie ciśnienie...
Wiec tak kolektor ssacy w tym silniku ma podwojny kanał do kazdego cylindra i na jednym kanale jest wolny przelot a na drogim sa klapki. Pod kolektorem znajduje sie sterownik klapek ktory za pomoca plastikowego ciegla steroje klapkami i to własnie ciegielko jest uszkodzone poprostu sie nie zapina wyrobiło sie i spada dlatego też słyszałem dziwnie pracujące...
Jeżeli czystość silnika jest jedynym potwierdzeniem przebiegu to gratuluję. Objawy pasują. W jakiej sytuacji silnik kręci jakby nie miał kompresji? Ja bym już nie jeździł, bo skoro taki przebieg to po co zwalać głowicę? Kolektor nowy coś około 7 stów, ale bez klapek też działa.
Ogólnie nie rozumiem tego pomysłu z uswaniem klapek. Jeśli są uszkodzone, może należałoby wymienić kolektor na nowy? Kup nowy to zrozumiesz. Kupowałem, bo wpadła mi klapka do 5 cylindra w e65. Chyba kupujac limuzynę klasy premium, pieniądze nie są problemem? W przeciwnym razie proponuje Fabię, a nie drutowanie auta i zastanawianie się skąd spadki mocy....
eksploatacja auta na gazie - normalny objaw że strzeli w kolektor ssący i nigdy nikt nie będzie w stanie przewidzieć kiedy to nastąpi - dlatego zachodzi konieczność zamontowania zaworów przed uszkodzeniem kolektora ssącego i pozostałych elementów a odnośnie kto zawinił ??? gazownik będzie winny jeżeli właściciel nie wymieni świec lub przewodów lub...
Witaj! Trochę czasu minęło, ale czy rozwiązałes problem z tym szarpaniem? Aktualnie mam identyczne objawy. Stało się tak po wymianie katalizatora i wykasowaniu klapek kolektora z kompa. Swiece, rozrząd wymieniony.
Z tym EGR musisz sprawdzić czy membrana trzyma. Lekko wciskać zawór i przytrzymać palcem wlot podciśnienia. A i jeszcze warto sprawdzić stan klapek w kolektorze ssącym. Jeśli syf w EGR to i tam także.
A nie będzie to może jakaś klapką przy kolektorze lub jakaś membrana?
Na kolektorze ssącym po lewej stronie masz zawór który rusza tymi klapkami. Zobacz czy można ręcznie poruszać ramieniem od prowadnicy klapek. Poszukaj sobie w google jak wygląda kolektor ssący od 1.8 to będziesz wiedział dokładnie w którym miejscu jest ten zaworek i gdzie trzeba rękę włożyć.
No tak choć u mnie nie ma kompletnie spadku mocy żadnego. Sprawdzę ciegno od klapek na kolektorze.
Czyli nauczka na przyszłość- tłumik musi mieć klapkę żeby nie nalało wody. Do rozebrania kolektor ssący z filtrem. Sprawdzić dziurkę w kolektorze wydechowym do spływu wody. Na tłoki dać oleju i obracać bez wtrysków. Założyć i odpowietrzyć wtryski.
Wrzuciłem Ci w rysunek co idzie do ECU. Nie jest to zwykły sygnał napięciowy tylko jak widzisz skomplikowany przebieg który dopiero po odpowiedniej obróbce daje informacje cyfrową 0 albo 1 (jest spalanie stukowe, albo nie ma). Żaden rezystor tu nic nie pomoże i kropka. chodzi mi o taki eksperyment żeby oszukać ECU, że spalanie stukowe nie występuje...
Każdy kod błędu zczytany z tech2 lub czegoś innego konkretnego ma swój tgzw symptom. Jeśli u ciebie występuje P2279(11) to na pewno problem tkwi w ukł dolotowym powietrza - patrz kolektor. Skoro ktoś go już wymieniał zrób test wykonawczy klapek wirowych. Co do DPF dopuszczalna różnica ciśnień = -3 : 3 , nasycenie pow 100% nie da się wypalić podczas...
Klapka gasząca, która zamyka kolektor dolotowy przy gaszeniu silnika. Naprawić obwód, sprawdzić też klapkę. Odczytaj jeszcze błędy z sterownika ABS, bo ta klapka raczej nie ma wpływu na ABS.
To wyjmij klapkę. Ona i tak służy tylko do pracy w kaskadzie na wspólnym kolektorze spalin. Jak domniemam Twój kocioł pracuje solo?
No normalnie czy nie ma przetarć wężyków i rurek.Membrany egr i klapek kolektora sprawdzałeś wężykiem są szczelne i pracują? Możliwe też że pompa vacuum słaba.
P1110 to oczywiście chodzi o elektrozaworek od klapek w kolektorze.
Wywala mi błędem ciągłym z zaworem P2425 - Zawór chłodzenia w ukł. recyrkulacji spalin:: przerwa Napięcie na wtyczce 0.8 V - 1.4 V Poratujcie schematem lub chociaż dajcie znać na jakie piny wchodzą do kompa. Może zasilanie jest jeszcze do innego zaworu z tego przewodu Wywala jeszcze błąd P2015 od klapek kolektora ssącego.
Miałem taki przypadek w 1.9 cdti, wiązka spadła z mocowania i ocierała o koło alternatora. Y179 - nastawnik klapek w kolektorze Y196 - zawór sterowania turbiną Y66 - przepustnica B149/Y28 - EGR https://obrazki.elektroda.pl/5234970100_...
Kolego przepraszam zaszła mała pomyłka.Weź kawałek wężyka i spróbuj ustami pociągnąć zawór erg,a ten drugi wężyk jest do klapek w kolektorze ssącym lubią nagarem zarosnąć i auto się muli,a jeśli chodzi o zapowietrzanie to będziesz wiedział zaś
zawór klapek w kolektorze dolotowym? kolory czarny i brązowo-zielony , odwiń trochę tej taśmy, minimum wysiłku.
Witam, Ford Mondeo MK3 1,8 DURATEC 2006rok Sprawdzałem prace klapek w kolektorze poprzez odłączenie wężyka sprzodu przy chłodnicy, klapki wyraźnie klekoczą, chcę więc na jakiś czas je zablokować, aby to zrobić musze zaslepić ten wężyk który nakłąda się na króciec kolektora przy chłodnicy, jak to najłatwiej i najbezpieczniej zrobić ? Nałożyć taśmę PVC...
Może pasować: 06B133619A lub 06B133619D. To jest siłownik podciśnienia a nie zawór. Do niego są zestawy naprawcze: 058198619A oraz membrana - Allegro, nr aukcji 8132904642 Siłowniki są podobne w silnikach: 1.6, 1.8, 2.0 Po usunięciu klapek możesz stracić na przyśpieszeniu i elastyczności. Na Aliexpress można to dostać za niespełna 30$. Sprawdź jaki...
Dzisiaj sprawdzałem ustawienie rozrządu i są normalne koła, bez zmiennej fazy. NIE zmienne fazy rozrządu tylko ZMIENNA GEOMETRIA DOLOTU!! Objawy masz idealnie pasujące do nieotwierających się klapek w kolektorze...
Zawór klapek powietrza w kolektorze ssącym zwane Twinport i tak to gówno daje tylko więcej problemów.
Sprawdź czy przypadkiem nie buczy serwo hamulca bo mam to samo i prawdopodobnie padnięty zawór od klapek w kolektorze dolotowym ( na wolnych obrotach spuszcza trochę podciśnienie i pulsuje w serwie).
Masz klasyczną turbinę, która charakeryzyje sie tym, że "późno wstaje". Lepszy efekt jest przy turbinie ze zmienną geometrią Przy mniejszej ilości spalin łopatki lepiej ukierunkowują strumień spalin co wpływa na ogólą sprawność turbiny. W Twiom przypadku możesz zrobić ewenualnie chipa, lub założyć porządnego boxa (nie chip rezystor). Nie od rzeczy przy...
ostatnimi czasy mój kolega wdrożył regenerację mechanizmu klapek: https://youtu.be/Pd5aeUHVMYc
Witam serdecznie mam pytanie czy doszłeś z tym do ładu bo mam ten sam silnik ten sam rok i ten sam problem i mnie już krew zalewa .... Witam, częściowo tak. Wymieniłem świece, kable i cewke (na te lepszej jakości mimo że tamtego roku je już wymianiałem). Dzięki temu silnik pracuje równo, lepiej pali choć czasem zdarza się - przeważnie jak dłużej postoji...
Przy odpuszczaniu gazu świsty... sprawdź turbo, również może być coś nie tak, ja tak miałem, kiedy były luzy na wałku. Poprzeczne, wzdłużnych nie sprawdzisz, bo olej, jak będzie przepływać, to wywoła nacisk na oś i wtedy ten luz się redukuje. No chyba że ten luz wzdłużny jest ogromny, to wtedy mamy pewność, że turbo padło. Trzepotanie klapek... w sensie...
Witam! Volvo xc40 T3 2018r silnik benzyna 1.5T B3154T 156KM. Kontrolki się nie świecą, jedzie w miarę normalnie ( może odrobinę poszarpuje), jednak pamięć błędów odczytana KTSem : P105979 Aktywny spoiler przedni czujnik położenia - błąd mechaniczny P105A71 Aktywny spoiler przedni- komponent zaciska się Cóż to może być? Na youtube filmik po hindusku...
Nowy kompletny kolektor plastykowy z nastawnikiem firmy pierburg. Znalazłem na forum ze problem też występował po wymianie na nowe części, jedni usuwali programowo inni montowali detal ograniczający pracę klapek.
Prościej już się nie da. No ale dobrze Zobacz tu może pomoże http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Pytania 1 do 3 masz odpowiedz tu na rysunku 10 http://obrazki.elektroda.net/72_11719764... Zwróci uwagę ze mały prąd bazy wpływa do emitera. Ale ten sam prąd bazy otwiera tą klapkę i umożliwia przepływ prądu od kolektora do...
Z tego co sie orientuje ten kod wskazuje na to ze jest to motorek umieszczony na kolektorze ssącym i jego zadaniem jest otwieranie i domykanie klapek ktore znajduja sie wewnatrz kolektora ,te klapki sa polaczone po przez ramiona wewnatrz,i powalaja na wieksza ilosc powietrza lub mniejsza.Wiec przyczyna moze byc nagar ktory sie osiadl lub spalony motorek...
Kolektor jest nowy wymieniony bez klapek, EGR wyłączony
Nie wiem dokładnie jak działa ten układ, ale się domyślam że sygnał o położeniu klapki brany jest z rezystancji. Na płytce są dwie ścieżki po których porusza się taki mały "mostek" ze szczotkami, powoduje on zmianę rezystancji, i to właśnie jest przetwarzane na sygnał położenia klapki. Pomierzyłem rezystancje, zmienia się liniowo w zależności od położenia,...
Klapek gaszącą masz przed kolektorem ssącym - wygląda jak przepustnica. Odczytanie błędów - potrzebny interfejs diagnostyczny. Bez odczytu błędów możesz błądzić. Po tym co piszesz widać że brak Ci nawet podstawowej wiedzy i będziesz miał ciężko samemu to ogarnąć.
Mam taki dolot jak na ostatnim zdjęciu w Golfie 4. Musisz zblokować klapkę zimne/ciepłe powietrze w pozycji tylko zimne. Dodatkowo na tym chwycie powietrza przy pasie przednim możesz dorobić z butelki po Dynazelu zaślepkę/osłonę w kształcie łuku, żeby powietrze zaciągane było tylko z wlotu, a nie z komory silnika. Jednak temperatura z czujnika w korku...
Widze że kolejna E60 po magikach - przerabiałem podobny temat - auto odsyłane od serwisu do serwisu - pierwsze co należałoby sprawdzić, to czy poprawnie usunięto filtr z programu - niestety dużo jest "podblokowców w klapkach" którzy myślą że pewien program w lewej wersji poprawnie usuwa filtry. Generalnie w Twoim przypadku ciężko wróżyć z fusów - najlepiej...
Mnie rozwaliło całkowicie, jak klient miał w kolektorze ssącym zamontowany korek od wanny, z łańcuszkiem, żeby nie zginął, jak go wybuch gazu wywali Ja widziałem obcięte opakowanie po lekach, taki plastikowy pojemniczek z klapką z miękkiego plastiku, gdzie aby otworzyć trzeba było wyrwać dookoła pasek. Wklejone to było na silikon.
Delphi bodajże było podłączane. Silnik tak jak w opisie 1,9 TDI 105KM Klapek nie ma
Witam Wyskakują mi na was-ie trzy błędy, teraz już statycznie: Sonda lambda 1, rząd 1 Sygnał mieszkanie.anki za bogatej Statycznie 09236 P2414 002 Rząd 1, sonda 1 Napięcie za niskie / nieosiągnięte Statycznie 12597 P3135 001 Klapa w kolektorze ssącym sterowania strumieniem powietrza Dolne położenie krańcowe nieosiągnięte Statycznie Dodam, że wymienione...
klapek samsung klapek laguna klapek klapek gasić
zdjąć obudowę pieca junkers filtr mostkiem wiena lustro wirowa lustro wirowa
cyfral cosmo bateria parkside styki
Odpowiedniki i zamienniki lampy elektronowej EM80 Radmor 5102 – przeskakiwanie stacji UKF podczas strojenia, niestabilne napięcie warikapów