Powinno podejść coś takiego D2HW-EL291H-A515-AQD, blaszkę prawdopodobnie powinno dać się przełożyć.
to raczej wymiana zdemontuj i zobacz czy się rozprężają może jedna poszła i jedna prawie daje radę demontaż to chwila a koszt wymiany też niewielki 30-50 zł max
Trzeba wejść do bagażnika i można otworzyć zwykłym śrubokrętem. Śrubokręt wkłada się w szparę pomiędzy klapą a nadwoziem przy zamku, nie pamiętam tylko z lewej czy z prawej strony i przesuwa się w bok. Jest tam taka dżwigienka którą trzeba przesunąć i zapadka się otwiera. Jeżeli nie działa z centralnego zamka, to prawdopodobnie uszkodzony siłownik (częsty...
Wymiana na nową.
Najprosciej jest poprstu porozpinac wszystkie kable w klapie i wywlec wiazke. Mozna tez posukac kostek w bagazniku na lewej sciance samochodu w komoze bagaznika. Pozdrawiam
Jeśli jesteś pewny ze drugi siłownik jest sprawny, i wszystkie bezpieczniki są całe, szukaj uszkodzenia w okablowaniu. Sprawdź czy siłownik klapy jest poprawnie zasilany.
Aby dostać się do switha w zamku musisz: - zdjąć plastik tylnej klapy (jest na zatrzaskach) - odłączać złączkę wiązki elektrycznej przy zamku - wymontuj zamek (3 torxy + zdjęcie cięgna) i zobacza co się dzieje z włącznikiem. - jeżeli nic się nie da zrobić to trzeba kupić nowy zamek - 170zł w ASO
Zobacz czy nie połamały się kable w gumowej przelotce klapy
Chyba będzie podobnie jak w Octavii, wszystkie te elementy plastykowe są na "wcisk", to znaczy odpowiedne występy w plastykach wchodzą w gniazda. Na początku trzeba zdemontować dolną część, póżniej pozostałe, inaczej się nie da bo plastyki zachodzą na siebie. Tą dolną część należy zaczynać podważać od dołu. Moim zdaniem kamerę cofania lepiej zamontować...
W VAGach "parametr" ma zazwyczaj 180. Możesz spróbować czy w tym przypadku również.
Można dobrać mikrostyk.Nowy zatrzask ok100zł
To schemat od 97 do 2000 jakis. A co nie pasuje?
Kochani wiem ze temat jest stary ale ja miałem podobny problem nie mogłem otworzyć klapy bagaznika wszyscy mówili że to moduł komfort czy inne elektroniczne cholerstwo którego nazwy nie pamietam, mechanikiem nie jestem tak więc pojechałem do serwisu i tu się okazalo że ja nie jestem pierwszy z tym problemem a przyczyna jest tak błacha i oczywista że...
Według mnie musi gdzieś być ta 3. wtyczka T16. Może podczas wymiany silnika klapy gdzieś się zawieruszyła? Powinna być koloru czarnego. Na niej jest zasilanie panelu i CAN. Bez tego nie ruszy.
Co do klimy klasyka czyli uszkodzony potencjomter w siłowniku klapy temperatury (V68) . Jak każdy potencjometr wyciera się i klima nie wie w jakiej pozycji jest klapa i losowo daje na max zimne lub ciepłe. Poradników i filmów jest wiele. Niestety dostęp słaby ale da się wymienić. Sam potencjometr ciężko dostać raczej cały siłownik klapy.
Sprawdziłeś bezpiecznik nr 5 (30A)? Przekaźnik wycieraczek to zazwyczaj nr 377 lub 192 (w zależności od wersji). Przekaźnik od wycieraczek znajduje się w skrzynce przekaźników i bezpieczników pod deską rozdzielczą, po stronie kierowcy. Pod deską rozdzielczą, po lewej stronie (za osłoną pod kierownicą). Skrzynka przekaźników znajduje się nad bezpiecznikami...
Pierwsze komputer i sprawdzenie czy moje przypuszczenia są prawdziwe. Klapka od obiegu wew. Jest za schowkiem nad dmuchawa po prawej stronie. Co do klapy temp. Jest nad nogami kierowcy.
Odłącz wtyczkę z regulatora napięcia na próbę, sprawdź przelotki klapy bagażnika, światła osłon przeciwsłonecznych.
Witam. Mam problem z otwieraniem tylnej klapy bagażnika w mojej Skodzie. Skoda Fabia 1 2006 rok 1.4 16v. Kombi z centralnym zamkiem i alarmem. Problem jest taki, że otwieranie działa 2 krotnie, później zero reakcji (zamek elektryczny w klapie). Po krótkiej chwili ok 30 sekund znów działa 2 krotnie i tak bez przerwy. Co to może być? Klamka elektro złącze?
Poniżej schematy z Golfa VII ale powinno to pomóc. Zobacz czy sterownik wentylatora ma zasilanie. Reszta działa - klapy itd? https://obrazki.elektroda.pl/4510641700_... https://obrazki.elektroda.pl/6158431500_... https://obrazki.elektroda.pl/5894396900_... https://obrazki.elektroda.pl/3919394600_...
Wzrokowo to sobie można... pociągnij te przewody ,pękają pośrodku Wiem o tym dobrze ale nie chciał bym drastycznie podchodzić do tematu nie będąc na 100% pewny że to przewód dlatego dopytuje cie schodzą się te przewody od rygla klapy
Ale to jak będzie zepsuty mikrostyk od zamka drzwi kierowcy to drzwi od tylnych za kierowcą też nie będzie działać oświetlenie? I to też jest odpowiedzialne za otwieranie klapy bagażnika?
Witam Czy zna ktoś sposób na zakodowanie pilota oraz przycisku w kabinie do podnoszenia i opuszczania klapy bagażnika w Skoda superb II 2010r Wymieniony został moduł. Klapa podnosi sie i opuszcza tylko przy uzyciu przycisku na klapie. Przycisk na pilocie oraz w kabinie tylko odblokowuje zamek lecz nie uruchamia siłownników.
Tak na zatrzaskach i nie szlaufik, jak już to szlauch bo to po śląsku, a powinno być wężyk bo forum jest ogólnopolskie.
Nie wiem, pisząc MPi, sugerowałem się napisem z klapy bagażnika.
Mam wszystkie graty oprócz wiązki elektrycznej, chce tylko ogarnąć przewody zasilająco sterujące silniczka
do klapy spokojnie jakieś 2.5mm starczy do alternatora jakieś 16mm też starczy
Auto posiada centralny zamek otwierany kluczykiem(nie na pilota). Zawsze tak było, że gdy zamek jest zamknięty nie można było otworzyć klapy bagażnika. Natomiast gdy otwarty dało się(jest z tyłu specjalny uchwyto-przycisk "klikający") Czasami jednak się to blokowało i musiałem po wyjściu z samochodu jeszcze raz zamykać i otwierać auto, żeby bagażnik...
czy moze za jakies kilka kilometrow komputer zastopuje mi slinik.Moje auto to Skoda Octavia 2006 Tour 1.9 tdi na pompowtryskiwaczach. I na koniec jakie sa ogolnie opinie o tym silniku-czy ten jest ok czy moze te starsze byly lepsze?Bardzo prosze o pomoc to nie komputer zastopuje Ci silnik tylko przekaźnik sterujący klapą gaszącą jeśli zacznie ją zamykać...
Strzelaj przewody zgodnie ze schematem c ECU do przepustnicy.
Podejdź do zamkniętego z pilota auta,naciśnij przycisk w pilocie odpowiadający za otwarcie klapy,naciśnij switch w klapie, i....?
Bierzesz schemat do ręki. Miernik i probówkę zastępujesz próbnikiem, który zrobi pomiar pod obciążeniem, czyli żarówką co najmniej 21W i sprawdzasz, czy nie ma nadmiernych spadków. Oczywiście masy. Ale nie "gdzie się da", tylko z głową - do klapy z nadwozia jedną od blachy, do blachy, a potem z tych punktów masowych możesz rozprowadzać. Jak już dodajesz...
Servo klapy mieszającej, zacięta klapa, okablowanie...
Ja bym zaglądnął do kabli w gumowej przelotce klapy bagażnika, do tej w drzwiach również
witam. jak w temacie, centralny zamek ani kluczyk nie otwiera bagaznika. nie slychac zadnego "chrupniecia"podczas przekrecania kluczyka. w czym moze byc problem? z gory dzieki
Jaki rocznik? Jest przecież napisane - 2002. Nie działają wcale, czy cykają, a komputer wywala błąd? Działają, tylko ustawiają klapy w losowych położeniach.
W pierwszym kroku sugeruję sprawdzić uszczelki.
Witaj. Wyjmij sobie radio i zobacz na linke która idzie od tego pokrętła do klapy nagrzewnicy
Witam , mam problem z zamkiem centralnym od klapy bagażnika w skodzie octavie , mianowicie moje pytanie brzmi jakie napięcie powinien dostać siłownik zamka aby wszystko działało poprawnie, sprawdzałem u siebie i jest to skok napięcia na ok 0.5s ~~7V, jest to wystarczalnie duże napięcie aby pobudzić taki siłownik do życia czy będzie to winna czegoś innego,...
Gdzie znajduje się silnik nastawczy klapy dławienia V71 01274 Jest to usterka odczytana w serwisie skody. Skoda Octavia 1,9tdi z 1999 proszę o pomoc
W samochodzie Skoda Scala 1.0 TSI 2020 r. chcę zamontować tanie, chińskie "Webasto" tzw. mokre, ale żeby to miało sens trzeba uruchomić Climatronic na niski bieg i wysterować klapy na grzanie. Oczywiście mam na myśli, aby to było możliwe, gdy auto jest zamknięte, nie ma włączonego zapłonu. Kiedyś, z tego co wiem, to było dosyć łatwe: trzeba było podać...
Sprawdź czy masz w wiązce do klapy gruby biały kabel. Bo brązowy widać to ewidentnie masa, brakuje białego albo uciekł ci do dziurki tych co widać prawdopodobnie albo ktoś wyciął.
Wyrwana tapicerka klapy od środka, odłączony zamek, zero poprawy.
I zamek klapy silnika też musi być oszukany, że jest zamknięty.
Realizowałem podobny problem, silniczek podłączyłem do stycznika zamka klapy z pominięciem modułu komfortu, klient nawet nie wie, że tak ma.
Witam, chciałem dopytać autorów czy mieli problem typu niedziałająca dmuchawa i 2 błędy w klimatroniku o numerach 2C6 i 4F9, prawdopodobnie 2C6 - Defrost flap motor - silniczek klapy chłodzenia, 4F9 - Air turbine motor - silnik nawiewu.
Diagnostyka wykazała brak komunikacji z modułem i błąd buzzera. Okazuje się również, że nie działa sygnał dźwiękowy wyciągniętego ręcznego niedomkniętych drzwi, klapy itp. Czy te funkcje również obsługuje ten buzzer od czujników parkowania?
Moc rezystora może być 0.25W proponuję wpinać się w okolice modułu komfortu kable 13 i 7 (biało-niebieski i niebiesko-czarny) Gdzie szukać podłączenia do kierunków oraz jak rozwiązałeś problem klapy bagażnika?
Tak jak przekręcę go maksymalnie w prawo to jest podświetlenie tablicy rozdzielczej i włączają się światła postojowe. (Do regulacji świateł wysokości jest przełącznik obok.) Manetka do siebie to słychać dźwięk klapy i zapala się kontrolka na desce. Manetka od siebie to nic się nie dzieje.
Typowa bolączka całego wytworu koncerny Vag z tego okresu. Padł tzw siłownik klapy temperatury a dokładnie to potencjometr obrotowy który odpowiada z sygnał zwrotny o położeniu klapy. Sprawne używane można dostać za 50-100PLN nowe około 300 pln. Tylko wymiana wg ASO wymaga demontażu deski rozdzielczej tak by swobodnie dostać się centrali klimatyzacji....
klapy skoda octavia siłownik klapy skoda klapy bagaznika skoda
gasną światła skoda fabia tylny lampa sprinter fotodioda sprawna
mp280 canon zmywarka whirpool mruga start
Zamiennik anteny GPS do VW Golf 5 1.9 TDI Schemat kostek ISO Renault Trafic 2 - złącza i piny