(at)ElektrodaBot 1. Co oznacza przy śrubie M6 klasa 8.8? 2. Jaki ciężar można powiesić pionowo na tej śrubie aby jej nie zerwać? https://obrazki.elektroda.pl/3897390000_... 3. Jaki ciężar można zawiesić jeśli śruba będzie poziomo wykorzystana? https://obrazki.elektroda.pl/1321499700_...
Ja bym wybierał spośród: Sony 65XG9505 Samsung 65Q80 LG 65B9 (oled) Wszystkie wymienione to solidna klasa średnia. Uniwersalne modele praktycznie do każdych zastosowań. Czy tego LG można zawiesić ? Również szukam telewizora 65 cali do 8000 zł, przy czym chciałbym go powiesić.
A co w przypadku gdy jest to blad logiczny podwojnego zapisu ? Jak zapisywałem trasę przez przypadek 2x kliknelo zapisz. Grala muzyka a klasa 4 nie zapewnia tej szybkości zapisu i mogla sie zawiesić karta.
Kolego w dziale obok masz możliwość pobrania dwóch manuali naprawczych (wraz z schematami) do tego modelu Mercedesa. Jedyny minus to to że jeden jest po niemiecku a drugi po rosyjsku. Pozdrawiam!
Jezeli rozrusznik kreci, to prawie na pewno zebatke (bendix) wypchnelo. Przeciez wlacznik puszcza prad dopiero jak wypchnie bendix. Jedynym wyjatkiem sa zlamane widelki - ale wtedy bendixa w ogole nie wypycha. Tak wiec najprawdopodobniej bendix sie wysuwa, ale się ślizga.
Zdecydowanie mniejszych (oczywiście w zakresie dopuszczonym przez producenta samochodu) klasy premium. Zawieszenie i konstrukcja samochodu będą Ci wdzięczne ;) Profil 40-45 poza autostradami i drogami szybkiego ruchu to katorga dla wszystkich elementów podwozia.
witam kupiłem v klasę 230 benzyna ,143KM ,96 rok fashion ,mam pytanie ,czy przy zawieszeniu pneumatycznym normalnym objawem jest że opada na postoju ? Po zgaszeniu silnika ?po jakimś dłuższym oczywiście , jak zostawiam na noc , czy to jest jak było w starym citroenie ??że się po odpaleniu podnosił??? nie miałem jeszcze auta z takim zawieszeniem ,wiem...
Zapieczone śruby zerwiesz w każdej klasie. W zawieszeniu stosuje się najczęściej 10,9. Gdzie nie gdzie 12,9. Tak to prawda że im bardziej twarde tym bardziej kruche. Tyle że śruby utwardza się powieszchniowo. Rdzeń jest miękki. Więc z pękaniem problemu nie ma. Na starych ukręconych masz nabita na łepkach klasę twardości. Twardsze drosze.
Jeśli piszesz, że miało to związek z uszkodzeniem poprzedniego sprzętu to zalecam wykonanie pomiarów przy użyciu multimetru podawanych napięć, pomimo, iż jest to zasilacz dobrej klasy to i takim zdarzają się awarie.
Dokręć z wyczuciem z głową podawane momenty dotyczą się nowych śrub i nakrętek.
sprawdź ciśnienie jakie podaje pompka
Auto jest małe, wąskie, krótkie i ciasne Własnie... I fotele tu niewiele zmienią. Liczy sie rozstaw osi, klasa zawieszenia itd. Wygodne fotele były w scorpio, saab'ach, bmw7, ale to nie wejdzie. Byłbym wdzięczny za jakies sensowne sugestie. Całkiem sensowna to wymiana 15-letniego auta na nieco młodsze i wyższej klasy.
Zastanawiam się jeszcze czy wersja zawieszenia może mieć znaczenie? Ja mam w V klasie zawieszenie CF8 SPORTS SUSPENSION i opony 245/45/18 i problem występuje na obu osiach - ścinanie opon od wewnątrz . Natomiast w Vito mam zawieszenie chyba CF7 i opony 225/55/17 i problem nie występuje. Może niech każdy napisze jaki ma kod zawieszenia i opony i stronę...
Może faktycznie górna poduszka. Rok już ma , zależy jakiej klasy zamiennik został założony.
GDM 12-60-8-SC STX jest o klasę lepszy od Tonsil GDM 12/60 To smutne ale prawdziwe:D
Przy okazji musisz wklepać u siebie adres z tej klasy co AP np. 192.168.0.2 ,spróbuj dostać się po kablu najpierw.
no i sprawa się sama wyjaśniła, w tym miejscu zawieszenie się wypracuje, zrobi się szczelina po czym nastąpi powolna śmierć. Głupota a bardzo kłopotliwa, bo do takiej klasy głośników zawieszenia robią tylko najlepsi producenci.
Och, nie. Nie w markecie do zawieszenia. Zobacz, jaką klasę mają naniesione oryginalne śruby i takie kup. W markecie to najlepsze, na jakie trafiłem, to były chyb 8.8. U mnie do zawieszenie mam używać 10.8.
Mam W 215 na ABC. Prawa strona niżej o 10mm niż lewa . Star-brak błędów.Kalibracja, bez efektu.Przyczyna-uwalona sprężyna na prawym tyle(jak rozebrałem to wycziałem) Jak ABC to i Star nie zawsze pomaga,bo podłączeniu wszystko ok było Dodano po 4 W 220 z dużymi silnikami to ABC ze srajkami Airmatic Dodano po 3 A na tym ABC to już zęby zjadlem
airmaric to pneumatyczne zawieszeni
Jeśli jest nitowany do wahacza to tak może być. Jeśli dostępny jest zamiennik to nity się rozwierca a nowy sworzeń skręca śrubami z zestawu. Co do sprężyn to kolor/klasa to chyba tylko ASO, w normalnym katalogu (sklepowym) dobiorą też bez problemu zamienniki, Lesjofors czy KYB.
Oj, kolega kortyleski, trochu racji co do ciebie ma. :D Jak już wcześniej wspominałem 2 - 3 litry powinno styknąć, ale jak zrobisz większą to zawsze można coś do środka wsadzić, aby zmniejszyć objętość systemu, także lepiej więcej niż mniej. Ten twój "duży" głośnik jest klasy 12 cm, myśle że jak miękko zawieszony to na 70-80 Hz jest nadzieja. Jabym...
Witam, mierniki serii 110,11,112 są obarczone niestety pierworodnym błędem konstrukcyjnym ,zamiast szkła zastosowano osłonę z plexi i to powoduje zjawisko elektrostatycznego oddziaływania "szyby" na wskazówkę.Zamazuje to niejednokrotnie wskazania i trzeba rozładowywać "szybę".Sam miernik jest bardzo dobry i czuły //100 kom/v // to dla mierników pasywnych...
Witam, jutro będę demontował silnik w/w samochodzie i mam pytanie czy silnik wychodzi z całym zawieszeniem na dół? czy należy odkręcić od trawersu i normalnie wyjdzie ? pozdrawiam
Dlatego ważne jest bezpieczeństwo bierne, a by do wypadku nie dopuścić. Kontrola trakcji, ABS, odpowiednie nastawy zawieszenia i precyzyjny układ kierowniczy. Dlatego teraz większość samochodów ma twarde zawieszenie nawet z tzw. klasy premium. Nie ma już typowych komfortowych kanapowców.
Witam Czy po wymianie armotyzatora w s klasie w220,konieczne jest poziomowanie zawieszenia?
Nie ma szans byś bezpośrednio podłączył napięcie na silniczek regulacji świateł. do wtyczki od regulacji dochodzi napięcie zapłonu (15) masa (31) oraz sygnał z LWR-u który to przerabia sygnał z potencjometrów zawieszenia samochodu i wysyła do lamp by odpowiednio ustawić światła. Pozostaje Ci zastosować albo oryginalne lampy albo dołożyć instalacje LWR-u...
Nie zawieszenie, tylko całą membranę z zawieszeniem, nie wiadomo jak dolny resor. Zawsze warto zainwestować w oryginalny przetwornik, bo odzyska się pierwotne brzmienie o niebo i klasę, albo dwie lepsze, ale pod warunkiem że : - obudowa jest w dobrym i nie porozsychanym stanie (czyli szczelna) - reszta głośników jest też oryginalna i sprawna (jak już...
Naprawa zawieszenia pneumatycznego (język polski)
Dzięki ja zakupiłem takie cudo i okazało się że poprzedni właściciel wymienił skrzynię biegów A problem dalej jest więc zacznę od szukania w zawieszeniu
Ale W124, mimo jego zalet, w tym pierońskiej wygody, jest rzeczywistym zabytkiem (w dodatku nie spełnia żadnej uznanej klasy Euro). Jednak W211 z benzyniakami w klasie Euro4 to w porównaniu z nim przepaść, zwłaszcza biorąc pod uwagę "modne" STC... Z kolei nowsze W212- kurde, jak przeciętny VAG średniej klasy- tandetne plajstyki, skrzypienie na nierównościach,...
Modelu S90 było kilka, jeśli nie kilkanaście wersji. Ten model na zdjęciu to po prostu jedna z wersji. Z przełącznikami to chyba S90A, z potencjometrami S90D. Ja miałem wersję eksportową pod nazwą "VISARE" - mogę potwierdzić, że to fajne, solidne granie, o dobrą klasę lepsze niż altusy czy inne buczypudła. Warto jednak uważać, bo niektóre z wersji miały...
Diagnostka starką ale u kogoś kto się na tym zna a nie wziął dotacje na sprzęt. Podgląd na parametry pracy systemu podczas jazdy, później ew kontrola geometrii zawieszenia.
Skoro masz "170KM", to pewnie i zawieszenie było modyfikowane - na twardsze, sportowe. Więc czego oczekujesz? Golf w oryginale wcale nie najgorzej jeździł, jak na auto klasy budżet.
Zawieszenia mechaniki to obecnie guma silikonowa Miałem na myśli zawieszenie układu centrowania soczewki- dawniejsze i lepszej klasy miały "sprężynki" z fosforobrązu, niezniszczalne i niezmienne w swej charakterystyce, zaś nowsze i tańsze już z tworzyw sztucznych, a te niestety podlegają procesowi starzenia... V.
Oczywiście, że można. Jest to proste rozwiązanie, które standardowo stosowaliśmy. Ma jednak zasadniczą wadę. W przypadku zaniku napięcia lub np. wyłączenia awaryjnego nie znana jest ostatnia pozycja popychacza. W przypadku enkodera w pamięci sterownika została zapisana ilość impusów do zaniku napięcia i po ponownym restarcie odliczanie jest kontynuowane....
wystarczy kupić same zawieszenia i jedną membrane z zwieszeniem. Niestety nie. Jeśli wymieniać membranę, to w obu GDNach. Inaczej możemy otrzymać dwa różnie brzmiące głośniki. Dodatkowo chcę dać grubsze kable i uszczelnić obudowę od środka. Uszczelnić możesz, ale przewodów nie ma sensu wymieniać. Nie przy tej klasie sprzętu.
Na to wygląda, że czujnik poziomu paliwa Ci się zawiesił. Jeżeli wiesz ile przejeżdżasz na baku to jeździj, a pod koniec paliwa zatankuj. Normalnie powinien się odwiesić nawet przy pełnym baku po wjechaniu na jakąś nierówność, ale może ruszyć dopiero razem ze spadkiem poziomu paliwa poniżej tego co pokazuje wskazówka. Jak będzie dalej błędnie wskazywał...
Jeżeli znajdzie zadbaną i najwyższą wersje wyposażenia dacii, to będzie zadowolony , bardzo dobre zawieszenie w swojej klasie ma najwięcej miejsca dla pasażerów i bagażnik pomieści więcej niż konkurent clio z tymi samymi zegarami, najlepiej szukaj wersji 1.6 8v.
To klasa popularna, więc HiFi nie ma szans osiągnąć. Zawieszenia GDNów oczywiście do wymiany. Albo w Tonsilu, albo samodzielnie https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Na płóciennych też były. Różne wariacje więc można wsadzić. Nie. Zg25c były tylko i wyłącznie na GDN 16/12 o impedancji 8 omów, na zawieszeniu piankowym. Raczej nie powinno być przeciwwskazań Oj nie. GDN 16/15 był zupełnie innym głośnikiem, to że w Zg15c były stosowane zamiennie, wynika z tego że te zestawy były w klasie popularnej i nie musiały trzymać...
Router Cisco (miało być z wysokim budżetem, ale dobrze) w jednej mojej instalacji przegrał z wydajnością łącza, przy światłowodzie 0,6-0,7Gb /s procesor osiągał 90%, co jak łatwo zgadnąć nie służyło dobrze, gubienia, zawieszenia. Chłopcy z softwarem coś nie ten tego Został zamieniony na Ubiquiti teoretycznie niższej klasy, bezproblemowo. Ubiquiti aby...
Jakieś znaczenie pewnie ma ale przy tej klasie sprzętu nie przejmowałbym sie. Przyklej zbliżone średnicą do oryginału. Przypuszczam zreszta, że oryginalne po umiejetnym zdemontowaniu będą nadawały się do ponownego wklejenia.
Samsung h6400 gra znacznie lepiej moim zdaniem, kosztuje tyle samo. Ma ewentualne problemy z ramką, czy kurzem, ale jeśli chodzi o obraz - bije LG. Jeśli bez androida, to Panasonic - system nie do zawieszenia, obraz klasę lepszy niż LG czy Samsung - UHD gratis ;) Ok - jest o 3-4 stówki droższy.
Witam. Mam pytanie odnośnie wymiany tulei tylnej wahacza w Toyocie Avensis 1,6 B kombi 1999r. Chodzi mi o stopień trudności, skomplikowania i kwestię potrzebnych narzędzi. Chciałem to zrobić we własnym zakresie, czy jest to możliwe. Tuleje gumowe są u mnie pozrywane zarówno w lewym jak i prawym wahaczu. Liznąłem już amatorsko trochę mechaniki w poprzednim...
złom powiadasz....... a to ciekawe pod ktorym wzgledem to złom??? moj jest z 98r ma przejchane 160kkm i zapier.... jak mało co.... prowadzi się wygodniej od niejednej osobówki... zawieszenie pierwsza klasa... dziury tory i inne badziewia mogą mnie w trąbke pocałować.... no i przedewszystkim oszczędny skurkojad jest.... mimo wszystko jest pare szczegółów...
Chcesz auto "dostojne", ale na terenowym zawieszeniu. Każde auto klasy średniej i wyższej, to jest już masa skomplikowanych podzespołów i elektroniki. Nie ma aut niepsujących się. Za 20 k zł nie kupisz nic wybitnego, jeśli ma to być w miarę młode i zadbane.
Najprościej ? Zakupić 4 kolumny klasy Alton , zawiesić je w zaznaczonych punktach, podpiąć je do 4 kanałowego wzmacniacza do którego podłączone będą źródła dźwięku, ew.można pomyśleć nad dołożeniem mocnego subwoofera w celu poprawy jakości niskich tonów, dźwięk będzie krzyżował się na parkiecie tanecznym co w tym momencie powinno skutkować pozornym...
Nie jest to fizycznie możliwe. Jak najbardziej jest - błąd zerowania, tarcie w łożyskach (o ile tam jakieś są - niektóre mierniki mają wskazówkę zawieszoną na taśmach z cienkiej folii metalowej i tam tarcie jest znikome).
A w jakiej Cenie kupię jakiś markowy zasilacz taki średniej klasy ? I czym spowodowane są te błędy ?
zawiesić klasa mercedes klasa zawiesić zawiesić mercedes klasa
odpowietrzy zbiornik ariston termet przełączanie kanałów zgemma
TEKA GKST 60 I4 Basic FAC – instrukcja obsługi, montaż, kody błędów, funkcje płyty indukcyjnej Spadek napięcia na czujniku ruchu PIR, AM312, 230V – przyczyny, analiza, diagnostyka