Moim zdaniem te środki do usuwania pozostałości uszczelek są mocno przereklamowane. A używałem nawet Reinz'a, produkt dość drogi, efekty biorąc pod uwagę koszty - mizerne. Używałem jakiegoś w postaci żelu, więcej paćkania niż wymiernych efektów. Ale to moje subiektywne odczucie. Jeżeli chodzi o blok, ja używam takiego niby skrobaka ze starego płaskiego...
Należy wszystko z tej strony wykręcić usunąć tak aby był dobry dostęp do bloku. Końce pęknięcia nawiercić delikatnie a całe pękniecie zeszlifować szlifierką najlepiej "precyzyjną" tworząc dość szeroki i głęboki rower. Następnie zaspawać to na zimno nawet zwykłą spawarką transformatorową stosując odpowiednie elektrody do spawania żeliwa na zimno. Spawany...
Jak kleiłem blok klika lat temu i do dzisiaj trzyma :klej rewelacyjny do wszystkiego Loctite 3450 .
Witam kolego tego kleju użyłem do klejenia bloku silnika Ursus C 360 po tym jak korbowód wyszedł bokiem. Kleiłem dość dużą łatę w miejscu pęknięcia i klej trzyma do dziś czyli jakieś trzy lata. Co do gniazda to trudno powiedzieć czy ten klej da rade.
Nie w tej chwili ale od zawsze. I nie jestem przekonany czy "szyje" Mi w 4011 wyleciał korbowód za pompą wtryskową wywalił dziurę na pięść. Wspawany był z takiego samego materiału kawałek. Jakiś czas trzymało potem pękło. Naciąłem pęknięcia na 5 mm głęboko i skleiłem tym http://obrazki.elektroda.pl/6476944800_1... Trzymało 10 lat i pewnie...
Klejenie? , czym?, czy to dobre rozwiązanie Są specjalne kleje i procedury do tego*. Naprawia się pęknięcia w dużych blokach, gdzie ich wymiana to olbrzymie pieniądze. Są też inne technologie łączenia (np. zszywanie bloków). Z tym osiowaniem i parowaniem karterów, to nie do końca byłbym pewien, w chińskich produkcjach. *- google twoim przyjacielem,...
Poslij foto tego klejenia
jest taki klej ktory by się nadawał nazywa się chester metal
Gratuluję. Poxipol bym odradzał. Po pewnym czasie potrafi się odwarstwić od metalu. Istnieją jeszcze kleje do łączenia metalowych elemenów dla motoryzacji, np. klejenie pękniętych bloków silnika. Ale nie wiem ile kosztują...
Witam. Czym można skleić blok w C-360 o strony pompy paliwa.
Rozkręcasz Pan cały silnik zalewasz gorąca woda i patrzysz gdzie cieknie, małe pęknięcie na bloku można kleić większe najlepiej kołkować,co do spawania to robota już dla zawodowców. Poza tym zaślepek w bloku czy głowicy nie montuje sie na sylikonie.Oringi są na dole tuleji. Pisząc "jak głowica byłaby zła " trzeba sprecyzować o co chodzi.
Wszystko wskazuje na pęknięcie w bloku, robi się ciśnienie, ale nie na tyle aby węże spuchły, choć pewnie zmieni się to przy dłuższej jeździe. Historia o tym kamieniu też się nie klei, najpierw dostanie skraplacz klimatyzacji. Blok i ciśnienia w układzie chłodzenia to typowy problem dla tego silnika.
Sprawdzone - Distal, owszem wytrzymuje nawet większe temperatury, ale przy oddziaływaniu pary staje się bezradny i odchodzi. Kleje epoksydowe, z rodziny patexa nawet krócej. Klej cyjanokrylowy do porcelany dobry, ale tylko przy niskich temperaturach. Nawet klej do sklejania bloków silników z domieszką metalu, daje ciała. Co to ten crestabond? ... sprawdzę
Szpilkę wkręca się na klej do gwintów, odpowiednim momentem dokręca się nakrętkę mocującą rolkę
Witam.Panowie wymieniałem niedawno brok w silniku gdyż lekko sączył się z niego płyn chłodniczy.Niestety operacja nie wystarczyła na długo i teraz znów widzę że lekko się poci to miejsce.Widocznie były w tym miejscu jakieś niewielkie wżery.Niestety nie mam już siły by to znów rozbierać.Trzeba odkręcić połowę osprzętu by się do tego dostać.Pomyślałem...
Daj nowe na klej.
Rozejrzyj sie za rozcieńczalnikiem nitro do odtłuszczania oraz za klejem dwuskładnikowym do klejenia stali i aluminium. Koszt takowego kleju to około 60zł(droższa wersja) ale wiedz ze warto. Tym klejem kleiłem skrzynie biegów w c360 oraz blok silnika w pasacie. Jak narazie jedno i drugie działa 2 rok.
To jest płytka przyklejana tym płynnym metalem przez mojego ojca, A kto z nas to wiedział? :) Gdyby: Piec bez wody, miejsce klejenia czyste do gołego metalu, odtłuszczone i tak samo płytka,klej na bazie epoksydu do stali w podwyższonej temperaturze (jak to określasz płynny metal) a najważniejsze to stały docisk z 4 prętów pasownie wbitych pomiędzy...
Toż pisał wyżej że temperaturę silnika chce mierzyć,samochodowego.I domyślam się że temperaturę bloku lub głowicy a nie spalin na wylocie .Zwykły distal wystarczy,bloki silników nim klejono i trzymał latami.
?Jeśli dziurka bardzo mała to najlepiej zalutować. Jest też dobry klej "Quick Set Steel Epoxy" klej dwuskładnikowy kleje nim bloki silników. miski olejowe i różne inne rzeczy. cena około 15 zł
Kupiłem silnik z klejonym blokiem i z zewnątrz nie ma wycieków, ale po odkręceniu misy i zalaniu wodą, to kapie z jednego środkowego cylindra, pęknięcie było aż do góry bloku pod głowicą przy tulei, myślę, że to ten sam problem, pisaliście o dobrym kleju, może ktoś podać nazwę, tuleję wyciągnę i będę wiedział więcej, spawanie też wchodzi w grę, ale...
nie ma znaczenia w jakiej pozycji ją zamontujesz, ona nie ma znaków. w tym silniku /CR/ synchronizujesz tylko wał korbowy i wałek. pompę wsadzasz nie patrząc na nic i przykręcasz. jedna moja rada to taka, że jak ją znieniasz, to śruby którymi przykręcona jest pompa do flanszy redukcyjnej /nie myl z blokiem silnika/ wkręć na klej. zeimp podaje ci opis...
Nie przesadzajmy panowie. Takie wżery to jeszcze nie tragedia. Chłopak chce poradę. Kup klej dwuskładnikowy do metalu, mażnij po gniazdach w bloku gdzie przylega uszczelka i montuj tuleję zanim klej zaschnie. Na zwykły czerwony silikon ludzie uszczelniają i traktory działają. W tych układach chłodzenia nie ma ciśnienia. Pewnie, że profesjonalnie było...
Silniki Loncin są bardzo dobre - to jest zrzyna 1:1 z Hondy i to całkiem dobra zrzyna, osobiście polecam Co do B&S to dziadostwo straszne, gorszy tylko Tecumseh, ale jak napisał Trojan12 silnik ten jest do uratowania, rozbierz, zobacz czy nie uszkodzony tłok i tuleja, jeśli nie, to kup nowy korbowód, wał możesz sam "przeszlifować" drobnym papierkiem...
Witam, kolega agronom ma rację, sprawdź dokładnie gdzie masz przeciek (może być kilka) głowicę sprawdzą Ci w każdym warsztacie który zajmuje się silnikami, jeśli chcesz kleić to tylko specjalnymi klejami do metalu ale to rozwiązanie tymczasowe.
Nie wiem czy to twoje auto czy klienta . Ja mialem kiedyś podobny przypadek w prywatnym aucie , co jakis czas wywołało upg. Tez byl ubytek na bloku. Nalozylem kleju dwu skladnikowego do metalu , na świeżo zalozylem głowicę. Auto jeździ do dzisiaj bez zadnych problemów z silnikiem i tak juz chyba 10 lat.
a co to za pekniecie?? napewno klejem chcesz to naprawic?? Istnieją co najmniej cztery metody łączenia żeliwa: 1. Spawanie na gorąco (po wyżarzeniu) gazowe. 2. Spawanie na gorąco (po wyżarzeniu) elektryczne. 3. Spawanie na zimno specjalną ekektrodą. 4. Klejenie specjalnym klejem. i z tych metod klej jest jednak najmniej trwaly wiem ze firma AWIT z torunia...
witam, jest takie porzekadło chirugów że maść to brudzi ,śmierdzi i gów....o pomaga, a porzekadło mechaników klej.............., powodzenia
Klej ci nic nie da jak w bloku gwintu nie ma.
Witajcie, mam dwa szybkie pytania dotyczące tego silnika, oddawałem wał do centrowania i teraz trzeba poskładać motor. Jakim momentem dokręcić sróby na korbowodzie? Czy trzeba zastosować jakiś klej do gwintów? I czy między misą a blokiem silnika jest wymagana uszczelka? Stara mi się porwała i chcialem to złożyć na silikonie. Na co jeszcze szczególnego...
Każdy przypadek jest inny, nie ma jednej rady na rozwiązanie wszystkich problemów. Najlepiej by było zakołkować albo wymienić blok silnika, ale to trochę kłopotliwe. Jeżeli chodzi o klejenie z zastosowaniem kleju za 20 zł to na zasadzie "albo się uda albo nie" mała strata jak nie wyjdzie. Trzeba eksperymentować, zawsze to taniej niż kapitalka silnika,...
Ze względu na ciśnienie oraz temperatury panujące w bojlerze klejenie nie przyniesie efektów choć można próbować stosować środki w stylu płynny metal (polecane np do naprawy bloków silników). Warto jednak zastanowić się nad zaspawaniem (najlepiej gazowym) miejsca przecieku choć ze względu na osłabienie termiczne materiału najczęściej na długo to nie...
Mam na warsztacie Seata Alhambra z identycznym uszkodzeniem bloku. Właściciel sam sobie kombinował kilkakrotnie z klejeniem tej łapy aż się w końcu oberwała zablokowała rozrząd i silnik złom.
Klejem do misek olejowych/bloków silnika. Kluczowe jest dobre odtłuszczenie, co jest klopotliwe, bo olej wypływa z pęknięcia. Gołym okiem tego nie widać, a klej nie trzyma się. Zwykłe kleje epoksydowe nie nadają się, nie lubią temperatury.
Plastikowe atrapy płytek ceramicznych też klejono butaprenem. A kto pamięta hit z lat '60 czyli posmarowane butaprenem gałązki oblepione kulkami ze styropianu? Zwykle stały na telewizorze. 😄 Wracając do Hermetyka. Sąsiad miał czeskiego Velorexa, którego ciągle remontował. Jak składał silnik to jedną część smarował hermetykiem i kładł cienki karton,...
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Otóż w kombajnie przed sezonem zauważyłem, że zaczyna lekko przeciekać płyn chłodniczy z bloku silnika. Okazało się, że kiedyś był pęknięty a potem klejony. Kilkanaście hektarów na początku sezonu wykosiliśmy dolewając wody, potem korzystając z kilku dni deszczu wyjeliśmy silnik i daliśmy do pospawania bloku....
Osobiście właśnie stosuje Wurth zmywacz uniwersalny do hamulców. Obawiam się tylko tego czy jestem wstanie przeprowadzić skuteczne odtłuszczenie gwintu w bloku silnika. Po użyciu kleju anaerobowego jak potem wygląda demontaż takiej śruby, czujnika? Osobiście nigdy potem nie demontowałem nic. W domu mam klej Wiko.
No dobra rozumiem że patrzysz na panewki, zestawy naprawcze itp itd. Wtedy firma jest ważna bo tak jak napisałeś nikt nie lubi rozbierać drugi raz. Jedyne co mogę teraz napisać to to że masz wielkie szczęście że możesz sobie przebierać w blokach silników czy też obudowach skrzyń biegów. U mnie niestety tak nie jest blok leży jeden od każdego silnika...
Producent nieźle pojechał. Tłoki nie mogą zostać wymontowane? Nie wolno i tyle hehe. Silnik raczej mało udany obecnie coraz więcej takich konstrukcji na miękkim aluminiowym bloku. Niedługo zaczną stosować panewki w postaci powłoki. Praca przyszłych serwisów będzie jedynie ograniczona do wymiany czujników bo silniki będą spawane lub klejone (bez śrub).
Jest jeszcze jedna metoda, tylko że dotyczy naprawdę małych pęknięć. Dać trochę LOK-TAIT`a(czy jakoś tak, ten do blokowania gwintów) i za pomocą punktaka i młotka spęczyć krawędzie szczelinki tak aby się zacisnęły, oczywiście wcześniej zlewając olej i odtłuszczając możliwie dokładnie. W ten sposób uszczelniłem blok silnika (w trasie :) i 3 lata kropelka...
Z tym hallem to nie rozumiem, z jakim pojazdem mamy do czynienia Dieslem ?? Bo jeśli jest to silnik spalinowy to do liczenia obrotów świetnie nadaje się napięcie z okolic cewnik, odpowiednio odseparowane itd oraz znajomość liczby cylindrów w silniku :) Przy dieslu, zresztą też jest licznik obrotów więc nie wiem o jaki pomiar ci chodzi :) określ model...
jest to dokłądnie naroznik gdzie przychodzi skrzynia niby jest jakiś pust olejoiwy ale kolega mówił ze jest jakiś klej rapid i można ten spływ pominac bo tam nie ma ciśnienia i sprubowac zalożyc skrzynię co wy na to?
A czy zmieniłeś śrubę wału lub ewentualnie starą przykreciles na klej? W tych silnikach najsłabszy punkt rozrządu to przsuniecie się wału względem koła. Wiec teraz jeśli wyjmiesz zaślepki wałków i rowki będą w poziomie a blokada w bloku nie spasuje to już wiadomo co się stało.
Witam , osobiście nie spawam ale naprawiam i powiem że klika bloków które przytrafiło mi się w czasie mojej 25 letniej pracy miało dokładnie taki sam problem . Jedynie klejenie załatwiało problem szczelności , czym większa powierzchnia spawania tym gorzej . Na granicy spawania po ostygnięciu powstaje pęknięcie , najwyraźniej spaw się ściąga . Kiedyś...
Trochę to wszystko niepewne. Bardziej spodziewałbym się korozji (wżerów na wylot) tulei niż ustąpienia pierścieni przy zalanym silniku płynem niezamarzającym. Ale jedno i drugie wymaga wyciągnięcia tulei. Niestety może się zdarzyć, że przy wyciąganiu tuleja uszkodzi się pomimo ostrożności więc wiadomo konieczny zakup. Poza tym koszt tulei nie jest...
Urwałem tulejkę, która jest częścią odlewu kartera. Kiedyś ktoś ją już urwał i była naprawiana, chyba spawana. W tuleję wkręcana jest śruba trzymająca prawą osłonę silnika chroniącą iskrownik, magneto itd. W osłonie jest ślimak sprzęgła, co oznacza, że przejmuje ona na siebie siłę podczas wysprzęglania. Sytuacja: Urwany kawałek tulejki powinien być...
Jeśli masz nierówny blok w stosunku do mocowania łapy to żadne kleje do gwintów i bloku ci nie pomogą rzeźby to złączyć. Fachowo powinno się blok napawac i sfrezowac. Jeśli nie ma możliwości tego zrobic to jest sposób którego nauczył mnie stary mechanik autobusów. Ściągasz łapę, czyścisz dobrze blok nawet kamykiem żeby nie było grama smaru i odtluszczasz....
Witam. Jakiś czas temu w innym temacie pisałem na temat pęknięcia bloku w silniku jak w temacie. Ostatecznie silnik został wyjęty i rozebrany, a zakład który się tym zajmuje stwierdził, że w tej sytuacji (pęknięcie na długości ponad 40 cm, już spawane i klejone) tylko wymiana bloku. w związku z tym poszukuję bloku do Perkinsa 1006.6 YA. Na razie szukam...
no może, nie znam się. Ale może to być to? duży koszt wymiany tego? bo juz troche mnie kosztowalo wymiana kabli i świec... ponoć w silnikach 16v nie ma uszczelki pod deklem zaworu tylko jest klejone. i z tego mialem "wyciek" do komory ze świecą... i trzeba bylo wyjąć cały blok i rozrząd zeby sie tam dostać... dlatego praktycznie koszt usługi zrównał...
Nie wiem czy zwykłą lutlampą nagrzeje, duże elementy pieca będą odprowadzać dostarczane ciepło?. Jak sami piszecie warunkiem trwałego zespawania jest wcześniejsze nagrzanie miejsca spawania niemal do temperatury spawu. Inaczej stygnąc spaw pęknie. Gdyby wcześniej "lekko" napalił w tym piecu i wtedy miejscowo dogrzał to może, ale to już robota dla szpenia....
No niestety mam niemiły problem gwint w bloku silnika zerwany, Nie wiem co dalej mam robić. Pytanie do was jakiś klej(da radę), czy gwintować czy spawać szpilkę na stałe. Jeśli się nie mylę to szpilki 10, pytanie czy dostanę 11, bo nie będę gwintował tak dużej dziury bo po co wyrzynarkę 11 mam, ale czy śrubę dostanę. Jeszcze jedno czy jest miejsce w...
Witam !! Chciałem zaprezentować poprawę głośnika chyba najbardziej popularnego głośnika wśród polskich początkujących estradowców. Mianowicie STX GDN 38-300-8-AE. Jak wiadomo głośnik sam w sobie nie jest zły bo jego parametry względem ceny bija wszystkich pozostałych producentów. Jednak nie ma róży bez kolcy i niestety polscy twórcy tego głośnika sie...
pęknięcie za popychaczami Czyli od strony cylindra? (tulei mokrej) Trzeba by to zobaczyć, ale skleić raczej się nie da. Spawanie też wątpliwe, chyba że firma da gwarancję. Wyciągnięcie tulei, spawanie od wewnątrz i obróbka mechaniczna spawu . Ale było to raz przez kogoś spawane widać tam i nie ciekło a teraz powyżej jest pęknięcie Dodano po 3 Nie wiem...
Ja zlokalizowalem że woda wypływa z miejsca na załączonym obrazku niestety jak i skąd się tam dostaje nie wiem https://obrazki.elektroda.pl/8253123700_... Dodam jeszcze że jak zespół elektrozaworów się rozszczelni (niżej już poklejony) https://obrazki.elektroda.pl/5178735500_... to woda pięknie płynie pod obudowę przekładni...
Musi Ci to wejśc ciasno w blok, jak wchodzi luzno to żaden klej Ci nie pomoże. Sprubój oddać ją do jakiegoś tokarza to Ci ją ewentualnie drobno zmoletuje. Jesli chodzi o tulejkę koła to najlepiej abyś oddał to do tokarza który dorobi Ci tulejkę, wciśnie w koło i następnie obrobi na gotowo z kołem, wciskanie gotowych tulejek nie ma dużego sensu ponieważ...
Ogólnie wszystko potoczyło się całkiem inaczej, ze względów iż żadna szlifiernia nie mogła zebrać mniej niż 0,10mm, nie znalazłem nikogo w okolicy co posiadałby taką wytaczarkę do gniazd, a podkładki pod tuleje są niedostępne, postanowiłem w miarę swoich możliwości podrównać półki drobnym papierkiem i dorobionym krążkiem. Po dłuuugiej zabawie z gniazdami...
Też mam niezbyt dobre doświadczenia z klejeniem i masami uszczelniającymi tak odpowiedzialnych elementów. Wymiana bloku na używany, proponowana powyżej przez Kol. Strumien swiadomosci wydaje się być najprostszym i najrozsądniejszym działaniem. Oczywiście jeśli to element unikalny, trzeba będzie naprawiać. Kol. motocykl8410 zwraca uwagę na doświadczenie....
Oczywiście powierzchnia karteru przed klejeniem powinna być czysta i przede wszystkim równa. Jak są brudne od innego kleju to trzeba je wyczyścić. Najlepiej w warunkach domowych namoczyć w nitro , potem mechanicznie skrobać drewnem , nie uszkodzi miękkiego aluminium. Po dość dokładnym oczyszczeniu powierzchni styku można karter położyć na duży arkusz...
Niektórzy właśnie kombinowali z montażem normalnego Simmerringu w miejsce labiryntu, z tego względu iż rozwiązanie oryginalne jest dość archaiczne i skutkuje wyciekiem oleju/poceniem się. Wał korbowy chyba jest na tyle utwardzony na tej powierzchni aby mógł współpracować z uszczelniaczem, nie powodując wycierania się powierzchni. Dopiero w 1990 roku...
witam. drukarka zaczyna drukowac od srodka kartki. glowica zachowuje sie tak jakby chciala drukowac poza prawą strona kartki i sie blokuje. na drukarce pojawia sie alarm i nic nie moge zrobic. dopiero jak ja wylacze i popchne glowice to wraca na swoje miejsce no ale gdy chce ponownie drukowac dzieje sie od poczatku:/ pomozcie. pozdrawiam Pytanie: czy...
Witam Zdjęcia nie widać na forum ale z opisu wychodzi że poluzowała się śruba Banjo w kanale olejowym odpowiedzialnym za smarowanie rolek popychaczy zaworowych,następstwem jest pękający wałek scalający rolki popychaczy.Jak to rozbierzesz to sprawdź wałek rozrządu czy nie ma zarysowań.Sprawdź także kanał olejowy w bloku silnika w który wkręca się ową...
ad1.watpie aby lecialo z polaczenia blok-glowica, prawdopodobnie poci sie z rozpolowienia glowicy (gornej pokrywy walkow rozrzadu ) ato sie klei na ciekly klej Lottcite 510 lub ewentualnie sie poci z uszczelniaczy na walkach rozrzadu. ad2.mam 400 i tez idealu nie ma (chyba roverki tak maja) ad3.rozumie, ze z czujnika wstecznego..... mozna sprobowac...
temat zakończony ale nie dokończony... wymiana rozrządu w przypadku tego silnika 1,6 16V 112KM - 113KM lista zakupów: - kpl. rozrząd do tego silnika ( KUPUJĄC kpl rozrząd należy zwrócić uwagę czy są zaślepli metalowo gumowe które są jednorazowe po ich zdemontowaniu w celu założenia blokady wałków rozrządu należy założyć nowe 2szt jedna większa druga...
Cześć wszystkim, Poszukuję informacji i porad dot. wymiany panewek głównych. Pierwszy raz taka zabawa. Ogarniam coś sprawy mechaniczne, ale tak głęboko w silniku jeszcze nie grzebałem. Objawy/opis: Pękły śruby (przy łbie) na jednej stopce i wybiło ją na zewnątrz przez miskę olejową. Silnik zatrzymałem od razu, brak zniszczeń na wale, nie zdążył wypluć...
Koledze zapewne chodziło, że jeśli oś koła pośredniego wycofa się na pracującym silniku to będzie dziura w bloku i będziesz miał do tego nieskrępowany dostęp, ale będzie za późno. Dokładnie Tylko, że przy założonym kole pośrednim i zabezpieczonej nakrętce nie ma prawa wycofać się oś do tyłu. Przy nabijaniu na nią normalne, że się wycofa bo jest na...
Nie każdy... Są przecież najłatwiej dostępne kleje cyjanoakrylowe nie nadające się do klejenia metalu, a nawet nie wytrzymujące temperatury jaka może wystąpić przy pracy głośnika. Popularna "Kropelka" na przykład zupełnie się do tego nie nadaje. Nie dość, ze słabo wiąże metal, to na dodatek po wyschnięciu (a raczej "związaniu" spoina jest krucha -...
W Peugeocie 308 była elektryczna nagrzewnica wspomagająca i fakt, szybciej się robiło ciepło. Nie znam mocy ale przewód na oko około 10mm² o czymś świadczy. W Lupo 3L też były elementy PTC w nagrzewnicy ale to auto było całe po...ne, "na prąd" było wszystko, a i system start-stop wymagał potężnego akumulatora, nie wiem czy nie większego niż blok silnika....
Należy zdjąć głowice; sprawdzić płaszczyznę bloku i głowicy, w zależności ile razy była planowana głowica dobrać uszczelkę odpowiedniej grubości, wymienić śruby i dokręcić jak w 1 poście. Jeśli było źle dokręcone głowica może być skrzywiona. Weź pod uwagę że auto jest warte 2000zł, za zrobienie głowicy dałem już 600zł plus cena uszczelki i śrub. Głowica...
Witam szanownych mechaników, Problem dotyczy owego ciągnika, zaczęło się tak zauważyłem ,że puka i wydobywają się spaliny z pod spodu wtryskiwacza. Więc chciałem dokręcić szpilkę ,ale gwint był zerwany, próbowałem go dać na klej ,ale nie trzymało więc musiałem gwintować na otwór ρ 10 no ok wywierciłem większy otwór w kołnierzu dałem podkładkę pod...
Witam, niestety w wyniku najechania na krawężnik pękł min. blok silnika przy tylnej łapie obok rozrządu. Szukam nowego bloku, bo kleic chyba nie będe. Symbol mojego silnika ahf, jakie są tożsame bloki z ah f? czy auy jest taki sam?
To powiedz ile tych pęknięć spotkałeś w życiu? Zakłądamy ze cewka w poprawnie złozonym głosniku pracuje nie dotykając niczego i nie stukająć o nic... Dla mnie to jest niechlujstwo w robocie. Napisze pare zdań bo nie da sie tego czytać. Cewka powinna być sklejona odpowiednim spoiwem na całej swojej objętości choćby dlatego , ze jedynie w ten sposób mozna...
Co mam Ci uzasadnić? Że przed kupnem nie można rozebrać urządzenia by sprawdzić jakie ma uzwojenia? Oczywiście, ma kolega rację jednak nie do końca w moim przypadku. Ja miałem tego "malowanego lisa" na stole przez kilka miesięcy i byłem przekonany iż jest on nawijany drutem miedzianym a nie aluminiowym. Dlatego kupiłem następny , także oryginalny silnik...
Witam! Posiadam Sparka 0,8 M200 2006r. i miałem ten sam problem. Problem okazał się banalny choć sprawił niemały problem w ustaleniu przyczyny. Alternator oczywiście należało sprawdzić u elektryka na stole testowym,ponieważ oczywiście trzeba było sprawdzić regulator napięcia i diody,które mogły być przyczyną usterki. Gdyby uszkodził się elektronicznie...
Wygląda na to, że musisz ściągać głowicę. Wrażliwymi elementami przy montażu jest tzw. ramka mocująca wałki rozrządu. Problem polega na tym, że jest bardzo delikatna, wrażliwa na pęknięcia, trzeba ją prawidłowo dokręcać w odpowiedniej kolejności i odpowiednim momentem. Ramka stanowi - jako część - całość z głowicą, nie ma odrębnego numeru; jest obrabiana...
Ustawione miałem na Automatycznie nie wiem ile jest pobieranych punktów za obejrzenie filmików czy tam zdjęć. Mogę odesłać punkty nie ma problemu to mnie nie bawi punktacja. Ile komu bo idę do łóżka spać.Wyłączyłem punkty można za darmo pobrać. Dodano po 16 A jak odkręciłeś to koło? Dodano po 4 działały normalnie wszystkie 4 zawory pod świecami. Przecież...
Mam problem z silnikiem. Poskladałem sobie elegancko dół na nowych łożyskach i z nowym wałkiem sprzęgłowym. Zauważyłem jednak, że wciskając sprzęgło, wałek ze sprzęgłem przesuwa się w łożyskach i całe koło zębate od sprzęgła wyskakuje, obcierając potem pokrywę sprzęgła. Miał ktoś taki problem? Zastanawiam się, czy robić na wałku rowek pod segera, czy...
Cześć, Zacznę od podziękowań dla autora - dzięki Tobie udało mi się zdiagnozować i wstępnie "naprawić" mój zbiornik (Peugeot 308, 1.6 BHDI z 2014). Po rozebraniu zbiornika zdiagnozowałem uszkodzone czujnik poziomu płynu i temperatury płytki grzejnej - rezystancje po kilkaset omów, testy z pomiarem napięcia dają nielogiczne wyniki. Powód uszkodzenia...
Uff, zgodnie z sugestią zdjąłem pokrywę i tu zaskoczenie i przerażenie: zerwany prawy hamulec taśmowy w miejscu mocowania do dźwigni.. Nie wiem dlaczego wcześniej talerzyki były blokowane. Silniki zaczęły kręcić talerzykami. Tylko skąd wziąć taśmę albo jak naprawić?! Pomocy! Dziękuję za wszystkie do tej pory sugestie, a przede wszystkim vorlog-owi....
Doświadczalne badania nieliniowych efektów w dynamicznym układzie magnetycznym Władimir Roszczin, Siergiej Godin Przedmowa do artykułu Prace nad projektem "Galileusz" (1988-1993 r.) prowadziła grupa uczonych z Moskiewskiego Instytutu Lotniczego. Rozpoczęła je w 1988 r. Prace były finansowane przez prywatnych inwestorów. W wyniku przeprowadzonych doświadczeń...
https://obrazki.elektroda.pl/9843508600_... Witajcie moi drodzy Tutaj opiszę moje doświadczenia z drukarką Creality3D Ender 3 Pro . W temacie postaram się zawrzeć użyteczne i ciekawe informacje dla każdego kto rozważa jej zakup lub zaczyna przygodę z drukarkę 3D. W temacie nie będę opisywać oczywistości takich jak sam montaż drukarki...
Na wstępnie warto przypomnieć, że "lepiej zapobiegać niż leczyć". Wła¶ciwa i regularna konserwacja blach nadwozia od nowo¶ci jest najlepszym sposobem, aby nigdy nie być zmuszonym do czytania tego "poradnika". Dalej wypada mi zwrócić uwagę na fakt, że większo¶ć remontów blacharskich jest przeprowadzana byle jak i jak najmniejszym kosztem....
antena kleić kleić okleina kleić ferryt
skacze amperomierz wskaźnik myszy impedancja falowa
płyta główna klimatyzator płyta główna klimatyzator
Zablokowane pasy bezpieczeństwa po zderzeniu z sarną – działanie SRS, napinacze, diagnostyka Volvo S60 2.5 2005 – zasilanie bezpieczników zapalniczki i radia, schemat, CEM, F10, F11