Zaproponował klej do gwintów i taśmę teflonową.... LOCTITE 542 hoho 50zł Tańszy jest SONLOK 3542
Nie będzie śmierdziało jak będę używał dzbana?
Szpilkę wkręca się na klej do gwintów, odpowiednim momentem dokręca się nakrętkę mocującą rolkę
Do oporu i właściwej pozycji. Nie powinniśmy problemu z odpowiednim ustawieniem zaworu. Specyfik to klej do gwintów. Naturalnie najwyższą temperaturę.
Możliwości są dwie, albo jest za słabo dokręcona albo wychodzi jakość materiałów tego sprzętu. Można zastosować klej do gwintów i porządnie ją skręcić. nie poluzuje się już więcej.
Za tą śrubą są łożyska i uszczelnienie łożysk. Te śruby są przykręcane na klej do gwintów. Musisz zablokować bęben poprzez włożenie do niego trzonka z łopaty i albo energicznym ruchem zerwać połączenie klejone albo grzać palnikiem. W taki sposób się to robi: [youtube]https://youtu.be/Lnaj6hnAU60?si...
W gwincie widać "wiór" brzmi jak klej do gwintów. Nie zaszkodzi posmarować niebieskim anaerobowym za kilka pln. To jest właśnie ten hejtowany przeze mnie cud BRC.... jak masz dość tego EZ wstaw np valteka i będziesz szczęśliwy.
Zamówiłem jednak piastę ze zdjęcia z zębatką i kontrą. Napisz czym kleisz gwint bo może dla pewności też skleję mimo kontry.
Należy podgrzać bo gwint jest klejony Loctite.
Uszczelniacz/klej hydrauliczny do gwintów. Nawet wkręcenie na pakułach szpilki też powinno dać radę.
Dzień dobry, mam pytanie dotyczące kleju do gwintów. Czy olej przekładniowy Hipol rozpuści klej do gwintów?
Wszystkie połączenia i redukcje zawsze wkręcam na klej do gwintów, nie cieknie i nie odkręca sie.
Lepiej zakręć ją na klej do gwintów.
Jeśli to klej do gwintów to musisz podgrzać np palnikiem (zwykle jest to 150 stopni, ale może być inny klej) i wtedy ładnie wykręcisz :) A rozwiercić i przegwintować to dobre rozwiązanie :)
może masz wyrobione koło pasowe na osi -ale spróbuj klej nałożyć na gwint a nie na główkę
klejenie gwintów na śrubach i nakrętek, żeby zabezpieczyć przed odkręceniem szybciej się odkręci niż ci się wydaje.
Witam, czy można uszczelnić gwint wkręconego nypla w elemencie owalnym, w hydraulice siłowej? Klej do gwintów? Czy może jest jakaś specjalna taśma do tego celu, lub nici? Podkładka raczej odpada z powodu braku płaskiej powierzchni.
zrobione na klej do gwintów
Upir...ł jakiś gwint wkleił na klej i trza czekać żeby zasechł kilka dni.
witam, śruba M8 o wytrzymałaści 8,8 ma wytrzymac siłę scinajacą około 8Mg , siły zginajace można pominąć więc powinno wytrzymać , ponieważ reszte sił dymnamicznych przejmie łozysko, aby zminimalizować siły dynamiczne ścinające to połączenie powinno być pasowane ,czyli śruba w części kielicha pełna i luz suwliwy a gwint pasowany, dokręć je momentem minimum...
Paliwo leci dobrze, z śrubką od płatynek jest dokręcona na klej do gwintów.
Nie odrywał bym, abrycznie to jest zgrzewane. Śruba na wwylot, plus podkłądki jakie się tam zmieszczą i skręćić porządnie. Nakrętka samokontrujaca albo klej do gwintów. Myślę, że powinno daćrade.
Debeściaki to są te 2 poprzednie, jak zwykle na czasie i jak zwykle z naukowymi teoriami.:D Oni zawsze wracają jak już jest po sprawie. P.S. Śruby przegubu wewnętrznego nie są dokręcane do granicy plastyczności. Pora skończyć te wywody. Jak ktoś nie wie, na czym polega dokręcanie na "krzyż" to niech sobie kupi klej do gwintów, czasem może pomoże......
W modelarstwie zastosowałem kiedyś pod obracającą się obudowę łożyska klej do gwintów śrub (ten niebieski). Przyschło, trzymało, potem dało się wyjąć. Na niewielkie szczeliny powinno dać radę.
Określ rozmiar śruby i jej skok gwintu. W internecie można kupić zestawy naprawcze do gwintów w postaci takich sprężynek. Lekko rozwiercasz otwór dołączonym gwintownikiem, wkręcasz sprężynkę która będzie nowym gwintem gniazda. "Zjada" to mniej materiału niż przegwintowanie na większy rozmiar śruby. Przy dużym obciążeniu mechanicznym, jak tu, polecam...
Z wykrętakami jest taki problem że mogą rozpęczyć materiał jeśli jest on miękki lub cienka ścianka. Ale ja tam widzę że może być użyty klej do gwintów - jest zaciek od otworu...
Panewka główna - nowe śruby - 60 NM + 90 stopni Panewka korbowodu - nowe śruby - 30 NM + 90 stopni Koło zamachowe: Automat 60 NM + 90 stopni Manual 60 NM + 180 stopni Koło wałka rozrządu - 3 śruby od regulacji 25 NM, centralna śruba wałka 100 NM (ja daję trochę kleju) Śruba centralna wału - przewidziana nowa śruba 120 NM + 90 stopni (najlepiej na klej...
tak dla pewności chciałem dopytać czy do śrub od kół rozrządu trzeba stosować klej do gwintów ? okręcając je nie widać na nich śladu kleju a ustawiając rozrząd kilka razy w celu idealnego ustawienia to ten klej nie ma sensu
Na 3 rowkach, to praktycznie nie ma manewru jakiegokolwiek wymyślnego nawijania. W tym przypadku klej anaerobowy uszczelniacz do gwintów zrobi robotę. Zerknij na przykład tu: https://powerrubber.com/klej-do-gwintow-... To miała być ostateczność, ale jak nie znajdę tych trzpieni z dłuższym gwintem, to będę kleił. Dzięki.
Łożyska zamawiać oryginalne, czy są jakieś zamienniki w porównywalnej albo wyższej jakości? Skąd najlepiej zamówić? Silikon dać neutralny? Sanitarny raczej odpada z uwagi na korozję? Czy śrubę od koła pasowego wkręcić na klej do gwintów, czy to zbędne?
Dużo pomógł ten klej do gwintów o którym pisałem. Dzisiaj pojadę jeszcze do sklepu motoryzacyjnego i zapytam o jakoś inny klej do gwintów lub coś podobnego. Przed klejeniem zmatowię trochę oś. Jak nie pomoże to przejdę do bardziej radykalnych rozwiązań.
Sprzedam szczeliwa do gwintów i łożysk. Loctite 243 Loctite 648 Loctite 603 Szczeliwa nowe, nie otwierane. Oryginalne. 15zl/szt. https://obrazki.elektroda.pl/1673201200_...
Jeśli na zaworze by-pass jest jakiś korek, to po wykręceniu, tam zamontuj manometr, jeżeli nie ma korka do przerobienia u tokarza jeden z górnych korków zaworowych, tych srebrnych, ten najbliżej silnika, wtedy robisz gwint jak w manometrze i bez redukcji wklejasz na klej do gwintów
A jakby obrócić stojan i zapobiec odkrecaniu się nakrętek nakładając na gwint klej do gwintów?
Zdecydowanie wykonać rowek na klin, klej nie wytrzyma, poza tym to w razie czego to musi być rozbieralne.
Teflon lub klej uszczelniający do gwintów.
To jest specjalny klej (LOCTITE prawdopodobnie lub podobny) do zabezpieczenia gwintów śrub przed odkręcaniem.
Temat rozwiązany. Wirnik nakręcany na klej do gwintów
Napiszę dla przyszłych awarii. Najszybciej to nagwintować BSPT, i skręcić na klej do gwintów.
Możesz to wkleić na klej do gwintów i osadzania łożysk. Wybierz o średniej sile na zerwanie ,nie sugeruj się właściwościami wypełniającymi i odpornością na temperaturę.Jeśli gniazdo jest rozbite to klej o maksymalnej sile. Posmaruj łożysko nie wlewaj w gniazdo,bo jeśli nadmiar wycieknie wewnątrz na ochraniacz to masz po łożysku. Te kleje łapią w kilkanaście...
mimo wszystko taka awaria po 2latach? Cóż, zdarzyło się. Rzeczywiście był taki temat. Podobnie kiedyś było kilka tematów o przegrzewajacych pompach ciepła i później umilkło. Być może poszła na rynek jakaś wadliwa seria, zdarzają się takie przypadki. Otwory masz wybite, ale co drugi. Spróbował bym się wbić w te zdrowe. Sprawdzić średnicę otworów i albo...
Nie klej do gwintów tylko do łożysk.
Wkręć odpowietrznik na klej do gwintów. Sporo grzebię przy hamulcach ale takiej akcji jeszcze nie miałem.
Jak to dziura a nie pęknięcie to rozwiercić, nagwintować i wkręcić śrubkę np M3 na klej do gwintów, jeśli to nie grzejnik w wieżowcu gdzie potrafi być kilka barów w instalacji powinno wytrzymać.
Poza tym nie wydaje mi się aby taka potrzebę przewidział producent. A kliknąłeś link w moim poście, gdzie ta śrubka występuje jako część zamienna Milwaukee? Co jest istotniejsze- to, co zaleca producent, czy to, co Ty twierdzisz? Wspomniany Loctite 243 jest klejem średnim, do połączeń rozbieralnych [url=https://www.woronko-kleje.pl/LOCTIT...
Do pcv masz też klejone gwinty, ewentualnie daj śrubunki z gwintem z jednej strony i klejone z drugiej. Możesz też spróbować zaworu z kulą nieobciążonego sprężyną, tylko pamiętaj, że taki może być montowany tylko w pionie. Duży wybór armatury z szarego pcv masz w bevo i budmechu.
Witam, Jaki problem odkręcić parę nakrętek M8? Można zastosować klej do gwintów... Na klucz 13 może i pomoże, ale na akumulatorową kątówkę już niestety nie... ;) Pozdrawiam.
Kupiłem jakiś zwykły klej do gwintów w castoramie i faktycznie działa, nic nie przepuszcza. Dzięki za porady
Dobrze sprawują się też nakrętki samokontrujące (samohamowne) z ząbkowanym kołnierzem i poliamidowym pierścieniem. Przykład -> [url=https://www.art-nierdzewne.pl/din-6... Nie zaszkodzi też na gwint nanieść odrobinę kleju -> [url=https://www.google.pl/search?q=klej...
Z tego co pamiętam tam powinna być śruba z klejem, i przykręca się ją największym momentem w tym samochodzie. Jeżeli koło dokręcamy około 110-130 Nm to tę śrubę chyba ponad 200 Nm. Nie wiem jak się ona może sama odkręcać skoro trzeba użyć bardzo mocnego pneumatyka aby ją odkręcić. Zastosuj klej do gwintów, weź 2 metrową przedłużkę i "pajechali".
Też myślałem o jakimś uszczelnieniu, np klej do gwintów niebieski. A może inne środki polecacie ?
Skręćcie piasty na klej do gwintów. Cała tajemnica.
Jezeli ktoras sie odkreca od wibracji to polecam klej do gwintow zrywalny mechanicznie Loctitle a nie spawarke(utrzymuje sroby i nakretki bez problemu przy odkrecaniu sam go stosuje Czy ten klej do gwintów, którego używasz to LOCTITE 243 10ML http://www.loctite.rufus.pl/?produkty-lo... Czy są może jakieś tańsze odpowiedniki innych marek ? Potrzebuję...
To jest klej epoksydowy ale nic więcej nie jest napisane. Nie ma składu na opakowaniu. Mam pewien patent... Kupiłem wkłady do drewna z gwintem wewn. 6mm. Wkłady te wkręca się w otwór 8mm na ślimak z zewn. strony wkładki. Zrobic otwór np. 9mm. wkręcić tą wkładkę na ten klej...
Warto spróbować na klej do gwintów.
Lepiej nie będzie możesz spróbować co najwyżej pokręcić obiektywem ale to już musiał byś ją rozkręcić. Gwint jest klejony kropelka tycia benzyny ekstrakcyjnej powinna popuścić klej. Tylko nie przesadź!. Kręcąc obiektywem możesz ostrość poprawić.
Czarny rower miał luźne tarcze hamulcowe. Podczas jazdy zaczęło coś dzwonić z przodu. Cztery śrubki zgubione, dwie luźne. Dokręcone, użyty klej do gwintów. Z tyłu każda śrubka dała się dociągnąć ćwierć obrotu. Mea Culpa, nie sprawdziłem czarnego, bo zielony miał wszystko OK.
Palnik i podgrzać jeśli by nie poszło przecinakiem bo poprzedni właściel pralki właśnie odkręcał to przecinkiem i młotkiem bo nie podgrzał osi krzyżaka i zrywało mu bity. Producent te śruby wkręca na klej do gwintów. Jeżeli ten co to odkręcał znów dał klej to bez grzania nie pójdzie chyba, że próbował odkręcić i poległ: https://youtu.be/Lnaj6hnAU60...
Kleje do gwintów są też z reguły są....anaeorobowe. Tylko są dwa rodzaje. Te ktore tylko zabezpieczają przed obrotem i takie które normalnie kleją. Ponieważ szpilek nie będziesz odkręcał a gwinty są już uszkodzone i dodatkowo pocięte przez gwintowanie na większą średnicę (inne skoki) to lepiej zakleić na stałe. Zwiększy to wytrzymałość połączeń.
Witam, Nie prościej na śrubach trzymających panel przy słupku, po zakręceniu nakrętek, uszkodzić gwint, aby nie dało się w prosty sposób odkręcić? Można też skręcić na mocny klej do gwintów... Pozdrawiam.
Focus 1.6tdci (hdi) dziś urwałem trzy świeczki żarowe. Dostęp miodzio, ale ch.ji nazbierali ode mnie francuzi. Przy wykręcaniu urwanych po kilku godzinach dwie miałem w garści, przy trzeciej tak nawierciłem że końcówka wpadła do cylindra i mnie krew zalała. Na odchodne właściciel powiedział że mechanik ostatnim razem wkręcał je na klej do gwintów co...
W tulejkę białą wchodzi 1 część zaworu grubsza z o-ringiem chyba 12x2, napisałem o 2 jego końcu i jego przylgni w głowicy, uwierz ale może być źle. Jest tulejka to głowica jest aluminiowa? Ta przylgnia może posiadać wżery i tworzyć nieszczelność. Ten zawór nie ma żadnej regulacji, fabrycznie jest skręcony na niebieski klej do gwintów i nic się w nim...
Może klej do gwintów, podkładka koronkowa?
Wkręcić na klej do gwintów
Witam. Zużyła mi się kolba od stacji LF-9000 http://biall.strony.tx.pl/des/ins/201048... Problem jest w rącze dwa razy była klejona gwint też już nie trzyma. Kolba zakończona jest 7 pinowym okrągłym złączem najgorsze za nie mam symbolu tej kolby. Czy koledzy mogliby mi podpowiedzieć gdzie taką kolbę mogę kupić? Z góry dziękuję i pozdrawiam
Robiłem takie coś wklejając nakrętki na kleju dwuskładnikowym oraz dodatkowo wypełniałem klejem przestrzenie między nakrętkami tak by stworzyć pełny detal. Jeśli nie było plastikowych gniazd (bo zostały wyłamane) to wstępnie "łapałem" nakrętki klejem cyjanoakrylowym (kropelka,cyjanopan) by się nie przesuwały a następnie zalewałem wszystko dwuskładnikowym....
Ta gwintująca tulejka, również może być. Pod warunkiem, że jest wystarczająco dużo miejsca na zamontowanie. Jeżeli wejdzie ciasno, to nie powinno być problemów z przeciekami. W przeciwnym przypadku pomoże klej do połączeń.
Pewnie otwór jest na przelot do baku oleju. Jak będziesz to skręcał to odtłuść i daj śrubkę na klej do gwintów, tylko taki średni i tyle.
no tak racja:). Jeszcze miałbym jedną sprawę a mianowicie chciałbym przykleić punktowo łape tam gdzie się styka ona z blokiem, tylko zastanawiam się aby nie przedobrzyć, gdyż jak klej epoksydowy dostanie się na gwint to kiedyś tam w razie demontażu to śruby mi na amen sklei, chociaż na gwincie będzie klej do gwintów. Robił tak ktoś z Was,? czy wystarczy...
W tym modelu nie padają zawiasy - tylko ich umocowanie w dolnej części obudowy (co widać na zdjęciach autora wątku). Niestety w tych modelach obudowa jest dość kiepska. Więc radzę odesłać na gwarancję - możliwe , że teraz serwisy montują już poprawione obudowy. Samodzielna naprawa zakończy się klejeniem gwintów pod zawiasy i wzmocnieniem obudowy.
Ja po prostu zamówiłem u ślusarza mosiężna redukcję z 1" na rurkę miedzianą dokręcaną oryginalną nakrętką ("narzutką") całość dokręcona do wymiennika na uszczelkę miedzianą i klej do gwintów.
być może można ją zagwintować nie wiem czy w tym modelu nie będzie potrzebny lewy gwint zależy od kierunku obrotów silnika i turbiny, skleić na klej do łożysk albo gwintów.
Tata dziś coś z pracy przyniesie, klej do gwintów jeden jest czerwony który klei na amen a drugi niebieski który da się odkręcić :)
Instalatorzy zainstalowali zawór tak jak chciałem. Mam nadzieję, że się dobrze spisze. Zresztą miałem fajną ekipę - zapytali mnie nawet jakie uszczelnienie na gwintach - klej, nić teflonowa lub konopie. Robią tak jak klient sobie życzy.
Grafitowy jest w przegubach na półosiach. A jak myslisz główkę tuby wkręcić na czerwony mocny czy niebieski słabszy klej do gwintów?
Musi byc skręcony ja na klej do gwintów skręcam.
Przeciw nakrętki muszą być, chyba że ktoś świadomie lub przez niewiedze je usunął, żaden klej do gwintu tu nie pomoże bo go się tam nie stosuje. Nakrętkę nakręcasz na tą stopkę następne wkręcasz ja w otwór gwintowany poziomujesz pralkę i kontrujesz nakrętką.
Daj nową, albo daj inną + klej do gwintów jak jesteś dokładny.
Sorki że odkopuje temat ale mam dokładnie ten sam problem, tylko nie wiem jak sprawdzić ten czujnik diodą lub w inny sposób. U mnie w dodatku czujnik jest starszego typu i jest wkręcony na klej do gwintów i zanim zacznę wymieniać wolał bym być pewny.
Ta opowieść się kupy nie trzyma . Zerwany gwint ?? Klej?? Miałeś w ręku alternator??
Tak też zrobię. Klej do gwintów? Nie zastosowałem. Mam rozumieć że klej ten ma na celu zapobiec poluzowaniu nakrętek? Czy podkładki ząbkowane które były razem w zestawie nie wystarczą?
Jakim sposobem można ją wykręcić, oraz jaki uszczelniacz polecasz ? Dwie nakrętki,zamontować na szpilce i wykrecasz. Może być jakiś klej do gwintów taki słabszy. Oczywiście dobrze wyczyścić przed zamontowaniem.
Uszczelnienie do gwintów, choćby z CX. Odtłuszczasz, nakładasz pastę i wkręcasz. Podejrzewam że klej do gwintów też zda egzamin.
Najlepszy sposób to dobry klucz najlepiej nasadowy z możliwością przeprowadzenia przewodów wewnątrz nasadki. Jak nie masz to użyj zwykłego klucza oczkowego dobrze dopasowanego i dobrej jakości. Nakrętki są zwykle wklejone na klej do gwintów, pomoże opalarka. Grzej delikatnie nakrętkę a nie oś. Uważaj na uszczelnienie łożyska. Precyzyjniejszy byłby mały...
Witam, dziś zapalił, dziękuje wszystkim za podpowiedzi. Iskra znowu jest, wymieniłem kable wychodzące z iskrownika, przetarłem magnesy, zmieniłem fajkę i w końcu odpalił dwa razy. Dalej szarpie linkę czyli do regulacji zapłon a za nic nie mogę ustawić. Robię wszystko jak w instrukcji i lipa delikatnie tylko dymi z tłumika i wyrywa linkę. Cały czas luzują...
Wkręć na klej do gwintów rur nie będzie ciekło.
morze kupić używaną zwrotnicę i wymienić ją To jest rozsądne wyjście niż klej.
Jedyne co mi przychodzi do głowy to ktoś tego nie dokręcił i jakoś ten otwór się wyrobił. Mogło być za słabo dokręcone, i się poluzowała. Dlatego mimo wszystko warto stosować klej do gwintów.
Gwint walcowy, więc tego nie uszczelnisz pakułami a tym bardziej teflonem. Brak możliwości użycia uszczelki. Jedynie klej do gwintów albo poszukać złączki z gwintem stożkowym.
Boję się, że wypychając wał a trzymając za obudowę pęknie plastik w miejscu tej tulei mosiężnej (mimo blachy, byłbym pewniejszy tego rozwiązania gdyby dać blachę od strony wirnika), bo będzie i siła wprasowanego łożyska i siła koła zębatego. Myślałem dziś czy nie jest to wkręcone na lewym gwincie na klej do gwintów. Trochę to "szarpałem" ale chyba jest...
Jak masz wprawę to kropelka kleju cyjanoakrylowego i przyklejasz coś co robi za "klucz". Na marginesie: - cyjanoakryle zmywa się roztworami odczynie alkalicznym. tak, zwykłe mydło już wystarcza, można użyć czerwonego kleju do gwintów (klej metyloakrylowy o podwyższonej wytrzymałości - standardowy jest zabarwiony na niebiesko) - starsze radia. kiedy...
Ja najpierw punktowałem później składałem na czerwony klej do gwintów. Rozbierałem kiedyś po 2 latach zwolnice to wszystko nadal sztywno siedziało. Wszystko zależy jak mocno masz wyrobioną obudowę
Spróbuj podgrzać śrubę palnikiem,może być wkręcona na klej,a gwint jest prawy.
Możesz podgrzać palnikiem punktowo śrubę,może poprzedni mechanior dał klej do gwintów. Miałem już takie przypadki .
Nie myślałeś by to zabezpieczyć w inny sposób? Wkręcić/nagwintować coś w oś, wkleić, lub obie metody, klej/wkręt/gwint, od góry zabezpieczyć czymś płaskim z otworem i może będzie spełniało warunek zabezpieczajacy.
Witam. Żeby sprawdzić końcówkę drążka kierowniczego trzeba dostać się pod samochód czyli najlepiej z kanału. Będąc w kanale ręką poruszamy gałką czując luz(gałka stuka) to jest ona do wymiany. Można to też robić w dwie osoby, jedna porusza kierownicą w lewo i w prawo(krótkie ruchy) a druga dotyka ręką gałki i wyczuwa luzy, stuki na niej.Na gwinty nie...
Witam. W sieci znalazłem informacje jak rozebrać tuleję, według zdjęcia jest skręcana i na gwint klej. Teraz nie powinno być problemu. W wolnej chwili zabiorę się za rozkręcanie, poinformuje o rezultatach. Zdjęcia przesyłam może komuś się przyda. https://obrazki.elektroda.pl/4522791000_...
Może któryś z klei do gwintów? One bardzo dobrze trzymają, połączeń wykonanych wersjami strong nie rozkręci. Nie wiem tylko, czy można je stosować do alu i Cu. Ja kleiłem już wiele różnych kombinacji, ale nie pamiętam, żeby były śruby z Cu.
Śrubę udało się odkręcić była wklejona na klej do gwintów. Temat zamykam.Wszystkim zainteresowanym dziękuję za podpowiedzi.
Wywierć otwór w miejscu tych "dzyndzli" nagwintuj i wkręć w to miejsce śrubę o odpowiedniej średnicy, ładnie to później przytnij na wymiar. W bogatej wersji to możesz dorobić taki wałek: gładki-gwint-gładki. Mocujesz na klej do gwintów żeby mocno trzymało.
uszczelniacz gwintów uszczelniacze gwintów rodzaje gwintów
pomiar głowicy silnika zasilacz impulsowy flyback denon mikrofon
grzanie blachy prądem kupię sprzedam
YOODA Smart 2 błąd 1000 - diagnostyka i rozwiązania Czy przetwornica LM2596S nadaje się do diod LED?