Sprawdź czy nie zaśniedział 10 A bezpiecznik w skrzynce ze sterownikiem silnika. Dalej trzeba by podmienić sterownik silnika, sprawdź czy nie pływa w wodzie albo oleju w środku. Jakieś błędy generuje?
Nic tam niepokojącego nie słychać. Trochę rzęzi jak by coś na osprzęcie potem klekoczą wtryski gazu .To nie jest "kulturalny " silnik.
Jak klekocz to pewnie kąt wtrysku jest za bardzo wyprzedzony...
Czy sa jakies błędy? Klekotał bo za wczesny wtrysk. Po prostu raczej trzeba pokręcić pompą i sprawdzac aż linia wtrysku bedzie miedzy niebieska linia a zieloną.
tylko klekocze głośniej i lekko podszarpuje jakby silnik przerywał Wtryski do ponownego sprawdzenia, bo również uszkodzone mechanicznie wtryskiwacze klekoczą i niekoniecznie ze strony przelewu bądź rozpylacza. (Trzeba wyjąć wtryskiwacz i na stole sprawdzić.)
Reduktor możesz próbować regenerować są zestawy naprawcze a czy się opłaca to nie wiem pewnie cały jest zasyfiony i nie wyrabia a wtryski pewnie już klekoczą jak bociek .
Ale jak wtryski zregeneruje to będzie dobrze?
Witam ...Mam pytanie ..Bardzo mi klekocze wtrysk lub wtryski ,wszystko sprawdzone i zdiagnozowane w związku z tym że regeneracja wtrysków jest droga chciałbym wymienić i teraz czy wtryski muszą mieć takie same oznaczenia czy wystarczy że będą z takiego samego silnika 2.0 DTH.Jeszcze się na to nie zdecydowałem ale chciałbym wiedzieć .
TDI i SDI mają bloki te same. Różnią się tylko wałkiem rozrządu oraz pompą wtryskową i wtryskami.
Nie pomyliłeś czasami nr pinów? Zazwyczaj środkowy pin to sygnałowy. Powinno być raczej tak (czujnik ma czerwoną wtyczkę): Pin nr. 1 czujnika (minus) - G3 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 2 czujnika (sygnał) - C4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 3 czujnika (plus) - B4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pomiar napięcia na sygnałowym bez czujnika jest...
Mogą być różne rzeczy, np. panewki, wtrysk itd. Bez warsztatu, raczej się nie obejdzie. Wygląda raczej na panewkę.
Dziękuję za wyjaśnienie. wszystko chodzi jak należy i nie ma z nimi problemu. Swego czasu zastanawiałem się jeszcze dlaczego przed przełączeniem na gaz głośno klekoczą wtryski - inaczej niż podczas pracy na gazie, ale gazownik wytłumaczył mi że włączona jest funkcja "czyszczenia, rozgrzewania wtryskiwaczy" i przed przełączeniem na gaz przy niskich temperaturach...
Przecież masz podany błąd. Jakie wartości kąta wtrysku masz w momencie gdy silnik klekocze? Wpisz w Google P1220 i kilka dni można czytać.
Wiec tak, gwarancja była na wtryski. Powiedzieli, że u nich wyszło wszystko ok. Załączyli wydruki, ale w takim układzie po kiego dzwona robione od nowa było kodowanie wtrysków (generowanie nowego kodu wtryskiwacza dla sterownika) . Prosiłem o przepłukanie układu paliwowego za pierwszym razem, to zamiast wypłukać szynę i pompę, zrobiono płukanie activ...
A wtryski nie klekoczą?
Witam , Mam instalacje SEC ( sterownik był w naprawie bo padły końcówki mocy ) wtryski reg fast , problem polega na tym ze jak mi się przełączy na gaz to nierówno pracuje auto , głośno klekoczą wtryski (przed naprawą tego nie miałem ) i po wciśnięciu gazu nie ma natychmiastowej reakcji obrotów tylko taka przymuła , od razu dopowiem że mam 2 cewki czarne...
Klekotanie jako hasło jest mocno nieprecyzyjne... Klekot wtrysków - zawieszonych lub mocno lejących można poznać... Dlatego z głupia frant spytam, czy myślałeś o kole pasowym dwumasowym? Jeżeli wybiją się gumy w dwumasie pasowej, to jest wtedy wyraźny KLEKOT podczas pracy, zwłaszcza na wolniejszych obrotach... Sprawdzałeś? To jest myk myk, dużym śrubokrętem...
Mam ten silnik, wszystko w nim obcykane. Kat wtrysku raz. Bo chyba mocno klekocze ?
A czy po zmniejszeniu dawki gdy silnik zaczynał klekotać próbowałeś zmienić początek wtrysku?
No witam panowie dzięki za odpowiedzi. dobrze zmierzę oporność cewki wtrysku sterującego, puki co to dziś zauważyłem kolejne zachowanie: wygląda to tak że jak zagrzeje silnik tak konkretnie na trasie 120 km to na wolnych obrotach silnikiem telepie i nierówno pracuje, po chwili takiego postoju po dodaniu gazu własnie tak zaklekocze i ze wzrostem obrotów...
Jak go kręcę dłużej jak 5 sekund i nie odpala to wraca, kąt zmienia się przy przyspieszaniu do jakiś 7-9 stopni, i przy schodzeniu z obrotów słychać charakterystyczne klekotanie wtrysków, które ustaje po jakiś 2 sekundach(wczesny zapłon). Podejrzewam ze może być źle ustawione koło zaworów, (przyspieszone o jeden ząb) i auto się dławi spalinami. Podczas...
Jak bym słyszał swojego klekota. - po podniesieniu obrotów klekocze? - sprawdzić korekty na wtryskach - odpinać po kolei wtyczki od wtrysków - sprawdzić ciśnienie oleju -powinno być ok.1,2 bar przy 1000 obr. na rozgrzanym silniku, nie mniej jak 0,7 bar na biegu jałowym. - jaki przebieg?
Po włożeniu wtrysków powinien zagadać, ale dobrze jednak wprowadzić wtryski do PCM, wykasować wartości wyuczone i niech sobie zrobi samoadaptację. Ostatnio ktoś walczył z 2.0 ( Ford - nierówna praca, klekotanie ) dopiero kodowanie i samoadaptacja, która powinna trwać 20-30 km, a u niego trwała 300km zmieniła zachowanie samochodu.
Dziękuje wszystkim za zainteresowanie, zakodowałem tak jak pokazuje program czyli 1 cylinder jest od skrzyni biegów. Po zakodowaniu zresetowałem adaptacje korekcyjna wtrysków po tym silnik zaczął klekotał jak stary diesel rozumiem ze muszę zrobić teraz adaptacje na 3 i 4 biegu ?
Co do klepania może szklanki są już wyrobione? Możesz zastosować jeszcze preparat "Unik" lub z +. U mnie wtryski Boscha w moim RHY przy intensywnym przyśpieszaniu klekotało. Po dolaniu UNIK+ kupowany w ASO kultura pracy wtrysków jest zdecydowanie cichsza.
Witam fiesta 1.3(1) hcs czyli wtrysk jednopunktowy klekocze jak diesel . Wielu właścicieli tego typu pojazdów (głównie escortów ) mówiło że to normalne. Mam pytanie czy to może być wina łańcucha rozrządu? Pozdrawiam.
Sprawdź ten wtryskiwacz miernikiem. Od 80 do 120ohm ma mieć. Jak ma szukaj w wiązce urwanego kabla. Tej w okolicach rozrusznika co idzie w okolice lewej podłużnicy. Z tym błędem nie do ustawienia z testera. W opcjach delphi ma ustawienie kąta wtrysku czy sprawdzenie kąta wtrysku. Wtedy sterownik blokuje regulację i na wykresie ładnie widać ustawienie.
Stukanie, klekotanie to może być całkiem inna usterka w żadnym stopni nie związana z rozrządem. Może rególator poczatku wtrysku? Bądź inna usterka z kątem wtrusku. Albo zawiesił się jakiś wtrysk i dlatego klekotał i kopcił.
kolego jak przenosi drgania to na 90% dwumas do wymiany lub regeneracji... posłuchaj tylko na zimnym jak zapali czy coś klekocze, jeśli tak to na 100% dwumas.
Odpiąć oba przewody i przelać woda z kranu. Najlepiej w obie strony. PS Silnik Chodzi normalnie nie klekocze za bardzo co świadczyło by o zbyt wczesnym kącie wtrysku. Odpala normalnie?
Kolejny mechanik stwierdził to samo, to normalna praca wtrysków. Odkrecilismy wlew oleju, nawet mgiełka nie poleciała.
Witam. Mam podobny problem w moim 525d z 2008. Po wymianie wtrysku auto zaczęło pracować poprawnie i wszytko było ok. Jednak po przejechaniu ok. 100km.problem z klekotania w silniku powrócił. Można prosić o opis jak zakończyły się wojaże z wtryskami?
Jak wtryski były wyciągnięte było mierzone ciśnienie sprężania?.
Silnik 1.6td 1V.bodajże 60konny z tzw ekopompą. temat raczej już jest nieaktualny;) do pompy założyłem inny tłokorozdzielacz (10mm) ciśnienie w pompie ustawiłem manometrem. Prawdopodobnie powodem kopcenia było ciśnienie w pompie(dużo zbyt wczesny kąt wtrysku). Klekotania nie było z powodu zbyt niskiej dawki paliwa.
Delikwentem okazał się 4 wtrysk dziękuję :)
Witam czy problem został rozwiązany? U mnie jest to samo master 2.5dci 120km 2007r od 2000obr i najbardziej od 3 biegu wzwyż klekocze metalicznie do 3000obr później można powiedzieć że ucichnie.. Rozrzad zmieniony Koło wtrysków sucho więc podkładkę raczej wykluczamy
A CR nie klekocze bo jest tam wtrysk wstępny - bardzo mała ilość paliwa wtryśnięta na początku zapala się normalnie jak to w dieslu ale pozostała dawka paliwa wtryskiwana jest w płomień tego pierwszego wtrysku, dzięki czemu spala się spokojnie, bez detonacji.[/quote] Czyżby nowsze pompowtryskiwacze VW nie miały wtrysku wstępnego???
Kolego, ja wyeliminowałem klekotanie w tym zakresie obrotów, granie wtrysków, dymienie na biało. Powód był jeden: niedrożny przewód podciśnienia sterującego, był zagięty.... A dziwne działanie silnika, problem z czujnikiem różnicy ciśnienia DPF, walił zwarcie na sterownik. Wymień albo odłącz wtyczkę, w moim przypadku to pomogło. Co jakiś czas wywalało...
Nie palił przez zanieczyszczone siteczko na czubku regulatora kata wtrysku. A co do klekotania to nic już nie zostało poza wtryskiwaczem sterującym. Dzięki wszystkim za zainteresowanie.
Najlepiej ustawić lampą stroboskopową z czujnikiem piezo zakręcanym na przewód paliwowy w takich konstrukcjach. Kąt idealny to taki że maxymalne ciśnienie w cylindrze jest idealnie w GMP. Czyli pompa musi skończyć wtrysk. Typowo dla bezpieczeństwa ustawia się trochę później. Za wczesny wtrysk to ryzyko uszkodzenia silnika raz że płomień z rozpylanego...
Siemanko, zwracam się z prośbą o pomoc w ustaleniu problemu. Autko w rękach od roku, odkąd kupione słyszalne klekotanie, zrobione 20 tys. km i bez zmian. Klekotanie występuje na zimnym i ciepłym silniku po odpaleniu po 3 s (słychać na filmie). Wymieniony rozrząd kpl. z paskiem osprzętu i napinaczem. Olej w silniku, filtry i już 2 razy. Podrzucane wtryski...
Witam mam problem z tigerka ponieważ słyszę klekotanie z moje silniczka w tygrysku. Ogólnie ostatnio zapalił się check,nie miał mocy itd. Wyczyściłem EGR, przepustnice, silniczek krokowy i auto działa jak nowe. Przed tym czyszczeniem w trakcie postoju słyszałem ciągłe klekotanie z auta dokładniej gdzies przy kolektorze ssącym czy wtryskach. Jest to...
Jadąc pod obciążeniem jak zobaczy górkę zaczyna silnik pracować (klekotać) jakby mu brakowało paliwa. Wtryski sprawdzone wszystkie, głowica zrobiona (nie trzymał ciśnienia na drugim tłoku), układ zasilania przejrzany i wyczyszczony a on dalej swoje. Na komputerze przed regeneracją głowicy pokazywał 1 i 2 wtrysk do regeneracji. Oba były dobre (serwis...
Święta racja- Lucas z tą jednostką to nie najlepsza konfiguracja. Jeśli chodzi o klekot na zimnym to każdy diesel tak ma (mówię o tych z pośrednim wtryskiem) a i na PD też klekoczą-porzyspiesznie kąta wtr. robi swoje Gorzej jak Ci zacznie klekotać na ciepłym wtedy musisz szukać usterki w zaworze przyspieszacza kąta wtrysku. Pozdro
To jest elektronik z kom.na wtryskach Zawory nie mają regulacji są hydrauliczne
Najczęściej pada ten "mały" komputer, nie działa wtedy wskaźnik zużycia paliwa w obrotomierzu. Bez niego samochód zapala, tylko strasznie klekocze, bo nie działa przestawiacz kąta wtrysku
Witam. Do autora, nie napisałeś jakie są efekty Twojej pracy ??? i czy otrzymana od nas pomoc, odniosła skutek. Pozdr. WITAM. Wyregulowałem tą pompę. Puki co silnik chodzi, jak chodzil. Nie zauważyłem dużej różnicy. W każdym bądź razie pomoc na forum była znaczna. :) DZIEKI Powiedz mi jeszcze jak możesz czy dym o którym pisałeś w poprzedniej odpowiedzi...
silnik 2.8 tdi mam problem palą sie wtryski a teraz zaczoł wariować do 2.000 obrotów szystko jest ok można jechać nawet i 200 km po przekroczeniu 2000 obrotów niemożna już zmniejszyć obrotów poniżej 2000 bo zapalają sie wtryski i klekocze ,ta sama sytuacja dzieje się też gdy jadę 90 km na godz i puszczę gaz automatycznie zapala się wtrysk gdzie szukać...
Witam, problem jak w temacie. Auto nie równo pracuje, pali 100 na 100, najgorzej reaguje na zdjęcie cewki na pierwszym i czwartym cylindrze, parametry pracy: Na wolnych map 380mbar, czas wtrysku około 3.5 do 3.8 ms., sonda oscyluje, czasem łapie błąd wypadania zapłonów na pierwszym lub czwartym cylindrze. Ciśnienie sprężania po 16 bar, silnik pracuje...
Witam, mam bmw e98 120i silnik n43. Samochód jechał normalnie i nagle stracił moc. Silnik zaczął klekotać i grzechotać , trzęsie się cała buda i gałka od biegów. Wyskoczył check engine. Nie wiem co to może być. Wtryski wymieniałem na nowe rok temu więc to raczej odpada. https://filmy.elektroda.pl/68_1711025717...
Witam , kolego Impulso czy znalazłeś przyczynę klekotania, bo borykam się dokładnie z takim samym objawem
Moc ma cały czas taką samą, tylko bardzo głośno klekocze:)
Witaj mam ten sam problem w 211 320 cdi też mi podszarpuje przy małych obrotach i przy lekkim przyspieszeniu i słyszę jakby klekotanie zaworu albo wtryskow robiłem rozrzad skrzynie i klapy wirowe nie pomogło ja myślę że mogą być to wtryski ale nie jestem pewny może ktoś miał podobny problem i to rozwiązał to było by miło wiedzieć
Witam koledzy , rozrząd złożony na znaki, auto odpaliło od kopa co prawda , ale bardzo brzydko i głośno pracuje- klekocze Za wczesny kąt wtrysku.
Witam. Powiedział tylko, że kąt wtrysku lekko przyśpieszył, bo był opóźniony (teraz silnik bardziej klekocze i jest głośniej w środku). Oprócz śrubki to jeszcze raz sprawdził bym kąt wtrysku, jeżeli jest głośny to może ma za duży kąt wtrysku co też powoduje zwiększenie drgań (twarda praca) no i nie służy zbytnio silnikowi.
no chyba, że chodzi o Diesel 1 cylindrowy 2-suwowy( chyba bez wtrysku). To ropa mu do komory kapie???? Diesel musi być na wtrysku bo podaje się paliwo pod ciśnieniem, bez ciśnienia i rozpylenia nie będzie klekotał :D
Jeśli będzie miał za wczesny kąt wtrysku lub problem z egr będzie tak kopcił, klekotał i kiepsko chodził.
Dzień dobry. Co może być przyczyną że silnik odpala na trzech wtryskiwaczach, a jak podłącze czwarty silnik moment wariuje i gaśnie. Na czterech nie odpala. Zaczęło się od klekotania pod 1 wtryskiem ,sporo dymił na biało. Postał noc i na rano jakoś wrócił do domu. Potem znów po nocy nic się nie działo ,ale po jednym jazdy na wieczór znów zaczął klekotać....
Widać, że MAF zaniża i tnie dawkę. Troszkę za krótki log żeby ocenić co się dzieje z suszarką... Poza tym dziwna jest wartość w bloku 4 BS ciągłe 0, silnik pracuje normalnie, nie klekocze za mocno? Jakby kąt wtrysku się nie ustawiał...
Instalka to DIEGO G3. Wtryski zaczęły głośno klekotać. W sofcie do Diego jest opcja TESTOWANIE wtryskiwaczy. Wywala komunikat- Wtryskiwacze do wymiany. W moim aucie mam 4 cylindry(wtryski). Test przechodzi przez kolejne etapy. Jak czytać ten test ? Tam gdzie 0 (zero) jest dobrze, czy tam gdzie pojawia się zielony słupek z wynikiem np. 4.1 ? Dodam, że...
witam Zgłaszam podobny problem dusi sie przy dodaniu gazu ,wczoraj jak brakło LPG nie mogłem wyjechać z podjazdu pod górkę (lekką) ,bo ciągle gasł i brakowało mu mocy, z tym ,że obroty są raczej ok ,tylko czasami sie zawieszają na ponad 2000 ,ale przeczyszczę lub wyminię ten krokowy,wyczyszcze też wtrysk , ale interesuje mnie ,czy u Was też klekocze...
Jaki wyżej za wczesny początek wtrysku.
Witam mam problem z moją Astra f 1.4 16v a mianowicie gdy dodaje gaz na jałowym biegu to szarpie całym samochodem i słychać klekot przy spadku obrotów a jak jest już na 1000 obr to klekocze .Mam podejrzenie na któryś z wtrysków ale nie jestem pewien .Proszę o pomoc
mam takiego Transita z 2003 r z końca i myślę ze mam ten sam problem tylko u mnie jest tak : jednego dnia zapali i klekocze i nie ma mocy drugiego dnia normalnie .Klekotanie trwa dopóki auto się nie rozgrzeje potem muszę go zgasić ,chwilę postać (2-3 min) odpalić ponownie i jest dobrze nie .Do tej pory myślałem że to wtrysk się zawiesza ale to może...
Zatarty regulator kata wtrysku. Norma w tych maszynach. Szczególnie po oranżadzie.
Dziękuję za podpowiedź. Na chwilę obecną auto stoi pod domem. Żona w dniu wczorajszym zgasiła samochód i ja holowałem do domu. Zaczęło bardzo głośno stukać ,szukałem w internecie i piszą że szklanka,popychacz lub zawór. Samochód odpala normalnie tylko tłucze,ja myślałem że to wtryski na początku a to co innego ,aż zaczęło tak tłuc że szok, odkręciłem...
Wojciech napisał cos mądrego..... W sumie to logiczne... Dzwiek silnka na wysokich obrotach nie podobał mi sie od samego początku. Wyglądało to tak jak by cos z wtryskami nie było o.k. Poza tym NA zimnym silniku nieładnie klekocze - wszyscy mówiąze to standard ale jak na audi to mi sie nie podoba - klekocze za głośno... Czy możesz sprecyzowac. Jakie...
nie jest tylko ten co napisałem Dodano po 3 on zaczął klekotać i brak mocy tak jakby kąt dawki wtrysku się przestawił N108 jest w dużej części za to odpowiedzialny.Wiązka cała?:D
Ale co rozrząd ma do ecu, turbo i wtrysku sterującego
Często w tych silnikach twarda praca, podobna do klekotania zaworów spowodowana jest przycinaniem się zaworu regulacji ciśnienia ,co skutkuje podwyższonym ciśnieniem na listwie.Wystarczy obserwować wartość ciśnienia,jak wskoczy na więcej niż 40bar na biegu jałowym to zaczyna klekotać.
Jak kolega wyżej napisał z remontem sie nie spieszyć. Jeżeli jest spec od turbin w okolicy niech ją przeglądnie. Jeśli Twoja gwiazdka ma juz troszkę najechane, warto przyjżeć sie dawce paliwa wtryskiwanego oraz kątowi wtrysku.
zmieniane byly podkladki pod wtryskami Upewnij się, czy podkładki są OEM ,bo miałem taki przypadek i po włożeniu zamienników wywalało wtryski.
To nie jest cały czas tylko jak się rozgrzeje 90 stopni i to jest sporadycznie a wtryski to trochę 5 ma ponad jeden ale na zimnym później ma dobry wykres
Tak, dokładnie ten sam dźwięk. Tak, dolny zawór, gdy jest odpięty, grzechotania/stukania nie ma. Powoli kończą mi się pomysły: wtryski, rozrząd, panewki (sprawdzone), pompa oleju, zawory VANOS, cewki, świece, hydro popychacze i koniki zaworów. Koła VANOS zostały wymienione bez rezultatu.
Wyczyszczony reduktor, nowe wtryski i nowe filtry - to silnik musi działać dobrze, i tak też jest. Nic się nie dzieje przy "depa", tylko te wtryski klekoczą, ale jak się trochę zabrudzą pewnie wszystko ucichnie. Co prawda jeszcze mapy nie zebrane żeby wszystko dopieścić, ale fotek sensorów nie dam bo was głowa rozboli :) Ciśnienie tym małym wężykiem...
raczej wtryski siadaja pod obciązeniem w zyciu nie wymieniałem pompy w fordzie, ale wtryski licze w setkach. uwalony wtryski moze nawet wypalić dziure w tłoku. radze zamienic wtryski kolejnoscią i niech wtedy ASO powie co mysli. Maszyna do wtrysków nie odzwierciedla zeczywistosci.
Włącz podwajanie w parametrach. Nie ma takiej opcjiw sterowniku. I nie ma też opcji żeby sraalteki klekotały pod maską.
według mnie możliwe uszkodzenie zaworu kąta wtrysku lub wina leży po stronie mechanicznej pompy wtryskowej jest zły kąt wtrysku i może tak stukać
Map sensor został sprawdzony i okazał się dobry-poza tą temperaturą,którą pokazuje,ale to nie ma znaczenia. Może mnie ktoś nakieruje na problem bo ja już nie mam pomysłu-opisze co się zmienia,gdy ciśnienie spada. Po odpaleniu auta po chwili słychać zmianę pracy silnika-klekocze tak jakby wtrysk lał,ale nie leje. W tym samym momencie ciśnienie spada...
Witam, próba wężykowa (5 sek. kręcenia rozrusznikiem przy odłączonych elektrycznie wtryskach i pompie) wykonana u mnie (wtryskiwacze EJDR00504Z - model 2003 po liftingu): 1 - 5cm 2 - 8cm 3 - 10cm 4 - 6cm Maksymalne ciśnienie podczas tej próby po 5sek.: 112600kPa (1126bar). Podczas normalnej pracy: - luz - bieg jałowy ok. 800obr/min - 280bar - luz -...
Niestety 3.5td nie są zbyt udanymi silnikami. Zacznij od świec, jeżeli jest coś nie tak z nimi po uruchomieniu silnika powinna zapalić się kontrolka na około 10 15 sek., silnik bez kompletu świec pracuje nierówno przy odpaleniu, jeśli kopci na niebiesko to znaczy że nie przepala diesla, następnie spróbuj popuszczać przewody od wtrysków, jeżeli przy...
Kolego Zloty01 u mnie z autem jest praktycznie wszystko OK podłączyłem się tylko do tego tematu żeby nie zakładać nowego. Pytam o kąt bo mam wrażenie że coś za mocno mi klekocze ten silnik i chciał bym profilaktycznie to sprawdzić
Witam szczytałem w swoim IVECU kody błęów za pomocą tej kontrolki pod schowkiem wyskoczyły 3 1.5 3.6 3.4 co one oznaczają? i co trzeba zrobic żeby ich nie było:D dodam ze silnik faluje na wolnych obrotach troche klekocze i świeci sie kontrolka od wtrysków nie zawsze ale nie brakuje mu mocy. Czy takie szczytanie błędów to to samo co podpięcie kompa?...
Palił na dotyk, nie kopcił nie klekotał co jedynie słabo jechał max. 130km/h też ostatnie co podejrzewałem to wtryski. Dodano po 53 Poza tym jak ma ubogo to temperatura rośnie.
Silnik 1.9 na pełnym wtrysku plus gaz. W silniku coś stuka po nagrzaniu, klekocze jak diesel, chyba na trzecim cylindrze. Na panewkach i sworzniach nie ma luzu, kompresja w normie. Luzy zaworów są dobre, poza tym klekotem silnik pracuje normalnie i na benzynie i na gazie. Ma ktoś jakiś pomysł?
Nie mam porównania z valtekami, w każdym bądz razie na magic jety były cicutkie, Hany zupełnie a te klekoczą jak diesel. Mam cały czas problem z mapą i czasami wtrysku od czasu ich instalacji. I gazownik juz ustawiał i ja co jakis czas sam podłacze.
Mam pytanie czy większe "klekotanie" na zimnym to normalna sprawa ? ogólnie to gaśnięcie mnie prowadzi do wtrysku. Czy jest sens zrobić próbę przelewową domowym sposobem ? strzykawki itp?. Problemów z odpalaniem niema , nie dymi ale trochę muli mam porównanie bo jeździłem inną taką sama sztuką szła jak szatan :/
A sprawdzałeś czy nie leci oringiem pod wtryskiwaczem ? Nie za bardzo rozumiem to moje pierwsze auto(Niedawno zdałem egzamin), staram się je jakoś ratować bo już cieknie ze wszystkiego :P. Wtrysk po podaniu 1,5A otwiera się normalnie, zaraz po odpaleniu ma trochę wysokie obroty i jak się rozgrzeje to klekocze(ma bardzo niskie obroty). Nie widziałem...
Przebieg 180tys. Wtryski na komputerze sprawdzałem i nie pokazuje dużej korekcji. Nie klekocze przy dodaniu gazu nie kopci na czarno, dynamika też ok, EGR czysty i chodzi jak należy. Lampka sygnalizująca wypalanie pojawia się na trasie normalnie później gaśnie a po około 400km po wypalaniu pokazuje się lampka z wykrzyknikiem i ogranicza moc ale błędów...
Witam Panowie mam podobny problem (silnik jak w temacie) mruga przez chwile kontrolka od świec żarowych a do tego praktycznie na stałe zaświeciła sie kwadratowa, pomarańczowa kontrolka z zygzakiem w środku. Silnik pracuje wtedy nierówno "klekocze", niema mocy, nieznacznie dymi. Jeden z wtrysków " pierwszy od lewej" ma nieznaczny wyciek, ale do tej pory...
No właśnie już do tego doszedłem . Dodano po 19 Trochę pojeździłem przez dwa dni samochodem.Kontrolka od wtrysków wraz z kluczykiem zapala się tylko i wyłącznie przy równej prędkości przez ok kilka sekund i gasnie(jutro wrócę do EGR,wyczyscze jeszcze rurkę bo ostatnio czyscilem tylko sam EGR.Inne spostrzeżenie samochód max prędkość 130km/h3 tys obrotów...
Bez DPF, oleju praktycznie nie wciąga, troszkę wtryski leją, bo trochę czarnego dymu, ale jak się zagrzeje, to jest spokój. Bardziej chodzi o to, jak kto dbał wcześniej, bo niedawno kupiłem i chciałem do porządku doprowadzić autko.
Zaprowadzilem dzis auto do mechanika ma sprawdzic cisnienie i wtryski napisze co stwierdzi kolejny fachaowiec bo tylko jednego znalazlem od pompo wtryskow w mojej okolicy.
KOLEDZY jestem od niedawna posiadaczem 205 look 1,9 d i niestety już padła mi pompa wtryskowa BOSCH.jak jest zimny to klekocze mi jakby zawory miały wyskoczyć.Powiedziano mi że mechanizm wyprzedzenia kąta wtrysku się zaciera. stąd moje pytanie; czy do gołego 1,9 podejdzie pompa wtryskowa z 1,9 td bo mam nówke,jeśli tak to co musze przerobić itd. z góry...
Po osiągnięciu pewnej temperatury automat przełącza na gaz i wtedy coś zaczyna terkotać w silniku i potem klekocze jak diesel. Pewnie słyszysz wtryski gazu, dość głośno hałasują. Co do błędu zbyt ubogiej mieszanki, instalacja może wymagać regulacji. Czujnik EGT też będzie wtedy zgłaszał błąd, bo przy ubogiej mieszance masz wyższą temperaturę spalin....
Witam Problem dotyczy niższego napięcia na wtryskiwaczu cylindra pierwszego. Wszystkie 4 wtryskiwacze były wymienione na nowe jakieś 20 000km. Dodam,że jeden wtrysk padł na amen i wysłałem go na gwarancję i otrzymałem nowy. Wtrysk który padł też był na cyl1. Teraz widzę,że napięcie jest za niskie na jednym z nich..silnikiem trzęsie na zimnym i nie równo...
Witam, mam pytanie odnośnie kąta wtrysku w moim Passacie. Mianowicie po wymianie paska rozrządu (zrobiłem znaki zanim zdjąłem pasek i blokada pompy i znak na wieńcu idealnie). Auto klekocze jak Mercedes i ciężko paliło. Sprawdziłem wartość kąta wtrysku i wynosił 235, wyregulowałem kąt na pompie, ale maksymalna wartość jaką udało mi się uzyskać to 160....
Cześć, Od niedawna jestem posiadaczem Astry Sports Tourer 2011 r. 1.4 benz (A14XER). Od jakiegoś czasu niepokoi mnie dźwięk odpalania silnika i jego ogólna praca. Na samym początku brzmi jak zgrzyt czegoś, a potem dochodzi klekot i cykanie (wtryski?). Brzmi jak diesel. Dodam jeszcze, że po jakichś 30 km ciągłej jazdy potrafi występować charakterystyczne...
Silnik o pojemności 1.8 litra benzyna na wielopunktowym wtrysku (mechanicznym) na wolnych obrotach jest wszystko oki nic nie klekocze:( Dodano po 2 Olej wymieniałem na taki jak był półsyntetyczny lotos. Dziękuje wszystkim którzy dzialają w mojej sprawie
Silnik ten sam może czegoś brakować bo mi ciągle miga kontrolka od temperatury. Podobno to zepsuty czujnik poziomu płynu chłodniczego w zbiorniczku ale w tym roczniku nie widziałem żeby był ten czujnik tam Po zlutowaniu jednego zaczęło nim trzesc i wgl był to kabel od n 108 przyspieszacza czy opuzniacza początku wtrysku po przedstawieniu koła od pompy...
klekotanie zaworów klekotanie silnika klekotanie polonez
regulacja silniczków podświetlenie łącznika baterie rowerowe połączenie
wentylator łazienkowy pozycja pływająca
Wsad do telewizora Manta 32LHS79T - gdzie znaleźć? Zginanie dwuteownika IPE 120 mm opartego w ścianie