sprawdz bezpieczniki na klemie akumulatora
Sprawdź wszystkie połączenia przy klemie plusowej.
Bezpieczniki przy akumulatorze sprawdzałeś (przy klemie +)?
gdzie się znajdują te bezpieczniki na plusowej klemie akumulatora.
Co już sam sprawdziłeś? Jakiej kondycji jest akumulator ? jakie jest ładowanie? jaki jest spadek napięcie przy próbie uruchomienia? na krótko rozrusznik kręci?jaki jest stan klem akumulatorowych?
Bezpieczniki na klemie
Wszystkie kable masowe i łączenia przy klemach są czyste ?
Osadzenie klem sprawdź.
Do stacyjki przychodzi z bezp[iecznika F9 70A w komorze silnika . Ten bezpiecznik jestz kolei zasilany z bepizezcznika 80A na klemie plusowej akumulatora
Naładuj aku i sprawdź bezpieczniki na klemie
Pacjent Renault kangoo z 2003r. Silnik 1,6 w benzynie. Potrzebuje dowiedzieć sie jaki jest bezpiecznik na klemie plusowej
Bredzicie nie o tym o co pyta. Są takie klemy, samochody koncernu PSA mają takie, podniesienie dźwigni ku górze powoduje rozluźnienie półtulejek i klemę można bez kłopotów zdjąć. Inaczej ma to zrealizowane Renault, klema składa sie z dwu części, jednak rozłącznie obwodu też jest niekłopotliwe.
Mierzyłem tylko na klemach.
Kontrolka się zapali jeśli napięcie dla komputera spadnie. Na klemach nie masz napięcia czy jak?
W dwójce nie ma wstrząsówki, poduchy odpalone-auto nie zapali, odpięcie sterownika poduch też tu nic nie pomoże, trzeba go ,,zrobić,, i dopiero zapali Oczywiście, jeżeli przy okazji dzwonu nic się nie rozsypało przy klemie (+)
W Renault są chyba takie właśnie klemy "szybkiego montażu", ze starego akumulatora ze słupka trzeba zdjąć ten element z gwintem. Jeśli na minusowym zostało to tak samo. Jeśli już go nie ma, zamontować nowe klemy.
Bezpieczniki na + klemie
te w kabinie i z przodu akumulatora a na klemie?
A bezpiecznik na klemie?
Sprawdź bezpieczniki na klemie + .
No to strzelamy :D Utopione UCH, spalony bezpiecznik na klemie akumulatora, uwalona jakaś masa.
Przede wszystkim Clip. UPC zamieniłeś na identyczny nr.?przy okazji przejrzyj to co zamontowane na + klemie.
Bezpiecznik na klemie.
bezpieczniki sprawdziłem na klemie?
Raczej ok, czy to sprawdziłeś? Prądy rozruchowe są wielokrotnie wyższe niż nominalne i właśnie w momencie rozruchu słabo zaciśnięta klema daje taki efekt jak opisujesz.
Prawdopodobnie wadliwe połączenie masy gdzieś w okolicy przedniego lewego słupka. Sprawdź wszystkie brązowe przewody masowe pod kierownicą. Warto też sprawdzić przewody masy z akumulatora na karoserie oraz te dodatnie przy klemie.
Czy ktoś może mi powiedzieć czy warto w ogóle naprawiać czy dać sobie spokój. W sobotę ma przyjść znajomy z komputerem i zobaczyć co się zapisało. Proszę o doradzenie. Czy to naprawiać i za ile ,musi wycenić prawdziwy mechanik. Znajomy z komputerem może nie pomóc. Bo co on będzie sprawdzał tym komputerem uszczelkę pod głowicą? Jak nie pali to sprawdzić...
Bezpiecznik przy klemie plusowej, w zasadzie to jest klema. Jak rozdłubiesz ten czerwony plastik to zobaczysz co się przepaliło.
A ja miejsca styku klem z akumulatorem :)
Przepaliło mi się zabezpieczenie na klemie "+". W jaki sposób można to naprawić i czy można założyć zwykłą klemę.
Akumulator nie pierwszej młodości ma juz z 4 lata i pojawia mi się biały nalot na klemie + jakby elektrolit. Kostki wyczyszczone alternator rok po regeneracji i ładowanie okolo 14.2v. I topi mi się już powoli obudowa plastikowa głównego bezpiecznika 500a na klemie +
Prawdopodobnie przyczyną tych błędów jest wadliwa instalacja elektryczna. Jakiś zaśniedziały punkt masowy lub wtyk na listwie rozdzielczej zasilania komputera. W pierwszej kolejności sprawdzić klemy akumulatora oraz przewody plusowe na klemie.
Jak będziesz miał zdjętą puszkę filtra powietrza, to poluzuj zasilanie wtrysków i zobacz czy ON dochodzi do wtrysków. Bez wpiętego przepływomierza też powinien odpalić. Problemu trzeba szukać w informacji STOP ale jeszcze nie wiem gdzie. Przed remontem silnik palił normalnie? Jaki był powód kapitalki? Dodano po 3 Jak masz drugi kluczyk to nim spróbuj...
Sprawdź bezpieczniki na klemie plusowej - lubią przerywać . Sprawdź wodę w kostkach sterownika wtrysku
A kable ktore ruszales? Moze przerwe w instalacji przypadkowo zrobiles? Sruby na podlaczonych klemach zmieniales?
Poprawić główne zasilania i masy. Zacząć od klem na akumulatorze.
Pisz dokładniej. Brak reakcji to znaczy że nie świeci żadna kontrolka? Jeśli tak, to nie immobilizer, raczej luźna klema czy coś podobnego.
Podobną sytuację miałem w Renaulcie i tam winne były luty w liczniku . Dodatkowo sprawdź bezpieczniki na klemie .
Sprawdź bezpiecznik przy klemie akumulatora, rozrusznik ma zasilanie poprzez ten bezpiecznik.
A tam chyba już jest bezpieczna klema(bezpiecznik na klemie plusowej)sprawdź.
Kup NOWY akumulator i napraw rozrusznik i ew. wieniec koła zamachowego. Żadne czary z klemami itd nie mają wpływu na rozruch silnika
Nawet gdy jest ciepły silnik nie chce zapalić. A czy zabezpieczenie na klemie ( + ) może być przyczyną usterki ?
Może nie łączyć klema, przewody od akumulatora itd. Leć po kolei.
Nie wiem czy temat jest jeszcze aktualny (może informacja przyda się inny poszukującym) ale miałe podobne objawy i uszkodzony był bezpiecznik CAL.2 (taki czarny, przy plusowej klemie). Powodzenia
A gdzie sie znajduje? Bo na klemach nie ma nic takiego
Bezpiecznik na klemie sprawdzony? W renault czerwony to stały plus. Głębiej masz jeszcze bezpieczniki maxi.
Witam, mam problem z samochodem renault clio, błąd jaki występuje to dtca05297 w blokadzie kolumny kierowniczej, na desce błąd stop start i usterka elektryczna.Samochód był bity w lewą stronę, wymieniona klema i sprawdzana instalacja.
bezpieczniki dobre Sprawdź dokładnie. Te przy zacisku klemy również.
Oczywiście pozostaje jeszcze kwestia immo w wspomaganiu .Auto będzie odpalać do pierwszego zdjęcia klemy.
Sprawdź dobrze ładowanie miernikiem na klemach aku przy zapalonym silniku.
Nie zakręci. Bezpiecznik przy klemie też dobry trop.
sprawdz masy przy klemie minusowej czy nie odpadły przy ruszaniu.
Na AMPERY /A/ Tak jeden tu drugi tam Nic mu nie będzie
witam,szukam rozwiązania master 2011r swieci kontrolka ładowania,ładowanie jest i nie da sie wyłączyc wycieraczek dopiero przez odpięcie klemy.
U mnie w megance na klemie plusowej był bezpiecznik, ale nie wiem czy on zabezpieczał tylko obwód rozrusznika, czy całość.
mruga dioda od immo. Jak szybko? Tym się zajmij. Coś jeszcze na desce się wyświetla? Jakiś komunikat? Słychać blokadę kierownicy? Bezpieczniki przy klemie? Zapłon jest?
tak klema nawet była wymieniana na nową
Więc przyszedł kolega przez pół godziny szczygł uszami i stwierdził że na klemie minusowej jest ułamany czujnik,po prostu nie stykał. Część ma taką nazwę : Klema minusowa czujnik Valeo 295C35792R-D dla Renault Kangoo Maxi 1,5dci . Po założenie nowej klemy z czujnikiem chodzi perfekt . Pozdrawiam Jan
Masa od silnika? Przewód przykręcany do skrzyni biegów, idący bezpośrednio do klemy minusowej.
Przepustnica po numerze vin bo miałem jakąś podrube adaptacja przez klemy
Ile masz ładowania, podaj jakie są dokładnie błędy, ile masz ładowania po wyjęciu wtyczki sterującej. Czy usterka jest stale czy występuje okresowo. Ile masz ładowania (chodzi o napięcie na klemach) gdy zaświeci się komunikat o awarii.
rzeczywiście, nikt nie pomyślał! Albo klema plusowa pokryta czarbym osadem.
Witam, dostępne są teraz na allegro akumulatory o dziwnej nazwie Kozak. Czy ktoś z elektrody posiada taki akumulator? Warto go kupić, czy raczej sobie odpuścić i kupić akumulator znanego producenta. Link do tych akumulatorów: I jak tam akumulator Kozak? Ja zakupiłem taki, 85 Ah. Niestety - waży o 2 kg mniej od oryginalnego Renault oraz jest niższy...
Klem nie zamieniłeś. Sprawdź na + bezpieczniki
Potrzebuję to przerobić, bo słabo ładuje. Akumulator wiecznie nie doładowany. Zimą będą problemy z odpaleniem, bo zamontowane jest Webasto. Jak zlokalizować ten czujnik na klemie? Są tam tylko bezpieczniki i przewody. Co odłączyć?
Zrób sobie próbnik z żarówki od mijania i 2 przewody, podłączasz pod akumulator ma świecić jak w lampie, później zostawiasz 1 kabel na plusie klema a 2 przewód pod masę silnika ma świecić jak nie to masz urwaną masę od akumulatora (- ) do silnika lub karoserii. Prostownik piszczy bo to automat masz wykrył za niskie napięcie i nie będzie ładował. A jak...
nie sprawny akumlator Lub słaby kontakt na zaciskach alternatora, rozrusznika, klemach akumulatora, połączeniu z masą.
Obroty biegu jałowego powinne wynosić w przedziale 750-800 obr/min . A dla pewności kontrola stanu paska wielorowkowego, napinacza rolek powrotnych, poziom ładowania alternatora , straty na kablach , stan klem ich zakucie i cyi się nie grzeją.
Sprawdź wszystkie połączenia klem. Wyczyść je może są zaśniedziałe.
Na klemie plusowej jest bezpiecznik, sprawdź czy ma przejście.
No wlasnie dziwna sprawa byla raz krecil raz nie, slychac bylo jak przekaznik podaje ale rozrusznik nie ruszal. Zwarlem go na krotko i cos polecialo teraz nie ma kontrolek jak wczesniej co sprawdzalo wszystko poziom paliwa itd tak jakby oddcielo zaplon. Masz jakis pomysl jeszcze? te plytkowe na klemie sprawdzalem sa ok
Sprawdź na klemie plusowej który bezpiecznik ukruszyłeś , tylko dokładnie proszę.
Jak odpala po takim padnięciu to raczej ladowanie i akumulator w porządku.Obstawiam luźne lub wypalone jakieś złącze.Np wyjście na instalację przy klemie lub w skrzynce bezpieczników.
A nie ma czasem tam coś na wzór bezpiecznika przy klemie, pod tym czerwonym plastikiem na klemie plusowej. Już w 2000 roku renault stosowało coś takiego.
bezpieczniki sprawdzałem i wszystkie były ok te pod maską i te w środku ale nie zwierałem klem więc idę teraz spróbować tego.
Bo tak ma być. Skoro napięcie na klemach w trakcie pracy silnika ma 14,5V to szukaj przyczyny gdzie indziej - duże samorozładowanie baterii - > trzeba rozglądać się za nową, - coś w aucie pobiera prąd na postoju -> trzeba zmierzyć prąd pobierany z akumulatora przy wyłączonym silniku.
Jezeli gaśnie podczas próby odpalania to także może byc wina słabego kontaku klemy na akumulatorze - zazwyczaj klema minusowa podąłczona do masa lub połączenie akumulatora do masy (tma gdzie przewód jest przykręcony do nadwozia).
Przekopałem wszystko pod kierownicą i pod maską rzeczywiście Nobla dla inżynierów, wszystkie dobre przy klemie+ są jakieś dziwne przyłącz opisane 30 a
coś dziwnego, teraz poszedłem z miernikiem i mowie sobie a sprawdze najpeirw naciskam karte centralny zadziałał karte wsadzilem i odpaliłem co jest nie tak dziwne?? miernik na klemach i na akumulatorze pokazuje 14
po minucie od zgaśnięcia zapala się lampka że jest prąd po kolejnej próbie auto zapala. Sprawdź klemy
Paweł taki z Ciebie spec a nie wiesz, że żeby zmierzyć kluczyk należy kolejno: 1) wepchąć kable w "adc" i "com" 2) zacisnąć zęby 3) włączyć miernik na pomiarze prądu 4) Podłączyć końcówki do klem akumulatora :lol: Pozdrawiam :)
Może też być uszkodzony lub brudne klemy.
Problem się sam rozwiązał. Auto było na wymianie oleju i odłączyli klemy na dłuższy czas. Po przyłączeniu klem problem zniknął. Wyjaśniam dla przyszłych pokoleń ;)
Najpierw zmierz napięcie na klemach i upewnij sie że aku jest rozładowany może ci rozrusznik płatać figle a jesli rozładowany to szukaj jakiegoś upływu zapolona żarówka itp możesz podpiąć amperomierz na spoczynku i zobaczyc jakie jest obciążenie jakieś znaczne bo zawsze jakieś będzie podtrzymanie pam ięci radia czy zegarka .
To jeszcze poproszę o napięcie z akumulatora w czasie próby rozruchu. Dodatkowo wartości spadku napięcia na przewodzie zasilającym rozrusznik i słupku dodatnim akumulatora, drugie między słupkiem ujemnym akumulatora a masą rozrusznika. Zwróć uwagę, że piszę o napięciach na słupkach akumulatora a nie na klemach do nich przymocowanych!
Pokaż ten manual, który pisze o rozdzielaniu kabli na klemach w celu odpięcia akumulatora. Odkręca się całe klemy i po temacie, pierwsza minusowa.
Sprawdź naładowanie akumulatora oraz jego przyłącza, w szczególności przewód masowy czy nie jest uszkodzony/przegrzany przy klemie jak i przy podłączeniu do masy samochodu..
Witam Jak zresetować do ustawień fabrycznych radio Radiosat 6000 w samochodzie Renault. Odpięcie klem na kilka godzin nic nie daje. Czy w radiu jest jakaś bateryjka która podtrzymuje pamięć ?. Muszę zresetować radio gdyż nie działa mi automatyczne wyszukiwanie stacji radiowych. http://obrazki.elektroda.pl/2250848100_1...
Na klemie plusowej jest bezpiecznik. Sprawdź napięcie przed i za nim. W ogóle te styki przy klemie (bezpieczniku) i połączenie (styk B+) przy alternatorze proponuję oczyścić.
Idź do sklepu i po prostu kup. Robią tak dziesiątki ludzi dziennie. Zmierz wymiary podstawy żeby akumulator się zmieścił, gdzie która klema i jaka pojemność...
Zostawiłem samochód na światłach co poskutkowało rozładowaniem akumulatora. Byłem po 12h zmianie w pracy trochę zmęczony i podłączałem kable rozruchowe z drugiego samochodu ale jestem na 80% pewien że podłączyłem je poprawnie ale zmęczenie mogło zrobić swoje. Wrzuciłem samochód dawcy na obroty by podładować akumulator, wsiadłem do swojego i po przekręceniu...
Nie popalisz, tylko odłącz aku. obie klemy najlepiej i do roboty.
Sprawdź jeden z 40A bezpieczników na klemie plusowej akumulatora . Jeśli wszystkie są sprawne to ugniły kable po drodze do kabiny
Więc chyba nie pozostaje nic innego jak wyciągać każdy bezpiecznik i sprawdzać. A i czy pobór prądu mam sprawdzać tak: odpiąć kleme + i do + aku przyłożyć + miernika, a - miernika do + klemy)?
Sprawdź czy klemy na akumulatorze nie są luźne (bądź przewody podłączone do klem), może prozaiczna przyczyna ale nierzadko się zdarza.
Trzeba podłączyć kontrolkę równolegle do elektrowłącznika rozrusznika. Jak będzie cisza a kontrolka świeci, rozrusznik do zrobienia. Masę na silniku oczywiście już sprawdziłeś? grzania na klemach nie ma? Spadki napięcia w czasie rozruchu? Napięcie w instalacji w trakcie rozruchu? Itd, itp...
Deska zgasła, ale sprawdziłem bezpieczniki na klemie +. Są 3 i pokazywało, że są dobre. Podpiąłem prostownik przed bezpiecznikami, ale nie działało. Za bezpiecznikami deska zaczęła świecić. Wymieniłem klemę na nową i wszystko działa.
Czyszczenie bezpieczników (CAL i 30 A) styków w kostce klemy + pomoglo
Napisał kolega wyżej, sprawdzić napięcie na klemach akumulatora, gdy silnik pracuje. Poza tym można użyć google, albo szukajki.
Jakie jest napięcie na alternatorze po włączeniu silnika? Podwyższenie napięcia na akumulatorze dopiero po włączeniu świateł świadczy o złym stanie instalacji elektrycznej, dlatego trzeba sprawdzić przewód łączący alternator z akumulatorem. Wg producenta Varta 12.5 V na klemach akumulatora oznacza iż akumulator posiada około 50 % energii i konieczne...
bezpiecznik klema renault uszkodzona klema renault bezpiecznik klema renault scenic
zasilacz wkrętarka makita witaminka windows schemat zamel supla
egzamin zawodowy egzamin zawodowy
7012S Car Multimedia Player Firmware: Identifying Correct Version for Sunplus, Allwinner, Rockchip Models Kondensator filtrujący w prostowniku dwupołówkowym zasilacza sieciowego – rola i działanie