400m -> przyjmijmy kwadrat 4x100 100x100 -> 10.000m2 instrukcja mówi o 2000m2 max, zalecany 1000-1700 Generalnie zgodnie z intuicją, pętle indukcyjne to są dobre małe (5x5m - 10x10m) a najlepiej na suchym (mieszkanie) a nie grunt. Byłbym BARDZO zdziwiony, gdyby taka pętla indukcyjna działała. Czyli kolejna opowieść "o czym zapomniał powiedzieć sprzedawca"...
Pomijając inspektora, jako klient napewno bym nie przyjął tego głównie ze względu na gołe przewody do których się przyczepiłem. Estetyka też słaba ale to drugorzędna sprawa. Poczekajmy teraz na wypowiedzi ekspertów, jak to wygląda od strony prawnej.
Technik "odbębnił" swoje - zainstalował sprzęt; dokumenty podpisane (więc klient przyjął). Reszta to nie jego problem. Gdyby klient nie podpisał przyjęcia instalacji i sprzętu, nie miał byś teraz dylematu jaki przewód kupić... Telewizor faktycznie jest dość stary, kupiony w 1999 r. I co ma niby z takim fantem technik zrobić. Tv jest klienta i to z...
Jakie znowu dodatkowe? Wycena to wycena. Doradca powinien ze swojej kieszeni za olej zapłacic skoro zapomniał Bez przesady, jeżeli z cennika warsztatu jednoznacznie wynika, że wyceniono tylko robociznę a zapomniano uwzględnić olej jako materiał to klient powinien przyjąć wytłumaczenie i przeprosiny a następnie nie robić problemu i zapłacić.
heh. Mam delikatnego pecha. Dorobiłem tulejki z teflonu. Zmywarka ładnie pracowała. Dwa razy ją puściłem na sprawdzenie i za trzecim pfff błąd grzania. Przepaliła się grzałka :/ Klient przyjął do wiadomości ale już nie za bardzo chce inwestować w sprzęt zwłaszcza że zanim do niego przyjechałem do zdążył wymienić zawór aqua stop bo Pani w serwisie Boscha...
A co gdy nie ma dostaw prądu, wtedy spalinowa jest nie zastąpiona. Można wtedy kontynuować pracę, klient nie czeka i jest bardziej zadowolony, nam nie tworzy się kolejka i możemy więcej klientów przyjąć. Dodatkowo zadowolony klient robi nam dobrą reklamę. Jakiego węża używacie do dostarczania powietrza do hełmu??
No więc panowie tematu ciąg dalszy, klient przyjął do wiadomości że zrobi się bałagan, rozebrałem to.Siedem zespołów sprężyn i 14 tulejek, tulejki dorobiłem jeden naciągacz rozebrałem wyczyściłem z grafitu zmontowałem i napięcie wstępne wynosi zaledwie 0,4 mm, obawiam się że powinno być większe. Mam pytanie czy ktoś kto widział nowe koło może mnie oświecić...
Każdy fachowiec tajemnice nie wywali bo to jest tajemnica zarobku. A ogólnie okrężnie będzie opowiadał żeby nie był stratny na tym interesie. A zaoszczędził i zarobił. Musisz się przyjąć do pracy z takimi fachowcami wtedy poznasz wszystko. Inaczej klient zawsze będzie dymany.
Wymieniałem ostatnio 29 calowy kineskop w 100HZ Metz 72TE67 z kineskopem ESF.Założyłem z Mediona 100 Hz 29 calowy kineskop firmy Thomson. Uzyskałem normalną geometrię ale pojawiły sie trzy linie powrotów co świadczy o tym,że indukcyjność cewek odchylania pionowego w w nowym kineskopie jest mniejsza od kineskopu Philipsa. Klient przyjął takie rozwiązanie,gdyż...
Każda firma prowadząca sprzedaż świetlówek ma obowiązek przyjąć zużyte źródła od klienta. Klient jeśli chce mieć podkładkę, że ich nie wyrzucił przedstawia do pokwitowania tzw. kartę przekazania odpadu . http://www.irpoznan.com.pl/imgs/Formular... Dalej odpad przekazywany jest firmie utylizacyjnej, np. w Toruniu jest...
MADE IN P.R.C Kilka miesięcy temu montowałem do Kia'nki i wytrzymała kilka tygodni! Spodziewaliśmy że długo nie pochodzi bo nowa kosztowała tylko 130euro! Sklep już nie sprzedaje tych cudów bo problem dla każdego - sklep musi przyjąć reklamacje, warsztat za free wymienia na inny a klient wkur... :-(
Witam. Stwierdziłem nadpalenie żółtej wtyczki w BSI, następnie powiedziałem klientowi jak wykonam naprawę oraz powiedziałem cenę tj. 150 zł.....po czym klient stwierdzil że już nie ma czasu i że przyjedzie następnego dnia. . Tego klient oczekiwał aby wskazać prawdopodobną usterkę i błąd że samochód przyjąłeś ponownie do naprawy.P
Wydaje mi się, że kupujący ma prawo zwrócić samochód w ciągu 30 dni od daty zakupu, nie podając żadnej przyczyny. Mylisz pojęcia - możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni zakupionego przez internet, nawet sklep stacjonarny nie ma obowiązku przyjąć zwrotu, bo klient fizycznie widzi kupowany towar a co dopiero używany samochód od osoby fizycznej.
Przyjąłem do wiadomości. Nie drążyłem tematu dalej.
Siostra jak zmieniała firanki to z parapetu na biórko nogę postawiła i też klawiatura wlazła do środka, drugim razem usiadła na niego i wtedy już zonk bo matryca pękła. Jak ci zależy na kliencie to przyjmij i sprawdź co jest. Jeśli nie to pogoñ z serwisu bo uszkodzenia mechaniczne to w nieskończoność będzie ktoś reklamował. Pozdrawiam.
QS jest tylko klientem czyli z nim się można tylko połączyć, czyli tak jak pytasz, tylko udostępnia pulpit. Bez instalacyjnego TV nie ma. Mam nadzieje ze pomogłem :) Ktoś tu pomylił kierunki. Klient łączy się z serwerem. Od udostępniania treści jest serwer. Jeśli uruchamiana jest sesja w celu zdalnej pomocy, osoba, która pomaga jest klientem. Na maszynie...
Hej. Robie projekt usług fryzjerskich z accessa na zaliczenie i mam problem z kwerendą aktualizującą. W tabeli "Klienci" umieściłam pozycję "Stały klient". W kwerendzie wybierającej pod kodem klienta przyjęłam za kryterium ">2", dzięki czemu w kwerendzie pokazują mi się osoby, które były u fryzjera więcej niż 2 razy (i to dla mnie są stali klienci)....
Zerknij wyżej - dodałem linki o "pst". Import trwał szybko (jak kopiowanie) - jednak nie pamiętam już jak w MS Outlook backupy/export można zrobić (jakie formaty wychodzą). Generalnie robiłem wszystkie możliwe "backupy" z systemu i darmowego softu , by potem mi chociaż jeden nowy klient pocztowy przyjął. (różne wymagania). Próbuj z importem PST (linki)....
To jest proste chyba nie ? data i parametry Twojej Firmy nagłówek: Ekspertyza techniczna W dniu .... klient oddał(lub przyjęto ) do serwisu xxxxxxx sprzęt xxxxxx ze zgłoszeniem usterki - sprzęt po przepięciu /wyładowaniu atmosferycznym . Po oględzinach stwierdzono rozległe uszkodzenia sprzętu 1.xxx 2.xxx 3xxxx I tu albo wyliczasz koszty naprawy albo...
Witam. Tak można wymienić w warunkach domowych. Jeśli gwarancja minęła i zostaną zdjęte plomby serwis ma prawo przyjąć każde urządzenie. Za naprawę i części płaci klient.
Witam, nie znam tej firmy i jej podejścia do klienta, można przyjąć, że dobra firma wszystko jasno opisuje, może masz "podrobkę", może to kolejna inna wersja? Pozdrawiam
Ptr. Jak sprzet nie wrzuca zadnych bledow to wtedy mowisz ze nie masz czasu pewnie klientowi?
"Operacja" z płytką się nie udała...sprzęcik dodatkowo ją "wyrzucał" nie chcąc przyjąć... W rezultacie klient zdecydował się na takie "wahs & go" tj. TomTomGo... akurat na 700 ceny ciut spadły bo weszła 910... pozdr. commor
nie da się w PS5 rozebrać i złożyć bez zrobienia termiki O tym trzeba informować klienta przed przyjęciem do naprawy.
PS: dla formalności dodam, że produkt został zwrócony i nie został u mnie w rodzinie, a zwrot przebiegł bezproblemowo, więc tu wielka pochwała dla sklepu Co z tego że zwrot przyjmują bezproblemowo. Produkt wróci na półkę i będzie czekał na kolejnego "jelenia". Sprzedający nawet nie zmieni opisu aukcji a kupujący nawet nie napisze opinii na temat tego...
Jest to po prostu nieuczciwe, klient kupuje wymarzony TV, płaci swoje ciężko zarobione pieniądze, mając nadzieje że wszystko będzie ok, a potem jest zmuszony oglądać kropy na ekranie??? To paranoja, owszem technologia produkcji nie jest pozbawiona wad, ale ja osobiście uważam że każdy uszkodzony piksel to już poważna usterka TV i uczciwie by było żeby...
Klient zdjął simlocka i twierdzi że sieć nie chce mu przyjąć na gwarancji.
Moim zdaniem zawaliły obie strony: 1. Klient nie miał bladego pojęcia co zamawia. 2. Grafik nie przeczytał dokładnie umowy przed podpisaniem. W cytowanym fragmencie umowy nie figuruje zapis o technologi 3D tylko o wersji 3D za która obiegowo przyjmuje się materiał filmowy wyświetlony w technice umożliwiającej odwzorowanie trzeciego wymiaru. Oczywiście...
Nie oceniam, czy warto naprawiać płytę, czy nie - to od właściciela zależy i serwis naprawiający laptopy powinien przyjąć zlecenie jeśli klient chce, a nie odsyłać go do czegoś, co nie istnieje. Płyta rewelacyjna nie jest i to fakt, naprawa płyty może przekroczyć jej wartość, to też fakt, ale to nadal od właściciela płyty zależy czy chce ją naprawiać.
Zachowuj się jak profesjonalista i wykonuj, to za co klient płaci lajkiem. Teraz zaprezentowałeś perfekcjonizm. Klient odpowiedział słusznie, że tyle działa, to jest dobrze. Nic nie wykonam, lajków nie potrzebuję. Twoje uwagi przyjąłem, co nie znaczy że masz rację. Ty jako profesjonalista podpowiedz, jak to powinno zostać zrobione. PS. Wszystko działa...
ha , ha. Nie mogę, bo jak bym mógł to bym to zrobił. Pytanie jest po to czy przyjąć taki sprzęt i czy klient zgodzi się na na prawę. Jeżeli zadałem pytanie to znaczy że oczekuję pomocy i odpowiedzi, a nie prostackich uwag.
Podstaw żadnych nie ma, ani w ciągu 24 godzin, ani w ciągu 14 dni, chyba że zakup był zdalny, albo sprzedawca wykona ukłon w kierunku klienta i przyjmie zwrot.
Pilnie potrzebuję wsad do eepromu wyżej podanego tunera. Eeprom 24c64. Tuner nie chce przyjąć fabrycznego kodu ( 0000 ). Klient prawdopodobnie zmienił go ( świadomie lub nie ), i nie ma pojęcia na jaki. Jest on potrzebny by wykasować listę kanałów. Dziękuję za wszelką pomoc. Darek
U mnie klient dostaje pokwitowanie przyjęcia do naprawy.Oprócz marki, modelu, IMEI, rodzaju uszkodzenia mam jeszce rubryczkę "uwagi" .Tam wpisuję np.: po upadku, po zalaniu; nie włącza się itp.On zlecenie potwierdza podpisem.Dzięki temu nie mam problemów z klientami.
To wszystko podlega pod działalność gospodarczą i trzeba się dostosować do obowiązujących przepisów, aby nie popaść w konflikt z obowiązującymi przepisami. W grę wchodzi nie tylko ZUS i przepisy podatkowe. Nawet jak będziesz prowadził tzw. "nierejestrowaną działalność gospodarczą" to nikt cię nie zwolni z utylizacji odpadów powstałych w wyniku naprawy,...
według kodeksu cywilnego jest zupełnie przeciwnie.: "Uprawnienia konsumenta zwiększają się, gdy zgłasza do reklamacji tę samą rzecz drugi lub kolejny raz, tzn. towar był już np. naprawiany lub wymieniany. Co ważne, kolejna reklamacja tego samego towaru nie musi dotyczyć tej samej wady, może być to zupełnie inna usterka. W takiej sytuacji sprzedawca...
panowie nareszcie formacik i po klopocie wszystko lata az buczy NIECH MOC BEDZIE Z WAMI:D Niestety, mój klient nie chce przyjąć do wiadomości, że jego komputer jest przyczyną braku gg. Nawet nie dopuszcza myśli, że przyczyna jest w jego komputerze, w końcu jest przewodniczącym rady gminy więc wie najlepiej. Ostatnio jest komunikat brak zasobów systemowych...
Ile to razy się zdarzyło, że klient przynosi sprzęt na drobną naprawę. Podłączamy do sieci - sprzęt nie działa. Klient oczy w słup. A osoba przyjmująca patrzy jak na krętacza. I zapewne niejednemu się przytrafiło, że przyjął sprzęt bez sprawdzenia, bo tylko mechanizm źle działa. Klient poszedł, sprzęt na warsztat i kombinacje jak wybrnąć z sytuacji...
Witam. Jak mam udowodnić w inny sposób sprzedawcy że kupiłem towar niepełnowartościowy? Czy są jakieś szczegóły które różnią oryginał od podróbek? Dobrze by było mieć schemat oryginalnej anteny Diamond X-510 (właśnie oryginalnej, po kupieniu anteny w firmie Avanti to teraz nie wiadomo czy schemat jest oryginalny jak byś takowy posiadał). Rozbierałeś...
lub "do serwisu nie dam, bo mnie policzą jak za zboże, a to pewnie jakiś kondensator za 2 zł tylko". Czasem jest ambitny i chce być Zosią-samosią. Dzisiaj jeden z kolegów napisał mi na pw, że przyjął od klienta mini wieżę Sony po próbie samodzielnej naprawy. Gdyby od razu trafiła do niego, koszt naprawy byłby nieco poniżej 200zł, teraz wyniesie 450zł,...
Ja rowniez testowalem bramkę Aco, zanim dostalem ją w prezencie odesłałem celem aktualizacji i gdy wróciła rzuciłem w kąt bo testowanie tej bramki już dostatecznie mnie do niej zniechęciło. Po jakimś czasie zamontowałem familio na niewielkiej wspólnocie (4 domki) , w jednym z nich mieszkała osoba niepełnosprawna która zapytała mnie o funkcjonalność...
Do tematu można podejść patrząc na to, jakie cele ma urządzenie i jakie korzyści przyniesie zamawiającemu. Inaczej bowiem można wycenić urządzenie przynoszące konkretne korzyści materialne np. oszczędności na robociźnie, materiale, itp. w skali roku, czy też kilku lat, a inaczej urządzenie, które jest tylko gadżetem bez którego można się obejść. Dobra...
zresztą nawet by nie przyjęli. To wszystko zależy od tego co klient chce uzyskać i ile jest w stanie za to zapłacić, a serwis zrobi wszystko, tylko oczywiście odpowiednia zapłata...
No właśnie wszystko ładnie na papierze a powiatowy rzecznik konsumenta udzielił mi informacji, że nie muszę przyjmować towaru za który klient zapłacił i odebrał osobiście, rzecz miała miejsce jakieś dwa lata temu i dotyczyła przedmiotu o wartości 29zł co nie zmienia faktu, że towaru od klienta nie przyjąłem. Powodem chęci oddania było stwierdzenie,...
Nie mam natomiast nie dałem niestety klientowi potwierdzenia przyjęcia towaru. Zwyczajnie zostawił telefon i umówiliśmy się że będę dzwonił jak będzie gotowy. Więc Ubezpieczyciel z miejsca mi to uwali.
Pomysł z dźwiękiem narastającym jest ok, ale klient trochę pedantyczny, najchętniej by przyjął rozwiązanie dedykowane do takiego czegoś... tylko ja jakoś nie mogę nigdzie znaleźć takich rozwiązań. Są co prawda "elektroniczne woźne", ale melodyjki jakie generują się do poważnej fabryki nie nadają ;) Druga kwestia - chyba lepiej dać kilka źródeł cichszych...
U klienta na stole w kuchni przy kiepskim świetle... Super. Plakaty... Tym bardziej super. Bez lutowania tylko magiczna wymiana softu. Bedzie usterka elektroniki, spuscisz klienta. Kilku. Uwierz w dobie netu i for szybko stracisz wielu. Pamiętaj zasadę biznesu. Jeden zadowolony da dziesięciu, jeden niezadowolony popsuje stu. Chcesz działać w domu, Oki....
Owszem. Ale 150szt diod idzie w kanał. A są chyba na tym forum życzliwi ludzie, którzy chcą pomóc? Nie jest tak? Czy nabijanie bezsensownych postów i jednocześnie próba uświadomienia, że nie masz co tu szukać. Mam zagwozdke, potrzebuje wskazówki? Pisze na forum, to tak trudno jest napisać? Dodano po 1 Jednak kupuję listwy komplet 105zł. Klient zgodził...
Kolego tu nie chodzi o to żeby się na tym dorobić tylko pokazać ISP że w kupie siła, że nie może robić co mu się żywnie podoba a klienci przyjmą to z pokorą i zapłacą za kolejny miesiąc...
Witam. Przyjąłem od klienta motorole na zdjęcie smoka. (robie kodami via imei) ale okazało sie że klient coś sam musiał wpisywać bo telefon jest zablokowany i nie można wpisac kodu. Co proponujecie mam infinity.
Witam Pana Patrząc na wydruk pierwsze co przychodzi do głowy technikowi serwisu: - wywoływaczka z wałkami magnetycznymi (dość prawdopodobne) - brudny lub uszkodzony zespół polaryzacji - brudny lub uszkodzony zespół LU/ LSU (dość prawdopodobne) - bias wywoływaczki (brak, za mały, styki) - brak dobre masy bębna (mniej prawdopodobne) - słaby toner/ nieprawidłowy...
Praktycznie bez oznaczeń, lub opisu w instrukcji obsługi nie posiadając klasyfikacji i CE sprzęt nie powinien być używany w pracach związanych w kontaktem z klientem. Pomijając ten fakt można przyjąć kryteria pomiaru zgodne z przeznaczeniem i zastosowaniem danego sprzętu. W ocenie można się posłużyć opisem w załączniku.
Na moje oko rozrząd się nie przestawił bo na fotce 1 nie widać na tłokach śladów uderzeń na innych cylindrach ani na zaworkach fot3 (chyba że nie dowidzę). Po drugie wiadomo że trzpień nie chce wyjść co nie znaczy że się nie zatarł w prowadnicy i to nie jest przyczyną, po trzecie wspomniana teoria że coś wpadło może być równie słuszna. Nie odbierzcie...
Łącznie z bazą klientów oraz drukowaniem umów kupna sprzedaży bazą imei i napraw ??co było np u ciebie w serwisie robione w tym telefonie ??później przychodzi klient wpisujesz imei w wyskakuje ci co chesz zrobic przyjąć do naprawy , wydrukować umowę ,sprawdzić czy był już naprawiany ... i takie tam .
Witam, Moduł działał około miesiąca, później znów nawalił. Następny pochodził zaledwie 2 godziny. Wyszło na to, że prawdopodobnie matryca uszkadza moduły. Klient zrezygnował z dalszej naprawy. Zakładając taka wersję można przyjąć, że moduły były ok. Pozdrawiam
Dokładnie tak zrobiłem,powiedziałem klientowi żeby elektryka sobie wziął :) zamontowałem kamerę, podpiąłem 220V na próbę żeby klient widział i odpiąłem prowizore :) przyjął do wiadomości.Zresztą ma wypisany papier''bez ingerencji w istniejącą instalacje elektryczną". Dodano po 14 Jak coś to 300 za kabel i święty spokój ;) kolego Ironmzes . Klienci są...
Być może byłaby to dobra strategia dla NU? Czyli zrobić sprzęt z przystępną ceną i wejść na rynek. Nie sądzę. Rynek wież umarł ze 20+ lat temu, rynek amplitunerów umiera (bo raz że soundbary a dwa że młodzi tv nie oglądają). Niezależnie od ceny nie ma tu już masowego klienta. Nie ma i już Komu tę masówkę mieliby sprzedawać i jak chcieliby konkurować...
Zastanawiam się czy nie powinienem wzmacniacza wpiąć odrazu przy radiu Teoretycznie bez różnicy gdzie . Musisz przyjąć do wiadomości że wzmacniasz sygnał który jest dużo słabszy w porównaniu do zwykłej anteny z powodu osłabienia go przez układ wzmacniający wbudowany do anteny. Powiem tak . Ja zastosowałem taki wzmacniacz na kablu bo taki sobie klient...
Żeby sprawa była do końca jasna - adamjur1 - ja nigdzie nie napisałem, że pralkę może naprawiać byle kto. Próbowałem jedynie udowodnić koledze djrobix , że licencje są jednak przydatne i osobiście nic przeciwko licencjonowaniu instalatorów i projektantów nie mam a wręcz jestem ZA. Burzę sie jedynie na myśl, jak wielkie koszta finansowe - w dodatku wcale...
Witam Klient się uparł że chce mieć ten telewizor, zaproponowałem żeby programy odbierał przez magnetowid. Propozycje przyjął.
Radio nie przyjęło gdyż jest na 433 mhz a piloty które klient chce zgrać to hormann HSM 4. Planuje zrobić tak dokupić radio https://sklep.bramyautomatyczne.pl/NMH1_... takie jak to i wpiąc je do bramy FAACa, mam zdjęcia z wnętrza centrali bramy
A ja się spotkałem z taką sytuacją, że w sklepie handlującym akumulatorami nie chcieli przyjąć starego bez kupna nowego Sklep to nie punkt skupu złomu, ma obowiązek przyjąć stary tylko przy kupnie nowego a jeżeli klient nie ma przy sobie starego obciąża go kaucją. To kiedy kupiłeś stary nie ma znaczenia.
Akurat Varta pod względem produktów popularnych takich informacji nie udostępnia (kiedyś tak). normalny klient takich informacji nie otrzymuje. "Normalny" klient ich nie potrzebuje, liczy się podana pojemność oraz prąd rozruchowy. należy przyjąć c=20, czyli rozładowanie prądem 20-godzinnym. I dla większości zwykłych tak właśnie jest, z tym że należy...
Po takim zabiegu klient przecież widzi że poducha razi w oczy.Nawet handlarz by tej roboty nie przyjął. Myślę że jak by Clip się połączył z poduchami to w opcji dało by się zrobić"2 stopień BEZ".I po problemie.
Autentyczna sytuacja. Piątek, godzina 17:30 - podjeżdża gość z TV do naprawy i pyta, czy zrobimy. Wtedy jeszcze robiliśmy, więc mówię, że tak i chcę go normalnie przyjąć na serwis. Klient zdziwiony, bo myślał, że rzucę wszystko i zajrzę mu od razu, kiedy mu mówię, że w żadnym wypadku, zabiera i jedzie poszukać gdzie indziej. Wraca o 17:58 i zostawia....
Taki terminarz przyjął sobie klient. Standardowo ATAG serii Q kontrola parametrów spalania i stanu komory spalania co dwa lata, przegląd, czyli kompletna konserwacja co cztery lata lub 4000 godzin pracy palnika. W ACV jest z kolei co rok lub 1500 godzin pracy palnika , AUER co roku kontrola. Jak widać każdy producent podchodzi do tego indywidualnie....
Czego nie rozumiesz przyjęli auto na prostą robotę.Wyszło jak wyszło zaproponowali rozsądne rozwiązanie klientowi a klient oczekuje nowego silnika.Jak to nazwać inaczej.W normalnej sytuacji wykonali by naprawę zarobili i zapomnieli że istniejesz. Zapewniam cię że im też nie jest to na rękę.Ostatnio sam miałem przygodę opisywałem ją po odebraniu auta...
Salony, nie przyjmują reklamacji. Nie masz racji. Salony przyjmują reklamację. Mają prawny obowiązek przyjąć, a jak nie przyjmą, to potwierdzenie odmowy i natychmiast skarga do UOKIK. Za odmowę przyjęcia reklamacji myślę, że kara byłaby natychmiastowa. W salonie mają obowiązek nie tylko przyjąć napisaną wcześniej reklamację, ale jak zarzada klient,...
Przyczyna chyba znaleziona.... eh samemu ciężko mi w to uwierzyć... Tak jak pisałem wyżej samochód zaczął palić na 3 cylindry, więc po sprawdzeniu przewodów zapłonowych okazało że są walnięte i zostały wymienione. Klient nie pojechał do serwisu, (bo droga daleka a jak nie pali na jeden cyl to wiadomo katalizator padnie) tylko wrócił ponownie do mnie,...
No bo nie bardzo tu jest co odpowiadać. ;) Jest zamienny. To nadal układ, który nazywa się EC5575. Tylko kolejna wersja. A to, co piszecie, te wszystkie AS.... to tylko cechownie produktu, czyli marking code. Jest trochę odmienna seria, E2, z dodatkowymi oznaczeniami, co łatwo znaleźć w dokumentacji. Ale ja jeszcze nie widziałem. Nawet na obrazku. ;)...
Ostatnio przyjechała z hurtowni płyta ASUSa na której trzy kondensatory miały przylutowane tylko po jednej nóżce - czy taka wpadka ma zrazić do całej firmy? Czym prędzej bym je przylutował :wink: i po problemie (ciekawe czy to nie po jakimś reworku bo dziwne by było że akurat do każdej jednej nóżki kondensatorów nie dotarło spoiwo) natomiast w przypadku...
Trzeba by zacząć od tego co mówi polskie prawo. Pisac że nie przyjmusie sie zwrotów to sobie można ale ma to się nijak do tego iż klient ma 7 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Oczywiście towar musi zostać dostarczony w stanie zakupu W przypadku uszkodzeń mechanicznych lub pochodzących z niewłaściwego użytkowania można odmówić przyjęcia zwrotu...
Każde niepożądane objawy są warunkiem do reklamacji. Jak zasilacz piszczy nie do zniesienia TO MUSZĄ CI PRZYJĄĆ ZWROT JEGO. Klient ma prawo zwrotu towaru do 7 dni, wtenczas muszą ci oddać w sklepie 100% wartości zasilacza. Jeśli chodzi o wiatrak to zasilacz prawdopodobnie przegrzewa się i wiatrak chodzi na pełnych obrotach, trzeba poprawić chłodzenie...
...Pasek tani, ale rozbiórka przodu to już grube koszty, szczególnie w 20 letnim samochodzie. Dlatego montaż starego paska nie wchodzi w ogóle w grę. Jeśli klient jest innego zdania, to niech idzie do innego "mechanika". Ja osobiście takiej roboty bym nie przyjął.
Koledzy Aleksander_01 i bula_wrz dobrze mówią. Dodam tylko jeszcze, że napełnienie manualne auta z czystej nowej butli czynnikiem niezawilgoconym i bez powietrza bezcenne. Automat jest dobry jedynie do odzysku i z tym też bym polemizował, bo wagi w tych cudach to kwintesencja oszustwa.. U mnie coraz więcej klientów po odpowiednim "wypraniu mózgu" decyduje...
Bezwzględnie ma wydać paragon bez proszenia się o niego klienta i przed zainkasowaniem zapłaty. Kolega, który ma warsztat miał nie dalej jak 3 miesiące temu taki przypadek. Przyjechała do niego pani z samochodem (a właściwie dwie panie) z prośbą o naprawę samochodu. Tam nie było nic wielkiego, bo rachunek to kilkaset zł. Nie - Paragon fiskalny, który...
Każdy szanujący się serwis powinien przyjąć telefon do naprawy na podstawie KARTY ZGŁOSZENIA DO NAPRAWY, którą podpisuje klient. Na takiej karcie powinna być umieszczona informacja, że serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych zawartych w pamięci telefonu.
Kolego jerzy11, po co ja się produkuję z przepisami? Myślałem, że jesteś już oświecony i pewny swoich racji, a tu... Przecież zachowałeś się jak przeciętny klient, którego spławili i tyle. Dobrowolnie przyjąłeś ten dysk i wskutek tego powtórnie dasz się wciągnąć w miesięczne reklamowanie po to, żeby znowu dostać szmelc. Kolego, ja w podobnym przypadku...
Właściciel sklepu twierdzi, że trzeba iść klientowi rękę i przyjąć reklamowany towar celem odesłania go do serwisu.
Nie jest to działanie bezprawne. Energia elektryczna także jest towarem, więc robią tak wszystkie spółki. Firma Energa po prostu proponuje taryfę komercyjną, którą odbiorca może przyjąć lub nie. Czyni tak zresztą każdy inny sprzedawca, który stara się skutecznie "wcisnąć" klientowi swój towar, zachwalając go i próbując na nim jak najwięcej zarobić....
Coś nie tak z tym telefonem i pewnie nie chce flasha przyjąć. Tylko ciekawe co, no nic to telefon konkurencji wiec oddałem. Może klient przyniesie to bedziemy działać dalej. Pozdrawiam
Co do WiFi to bardziej chodziło mi o to, że od tego TC7200.U odchodzą fizyczne kable do urządzeń. Przestawiając go w tryb bridgę i puszczając sygnał na drugie urządzenie, które ma tylko port by przyjąć sygnał, a nie dzielić po kablach to pozostaje mi tylko sygnał WiFi. Chyba nie do końca Cię rozumiem. Jak TC ustawisz jako BRIDGE, to możesz do niego...
Trzymaj się tej wersji: "wypadło" gniazdo antenowe A fotki można wykadrować, na zdjęciu jest więcej tła niż obiektu, a można tak: https://obrazki.elektroda.pl/1207329700_... Serwis powinien ładnie przeprosić klienta i przyjąć TV do naprawy gwarancyjnej. Tak się dzieje w każdym cywilizowanym kraju.
Trochę nie masz racji kocurek, bo monter tzw dedykowany też nie ma dostępu do części zamiennych czyli czaszy i promiennika. Jak pisałem wcześniej zamontowałem już kilka tych internetów i owszem miałem telefony od klientów o awarii ale było to związane z wojną na Ukrainie gdzie zostały zablokowane serwery internetowe ( czy coś podobnego). A odnośnie...
Napisałem wcześniej że naprawa to trochę za wysokie progi jak na Ciebie. Czy masz odpowiedni sprzęt do wylutowania tego dużego scalaka zresztą te mniejsze mają taki sam rozstaw nóżek, chcesz to zrobić transformatorówką? Może dobry jesteś teoretyk, ale naprawę sprzętu elektronicznego zaczyna się od naprawy zasilacza. Gdzie "leci" kabel sieciowy na którą...
Dzięki za odpowiedź. Czyli pozostaje przyjąć to do wiadomości i uczulić użytkowników, że jeśli nie chcą odbierać "głuchych" telefonów muszą szybko odbierać - zanim klient się rozmyśli :D
Witam. Kupiłem jakieś dwa tygodnie temu żarówki led z Lidla z takim opisem na opakowaniu Watt 1.4W Lm 100lm T Przez przypadek usłyszałem awanturę W Lidlu klient twierdził że pomierzył Watomierzem i żarówki zużywają zdecydowanie więcej bo 9W ,nie chcieli mu ich przyjąć . Brat pomierzył w domu miernikiem wyszło 70mA , stwierdził że pobierają około 14W...
Nie gniewaj się, ale czytając Twoje posty sam miałbym obiekcje czy przyjąć taką robotę i takiego klienta. Wymagania, udziwnianie, obrażanie się, że dany instalator nie robi systemem, który uważasz za jedyny słuszny, choć mało popularny i wymagający od instalatora poczynienia nowych inwestycji w narzędzia, których być może nigdy więcej już nie użyje...
Toto link N302 w nazwie handlowej ma ROUTER wiec tak go nazywam elektroda składa się już tylko z sfrustrowanych Fachowców . Otóż to i nie jest to tylko wrażenie. Wyobraź sobie, że ileś set razy piszesz co jest czym, a Ci debile w marketingu, na "portalach technologicznych" i różne inne olnyfansiary robią zwykłym ludziom wodę z mózgu - nieświadomie...
Przyzwyczailiśmy się że pewne usługi nam się należą niezależnie czy za nie płacimy czy nie. Niestety jedyną taką usługą jest usługa pogrzebowa na koszt gminy, ostatecznie i tak płacą podatnicy. Wiem co masz na myśli. To prawda, za gaz (i inne media) trzeba płacić. Tylko gdyby była konkurencja na rynku, być może gazownia nie pozwoliłaby sobie na tak...
Defekt to raczej ma klient albo na płycie głównej albo co nawet bardziej prawdopodobne w zwojach nerwowych. Jeśli wiesz że ramy są sprawne to je przyjmij i oddaj kasę - raczej sprzedadzą się szybko ponownie. Ale wszelkie koszta zwrotu na klienta przerzuć bo wymyśla.
Witam, czy moglibyście podzielić się swoimi wzorami potwierdzeń które wydajecie klientom na przyjęty telefon do naprawy/simlocka? Czy zawieracie w takim potwierdzeniu informacje i braku odpowiedzialności za pozostawione w telefonie dane?
Witam drukarka jak w temacie klient wymieniał sobie materiały jak mu wskazywało i na koniec wymienił magenta a tu maszyna nie chce przyjąć tonera pokazuje wykrzyknik. Po wyjęciu wszystkich tonerów( umyłem styki) i wkładanie po jednym, przyjął je ale po chwili wywalił przy 2 -ch tonerach wykrzyknik.Tonery zamienniki, wcześniej nie było takiego problemu....
Witam. Poszukuję programu do zarządzania serwisem komputerowy. Najważniejsze funkcje to oczywiście : - wydruk przyjęcia, - wydruk wydania, - baza klientów, - baza przyjętego sprzętu, - możliwość podłączenia skanera kodów, - historia napraw, - musi działać w sieci, - konta pracowników. Funkcje dodatkowe : - przypomnienia, - wysyłanie przypomnień, Nie...
Panie Borutka, przedstaw nam Pan ciekawą interpretację swojego przypadku. Ja, i wielu innych, ciekawi jesteśmy. Nie wiem, czy to takie istotne, bo ważna jest puenta, czyli kto za to zapłaci. A przypadek, o którym pomyślałem czytając rzeczywiście jest ciekawy. Mianowicie nieprofesjonalna diagnostyka w autoryzowanym salonie/serwisie samochodowym i nie...
Wykonaj tak jak pisałem...do modemu linia musi być naprawdę dobrze wykonana i sprawdzona z instalacja w domu,,,z filtru podłącz wszystkie telefony...wykorzystuje się(ja) drugą parę w kablu instalacyjnym 3x2x0.5 z filtru cofasz do puszki i łączysz telefony / równolegle dla pasma akustycznego nie ma to znaczenia...stare telefony różnie bywa problem z...
Kolego robisz w Londynie, a więc luzacko, dwa, trzy autka na dzień. Więc masz czas poukładac i policzyć narzędzia. Ale u nas trzeba robić ich 10 dniówce, więc je przekładasz z jednego do drugiego. W tym czasie jeszcze musisz zamówić częsci, rozliczyć się z dostawcami, przyjąć klientów, wydać naprawione wozy, wypisać rachunki, więc nie dziw się że czegoś...
Przed wymianą nie włączałem jej do zasilania, ponieważ na grzałce była nawinięta kartka razem z resztkami folii. Kartka miała widoczny wydruk, więc przyjąłem że drukarka do końca była sprawna, klient to potwierdza. Oporność na wtyczce zasilającej grzałki 68Ω. Wygląda na to, że jest sprawna. Co jeszcze powinienem sprawdzić? Dodano po 3 Usterka okazała...
... Moze troche wiecej .... o tej roznicy? ... ten TP-Link wyszedl w zapytaniu klienta wiec przedstawilem mu oferte, ktora przyjął. ... Tp-link to raczej dolna półka, awaryjna ze słabszym od Ubiquiti UniFi zasięgiem.
Witam po dłuższej przerwie. Niestety nie mam jak sprawdzić innych dystrybucji bo ich nie posiadam ale problem dalej pozostał.Przez gmail.com nie mogę się zalogować w żadnej przeglądarce ,ale klient poczty w operze działa,Thunderbird ( ani inne programy tego typu)nie wykrywa ustawień automatycznie ani nawet ręcznie wprowadzonych nie chce przyjąć.
przyjąć punkt przyjąć darmo przyjąć sprzęt
transformator inwerter sprawdzić wymiana pierścień tłokowy wałka laserowej
pic16f asembler pic16f asembler
Szlaban CAME - ramię opuszcza się mimo przesłonięcia fotokomórek Punkty masy w BMW X5 E53 4.4 przedlift - lokalizacja i konserwacja