Jakiś czas temu opisywałem w jednym z tematów na tym forum tester płynu hamulcowego. Jako że zajmuje się motoryzacją i udzielam się w dziale "Samochody Serwis" postanowiłem przybliżyć Wam kolejne urządzenie które może przydać się w przydomowym garażu. Urządzenie które zaprezentuje poniżej to refraktometr - będzie to optyczny, spotykane są również refraktometry...
No na pewno klient nie testuje w sowim laboratorium jednego paska z partii np 1000. Dwa inna jest siła negocjacji. Jeśli ty chcesz pasek z konkretnymi parametrami to cię wyśmieją. Jak zamawia fabryka to już inna rozmowa. Popatrz na akumulatory niby producent ten sam i pojemność ta sama tylko naklejki inne. A jednak te z pierwszego montażu cięższe i...
Tak, stan idealny. Dodano po 53 Toner oryginał, nigdy nie był ładowany zamiennik. Dodano po 11 Przebieg 142 000. Urządzenie było serwisowane przez inny serwis, od niedawna pod moją opieką. Z tego co mówi klient serwisy wykonywane były regularnie. Po stanie urządzenia nie mam powodu twierdzić inaczej. Gdyby był to fuser linie pojawiałyby się cyklicznie....
Gdyby to było istotne bicie felgi to musiało by się ujawnić drżeniem kierownicy. Wulkanizator był rzetelny bo pokazał koledze, że coś mu się nie podoba w pracy felgi a mógł poprostu nic nie mówić. Nie bronię człowieka z mojej branży choć twierdzę że zachował się w porządku względem klienta, ale powinien koledze doradzić czy felgi należy poddać prostowaniu...
Skąd i na podstawie jakiej odchyłki jesteś w stanie ustalić, że przyrząd jest zgodny? Jeżeli jest zgodny to z czym? Bo jeżeli nie ze specyfikacją to z twoim widzimisię? I tak w koło Macieju - przede wszystkim ma być zgodny ZE WZORCEM. Z jakim wzorcem? Skąd wiesz jakiego wzorca użyć, skoro nie znasz spodziewanej dokładności przyrządu, skoro ignorujesz...
1. Serwisanci średnio zdają sobie sprawę z tego co czynią. Może nie uogólniajmy aż w ten sposób --(elektrycy to partacze!) Nikogo nie broniąc ale w każdej grupie zawodowej znajdą się ludzie którzy źle wykonują swoja pracę 2. Serwisanci kombinują ile wlezie, aby ogołocić klienta z kasy - Patrz jak wyżej , natomiast cena usługi ? cóż , wolny rynek ,...
Nadal podtrzymuję opinię, że Autor nie opisuję prawdy. Podobnie jak jego klient zapewne. klient twierdzi że grał dopóki jeden kanał nie siadł. Jeden wart drugiego.
Proszę zrobić zdjęcie przewierconego kabla i jak go połączyłeś, klient to może twierdzić ale pewnie zawsze tak było.
Świadczy to o ogromnej wiedzy osób które to robią . poza tym trzeba powiedzieć że przy takiej wiedzy osoby te czy firmy były by w stanie tworzyć na podstawie tych urządzeń własne opracowania , i śmiem twierdzić ,że lepsze bo oparte o wiele różnych opracowań . Ja też tak na to patrze, ucząc się napraw i konstruowania, wiele konstrukcji poznałem i często...
Do kienta trzeba mieć "ograniczone zaufanie" - tak jak kierowcy. Klient może twierdzić , że nic nie robił , a programy pokazuja inaczej. Zablokowany jak by był przez operatorów, to nie działałby tak jak opisuje rogulek "niezarejestrowano karty...". On jednak pisze, że nie ma IMEI po wpisaniu kodu do idczytu numeru identyfikacyjnego. Postaraj sie przywrócić...
Dzisiejszy horror, węże odkręcone ale zawór przeciekał, klient twierdził że ma różnicowki ale.. hata z drewna i wszystko tam tak wygląda.. Turyści z zagranicy itp. Gniazdka do góry nogami chyba żeby woda lepiej wpływała.. https://obrazki.elektroda.pl/4015819900_... ła
1. Zasilacza liniowego w naświetlaczach nie spotkałem, to byłoby jednocześnie rozwiązanie bez sensu. Przykładowe zdjęcia z Elektrody: Jeśli coś jest kiepskie, ale tanie w produkcji, to ma sens, w końcu to producent decyduje co mu sie opłaca a klient ma tą zaletę że się nie zna, więc nie zauważy różnicy Przykład takich płytek z liniowym regulatorem...
r816 = 102 r814 = 103 Podobne usterki jak u kolegów. Klient twierdzi, że padł po burzy.
klien posiada szerokopasmowy dostęp do TP . do zakończenia linii podpięte jest urządzenie do którego można podłaczyć 20 telefonów. Telefony działają bez zarzutu natomiast od pewnego czasu pojawił się problem z telefaksem który skutecznie odmawia współpracy z tym ustrojstwem. w 99% transmisji wystepują błędy transmisji (próbowane na kilku faxach). W...
Wkleiłem ci dane producenta a nadal tu jakieś bzdury piszesz. Efektywnośc chłodzenia: - bez dodatkowych wentylatorów w obudowie: 200W TDP - maksymalna efektywność chłodzenia przy normalnym przepływie powietrza: 350W TDP Gdzie tu jest mowa o 200W bez wentylatorów? Bo ja nic takiego nie widzę. Śmiem twierdzić że 350 to będzie jak podasz mu powietrze zza...
Jak ktoś tam pisał wcześniej trzeba by to rozkręcić i zobaczyć może wystarczy "docisnąć" złącze od lcd bo tak czasem się zdarza i podobnie to wygląda. Coś może przy klejeniu poszło nie tak choć najczęściej mi to wczesniej wychodziło. Trochę nie profesjonalne zachowanie serwisu jeśli nawet nie przyjął tego aby sprawdzić! Kij też zawsze ma dwa końce oczywiście...
Hm... to wychodzi tak: licznik zawyża wskazania, klient składa reklamację; ZE demontuje licznik, wysyła do ekspertyzy, i oskarża klienta o kradzież energii przy użyciu "neodymu"; następnie zgadza się wycofać oskarżenie, wymagając żeby klient nie dochodził zwrotu nadpłaty z powodu zawyżania wskazań przez licznik, i jeszcze każąc mu płacić na licznik,...
Teoria o zleceniu badania laboratoryjnego jest w porządku, ale jak jest w praktyce? Pamiętam, że był tu opisywany przypadek że ZE wypiął się na klienta twierdząc że licznik jest sprawny, pomimo że były mocne podejrzenia że był niesprawny. Wówczas, klient był na straconej pozycji..
Jak już napisałem w ostatnim poście (chyba czytałeś?) monoblock działa tylko z czaszami o rozmiarze 80-90 cm. Na mniejszej niż 80 lub na większej niż 90 cm nie działa, nie działał i nie będzie działał!!! Jeśli jest u ciebie 60 od cyfry albo 70- od polsatu, to nic z tego. . Niestety się z tym nie zgodzę.Monoblock na antenie c+ czyli 60cm działa oczywiście...
Miałem taką DJ 930 , która "przedstawiała" się jako 970, co prawda byłem zdziwiony ale klient twierdził, że ma tak od nowości -pewnie była w hp na gwarancyjnej lub wypuścili taką serię ze zmienionym firmware....
Niedawno też walczyłem z zaprasowankami w tym modelu. Wymieniłem wszystko w piecu, łącznie z prowadnicą wejściową a na koniec okazało się, że winny był papier. Papieru nawet nie brałem pod uwagę, bo klient to instytucja państwowa i nawet w okolicy maszyny stała paleta polluxa a klient twierdził, że innego papieru nie używa.
Nie prowadzę szkoleń. Pokazuje jak korzystać z urządzenia tak aby po powrocie do siebie klient miał podstawy do samodzielnej pracy. To nie jest żadne szkolenie z zakresu lutowania. A wytłumaczenie obsługi urządzenia Takie szkolenia robi np Renex i daje certyfikaty ja nie. Co do jakiś bubli czy uszkodzeń związanych z softem to trochę to się wzajemnie...
świeży123 Zacznij od transferu domeny tam gdzie będzie taniej. Pamiętaj tylko ze musisz transfer rozpocząć chyba miesiąc przed wygaśnięciem wiec już może być po kaszlu. Z domeną jak z telefonem nie warto się pozbywać numeru. Choć by dla tego ze nie wiadomo co się jutro pod tym adresem pojawi. Poczytaj o firmach. Poczytaj regulaminy żebyś nie podpisał...
Po czym wnosisz że to podróba? Pytałeś w firmach sprzedających te "klocki" , czy tylko opierasz się na niezadowolonym oficjalnym dystrybutorze na Polskę ? Może to ktoś sobie w walizce z wyprzedaży w europejskim MM przywiózł i teraz opyla bez "należnych państwu opłat" . Nie popieram takich praktyk , no ale jak się tak utrzymuje marżę , to czasem ludzie...
Witam Wyłączniki różnicowoprądowe w odróżnieniu od tych co je projektują/montują/eksploatują/demontują wiedzą co robią. Nie będę analizować co spowodowało że w torze zasilającym pojawił się wyłącznik różnicowoprądowy gdyż takiej wiedzy nie mam na forum. Jeśli zastosowany aparat wyzwalał bez przyczyny widocznej dla montera to znaczy że mógł być źle dobrany...
To ja też się wypowiem w tym temacie. 1) Moim zdaniem nie oszukują po podają realna pojemność. Klient to widzi i kupuje lub nie. 2) Co do samego akumulatora to wygląda on na rozmiar używany w modelarstwie samochodowym tak zwany SUB-C. Taki rozmiar ogniw produkuje praktycznie tylko Sanyo i potrafią one oddać prądy dochodzące nawet do 35C co teoretycznie...
Przypomniałem sobie, zawieźli ten TV to firmy pt. Niku Serwis w Poznaniu i tam powiedzieli mu że brakuje głośnika. Nie chce mi się wieżyć żeby mu wymontowali, bo po co to komu ? Typowy KIT nie przejmuj sie .
Ja też przez chwilę pracowałem z danymi osobowymi i wiem jakie urzędnicy maja do tego podejście. A powodem jest to że na szkoleniach mówi się im jak dane się niszczy a nie jak dane się odzyskuje. Dobre motto to „Niema rzeczy niemożliwych są tylko takie które się nie opłacają” Dlatego dane należy zniszczyć tak aby ich odzyskanie przewyższało...
W obrębie Katowic program 1 jest nadawany na 8 kanale ale w tych grundigach trzeba było ręcznie wbić 7 kanał i dostroić ręcznie. A jeżeli klient twierdzi, że łapie wszystkie programy na jednym zakresie i z anteny siatkowej to w grę wchodzi tylko jedynka na 24 kanale bodajże z Krakowa.
proponuję dokładniej sprawdzić bezpieczniki :D ostatnio klient tak twierdził jak ty i za wymianę bezpiecznika zapłacił mi 100zł przegrał zakład :D
Jeżeli klient tak twierdzi , to przy tej operacji powinien wystąpić kod błędu,wydrukuj historię kodów błędu i sprawdź je !
Klient twierdzi że była wymieniana....
To że klient twierdzi to nie znaczy że tak było. Ten model i podobne mu działały w systemie FSK ale są dwa standardy fsk (europejski i amerykański, jakoś tak). Jeśli telefon miał FSK na nie nasz rynek to nic z tym nie zrobisz. Te aparaty nie były sprzedawane przez Panasonic Polska tylko to był "dziki import" i są bez homologacji i clipa ma w nie naszym...
Dodam że dwa razu spotkałem się w mercedesie A, że przez wydmuchaną uszczelkę wtrysku, nagromadziło się tyle "lawy" że dwóch wtrysków w ogóle nie było widać. Raz mi się trafił taki dostawczak gdzie wtryskiwacz puścił paliwo a jak go zobaczyłem to go nie było widać :) Klient twierdził że ta "lawa" to uszczelnienie położone przez mechanika.
Podmień baterię i sprawdź na innej. Jesteś pewien że przed pęknięciem bateria trzymała dłużej czy tylko klient tak twierdzi?? Od uderzenia, upadku równocześnie mogło zepsuć się coś innego. Ja bym testnął na innej baterii.
Chodziło trochę ponad rok. Klient twierdzi że robiła to duża firma z centralnej Polski. Po zgłoszeniu usterek najpierw zwinęli z obiektu płytę Integry (były dwie centrale, nie wiem po co) a potem zmienili numery telefonów. Został Lydl :)
Przeflashowanie powinno pomóc ale jakby nie był ten simlock ściągany to nic nie powinno się dziać a tym bardziej jeżeli było to robione kodem. Miałem raz klienta który twierdził że po ściągnięciu sima u mnie w komisie zaczeła mu bateria słabo trzymać. pozdr
Witam Jest jakas metoda na SE W910i i zamkniete 5 klodek czy tylko full unlock? Klient twierdzi,ze nikt go wczesniej nie ruszal,wiec skad te 5 klodek? Fon z plusa.cid 52. Pozdrawiam
Nigdy nie używam słowo ekspertyza czy opinia. Bezpieczniej napisać: stwierdzono uszkodzenie (np płyty main board) ... a na koniec dodać, że klient twierdzi iż uszkodzenie powstało np. podczas burzy. Nie kwestionowano mi żadnego takiego opisu. Najważniejsze! nie pisze nigdy bez oględzin bo cwaniaków i chcących wyłudzić kasę nie brakuje.
Ja robiłem coś takiego w skodzie. Klient twierdził że podczas wypalania grzeją mu lusterka boczne. Zamontowałem mu niebieską diodę led wewnątrz lusterka nad odbłyśnikiem. Normalnie nic nie widać, a jak grzeją to niebieska poświata.
Nie za dużo usterek na raz, kontaktron i tranzystor? Nie dziw się. Czasem dostaję radio do naprawy gdzie klient twierdzi - ach tam nic poważnego nie będzie, bo tylko przerywało coś. Potem okazuje się że "masakra". Co było możliwe to popalone :D . Na początek wyciągnij MC i zmierz jakie masz na pin 4. Poleciłem Ci prześledzić skąd bierze zasilanie MC,...
Pytałem, ponieważ ostatnio - wprawdzie innej marki kocioł, ale też sprawił mi problemów. Również nowa instalacja gazu płynnego. Również niestabilna praca. Błędy mówiące o zaniku płomienia w czasie pracy. Błędy braku jonizacji. Częstsze "taktowanie". Bardzo niski prąd jonizacji. Sprawdzone reduktory - bo też były podejrzane (tej samej firmy co u Ciebie)....
Marka:Delongi Model:Ecam 23.460.S S11 SN83326 5213221421-11 SW 02.1.00 Procesor pic18lf4525 Poszukuję wsadu do procesora. Procesor zwarty na zasilaniu. Klient twierdzi że po burzy. Będę wdzięczny za pomoc
W obecnych czasach jak słucham takich klientów, to niczego nie warto naprawiać. Serwis się za mocno wzbogaci a klient najczęściej twierdzi, że dołoży parę złotych i kupi sobie nowy TV. Na pewno uszkodzeniu uległa płyta główna ale czy coś jeszcze? Tego nie wiem. Być może zasilacz. Należało by zanieść TV do serwisu by ocenić ogrom zniszczeń. Czy naprawa...
Firma naciąga starszych ludzi i wykorzystuje ich nieuwagę. Przy podpisaniu umowy przedstawiciel wpisał datę 20 stycznia, mimo że był 27 stycznia. Podał też nieprawidłowy adres e-mail na wypadek rezygnacji (pan podał adres rezygnacja(at)4-eko.pl a prawidłowy to odstapienie(at)4-eco.pl, czyli różnica jest znaczna). Pani z telefonicznej obsługi klienta...
Mam taki sam błąd, przy czym klient twierdzi, że po burzy jeszcze chodziła jakiś czas. Od czego zacząć?
Volvo FH 13 po wymianie filtrów paliwa błąd p228f. Klient twierdzi, że przy poprzedniej wymianie było to samo, odkręcili filtry, przykręcili i było ok. Tym razem już to nie działa, oringi i uszczelki na filtrach całe, bez uszkodzeń, zamontowane ponownie. Przy powrocie na stare filtry też to samo.
Pytałem o galaxego bo mam do zrobienia ale jeszcze nie patrzyłem bo klient nie ma czasu , więc wiem tylko tyle że się nie załącza bo klient twierdził że to termostat ,ale ten jest ok . Jak sprawdzę i będzie coś ciekawego to napiszę tymczasem dzięki
Możesz zamontować, Zamontować można wszystko, ale nie wszystko można używać. Jeśli stwierdziłeś że taka rozdzielnica nie nadaje się do tych warunków atmosferycznych a klient twierdzi inaczej to jest konflikt. Lepiej zrezygnować niż kopać się z koniem. Klient powinien mieć ograniczone prawo w doborze. Jeśli coś źle dobierze to albo rezygnuje się że...
Krups EA89 rozkręcony w drobny mak, podejrzewam że z jakimiś problemami. Jeśli ma ktoś jakiekolwiek instrukcje lub schematy proszę o wsparcie. Co możliwe Sprawdzone. Klient twierdzi że nie mielił kawy, nawet jej nie podawał... Coś w tym stylu... Śledztwo trwa...
Spróbuj tak jak ja pisałem, zrób czarno biały obraz i wtedy reguluj Dodano po 4 Ja już się nie tykam regulacji kolorów bez wiedzy klienta. Kiedyś miałem zdażenie że telewizor który przysedł do naprawy był bardzo w czerwonych kolorach i chciałem klientowi poprawić. Przez co mi się wiązanka trafiła od klienta który twierdził że kiedyś to on miał piękne...
Jest zrobiona wycięcie pod drzwiami, ale nie mierzyłem. Klient twierdzi, że 4 lata było ok z tym podgrzewaczem. Ten nieprawidłowy kolor płomienia jest nawet przy otwartym oknie i drzwiach. Jak pisałem, po włożeniu zapalonego papieru do otworu kominowego w ścianie, widać, że jest ciąg w odpowiednim kierunku. Zwykły gaz ziemny E, mazowieckie. Gdyby pracował...
Poszukuję schematu sterowania żaluzją dachu (dach szklany nie rozsuwany), pacjent Peugeot 308 2010rok 1,6 benzyna. Usterka jest następująca: nie działa żaluzja dachu, oraz szyba od strony pasażera, ale z poziomu drzwi kierowcy działają wszystkie szyby, ta od pasażera też. Klient twierdzi, że żaluzja i prawa szyba przestały działać jednocześnie. Mam...
To ja już sam to przeczytałem. Chodzi mi o doświadczenie ponieważ klient twierdzi, że mu odtwarzał płyty HDR i nagle przestał. A pytałem się o naprawę w autoryzowanym serwisie Yamahy to nic nie odpisali, że nie odczytuje płyt hdr.
Jeśli nie sprawdzałeś fona w momencie przyjmowania go to masz problem. Jeśli ktoś ma uszkodzony telefon to robi się to tak: Wgrywa się jakiś soft bez polaka i zakłada się simlocka na zagraniczną sieć. Szuka się naiwnego serwisanta, który zaczyna robić telefon, bez sprawdzania go. Po skończonej robocie telefon jest uszkodzony, a klient twierdzi, że telefon...
Obserwuj ludka. Z pewnością będzie ob.srany na wizycie. Bo to nie jest serwisant, tylko ludek, który udaje, że coś wie. I co, ludek dał radę? No nie dał rady i o.b.srany był na wizycie u klienta, twierdząc, że coś pierwszy raz widzi w życiu na oczy.
Najpierw rzetelna diagnoza czy to na pewno łożysko. Nieraz klient twierdził, że łożyska do wymiany, a wystarczyło fiszbinę wyjąć.
Temperaturę mierzy się termometrem. Programy jedynie interpretują wskazania czujników, które same w sobie nie są zbyt dokładnie. Dlatego czujniki próbkują z jakąś częstotliwością i jako wynik podaje się średnią z serii pomiarów. Różnice na poziomie +/- 2 stopni jak najbardziej możesz zrzucić na dokładność czujników, zaś całą resztę - na sposób interpretacji...
Witam .Mercedes w211 po wymianie dyferencjału na inny używany skrzynia automatyczna przełącza tylko do trzeciego biegu . Klient twierdzi że przed wymianą skrzynia normalnie chodziła. Most stary o numerze A2113510405 a nowy A21135100305. Błąd w skrzyni p2562.
Czujki odpięte wcześniej ponieważ ktoś zdewastował. To nie N tylko przewód z kasety domofonu do otwierania bramy. Ze stopu wzięty - do odbiornika radiowego. Klient twierdzi że cały czas działała i stało się tak w nocy.
Witam serdecznie. Mam następujący problem. Passat B6 2006r. 2.0 TDI 140KM silnik BKP SIMENS. Auto przyjechało do mnie na sznurku. Sprawdziłem wtryski okazało się że jeden jest walnięty. Miałem komplet z innego silnika po 30tyś włożyłem. Auto odpaliło od tyknięcia. Rozgrzałem auto do 90stopni wszystko pięknie wkręca się na obroty równiutko pracuje. Zgasiłem...
Nie znam Twoich manualnych umiejętności a już różne "cuda" widziałem, a jeszcze lepsze jest to jak klient twierdzi że on nic nie robił. 😀
Witam, trzy tygodnie temu wymieniałem matrycę klientowi na nową po tym czasie klient przyszedł z wadą na matrycy. Gwarant od którego zakupiłem matryce upiera się, że jest uszkodzenie mechaniczne i odmówił wymiany matrycy. Proszę o opinię w tej sprawie. Czy sprzedający ma rację. Klient twierdzi, że uszkodzenie powstało z dnia na dzień samoistnie.
W momencie zasysania próżnia chyba wytwarza się poprawna, tzn. wskazówka wakuometru (który notabene również był wymieniany) dochodzi do końca skali. Na początku cyklu zgrzewania następuje lekki spadek podciśnienia, klient twierdzi, że wcześniej się tak nie działo natomiast po rozmowie z Panem z serwisu Stalgastu dowiedziałem się, że to całkiem normalne...
Przyłączam się do tematu. Co więcej, niektórzy twierdzą, że z nimi rozmawiałem. Przesyłają zrzut ekranu, że była próba połączenia telefonicznego z mojego numeru. Operator twierdzi, że faktycznie nie dzwoniłem i nie było prób połączenia z numerami , które do mnie oddzwaniają. Jeden z klientów twierdził, że go naciągałem na bitcoiny i miałem "wschodni"...
Klient twierdzi, że telefon stracił zasięg sam z siebie, stan techniczny idealny, sprawdziłem konektory, podmieniłem dolną płytkę, soft oraz IMEI nie budzą zastrzeżeń. Czasem na małą chwilkę wskoczy zasięg, ale zaraz jest brak i przekreślone kółeczko. Ma ktoś jakiś pomysł? Telefon kupiony w wolnej sprzedaży chyba we Francji, więc blokad żadnych nie...
Poszukuję pliku aktualizacji z USB do odbiornika jak w temacie. TV po podłączeniu do sieci wyświetla jasne białe tło i tyle. Klient twierdzi, że uszkodzenie powstało przy próbie aktualizacji online.
A klawiatura lokalna jest w porządku? Też o tym myślałem, ale jest na jednej płytce z odbiornikiem IR i tylko jeden kabelek, po odłączeniu na działającym, też przewija. Muszę znaleźć kabelki od niej i rozłączyć. Klient twierdzi, że stało to się po awarii zasilania w sieci. Znalazłem kabelek od klawiatury, po odłączeniu dalej to samo, na odłączonym...
Klient twierdzi,że tylko serwis świeci i nic nie robi.
Dzięki za szybką odpowiedz klient twierdzi,że w poprzednim warsztacie odpalali go awaryjnie Dodano po 1 Zamykam temat stacyjka do wymiany
Klient twierdzi że tak ale w 100% nie jest pewien.
Klient twierdzi, że wyciągnał tylko sterownik by podstawić do innego samochodu i jak wezucił go z powrotem to już nie odpalał. DOpisz sterownik na nowo. Swoją drogą baaardzo mądre posunięcie, wpinać ecu w obcy pojazd, przeciez to na 100% pewne że nie odpali.
Bo ta pompka to raczej od pieca jest a nie od grzania. Jakoś nie wierzę że wymiana tej pompki pomoże. Mój klient twierdził że ta pompka nigdy mu nie działała odkąd kupił to auto i było wszystko dobrze.
Klient twierdzi że sprzęt jest 4-ro letni.
Klient twierdzi, że najpierw pojawił się błąd F21, a następnie po próbach włączenia F63. Na każdym programie to samo. Płytka wygląda ok. Faktycznie problem z procesorem? Kable są ok.
Witam. Mam ten sam problem, rezystor również już był dolutowany ale klient twierdzi że tv nigdy wcześniej nie był w serwisie. Czy udał Ci się rozwiązać problem?
Ale klient twierdzi , że przedtem tego nie było !
Powtarzam to co napisałem 4 lata temu, wyjeździłem ponad 35l takiego mixa,klient twierdził, że miał rezerwę i zalał diesla benzyną, to było jakieś 10l ropy na 40l benzyny.Zimny silnik odpalał normalnie tylko puszczał na początku niebieskiego dyma,po wyjeżdżeniu tego paliwa miałem w silniku prawie 2 litry oleju więcej, oleju przybyło tylko w tym jednym...
Klient twierdzi, że po wymianie czytnika sim, czujnik faktycznie delikatnie odstaje
Witam, trafił na stół zabytek lumia 520 na wymiane wlacznika-standard, po wymianie telefon włacza się, komputer wykrywa, natomiast brak obrazu, niestety przed naprawą niesprawdzane czy działa, klient twierdzi ze wszystko dzialało, jakaś solucja? cokolwiek bo niemałe przepychanki z klientem.
tryb testowy. Powinny pojawiać się 0 ale z opisów wynika, że na klimie i tak mi klient twierdził zanim wyklepał
Witam. Klient twierdzi, że ze wszystkich jednak ja nigdy nie widziałem żeby tak było. Zawsze kiedy przyjeżdżałem do tego zawieszenia to urządzenie stało po puszczeniu dokumentów zawsze z tego samego komputera. Nie mogę dać jednak 100 % pewności bo skoro klient twierdzi, że dzieje się tak ze wszystkich to może tak być ale nie musi. Jak powinienem postępować...
Cena pracy programisty PLC waha się od 50zł do 150zł na godzinę (netto). Ta dolna granica tyczy się raczej dużych projektów, gdzie jest dużo godzin na próby, poprawki itp bo łączna kwota i tak często wprawia klienta w osłupienie. Wyższe stawki tyczą się raczej drobnych przeróbek, gdzie robisz coś dwie godziny a tak naprawdę przeprogramowujesz cała linie...
Tak Elektronika jest Ok Klient twierdzi ze po probie przestrojenia jest taki "skopany"
Sprawdzilem-ok!Klient twierdzi ze to bylo od nowego tylko teraz czesciej.
Koledzy ja mam taki sam przypadek ale w modelu 1922 z roku 1999. Zgasły klientowi wszystkie kontrolki i wskaźniki. Ale spalona była ścieżka masowa do obrotomierza, miał ktoś taki przypadek. naprawiłem ja ale klient twierdzi że nadal beka. - myślę że dobrze sprawdził bezpieczniki. Ma ktoś schemat podłączenia tego licznika aby go zasilić na stole ?
Klient twierdzi, że wcześniej było dobrze. Pierwsza zasada! Nigdy nie ufaj klientowi.
klient twierdzi ze sam sie zaczal wylaczac a imei zgadza sie.
Mam takiego fona z USA usunołem mu simlocka i fonek ciągle szuka sieci, a klient twierdzi że normalnie logował się na karcie z USA, nie mogłem tego sprawdzić bo nie miałem tej karty a teraz szuka sieci i nic więcej. Tylko czy to jest trójzakresowy fon i czy powinien działać na naszych zakresach? Prosze o odpowiedź bo klient twierdzi że to ja mu popsułem...
Udało mi się znaleźć całą płytę główną w dobrej cenie, a klient twierdził że miał jeszcze jakieś problemy ze ściszającym się głosem więc wymieniłem całą płytę i TV działa.
No właśnie klient twierdzi, że nic się nie dzieje, a problem w tym, że sam nie wiem co się powinno "zadziać"...czy to tylko elektryczne, czy to jakieś webasto i powinno dymić gdzieś... Rano będę walczył...
Klient twierdzi, że przez 4 lata był tam zegar.
Cześć, potwierdzam co napisał Kolega bhtom, mam identyczne doświadczenia z branży, przyjeżdżamy na wizję lokalną, klient twierdzi, że ma okablowanie (elektryk zrobił :) ) A na miejscu okazuje się, że przewody wypuszczone w nieodpowiednich miejscach i na dodatek kładzione w ring a nie w gwiazdę :) Miało być tanio a wyszło jak zwykle.
Czyściłem, klient twierdzi, że nie upadło, ale konsoli używały dzieci, więc różnie to mogło być...
Ja myślę, że jednak fachowiec powinien wyraźnie informować klienta o cenniku usług: Cena za usługę w przypadku: Gdy klient patrzy na ręce +50% ceny normalnej usługi. Gdy klient patrzy i komentuje +100% ceny normalnej usługi. Gdy klient patrzy, komentuje i twierdzi że wie lepiej +200% ceny normalnej usługi. Gdy klient patrzy, komentuje, twierdzi, że...
Zna ktoś procedure kodowania immo po rozłączonym aku(kilka dni).Ta z autodaty nie działa. Klient twierdzi,ze przedtem pilot normalnie działa. Auta nie idzie uruchomić rozrusznik nie kręci i dioda cały czas po zapłonie się świeci.
Klient twierdzi że nigdy nie wpisywał żadnego kodu.Może ten telewizor ma pin fabryczny, chociaż to mało prawdopodobne. Aha! W instrukcji obsługi jest wzmianka o pinie ale nigdzie nie jest napisane jaki to pin.
Oprócz tego układu najpewniej szlag trafił rezystancję. Sam LNK przy uszkodzeniach raczej dawał by inne objawy. Sprawdź najpierw to mruganie, później będziemy myśleć, ile to razy klient twierdził ze mruga bez końca a mrugała sekwencją, albo na odwrót :)
Czujnik wału, sterownik lub złącza, kable elektryczne. Napewno ten samochód przejchał te 10km czy tak klient twierdzi?
Dodam jeszcze informację, że było wymieniane podświetlanie matrycy i klient twierdzi że przed uszkodzeniem podświetlenia nie było takiego czegoś. Zauważyłem, że kawałek prawej dolnej części matrycy jest wykruszony, ale nie wydaje mi się żeby miało to jakieś znaczenie.
windows twierdzić oryginalny licznik klient ipsec klient
wymiana kopułki radio baterie odczyt eeprom baterii
izopropanol termopasty amica daw7123dcb
Copal GG2930 220V 15mA – ile obrotów na minutę wykonuje ośka przekładni zegara klapkowego? SEAT Leon rear centre brake light not working – LED module, fuse, wiring, Hella/Valeo options