oprócz wentylatora musi być sprawdzonych jeszcze kilka detali : ilość czynnika,układ przekaźników,bezpieczniki,czujnik ciśnienia. A do tego masa złączy,elektryk schemat miernik-niestety
No to na razie wiem jak to działa... Problem gdzie TO się znajduje w NUBIRZE .....?
Znowu ciekawostka jakaś. Od kiedy to w trakcie odpalania silnika sprzęgło klimatyzacji jest "włączone"? sylbass - możesz coś więcej na ten temat napisać?
Witam. Mam problemik z klimą manualną - nie włącza się. Dziwne dziwy się dzieją. Więc tak - po włączeniu przycisku AC powinien załapać przekaźnik i powinna zasprzęglić się sprężarka. Problem w tym, że się nie zasprzęgla. Dioda na panelu ogrzewania oczywiście się zaświeca, a na tej białej kostce z tyłu panelu, jest plus na pinie, na którym wychodzi sterowanie...
Czy nie powinno być tak, że w takim momencie kontrola przełącznika nie powinna się świecić skoro klimatyzacja nie działa?
ok posprawdzam :)
Stan na HP to było 15 Bar a na LP 7-8 Bar .
zastanawiam sie nad czujnikiem prędkości :) To jeszcze powietrze w kołach sprawdź
Moduł komunikuje się z autem za pomocą ALDL z komputerem PC wyposażonym w odpowiednie oprogramowanie oraz port RS232. Do modułu wykorzystano układ MAX232. Można wiedzieć jakie to oprogramowanie, czy jest ogólnodostępne i czy da się sprawdzić np. klimatyzację w Nubirze ? Pozdrawiam George2002
Szukałbym xantii z silnikiem 1,8-2,0 + gaz lub 1,9-2,1 TD. Mocna blacha, hydro wcale nie awaryjne, a czesci tanie , tylko trzeba mieć kumatego mechaniora, który ma pojęcie o tym aucie. Samochody te robią bardzo duże przebiegi jak ktoś wie co i jak wymieniać na czas. Tylko po golfie to może być "za trudne" auto. Nastepne tanie i w miarę dobre auto to...
Z aut tzw. "rodzinnych" w miarę dobrze wyposażonych poza wymienionymi polecam kia carens 1,8- 2,0 w benzynie, nubira II w kombi, jak komuś nie przeszkadza wygląd w środku to nawet i multipla. Auto rodzinne powinno mieć klimatyzację ( sprawna i nie zagrzybioną) mieć troche więcej przestrzeni ( niz np fabia) na tylnych fotelach i spory bagażnik. Za 10...
Witam Jestem na etapie poszukiwania nowego samochodu. Budżet to 10 tys. max 13tys. W tym budżecie oczekuję: -klimatyzacja -htb, kombi, van -prosta konstrukcja (samodzielne naprawy) -będzie holować przyczepę niewiadów -wiadomo niskie koszty utrzymania i niezawodność -silnik musi lubić gazorek LPG W tej cenie upatrzyłem sobie: Skodę Octavię kombi z silnikiem...
Witam W załączeniu umieściłem materiał, dotyczący diagnozowania klimatyzacji samochodowej we własnym zakresie. Ja akurat bawiłem się z klimą w Lanosie ale najprawdopodobniej podobnie jest to rozwiązane w innych "prostych" samochodach. W materiale umieściłem: moje pomiary, uwagi i przemyślenia oraz to co udało mi się znaleźć w necie. Jest to kompendium...
Faktycznie, w aucie może nie być głośniczków, szczególnie jeśli to używka (czasem aż dziw bierze co ludzie potrafią z auta wymontować: miałem kiedys pacjentkę, która chciała abym przemontował jej klimatyzację z vectry do mercedesa vito :D ). Inną przyczyną może być uszkodzenie któregoś z głośników lub zwarcie do masy, wtedy radio też milczy. Jedynie...
Witam, mam taki problem... pojechałem do pewnych "specjalistów" napełnić klimatyzację, niestety gdy okazało się że po napełnieniu klimy sprężarka nie załącza, zaczeli ją spinać na krótko, niestety nie odłączając od instalacji... Poniej jeszcze kombinowali po odłączeniu sprezarki od kostki, przekładali przekazniki... Rezultat: check engin i 2500 na wolnych...
zNAJDZ SOBIE KSIĄZKE OD NUBIRY TAM JEST WSZYSTKO BO SILNIK JEST IDENTYCZNY
Kody błędów odczytasz przy pomocy spinacza biurowego. Komputer nie potrzebny. Jeśli masz złącze obd mostkujesz 5 i 6 jeśli 12-to pinowe to A i B. Włączasz zapłon i liczysz błyski lampki "check" Błąd 12 możesz pominąć. Jest standardowy. ;) "...Mignięcia checka sygnalizują kody: mignięcie przerwa, mignięcie długa przerwa -pierwsza cyfra 2, ilość dlaszych...
Nie, malutkie cyfry zaraz obok wychodzącego przewodu z wtyczki, przynajmniej je miałem w koreańskiej nubirze. Polski wypust to szczerze pisząc, nie wiem.
Witam. Ostatnio zaobserwowałem dziwną rzecz w moim chevrolecie nubira III ze skrzynią ZF 4HP16. Jadę prostą drogą powyżej 80 km/godz. spuszczam z gazu i auto zwalnia. Jak już zwolni do ok. 75 km/godz. co odpowiada ok. 1700 obr/min. to nagle obroty spadają do 1000 i po chwili znów jest 1700, 2-3 sekundy i sytuacja się powtarza. Tak 3-5 razy aż prędkość...
Jeszcze wczoraj działała, dziś już nie wstała. Ciśienie jest, bo się włączają wentylatory. Spalił się bezpiecznik sprzęgła sprężarki, po wymianie pali się w pół sekundy. Tak samo większy bezpiecznik też się jara. Zmierzyłem omomierzem, jest 0,5 ohm na sprzęgle klimy pomiędzy stykami (a pewnie to opór kabla omomierza głównie). Podobnie pomiędzy stykami...
nubira bezpiecznik sterownik nubira daewoo nubira
dolna grzałka przypala skrętka połączenie komputerów zmiana polaryzacji zasilania
Schemat gniazda zdalnego sterowania spawarki Merkle TIG Koszt przewinięcia transformatora - czynniki i ceny