Wał nie jest ugięty. Iskra musi być w odpowiednim momencie w cyklu sprężania. Świeca jest sucha czy mokra.
Nóż działa jak koło zamachowe, ZAWSZE zerwie wpust bez noża! Mocniej dokręć nakrętkę na kole magnesowym, ma być ok 74 Nm. Ten silnik nie ma 6,5KM, raczej 3,5 ;)
ścięty klin na kole magnesowym.
Albo brak kompresji, albo zerwany klin na kole magnesowym. Gaźnik wyczyszczony?
Po pierwsze. Benzyna dociera do cylindra?? Świeca mokra??? Po drugie zobacz czy nie jest ścięty klin na kole magnesowym. Odkrec nakrętkę i zobacz.
Do sprawdzenia cylinder i tłok, pod względem zatarcia. Klin na kole magnesowym, tez.
B&S 650E Series. Odrazu po odpaleniu strzela w tłumik :/ problem rozwiązany?
Świeca nie jest przypadkiem zalana? Odkręć świece weź pilarkę do góry nogami i poruszaj rozrusznikiem. Podmień też inną świece i próbuj czasem iskra zanika po wkręceniu, ewentualnie sprawdź klin na kole magnesowym.
Zasadniczo chodzi o to, że klin w Twojej maszynie przenosi siły ścinające a przecież nie powinien. Normalnie to on służy do dokładnego ustalenia pozycji koła zamachowego. Tam powinno być tak, że dokładnie dopasowane stożki: na końcu wału oraz stożek w kole zamachowym, o odpowiednio dobranym zbiegu zaciskają się pod siłą wynikającą z dociągnięcia nakrętką...
Sprawdź, czy klin w kole magnesowym nie jest ścięty. Jak będziesz pewny, że klin nie został ścięty (objawia się to przestawieniem zapłonu), to sprawdź luzy zaworowe i daj na próbę 0,10 na zaworze ssącym i 0,15 na wydechowym. Możesz podmienić też cewkę WN.
Klin to zabezpieczenie. nie wypisuj bzdur, dzieci to czytają. Ten klin tylko ustala pozycje magneta. Jak ktoś tego nie rozumie, to jest sytuacja jak tutaj.
Nie odpalałeś przypadkiem bez założonego noża, jeżeli tak to sprawdź klin koła magnesowego
Sprawdź jeszcze to: urwany klin na kole magnesowym.
To jest dwusuw? Iskra jest, ale czy wtedy kiedy powinna? Sprawdź klin koła magnesowego. Po próbie uruchomienia, świeca jest zalana?
czy jednak klin koła magnesowego. Od tego zacznij. Kolejny krok, to druga strona wału korbowego jak i on sam. Co napędza ten silnik?
Regulator jest na pewno. To nie jest kosiarka z lat 80-tych, gdzie była dźwignia gazu przy kierownicy. Skoro przepustnica na zgaszonym silniku jest i tak otwarta, paliwo dochodzi, to istnieje opcja, że ścięło klin na kole magnesowym, rozrząd raczej się nie przestawił. Widziałem również przypadek, w którym ukręci się wałek rozrządu. Mogło jeszcze wydmuchać...
Przy uderzeniu często ścina klin na kole magnesowym.
Do sprawdzenia (wymiana na inną) świeca, membrany w gaźniku, klin koła magnesowego, fajka świecy. Kompresji nie sprawdza się palcem, powinno być ponad 7 atm.
Może klin na kole magnesowym jest obcięty? Wtedy zapłon będzie przestawiony i może strzelać w wydech albo gaźnik. Nóż jest założony przy próbie odpalenia?
Mieszanka paliwa z olejem może stać maksymalnie dwa miesiące, używanie starszego paliwa, to najprostsza droga do zatarcia silnika. Pompka paliwa nie pompuje benzyny do gaźnika, tylko zasysa ją przez gaźnik i podaje na powrót do zbiornika. Jeżeli jest dobra kompresja i iskra, to gdy wstrzykniesz troszkę paliwa do cylindra, silnik musi, na moment, zapalić,...
Zobacz czy klin na kole magnesowym nie jest ścięty. Trzeba by sprawdzić kompresję,luzy zaworowe
Nie bardzo rozumiem, klin na kole magnesowym jest?
Podmień cewkę do sprawdzenia klin na kole magnesowym. Rozregulowywałeś pewnie regulator obrotów.
Sprawdź klin na kole magnesowym czy nie ścięty.
Nie ścieło klina na kole magnesowym? Możesz sprawdzić luzy na zworach. A dysza rozpylacza główna wyczyszczona i uszczelka oring dobry?
A klin na kole magnesowym cały? To wygląda jak problem po stronie zapłonu.
W starszej wersji silników 165 ccm firma As-Motor stosowała mechaniczny odprężnik. Był on wkręcany w cylinder od strony wydechu. Uruchamiany był on przy ciągnięciu za rozrusznik ręczny. Współczesne opisy tych silników nie podają informacji o odprężniku sugerując zastąpienie go systemem EasyStart w rozruszniku oraz zastosowaniem cyfrowej cewki zapłonowej....
Jak już wcześniej podano sprawdź, czy nie został ścięty klin na kole magnesowym. Aby się o tym przekonać musisz odkręcić nakrętkę mocującą koło magnesowe na osi silnika i wówczas będzie widoczny klin. Jeśli będzie on przesunięty względem rowka na osi, to musisz zdjąć koło magnesowe i założyć nowy klin, zwykle aluminiowy. Sprawdź przy okazji, czy nie...
Klin na kole magnesowym jest w dobrym stanie.
Witam. Sprawdź klin na kole magnesowym.
Sprawdź klin koła magnesowego czy nie ścięty
Nie wiem co jest powodem, że nie odpala. Tak jak opisałem, chodziła w porządku. ma około 7 lat. Podczas użytkowania szarpnęło i zgasła. szukając przyczyny znalazłem, że ścięty był klin. Teraz po wymianie klina nie wiem czy potrzebna jest jakaś dodatkowa regulacja zapłonu lub coś, po prostu założyłem klin, skręciłem i tak opisałem, odpaliła na kilkanaście...
Ale dlaczego jak odpali to chodzi normalnie a nieraz zachowuje się tak jak przy zerwanym klinie na kole magnesowym
Witam,mam problem z kosiarką Sabo . Przy odpalaniu strzela, kosiarka nie odpala . Gdy odkreciłem filtr powietrza z gaźnika wydostaje się ogień gdy ciągne za linke . Klin na kole magnesowym sprawdziłem i jest cały . Co może być jeszcze przyczyną ?
Na plaka zapala? Obroty masz na stałe ustalone bez regulacji. Nie zerwało klina na kole magnesowym? Po zimie paliła?
Zerwany klin na kole magnesowym.
Zdejmij szarpak i sprawdź czy nie ścięło klina na kole magnesowym.
Gdy będę miał cewkę, zmierzę rezystancję, ustawię szczelinę i zobaczymy, co będzie dalej. Może być problem z namagnesowaniem koła, tak jak wspominałeś, a może być też ścięty klin na kole magnesowym. Póki co można sobie gdybać, gdy nie ma się cewki. Dokładnie tak. Nie wiadomo nawet czy Twoje cewki to zintegrowany zapłon jak np. w kosach spalinowych,...
Klin nie ścięty na kole magnesowym?
Miał ktoś podobny problem? Tak. U mnie w moim przypadku ścięty był klin na kole magnesowym, na wale. Po wymianie klina wszystko wróciło do normy. Sprawdź jeszcze kompresję czy jest i napisz ile bar wynosi.
Kolego masz silnik 2T, więc sprawdź jakie ma ciśnienie w cylindrze, bo może np. uszkodzono pierścienie tłokowe (popękały przy składaniu). Sprawdź, czy podczas składania silnika założono klin dla koła magnesowego, bo ma to wpływ na ustawienie punktu zapłonu.
Iskara,paliwo i sprężanie. Zobacz czy nie ścięło klina na kole magnesowym.
Zerwany klin na kole magnesowym w związku z czym zbytnio wyprzedzony zapłon.
Traktorek z silnikiem tecumsech 135 Nie odpala nawet po wstrzyknięciu paliwa Oskara jest klin na kole magnesowym ok Proszę o pomoc
Może ścięło klin koła magnesowego.
Przy uderzeniach w krawężnik może uszkadzać się nóż, piasta noża, zerwanie klina na kole magnesowym, wygięcie wału pękniecie obudowy dolnej.
Przy okazji sprawdzenie klina na kole magnesowym też nie zaszkodzi.
Zobacz czy klin na kole magnesowym nie jest ścięty. Może być też świeca lub dużo nagaru.
Klin na kole magnesowym został sprawdzony?
Co można regenerować przy gaźniku WSK 125?. Tak z ciekawości ile zapłaciłeś?. Ale jak ładnie nazywa się. Wracając do tematu. Paliwo (brak), ścięty klin na kole magnesowym...
Sprawdź rozrząd i czy nie ucieło ci klina na kole magnesowym może iskra jest ale nie w tym miejscu co ma być.
Masz kolego rację. Uszkodziłem klin na kole magnesowym. Czyli z deszczu pod rynnę. Nawet jeśli ustawiam koło magnesowe tym miejscem gdzie był klin na wcięciu w wale i tak nic się nie dzieje. Co mam dalej robić?
Mógł się ściąć klin w kole magnesowym lub uszkodzić cewka innej możliwości zmiany kąta nie ma.
Jednak sprawa nie była rozwiązana. Na rozwiązanie naprowadził mnie serwisant. Uderzenie noża w twardy element powoduje zgniecenie klina koła magnesowego i tym samym przestawienie zapłonu, co powoduje nierówną pracę silnika. Dorobiłem ściągacz, bo koło delikatne. Wymieniłem klin (chyba aluminiowy) i jak ręką odjął.
Zobacz iskrę na samym kablu. Bez świecy i kapturka. Iskra powinna przeskakiwać co najmniej z centymetra do masy. Druga sprawa to sprawdź czy nie ścięło klina na kole magnesowym.
Pewnie ścięty klin na wale ustalający położenie koła magnesowego.
Kosiarka spalinowa Lider zGK48N4W1 silnikiem OHV - nie można pociągnąć sznurkiem rozrusznika. Wyrywa z rąk sznurek. Klin na kole magnesowym jest dobry, nóż jest dokręcony. Co może być przyczyną?
Kolego po kolizji kosiarki z pniem i uszkodzeniu noża, raczej jest pewne, iż uszkodziłeś jeszcze coś więcej. W szczególności sprawdź, czy wał nie został skrzywiony. Sprawdź też, czy klin na kole magnesowym nie został ścięty, bo "strzały w gaźnik" świadczą o rozregulowaniu zapłonu. Dużo informacji i materiałów poglądowych znajdziesz na ten temat w internecie.
Problemem okazał się klin koła magnesowego uszkodzenie praktycznie nie zauważalne. Po wymianie klina pilarka zaczęła pracować normalnie
Wymienić trzeba klin na kole magnesowym, bo po uderzeniu w kamień ma on zostać ścięty - u Ciebie tylko przestawił się zapłon (stąd brak mocy - klin nie został całkiem ścięty, ale oberwał). Klin kosztuje zazwyczaj <10zł.
Po wymianie cewki może powinienem wymienić świece. Czy do danej cewki powinna być odpowiednia świeca, czy jest taka zależność? Jutro sprawdzę czy się nie oberwał klin na kole magnesowym, ale to wątpliwe.
Mówisz o klinie na kole magnesowym? Spróbuj punktakiem, uderzając w jeden z jego boków tak aby się wyślizgnął z rowka . Powodzenia.
Dźwigienka jest ok. Po rozkręceniu uwidocznił się ścięty klin koła magnesowego. Wymiana klina może usunąć usterkę? Jak zdemontować koło magnesowe bez uszkodzenia go? Przekręciło się ono o 180 stopni względem miejsca w którym powinno się znajdować. Proszę o odp.
Po uderzeniu najprawdopodobniej obcięty, uszkodzony klin na kole magnesowym. Dlatego ciężko odpala i słabo wchodzi na obroty bo zapłon "nie jest w punkcie" z powodu przestawienia koła zamachowego na klinie.
Temat rozwiązany- ścięty klin koła magnesowego powodował problemy z iskrą. Po ponownym montażu skuter odpalił. Temat do zamknięcia. Dziękuję za wsparcie.
Możesz mieć problem z zapłonem, zerwany klin na kole magnesowym. Sprawdź układ zapłonowy.
Było już tyle razy opisywane. Najpierw sprawdź klin koła magnesowego.
Kosiarka działała bez regulatora, niestety spotkała się z pniem... Skrzywiono wał i zerwało klin na kole magnesowym. Zakończyła swój zywot na zlomie. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi, pozdrawiam.
A ja odpaliłem za pierwszym pociągnięciem i ścięło klin na kole magnesowym a widziałem przypadek jak rozleciał się korbowód. Kolega Rycho mnie uprzedził :)
No to jeszcze ta nieszczęsna cewka i koło magnesowe odpowiednio wyregulować. A jak wygląda tam sprawa klina na kole magnesowym? W takich sprzętach jak się klin zerwie to przestawia zapłon. A sam klin jest zazwyczaj bardzo delikatny. Na 1 fotce masz gumową uszczelkę do silnika - duża to od mieszanki na gaźnik ale są jeszcze 2 - jedna z nich na pewno...
A iskra w ogóle jest? Nie uszkodziłeś przypadkiem klina koła magnesowego?
Zawory masz ustawione? Klin koła magnesowego w porządku?
Sprawdź może najpierw obecność iskry na świecy w GPZ. Oczywiście - mógł zostać zcięty klin na kole magnesowym blokadą wydechu - wszystkie objawy na to wskazują.
Kolego tak jak piszą sprawdź klin pod kołem magnesowym tzw. magneto.
może jeszcze być ścięty klin na kole magnesowym, a co do ssania to od razu trzeba wyłączyć a nie czekać aż się zagrzeje
Klin koła magnesowego nie jest uszkodzony?
Klin na kole magnesowym jest ok, po zdjęciach widać że nie został ścięty i rowki na klin są na przeciwko siebie czyli jest dobrze, sprawdziłbym jeszcze luz zaworowy, pokrywę zaworków masz w okolicach gaźnika.
Na 99% będzie ściety klin na kole magnesowym, a co za tym idzie jest przestawiony zapłon. Przy okazji trzeba sprawdzic czy nie skrzywił sie wał i nóż, sprawdzic stan piasty noża.
Jeśli ciężko pali i kicha to stawiam na zerwany klin aluminiowy na kole magnesowym.
Jesteś pewien,że kompresja jest dobra? Wymieniłeś też pierścienie? Dziwi mnie, że nie odpaliła nawet po wlaniu paliwa do cylindra. Sprawdź odległość modułu zapłonowego od koła magnesowego. Możliwe też,że ścięło klin na kole magnesowym. Będzie iskra ale zapłon następuje w innym położeniu tłoka.
Witam jeszcze raz nóz założony i sytuacja się powtarza- kosiarka przez moment chce zapalić a później znowu wyrywa rączke szarpaka czy ktoś ma jakiś pomysł na te bestie? klin na kole magnesowym jest na pewno dobry :cry:
Ten silnik nie może być przewracany na bok gdy jest w nim olej, poza tym do pracy musi być założony nóż, który pełni role dodatkowego koła zamachowego, ewentualnie założone ciężkie koło magnesowe. Bez tego przy odpalaniu , w najlepszym przypadku, zerwie klin na kole magnesowym, a może tez urwać korbowód.
Zabezpieczenie, czyli klin koła magnesowego Daj zdjęcie tego koła, co tam namodziłeś.
Czy podczas składania silnika poprawnie ustawiono rozrząd, czy klin koła magnesowego został założony a może został już ścięty. Gaźnik do regulacji, może uboga mieszanka Rozrząd ok,klin sprawdzałem jest,gaźnik jest ok,świeca ładnie wypalona. Przy większych silnikach Briggsa może większy luz,się ustawia???
Kolego jak rozbierałem silnik to opisywałem jakie problemy mogą spotkać chińczyka. U mnie np.wyskoczył simering od strony koła magnesowego i to koło ładnie go oszlifowało ale nie stracił kompresji. Może u ciebie stracił kompresje jeśli stało się to samo. Klin od koła magnesowego. Może Ci go ściekło i się koło przestawiło. Wtedy nie odpalisz silnika....
Może zadam głupie pytanie, ale pod wyłącznikiem jest dźwignia ssania i przed zapaleniem zimnego silnika trzeba ją przesunąć w lewo. Zrobiłeś to? W tym silniku niema regulacji zapłonu. Możliwość przestawienia zapłonu to zerwany klin na kole magnesowym.. Spróbuj zmienić świecę.
klin koła magnesowego.
No jesli próbowałes wlewajac paliwo bezpośrednio do cylindra i nie odpala to musi być coś z zapłonem nie tak. Spróbuj jutro tego co pisałem czyli albo przyśpieszyć albo opóźnić zapłon .Zakładam że nie zgubiłeś klina od tego koła magnesowego..???
Taki jest urok tanich kos i pilarek, najlepiej nadają się do zszargania zdrowia i nerwów. Napisz, czy sprawdziłeś cokolwiek. Mam na myśli regulację gaźnika, świecę, iskrę, klin koła magnesowego. Silnik ma sprężanie, albo go niema, na pewno nie jest ono zbyt duże. Nie bardzo rozumiem co masz na myśli, pisząc o łapaniu linki rozrusznika.
Jesteś pewien, że taki ma być luz zaworowy tj. czy wynika to z instrukcji pojazdu. Jeśli masz "wprawne oko", to może bez zdejmowania koła magnesowego uda się ustalić, czy klin jest ścięty. Porównaj wycięcia w wale na klin i w kole magnesowym tj. czy jest przesunięcie między nimi.
Klin koła magnesowego, najprawdopodobniej, a co z kompresją? Może gaźnik lub pompka paliwa, zalewają świece? Uszczelka pod głowicą???
Na początek regulacja zaworów, oraz sprawdzenie klina pod kołem magnesowym.
Czy używałeś do koszenia metalowego noża? czy kosisz wyłącznie żyłką? podczas koszenia "blachą" uderzenie np w korzeń kamień, gałąź może powodować nagłe zatrzymanie wału, a w konsekwencji zerwanie klina na kole magnesowym i przestawienie zapłonu. Nie odpowiedziałeś również jak zachowuje się ręczna pompka paliwa, o ile jest w tym modelu.
Witam, podczas naprawy silnika briggs okazało się, że nie był dany oryginalny klin na kole zamachowym. Niestety, z mojej winy został zerwany i w tej chwili zakładając koło na wałek jest wyczuwalny bardzo duży luz (bez klina) na kole magnesowym, przy wcięciu na klin widać uszczerbek, tak samo na wale, w miejscu wycięcia na klin widać ze jest rozszerzony....
Witam , Romek jedna moja taka mała sugestia , jeśli jest iskra ok. kondensator wymieniony , to trzeba sprawdzic czy nie jest ścięty klin na kole magnesowym . Miałem dwa razy taki przypadek. Pozdrawiam Włodek
Pewnie zatarta, odkręć tłumik i zerknij na tłok. Sprawdź klin koła magnesowego.
Witam wszystkich. Pragnę poinformować szanownych forumowiczów, że silnik jest już na chodzie. Przyczyną był zerwany tzn. ścięty klin na kole magnesowym. Sam powinienem się zlinczować za nie sprawdzenie tego w pierwszej kolejności. A zawór był skracany poprzez szlifowanie końcówki trzonka, tam gdzie styka się z popychaczem a potem napawany elektrodą,...
Skoro wibruje to znaczy że albo masz wyjątkowo niewyważony nóż lub co bardziej prawdopodobne krzywy wał. Odpalając bez noża będzie odbijać bo brakuje mu koła zamachowego. Poza tym sprawdź jeszcze raz ten klin na kole magnesowym. Tu niema więcej możliwości no chyba że jakiś geniusz coś zmajstrował.
Coś mi się wydaje że ten zapłon nie jest dobrze ustawiony. Klin, koła magnesowego, nie jest uszkodzony?
Witam. Kosa raz pali a raz nie, czesto przy próbie pociągniecia za sznurek blokuje się. Bez świecy ok. Poczytałem już trochę, wiem że wszystko wskazuje na przedstawiony zapłon, i zerwane klin koła magnesowego. Rozebralem ale niestety klin jest ok, koło na swoim miejscu. I co dalej nie wiem. Może cewka? Czy to może koło magnesowe może być przytarte nierownomiernie...
odpowietrzenie pompki lodówka panel sterować zatarty silnik naprawa
żelazko brudzi klimatyzator galanzu
Czy usunięcie sprężyn z magnetofonu poprawia działanie? Specyfikacja diody C30Coh - jak zidentyfikować?