pytanie czy to immo nie pozwala przekręcić klucza Tak, nie rozpoznaje kluczyka i nie przekręcisz go. Inna kwestia, z jakiego powodu.
Zupełnie prosta sprawa. Tą przednią część kierownicy (klakson) lekkim szarpnięciem wyjmujesz i odczepiasz konektorek. Bierzesz klucz sztorcowy chyba 24 i trzymając kierownicę odkręcasz nakrętkę. Wyjmujesz do siebie kierownicę i ją przestawiasz, aby było dobrze. Potem dogrze dokręć nakrętkę 24 i wciśnij konektorek a potem klakson. I to wszystko...
Od bez mała 40 lat naprawiam rowery - wszelkiej maści - no może najmniej tych najnowszych, chyba że jakiś znajomy wpadnie aby mu coś pomóc, ale nigdy nie miałem potrzeby użycia klucza dynamometrycznego ani też nigdy nie udało mi się urwać żadnego gwintu. Onegdaj najgorsze kiedyś były gwinty na rzemieślniczo dorabiane kliny w korbach. Jednak dziś to...
Klucz M12 (coś jak torx, tylko 12 kątny), sterowanie z kierownicy idzie jedną taśmą razem z poduszką i klaksonem, nie ma problemu z demontażem
Jeżeli chcesz wymienić samą wkładkę elektryczną to: -odpinasz zacisk minus akumulatora -ściągasz oslonę kolumny-śruba na krzyżak,od dołu -odpinasz kable od przełączników -odkręcasz kolumnę kierownicy ( 4 nakrętki na klucz nasadowy 12mm).Uważać na plastikowe i gumowe dystanse-patrzec jak co szło!!! -notujesz gdzie idzą kable (30-czerwony,16 biały,15...
ODPALANIE : niektóre silniki XUD9TE na to cierpią robisz tak, przekręcasz zapłon-pali się kontrolka świec żarowych-kontrolka gaśnie- -czekasz do 15 powiedzmy sekund-i kręcisz rozrusznikiem,,musi palić Chodzi o to że po zgaśnięciu kontrolki świec ,świece nadal są podgrzewane trzeba dłużej poczekać niż wskazuje kontrolka;) PRZEGUB KOLUMNY: W zależności...
Przed wyjęciem kierownicy poluzuj tą "na górze kierownicy jest śruba sześciokątna pod klucz 13stkę", tylko jej całkiem nie wykręcaj tylko tak aby wystawała kilka milimetrów ponad kierownicę (kilka obrotów), potem jakimś młotkiem, najlepiej przez kawałek drewna aby nie uszkodzić i zdeformować śruby, należy ją poprostu delikatnie wbic do wnętrza kierownicy...
Wsadzasz w otwory styfta ( np śrubokręt T25) tak aby przesunąć takie zabezpieczenie druciane i poduszka odskoczy. Kierownica jest łapana nie nakrętką a śrubą na klucz wpustowy. Jest ona zawsze mocno dociągnięta i najlepiej ją odkręcać kluczem pneumatycznym, klub porządna grzechotka i gazrurka na niej. Były też ze śrubami na torxa T27, popatrz: http://motoallegro.pl/item1159480705_115...
Musisz poodginać te zabezpieczenia. Najlepiej weź śrubokręt ślusarski i młotek i je poodbijaj na płasko. Następnie normalny klucz nasadowy, sześciokątny, bo dwunastokątny może zjechac nakrętke na okrągło i odkręcasz.
Przy kluczu matce lampa od immo nie gaśnie co drugie przekręcenie na zapłon. Możliwe że poprzedni właściciel zgubił klucze. Wymieniono mu cały zestaw - zamki, stacyjka i jeden brązowy klucz + odtworzenie transpondera z zawartości immo. Zobacz czy puszki nikt nie lutował - na kolumnie kierownicy żółta lub czarna, idzie do niej kabelek od czytnika na...
u mnie w volvo s40 2.0d podobna syt wracam z zakupów wsiadam przekrecam klucz i zero reakcji zaplon nie wyswietlaja sie kontrolki zadne nic, nawet nie slychac jak elektromagnez zwalnia blokade, tylko błąd na kompie bład klucza ,czy cos podobnego, kierownica zablokowana i koniec zero reakcji na klucz, co moze byc przyczyna??
Trzeba sciagnac przycisk od klaksonu (to kolko czarne lub szare z logo FIAT) i tam jest nakretka . Bierzesz klucz nasadowy bodajrze 24 i odkrecasz normalnie. Pozniej naciskajac kolo kierownicy od spodu raz z prawej raz z lewej w kierunku "do siebie" sciagasz kierownice. Tylko trzeba troche sily urzyc zeby ja sciagnac. Chyba ze masz z airbagiem to troche...
W wersji z poduszką powietrzną trzeba odkręcić dwa wkręty imbusowe od tyłu kierownicy , w wersji bez poduszki chyba jest tak samo. W kierownicy od spodu są dwa otworki w które należy włożyć klucz imbusowy. Niestety nie pamiętam czy 6 lub mniejszy. A co się tyczy samego przełącznika , to dysponując lutownicą i mając trochę zacięcia do majsterkowania...
przy naciśnięciu zrywki na kierownicy oczywiście trzymam cały czas guzik i naciśnięciu zapłonu skuter odpala ale tylko wtedy jak trzymam ciągle starter rozrusznika jak puszczę guzik startera silnik od razu gaśnie To znaczy, że silnik pracuje tylko wtedy, jak go rozrusznik kręci? Jeśli musisz trzymać cały czas wciśniętą zrywkę, to znaczy, że jest ona...
Uszkodzony lub zanieczyszczony przełącznik zespolony. Mam lepsze jazdy przez zespolony w POLO. Wystarczy wyjąć klucz ze stacyjki, przestawić odpowiednio przełącznik wycieraczek, który wraz z załączonym wentylatorem w pozycji III i zapaleniu "długich" ciągnąc za przełącznik zapala kontrolki na desce, włącza wentylator i wycieraczki. Mam nowy ale nie...
308 HATCHBACK 5DRZW 1.6 THP 16v 150 BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model308 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11488 89 1 0852 Data Początku Gwarancji29.05.2008 NRE(homologacja)e2*2001/116*0362*00 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU308 TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA...
Cześć, poniżej rozkodowany VIN : Model308 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12497 89 1 0217 Data Początku Gwarancji01.03.2011 NRE(homologacja)e2*2001/116*0362*29 P4A9665526199 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU308 TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA NISKA SILNIKDIESEL...
Ten klucz to zwykla rura ponacinana.
Z autem będzie grubsza sprawa, komunikacji nie ma w ogóle z całym samochodem... pod nogami brakuje modułu... Czego brakuje, kessy ?. Nawet bez tego modułu samochód powinien autoryzować klucz poprzez stacyjkę, zwalniać blokadę kierownicy i włączać zapłon (linię 15). Jak masz ogólny problem z CAN w samochodzie i z niczym się nie da połączyć to po obu...
Witam problem z blokadą kierownicy i odcięciem zapłonu autko unieruchomione brak kontrolek po przekręceniu zapłonu rozwiązanie problemu . 1 . Podłączamy vcds otwieramy drzwi kierowcy ,wciskamy hamulec przekręcamy zapłon kontrolki się nie świecą ale uzyskamy połączenie z vcds 2. Wchodzimy w gr 5 czyli zezwolenie startu kasujemy błąd i po tej czynności...
Jak chcesz wyciągnąć całą stacyjkę to jest inna bajka... tu jest opis jak wyciągnąć wkład stacyjki, bo jak się zepsuje to nie ma potrzeby wyciągać całej, ale jak chcesz wyciągnąć to musisz zdobyć klucz torx 23 (chyba) tylko ten z dziurką na środku gwiazdki i jak ściągniesz kierownice to obok kolumny kierownicy (patrząc od strony kierownicy) zobaczysz...
A klucz (kartę) uch widzi , bo od tego trzeba zacząć że sprawdza klucz ,jako go widzi to załącza zasilanie na blokadę i testuje blokadę , jak ok, to ją puści i da zezwolenie na załączenie zapłonu . Nawet jak podasz zasilanie na blokadę nic to nie a ,bo nie zapyta się o nią jeśli inne parametry nie są spełnione .
Klucz wyjściowy to BTS5016SDA. Posiada on wyjście diagnostyczne umożliwiające pomiar prądu. Mikrokontroler może badać prąd pobierany przez grzałkę i w razie niezgodności (za niski lub za wysoki prąd) wyłączy wyjście ze względów bezpieczeństwa (uszkodzona grzałka może doprowadzić do pożaru, lub w tym przypadku poparzyć kierowcę co może doprowadzić do...
Stary ori klucz do kodować na nowo do auta i odpali.
Jestem zadowolony z: *bezawaryjność - ostatni rok to tylko wymiana paska no i trochę moich innowacji jak zmiana koła pasowego na mniejsze czy wymiana kierownicy po upadku, *osiągów - Vmax około 60km/h, średnie spalanie ostatnio wzrosło trochę ale zimno jest :D, ogółem koło 2l/100km. Ruszam z miejsca, wyprzedzam ciężarowe po starcie :D, *prostoty wykonania...
Czy na wyjęcie wkładki kluczyka ktoś ma magiczny sposób? Zdemontowałem cały element (alu-)żeliwny od blokady kierownicy (ten przykręcany na śruby ze zrywanymi łbami) i kombinuję z wkładaniem drucika obok dziurki na klucz, potem klucz i obracam kluczem albo najpierw obracam klucz potem wkładam drucik (obrócenie klucza możliwe tylko do pozycji odblokowania...
O jaki modół po kierownica chodzi ? bordnetz?a jesli wkładasz klucz w stacyjke i zapłon ci sie niezałacza to w niej moze lezec problem,wystepuje tam czesta i drobna usterka lecz bardzo kłopotliwa z objawami takimi jak piszesz.
Cześć, temat wciąż aktualny. Jeden kolega z forum Saabotage miał ten sam problem-, wymienił stacyjkę i pomogło. -Ja wymieniłem stacyjkę i nic to nie dało. Powiem krótko, opcji jest kilka-: 1. Włóż klucz do stacyjki, próbuj włączyć silnik, wyświetli się pewnie błąd blokady kierownicy. Wyciągnij bezpiecznik nr 2 ze skrzynki po prawej strony kierownicy...
jak naprawić stacyjke w volkswagenie golfie 3 1.9 tdi Cześć! Z przyjemnością pomogę Ci z naprawą stacyjki w Twoim Volkswagenie Golfie 3 1.9 TDI. Naprawa stacyjki może być nieco skomplikowana, ale postaram się wyjaśnić Ci to krok po kroku. Zacznijmy. 1. Diagnostyka problemu: Najpierw ważne jest, aby dokładnie zdiagnozować problem ze stacyjką. Czy kluczyk...
Witam. demontaż deski zaczynasz od demontażu schowka. radia itp. tunel środkowy ten od dźwigni zmiany biegów wyciągasz popielniczkę i zboku są dwie śrubki gwiazdkowe a następnie na dole śr€by na klucz 10. Ja będziesz demontował przedni panel radio, sterownik i obudowę to na dole są wkręty jak je odkręcisz to lekko pociągniesz i wyjdzie uważaj...
Witam. Z tyłu kierownicy masz dwie śrubki na torx lub imbusy, weź klucz i odkręć. Wszystkie czynności wykonuj na odpiętym akumulatorze.
Gdy pompa wysiadła to czuć bardzo duży opór przy kręceniu. Tyle. Żadnych gasniec, bo niby czemu? Klucz nie wiem, nie mam potrzeby dorabiać.
Witam. Bardzo dziękuję za zainteresowanie moim problemem. Kluczyk jest tzw. "Rybka" Blokada kierownicy nigdy nie działała (chyba?) ponieważ nie sprawdzałem jej od 8-miu lat, po prostu nie było takiej potrzeby i nigdy nie szarpałem się z kierownicą. Może dokładniej streszczę co wczoraj nabroiłem mianowicie, kupiłem sobie pompkę do wyciągania oleju z...
Możesz to zmierzyć w bardzo prosty sposób: 1. Demontujesz poduszkę powietrzną 2. Na nakrętkę kierownicy zakładasz klucz dynamometryczny najlepiej elektroniczny. 3. Kluczem kręcisz w stronę DOKRĘCANIA nakrętki, tak z pół obrotu. Na postoju, przy wyłączonym silniku, BEZ wspomagania. 4. Odczytujesz z klucza „Peak” momentu obrotowego. 5. Odnajdujesz...
Zdejmujesz maskownice górną i dolną kolumny kierowniczej, demontujesz kierownice, odłączasz przewody manetek, i śrubę na imbus 6 lub klucz 10mm i demontujesz manetki z kolumny kierowniczej.
Słyszysz metaliczny dzwięk na samym końcu skręcenia kierownicy do oporu? Dokręć śrube na "krzyżaku". Jst on na samym końcu kolumny kierowniczej, odchylisz wykładzine podłogową i zobaczysz tą śrube klucz 13mm, a jeśli słyszysz inne dzwięki przy kręceniu kierownicą do wymiany masz łożyska amoryzatorów. Pozdrawiam
Szczerze? ten film naprowadził mnie jedynie na to żeby szukać mocowań w komorze silnika. Gdyby ktoś szukał tego co ja : - Demontujemy kratki nawiewów (wszystkie trzymają się na zaczepach) ; - Demontujemy konsolę środkową ( termometr, przycisk świateł awaryjnych i podgrzewania tylnej szyby, radio) trzyma się ona na dwóch śrubach typu TORX i dwóch nakrętkach...
Regulacja wkrętem regulacyjnym też nic nie dała. Mój Władek jest z 79 r i chyba przekładnia ślimakowa jest już bardzo zużyta. Po wkręceniu wkrętem regulacyjnym wałek poziomy wychodzący do drążka kierowniczego wysunął się ok 1 cm. i nie mogłem już dalej kręcić gdyż nie zakręcił bym później śruby zabezpieczającej tej od strony rozdzielacza na klucz 32...
Witam jak w tytule mercedes w203 rok 2001 nie działa kluczyk nie otwiera i nie da się przekręcić zapłonu. Dodam że mam nowy klucz który działał tydzień . zauważyłem również ze gdy nacisnąć na kluczyk zapala się lampka on od radia radio z nawigacja,oraz to ze dopóki nie załączeniu radia nie słychać tego bzyt od blokady kierownicy a po załączeniu radia...
Również bardzo proszę o podanie sposobu sprawdzenia kluczyka "rybki" posiadam dwa kluczyki + cienki klucz matka. W moim przypadku działał już tylko ten ostatni ale i on się zepsuł. Myślałem już o zrobieniu cewki żeby wzbudzić kluczyk i sprawdzić w ten sposób czy świeci ale jakoś bez skutku. Czy istnieje możliwość podłączenia ze sobą stacyjki z blokadą...
W kessy palą się tranzystory oraz połączone z nimi rezystory, ale nie tu jest problem. Skoro blokada kierownicy puszcza i włącza sie zapłon, to klucz jest autoryzowany. Jutro poszukam schematu, gdzieś mam na komputerze w pracy, jak są zasilane przekaźniki rozrusznika
Witam. Jako, że jestem "szczęśliwym" posiadaczem tego samochodu i sam go naprawiam, opiszę tu większość usterek jakie znalazłem na tym forum, na które ludzie nie znają odpowiedzi, lub sobie z tym nie radzą. W tym aucie wymieniłem chyba wszystko więc krok po kroku opiszę to wszystko. Mam nadzieję, że temat zostanie podwieszony, tak aby każdy nie zakładał...
Okej.. Jeszcze drobne pytanko: jaki klucz (numer) do odkręcenia kierownicy ?
To jeszcze raz i tym razem niech mi kolega ElDanielos odpisze....a pytanie klucz jest następujące. Czy do widocznego pilota przymocowanego do kierownicy posiadasz dodatkowy oddzielny odbiornik IR ? Co do przewodów wychodzących z 2 DIN radia Chińskiego Key1 i Key2 podpina się je pod przewody od przycisków kierownicy. O ile takowe są.
znalazłem w sieci taki zapis, sorki za tłumaczenie.. W celu zwiększenia wymagań bezpieczeństwa zwolnienie elektronicznej blokady kolumny kierownicy musi być autoryzowane przez trzy oddzielne jednostki sterujące. Należy spełnić następujące warunki: ● Autoryzowany klucz musi zostać uznany przez imobilizera. ● interfejs diagnostyczny magistrali...
Dziś walczyłem z Xsarą i podpowiem potomnym . Mianowicie aby wymienić kostkę trzeba odkręcić osłonę od spodu kierownicy , następnie odkręcić wkręta na górze stacyjki . Później włożyć klucz do stacyjki i ustawić w położenie prawie na zapłon aby móc wcisnąć ząbek(pod stacyjką ) który jest niezbędny do wyciągnięcia całej stacyjki na zewnątrz . Wyjdzie...
Dla potomnych napiszę że montaż sterowania radia z kierownicy to bajka . Najpierw oczywiście akumulator ( klucz 10 ), następnie poduszka ( dwa torx po bokach air bag ), odkręcenie kierownicy nasadka 18 , odłączenie kostki taśmy 1 wtyczka i demontaż zwijaka ( 2 wkręty i jeden zatrzask na górze ) . Robota bardzo prosta i bardzo szybka . Instalacja była...
Zdejmujesz kierownicę odkręcasz obudowe licznika i wymieniasz żarówkę Sam zdejmij swoją kierownicę. Do autora-zamiast pisać na tym forum pełnym niedorzecznych odpowiedzi i specjalistów od silników krokowych, to zajrzałbyś na seicento.pl - tam jest wszystko. 1. Na początku trzeba odkręcić od dołu dolną obudowę kolumny kierownicy – są tam cztery...
ojj... ciężko będzie, dodam że to pole wygląda okropnie, wcześniej było zorane okropnie, w dodatku na środku wyrwana jest dziura na 1,5 metra bo ktoś się tam zakopał..... a co do tej kolumny kierownicy to o jaką nakrętke chodzi ?? ja tam mam tylko taką pokrywke na 4 śrubki... mam jeszcze jedno pytanie, do czego służy druga wajcha od podnośnika ???...
EWS to elektronische wegfahrspere, stać się mogły cuda, na początek wyczyść czoło klucza i to miejsce gdzie go wkładasz, przetrzyj miękką ściereczką. Klucz nie upadł? Pytanie pomocnicze-jak się zachowują kontrolki koło lusterka? Miga naprzemian czerwona i zielona?
sprzeda klucz klucz sprzedać klucz klucz sterowniki kierownicy
pasmo przenosić gitara wskaźnik wysterować komputer iloczyn logiczny wyjść
Odblokowanie telefonu przez połączenie alarmowe: ryzyka i alternatywy 4872-99 zamiennik – 2N4872 UJT, 2SC4872, 2SA1872, KSC2383, KSA1013, PUT 2N6027