Blokada zrobiona , dziekuje za zainteresowanie tematem. Oczywiscie NEC. Info na priv.
problem polega na tym ze auto było kilka h bez akumulatora ,po czym wkładam klucz do stacyjki i komunikat " wyjmij klucz ,blokada kierownicy ,"tym samym nie działa nic więcej ,a klucza nie przekręce w stacyjce .Tech był ,moduły podobno sprawdzone ,wszystkim ręce opadają HELP
ODPALANIE : niektóre silniki XUD9TE na to cierpią robisz tak, przekręcasz zapłon-pali się kontrolka świec żarowych-kontrolka gaśnie- -czekasz do 15 powiedzmy sekund-i kręcisz rozrusznikiem,,musi palić Chodzi o to że po zgaśnięciu kontrolki świec ,świece nadal są podgrzewane trzeba dłużej poczekać niż wskazuje kontrolka;) PRZEGUB KOLUMNY: W zależności...
Ten klucz to zwykla rura ponacinana.
Klucz M12 (coś jak torx, tylko 12 kątny), sterowanie z kierownicy idzie jedną taśmą razem z poduszką i klaksonem, nie ma problemu z demontażem
Zupełnie prosta sprawa. Tą przednią część kierownicy (klakson) lekkim szarpnięciem wyjmujesz i odczepiasz konektorek. Bierzesz klucz sztorcowy chyba 24 i trzymając kierownicę odkręcasz nakrętkę. Wyjmujesz do siebie kierownicę i ją przestawiasz, aby było dobrze. Potem dogrze dokręć nakrętkę 24 i wciśnij konektorek a potem klakson. I to wszystko...
Przed wyjęciem kierownicy poluzuj tą "na górze kierownicy jest śruba sześciokątna pod klucz 13stkę", tylko jej całkiem nie wykręcaj tylko tak aby wystawała kilka milimetrów ponad kierownicę (kilka obrotów), potem jakimś młotkiem, najlepiej przez kawałek drewna aby nie uszkodzić i zdeformować śruby, należy ją poprostu delikatnie wbic do wnętrza kierownicy...
u mnie w volvo s40 2.0d podobna syt wracam z zakupów wsiadam przekrecam klucz i zero reakcji zaplon nie wyswietlaja sie kontrolki zadne nic, nawet nie slychac jak elektromagnez zwalnia blokade, tylko błąd na kompie bład klucza ,czy cos podobnego, kierownica zablokowana i koniec zero reakcji na klucz, co moze byc przyczyna??
Wina kolumny kierownicy, nie przechodzi prąd przez krzyżaki, jak masz klucz wyjęty to masuje ją ten dzyndzel co blokuje kierownicę, jak klucz wsadzisz dzyndzel się chowa.
Jeżeli chcesz wymienić samą wkładkę elektryczną to: -odpinasz zacisk minus akumulatora -ściągasz oslonę kolumny-śruba na krzyżak,od dołu -odpinasz kable od przełączników -odkręcasz kolumnę kierownicy ( 4 nakrętki na klucz nasadowy 12mm).Uważać na plastikowe i gumowe dystanse-patrzec jak co szło!!! -notujesz gdzie idzą kable (30-czerwony,16 biały,15...
Okej.. Jeszcze drobne pytanko: jaki klucz (numer) do odkręcenia kierownicy ?
Musisz poodginać te zabezpieczenia. Najlepiej weź śrubokręt ślusarski i młotek i je poodbijaj na płasko. Następnie normalny klucz nasadowy, sześciokątny, bo dwunastokątny może zjechac nakrętke na okrągło i odkręcasz.
Przy kluczu matce lampa od immo nie gaśnie co drugie przekręcenie na zapłon. Możliwe że poprzedni właściciel zgubił klucze. Wymieniono mu cały zestaw - zamki, stacyjka i jeden brązowy klucz + odtworzenie transpondera z zawartości immo. Zobacz czy puszki nikt nie lutował - na kolumnie kierownicy żółta lub czarna, idzie do niej kabelek od czytnika na...
Być może pętla padła w kierownicy albo klucz. Diagnostyka powie coś więcej. A możliwe że padł UCBIC albo wysypało klucze. Bo to chyba jeszcze bez UCH. Dobra rada? OFF
Stary ori klucz do kodować na nowo do auta i odpali.
W wersji z poduszką powietrzną trzeba odkręcić dwa wkręty imbusowe od tyłu kierownicy , w wersji bez poduszki chyba jest tak samo. W kierownicy od spodu są dwa otworki w które należy włożyć klucz imbusowy. Niestety nie pamiętam czy 6 lub mniejszy. A co się tyczy samego przełącznika , to dysponując lutownicą i mając trochę zacięcia do majsterkowania...
Samochód już jeździ, więc warto pomyśleć o przycisku "start-stop". Nie będzie kłopotów z kluczem w przyszłości i o wiele wygodniejsze użytkowanie samochodu. https://www.elektroda.pl/rtvf... wątku jest opis jak poradzić z immobilizerem i blokadą kierownicy. Trzeba też będzie dorobić klucz bez immobilizera i będzie...
Trzeba sciagnac przycisk od klaksonu (to kolko czarne lub szare z logo FIAT) i tam jest nakretka . Bierzesz klucz nasadowy bodajrze 24 i odkrecasz normalnie. Pozniej naciskajac kolo kierownicy od spodu raz z prawej raz z lewej w kierunku "do siebie" sciagasz kierownice. Tylko trzeba troche sily urzyc zeby ja sciagnac. Chyba ze masz z airbagiem to troche...
Witam. Byłem wczoraj na przeglądzie (Niemieckim) i auto nie przeszło przeglądu ze względu na to że przy zgaszonym silniku (klucz pozycja 0) blokada kierownicy po wyłączeniu auta się włącza bez wyjęcia kluczyka. Z tego co wynalazłem w necie możliwości są dwie: 1. nagromadził się smar z brudem i bolec odpowiadający za tą blokadę nie działa tak jak trzeba...
Np. naciskanie przełącznika pamięci na manetce MFA powoduje przełączanie programów radiowych, co nie powinno mieć miejsca. Mam to samo. Chińczycy popełnili błąd i chyba rozumiem na czym on polega. Otóż w dwóch wersjach kierownicy przycisk góra i dół służyły do obsługi komputera i być może dlatego ten w manetce wycieraczek przełącza Ci utwory - ale...
Tak jak napisał kolega wyżej należy ustalić, czy uszkodzeniu uległy zapadki we wkładce czy blokada. Aby wyjąć wkładkę musisz przekręcić klucz. Jeżeli nie możesz przekręcić to musisz wymontować stacyjkę. Uważaj aby przy przekręcaniu klucza w celu wyjęcia wkładki nie uszkodzić klucza. Jeżeli masz klucz tzw. scyzoryk to łatwo ułamać główkę w której jest...
Chyba nie masz pojęcia jak zrobiony jest Fiat Croma, bo bardzo różni się od Stilo. Stacyjka jest elektroniczna, musi rozpoznać klucz, Wymieniając stacyjkę z kluczem, tutaj będzie OK. Ale dalej po drodze jest elektroniczna blokada kierownicy, ona dostaje sygnał chyba z ECU, a ECU tego klucza nie rozpozna. Nie odblokujesz kierownicy i nie będzie też pozwolenia...
Z autem będzie grubsza sprawa, komunikacji nie ma w ogóle z całym samochodem... pod nogami brakuje modułu... Czego brakuje, kessy ?. Nawet bez tego modułu samochód powinien autoryzować klucz poprzez stacyjkę, zwalniać blokadę kierownicy i włączać zapłon (linię 15). Jak masz ogólny problem z CAN w samochodzie i z niczym się nie da połączyć to po obu...
WIATM! Mam pytanie jak wyciągnąć przełącznik od wycieraczek w AUDI 80 B4 TDI :) czy musze wyciągać kierownice? jeśli tak to czy to jest bezpieczne? nie zaszkodze wspomaganiu kierownicy? jaki klucz 24 chyba nie? DZIĘKI
Zdejmij obudowe kierownicy i odepnij kostke stacyjki. Jak licznik zgasnie masz winowajce
Witam, nie bardzo rozumiem podejście autora, Nie możesz kopiować klucza kolegi, to nielegalne. Co to za "zagranica"? Skoro nie możesz iść do kierownika po nowy klucz? Tylko kombinować? Pozdrawiam
A po wymianie tej kostki masz teraz blokadę kierownicy ? Czasem te 'tanie zamienniki' mają ciut mniejszą średnicę na trzpień od samej stacyjki, i po wyjęciu klucz mechanizm nie odskakuję - nie załącza właśnie blokady kierownicy no i samochód 'myśli' że klucz jest ciągle w stacyjce. Pozdrawiam
Jeżeli działa blokada kierownicy, to oznacza, że moduł autoryzacji rozpoznaje klucz, obojętnie czy robi to zdalnie poprzez anteny kessy, czy poprzez stacyjkę
Wsadzasz w otwory styfta ( np śrubokręt T25) tak aby przesunąć takie zabezpieczenie druciane i poduszka odskoczy. Kierownica jest łapana nie nakrętką a śrubą na klucz wpustowy. Jest ona zawsze mocno dociągnięta i najlepiej ją odkręcać kluczem pneumatycznym, klub porządna grzechotka i gazrurka na niej. Były też ze śrubami na torxa T27, popatrz: http://motoallegro.pl/item1159480705_115...
No tak ale sygnał z klucz jest odbierany prawidłowo bo w przeciwnym wypadku nie oblokowywał by kierownicy.
blokadę kierownicy A to po co? Przecież jest zablokowana, dlatego że nie widzi kluczyka. Jak rozpozna klucz, odblokuje się.
1. Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze i te z lewej strony kierownicy. 2. Sprawdź napięcie na rozruszniku ( klucz w pozycji rozruchu ) jeśli niema a wszystkie bezpieczniki ok to podejrzenie pada na kostkę stacyjki.
Witam.Mam bardzo proste pytanie.Jaki rozmiar klucza do sciagniecia kierownicy i czy musi byc to klucz nasadowy?Nie mieszkam w polsce dlatego takie pytanie,bo tu w niemczech te auto nienalezy do popularnych.
Faktycznie.Dziwny klucz,ale się właśnie nim udało
Kluczyk szybko przelatuje do startu bez tych stopni po odblokowaniu kierownicy
Możesz to zmierzyć w bardzo prosty sposób: 1. Demontujesz poduszkę powietrzną 2. Na nakrętkę kierownicy zakładasz klucz dynamometryczny najlepiej elektroniczny. 3. Kluczem kręcisz w stronę DOKRĘCANIA nakrętki, tak z pół obrotu. Na postoju, przy wyłączonym silniku, BEZ wspomagania. 4. Odczytujesz z klucza „Peak” momentu obrotowego. 5. Odnajdujesz...
Witam. Z tyłu kierownicy masz dwie śrubki na torx lub imbusy, weź klucz i odkręć. Wszystkie czynności wykonuj na odpiętym akumulatorze.
(at)szymon198312 ni by piszesz prawdę... ale... Zależy co za auto, nie w każdym da się prosto skopiować pastylki lub dopisać klucze. Autor może też np nie mieć kodu potrzebnego do procedury. Zaczynają generować się koszta. A to może być w niektórych przypadkach średnio już opłacalne. Inną sprawą jest to, że jak ktoś chce ukraść dane auto, to przyjdzie...
Kolega tzok ma rację, nie drutuj tylko wymień. Jednak nie jest to pół godziny roboty. Jeśli nigdy tego nie robiłeś to zarezerwuj sobie 2 godziny i zorganizuj klucz sztorcowy żeby zdjąć kierownicę.
Gdy pompa wysiadła to czuć bardzo duży opór przy kręceniu. Tyle. Żadnych gasniec, bo niby czemu? Klucz nie wiem, nie mam potrzeby dorabiać.
Dla potomnych napiszę że montaż sterowania radia z kierownicy to bajka . Najpierw oczywiście akumulator ( klucz 10 ), następnie poduszka ( dwa torx po bokach air bag ), odkręcenie kierownicy nasadka 18 , odłączenie kostki taśmy 1 wtyczka i demontaż zwijaka ( 2 wkręty i jeden zatrzask na górze ) . Robota bardzo prosta i bardzo szybka . Instalacja była...
To jak jest realizowana blokada kierownicy przy stacyjce elektronicznej?
Wydaje mi się ,że cała stacyjka wychodzi bez problemu, a klucz potrzebny jest tylko do zdjęcia kierownicy,ale pewności nie mam .(we fordzie) Nawet nie jest przykręcana wystarczy popukac młoteczkiem i schodzi.
Klucz wyjściowy to BTS5016SDA. Posiada on wyjście diagnostyczne umożliwiające pomiar prądu. Mikrokontroler może badać prąd pobierany przez grzałkę i w razie niezgodności (za niski lub za wysoki prąd) wyłączy wyjście ze względów bezpieczeństwa (uszkodzona grzałka może doprowadzić do pożaru, lub w tym przypadku poparzyć kierowcę co może doprowadzić do...
Witam problem z blokadą kierownicy i odcięciem zapłonu autko unieruchomione brak kontrolek po przekręceniu zapłonu rozwiązanie problemu . 1 . Podłączamy vcds otwieramy drzwi kierowcy ,wciskamy hamulec przekręcamy zapłon kontrolki się nie świecą ale uzyskamy połączenie z vcds 2. Wchodzimy w gr 5 czyli zezwolenie startu kasujemy błąd i po tej czynności...
Cześć, temat wciąż aktualny. Jeden kolega z forum Saabotage miał ten sam problem-, wymienił stacyjkę i pomogło. -Ja wymieniłem stacyjkę i nic to nie dało. Powiem krótko, opcji jest kilka-: 1. Włóż klucz do stacyjki, próbuj włączyć silnik, wyświetli się pewnie błąd blokady kierownicy. Wyciągnij bezpiecznik nr 2 ze skrzynki po prawej strony kierownicy...
po wyciągnięciu klucza ze stacyjki auto wciąż pracuje i nie gaśnie Trzeba zdusić go hamulcem aby zgasł Jednak kontrolki wciąż się palą i pracuje jakaś pompka pod maską. Sprawdź czy "sprzęgiełko" w stacyjce - przy przekręcaniu klucza - potrafi za każdym razem mechanicznie "przekręcić" kostkę stacyjki ? Rozbierz obudowy kolumny kierownicy i sprawdź czy...
Z reguły tam, gdzie jest immobiliser, klucz w z grupy VW można rozpołowić. Jeżeli nie ma takiej możliwości, zdejmij obudowę kolumny kierownicy i zobacz, czy wokół stacyjki jest pętla indukcyjna.
Zdejmujesz maskownice górną i dolną kolumny kierowniczej, demontujesz kierownice, odłączasz przewody manetek, i śrubę na imbus 6 lub klucz 10mm i demontujesz manetki z kolumny kierowniczej.
A nie sprawdzałeś czy przypadkiem nie wystarczy klucz w położeniu 0 (tj. zwolnienie zamka blokady kierownicy). W Matizie gniazdo zapalniczki też nie jest cały czas pod napięciem (pojawia się dopiero w położeniu 0 lub I).
Słyszysz metaliczny dzwięk na samym końcu skręcenia kierownicy do oporu? Dokręć śrube na "krzyżaku". Jst on na samym końcu kolumny kierowniczej, odchylisz wykładzine podłogową i zobaczysz tą śrube klucz 13mm, a jeśli słyszysz inne dzwięki przy kręceniu kierownicą do wymiany masz łożyska amoryzatorów. Pozdrawiam
Nowa bateria nie zawsze jest sprawna. Często sie zdarza, że bateria ma 3V a podczas naciskania przycisków na pilocie jej napięcie spada. Należy zmierzyć napięcia na baterii podczas naciskania przycisków. Jeśli spada to wymiana baterii, jeśli nie to próba dogięcia blaszek. Można również w punkcie dorabiania kluczyków sprawdzić czy pilot wysyła sygnał....
znalazłem w sieci taki zapis, sorki za tłumaczenie.. W celu zwiększenia wymagań bezpieczeństwa zwolnienie elektronicznej blokady kolumny kierownicy musi być autoryzowane przez trzy oddzielne jednostki sterujące. Należy spełnić następujące warunki: ● Autoryzowany klucz musi zostać uznany przez imobilizera. ● interfejs diagnostyczny magistrali...
Czy na wyjęcie wkładki kluczyka ktoś ma magiczny sposób? Zdemontowałem cały element (alu-)żeliwny od blokady kierownicy (ten przykręcany na śruby ze zrywanymi łbami) i kombinuję z wkładaniem drucika obok dziurki na klucz, potem klucz i obracam kluczem albo najpierw obracam klucz potem wkładam drucik (obrócenie klucza możliwe tylko do pozycji odblokowania...
W kessy palą się tranzystory oraz połączone z nimi rezystory, ale nie tu jest problem. Skoro blokada kierownicy puszcza i włącza sie zapłon, to klucz jest autoryzowany. Jutro poszukam schematu, gdzieś mam na komputerze w pracy, jak są zasilane przekaźniki rozrusznika
Musisz odkręcić śrubkę na torx 20 i usunąć ząbek który wystaje z wkładki i blokuje jej wyjęcie z kolumny kierownicy Normalnie ten ząbek cofa się po przekręceniu kluczyka w pozycję ACC, ty masz grot złamany wiec musisz ten ząbek usunąć
Witam was mam podobny problem z saab'em 93 1,9 tid 150KM 07r, auto po wlamaniu i dewastacji, wyswietla na liczniku blad blokady kierownicy, orginalny klucz nie moge przekęcić , po podlaczeniu launch x431 CIM pokazuje bład U2100 CAN P-BUS MALFUNCTION, auto odpala po zwarciu przekaznika w komorze silnika, kabelki posprawdzane wtyczki wyczyszczone, bezpieczniki...
Odkręć dwie nakrętki na klucz 10 i wykręć ten pierścień. Pod nim jest drugi pierścień i nim skasujesz luz a tym pierwszym kontrujesz.
z ciekawości (jestem laikiem w tym temacie) - chodzi o elementy systemu bezpieczeństwa rozproszone w różnych miejscach samochodu, w których zaszyty jest np. VIN? Mniej więcej. W mercedesach są moduły SAM, takie lokalne BCM (body control module), komputery odpowiadające za sterowanie wyposażeniem samochodu, które komunikują się za pomocą magistrali...
To jeszcze raz i tym razem niech mi kolega ElDanielos odpisze....a pytanie klucz jest następujące. Czy do widocznego pilota przymocowanego do kierownicy posiadasz dodatkowy oddzielny odbiornik IR ? Co do przewodów wychodzących z 2 DIN radia Chińskiego Key1 i Key2 podpina się je pod przewody od przycisków kierownicy. O ile takowe są.
Witam, mam taki problem mianowicie cały czas świeci mi się wyświetlacz czasu i temperatury przy zgaszonym silniku, wyjętych kluczykach czy zamkniętym samochodzie na klucz, cały czas się palą także lampki na kierownicy, dodatkowo nie reaguje przycisk od radia nie mogę go w ogóle włączyć. Co to może być.
rozkrec obudowe kierownicy i bedziesz widział czy masz pierscien czytajacy klucz od immo ;-)
Od bez mała 40 lat naprawiam rowery - wszelkiej maści - no może najmniej tych najnowszych, chyba że jakiś znajomy wpadnie aby mu coś pomóc, ale nigdy nie miałem potrzeby użycia klucza dynamometrycznego ani też nigdy nie udało mi się urwać żadnego gwintu. Onegdaj najgorsze kiedyś były gwinty na rzemieślniczo dorabiane kliny w korbach. Jednak dziś to...
Jeśli chodzi o dawkę to po prawej stronie pompy jest nakrętka na klucz bodajże 24. Luzujesz kontrę i wykręcasz o pół obrotu śrubę. To lekko zwiększy dawkę paliwa.
Witam trafił do mnie opel antara 2013 rok wersja europejska bez silnika skrzyni i przodu (skrzynia była automatyczna) oraz drugi opel antara wersja z kierownicą po prawej stronie kompletny odpalający ze skrzynią manualną, wszystko miało trafić do wersji europejskiej i tak się stało cały silnik ze skrzynią z wiązka silnika sterownikiem i skrzynką bezpieczników....
trzeba wymonowac kolumnę kierownicy. Mocują ją do wspornika dwie sruby 8mm ( na klucz 13).Od dołu wchodzi na złącze bagnetowe,wystarczy wysunąć. Oczywiście trzeba zdemontować kierownice i przełacznik zespolony.
Prawdopodobnie winna jest blokada kierownicy -podczas przekręcania stacyjki spróbuj ruszyć delikatnie kierownicą .Powinno pomóc .
Witam Trzeba udać się do firmy dorabiającej klucze do samochodów oni na pewno pomogą, klucz dorobić to pestka jeszcze trzeba go zaprogramować do samochodu. Grot nie ma kodu to zwykły metal ale transponder ma kod który łączy się z urządzeniem w kolumnie kierownicy dlatego jak go nie było to nie mogłaś uruchomić samochodu to jest zabezpieczenie przez...
O jaki modół po kierownica chodzi ? bordnetz?a jesli wkładasz klucz w stacyjke i zapłon ci sie niezałacza to w niej moze lezec problem,wystepuje tam czesta i drobna usterka lecz bardzo kłopotliwa z objawami takimi jak piszesz.
Jak chcesz wyciągnąć całą stacyjkę to jest inna bajka... tu jest opis jak wyciągnąć wkład stacyjki, bo jak się zepsuje to nie ma potrzeby wyciągać całej, ale jak chcesz wyciągnąć to musisz zdobyć klucz torx 23 (chyba) tylko ten z dziurką na środku gwiazdki i jak ściągniesz kierownice to obok kolumny kierownicy (patrząc od strony kierownicy) zobaczysz...
Regulacja wkrętem regulacyjnym też nic nie dała. Mój Władek jest z 79 r i chyba przekładnia ślimakowa jest już bardzo zużyta. Po wkręceniu wkrętem regulacyjnym wałek poziomy wychodzący do drążka kierowniczego wysunął się ok 1 cm. i nie mogłem już dalej kręcić gdyż nie zakręcił bym później śruby zabezpieczającej tej od strony rozdzielacza na klucz 32...
Witam Dzwoniłem dzisiaj do servisu Vw za stacyjke razem z 2 kluczykami i z czujnikiem immo krzyczą 463zł+200 za kodowanie kompa w aucie a jak zapytałem o komplet zamków to mnie "rozwalili" za bębenek do dzwi przednich powiedzieli mi 50zł + do tego wkładki i sprężynki i do tego trzeba sobie jeszcze doszlifować do danego kluczyka.Mam pytanie czy istnieje...
Na innej świecy próbowałeś? Przy quadach przy kierownicy jest guzik do gaszenia co odcina przepływ w instalacji i iskry wtedy jest brak i następuje gaszenie. Sprawdź czy tam wszystko dobrze
Masz 1 transponder z kompletu to weź ściągnij pierścień ze stacyjki i przyłóż do niego transponder - po przekręceniu stacyjki kontrolka kluczyka ma na chwilę się zaświecić i zgasnąć . Jeśli zadziała przyklej jakąś taśmą - zabezpiecz żeby nie wypadło i upchaj pod osłonę kolumny kierownicy. To masz wtedy tak jakbyś usuną IMMO - potem dorabiasz sam klucz...
niestety WD40 nie pomogło, drugi klucz też okazał się nieskuteczny, musiałem wymienić całą obudowę stacyjki wraz z nią samą
Wkład stacyjki wyciąga się w pozycji 1 więc kluczyk musi wejść i dać się przekręcić. Jak nie to wiertarka :) tylko ostrożnie, nie trzeba ściągać kierownicy, trzeba ściągnąć osłonę kolumny kierownicy i po przekręceniu stacji p położenie 1 wcisnąć cieniutki pręcik w tylną część wkładu stacyjki (na boku obudowy wkładu stacyjki) i zwolnić zapadkę. Wtedy...
To zapewne oznacza że stacyjka nie ma połączenia z masą lub sama w sobie nie zwiera do masy. Początkowo polecam rozłączyć różne kostki w okolicy stacyjki i sprawdzić czy coś nie jest skorodowane. Jeśli tak - wyczyścić. Zalecam rozłączać kostki pojedynczo by się nie pogubić co gdzie było :) . Jeden przewód który idzie do stacyjki powinien być połączony...
widzisz kolego..niestety nie mozna zgrac kessy z reszta dopoki nie ma oryginalnego klucza.jesli masz nieoryginalny klucz tzn zaden z tych dwoch ktore byly dopisane oryginalnie do samochodu to nie dosc ze musisz kupic nowy klucz z pinem to na dodatek musisz zakupic kolumne kierownicy za 7000zl(poniewaz program w aso tego zada).ja juz tak probowalem zrobic...
A klucz (kartę) uch widzi , bo od tego trzeba zacząć że sprawdza klucz ,jako go widzi to załącza zasilanie na blokadę i testuje blokadę , jak ok, to ją puści i da zezwolenie na załączenie zapłonu . Nawet jak podasz zasilanie na blokadę nic to nie a ,bo nie zapyta się o nią jeśli inne parametry nie są spełnione .
Witam, odświeżam temat... Mam identyczny problem, na forach temat poruszany niejednokrotnie lecz nikt nie zostawił odpowiedzi. U mnie po skasowaniu błędów na Launch został błąd B1440. Dodam, że posiadam SAABA 9-3 1.8 16V 122KM 2007r. Pomożecie?
Ostatnio podłączałem tylko wideorejestrator, ale problem z napięciem na ACC powstał dopiero po jakimś czasie od jego montażu. Możliwe, że przeciążyłeś obwód i coś się uszkodziło. Wiązka jest uniwersalna i sam widzisz, że plus po kluczyku masz niepodłączony Masz Can Bus Dekoder i to z niego powinny wychodzić do radia sygnały ACC i podświetlenie (ILL)...
To co pokazałeś to łącznik kolumny kierownicy - sprawdź czy śruby na jego końcach są odpowiednio dokręcone (załóż klucz z nasadką i spróbuj dociągnąć ) ...
Jestem zadowolony z: *bezawaryjność - ostatni rok to tylko wymiana paska no i trochę moich innowacji jak zmiana koła pasowego na mniejsze czy wymiana kierownicy po upadku, *osiągów - Vmax około 60km/h, średnie spalanie ostatnio wzrosło trochę ale zimno jest :D, ogółem koło 2l/100km. Ruszam z miejsca, wyprzedzam ciężarowe po starcie :D, *prostoty wykonania...
Oryginalnie kontrolka od immo zapala się na ok. 1 sekundę i gaśnie, chyba że klucz jest nieprawidłowy - ściągnij czytnik ze stacyjki i zobacz jak wtedy zachowa się ta kontrolka. Sama pucha od immo powinna być na kolumnie kierownicy, na układzie motoroli HC705P3 lub HC05B6 ( dwie wersję), oznaczenia na puszkach "temic" lub "lucas 19as". http://obrazki.elektroda.net/55_12683778...
Witam, mam pytanie, zgubiłam kartę z kluczykiem do auta, czy jeśli wymienię zestaw startowy tj. komputer, sterowniki, blokadę kierownicy to auto odpali, czy bez elektryka i tak się nie obędzie?
Może się komuś przyda, ponieważ takiej informacji nigdzie nie znalazłem, jeśli będzie się blokował kluczyk w stacyjce w seicento. Więc u mnie się już tak blokował, że raz na 15 minut kręcenia kluczykiem udawało się odpalić samochód a moje seicento jest z immobilizerem, więc w wymianą samej wkładki miałbym problem. Smarowanie stacyjki pomogło na początku...
Jak dobrze spojrzysz pod osłonę kierownicy to zobaczysz. Musisz użyć klucza nasadowego z przedłużka. Aby zdjąć całkiem osłonę trzeba odkręcić kierownicę. Jak masz oryginalnie zamontowaną stacyjkę to nie odkręcisz zwykłym kluczem :-) Ja odkręcałem punktakiem bo śruby nie miały łbów...
Krisxxl napisał odpowiedź, taśma po kierownicą do wymiany. Kierownicy nie musimy ruszać, na zapłonie klaksonu brak. Bez zapłonu klakson jest, więc raczej nie wina taśmy, ani przycisków w kierownicy. Nie wiem czym jest sterowane, czy + czy masą ale po zapłonie coś rozłącza i tyle, tak jak napisał kolega andrzej20001.
Mianowicie pojawił sie problem w abs, min brak komunikacji z licznikiem i 3 czujnikami od esp, a co za tym idzie brak odblokowania kierownicy. Co dziwne diagnoza komputerowa jest, immobilizer tez sie odblokowuje i rozpoznsje klucz.
W T4 na upartego, długim cienkim śrubokrętem odkręcisz i wyjmiesz bez demontażu kierownicy i przełącznika zespolonego. Przyda się małe lusterko.
Również bardzo proszę o podanie sposobu sprawdzenia kluczyka "rybki" posiadam dwa kluczyki + cienki klucz matka. W moim przypadku działał już tylko ten ostatni ale i on się zepsuł. Myślałem już o zrobieniu cewki żeby wzbudzić kluczyk i sprawdzić w ten sposób czy świeci ale jakoś bez skutku. Czy istnieje możliwość podłączenia ze sobą stacyjki z blokadą...
W większości aut trzeba zdjąć koło kierownicy, osłonę kolumny a potem rozwiercić śruby.
bez ściągacza też można ściągałem przejściówkękierownicy w golfie za pomocą klucza 32( bynajmniej nim nie kręciłem) oraz młotk 1,5 kg zwykle wystakczają 2 strzały w klucz i przejściówka jest nasza
Witam! Mam problem ze stacyjką na klucz rybkę. Mianowicie nie chce się przekręcić. Sytuacja wygląda tak, że po włożeniu klucza rygiel blokady kierownicy odblokowuje się, star-diagnoza nie pokazuje żadnych błędów, pokazuje natomiast, że odczytała klucz i kod się zgadza. Sprawdziłem większość wiązki idącej od stacyjki i wszystko się zgadza. Napięcia i...
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Podobny problem w POLO 1997 nagle przestał działać wycieraczki, nawiewy,el.szyby, światła mijania i podgrzewanie szyby tył. Okazało się, że przyczyna tkwiła w uszkodzonej kostce stacyjki koszt zamiennika 12 zł + moje 3 godz pracy. Po krótce opiszę jak się do tego dobrać. Zdejmujemy osłonę kierownicy (2 wkręty krzyżak od dołu), zdejmujemy poduszkę (2...
Odłącz akumulator, klucz 24 i popraw ale uważaj na taśmę...zawsze możesz skorzystać z jakiegoś warsztatu, polecam!!!
Mam ten Sam Problem : Sam. Sprinter 309 z 2009r. kolor ? komora silnika biały na zewnątrz Pomarańczowy samochód z windą Poczta w Holandii Jeździ. Ja zostawiłem włączoną windę, kontrolka platformy rozładowała akumulator. Kupiłem nowy 12V 100Ah. po wymianie działa tylko winda. zero kontrolek na desce klucz nowego typu nie reaguje nie włącz immobilizera...
sprobuj odczytac bledy z EMS i CCS bo byc moze tam bedzie klucz do rozwiazania twoich problemow. Diagnostyke wywoluje sie poprzez jednoczesne nacisniecie przyciskow + i - po lewej stronie kierownicy kolo wlacznika swiatel
Klucz, jaki by nie był, to kłopot i nie wygoda w użytkowaniu samochodu. Proponuję pomyśleć o zbudowaniu przycisku "start-stop". Wtedy klucz (może być dorobiony, bez immobilizera) będzie służył tylko do awaryjnego otwierania drzwi. Normalne otwieranie drzwi pilotem autoalarmu. Tu szczegółowy opis budowy takiego "przycisku" w Octavii 1. W wątku jest opis...
sprzeda klucz klucz sprzedać klucz klucz sterowniki kierownicy
komar romet wentylator chłodnicy scenic kontrolka renault master
Dlaczego bolce wtyczki kopią po wyciągnięciu? Błąd F7 Saturation fault w Vacon NXP00225 - naprawa