Witam, ma może ktoś procedurę kodowania pilota Mazda 2 2010 rok, klucz scyzoryk.
Co do pena technika jest dowolna zrobiłem jak opisałem i działało..... Ale w opisie również jest możliwość AIO PEN to tylko magazyn danych z odpowiednia ścieżka - nie jakiś tajemny klucz.
Arming The system is armed when the ignition switch is turned from the ON to the ACC position. The security indicator light in the instrument panel flashes every 2 seconds until the system is disarmed. [url=http://www.mazda.ca/MciWeb/displayP...
Znajomy wymienił stacykę
A to skrzynia w automacie, masz jeden klucz?
Potrzebuję w Mazdach wersję Ameryka Kanada po nr vin znaleźć jaki jest właściwy klucz, roczniki 2012+ tzn. ile przycisków i czy jest to 01 lub 02. Jeśli ktoś zna stronę przez którą można to sprawdzić to z góry dziękuję.
Może coś blokuje łapę wybieraka? Przewody elektryczne, klucz, jakiś obcy element. Przyjrzyj się dokładnie.
Lekko,przymocowany jest do wspornika z blachy a ten przykrecony sruba na klucz 10mm
434MHz
Launch ładnie robi mazdę. Ważne jest dokładne wybranie modelu. Jak to robileś? No i rocznik tej mazdy. Jeżeli po 98 to proponuję odkręcić zawór EGR ( dwie śruby na klucz 12mm) i zobaczyć czy nie zacięty.
Przecież jak pójdziesz dorobić klucz, to Ci kluczykarz wszystko powie o tym kluczu i samochodzie...
Po pierwsze cewka na cefka, po drugie pytałem o bezpieczniki, po trzecie chcesz uszkodzić więcej niż jest zmieniając wartość bezpiecznika, po czwarte wymień cewkę.
Link nie działa.
przepraszam za błędy mam po prostu dysortografie i obok siebie półtora roczne bliźniaki, które jak tata chcą robić klik, klik. wracając do tematu. jeśli nie znajdziesz karteczki pod maską, przy drzwiach kierowcy naklejki może zadzwoń do sprzedawcy może coś podpowie. ale jak nie no to problem.jak silnik suchy i cichy, nie dymi to ja bym się pokusił na...
Jeżeli poprawiłeś luty to teraz lupa, miernik u szukanie przerwy na ścieżkach. Też kiedyś miałem problem z pilotem od renówki, z 3 godziny szukałem aż miernikiem znalazłem przerwę na na druku przy samym scalaku która nie była widoczna. PCB w pilotach jest bardzo cienki i w ciasnym obudowie może druk pęknąć
Wypnij kostki a jeżeli są 2 grube kable to je połącz.
Taniej wyjdzie kupić interfejs i regulować samemu. brc ma klucz sprzetowy,nie ma tak latwo
Jak automatyczna to regulacja bezstopniowa i trzeba modułu poszukać, w optymistycznej wersji zwarty w nim klucz ale jak znam życie to śladu po nim tam nie ma i przewody zwarte na krótko.
ignition master switch-do sprawdzenia.
Jak odcinasz plus po zapłonie to tak jakbyś wyłączył samochód kluczykiem więc żadnych błędów nie będzie.Tnij spokojnie.A wiesz który to kabel?
Oryginalnie kontrolka od immo zapala się na ok. 1 sekundę i gaśnie, chyba że klucz jest nieprawidłowy - ściągnij czytnik ze stacyjki i zobacz jak wtedy zachowa się ta kontrolka. Sama pucha od immo powinna być na kolumnie kierownicy, na układzie motoroli HC705P3 lub HC05B6 ( dwie wersję), oznaczenia na puszkach "temic" lub "lucas 19as". http://obrazki.elektroda.net/55_12683778...
W Maździe powinno być jak w Fordzie. Twój interfejs powinien dostać od auta kod Outcode i na jego podstawie trzeba wyliczyć Incode który potrzeba będzie wpisać przy programowaniu kluczy.
Spróbuj ja bym próbował.
skorodowane są stalowe przewody hamulcowe. Wymieniałem sam w aucie swoim przewody, łatwo nie jest ale da się :) trzeba sobie kupić praskę do przewodów, klucz otwarty 10/11 i 10m przewodu miedzianego hamulcowego + oczywiście dot-4 czyli płyn hamulcowy. Warto też mieć w zapasie kilka złączek + trójniki, bo moje się rozsypały jak je skręcałem powtórnie...
Witam. Mam taki problem zgubiłem klucze i jak dorobię wg stacyjki to drzwi nie otworze a jak wg wkładki do drzwi to do stacyjki nie pasuje dlatego poszukałem i znalazłem wszystko na jeden klucz tylko ze jest immobiliser i chciałbym zrobić tak żeby nic nie trzeba było programować czy da się tak i co muszę wymienić??
Witam, mam problem z odkręcaniem nakrętek przy wydechu głównie między kolektorem a rurą kolektorową. Problem dotyczy marek japońskich (Toyota, Mazda). Nakrętki mają jakieś dziwne kontry i nawet jeśli grzeję palnikiem acetylenowo-tlenowym w 70% urywają się a jeśli się odkręcą to gwint na szpilkach jest w takim stanie, że muszę je przejechać narzynką....
Witam ja miałem identyczny problem tylko odwrotną sytuację .Wszystkie drzwi zamykały i otwierały się z pilota oprócz drzwi od kierowcy z kluczyka też nie dało rady. U mnie problemem była zerwana sprężyna w zamku w drzwiach.
to zdemontuj pęntlę stacyjki i wklej do środka taśmą transponder. Minusem jest to,że auto bedzie jak bez immo.
Cześć! Posiadam Mazdę 3 w wersji sedan z roku 2004 z silnikiem 2.0 PB. Od jakiegoś czasu, borykam się z paroma bolączkami. 1. Przycisk DSC nie działa - jest podłączony 2. Oryginalnie, gdy chociaż jedne drzwi były otwarte, nie dało się zamknąć centralnego zamka. Obecnie, jest taka możliwość 3. Mimo zamknięcia drzwi, na zegarach świeci się kontrolka,...
Kluczyk jest wyposażony w transponder do immo. Czyli szukaj w okablowaniu immo.
Ja sądzę, żeś wszystkich bezpieczników nie sprawdził, pewne uwalony bezpiecznik zabezpieczenia pionowego oznaczony jako Main. Jest w komorze silnikowe, poza tym co to za mazda, bo 323 była robiona od 1988 roku.
Domyślam się ,że ma tylko w drzwiach kierowcy wejście na kluczyk. Zamek z drzwi na zewnątrz i jego naprawa - usuniecie blokady i braku sygnału "zamknij".
jeden z grubych węży od chłodnicy dochodzi do termostatu taka pokrywka na 3 śruby na kluczyk 10 http://allepomocnik-hosting.gcsoft.pl/us... - to jest od mazdy 5 ale chyba w 6 jest taki sam w tym największym otworze jest termostat
czy dobrze rozumie ale komp ten syglał musi pobierać Źle rozumiesz, komputer sygnały sterujące wtryskami sam generuje na podstawie parametrów z innych czujników, jeśli steruje trzema wtryskami a jednym nie, kabel sterujący i zasilający są sprawne na całej długości to pozostaje uszkodzenie drivera sterującego sygnałem kluczującym wtrysk czyli usterka...
626 (98 do 03) 1. Zamknij wszystkie drzwi. 2. Otwórz drzwi kierowcy. 3. Następne kroki muszą być kompletne w ciągu 24 sekund - Włóż kluczyk do stacyjki i przekręc na pozycję ON i z powrotem na LOCK. - - Wyjmij klucz. - Powtórz trzy razy. - Przytrzymaj i puść przycisk oświetlenia wewnętrznego kierowcy 3 razy - Powinien być słyszalny pojedynczy dźwięk....
Tak nie ma reakcji żadnej mam tylko jeden klucz do samochodu Samochód był w warsztacie stwierdzili że sterownik nie daje minusa na rozrusznik . Więc kupiłem drugi sterownik o tych samych symbolach przeprogramowali go i nadal jest to samo. Koszty rosną a samochód nie kreci, kasa w błoto.
Sprawdziłem jest ok.
Może zamiast gdybać sprawdź na początek te krańcówki, miałem (Mazda626) podobny efekt ja się pstryczek rozwalił i przewód zwarł do masy, krańcówkę oryginalną używaną dostałem gratis na szrocie. Podpiąć komputer to trzeba mieć czym (plus oprogramowanie) ale przecież nie trzeba od razu walić z armaty do wróbla...
Niestety nie, inne fora reklamują tylko serwisy to robiące.
Problem rozwiązany. Sprawcą okazała się... :D spalona żarówka popielniczki :idea: Gdyby ktoś miał podobne objawy to pamiętajcie sprawdźcie czy nie jest spalona, któraś z tych żarówek: sufitowa, w schowku, w zapalniczce lub w popielniczce. Wszystkie mogą narobić takiego ambarasu. A najciekawsze jest to ,że byłem u trzech elektryków i pod komputer podpinali...
Ponów próbę zakodowania pilota. Są dwa sposoby: ręcznie bądź poprzez interface diagnostyczny.
Hejka, Ma ktoś może procedurę do kodowanoe kluczka do 2009 Mazda 2? Dzieki
Mam drugi ale efekt taki sam.Elektronika nie jest mi obca jednak niemam interfejsu do szczytania błedów z kompa.Myślę że to wina imobilajza jednak też niewiem jak to rozgryść.
Myślałam, że może rozrząd się przestawił, ale znaki się pokrywają, klawiatura jest w porządku A jak sprawdzałeś dół? Pozatym mogła korba sie urwać . Weź załóż klucz na nakętke wału i rusz do tyłu a następnie do przodu i zuważ czy dobija. I tak masz silnik do wyciągnięcia.
A google wie...pełno tego...
Oj to bardzo niebezpieczne jest, zweryfikuj turbinę, bo możesz auto pożegnać na zawsze.
kolego i co udało ci się coś zakupić ? bo chciałbym także kupic taki transponder ale nie wiem jaki :) podpowiedz jeśli udało ci się ten problem rozwiązać...
Odkręciłem nakrętkę i odłączyłem ten gruby przewód i nadal tak samo bez zmian. Pozdrawiam. Przypominam że to się dzieję po przekręceniu i wyjęciu kluczyka.
Koontrolka od immo gaśnie Błąd dtc P1260 System antykradzieżowy Błąd dtc. P1260 SYSTEM ANTY KRADZIERZOWY DLATEGO NIEMA iskry jak to wyłączyć Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego opisu wynika, że po wymianie silnika w Maździe 5 2.0 PB pojawia się kod błędu DTC P1260, który wskazuje na problem z systemem antykradzieżowym (immobilizerem). Pomimo...
Spróbuj poszukać tutaj www.mazdaspeed.pl
Widać próby wyjęcia samego radia. Nie wszystkie auta mają taką możliwość, przy niektórych modelach aut trzeba zdemontować całą consolę, w której jest zamontowane radio (jak się nie mylę, bo było to już masę lat wstecz, miała tak Mazda)
Mazda 6 2010 po lifcie kluczyk prox 5WK43404D VDO Siemens, ma ktoś namiary na hurtownię w której jest dostępny ? Ewentualnie jakiś numer zamiennika, uniwersalne nie wchodzą (keydiy i xhorse nie ma ich w bazie)
dzieki ale dochodze do punktu gdzie dzwi musza sie same zablokowac i odblokowac i wszystko jest ok ale kluczyk nic nie reaguje i teraz nie wiem czy cos jest z kluczykiem? Dodano po 1 dziekuje juz zrobione :)
Co jest, czyżby nikt nie znał się na mazdach? :D Wczoraj wieczorem sprawdziłem czy przewody WN mają przebicia i nie mają, dziś zamówiłem nowe świeczki denso (K20PR-U11) będą w poniedziałek. Pożyczyłem też klucz do świec, wykręciłem jedną no i jest okopcona na czarno.. czytając tu i tam wychodzi że powodem tego jest zbyt bogata mieszanka (co by się zgadzało...)...
Witam! Właśnie zakupiłem mazdę 6 2.0 ditd 143km z 2006 roku system keyless, dzisiaj rano po przyjeżdze do pracy zamknąłem auto, po 8 godzinach wracam otwieram auto pilotem, wsiadam, próbuję odpalić a kluczyk wogóle nie chce drgąć, dodatkowo miga kontrolka immobilaizera. Reasumując auto można zamknąć i otworzyć pilotem natomiast odpalić tylko kluczykiem......
Twój problem nie jest związany z złym zaprogramowaniem. Jeszcze jedno pytanie, czy kluczykiem zamyka ? Możesz mieć brak kontaktu przycisku zamykania w pilocie (należy sprawdzić czy działa). Jeśli jest OK to pozostanie do sprawdzenia centralka.
Co mam zrobić jeśli po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki nie gaśnie lub mruga tablica rozdzielcza.
Uszkodzony pająk, licznik albo wyłącznik świateł Czy myślisz że gdyby to było takie proste to dawałbym zagadkę. Nie zgadłeś, ale masz nieograniczoną liczbę prób. :D Podpowiedź - jest uszkodzony jeden element (rzecz).
Nie chodzi mi o krańcówkę, czy zamek wysyła informację, że jest w pozycji zaryglowanej? Może inaczej, dysponujesz diagnoskopem to podejrzyj sygnały wysyłane przez prawy i lewy zamek do modułu sterującego, czy są jednakowe, wydaje mi się, że lewy zamek nie melduje faktu, że jest w pozycji zaryglowania.
Witam Mazda 5, instalacja elektryczna forda (prawdopodobnie focus II). Wyposażona w fabryczny alarm z centralnym zamkiem bez ryglowania. Fachowiec zaproponował podłączenie alarmu FOX-Furbo2 sterowany z siłownika centralnego zamka (tak by nie był konieczny kolejny pilot). Niestety napotkał na problem, otóż jeśli zamkniemy auto z pilota, aktywujemy uzbrajanie...
Witam , nie mogę w moim samochodzie(mazda 3 sedan) otworzyć klapy bagażnika jak tylko z kluczyka ,klapą mogę zamykać i otwierać całe auto ,ale aby podnieść klapę ,muszę wcisnąć w niej przycisk i przekręcić go kluczykiem w prawo.Może ktoś ma jakiś pomysł co jest nie tak ,bo to raczej nie normalne zachowanie.Wydaje mi się że jak jest auto otwarte powinienem...
Witam mam taki przypadek moja Mazda podczas jazdy zgasła następnie po dwóch minutach odpaliła www Po 30 sekundach zgasła tamtej pory nie mogę jej odpalić w ogóle nie reaguje rozrusznik pyka przekaźnik kontrolka samochodu z kluczykiem ktoś miał taki przypadek pomóżcie Z góry dziękuję
Możliwe że powstało gdzieś zwarcie na układzie i robi ci problemy.Deszczowa noc,wilgoć hmm styki tego nie lubią w tym kierunku bym szukał.Jeżeli nie masz ochoty sam grzebać to najprościej do gazowników ale wiadomo u nich to $$.
nie jestem bo nie sprawdzałem ale na 99% nie zamykają się wszystkie drzwi z guzika
Czy zakładał ktoś alarm do tego wynalazku? Jako ciekawostkę podam, że przy wkładce w drzwiach kierowcy musi być pętla czytająca immo klucza, bo dorobionym kluczem można tylko zamknąć auto natomiast otwarcie kluczem dorobionym jest możliwe tylko jeśli zbliżę do wkładki ory klucz. Co tam można założyć? Jest coś na can-ie? Wiem, że jest ampio, ale do nowej...
Akumulator naładowany 12,5v Ładowanie 14,3v (włączona klima , światła mijania ,radio + subwoofer) Pobór prądu na postoju auto zamknięte bez kluczyka w stacyjce wyjęty bezpiecznik LPG 0,01A -0,02A Po włożeniu bezpiecznika LPG pobór prądu 0,35A Kluczyk w stacyjce w pozycji zapłonu ( następne położenie to rozruch) pobór prądu około 6A Rozrusznik kręci...
Witam Mam problem z uruchomieniem Mazdy 323F (2001), brak jest oryginalnego kluczyka z transponderem, moze ktos rozwiazal juz podobny problem ? pozdrawiam k
Witam. Kupiłem auto , mam tylko jedną kartę + wyjmowany kluczyk. Ten kluczyk mogę włożyć do stacyjki. Pytanie 1: Czy kluczyk ma w sobie jakiś "immobilaizer"? W sensie jakąś elektronikę? Pytanie dotyczy wątpliwości z dorobieniem drugiego samego kluczyka. Dorobienie karty , trzeba programować. Myślę żeby dorobić dwie nowe karty. Koszty podobno spore....
od pierścienia stacyjki odchodzą przewody czerwony i zielony - widać że nie ma wpiętej w to kostki jak i jest druga kostka, myślę że odpięty został sterownik imo ,chyba jedynym sensownym rozwiązaniem jest zakup zestawu startowego czyli sterownika silnika, sterownika ima i kluczyków z imem
Witam jestem tu nowy i mam problem z mazda 323f 97r 1.5 16v. Szykowałem szybe od str. kierowcy i zrobilem zwarcie i teraz auto po przekreceniu kluczyka nie ma zaplonu nie swieca zadne kontrolki i nie dzialaja kierunkowskazy. Prosze o jakas pomoc/ silnik normalnie kreci.:(
Witam. Posiadam autko: Mazda 121 LX DA 1.3 1988r. które przez jakiś czas stało sobie na zewnątrz. Pewnego dnia chciałem je uruchomić a więc założyłem świeżo naładowany akumulator (który wcześniej na czas postoju zabrałem do domku) i włożyłem kluczyk do stacyjki. Jakie było moje zdziwienie, gdy po przekręceniu kluczyka na zapłon wszystkie kontrolki nagle...
Nie zaczynaj od gdybania, wejdź na www.mazdaspeed.pl i zobacz jak się odczytuje kody błędów (nie potrzeba do tego komputera), ja jak na razie wszystkie błędy (czujniki ABS, osprzęt pompy wtryskowej, inne) w swojej 626 2.0D odczytałem bezproblemowo.
Od czegoś trzeba zacząć, możesz porobić pomiar czy podczas kręcenia gdy nie odpala znika czy nie zasilanie z podstawowych elementów i będziesz wiedział, ale jak na popych odpala zawsze a z kluczyka nie to dla mnie 99% uszkodzona kostka stacyjki.
No i coś chyba napsociłem, Forscan zadziałał ale wykasowałem klucze i o ile zdalny dostęp pokazuje, że dopisał 2 piloty pomimo, że nie działają to nie odpalę auta bo klucze do zapłonu mi wykasował a dopisać nie chce. Dostęp zdalny niby przyznany ale nie chce dopisać kluczy do zapłonu. Masz na to jakąś radę? Mam dwie karty i w nich dwa kluczyki z transponderami...
Dzień wszystkim, Spotkało mnie ciekawe zjawisko w immobilizerze M43 Meta System - autko Mazda CX-3. Mianowicie pojawiły się problemy z odpalaniem auta, pomimo wymiany baterii w tzw. pilocie osobistym, czyli breloczku z migającym co 3 sekundy czerwonym impulsem (załączam zdjęcie), nie można było odpalić zapłonu. Świecił się kluczyk zielony od pilota...
Sprawdź wyłączniki krańcowe w drzwiach te od zapalania światła. Jak któryś nie działa to odskakują zamki, albo winna samego zamka.
Zima dla o sobie znac, wigosc, mróz i styki nie dzialaja jak nalezy. Kiedy przyjdzie porzadna odwilz zapewne wszystkow wroci do normy. Zdejmij boczki w drzwiach, a przynajmniej u kierowcy gdzie jest zapewne zamek - baza i sprobuj go przeczyscic. Moze popsikaj na poczatek preparatem, ktory wytraca wode i poprawi elektrycznosc. Przypuszczam, ze gdybys...
Witam jak w temacie potrafi zgasnąć i wtedy nie odpala przez jakiś czas. Potrafi chodzić być zgaszona na rozgrzanym i na drugi dzień na zimnym nie odpali. Postoi i odpala. Pojawia się wtedy błąd P1378 Fuel Injector Module System Voltage Low. Sprawdzałem na usterce czy wtrysk nie uwala wspólnego zasilania ale odpięcie wtrysków pojedynczo nie dało żadnego...
Cześć wszystkim, Potrzebowałem drugiego kluczyka do mojego auta - pilota, kupiłem na portalu aukcyjnym razem z transponderem, po zapewnieniu Pana, że będzie działał (podałem rocznik auta, model). Poszedłem do ślusarza, który odwzorował mi klucz, i powiedział, że transponder jest już zakodowany. Podszedłem do swojego auta i faktycznie odpaliło bez żadnego...
nie mam zapasowego kluczyka a pętla ta co jest na stacyjce terz ja zmienilem i nic to nie pomoglo...
Żarówki te 100 w chyba nie są oryginalne hehe., bez świateł będzie pewnie tak jak przykazano czyli 14.4V Wydaje mi się, że mogą się zawieszać szczotki podczas jazdy dlatego pali się kontrolka. Przy tych żarówkach 100w napięcie na akumulatorze oraz w instalacji ma za małą wartość stąd wariacje. Pisałeś, że gdy wyłączysz światła przy zapalonej kontrolce...
tyle znalazłem. Wskaźnik kodu błędu: 1. Między zacisk bieguna dodatniego akumulatora i FEN wtyczki diagnostycznej przyłączyć diodową lampkę diagnostyczną. 2. TEN wtyczki diagnostycznej połączyć z masą. 3. Włączyć zapłon. 4. Na diodowej lampce kontrolnej pojawiają się kody błędów. 5. Test zakończony. Kasowanie sterownika silnika: 1. Wyłączyć zapłon....
Ostatnio robiłem amerykańskie probe {mazda} z fabrycznym alarmem załączanym z wkładki i napotkałem taki problem, że po podpięciu sterowania zamkiem z alarmu dokładanego, alarm fabryczny wchodził w czuwanie, ale zdalne otwarcie zamka go nie wyłaczało i zaczynał klaksonić. Trzeba było wyłączać go sterując z wkładki. Obszedłem to w ten sposób, że zwarłem...
Potrzebuję zdemontować pasek rozrządu w KIA Shuma 1.5 16V. Do tego odkręciłem koło pasowe pompy wody i koło pasowe alternatora/wspomagania (na wale korbowym na dole). Niestety paska się nadal nie zdejmie i trzeba odkręcić jeszcze tą dużą nakrętkę na wale (pod klucz 21). I teraz moje pytanie - jak to zablokować i czy tam jest normalny gwint czy może...
Pilot okazał się w porządku . Padnięta (urwana ) antena od centralki . Po naprawie anteny problem ustąpił.
Witam , szukam rozwiązania jak uruchomić funkcję mrugania kierunkami przy zamykaniu fabrycznym centralnym bez przerabiania instalacji .Centralny z domykaniem szyb . Dane auta Mazda6 ,2007r,1999cm.benzyna po liftingu ,hatchack . Dziwne, u mnie mruga i mrugało zawsze bez jakichkolwiek przeróbek, nawet z kluczyka, może dlatego że nie mam fabrycznego alarmu...
Odszukaj centralkę alarmu i doprowadź instalację elektryczną samochodu do stanu "fabrycznego". Wtedy uzyskasz 100% pewności czy to alarm jest winny problemom z zapalaniem.
Zacznij od sprawdzenia zasilania możliwe że to wina alternatora ,regulatora napięcia lub akumulatora generalnie obwodu zasilania .
Samochód to mazda 323f BG rocznik 94 Radio Voice Kraft 7603
Witam, posiadam oryginalny kluczyk scyzoryk Mazda i chcialbym zainstalowac go w moim samochodzie (Mazda 3), tak abym mogl przy jego pomocy otwierac i zamykac centralny zamek oraz aktywowac alarm, niestety nie mam fabrycznego alarmu, wiec zaprogramowanie pilota w ASO nie wchodzi w gre. Objechalem juz polowe Wrocławia i wszedzie slysze tylko odpowiedz...
W modelu mazdy ktory posiadam(323f bj hb 2001), zamkniecie drzwi moze odbyć sie na dwa sposoby, w zalezności w ktorą stronę przekręci się kluczyk w drzwiach od strony kierowcy: -pierwsza opcja- wszystkie zamki sie ryglują -druga- wszystkie zamki sie ryglują, światła awaryjne sygnalizuja zamknięcie wszystkich drzwi + co kilka sekund błyska ikonka obok...
cisnienia sprawdzane wszystko ok a tak wogole skoro nie byloby kompresji to raczej ciezko mialby z odpaleniem caly dolot rowniez wyczyszczony a co do wtrysków to nie byly regenerowane. Trudno cokolwiek wnioskować, jeżeli nie ma konkretnej wskazówki, gdzie jest źródło problemu: po stronie paliwa, czy powietrza? Należy więc zacząć od początku, nie sugerować...
Mam kilka pytań gównie do hardkorów w mechanice, Lojalnie powiem że jestem tylko w 20% mechanikiem (a w dalszych 20% wymieniaczem, a reszta mnie to blacharz i lakiernik), otóż otrzymam niestety do naprawy Mazde 6 2.0D z 2003 r., z objawami stuków przy jeździe na pierwszych 3-4 biegach. Razem z paroma mechanikami (niezwiązanymi ze sobą) wyszła diagnoza...
Witam. Jakiś czas temu zgubiłem kluczyk z pilotem do mojego auta - Mazda 5. Mam drugi kluczyk, także z korzystaniem z auta nie ma problemu. Moje pytanie - czy da się tamten zagubiony kluczyk jakoś zdezaktywować? Zmienić kodowanie w samochodzie i w kluczyku który mam? Generalnie chodzi mi o to, żeby ewentualny znalazca zagubionego kluczyka nie był w...
a możesz podpowiedzieć jak resetnąć centralkę ?
proponuję poczytać na forum mazdaspeed. Jezeli dobrze myśle to ten silnik ma pompę denso. Mam mazdę 626 ditd 2001 r GW Na pompie od góry wkrecony jest taki walec metalowy z wystajacymi kabelkami. To jest zawór spv. Cena około 1000zł. Proponuje inne rozwiazanie (to nie żart) - ostukaj Z WYCZUCIEM zawór młotkiem (nie pompę). Ja kupiłem nowy zawór, i meczyłem...
Witam. Mam Następujący problem z moim samochodzikiem. W moim Demio jest problem z centralnym zamkiem gdyż po włożeniu kluczyka do drzwi od strony kierowcy i przekręceniu rygle się zamkną i natychmiast odskakują.Co może być tego przyczyną. Po wyciągnięciu bezpiecznika od centralnego zamka zamek się zamyka normalnie. Dodam że sprawdziłem wszystkie styki,...
Mam ten sam problem. Klucze zakodowane od nowa. Sprawdzona wiązka od SSU do odbiornika pilota w bagażniku według schematu. Czy ktoś miał taki problem i go rozwiązał? Zamóiłem używany Start Stop Unit i odbiornik pilota. Zakoduję i zobaczymy.
Ja "na zapas" nie wymieniam. Podejrzewam, że jest w pełni sprawny, bo nie jest narażony na ciężkie warunki pracy. Dodatkowo kondensator ten jest raczej bipolarny, bo układ jest zasilany raz napięciem dodatnim, a raz ujemnym. Wstawienie zwykłego kondensatora (unipolarnego) może zakończyć się fajerwerkiem. Wg mnie układ działa w sposób następujący: https://obrazki.elektroda.pl/4991253200_...
Kontrolka akumulatora zapala się na czerwono, ale po zgaśnięciu silnika. Mazda CX-5 rocznik 2017. Mam problemy z zapalaniem (na przycisk, nie z kluczyka). Czasami jest tak, że po wciśnięciu zapalania auta musi minąć kilka sekund, aby się uruchomił. Pilot wariuje i raz zamknie auto, raz nie. Jakiś banał czy poważniejsza sprawa? Czytałam tu o alternatorach...
mazda klucz mazda kontrolka klucz sprzeda klucz klucz
czujnik odciąć paliwo amica śmierdzi kabel mercedesa
Jak wyczyścić bęben światłoczuły w drukarce? Homelite F2020 - Czy to dobra podkaszarka?