Fotki nie mam. Wkręcony jest w pompę razem z przewodem powrotnym. Wygląda identycznie jak od C-360. Jest to śruba M12*1.5 na 17 klucz.
Więc tak : wymontowujesz rurę powietrza doładowanego od intercoolera do kolektora ssącego, następnie zdejmujesz 3 lub 4 (nie pamiętam dokładnie) zaczepy sprężyste górnej plastikowej osłony paska rozrządu i zdejmujesz tę górną osłonę, luzujesz 2 z 3 śrub zewnętrznych koła pasowego pompy wtryskowej, zakładasz klucz (najlepiej oczkowy) na środkową śrubę...
Z tego co rozumiem to chcesz przestawić pompę na kole rozrządu??? Do tego jest specjalny klucz tu masz link http://www.silnikowiec.pl/produkt/zestaw...
VAG , kluczyk 8 oraz specjalistyczny klucz do pomp wtryskowych lub poswiecic kluczyc nr 7 i go nabijac . Dawka na 5 temperatura silnik 70-90 stopni
O taki właśnie kluczyk chodzi http://www.tesam.pl/nbsps0000274-klucz-d...
No to allegro uszczelka nastawnika golf 4. Tylko do wymiany potrzebujesz specjalnego klucza do pomp (no chyba ze już ktoś specjalną śrubkę podmienił brutale nabijali klucz 6 kąt 7mm a potem doszlifowywali śrubkę by pasowała na standardową 7mm ). Dwa komputer do wyregulowania dawki (pozycji nastawnika).
Czy może przemienić komputer jeszcze z tego anglika? Pompa,komp,pętla ,klucz. Może pomoże.
Trzeba mieć specjalny klucz do sekcji.
cenne informacje. gdzie ja dostać klucz E11 do odkręcenia obudowy?
sprawdź zawór który opisałem, klucz ok. 38 do odkręcenia, największy zawór na pompie wtryskowej, odpowiada za doprowadzenie paliwa do pompy wtryskowej i jednocześnie odpowiada za gaszenie auta, ponieważ diesla gasi się przez odcięcie paliwa, powodzenia
Jeden klucz wystarczy,tylko z tego auta by był. Pozdr.
Kolego u góry jest taki korek bodajże klucz 19,pomiędzy wyjsciami na wtryskiwacze
Po co źeś pompę wymieniał pytałem sie ? Nastawnik da się zmusić do palenia z całkowicie wypiętą elektryką oprócz zaworu gaszenia. Kwestia błysku ciupagi. Pompa ta ma jeszcze regulacją wzdłużną nastawnika. Jak tam przestawione masz to nie odpalisz. Potrzebny specjalny klucz.
witaj miałem taki problem podłącz bezpośrednio plus z akumulatora do pompy wtryskowej ,do tego kabelka przykręconego przy pompie na klucz 8 . Auto powinno odpalić
Zależy który korek między rurkami. Mały jest na zwykły klucz. Duży na klucz specjalny. Do glowiczki też potrzebujesz specjalny klucz. Uszczelnienie kupujesz w komplecie, takie samo jest w TDI. Pod glowiczke kupisz oddzielnie. Simmering na wałek z przodu tez oddzielnie. Jak odkrecisz glowiczke to musisz dawkę później ustawić. Pompe w razie czego kupisz...
1.Wał ustawiamy na OT 2.Po zdjęciu pokrywy wałek rozrządu wkładamy blokadę np klucz 14 płaski 3.Pompę wtryskową np wiertło tak żeby nie było za dużo luzu 4.Wszystkie punkty masz ustawione dopiero odkręcasz rolkę napinacza paska rozrządu. 5.Przy wymianie paska doradzałbym wymianę rolki napinacza. Przyjemnej pracy.
A mógłbyś napisać jaka to siła ? Mam klucz dynamometryczny więc sobie poradzę.
Najlepiej zalać pompę wtryskową paliwem. Odkręcamy śrubę na klucz 17 od powrotu z napisem OUT i strzykawką wlewamy paliwo do pompy.
Witam wszystkich. Mam powazny problem. jakis czas temu mechanik wymienil mi uszczelniacz na srubie na trojkatny klucz w pompie wtryskowej. Po wymianie nagle auto stracilo moc i ciezko odpala a spalanie srednie komputer pokazuje nawet powyzej 9l. Silnik przy odpalaniu czasem zatrybi i przez kilka sekund pracuje nierowno poczym wchodzi na swoje normalne...
pompa stara, czy założony cały komplet z jednego wozu ( pompa, puszka immo, klucz)
Tak wymień zawór SPV dawkujący paliwo w pompie wtryskowej.(ten duży z góry pompy na klucz 38mm).Po wymianie inaczej auto przyspiesza ,niema spadku obrotów,i tego okropnego dźwieku.
Kolego musisz ściągnąć pokrywę zaworów,blokujesz wałki,aby zwolnić górne koło musi być luźne,na dole masz o albo O/T dokładnie nie pamiętam,na pompie wiertło i musisz mieć długi klucz torxa.Masz tam dwa łańcuszki.
Zaznaczenie nożykiem...jest bardzo nieprecyzyjne. Może pomóc w późniejszych regulacjach ale nie jest to odnośnik. NA VCDS-ie masz dokładny opis wielkości dawki, pamiętaj, że silnik musi być nagrzany ok 90 stopni żeby pomiar dawki był miarodajny. Potrzebujesz jeszcze klucz specjalny do nastawnika. Jeszcze jedno ŻADNYCH silikonów bo uszkodzisz nastawnik,wyłącznie...
Witam, wysłałem pompę wtryskową do regeneracji, samochód wkręcał się na max obroty, brak reakcji na pedał przyspieszenia. Man f2000 1999 rok EDC silnik D2866LF31 Potrzebuję dowiedzieć się jak ustawić pompę wtryskową, jest blokada z tego co widziałem po środku pompy w dole na klucz imbus 8. Gdzieś się dowiedziałem, że ma być 0 stopni ale opinie są sprzeczne......
A od regulacji koła pompy wtryskowej lucas w np renault czy tam tych podobnych nie podejdzie ?
Raz mi się zdarzyło, że uszkodzony był zawór mechanicznie i kapało z niego paliwo. 99% przypadków leci z pod rozdzielacza, z tego dużego o-ringu, lub też z tego pod duża nakrętką na trójkątny klucz z miejscem na czujnik zegarowy też z tyłu pompy.. Wymiana uszczelek tylko po demontażu pompy, pompa musi stać w pionie, inaczej tego nie złożysz. Najczęściej,...
to zwykły diesel bez immobilizera Dodano po 33 kolego wisnia18 czy wiesz możne jak wymontować ten zaworek on jest w czarnej plastikowej obudowie wygląda mi na to ze on jest zanitowany na stale ponieważ nie widzę zadnego miejsca na jakikolwiek klucz
Moze tez się przedostawac. Masz tam taką "aparaturke" przykręcaną ana 24 klucz (chyba) w srodku na końcu gruby oring w którym chodzi tłoczek o wałka krzywkowego od pompy wtryskowej. Mozesz miec pompke starego typu z rolką jeszcze. Jak jzu długo masz rope w pompie to zalanie jej na nowo olejem tylko pogorszy wszystko.
Do tego służy stacyjka. Poważnie w Esioku? Jak autor prosi o poradę jak to zrobić bez elektryki. Diesel nie potrzebuje prądu do pracy i podstawowe wersja Esioka takiej instalacji nie ma. Aby diesel gasł od stacyjki to musi mieć coś zamontowane na pompie wtryskowej aby ja blokować - np dźwignia uruchamiana siłownikiem pneumatycznym zasilanym elektrozaworem...
ta skrzynka nie ma nic wspólnego z odpalaniem ,tak jak mówiłem najprościej i najszybciej w twoim przypadku immo off, masz org klucz to nie będzie migać kierunkami itd...,choć by w celu sprawdzenia pompy.
Odkręcasz wspornik z napinaczem za silnikiem trzy nakrętki nie musisz go wyjmować , wystarczy odsunąć . Pomiędzy blokiem a wspornikiem jest śruba na klucz chyba 19 , wystarczy poluzować aż przestanie napinać , łańcucha nie trzeba zdejmować .
poszła na złom, regeneracja pompy wtryskowej, dziękuję wszystkim za pomoc, cześć
1. Kontrolka świec przy zapłonie 2. Czy kręci normalnie, czy jakby bez kompresji 3. Paliwo na wtryskach ad.1 Kontrolka ma mignąć każdorazowo przy przekręceniu zapłonu ( vag się łączy, więc to na 99.9% nie to) ad.2 słowo - klucz: klapa gasząca ad.3 Zawór STOP w pompie wtryskowej. Jak to posprawdzasz to się odezwij.
Jak otworzysz maskę to za pompą wspomagania jak pójdziesz po przewodzie od filtra paliwa powinieneś znaleźć śrubę którą ten przewód jest przymocowany do pompy wtryskowej. Śruba na klucz 17-stkę, wykręcasz ją i pod spodem powinno być sitko które zapewne złapało cały syf z dna zbiornika paliwa, po wyczyszczeniu powinno wszystko wrócić do normy. Żeby się...
dziecinnie proste nie trzeba odkrecac napedu licznika cztery sruby z przodu na 14 klucz rurki i pompa w tył i do wkładania ustaw do gory podwójny ząb i wraź tyle
Siema. Mam taki problem w swoim ciapku. Planuje oddać pompę wtryskową do regeneracji. I teraz tak: poodłączałem wszystkie przewody, zabrałem się za pokrywę koła zębatego pompy. Zdjąłem ją, ustawiłem sobie znaki koła pośredniego i pompy wtryskowej na 0, zablokowałem kołkiem oporowym. Następnie wykręciłem 3 śruby mocowania koła zębatego pompy i mam problem...
Witam Cały rozrząd jest na bolce.Za alternatorem cze ba odkręcić śrubę na 13 klucz i wsadzić bolec.Pompa wtryskowa też jest na bolec a wałek rozrządu ma styłu nacięcie i tam wkładasz submiarke a najlepiej jak nie jest pasek sciagnienty zrobić znaki na kole i obudowie
Na pompie,w górnej części jest śrubka na klucz 10mm.O ile dobrze pamiętam jest ona pomiędzy pierwszą sekcją tłoczącą a kołnierzem mocującym pompę do kompresora. Spróbuj tam odpowietrzyć.
Klucz robisz po przez nagrzanie nasadki 8 lub 7 mm do czerwonosci i nabijasz na srube , stygnie i masz.
Mam do sprzedania pompę wtryskową z regulatorem obrotów do silnika S-60 (papaja 14 KM , charakterystyczne dla tego silnika to że wszystkie oryginalnie śrubki ma ma klucz 14 mm i dwa koła zamachowe ( chyba że ktoś jedno zdjął)) oraz wtryskiwacz . Wszystko sprawne.
Na wylocie paliwa z obudowy pompy wtryskowej do baku. Śruba drążona ma wbudowany zaworek pod łbem zdaje się na klucz 12 chyba...? Czy coś koło tego.
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Witam, postanowiłem nieco wzbogacić swój warsztat w nowy klucz dynamometryczny, przeznaczenie to sporadyczne użycie klucza przy naprawach aut niezbyt zaawansowanych technicznie np golf II (odkręcenie pompy wtryskowej, wymiana uszczelki pod głowicą, wymiana rozrządu itp). Kwota jaką mogę przeznaczyć na klucz jest niewielka max.80 zł, i tutaj pojawia...
Obroty się zmniejsza na pompie wtryskowej na tej dźwigieńce jest linka od gazu przychodzi tam klucz 10 i śrubokręt,natomiast jeżeli chodzi o rezerwę to najpierw świeci a jak się kończy to mruga.
Da radę odkręcić bez problemu. Przerabiasz klucz 28, na upartego da radę żabką odkręcić po usunięciu wszystkich króćców. O ring 29,5x2,5
Jak zwykle pierwsze pytanie skąd wiadomo że silnik ma 1500 obrotów?? Po drugie taki mały teścik o ile da się go wykonać. Na czole pompy wtryskowej jest nakrętka na 27 klucz odkręć ją będziesz widział listwę dopasuj sobie taką śrubeczkę żeby wkręciła się w otworek w listwie odpal silnik i pociągnij za listwę i zobacz na ile się wkręci. Czy zapala się...
Nad zaworem do gaszenia jest śruba na klucz 6 i nacięcie na śrubokręt ,jest kontra na klucz 13 luzujesz i wykręcając zmniejszasz dawkę.
1. Śruba jest jednorazowa, musisz kupić nową, koszt około 60 zł. 2. Oring występuje tylko w kompletach uszczelnień. 3. Musisz mieć specjalny klucz. Dokręcasz 70-80 Nm. 4. Najlepiej pojedź do serwisu Boscha.
Do popuszczenia której pompy? kolego a tą drugą połowe kolektora też wyciągać i czyścić? Do wyjęcia pompy została mi ta śruba od koła na rozrządzie (bo trzea ta główną śrube na 25 czy 26 klucz nasadowy odkręcic?) i śruby mocujące pompe.
Sa to śruby osi dźwigni regulatora. Do odkrecenia potrzebny jest klucz z trójkątbym gniazdem. U góry zciąga dźwignię sprężynka i najprawdopodobniej ciężko będzie to zrobić we własnym zakresie. Chyba że pompa będzie zdemontowana.
Rozrząd ustawiaszna znaki: wałek rozrządu - koło pośrednie- pompa pal. wał - koło pośrednie. Poma wtryskowa kąt pocz. wtrysku: kreska na pompie=kreska na obudowie. Kolejność przykręcania śrub głowicy - nie wiem. Ja robię tak: zaczynam od środkowej i dalej spiralnie do najdalszej w trzech etapach: 50 ,75, 100Nm. Sam składasz ten silnik? To nie trzydziestka...
mechanik powiedział, że do zdjęcia jest pompa i wymiana zaworu N 109, później regulacja, koszt ok. 1000zł. Moja rada jest taka - nie korzystaj już wcale z usług tego mechanika. Błąd tego elektrozaworu opisany jako usterka mechaniczna to nic innego jak tylko jego wewnętrzne zabrudzenie i nie demontuje się wcale pompy wtryskowej aby go z niej wykręcić...
A do czego schemat. Dla znającego się na tym to pół godziny roboty. Dla Ciebie troszkę więcej. Odkręcasz nakrętkę M6 na dźwigni gazu. Zaznaczasz jak była i ja ściągasz. Odkręcasz górny dekielek który jest przykręcony na klucz imbusowy 5. Delikatnie podnosisz do góry wyciskając przy tym oś dźwigni gazu w dół. Po podniesieniu delikatnie do góry zajrzyj...
Tam sie nie ustawia zapłonu ,tylko kołkuje pompę-(otwór na godzinie 12)pod pompą wtryskową w bloku jest zaślepka na klucz 10 po wykręceniu której wkłada sie blokade wału korbowego a co do wałka rozrządu może być otwór w kole rozrządowym (stara wersja ) lub po zdjęciu pokrywy wałka szczelina na włożenie blokady w wałek (tak samo jak w VW 1.9) Trzy śruby...
Bylem u dwóch pomoiarzy ,jeden stwierdził że można to wymienić ,drugi że pompa do wyciągnięcia i uszczelnienia ale czas oczekiwania to ok 14 dni na kolejce Będę musiał chyba sam się za to zabrać ,klucz dynamometryczny mam ,nasadkę do śruby też ,kupię nową śrubę ,ale nie potrafię jej znaleźć ,może ktoś podpowie pod jakimi numerami ja szukać ?
Witam, panowie podpowiedzcie bo nigdy tego nie robilem w takiej pompie: http://obrazki.elektroda.pl/3267644100_1... Z tego miejsca leci ropa, gdy silnik pracuje odkręciłem tą śrubkę, jednak to pod nią również z tego co widzę na schemacie pompy to wieczko jest wkręcone w obudowę pompy i teraz pytanie: Czy można to odkręcić bez obaw że...
Ja ci podałem ruch tłoczka pompy odpowiadający początkowi tłoczenia Nie ustawisz pompy rotacyjnej na kapilare tylko czujnikiem wkręconym w pompe wtryskową miedzy przewodami wtryskowymi ( klucz 12) wartość ustawienia 0,9 mm wał korbowy na OT Mechaniczny przestawiacz(linka ) przestawia o 03 -0.5(odczytany na zegarze) .Charakterystyka przestawiacza pompy...
Wie ktoś z was panowie może co to jest? Leci mi z pod tego ropa przy pompowaniu pompką https://obrazki.elektroda.pl/7250664100_... próbowałem zacząć ustawiać kąt wtrysku i stamtąd mi leci Dodano po 1 Ta śruba na 27 klucz, próbowałem dokręcić i wydaje się to luźne. Zawór jakiś ciśnieniowy? Dodano po 9 Ta śruba na 27 klucz, próbowałem...
odkręć śrube na 12 klucz miedzy przewodami wtryskowymi i zobacz czy sie kręci i przesuwa tłok głowicy tłoczącej przy kręceniu recznie silnika
Masz zwarcie w instalacji pod maską w okolicach pompy wtryskowej.
Witam Na boku pomp jest sruba z taką owalna podlkadka,na klucz o ile się nie mlę 15. Odkrecasz te śrubę i kręcisz wałkiem pompy aż w tym otworze zobaczysz odciśnięty ślad od końcówki tej sruby.ustawiasz otwór i znak centrycznie względem siebie. Zsuwasz podkładkę i wkręcasz srubę dość mocno i masz pompę ustawioną na zero. Cały rozdząd ustawiwasz na znaki....
Witam! W jednym z postów było napisane by sprawdzić pompę oleju w Lt 2.8 np ATA ja kai mam. Wymieniłem tłoki z pierścieniami i panewki w głowicy nowe zawory. Koniki z 200ty.s temu zmieniałem. Ale pompa oleju mnie zastanawia. Po czym poznać że jest w kiepskim stanie. Juto mam zamiar założyć głowicę bez blokad czytałem że klucz 27 pasuje i wałek do pionu....
odkręcasz plastikową osłone w kabinie tą koło lewarka ona jest przykręcona po bokach i w srodku w tym schowku koło lewarka,puzniej taka metalową,jajowatą osłone,sróbki na klucz 10 jak wszystkie odkrecisz to musisz podwarzyc sróbokretem do ona jest na kleju złożona potem ci zostaje odkrecic osłone paska roz.2 śróbki na 13 klucz i pasek na wieszku.uważaj...
Koło pasowe pompy jest przykręcone jedną nakrętką, nie ma trzech śrub jak w oplu. Może być stożek bez klina ale nie jestem pewien. W głowicę pompy jest wkręcony jakiś czujnik na klucz 17 gwint M 8 x 1 do niego dochodzą dwa kabelki. Nie jest to zawór do gaszenia. Schemat pomógł by to zrozumieć.
no tak wielu magików jest ale ja poradziłem sobie z wymianą uszczelek bez rozkręcania pompy ,wymieniłem wszystkie najgorzej z tą małą od strony silnika i najczęściej tam się leje ,ale dobry gwiazdowy klucz załatwi sprawe.jednak problem jest z nastawnikiem koniecznie dokładnie oznacz jakimś rysikiem ustawienie bo póżniej będą problemy.reszta to już pryszcz
Po pierwsze sprawdzić trzeba czy dochodzi napięcie do świec żarowych ,po drugie sprawdzić trzeba świece czy są sprawne i grzeją ,jeśli to niepomoże to sprawdż czy przy wtryskach niema nieszczelności paliwa na opaskach węży doprowadzających do pompy wtryskowej i na wężykach przelewowych od wtrysków,można jeszcze sprawdzić kąt początku tłoczenia paliwa...
Bez specjalnego przyrządu dedykowanego do regulacji tych pomp nie da rady jej ustawić. Chodzi dokładnie o adapter do mocowania czujnika zegarowego, popychacz i klucz do luzowania nakrętki na kole zębatym pompy (lewy gwint). Regulacje pompy najlepiej jest przeprowadzać przy poluzowanum pasku zębatym (metodą prób i blędów). Napręzony pasek zebaty powoduje...
Sterowanie gaszeniem w komorze silnika na nadkolu po stronie kierowcy. Łatwo poznasz po rurce do pompy wtryskowej. Sterowanie zagłówkami pod tylną kanapą po stronie kierowcy.
na tylnej klapie pisze dti i ma sterownik na pompie taki na klucz 37 albo coś wiekszy nie jestem pewien, ale sterownik dziala bo zalozylem do drugiego combo i odpalil po kilku sekundach krecenia wiec to nie to. zastanawialem sie czy pompy sie nie koduje w jakis sposob. a komputera nie podpinalem bo nie posiadam. jeszcze takie pytanie jak pompy sie nie...
Czujnik wkręcamy po wyręceniu śruby na klucz 12 znajdującej sie między przewodami wtryskowymi;PAMIĘTAĆ należy też o ustawieniu wałka rozrządu (bardzo ważne) WAłEK ROZRZĄDU NIE MA ŻADNYCH ZNAKÓW USTAWCZYCH tylko mierzy sie podniesienie drugiej krzywki lub stosuje sie specjalny przyrząd wkrecany zamiast pompy podciśnienia
Witam, silnik ze Stara Turbo ma zamontowaną pompę wtryskową do której nad regulatorem odśrodkowym jest przykręcone jakieś ustrojstwo elektro.mechaniczne z którego do góry wychodzą dwa styki. Opiszę jak wygląda, bo w necie nie znalazłem fota takiej pompy. Na dole jest sześciokąt na klucz wysoki na 1 cm z tego sześciokąta idzie do góry metalowy walec...
A ku ku, Tam są 2 pompy: w baku wstępna i ciśnieniowa pod autem umieszczona w zasobniku paliwa. Na końcu listwy wtryskowej jest króciec do podłączenia wtryskiwacza rozruchowego. Wystarczy wykręcić zaślepiającą go śrubkę (klucz 7) i podłączyć kawałkiem wężyka manometr, ma być 3,5 bar
Cewka na jest wkręcona w korpus pompy, wygląda jak kopułka z sześciokątną koronką na klucz, tak na oko, 27-30. Przy przekręconym kluczyku w pozycję pracy, powinno być na jej zacisku (konektor płaski, pojedynczy przewód) napięcie. Najprostsze sprawdzenie- przewód od "+" akumulatora, dotykając zacisku powinieneś usłyszeć ciche stukanie. Cewka odpowiada...
Pompę wtryskową w 2.0 tddi można zdemontować bez rozpinania rozrządu. W obudowie rozrządu (tej czarnej pokrywie ) jest otwór inspekcyjny . Są specjalne zestawy do blokowania koła pompy wtryskowej. Jedynie w tedy można się zabrać za demontaż pompy . Co do sterownika jest on przykrecony chyba na 4 srubach z czego jedna prawdopodobnie ma inny łeb (trzeba...
Ja samodzielnie bym się tego nie podejmował. Posiadam Forda Oriona 1.8 diesel i umnie zapłon jest samoczynny, nie mam tam żadnych swiec zapłonowych więc nie mam możliwości ustawiania zapłonu lecz mogę ustawić moment wtrysku ropy. To się u mnie ustawia na pasku który jest połączony z wałkiem rozrządu Na pasku to możesz kolego zawieszić spodnie :D A...
No ktoś w końcu zainteresował się tematem, szkoda że dopiero po ponad miesiącu. Nie zrobisz tego sam. Musisz ją prawie cała rozebrać co później wiąże się z ponownym ustawieniem a jak to zrobisz nie mając stołu probierczego. No i oczywiście zrobią to tylko w Anglii bo to przecież stamtąd ona pochodzi. No może jeszcze jakiś Marsjanin by sobie poradził....
Może komuś się przyda moje spostrzeżenie.Udało mi się ustawić wyżej wymieniony zawór membramowy.Jeśli turbinę (czuć) np.dopiero od 3 tyś.obrotów należy popuśćić nakrętkę kontrującą śruby regulującej na klucz 13 i wykręcić śrubę zaworka o jeden lub dwa obroty,do uzyskania zadowalającego efektu.W moim staruszku turbina zaczyna życie od 2 tyś obrotów....
Witam. Moja Astra 1,7 DTI ma podobny problem mianowicie zapisuje się ten sam błąd (P0251) i auto gaśnie, usterka pojawiła się tydzień temu gdy był niski stan paliwa. Zgasło i odpaliło od tzw "szczała" pojechałem na stacje i dotankowałem przez 2 dni było OK. Gdy zaczeło gasnąć powiazałem to z niskim stanem paliwa. Wymieniłem f.paliwa i nic to nie pomogło....
To zawór immobilisera, współpracuje z komputerem silnika. Możesz go zastąpić zwykłym zaworem Stop na 12v, gwint M14x1,5. Odkręcić możesz albo kluczem specjalnym, albo zwykłymi "żabkami" lub Morse`ami
Załóż dodatkowy filterek na wężu między bakiem a pompką, I co mu to pomoże? a co do odpowietrzania to odpowietrzasz najpierw pompę dwiema śrubkami na klucz 8mm, potem 1 wtrysk kręcisz rozrusznikiem i powinien załapać potem dokrecasz i chodzi, ja swojego 3p odpowietrzam w 10 min tą metodą Tylko że problemem zapewne nie jest zapowietrzenie, a po prostu...
Nie będzie pasować... co gorsza w RR są dwa rodzaje sterownika silnika (podział ze względu na osprzęt silnika) do 97r (aluminiowy kolektor ssący brak przepływomierza, pompa wtryskowa - stary typ)... i od 98r (plastikowy kolektor ssący, przepływomierz, pompa wtryskowa - nowy typ). Złącza sterowników są identyczne, ale obudowy mają klucz w różnych miejscach...
Witam, Najważniejsza sprawa to odpowietrzyć układ paliwowy. Kiedyś przyglądałem się wymianie pompy wtryskowej w T25, którą przeprowadzał "rutyniarz". Wyglądało to mniej więcej tak: - w pierwszej kolejności facet odpowietrzył pompę luzując śrubę jednego z dwóch przewodów paliwowych z tyłu pompy (od strony bloku silnika) - dalej odpowietrzył filtry paliwa....
Mam problem z odpaleniem Transita 2,5d 1990r, silnik 4CA. Hm... Silnik 4CA to turbo diesel/Lucas Epic z lat 1992-1995. Silnik z roku 1990 to może być 4BA, 4AB lub 4AE. Czy silnik jest na Boschu, czy na CAV Lucasie? (nie mylić z Lucas Epic-em)... Próbowałem pokręcić na sprawnym akumulatorze i widzę , że rozrusznik kręci dosyć wolno. To typowe dla tych...
Sposób ustawienia rozrządu w silnikach ISUZU 1,5 i 1,7 D jest w zasadzie taki sam. Różnią się tylko sposobem naciągu paska zębatego. Piszę z głowy - więc nie wiem, czy wszystko będzie zrozumiałe. O ile nie zdjąłeś jeszcze starego paska to poszczególne kroki wyglądają tak: 1. demontaż filtra powietrza i przewodu doprowadzenia; 2. odkręć przewód podciśnienia...
W pompie wtryskowej na wejściu paliwa jest plastikowe siteczko i zawór regulacji ciśnienia. Sprawdź czy siteczko nie jest zatkane, jeżeli jest w nim brud to znaczy, że ktoś nie umiejętnie wymienia filtr paliwa. Jak odkręcimy dekielek na 4 śrubki na klucz 8 mm to za nim jest skrzydełkowa pompa paliwowa ma być wieczna ale nie wiadomo co kto lał do tego...
Wszystko się zgadza gwint na świecy od MF jest calowy, ale jest go tam 2 do 3 zwoje, można zastosować nakrętkę koła od Skoda-Liaz, ona jest metryczna ale pasuje, ma gwint 22x2. Co do elektryki może być przycisk taki jak od zapalania lub stacyjka od MF (dobre rozwiązanie). Stacyjka od MF likwiduje pewne problemy które występują w stacyjce Ursusa. Orginalna...
Dzień dobry. Opiszę wszystkim kto będzie miał podobny kłopot z rozrządem. Niedawno opisałem temat z roku 2022 z marca. Po naprawie rozrządu w grudniu nie chciał mi zapalić silnik. Kręcąc silnikiem wchodził bez oporu na wysokie obroty na rozruszniku. Przypomnę , że przyjechałem busikiem i był normalnie zgaszony a puzniej stał jakiś miesiąc . Dym jaki...
W tym modelu najczęściej winna jest wiązka silnika w okolicy pompy wtryskowej, dochodzi do zwarć i przetarcia izolacji. Warto sprawdzić też wiązkę (taka przedłużenie, przejściówkę) do czujnika ciśnienia paliwa za rozrusznikiem lubi dotykać do masy i stąd problemy. Tylko trzeba dokładnie to przestudiować, nie na oko jest okey.
Błąd P 32 pojawiac się moze wyniku poruszania sie przedniej osi,jezeli bedzie zle skalibrowane przednie zawieszenie. Normalnie nie da sie przestawic ustawien pompy wtryskowej w TM-ach.Zębatka napędu pompy jest mocowana czterema srubami rozmieszczonymi niesymetrycznie i niemożliwe jest jej złe przykręcenie po demontażu pompy. Po wyjęciu pompy zebatka...
Witam! Przyszła zima i pojawił się problem z uruchamianiem auta na zimno. Pierwsze co poszło pod lupę to świece żarowe. Miód, malina. Wszystko sprawne. Dalej przekaźnik tychże. Bez zastrzeżeń. Są niewielkie spadki napięcia (ok 2V) między akumulatorem a świecami ale przy takim natężeniu prądu to nie jest problem (zalutować trzeba będzie zaciski konektorów....
Dodam dla potomnych bo napewno ktos bedzie szukał ;) Ustawiajac rozrzad na kołach zębatych trzeba pamiętać o tym że : 1: ustawiamy pierwszy cylinder od strony skrzyni biegów w GMP 2: wykręcamy górną śrubę mocującą obudowe filtra oleju i wkładamy blokadę albo wiertło 6 mm i blokujemy wał (foto ) 3: na kole zębatym pompy wtryskowej są dwie kreski nadlane...
Najlepiej ściągnąć to koło i sprawdzić bo luzu możesz kluczem nie wyczuć. Żeby zobaczyć koło to i tak musisz ściągnąć koło pasowe oraz odkręcić śrubę na wale więc zostanie Ci już mało roboty by zrobić to porządnie.
Witam To mój pierwszy post więc przede wszystkim witam na forum. problem mam z samochodem, kilka dni temu jechałem spokojnie zaparkowałem z lekko uniesionym przodem w górę i.... i tyle samochód nie odpala, miałem rezerwę ale diesel był cały czas. samochód to: Rover 75 2000 rok 2.0 diesel 115KM Gdy holowali mnie to warsztatu próbowałem odpalić na holu...
Gość od pompy powiedział że z tyłu pompy jest śruba na klucz 17 i imbus 5 którą podnosi sie lub obniża ciśnienie wtryskiwanego paliwa. Oraz że mam wkręcić ją o pół obrotu nie więcej. Ja niestety nie widzę takiej śruby Gość powiedział częściowo dobrze. Jest to regulacja ciśnienia, ale wewnętrznego głowicy pompy wtryskowej. Kluczem 17 wykręca się ten...
z tego co piszesz to na pewno grzebane było przy pompie ,bo w ciągnikach są silniki z wtryskiem bezpośrednim i maksymalne obroty eksploatacyjne to 1800 obrotów ,przy obrotach 2400 silnik zbyt długo ci nie popracuje ,albo zniszczy ci wał i panewki ,albo poleci uszczelka pod głowicą Na obrotomierzu, przy 1800 obrotów jest znaczek. Ale to w c360 z silnikiem...
Dzięki za rady wieczorem pójdę to rozkręci i miejmy nadzieję, że wszystko łatwo pójdzie. Dodano po 18 A takie jedno pytanie jeszcze czy chcąc wymienić sprzęgiełko kołowe trzeba wyjąć pompę wtryskowa? Cofam pytanie odnośnie sprzęgiełka okazało się ,że u mnie jest w praktycznie idealnym stanie jedynie wodzik widełek się wyrobił i trzeba go po prostu wymienić,...
A odpytywałeś immobilizer z błędów? Masz jakieś błędy związane z kluczykiem sygnałem immobilizera, pętlą? Jeśli nie to immobilizer odpada. W ogóle nie obstawiam immobilizera. W Oplach immobilizer nie pada. Uważam, że albo masz źle naprawiony sterownik albo problem w instalacji, wątpię, albo pompa coś wydziwiać zaczyna. Najprędzej według mnie sterownik...
Kolo zębate jest przykręcane pięcioma śrubami do piastki,która jest mocowana nakrętką na 36 klucz do wałka pompy.Kiedyś pompy miały takie pletwy wg. których można było ustawić wałek pompy, a tu te rolę spełnia chyba ten otwór z przodu.Nie jestem tylko pewien co on oznacza dokładnie czy początek tłoczenia na pierwszym cylindrze, czy coś innego.Nie wiem...
Witam. Uszczelniałem pompę wtryskową bez demontarzu i rozkreciłem zaworek do przestawiania kąta wtrysku.(chyba)(taki podłączony cięgnem do dźwigni przyspieszenia.obudowa zaworu na klucz 19 a dźwignia na ośce na wiloklinie przykręcona nakrętką 11.Niestety rozkręcałem "na ślepo"i nie zwróciłem uwagi na położenie ośki wzgl obudowy zaworu.Są tam dwa kołki...
Witam Też stawiał bym na rozrusznik. Miałem taki przypadek ze swoją Mercedes 123. Objaw ten sam tylko że ja o tym się dowiedziałem przez przypadek . Nie mogłem obrócić kluczem silnika to wpadłem na pomysł że wyjmę rozrusznik i poobracam wieńcem . Po odkręceniu rozrusznika nie mogłem go wyjąć bez pomocy trzonka od siekiery i młota .Okazało się że jakiś...
klucz pompy blokowanie pompy wtryskowej pasek pompy wtryskowej
bloody sterowniki asynchroniczny licznik modulo zablokować windows update
Magnetowid Philips VHS 530 - Przełącznik SP/LP Magnetowid Philips VR530: lata produkcji i specyfikacja