BMW używa tzw "rolling code", to co masz zapisane w transponderze zmienia się częściowo za każdym odpaleniem auta tak w skrócie. Mimo że kopiarki do kluczy identyfikują transponder jako ID33 (lub ID73 w tyci nowszych) to kopia transpondera nie odpali autka. Pozostaje zamówienie klucza w serwisie lub posiadając odpowiedni programator transponderów można...
proszę o podanie procedury kodowania , adaptacji nowego klucza z czystym transponderem do audi a8 d3 Jakie "narzędzie" posiadasz ? Potrzebujesz np. "Programator VVDI2 VAG immo4+ immo5" https://obrazki.elektroda.pl/3454453100_...
Odczytaj eeprom i idź do nich z kluczem i eeprom nie mam sprzętu i wiedzy do tego, heh a to nie jest tak że "prekodowanie" odbywa sie poprzez klonowanie transpondera ze starego klucza do transpondera nowego? Widziałem w internecie filmiki jak wkładają działający klucz do programatora (odczytują zapisane dane), po chwili zabierają i wkładają do programatora...
KMRW org koszt ok 2 tys klon od 100 USD... kolega będzie wiedział co oznacza 48 jeśli siedzi w kluczach. Co do rozwijania działalności w tym kierunku to polecam współprace z kumatym elektronikiem z okolic na początek, to da pojęcie o skali problemu.
nie będzie prekodowany to nie będzie działać i KONIEC w temacie zacytowałem użytkownika który twierdzi że prekodowanie służy do tego aby pilot działał, bez prekodowania miało się dać odpalić silnik.. a gdyby to nie był kluczyk z pilotem tylko zwykły bez pilota, to też trzeba by było prekodować? Po za tym, dziś docinałem grot to w serwisie gdzie mi...
sprzętu , nie mam odpowiedniego do tego typu działań jak sczytać zawartość EEPROM z ECU Wylutować z ECU, włożyć do programatora i odczytać.
masz 2 wyjscia albo zabrać całe auto do elektryka odczytać pin code przez obd i dopisać transponder albo wyjąć sterownik dać komuś kto odczyta pamięć programatorem ,doda nowy transponder do pliku i zapisze go z powrotem do modułu,sam musisz sprawdzić co się bardziej opłaca
Mając klucz - matkę (brązowy), możesz zaprogramować nowe transpondery, ale musisz mieć przynajmniej dwa różne (poza kluczem - matką). Możesz więc kupić 2 niebieskie kluczyki od Punta mk. 1 z transponderami, ze swojego klucza - matki dorobić jeden klucz z miejscem na transponder (ale bez niego) i wprogramować te dwa kupione transpondery. Włączasz zapłon...
A może nie ma takiego urządzenia Znalazłem coś takiego. Chyba się nadaje? ZOLIZDA Tango klucz programujący generacja OEM Tango V1.111.13 programator transpondera pełna wersja OEM Tango klucz programujący. https://obrazki.elektroda.pl/2593614200_... https://pl.aliexpress.com/item/205276565...
Potrzebujesz transponder Philips Crypto2 ID46: TPX4 / PCF7941 / PCF7936 wraz z odpowiednim programatorem i wiedzą jak go użyć. Najtaniej i najprościej jechać do firmy dorabiającej kluczyki - tym bardziej, że posiadasz drugi, działający kluczyk. Transponder w Twoim kluczu może mieć różny wygląd, natomiast funkcja będzie taka sama. https://obrazki.elektroda.pl/1651901800_...
Był temat licznika teraz pora na kluczyki.. Posiadam w passku jeden kluczyk, a chcialbym mieć 2, oczywiście aby odpalić samochod bez aktywacji immo i jednym i drugim kluczykiem. Czy do tego zabiegu, kluczyk który chce dodać moze być używany z innego passka? Czy potrzebuje do tego nowy transponder crypto48? Na stronie ross-tech jest opis adaptacji vag'iem...
Ogólnie chciałbym się zając kodowaniem i rozkodowywaniem kluczy i elektroniką samochodową ale nikt nie chce mnie zbytnio naprowadzić od czego najlepiej zacząć. Tak ogólnikowo napisałeś. Co do kessa i k-taga to radził bym Ci uważać i nie trenować na autach klientów bo jak uwalisz sterownik a to często się zdarza jak niemasz wiedzy to sporo Cię to będzie...
Kurcze, nie potrafię znaleźć PCF7941-131, znalazłem tylko PCF7941 i PCF7941ATS. Zamówię na próbę. A jak sprawa z prekodowaniem? Da się je zrobić u ludzi, którzy dorabiają klucze na standardowym sprzęcie? Czy jest może jakiś prosty sposób na prekodowanie? Mam kilka różnych programatorów
Może być tak jak castin napisał słabej jakości lub uszkodzony transponder. Włóż do programatora i zobacz czy za każdym razem go prawidłowo rozpoznaje.
Witam czy ktoś pomoże w uzyskaniu kodu do kluczyka reno megan 1 cabrio 98r 2 litry benzyna pomocy (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Z przedstawionych odpowiedzi (zarówno online, jak i offline) wynika, że w przypadku Renault Megane I Cabrio z 1998 r. (2.0 benzyna) istnieje kilka metod i narzędzi pozwalających na uzyskanie kodu kluczyka...
Potrzebny jest Transponder T13 Texas Crypto ID60, podłącz programator np. X100 albo T300 i przejdź do Nissana i postępuj zgodnie z instrukcjami z ekranu.
Masz tu jedną notę katalogową, a reszty sobie poszukaj pod hasłami scalaków Philipsa (transpondery). http://ww1.microchip.com/downloads/en/De... http://autodiag.pl/index.php?p86,program...
potrzebny jeszcze programator do proc. motoroli, pewniem programik i trochę wiedzy.
zależy który rok masz passata, te klucze były w samochodach od 2000/01r. transponder w kluczyku musi być CZYSTY, jesli masz login to poradzisz sobie bez problemów.... raz zaprogramowany trnasponder sie nie nadaje do ponownego uzytku... napisz ktory rok PASSATA Dodano po 21 programatora do transponderów używa się do roku 97.... pierwsze Passaty B5 miały...
Metody są przynajmniej dwie - zależy do jakiego punktu dorabiania kluczy trafisz. Albo dorobiony klucz (a w zasadzie jego transponder) jest klonem (bliźniakiem) Twojego starego klucza i wtedy jest trochę drożej, albo dorabiając klucz dostajesz wstępnie zaprogramowany i następnie sam dopisujesz "ręcznie" nowy klucz z transponderem. Metoda druga prócz...
transpondera niema, Pozwolenia niema. Pliku z immoboxa też nie zczytam bo mój programator nie czyta TMS370cx0x
Więc musisz kupić programator do TMS, lutownice na gorące powietrze, wylutować odczytać i tam będzie pin PIN. Do tego laptop lub inny komputer kabel do opla lub inne urządzenie kodujące klucze. Kupujesz transponder pod opla ID33 lub ID40 w zależności jaki idzie. Wkładasz w kluczyk transponder i programujesz. Jeżeli nie masz klucza mechanicznego w immo...
Albo sklonuj motorolę jak masz czym chyba jest 705 bxx zabezpieczona. Zobaczysz ewentualnie poprawność wsadów bo pewne obszary są podobne. Ja mam program via diagnoza do tych łup.Albo klonowałem eeprom albo na dziwicę. Jest chinol inerfejs tani do tych uch teraz to chyba ze 100 kosztuje Jak nie masz czym to przelutuj, tylko zdarzają się ubite zawartości...
masz 3 sprawy 1 - kod pin niezbędny do zaprogramowania kluczy jest orginalnie na takiej wizytówce żółtej ze znaczkiem opla często przypiętej do książki serwisowej . jak go nie masz to możesz jako włąsciciel auta otrzymać go za opłatą 120 zł w każdym serwisie a jak nie to jest jeszcze możliwość o ile dysponujesz programatorem do TMS370 plc28 i charatasz...
Długa droga przed tobą jak chcesz to zrobić sam, taniej i szybciej będzie jak to komuś zlecisz. No chyba że posiadasz sprzęt. Jak masz programator to poczytaj motorlkę w BSI. Z odczytanego wsadu policz sobie kalkulatorem PIN, jak już odczytasz to PP2000 adaptujesz transpondery i przyuczasz nowy pilot.
Transponder może być nieprzygotowany pod daną marke samochodu. Czyli nie prekodowany. Dlatego go źle rozpoznaje. Musisz udać sie do kogoś z programatorem kluczy i wszystko sie wyjaśni. Dodano po 5 Podejrzewam, że albo transponder jest zły, ponieważ nie ma żadnych napisów dobrze myślisz ,zamienniki nie działają musi być org NXP[/quote] Programowałem...
Kluczyk rozbierałeś, tam często cewki się odlutowują. Spójrz na pierwszy post autowa tematu,są fotki płytki klucza i nie ma tam anteny o której zapewne myślisz. Tam jest transponder węglowy i jedynie mógł wypaść z klucza. Pozdr.
Nie robie wylutu. Czytam w układzie klipsem Nie odlutujesz nóżki zasilającej pamięci? Inni mi odradzali odczyt bez wlutowania pamięci - robisz to bez wylutowywania pamięci z układu? Chiński vcds tez robi po obd2. Sprawdzone. Trenowałem akurat na innym Golfie V adaptacje transponderów Immo vcds chiński nie radzi sobie jak pisałem tylko co najwyżej adaptacja...
W Polo 97r. był montowany immobiliser na TMS370. Transpondery są ze zmiennym kodem co oznacza, że klonowanie ich się nie uda. Pocieszjące jest to, że te transpondery są do wielokrotnego kodowania. Oznacz to, że jeżeli wyciągniesz taki z kluczyka z podobnego Polo /np. ze szrotu/ to będziesz go mógł wkodować do swojego autka. W nowych autkach taki numer...
Tyle ze do mojego pilota nie bardzo chce pasować PCF7941. A 7946 to to na pewno nie jest. Chyba jednak najprościej będzie zrobić odczyt na programatorze.
Sprawa rozwiazana dostałem PIN od koelgi z forum który go odczytał, jednak na przyszłość chciałbym wiedzieć jak samemu go wyciagnąć. A centralny z pilota udało sie zakodować według instrukcji ktore wrzuciłem wczesniej. Tak przebieg to 213 tys. Auto znajomego którym jezdzi juz z 4 lata, ale czy ten przebieg jest oryg to inna sprawa, bo według mnie kość...
:arrow: olo 114 chyba nie obędzie się bez wizyty w serwisie , mam tylko klucz z uszkodzonym nadajnikiem , wewnątrz nie ma transpondera , jest nadajnik podczerwieni który po naciśnięciu nadaje chwilowy błysk i zaświeci się lampka która jest w kluczu ; próbowałem przelutować elementy i sprawdziłem na mierniku kondensatory , bez efektu , jest tak samo...
to nie paliwo, zapłon tez nie bo diesel... po podpieciu vag'a ecu wyraznie wskazuje immo, a immo prawdopodobnie kluczyk (low signal) mam nowa puszke immo z transponderami i pętlą. szukam kogoś kto ma programator i sczyta wsad (wyciągnie pin) z TMS'a (28PLCC). jak ktos ma takie mozliwosci to prosze o info...
Jeśli ilość zaprogramowanych transponderów widzi zero to: - dlatego nie miga ci kontrolka blokady immo na liczniku - nie zmienisz typu immo, a nawet jakby to nic to nie wniesie do sprawy Instalacja w tym aucie nie jest już taka pewna co do kontaktów na łączeniach albo akumulator ledwo zipie. Ogólnie mówiąc to duży spadek napięcia i całe to zabezpieczenie...
Odczyt modułu komfortu i robisz dealer key w programatorze i dopiero dodajesz po obd.
Dzięki za odpowiedź. Rozumiem, że za pomocą VCDSa jeśli znam PIN to mogę wkodować nowy transponder do immo. Jedno jest tu kluczowe: PIN. Nie mam tej karteczki co dają od nowości. Nie chcę jechać z tym do serwisu bo za drogo. Nie chcę też do lokalnych fachowców co się tym zajmują bo mam obawy. Czytałem, że można wylutować pamięć, odczytać w zewnętrznym...
W tym audi masz transponder nowego typu ( http://www.transpondery.pl/katalog_trans... ) i odczyt PIN nic nie da. Transponder trzeba najpierw prekodować pod dane samochodu ( component security / protection ) specjalnym programatorem i dopiero później zaprogramować do samochodu.
Najprościej to z EDC odczytać. Najtaniej to z otwieraniem EDC. Wtedy do odczytu 24C04 przez programator pamięci lub BDM100. Czasem pamięć jest po drugiej stronie płyty i robi się problem bo nie wiadomo czy edc nie uszkodzi się przy odklejaniu pyry od obudowy. Wtedy lepszym rozwiązaniem jest BDM100. Może być też KTag ale to już większą kwota i też otwieranie...
Witam, programatorami z allegro tego nie zrobisz. Tu nie chodzi o immo ale o zaprogramowanie transpondera, który znajduje się w kluczyku. Najprościej jest dorobić grot , wyjąć transponder z oryginału (obudowa kluczyka bez problemu się otwiera) i umieścić go w scyzoryku.
Witam, Podepnę się do tematu, mam w swoim aucie immobiliser i oryginalny transponder właśnie na PCF7931. Po przeczytaniu tego wpisu: Wiem że wiele lat od postu ale aż mnie poraził. PCF 7931 są programowalne (właśnie 100 zapisałem swoimi danymi) Producentem jest Philips wiec nie zaprzestali produkcji (korzystamy od 1994 z nich) Dobranoc. Wróciła nadzieja...
Nie wiem skąd wielu kolegów ma informacje o całkowitej katastrofie i braku możliwości dorobienia klucza do starego ML'a. Aktualnie problem (brak możliwości) jest z dorobieniem klucza do nowych "mietków" począwszy od mniej więcej (zależy od modelu) 2014 roku, które używają systemu FBS4. Stary ML to prozaiczny system DAS3. Trzeba mieć do tego sprzęt i...
OK tylko czy mój pilot jest wyposażony w immobilizer ze stałym kodem? Próbowałem go przelutować ale niestety to nic nie dało. Cewki nawijać własnoręcznie nie będę, bo nie mam cierpliwości ani dłoni do tego rodzaju robótek. Do zaprogramowania od nowa układu u9280M potrzebny jest programator i wsad. Boję się o jeszcze jedną sprawę - naprawiany "pilot"...
Witam. Rownież borykam się z problemem immo. Sprawny klucz zgubiłem i został mi z uszkodzonym transponderem, który przeważnie nie działa i nawet zczytać go nie idzie. W jaki sposób moge zczytac eprom ze sterownika, bo zielony jestem w temacie elektroniki samochodowej.. Demontujesz sterownik otwierasz szukasz eprom wylutowujesz, odczytujesz programatorem...
Witam, nabyłem w dobrej cenie programator Advanced Code Evo z pakietem ID46, w jaki jeszcze sprzęt się zaopatrzyć by można było dorabiać kluczyki, z tego co się dowiedziałem ADE kopiuje transpondery ale by działał centralny zamek to już potrzeba coś jeszcze i tu moje pytanie co jest sensowne ...
Witam kolegów dysponuję UHDS od smoka odczytane CS z ECU 8012BB6D002500 wydaję mi się, że brakuję siódmego bajta. Generalnie jeżeli jest kluczyk działający to nigdy nie miałem problemu odczytałem security blok Key Maker wygenerował transponder i wsad zwrotny i po sprawie Dodano po 14 Dodano po 2 Bardzo dziękuję wam za zainteresowanie tematem,ale wydaje...
Aha bo sie zastanawiałem dlaczego nie przyjmuje mi pinu odczytanego zarówno commanderem jak i tym urządzeniem w starego typu zegarze. Ale może to przez to że kluczyk mam ze starym transponderem bo przy adaptacji licznika wyskakuje mi klucz nieprawidłowy. Załatwie nowe transpondery i zobaczę czy sie podniesie. W każdym razie jakiego pinu bym nie wpisałe...
Kupujesz kabel co odczyta ci pin ze sterownika silnika lub programator i czytasz go z modułu komfortu. Dobry kabel zaczyna się od 1500zl a programator 500 zł + Hota Air do lutowania. Kupujesz sprzęt co przygotowuje ci nowy transponder pod kodowanie vagiem czy czymś innym. Transponder przygotujesz np. carprogiem ale tylko org lub np. tango. Wymieniony...
Kolego pewnie ze sie da wyciąć mimo. Znaleźć jakiś transponder (taki sam co był ) odczytać z niego numer (programator do transponderów) odczytać wsad i przepisać. Trzecia najłatwiejsza opcja to jechać do kogoś kto klucze dorabia odczyta pamięć wyciągnie numer klucza zaprogramuje nowy transponder i po bulu.
Skradzino koledze portfel w ktorym nosil transponder od alarmu ampio. Reakcja wiadoma auto stoi i wyje. Czy da sie calkowicie odlączyć tą opcję zeby alarm pracował juz bez niego. Czy bez programatora mozna wylaczyc tą opcje. Dłubie przy nim i nic mi nie wychodzi. Po przekreceniu kluczyka awaryjne i dalej do niczego. Przywracalem mu juz opcje fabryczne.dalej...
Kto nie ryzykuje ten nie traci. Samochód powiedziałbym typowy, immo 3 gen. z dealer key czyli 7 bytes SC mysi być wpisany w transponder CAN ID 48 TP25. Jedynie po 2006 roku w A3 przy odczycie licznika po obd bez działającego klucza, licznik jest w safe mode bez możliwości wyciągnięcia immo data oraz config data. jedynie programator. Cały myk polega...
Ogólnie nie robię żadnych zaawansowanych napraw elektroniki czy programowania. Ale ostatnio miałem astrę G i chciałem dokodować transponder znajomemu, bo pogubił klucze. Wkurzyłem się bo stary gruz, a nie było czym tego odczytać. Po prostu przydał by się jakiś programator do tego. A tak z ciekawości znalazłem takie coś jak orange 5 . Warte to coś?...
Witam, mam problem ze skuterem yamaha v-max 125 z 2012r, skuter nie odpalał, świeciła się kontrolka kluczyka, sprawdziłem kluczyk - transponder nadaje, sprawdziłem antenę - nie nadaje, antenę kupiłem używaną zamontowałem i antena nadaje, ale dalej nie odpala - kontrolka kluczyka. Podejrzewam, że pczyczyna leży w adaptacji anteny do immo. Dysponuję programatorami...
KOD 26 USTERKA-Kluczyk nie został zweryfikowany. PRZYCZYNA-Kluczyk został uznany za nieprawidłowy. Kluczyk bez transpondera, lub transponder uszkodzony. Możliwe jest także, że kluczyk został zaprogramowany dla innego koordynatora lub inne kluczyki na tym samym breloczku zakłócają procedurę weryfikacji. Uszkodzone urządzenie nadawczo-odbiorcze również...
transponder to id42, polo 99 rok. Wziąłem już od znajomego kilka transponderów do sprawdzenia czy któryś się nada ale problem jest z pinem - k+can commander nie łączy się, vag tacho również wywala błędy (czyta pin jako 0000)... Czy jedyną opcją jaka mi została to rwanie kości i odczyt pod programatorem, czy może jest jeszcze jakiś interfejs którym mogę...
To akurat bzdura. Sam w swoim prywatnym aucie miałem przypadek, że transponder raz działał a raz nie. A samą antenę prosto sprawdzić - pomierzyć omomierzem, czy ma jakąkolwiek rezystancję. A sposób drugi (sprawdza antenę i po części sam immobilizer) - http://programatory.pl/tester-petli-immo (pewnie gdzieś się znajdzie taniej). Zresztą problem może...
Witam czy podpowie mi ktoś jak zaprogramować nowy transponder do kluczyka np Opel. Wiem że trzeba go prekodować pod daną markę ale czy zed full czy autel im608 czy lonsdor nie może go wykryć...Transponder jest czysty. Po wlutowaniu go do płytki pilota jest to samo zero wykrycia...Czy jest możliwe że jest potrzebny do tego jakiś specyjalny programator...VVDI...
a czy możesz pomóc tak żebym sam to zrobił ? Puszka jest na układzie motoroli HC05, potrzebujesz programator do tego, bezsprzecznie najlepszy będzie produkt firmy ETL, koszt około 900PLN, do tego stacja hot-air do wylutowania układu (obudowa plcc52) - bo w układzie ciężko się to czyta. Później już z górki - ktoś z kolegów z forum na pewno wyliczy z...
Wyglada na to ze nie zrobie tego za pomoca w/w urzadzenia transponder - ID46 Ale doczytalem cos na temat AD90 http://www.autoelektronika.info.pl/progr... nie wiecie gdzie moge kupic cus podobnego niedrogo moze byc uzywane ???
Witam zamówiłem partię 10 szt transponderów pcf7941,do peugeot citroen i zamiast zamówić od sprawdzonego dostawcy jak do tej pory skusiła mnie niższa cena i mam problem a mianowicie po wlutowaniu w kluczyk i odczytaniu ku mojemu zdziwieniu ID transpondera to 55555555 i status lock,każda sztuka tak się zachowuje.Przekopując internet na zagranicznych...
Może taniej zamiast kupować programator i transponder będzie iść do punktu dorabiania kluczy w celu sklonowania klucza.
Witam ponownie. Kupiłem jakiś czas temu Fiata SC 900 z 2001 roku. Dostałem od sprzedającego tylko jeden niebieski kluczyk. Nie mam karty kodowej ani bordowego kluczyka, więc gdybym chciał dorobić dodatkowy kluczyk to sobie go nie zaprogramuję. To jeszcze nie tragedia, bo niejeden kluczykarz potrafi sklonować również kod transpondera immo do dorabianego...
Okazało się że oba wyprowadzenia CAN_H i CAN_L są podłączone do jednego pada. To faktycznie miałeś niespodziankę. Jak trzeba to rozbiorę ten kabelek i wyjdzie szydło z wora, jak go nie uszkodziłeś już. Czyli kolega pin Immo wyciąga. U mnie był bez CS. To z Kombi w programie Commander ale najpierw komunikacja musi być. Opis jest jak to robiłem Commanderem...
No tak! racja tak małymi literami napisał,że nie doczytałem że to opel Astra , chociaż jak by odpisał na mój post gdzie pytałem jaki to samochód to bym to wyprostował no to zostaje zmostkować blokadę alarmu i zobaczyć co się stanie . "Skończmy z suchymi kawałkami" . Jak znalazł centralkę bo przecież zna nazwę systemu to chyba ma jakąś instrukcję . Jeśli...
passcode zwany też PINem.. Mozna też wyczytać z puszki immo, tylko niestety trzeba mieć czym (stosowny programator). Są ludziki którzy to usługowo robią za jakieś 200 PLN.. Ale jeżeli chcesz tylko rozmnożyć kluczyki to może wystarczy "sklonować" kluczyk (nie pamietam czy tam jest immo ze zmiennym kodem czy ze stałym). Będzie taniej. A najtaniej to wydłubać...
Witam. Mam passat-a z roku 2001 1.9 PD bez komputera. Kupiłem używany licznik z pełnym FIS-em ale bez oznaczeń, obudowy i bez PINU, :( produkcja VDO. Odpaliłem go wczoraj na stole działa jak trzeba, wyświetlacz czytelny. a) Czy da się jakoś odczytać z oznaczeń płytki jaki to dokładnie model (na pewno 3B0 920 xxx, samej końcówki mi brakuje) ? Załadowałbym...
Witam serdecznie, potrzebuję przeliczyć PIN z wsadu z rzeczowej audi A6 C4, bin w zalaczniku, pobieżna analiza wykazuje że pin zapisany jest w w adresie od 02C do 02f, po przeliczeniu wychodzi że jest to 0359, niemniej jednak kodu nie przyjmuje (oczywiscie poprzedzam to zerem). Czy mógłby ktoś pomóc? Bardzo dziękuję za zainteresowanie tematem. PS pilk...
Korekcje adaptacji, która to właśnie ponoć zapisywana jest na eprom'ie... Rozjechały się mapy przez błędną (brak) emulacji sondy lambda i powstał krytyczny błąd adaptacji. Examiner nie dał rady tego zresetować. Elektronika Piaseczno rzuciła cenę 700-1000. V-Tech Łowicz 750. KoCar Tychy 350zł. Problem rozwiązałem kupując komp + centralkę Fiat CODE +...
Ok, ok... Temat taki jest, że gość na dzień dzisiejszy zgubił transponder z kluczyka, a kluczyk miał 1 ,odczyt pinu fejsem do opelków niestety legł - nie odczytał. No to wylut pamięci 29F010 z simtec'a i pamięć do programatora. Pamięć sczytana Wsad przemielony i immo wyłączone. Niestety przy próbie zapisu pamięci willem'em 7.0 jest problem. Pamięci...
Nie mam zamiaru nic wylutowywać i odczytywać jakimiś programatorami. Komuś też nie dam do wylutowywania - później mogą sie pojawić jakieś zimne luty czy coś a w najgorszym wypadku tak jak napisał przedmówca - uwalę sobie pamięć (nawet nie chcę o tym myśleć). PYTANIE: Kiedy kupię czysty transponder Megamos Crypto ID48 na Alledrogo i pojadę do serwisu...
Sprawca znaleziony, uwalone Bsi. Podmieniane na drugie i zniknęły wszystkie błędy, oprócz tych z ECU o świecach I sterowniku. I jak tu wierzyć sprzedającemu, niby miał być podmieniony Ale mam problem, gdyż zaprogramowalem pamięć 95160 wsadem ze starego bsi i niestety autko nie odpala. Zrobiłem coś czego nigdy nie robiłem - wylutowalem pamięć z tego...
samochodowy programator klucz transponder transponder kluczyka astry transponder fiata
pompa nilfisk firmware sofar peavey głośnik
klimatyzator haier klimatyzator haier
Panasonic TX-L47ET50E - Ekran gaśnie, dioda miga na czerwono i zielono Konwerter AHD na VGA - jaki wybrać?