To nie silnik krokowy , wygląda na to że silnik jest dostaje za dużo gazu {problemu bym szukał w instalacji gazowej } tak w ogóle to na benzynie wszystko jest oki ? Weź odłącz akumulator i podłącz go po czasie 10min , w momencie jak przekręcisz pierwszy raz kluczyk na pozycję zapłon powinieneś usłyszeć pracę silniczka krokowego {takie terkanie } nie...
jak bedziesz wymieniał sonde to lepiej jechac do tłumikarza bo bedzie ja ciezko odkrecić Dostęp jest wręcz idealny, nie ma nic trudnego w jej odkręceniu, w najgorszym razie wystarczy drewniany młotek do puknięcia w klucz...
Kolega tzok ma rację, nie drutuj tylko wymień. Jednak nie jest to pół godziny roboty. Jeśli nigdy tego nie robiłeś to zarezerwuj sobie 2 godziny i zorganizuj klucz sztorcowy żeby zdjąć kierownicę.
Nie chce w aso chcialbym samemu odczytac bin i stworzyc nowy transponder i dodac klucz .
Dokłdanie tak jest jak pisze mój przedmówca, trzeba wcisńąć ten przycisk który wystaje ze odok wkładki i jednoczescnie przekrecic klucz w strone przeciwna do właczenie zapłonu, włacza sie pozycyjne a klucz da sie wyjąc ze stacyjki, zeby wyłaczyc trzeba włozyc klucz i przekrecic na zapłon i przycisk sam wyskoczy a swiatła zgasą
mam pytanko jak wywalić immo w punto 96r bo mam klucz do bani
Witam . Co do diagnozy przez mechanika to się zgadzam,miałem taki przypadek w Seicento. Natomiast co do kosztów to nie,jeżeli masz zamiar zajechać na złom,lub odpalić ,to zdejmij pasek wielorowkowy .Możesz zdjąć pasek ,popsikać do alternatora(od strony koła pasowego) WD lub podobny środek.Najlepiej byłoby go wyjąć i rozebrać,lecz jest to trochę zabawy...
Od niedawna posiadam punciaka i jest w nim immo dostałem do niego tylko jeden klucz koloru nibieskiego powiedzcie może to jest ta matka czy to jeden ze zwykłych kluczy? Pozdrawiam.:|
Ten korek jest najprawdopodobniej „do stożka ” i żadna śruba Ci nie spasuje . Szukaj korka spustowego ze skrzyni biegów od fiata , najprawdopodobniej jakieś starsze punto powinno pasować .
Klucz bordowy (matka) służy do wprowadzania kluczy-córek (niebieskich), czyli tych do codziennej eksploatacji. Zachowanie układu masz teraz takie-włączasz zapłon matką więc centrala Code wchodzi w tryb programowania kluczyka i zapala lampkę immo. Odpalic na nim można. Po powtórnym włączeniu zapłonu lampki już nie zapala, bo mysli, że włozyłeś klucz...
klucz mozesz sam zakodowac majac klucz bordowy tzw.matke wklad wymienia sie tak ustawiasz klucz w pozycje zaplon naciskasz blokade w obudowie i wyciagasz a poza tym to nie temat na forum elektroniki
Pytanie, jeszcze gdzie znajdę taki klucz z tym transponderem prekodowanym, albo sam transponder? Możesz podpowiedzieć?
Użytkownik wyraźnie pyta o dorobienie kluczyka i dogranie mu, bo co po kluczyku którym nie może odpalić. Jak nie masz karty kodowej to warto udać się do Ko-Car Tychy. Taaaa, i będzie leciał punciakiem ponad 600km w jedną stronę żeby klucz dorobić....
Zamykanie na klucz zamkiem kierowcy działa - nie działa tylko z pilota.
Przekładka PCF do nowego klucz
Musiałbyś przełożyć komplet od jednego dawcy, czyli sterownik, centralkę code1 i klucz. Nie masz centralki code, więc pozostaje co tylko usunięcie immo ze sterownika.
W punto nie podmieni transponderów jak np w oplu czy VW bo klucz jest nierozbieralny.Ale jak masz bordowy klucz to pozostałe zaprogramujesz.
Obawiam się że taniej niż 200zł to się nie uda. Dorabiają ale klony też w HIPERMARKETACH i to za 200zł.
Jak chce zgasić auto to musze powolutku przekręcić kluczyk wtedy auto zgaśnie, a jak normalnie przekrece kluczyk to auto nie zgasnie i można wyjąc kluczyk ze stacyjki i auto bedzie dalej chodziło :/ Wtedy jak auto nie zgasnie musze poruszać kluczykiem lewo-prawo i auto gaśnie...Co to może być? Pierwszej przyczyny to szukał bym w kostce stacyjki, może...
Jeżeli masz klucz matkę to nie masz problemu ( bordowy kluczyk) - obędzie się bez ASO. W tym roczniku jest jeszcze system code1 dlatego bez problemu. Lepiej skorzystac z rady przedmówcy i daj dorobić nowy kluczyk gdzie mogą go odrazu zakodować .
Zamów kluczyk i będzie OK. Tyle że to code2, cały klucz z 350 PLN ....
Przeczytaj instrukcję i sprawdź czy podłączone są prawidłowo sygnały we wtyczce to będzie się włączać ;) Owszem to radio ma wyjście tylko na przednie głośniki. :D
Witam trochę zagmatwana sprawa ale zaraz postaram się wytłumaczyć wszystko . Mam seicento z ze zmienionymi wkładami zamków pochodzących z fiata 500 lub punto . Oryginalny klucz scyzoryk posiada pilota czy da się jakiś alarm dobrać do niego żeby nie mieć dwóch pilotów .
Zablokowane immo dlatego nie odpala. 4 magiczne cyferki to na odpalenie i dojechanie, klucz-matka powinna pomóc...
pewnie tez jest sposób prase można zrobić z tulejek i śruby klucz udarowy sprężarka i jdzie
To pewnie trzeba zaprogramowac klucz.
najlepiej komplet (immo plus klucz)
Witam. Mam problem. ostatnio podczas jazdy coś w kole mi ocierało po otarciu bębna wysypały się sprężyny od zaciskania szczęk oraz wyciekał olej z cylinderka. Pytanie jak po wymianie cylinderka założyć ponownie sprężyny są ich trzy różnej długości którą najpierw i w jakie miejsce?byłbym wdzięczny gdyby ktoś pokazał schemat na zdięciu, oraz jak wykręcić...
Witam.. To są zdjęcia tego sterownika i miejsce jego podłączenia... Byłem w serwisie i tłumaczyli mi że to sie programuje,,,pedałem gazu,, troszkę to dziwne...tak myślę...ale kto wie...no i koszt u nich takiej usługi 300 zł.......i co dziwne nie chcieli pilota z którym jest klucz???? Prosze o pomoc
To niech panowie zobaczą dlaczego nie można, bo immo blokuje, klucz pewnie niebieski mają, zanieś im brązowy.
takie cos mi wyskoczyło jak: Benzyna (188A4.000 - IAW 59F - MT/AT) Ilość kodów usterek Opis U1600 - Klucz elektroniczny ; przerywany 046020 - Nieznany kod usterki
Oryginalny klucz był już dealer key ,nie prekoduje się ponownie tylko od razu w stacyjkę.
Nie ma patentu, odpowiedni klucz, czasami młotek i odkręcać.
Dzień dobry, Światła postojowe i mijania nie reagują na położenie włącznika/wyłącznika. Po przekręceniu kluczyka, bez względu na położenia włącznika, świecą się postojowe i mijania. Po ustawienia włącznika na 0 świecą się cały czas. Uruchomienie silnika musi następować z włączonymi światłami. Nie są "odcinane" na czas rozruchu. Po cofnięciu kluczyka...
jesli centralka jest zakodowana to musisz miec jeszcze centralke kodowa i orginalny klucz
(at)tzok Jeżeli chodzi o skrzynkę bezpieczników to tak jak pisałem wyżej , rozebrałem (tzn.wyjąłem zawartośc z czarnej obudowy) i nie zauważyłem tam jakiś oznak pleśni/korozji/wilgoci, ale samych warstw nie rozbierałem, bo bałem sie że tego ustrojstwa juz do kupy nie poskładam. Ale tak jak piszesz, może jednak gdzieś między warstwami coś się "zesrało"....
Z innego auta trzeba przełożyć: 1. Moduł Immobilisera 2. Moduł ECM (komputer silnika) 3. Wkładkę zamka i kluczyki. Moduł ECM jest powiązany z Immo i nie ma możliwości bez ingerencji w elektronikę na przełożenie tylko centralki Immo z kluczykami (bez ECMa). Opracowanie na podstawie własnych doświadczeń w Punto 1.1 97 r. Pozdr
Najlepiej wybierz sie do ASO Fiata, powinni dorobic odpowiedni kluczyk po numerze VIN. Nie wiem jak u Fiata, ale Renault zazyczylo sobie jak dobrze pamietam 600PLN za klucz do Laguny I.
Jeśli włączysz 2 razy zapłon w ciągu 10s kluczykiem matką to centralka wchodzi w tryb programowania dodatkowych kluczy.
Chłopy ja jestem w trasie a nie u siebie w garażu. Z kąt ja wezmę sprężarkę, na stację pod kompresor się podłączyć. Ludzie potrzebuje rady co i jak można zrobić mając tylko klucz do kół i zużytą wycieraczkę.
Kupiłem taki klucz z kauflandu za 7zł :) myślę że nim dam radę:)
Tez tak myśle.. ale słyszałem ze mozna dorobić kluczyk ale trzeba mieć kluczyk z uchwytem rozbieranym (tzw. surówka) do której wkłada sie wydłubany z niebieskiego kluczyka transponder. - ktos tak robił? Dzis w zakładzie widziałem taki kluczyk - identyczny jak mój klucz matka koloru brązowego. Druga sprawa w instrukcji obsługi fiata wyczytałem ze mozna...
Tam masz jeszcze CODE-1 (IAW-16F) czy już CODE-2, jeśli "1" to można skopiować transponder w punkcie dorabiania kluczy... Jakbyś jednak chciał rozbierać (code-1): http://punto.org.pl/zrobtosam/model176cz...
Są dwie możliwości. Uszkodzone piloty lub od strojony nadajnik pilota od odbiornika w samochodzie. Nie działający może mieć uszkodzony przycisk. Działający może być od strojony. Jest to do skorygowania. Zdjęcia płytki po obu stronach.
Jak Kraków to ''autokluczyki Kraków'' poszukaj.
Pisze w błedach , sprawdz immobileiser moze cewka juz padła albo klucz wypadł z pamieci. Ja sprawdził bym jak bedzie bez immo.
Podjedz gdzieś gdzie klucze dorabiają znasz pin kod niech ci klucznik spróbuje wpisać temat ma szanse się do 100 złotych zamknąć może najzwyczjniej wypadł klucz jaki tam masz system są tylko dwa niebieskie klucze czy jest jeszcze czerwony klucz matka? reszte podam ci na priva
Pomarańczowy przewód w wiązce stacyjki to +15.
Jutro spróbuje to zrobić jednak na razie intensywnie szukam jak się do tego elektrozaworu dostać gdyż kompletnie nie wiem jak go rozebrać. Widzę tylko małą śrubkę chyba na klucz 8 lub 10 która trzyma tą metalową obejmę.
https://obrazki.elektroda.pl/4603919400_... https://obrazki.elektroda.pl/4603919400_...
Zdemontuj koło, kluczem 19, zdejmij bęben kluczem 12, zdejmij piastę (która jest łożyskiem) kluczem 32 i to wszystko. Pamiętaj że takie błahe tematy zakłada się w dziale początkujący. Klucz 32 musi być nasadowy.
Witam Panowie widzę że jesteście w tym temacie zorientowani. Ja mam tylko jeden klucz niebieski w Marei czy można coś z tym zrobić?
Podmień map sensor. Nie wiem czy da się go sprawdzić. Przy padniętym reduktorze ciśnienie jest zwykle zbyt wysokie, a nie niskie.
dobrze się robi,musisz mieć obowiązkowo klucz nasadowy 13 z grzechotką aby go wymontować,no i kanał naprawczy,albo najazd
Kluczyk master, który posiadam aktualnie daje się rozebrać bez problemów. W środku siedzi taki mały stożek - to jest chyba transpoder. Pytanie czy klucz który zamierzam kupić też jest rozbieralny i czy jeśli zamienię transpodery to wkoduję dwa nowe kluczyki niebieskie. A propos - jeśli są inne sposoby - podziel się wiedzą. Punciaka mam od niedawna....
dorabiasz, sobie odpowiedni klucz aby wcisnąć szklankę zaworową, wałek krzywką do góry i magnesem wyciągasz płytkę Tak na partyzanta też można. [youtube]https://youtu.be/CKKmGgCNS_8[/y...
Witam. Po przekręceniu kluczyka nie gaśnie lampka immobilaizera. Po odłączeniu akumulatora jest ok czyli lampka gaśnie i mogę odpalić. Ta sytuacja się nasila ale nie za każdym razem. Wydaje mi się że to klucz do wymiany. Gdzie najlepiej go dorobić i co to za bajka z tym kodem. Pilnie proszę o pomoc.
Klucz nasadowy 13 na przedłużce. Odgiąć na siłę plastikowy zderzak. W powstałą w ten sposób przestrzeń włożyć klucz i odkręcić dwie widoczne nakrętki od zamka. Po tym zabiegu zsunąć zamek ze szpil wystających ze wzmocnienia czołowego i otwarte. 5 minut roboty.
Posiadam centralny zamek na klucz. Chce dołożyć uniwersalny sterownik na pilota. O ile dobrze pamiętam, we fiacie jest sterowanie masa (kiedyś montowałem pilot do punto) Gdzie najlepiej się wpiąć?
Czy w fiacie punto 1.2 '96 kluczyki sa zapisane w immo w pamiatce 93c46??? zgubilem klucz matke i poi wymianie akumulatora sa problemy z kluczykami... Dodano po 53 Chcialbym przepisac kod kluczyka "czarnego" w miejsce "czerwonego"....moze zaakceptuje go wtedy jako klucz matka, posiadam mape pamieci "immo fiat" tylko nie wiem od jakiego immobilizera,...
po co robić takie kombinacje ze stacyjką kabelkami itp?? W cienkim można bez problemu wymontować zamek z drzwi a przeciez ten sam klucz otwiera i odpala auto, z zamkiem do zakładu i za pare zeta dorobią Ci kluczyk, a jak nie to kup surówkę i pilniczkiem sam sobie zrobisz tylko to troche czasu zajmuje. Ja tak dorabiałem do Uno i Punto więc z cienkim...
Mając klucz - matkę (brązowy), możesz zaprogramować nowe transpondery, ale musisz mieć przynajmniej dwa różne (poza kluczem - matką). Możesz więc kupić 2 niebieskie kluczyki od Punta mk. 1 z transponderami, ze swojego klucza - matki dorobić jeden klucz z miejscem na transponder (ale bez niego) i wprogramować te dwa kupione transpondery. Włączasz zapłon...
Temp. powietrza zmierzyłem przy okazji (żeby dostać się do wtyczki musiałem odkręcać sterownik :( więc z ciekawości mierzyłem co przyszło do głowy), a że wynik odbiega od prawidłowego umieściłem w poście. Sprawy mechaniczne typu przetarte przewody sprawdziłem zresztą nie pasują mi ze względu na poprawną pracę przy zagrzanym silniku. Z tego samego powodu...
17 Wrz 2004 18:04 Fiat punto i CODE ----------------------------------------... A wiec zeby odpalic awaryjnie musisz wcisnąć pedał gazu i trzymając włączyć zapłon. Po chwili puścić i później wciskać pedał tyle razy ile jest pierwsza cyfra kodu. Po "wyciśnieciu" pierwszej cyfry poczekać aż błyśnie code, i można nastepną...
Tam nie ma już klucza matki wystarczy karta z kodami
Utnij przewód hamulcowy przy samej śrubie, nałóż klucz nasadowy i po bólu :) Jeżeli nie puści wymontuj przewód gumowy, opukaj końcówkę przewodu i postępuj jak powyżej.
Witam Będę wymieniał pasek rozrządu w punto II 1.9 D. Blokady rozrządu oraz koła zamachowego już mam, dodatkowo są też oznaczenia na pasku. Pytanie brzmi czym się napina napinacz paska ? Jest tylko jeden otwór na samym napinaczy i nic więcej. Zapewne potrzebny będzie jakiś specjalny klucz do tego bo nie wierze, że napina się to palcem... Nie ma tam...
Możesz kupić innych kluczyk i poskładać z dwóch jeden sprawny... możesz też założyć sobie radiowy sterownik centralnego zamka (w miejsce odbiornika IR w górnej konsoli), co moim zdaniem jest o wiele lepszym pomysłem. http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/zrob... (tu wersja z podłączeniem bezpośrednio do sterownika zamka, ale można się podłączyć...
Do PUNTO I powinno się mieć 3 klucze i CODE CARD. Jeden klucz jest czerwony (matka). Jeżeli go masz i możesz kupić komplet (2 niebieskie, czerwony i CODE CARD), to kup. Przełóż ze swojej matki (czerwony) chip do nowej matki. Wymień stacyjkę. Włóż czerwony, włącz zapłon. Jak zgaśnie kontrolka CODE, włóż pierwszy niebieski, włącz zapłon i kiedy zgaśnie...
Witam mam nastepujący problem , wymieniłem wkład stacyjki w swojej lanci na wkład z fiata grande punto pasuje idealnie z starego kluczyka przełożyłem sam transponder żeby działał immobiliser i samochód zapala jest oki.W tym że kluczyku jest opcja sterowania alarmem ma 3 przyciski otwieranie zamykanie i otwieranie klapy tył, ja mam zamontowany alarm...
Witam Proszę doświadczonych kolegów o pomoc w zaprogramowaniu nowego pilota. Stary został zalany wodą z proszkiem. Pilot działa ale bardzo szybko rozładowuje się bateria wystarcza tylko na 4-5 dni. Wg mnie najprostszym i najtańszym dla Ciebie rozwiązaniem byłoby kupić używany kluczyk z taką samą płytką i przelutować transponder PCF7946. Ewentualnie...
Chcąc odpalić mojego punciaka 95r. 1.1 , przygasły kontrolki i nie mogłem odpalić, zdjąłem kleme plusową i wyczyściłem styki, założyłem spowrotem i rozrusznik kręcił , ale zaświeciła się kontrolka pomarańczowa z kluczykiem CODE . Teraz samochód jest unieruchomiony na parkingu, ja mam 2 niebieskie klucze i nic więcej( ani klucza matki , ani karty kodowej)....
Ale w której pozycji już kręci AAC (Akceleracji) ?
Żeby pozbyć się kontrolki musisz zdjąć osłonę zegarów, następnie wyjąć zespół wskaźników - oczywiście wcześniej odłączyć akumulator, następnie śrubokrętem typu torx rozkręcić zespół wskaźników i delikatnie wydłubać diodę LED wybranego wskaźnika, ewentualnie wyciąć lub zamalować lakierem plastikową szybkę kontrolki. A tak na poważnie, to wszystko o kasowaniu...
wszystko już jest ok, winne były świece a raczej klucz który po uszkadzał porcelanowe(trudny dostęp wtrysk trochę przeszkadzał) części świec po wymianie 3 z nich samochód chodzi jak dawniej Dzięki za Pomoc
Cześć, mam problem z zamkiem (centralny) w Puncie. Wygląda to następująco przekręcenie kluczyka zarówno na otwarcie jak i zamknięcie nie powoduje żadnej reakcji (klucz nie ma żadnego oporu). Zamek w drzwiach pasażera działa normalnie. Również zamknięcie wszystkich drzwi od środka (przez wepchnięcie kołka od strony kierowcy nie stanowi problemu). Czy...
Temat był wałkowany od różnych stron, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Włamano mi się do samochodu - Fiat Punto JTD 1.9 86KM, rocznik 2003. Rozwalono zamki. Wcześniej złamałem kluczyk z immo, posiadam tylko kluczyk zapasowy, niezaprogramowany. Samochód odpalałem przykładając złamany klucz do stacyjki wraz z zapasem. Niestety włamywacz dla...
Witam. Jak sprawdzić poprawne działanie lub nie działanie Fiat Code. Samochód zapala za każdym razem (kontrolka Fiat Code gaśnie wszystko chodzi normalnie) nawet przy palącej się lampce Code, wyjąłem bezpiecznik od Fiat Code nr. 23 i też zapalił (napięcie według schemat z bezpiecznika 23 leci na centralkę). Jak to najlepiej sprawdzić (nie używając narzędzi...
Tak. Dokładnie taka komenda. Akumulator to nie problem, przełoże z drugiego auta. A co z błędem 0615? (Błąd wiązki do komp) No i czy da się sprawdzić zasilanie na ster. sil.? Jak? Dodano po 12 P.s. Przekręcając klucz raz na sto razy rozrusznik kreci a silnik nie zapala. Rozrusznik wtedy kręci normalnie czyli szybko. Przy tym nie ma wyłączania radia...
Po wyciągnięciu kluczyka czy wyłączeniu zapłonu? Wersja 2- Pod czerwony przewód radia musisz dać 12V po stacyjce, czyli napięcie pojawia się wtedy, gdy przekręcisz kluczyk. Ktoś widocznie spiął przewody razem by tak nie było.
Dziwna sprawa bo spalenizną było czuć w środku samochodu i pod maska.
Problem udało się rozwiązać :) już na zakręconym termostacie udało się wykręcić ten czujnik na 3 piny. Dobrze że był na metalowym łbie 19 klucz. ale z wkręceniem starego na 2 piny był problem, dlatego, że ma plastikowy łeb na klucz też 19 płaski i nasadowy płaski objechał mi w połowie zakręcania, musiałem kombinerkami oderwać tą plastikową osłonkę pinów(...
Witam Punto I w wersjach ELX posiadał sterowanie centralnym i ewentualnie alarmem "z kluczyka" (podczerwień). Klucz powinno się dopasować natomiast odbiornik jest prostym układem(mieści się nad lusterkiem obok lampki oświetlenia wnętrza) Klucze są dostępne w warsztatach dorabiających natomiast odbiornik na szrocie lub w sklepie firmowym fiat-a:-) (nie...
To problem znany w Grande Punto należ wyregulować zamek potrzebny kluczyk ampułowy 5 lub 6 10 min i po bólu.Trzeba tylko trochę doświadczenie ale naprawdę jest to łatwe nie trzeba grzebać przy drzwiach tylko przy uchwycie polecam! Uchwyt przymocowany jest do nadkola śrubami na klucz ampulowy po odkręceniu delikatnie ruszyć uchwytem górą do zewnątrz...
Delphi. Chciałbym się rozeznać w temacie. Bo tak z mojego rozumowania jak się da i podmieni się kostkę immo to potem jak się według karty kodowej dorobi klucz to będzie działał a jak się dopisze to już nie, czy się mylę ? Dodano po 46 Numer BSI to 51781759
Witam, dzięki za zainteresowanie. Tak jak pisałem wszystko działa po przekręceniu klucza w stacyjce. Zanika napięcie na kabelku żółto-czerwonym po pięciu minutach od wyciągnięcia klucza ze stacyjki (jeśli klucz pozostaje w stacyjce wszystko działa normalnie). Kabel jest podłączony pod pin23 komputera i tam zanika napięcie. Bezpieczniki sprawdzone. Może...
Witam, Jak zakodować kluczyki w Fiacie Punto z 1995 roku, kupiłem taki komplet http://allegro.pl/item196828314_fiat_pun... i nie wiem jak wprowadzić kod z karty do komputera. Czy w tym modelu da się to zrobić bez sprzętu??
To w takim wypadku ktoś zrobił złośliwość i czegoś napchał lub wpuścił jakiś klej. W przypadku napchania, można to próbować wydłubać jakimś zaostrzonym haczykiem lu spróbować to przepchnąć kluczykiem dalej, żeby uwolnić zapadki. U mnie w maluchu, raz takie przepchnięcie się powiodło.
Panowie piszę, bo może ktoś z was już to robił. Klient ma fabrycznie sterowane elektrycznie szyby w przednich drzwiach i prosty alarm, który nie umożliwia sterowania domykaniem, tak więc trzeba dokupić moduł np: MD. Czy możecie mi podpowiedzieć jak zrealizować to domykanie? Autka jeszcze nawet nie widziałem, ale z tego co mówi klient - to jak przytrzyma...
Interfejsem tam nic nie sprawdzisz , weź gruby drut lub klucz i zrób mostek na elektromagnesie czyli takie dwie śrubki fi 8mm zewrzeć jak zabangla to do wymiany śrubki miedziana jako styki i tyle po sprawie a jak nie to klucze wymontować rozrusznik i do regeneracji .
Jestem po wymianie tulei, listwa zębata wyciągnięta, oczywiście wałek ślimakowy jako pierwszy musi być wymontowany do tego potrzebny specjalny klucz 24 cal 12 kątowy ja kupiłem nasadowy przedłużany, trzeba pilnikiem powiększyć otwór żeby wszedł wałek ślimakowy do środka, przy okazji oczywiście drążki i końcówki kierownicze wymienione i nastała cisza,...
mam dobry nowy akumulator ale mam problem mam radio na CD i szybko mi pada akumlator podejrzewam ze przez to bo gdy wyłanczam kluczyki to moge normalnie słuchać na postoju radia itp. powiedzcie mi jak moge zmienic ze gdy wyłanczam kluczyki wyłancza mi się całkowicie zasilanie.
Możliwe, że przekaźnik od zapłonu się skleił.
600 zl ? Uzywana kompletna stacyjka kosztuje 20-30zl , nowa kostka stacyjki ok 100zl Wiec patrzac na wartosc samochodu najlepiej kupic uzywana stacyjke i przelozyc tylko wkładke, zeby byl jeden klucz, no chyba ze Ci nie przeszkadza to bedą dwa Twój mechanik liczy chyba w ojro :D :P Sciagnij oslone kierownicy i zobacz czy kostka jest wpięta do konca.
Witam. Niedawno zakupiony fiat grande punto ujawnił swoja pierwszą wadę. Tylne lewe drzwi. Wiem ze w/w fiaty maja częste problemy z tylnimi drzwiami ( wersja 5d). Wrodzony problem polega na nieotwieraniu się. Ten problem idzie jeszcze przeżyć. Drzwi tylne nie są użytkowane na co dzień poza tym można je otworzyć poprzez drzwi przednie. Mój problem polega...
Witam. Na podstawie powyższych odpisów udało mi się naprawić wspomaganie w samochodzie teścia Punto 2 2000 rok silnik 1.2. zastosowałem przekaźniki RA2 12V co prawda mają trochę mniejszą rezystancje cewki niż te simensa ale na razie wszystko działa. Silnik wykręca się dość łatwo ale trzeba mię klucz fajkowy 8 mm są takie w kastoramie ja mam Yato. najgorzej...
Multimetrem sprawdź które nóżki podpiąć. Jeżeli będzie kluczował plus to do jednej z drugiej pary musisz masę podać ale tak by świeciła kontrolka po załączeniu przycisku. Jeśli podasz do wejścia przed przyciskiem to będzie świeciła cały czas. Jednakże czy to nie jest wyłącznik na 220v? a Ty chcesz na 12v i żeby kontrolka świeciła?
Ale się uśmiałem, dzięki, ale serio na serio się uśmiałem. Zezłomuj złom, kup inny złom, naprawiaj inny złom. Zakład o lewą łapkę, że gdyby pacjentem był Civic to internety nakazały by zezłomować i kupić jakąś Skodę (VW), Polówkę (VW) albo Golfa (VW) bo części tanie, pospolite i jeszcze jakoś VW wygląda. Na bank tak by było. Co Was tak trącił ten Polo?...
Za 4 tys. to nie ma co stawiać wymagań co do auta. Szukasz tego, co będzie w najlepszym stanie. Ale biorąc pod uwagę to, co napisałeś, to zastanowiłbym się nad Corsą C 1.2 B. Blachy w ocynku, silnik na łańcuchu, pali w normie, praktycznie auto jest bezobsługowe. Z naprawami każdy poradzi sobie, części w porównaniu do innych tanie jak barszcz. W rodzinie...
Cześć Podzielę się moimi doświadczeniami w zakresie kupna i używania klucza dynamometrycznego. Nie jestem mechanikiem z zawodu, ale czasami coś naprawiam we własnym zakresie (Fiat Punto, 1100 cm3, benzyna). Może się przyda. Mam dwa klucze: 1) 40-210 Nm. Kupiony jako pierwszy za ok 100 zł, na pudełku nie ma nazwy, ale jak cena wskazuje jest to najniższa...
punto klucz punto grande klucz kontrolka klucz punto
wzmacniacze arcam pomiar prądu cęgami płyta piszczy
czarna lista zasilaczy sprawdzić termostat lodówce
Trzeszczenie słuchawki po upadku - możliwe przyczyny Jak usunąć komunikat "Attention" na monitorze lub w aplikacjach