Słowa klucz na znanym portalu aukcyjnym - Emulator katalizatora (drugiej sondy lambda) lub http://lepard.eu/emulator-katalizatora/.
Może być potrzebny specjalny klucz do sondy.
A jakich więcej parametrów chcesz? Gwint M18 x 1,5. no i klucz 22mm
jeśli starą chcesz wywalić to możesz obciąć wtyczkę i odkręcic kluczem oczkowym (jeśli jest podejście) a nową wkręcisz płaskim i po kłopocie druga sprawa że może być zapieczona i jeśli oczkowym nie pójdzie to bez palnika się nie obejdzie a to już warsztat jak się domyślam najlepiej jak zdobędziesz klucz 6-ciokątny (mniejsze ryzyko obrobienia sześciokąta...
Pozostaje tylko lub aż tylko wykręcić starą sondę Jeżeli by nie chciała iść na zimno - nie ciągnij kluczem tylko takie energiczne szarpnięcie - wręcz uderzenie młotkiem w klucz. To zagrzej auto i po zgaszeniu polej okolice sondy wodą i zaraz kręć (lej sam element sonda/gwint) - uważaj żeby się nie poparzyć. Dobrze spasowanym kluczem oczkowym - wiem...
Zobacz [url=https://autokult.pl/25558,awaria-so... artykuł. Przez ten zaczęły się moje wątpliwości. Program diagnostyczny pokazywał takie napięcie. Odnośnie mierzenia miernikiem to bym musiał igłami bo kostki szczelne z 2 stron. To jest sonda 4 pinowa więc mogę tylko sprawdzić na odłączonej oporność...
TPS! TPS! TPS! to podstawa! Bo skąd końputer ma wiedzieć że ty "ruszyłeś"? i skąd ma wiedzieć że WŁAŚNIE TERAZ POTRZEBUJE dać ci więcej gazu niż na wolnych obrotach? Ma czekać na sygnał z sondy lambda? czyli da gaz po 5 sek jak mu sonda powie: "kierowca ruszył, mieszanka słaba"! ... Bezwladnosc sondy lambda to 5 sekund ??:-) Podepnij sobie miernik...
To "dziurawy" klucz w dłoń i wymieniamy czujnik O2.
Używka to używka nie wiadomo jak długo podziała. Zamienniki nie zawsze działają poprawnie. Co do wymiana to w 95% zawsze jest problem, do tego jest specjalny klucz bo płaskim nie odkręcisz. A jakie jest podejście to chyba Ty masz auto więc sobie zobacz.
Witam elektrit niepamietasz kolejnosci kabli bo przy odkrecaniu sondy wyjmowalem piny z wtyczki zeby przelozyc oczkowy klucz i niewiem czy cos niepomieszalem z czarnym i szarym bo mi check swieci??
Obawiam sie, że jestem do tyłu o sondę... Cena 107 PLN. :-( I też pierwszy raz takie coś widzę... Wymieniłem sondę lambda. Stara, nieużywana brudna jak komin. Odkręcanie - auto na kołki, klucz 22 zwykły i młotek. Pierwszy strzał młotkiem na zakręcanie by gwint rozruszać. Potem odkręcanie młotkiem. Miałem farta, że się nie zapiekło. Sonda wkręcona bez...
Klucz oczkowy 22 mm,i musi iść.Bez obaw,w polonezach się odkręca łatwo,taka tolerancja na gwincie.
Jednoprzewodową 1 voltową sondę kupisz w cenie do 100 zł (z wtyczką). Przy wykręcaniu starej najlepiej nagrzać rurę wydechowa - klucz 22 i wykręcać. Nowa sonda powinna mieć gwint nasmarowany specjalnym smarem (grafit ze szkłem) i wkręcać z odpowiednim momentem.
jedna sruba (nie pamietam jaka) Pozdrawiam! Śruba M6, i dwa rozwiązania -klucz 10mm -imbus 5
Czyli na spokojnie zmierzę rezystancję grzałki po raz kolejny. Może źle przewody stykały. Pomiar napięcia na szary-czarny. Tu rozumiem, że jest mierzony potencjał, jaki pojawia się po uruchomieniu silnika i rozgrzaniu przez to sondy..Przewody są tak zabezpieczone przed wilgocią, że nie chciałbym katować izolacji. Wypięcie wtyczki umożliwi mi dostęp...
Dziś postanowiłem skontrolować sondę lambda - klucz 22 i do dzieła, odkręciłem śruby mocujące osłonę wtyczki, odpiąłem wtyczkę, uwolniłem przewód z uchwytów, zalałem WD-40 miejsce wkręcenia sondy, tak by płyn spenetrował do gwintu, po 10 minutach zakładam klucz i jednym zdecydowanym ruchem odkręcam sondę - poszło bez większego wysiłku :) - po jednym...
Tak na szybkiego to w workshopie jest napisane, żeby wpierw sprawdzić: - wtryskiwacz, - świece, - cewkę. Ja miałem tak, że wsadziłem nowe świece ale jedna mi pękła przy dokręcaniu bo miałem kiepski klucz. Pewien byłem że to nie świece bo przecież nowe wsadziłem. Dopiero jak wykręciłem je sprawdzić to się okazało, że jedna ma pęknięcie, po wymianie na...
Płacisz za naklepkę tak jak za wtyczkę od oryginalnej sondy lambda. Taka sama Bosch'a bez wtyczki za 1/3 ceny. Nikt bogatemu nie zabroni. Ot snobizm Zgadzam się w 100%. Ale jest jedno "ale", bez wtyczki ta sonda pasuje do kilkunastu samochodów, a z wtyczką tylko do jednego. Dlatego takie drogie.
Hejka. U mnie w 2,7 biT aby wymienić lambdę s1b1 potrzebowałem nasadowy klucz do sondy albo po prostu wycięty rowek na przewód i do tego kilka długich przedłużek. Drugą sondę przed katalizatorem też da się w podobny sposób załatwić. Ale przyznać trzeba że dostęp strasznie trudny. Ja musiałem zdemontować łącznik gumowy oraz rurki do Secondary Air Injection...
klucz,immo,bcm ,licznik ,ecu silnika o identycznych numerach, to dla laika spec potrzebuje ecu o objętnie jakich numerach 1.0 xep
Stan na dziś... Zaobserwowałem że problem głównie się pojawią jak jest gorąco... Jak auto stoi w cieniu odpala na strzała, ewentualnie za drugim razem. Byłem u gaziarza, on nie widzi problemu /fakt oglądał jakieś 15 min/ i również zasugerował czujnik położenia wału. W przyszłym tygodniu wybieram się do mechaniora i poproszę o wymianę... nie potrafię...
Mam ten sam problem .Odpala normalnie i włącza sie tryb awaryjny. U mnie błąd P0638 P1035 czyżby to sonda lambda.Ktoś ma jakieś pomysły ,bo do sondy trzeba specjany klucz skupić?
Sonda odpowiada za sklad mieszanki- koszt 1 przewodowej pewnie zamknie sie w 100pln wiec po co kombinowac .Co do demontazu to pewnie klucz 21-22 , jest umieszczona przed katalizatorem wiec moze ja widac od gory.Zanim bedziesz odkrecal dobrze polej WD40 - aha i pasowaloby podejsc jakims kluczem nastawnym bo plaskim obrobisz scianki.
Po czyszczeniu parownika należy sprawdzić ciśnienie/wyregulować/ .Jeżeli nie masz możliwości sprawdzenia ustawień na komputerze ,to proponuję podnieść ciśnienie na parowniku.W centralnej części parownika jest śruba regulacyjna na klucz ampułowy,/imbusowy/,którą należy regulować.Nad śrubą jest" plus i minus"/zwiększanie lub zmniejszanie ciśnienia.
Jak skutecznie wykręcić sondę (130 tyś km. zapieczona) tak by jej nie uszkodzić oczkowy klucz pasujący rozmiarem do cokołu sondy plus młotek 500g rozwiązać powinny wszelkie problemy. Załóż dobrze klucz na sondę (tak by przypadkiem nie omsknął się i oczko nie zawisło na ceramicznym cokole) i spróbuj delikatnie pukać w klucz młotkiem. Przy dobrej jakości...
Dokończę trochę wypowiedź - będzie dla potomnych. Powyższy kod P2A00 dotyczy sondy lambda , w Koleosie ( czy nissanie obojętnie - chodzi o 2,0 dci ) objawia się pojawieniem na desce komunikatu - sprawdź wtrysk , sprawdź emisje spalin - może zapalać się z czekiem bądź bez. Potrafi gasnąć na chwile z własnej woli jak sonda np: dopali chwilowo odrobinę...
Witam. Mam taki problem, auto to opel astra II z 2000 lub 2001 roku z silnikiem 1.6 (chyba 16v) X16....... Samochód na benzynie słabo odpala, dusi się, dławi i ogólnie nie da się jechać. Zapala się czasami kontrolka usterki silnika. Na gazie jest wszystko pięknie ładnie. Elektryk zdjagnozował że uszkodzona jest sonda lambda ale potem sie wycofywał z...
Witam. Mam pytanie do fachowców-gazowników: Czy w reduktorze LPG REG OMVL II generacji reguluje się też śrubą obiegu jałowego (jest to dodatkowa mniejsza śrubka, na klucz 8, umiejscowiona nad śrubą regulacyjną czułości membrany)? U mnie jest ona zakręcona. Pytam, bo nie mogę wyregulować (śrubą czułości) prawidłowej oscylacji sondy lambda na biegu jałowym....
Gdyby zamienił kolejność przewodów bardzo by mu szarpał wiec raczej tego nie zrobił, jeżeli na PB ci nie szarpie i nie strzela to gaz do ustawienia. Dalej proponuję kupić kabla i samemu poobserwować co się dzieje z autem na gazie. Może komputer trza ponownie zaadaptować ,a jak sprawuje się na benzynie niema problemów? Jeżeli są to znaczy że trza zaadaptować...
kody blędów na immo: kod 11 - Niemożliwa komunikacja z transponderem możliwe przyczyny : *wyładowana bateria klucza *uszkodzony klucz *niezaprogramowany klucz kod 55 - Sterownik *wymienić sterownik kody błędów na silniku: kod 92 - Czujnik położenia wałka rozrządu możliwe przyczyny: *uszkodzona wiązka *zabrudzony czujnik *źle ustawiony luz *uszkodzony...
witam pytanie dla niektórych może wydawać się głupie ale nie wiem jak wykręcić sondę z kolektora)).klucz 22 tylko w 1 pozycji zaskakuje ale nie mozna go przekręcić bo miejsca brak.stąd moje pytanie-jak wykręcić sondę w silniku akl w octavii?sonda jest w kolektorze wydechowym umieszczona od strony sciany grodziowej-dojscia brak.czy trzeba plastilowy...
W moim przypadku wymiana lambdy pomogła. Terzaz sonda pracuje w pełnym zakresie napięć 0V-1V. Rzeczywiście przy gwałotownym dodawaniu gazu napięcie lata w pełnym zakresie. Przy przytrzymaniu na pewnych obrotach stabilizuje się między 0,8 a 0,9V. Niestety w Agili wymiana pierwszej sondy to sporo pracy. Trzeba odkręcić zderzak, czarną osłonę wyjąć rurkę...
witam mam nastepujacy problem z moja astra 1.4 16v 2000r. dzisiaj autko zgaslo gdy stalem na swiatlach i nie moglem go odpalic,gdy mi sie to w koncu udalo zaswiecila sie kontrolka z kluczem,auto zgaslo znow po zostawieniu na wolnych obrotach a gdy znow odpalilem zauwazylem ze hamulec zrobil sie twardy tak jakby serwo przestalo dzialac czy cos w tym...
Dolacze sie do tematu! Jesli sonda jest 4 przewodowa i ma gwint w moim przypadku 18mm na klucz 22 i pracuje w zakresie 0-1V to bedzie pasowala do kazdego autka??? Bo chcialem na allegro kupic do swojego za 75 zl a gsciu powiedzial ze nie bedzie pasowala i wskazal inna oczywiscie za 150! Czy wie ktos na ten temat??? POZDRAWIAM
Trafiłeś, niestety, na druciarza. W naszym kraju większość gazowników to druciarze. Bo każdy oczekuje taniej instalacji gazowej typy 1850 - 2500 za 4 generację - bo przecież gaz jest tani więc musi być tani i jest dla wszystkich - nic bardziej mylnego. W tej cenie nie da się zamontować gazu tak by każdy był zadowolony. Może da się jeździć ale nie zamontować....
Posiadam Astrę 2 z silnikiem x18xe sonda2 /za katalizatorem/ Simens 5WK91709 liczba przewodów 4 nap.grzałki 12v zakres pracy 1v. Dane techniczne: gwint - M18x1.5mm na klucz 22mm długość kabli z sondą - 28 cm kolory przewodów dwa białe - podgrzewanie sondy szary - masa czarny - przewodzi sygnał prądowy z sondy do komputera benzyny sygnał sterujący -...
A wiec złożyłem wszystko do kupy wziołem tak jak kolega pisał rozpylacz i zaczołem dmuchać w przepustnice odpalił ale zaraz po chwili gasł po chwili przestał się wgl odzywać , na gazie po chwili zapalił i chodził normalnie . Sprawdziłem iskrę na świecach świece zapalają się , pytanie panowie czy to może być - sonda lambda czy nie próbować jej odłączyć...
Temp. powietrza zmierzyłem przy okazji (żeby dostać się do wtyczki musiałem odkręcać sterownik :( więc z ciekawości mierzyłem co przyszło do głowy), a że wynik odbiega od prawidłowego umieściłem w poście. Sprawy mechaniczne typu przetarte przewody sprawdziłem zresztą nie pasują mi ze względu na poprawną pracę przy zagrzanym silniku. Z tego samego powodu...
(at)Pawelmuzykant dzięki za odzew, miałem pisać w temacie czy coś wiadomo w sprawie kręcenia. Powiem Ci że ja też kręciłem się wkoło czujnika położenia wału, podmieniłem go i było to samo. Miałem dwa czujniki położenia wału, sprawdziłem je miernikiem zarówno na ciepłym jak i zimnym silniku i oba były dobre. Sonda lambda wiadomo nie od dziś że jak jest...
Mam też taki samochód i silnik też z LPG ale wg mojej wiedzy kontrolka auto z kluczem jest bardziej związana z immobiliserem - usterka elektroniczną . Może da radę odczytać to co trzyma w pamięci spróbuj wcisnąć pedał hamulca i gazu do końca i trzymając naciśnięte przekręć kluczyk na zapłon bez odpalania silnika może coś odczytasz licząc mignięcia kontrolki...
I tu może być klucz - ten przepływomierz. Źle podaje powietrze, a to wszystko rejestruje krokowiec. Jak przepływomierz nie zmienia napięcia w ogóle to zawsze wyskoczy jego błąd. A u ciebie pokazuje tylko marnie. Ciekawe co powiedzą inni znawcy.
posłuchaj.rozkręć elektrozawór przy parowniku,ten na którym jest taka duża czarna cewka,pod tą cewką jest trzpień który trzeba wykręcić z parownika(chyba klucz 19) w środku tego trzpienia jest metalowy "pręt" z gumowym uszczelniaczem,porządnie wyczyść oba elementy złóż wszystko do kupy ,sprawdż szczelność wodą z mydłem,i napisz czy działa.
Mówimy pewnie o sondach dwustanowych tak? I pewnie obie takie same? Sonda tylna zawsze będzie pokazywać podobnie jak pierwsza zanim się nagrzeje. Także kluczowe jest tutaj "polecenie" włączenia tylnej grzałki. Po nagrzaniu tylna ma właśnie wyglądać tak jak na załączonym obrazku.Ma być bogato i wykres w miarę płaski.Ale na jałowym, albo przy stałej prędkości....
Wracam do tematu, gdyż sprawa z tym samochodem nie skończona ;) Kupiłem oryginalną sondę, założyłem i nie pokazuje błędu sondy tylko kod błędu P0135 czyli uszkodzenie obwodu podgrzewania sondy (chyba jakoś tak). Troszkę poczytałem o tym i obwód sprawdzi mi elektryk bo sam nie dam rady tego zrobić, gdzieś wyczytałem, że trzeba sprawdzić świece i przewody,...
Zatem tak... Nie kombinując za wiele można skorzystać z tego schemaciku. Można oczywiście dać zamiast tych wszystkich bramek i licznika timer 555 i jakiś licznik lewo/prawo, czy dekoder 1/10. Nieważne, to też będzie cziałać. Teraz trzeba zrobić regulację prędkości tutaj PR1 na jakimś trakzystorze MOS albo cyfrowym potencjometrze, którym będzie sterował...
Na czym polega uszkodzenie sondy? , co to znaczy " może sterownik ją przepala"? Sprawdzałeś zasilanie ze sterownika na sondę - grzałki i sensora? Sterownik podaje masę kluczowaniem na grzałkę.
To teraz sprawdź, czy masz zasilanie, oraz czy jest kluczowanie masą ze sterownika, najlepiej oscyloskopem, ewentuanie miernikiem. Dla pewności sprawdź na pracującym silniku. Dobrą sondę sprawdzasz, bo tam masz dwa banki. Ten błąd dotyczy banku1.
niestety widzę że nie mam co oczekiwać na jakąkolwiek podpowiedź - trudno ale mam jeszcze jedno pytanie i to już chyba tylko do znawców EECIV ponieważ wtryskiwacz po stronie ECU bezpośrednio idzie na pin 59 a przez rezystor na pin 58 to w jakiej sytuacji jest kluczowany bezpośrednio a w jakiej przez rezystor? zastanawia mnie to ponieważ mam podejżenie...
Sonda lambda daje w przybliżeniu falę prostokątną o amplitudzie ok. 0.45V dla optymalnej mieszanki. Nie wiem jaka jest rezystancja wewnętrzna sondy. Dlaczego chcesz stosować te klucze ?
Sonda nie ma nic do tego. Zobacz czy brakuje iskry czy kluczowania wtrysku jak nie pali. Pompa wtedy podaje paliwo? Jakieś kontrolki nie gasną?
Dziś zalałem płyn do chłodnicy i odpaliłem silnik na dobre. Monowtrysk od 1,0 czyli WM 30MM20. Na wolnych obrotach trzeba przyznać chodzi ł całkiem przyzwoicie. Niestety po rozgrzaniu zaobserwowałem następujący objaw. Po wprowadzeniu silnik na obroty rzędu 3000rpm i puszczeniu pedału gazu wyraźnie strzela w tłumik. Tak jak czasem sportowe auto. Nie...
Witam Na wyświetlaczu pojawił się kluczyk. Po podlaczeniu komputera i odczytaniu bledow stwierdzono że najprawdopodobniej jest wymiany sonda lambda. Czy faktycznie może to być sonda. Czy jeszcze cos innego. Spalanie jest identyczne jakie było a jeśli chodzi o moc to jest chyba też. Druga moje pytanie Gdzie w tym samochodzie znajduje się filtr paliwa......
Wybrany model>,2005 (5),Zafira,Silnik,Z 18 XE Sterownik Klucz #1: EF Klucz #2: 8F Ustawiony normalny parametr synchronizacji. systemSupplierSpecific: L VIN: W0L0TGF7552118045 vehicleManufacturerECUHardwareNumber 55555600 systemSupplierECUHardwareNumber: SIE 0116102000 systemSupplierECUSoftwareNumber: 6577925108 systemSupplierECUSoftwareVersionNumber:....
No właśnie koledzy jak kiedyś mechanik podpiął mi auto pod komp to wyskoczyły 4 błędy.1 Air bag.2 czujnik na wale rozrządu. 3 uszkodzona sonda lambda.4 uszkodzony czujnik temperatury. wszystkie usterki poza poduszka powietrzną zostały naprawione, także na komputerze mam tylko błąd air bag. Żarówki wszystkie świecą a auto nadal odpala jak mu sie chce......
Witam.Jeżdżę 2 lata w/w Astrą sprowadzoną z Holandii.Silnik 1,6i .Od początku nie działa instalacja benzynowa-zapalam i jeżdżę na LPG. Stwierdziłem uszkodzoną pompę paliwa-wymieniłem i okazało się ,że otwiera na maxa wtrysk.Oczywiście za chwilę silnik jest zalany.Posiadam cały aparat wtryskowy i go podstawię -myślę,że będę mógł odpalać na benzynie.Aktualmie...
Sonda 5 przewodowa to sonda szerokopasmowa sprawdzanie tylko za pośrednictwem testera diagnostycznego. W APE plus dla obu sond jest podawany po kluczyku za pośrednictwem przekaźnika (tego samego co dla pompy paliwa) oraz bezpiecznika wspólnego dla obu sond. Jeżeli brak plusa to w pierwszej kolejności zainteresował bym się wspomnianym bezpiecznikiem....
Witam Panow, odgrzewam watek, bo potrzebuje Waszej pomocy - moj gazownik nie dal rady, a i ja tylko jak na razie czytam i boje sie wziac za regulacje mojej instalacji gazowej. mam redukctor clovato major dokladnie taki jak na tym rysunku i mam w nim 2 srubki widoczne na zdjeciu- jedna na srubokret i jedna na klucz 14, ktora odpowiada za sklad mieszanki...
Gdyby to do opla, forda, du dotego starszych roczników to tak. Uniwersalne też są klucze szwedzkie, a nie wszystkie śruby nim odkręcisz. Wiele aut na takich sondach żle pracuje, ja bym nie ryzykował wydatku i zmuszony był kupić drugą/orginał.
Witam, ostatnio zauwazyłem dośc duze spalanie w moim golfie mk4 1.4 16v bo ok 11-12l. Po przeczytaniu sporej ilosci tresci na forum mysle ze soda lambda moze byc uszkodzona. Sprawdziłem ja miernikiem i napięcie na czarnym przewodzie wynosilo ok 0,25V, jednak po całkowitym odłączeniu jej kostki nie wyskoczyl zaden błąd. Dodam tez ze CHECK na liczniku...
Miałam świadomość przed zakupem, że jest to silnik niezbyt łatwy w naprawach, ale jak już jest problem, chciałabym go wyeliminować. Niejeden wymienił pół samochodu w takim przypadku i okazało się później, że jakaś pierdoła zrobiona na końcu okazała się kluczem do rozwiązania problemu… Dlatego pytam na forum 🙃 Na dniach dostanę Vgate iCar...
Wporzadku , ale sterowanie w tych silnikach które podalem grzałkami sond lambda , według pliku etykiet do vaga do sterownika 036906034 jest takie same 030,0,Oxygen Sensor Status 030,1,Bank 1,Sensor 1,see labelfile (Specification: 111) ; 1xx - Sensor heater ; x1x - Oxygen sensor ready ; xx1 - Lambda regulation active 030,2,Bank 1,Sensor 2,see labelfile...
Sonda uniwersalna ale z numeru vin i u gościa który ma duże doświadczenie w handlu częściami samochodowymi. Bezpieczniki ok. W tym aucie jest kluczyk nie karta bo chyba o to Ci chodzi z czytnikiem?
Dzisiaj dokładnie sprawdziłem obwód grzałki sondy. Włączyłem szeregowo w obwód amperomierz,a póżniej amperomierz oraz diodę LED z opornikiem. Okazuje się że sterownik kluczuje grzałkę tzn.włącza obwód co 1 sekundę na czas około 0,4-0,5 sekundy.Dioda mruga. Żarówka miała chyba zbyt dużą bezwładność włukna aby to mażna było zaobserwować. Sprawdziłem Golfa...
Przed przecież one są koło siebie czujnik jest na kleme zamocowany, sonda jest wkręcana bezpośrednio w rurę wydechowa. Do czujnika idą 2 przewody elektryczne w oplocie do sondy więcej😉. Jeżeli nie masz specjalnego klucza to rozmiarem 22 sie posilkuj.
Błąd 16514 Czujnik tlenu (lamda) 1 (Blok1) - Uszkodzenie obwodu i co chwile mam ten błąd na przemian z jakimiś podobnymi "niewiarygodny sygnał" itp generalnie wszystkie są związane z sondą lambda Blok 1. I teraz o którą to chodzi? O tą wpiętą pod maską od góry, czy tą wkręconą od dołu w wydech, bo nie wiem za którą się wziąć, nie wiem czy jest sens...
Witam, auto jak w temacie. Zapisuje po 20-30minutach te 2 błędy. Cewki w 2016 roku wymienione wszystkie NGK, teraz na tym 3 cylindrze wymieniona też na NGK ponownie jakieś pół roku temu i było ok. Obecnie błąd wraca, swiece sprawne też NGK. W parametrach widzę kosmiczne wręcz wskazanie sondy regulacyjnej przed katalizatorem po odpaleniu auta okolice...
Jeżeli po kluczyki masz na nich 12 V , to tak podłącz.
kontrolki (z logo silnika i samochodu z kluczem) oraz inne po przekręceniu stacyjki zapalają się no i oczywiście gasną po jakimś czasie więc wykluczam przepaloną żaróweczkę. Dlatego w sumie zadziwiło mnie, że jak odłączyłem sondę to nie zapaliła się żadna, no ale taki widocznie jego urok :)
https://filmy.elektroda.pl/71_1700999865... W 500L sonda Bosch 0 258 030 04H, zamiennik katalogowy Fiat 0055246214 - 4 przewody, Stilo sonda Bosch 0 258 006 206 - 4 przewody. Silniki w obu te same 1,4l, tyle że w 500L uturbiony 120KM w Stilo bez turbo 95KM. Więc raczej podobne w zachowaniu. Błąd i owszem dotyczy napięcia z sondy ale czemu tak dziwne...
U mnie silnik pracuje nierówno 1.6 abu golf mk3 założony gaz 00561 - Mixture Adaptation 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00525 - Oxygen Sensor (G39) 29-10 - Short to Ground - Intermittent błędy sondy idzie kasować na jakiś czas w vagu mam tak NA BENZYNIE http://obrazki.elektroda.net/14_12847226... http://obrazki.elektroda.net/39_12847226...
witam. mam citroena berlingo I rocznik 1997, przebieg 280 tys. od 120 tys na gazie, silniczek 1.4 benz + gaz (das tech 600S). zalozylem instalke - na poczatku rewelacja, po ok 3-4 tys zaczely sie problemy. w moim przypadku nie trwalo to długo, bomiesiecznie pokonuje 7-8 tys km. ale dorzeczy. auto na gazie zaczelo szarpac, brak mocy, gasł. kilka regulacji...
witam ponownie, dzis przeprowadziłem próbę z sondą lambda - kluczyk przekręcony kontrolki się świecą po chwili gasną włącznie z kontrolką układu wtryskowego. Stacyjkę wyłaczam, wyjmuję wtyczke od sondy lambda pod maską silnika, ponownie przekręcam kluczyk = kontrolka ukł.wtryskowego gaśnie = wszystko OKI ! Czy aby na pewno, czy sonda u mnie jest bajerem...
Próby będą zrobione z innym mixerem. Sondę wymienię też - to kilka minut specjalnym kluczem i gotowe. Zastanawiałem się kiedyś jak monowtrysk przerobić na sekwencję - samochód będę miał przynajmiej z 5 lat ze względu na mały przebieg i włożone koszta w konserwację wymianę wszystkich przewodów hamulcowych. Jak już to nie chciałbym bawić się w w swapy...
no w benzyniakach raczej nie powinno się jej odłączać- może to spowodować awaryjny tryb pracy silnika. sonda lambda jest jednym z kluczowych elementów sterowania napełnianiem silnika, tworzeniem mieszanki. W benzyniakach to bardzo ważny czujnik.. Najlepiej po prostu wymienić :)
Witam. Też mam instalacje Koltec i znam troche jej działanie ponieważ i mnie już zawodziła. Bogata mieszanka to nie jest jeszcze tragedia. Mnie też wyskoczyła na mierniku spalin i wystarczyło ją ustawić kluczem imbusowym z lewej strony na środku parownika( lewa u mnie to ta naprzeciw wejścia przewodu, który idzie do rozdzielacza). Śmiga mi teraz idealnie;)
Witam ponownie odczytałem dziś błędy ECU: 1087Nie przeprowadzone podstawowe nastawienie nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 537Regulacja Lambda poza specyfikacją - wartość górna - BŁĄD SPORADYCZNY 525Lambda Sonda-G39 przerwa w obwodzie - BŁĄD SPORADYCZNY 525Lambda Sonda-G39 zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 525Lambda Sonda-G39 sygnał za mały -...
wymieniłem tego krokowca i dalej się tak dzieje ale przyznam ze troszke mniej. jeszcze wymienie wtryski. przepływki nie rozebrałem bo nie mam takiego klucza. a co zauważyłem to że gdy podniosę korek od pokrywy zaworów to obroty wzrastają zatkam spowrotem to silnik strasznie szarpie
Witam Mam problem ze swoja vectra ale pokolei - kopci na czarno jak sie przygazuje - pali strasznie duzo - na gaz sie przestala przelanczac a jak sie uda to obroty szaleja i zaraz gasnie - na benzynie niby ok ale nie przepala calej mieszanki ( z wydechu kapie benzyna ) - pali sie kontrolka elektronicznej usterki silnika Błedy jakie sie wyswietlaja to:...
Witam, mam problem z błędem 17604 - polski vag błędnie interpretuje jako sonda nr 2 - wg wrokshop manual jest to problem z sondą nr 1 (kiedys wymienilem sondę drugą i fragment instalacji do niej ale problem nie ustąpił). Zamówiłem z allegro uzywaną sonde do tego modelu i tego silnika - wszystko niby pasuje ale - wystepuje blad przerwa w obwodzie grzejnika....
Dalej mam problem zrobione było tak ze połączyłem przez przełącznik 2 kable na przekaźniku wówczas przełączało na gaz i jadę sobie to znaczy gwałtownie ruszyłem auto zgasło i od tej pory nie chodzi na gazie.To znaczy na elektrozawór nie dochodzi napięcie co najciekawsze po przekręceniu kluczyka napięcie na przekaźniku jest przez jakieś 3 sekundy i znika....
Jakoś w marcu katalizator był spawany z powodu pęknięcia przy śrubie. W polskim warsztacie potem mówili, że gdzieś z katalizatora leci dym ale nie wiedzą dokładnie gdzie, bo trzeba by więcej czasu żeby ustalić. Niemiec z tego co pamiętam wyraził się, że sonda może ciągnąć "złe powietrze". Nieszczelność uszczelki/katalizatora może być przyczyną? Co do...
tak ten czlowiek ktory jezdzi samochodem na wodor , jak twierdzi od 67 roku wystarczy poszukac w necie ma nawet swoja strone Daniel Dingel ale jak wiekszosc ludzi ktorzy zrobili lub byli blisko skonczenia auta na wode skonczyli albo pod ziemia albo w wiezieniu .... poszukajcie sobie o Stan Meyer i jak umarl ... Daniel dingel jest w wiezieniu os pol...
Speeduino. To ECU zbudowane na Arudino. Jest to projekt pasjonatów. Ale wg mnie nie jest konieczny. Ja silnik do kogeneratora wybrałbym oplowski 1.2 8V (C12NZ lub C12SZ). W oryginale ma 45 KM. ECU nie wymaga połączenia cyfrowego z innymi modułami. DO tego prosta instalacja na LPG pierwszej generacji. Czyli podkładka pod wtrysk i silnik krokowy. Reduktor...
Kolego kwok - daruj sobie złośliwości, chcę pomóc. Nie masz monopolu na wiedzę w tym zakresie. Ja niedawno miałem problem z Seicento VAN'em MPI - po rozgrzaniu silnika silnik szarpał, tracił moc, dusił się, generalnie było BARDZO ŹLE i trzy warsztaty po wszelkich możliwych diagnozach i dowolnych bzdurach poddały się. Sprawa zaczęła się właśnie od delikatnego...
Jak sterownik ma czujniki zdrowe to bierze z nich sygnał jesli są błędne to zastępuje je wartościami z mapy. Po wyłaczeniu kluczyka robi od nowa diagnoze i tak w kółko. Jest zima nie płacz jsah bo i tak ci będzie więcej PB palił i nie zganiaj winy na sondę, bo zanim sie rozgrzeje i zacznie pracować to napewno przełaczysz na LPG.
Pierwszą sondę sprawdziłem w pierwszej kolejności i działa prawidłowo. Ciśnienie paliwa dzisiaj sprawdzę chociaż wydaje mi się, że przy braku odpowiedniego ciśnienia paliwa miałbym problem z wysokimi obrotami. Dodam, że po przekręceniu kluczyka na pozycję II pompa paliwa wlącza się na chwilę ale jak cofnę kluczyk na pozycję 0 i włączę zapłon ponownie...
ja tu sie nie będe wymądrzał i zapodem koledze kierunek na [url=http://sevam.narod.ru/others/vitara... ....w innym wątku pytałeś o kody i procedurę wywołania Należy odnaleść białą kostkę złączdiag w komorze silnika. Do kostki wchodzą cztery przewody. Za pomocą kawałka przewodu łączymy dwa kable: CZARNY i FIOLETOWO-ŻÓŁTY. Teraz...
Odczyt i kasowanie błędów przy pomocy panela ogrzewania/klimatyzacji Odczyt DTC: 1. Obróć klucz do pozycji zapłon. 2. Ustaw lewę temperature na “HI” i prawą temperature “LO.” 3. Na ok 10 sekund, naciśnij i przytrzymaj równocześnie “REST” i “EC”. 4. Dioda (LED) w guziku recyrkulacji powinien zacząć mrugnąć....
1. Samochod nie ma katalizatora 2. sa dwie sondy lambda, jedna przed, druga za katalizatorem 3. ECU nie pokazuje braku katalizatora 4. po wlozeniu kluczyka MIL swiatelko sie pali, gasnie po zapaleniu silnika i nie zapala sie 5. SAMOCHOD DUZO PALI 13l / 100 KM 6. bylem w stacji diagnostycznej i wykres obu sond lambda jest zsynchronizowany. Pierwsza sonda...
Fiat Panda 1.1 54KM rocznik 2004 Witam, Na wstępie zaznaczę - przeczytałem chyba wszystko, co było dostępne w internecie na temat potencjalnych przyczyn mojej usterki Poranek po nocnej ulewie, przekręcam klucz, rozrusznik kręci (pół roku temu wymieniony), samochód nie odpala. Tak jakby na chwilę zaczyna delikatnie trybić, ale od razu się dusi i gaśnie....
Witam Mam samochód jak w temacie czyli Opel Astra 3 H 2.0T 170Ps Podłączyłem OP-COMa i jedna sonda chodzi od 50mV do 800mV a druga stoi na 449mV i nic nawet jak dodaje gazu. Czy tak ma być? auto nie ma takiej mocy, następue jak by odcięcie delikatne mocy, słabnie przy różnych momentach, zakopci na niebiesko przez 2 sek po dłuższym postaniu na wolnych...
Zakończenie tematu. Przestrzegam przed dobrymi radami i cudownymi zamiennikami pochodzenia niewiadomego (?...) Problemem była sonda lambda ta nowa - dobrana wdg. katalogu sklepowego (AP i Intercars) zaproponował sondę Magneti Marelli OSM009. Sonda ta nie pasuje albo była wadliwa. Po analizie nawet samego prądu grzałek po stabilizacji termicznej, gorąca...
Pierwsze to, że sonda nie jest brana pod uwagę bo nie działa grzałka i nie pracuje w closed loop. Drugie to napięcia: na pinie 3 +12v (test żarówką),pin 1 PWM dla grzałki z ECM. Pin 2/4 masa i sygnał sondy. Do tego trzeba wiedzieć jakie tam jest napięcie (bias)po odłaczeniu sondy, Czy, 0,45v czy blisko 5v. To zmierz, a na drugim ma być masa. Jak już...
Witam Od pewnego czasu mam problem z autem ( Opel Astra F 1.6 8V rocznik 1994, inst. gazowa ). Auto gaśnie w trakcie jazdy - bez wyraźnej zależności co do występowania usterki, zarówno przy zimnym jak i rozgrzanym silniku na gazie jak i bęzynie. Po tym jak zgaśnie nie można go odpalić przez dłuższy czas gdyż nie zapala się pomarańczowa kontrolka. Rozrusznik...
:lol: :lol: :lol: :lol: I ten błąd to ciekawe z czego wyczytany, jak ten multec nie ma prawa wygenerowac takiego. A Ty kolega coś o Olpach wiesz? Jest bardzo prosty sposób na odczytanie błędu: -zwierasz 2 piny z złączu diagnostycznym -przekręcasz kluczyk -liczysz mignięcia kontrolki silnika.... - Co do bzdetów to zapewniam że 99% falowania wolnych...
516 Styk biegu jałowego - F60, Czujnik pozycji przepustnicy - zamknięty przełącznik - F60 518 Potencjometr przepustnicy - G 69, Czujnik pozycji przepustnicy - sygnał poza zasięgiem (G69). Zobacz też straty zasilania ECM 530 Nastawnik / potencjometr przepustnicy - G88, Czujnik pozycji przepustnicy - G88 537 Regulacja z sondą Lambda, Kontrola czujnika...
Brak jakichkolwiek błędów po 15 sekundach kluczyk zostaje przekreślony na czerwono program łączy się z ECU LPG bez problemu brak jest obrotów aktualnych w programie sonda lambda wyświetla wartości
Witam po raz kolejny! W końcu mróz nieco mniejszy toteż udało mi się przeprowadzić pewne pomiary. Co sprawdziłem: - obwód masy grzałki sondy - jest połączenie pomiędzy wtykiem sondy a pinem 20 w sterowniku, - obwód plusa grzałki sondy - jest połączenie pomiędzy wtykiem sondy a bezpiecznikiem pompy paliwa. Na schemacie brak jakiegokolwiek przekaźnika...
Witam, zakupiłem lanosa z roku 2000, silnik 1,5, jest on z instalacją gazową, leonardo(elpigaz) jest ona odłączona, już połowę podpiąłem ale, mam pytanie co do kabla fioletowego i szarego, muszę rozciąć kabel od sondy lambda, i wpiąć go (fioletowy do sondy, a szary do silnika: SONDA<<------kabel fioletowy z leonarda-------i na wejście do silnika...
Podłącze się pod temat, mam zapieczoną sondę lambda w kolektorze i przez różnego rodzaju próby jej odkręcenia objechałem ją i klucze 22 ślizgają się. Porcelanowo-blaszana końcówka odłamała się i został sam gwint z główką. Czy powinienem ściąć główkę i resztę gwintu wykręcić jakimś wykrętakiem? Sonda w środku ma otwór więc coś bym tam wkręcił. Dostęp...
sonda lambda sonda regulacyjna sonda lambda sonda diagnostyczny sonda lambda sonda diagnostyczna
pralka blokada polar pasek przewijania firefox sterowanie zaworem kulowym
interkom prosty doładowanie punktów elektroda
Dioda blokująca do paneli fotowoltaicznych – STMicro, Vishay, TE Connectivity, dobór i zakup Vektor LP-203TS II – instrukcja obsługi kalkulatora, PDF, gdzie pobrać, Grupa Zibi, Chomikuj