Wyszukiwanie ID klucza w pamieci eeprom mozesz rozwiazac np. w ten sposob: odczytane ID klucza [aktualnie przylozonego do czytnika], porownujesz w petli, ktora jest wykonywana tyle razy, ile masz zapisane w zmiennej "ilosc_kluczy". Czyli w owej petli odczytujesz klucz po kluczu z eeprom'u i porownujesz z ID wlasnie odczytanym. Jesli klucz znaleziono...
Poczytaj eeprom
troszke modyfikujesz 93cxx i czytasz jako wlasnie to tylko pamieci te zapisywane sa 8,16 i 32 bitowo wiec jest potrzebny caly symbol
Trzeba zrobić virgin UCH i zaprogramować klucze/karty konfigurację pojazdu i Vin lub sklonować eeprom.
Do kluczy tylko eeprom, jest na wierzchu.
Wiśniowy18, chciałbym zauważyć że to ja umieszczałem wersje x65flashera z plikiem do bootcore dla Ciebie ;) A co tego siemensa to tak, widziałem że zrobileś tp i wyliczył ci kody teraz zrób sobie loadera dla x65flashera i zobcz czy będzie połączenie na prędkości 115200(najpewniejsza). Jeżeli będzie to wgraj FF (bez bootcore, tego obszaru nie ruszaj...
(at)neo_84 nie trzymasz kluczy w EEPROM? przycisk do dodawania nowych?
Teraz musisz wysłać trzy wsadi. Pierwszy oryginalny, z którego pobrałeś eeprom (klucze zaginęły) i wgrałeś później do dawcy. Odczytujesz ten sam oryginalny eeprom jaki był w bcm dawcy. Trzecie ustawienie eeprom to dawca. https://obrazki.elektroda.pl/2681944300_... A ja spróbuję dać ci klucz. Bardzo dobrze byłoby znać SN/IDE transpondera.
A czemu może nie działać przecież mam takie same numery ,czyli powinna być ta sama wersja programowa a klucze immo siedzi w eeprom. Czy lepiej dopisać klucze ?
Dziękuję za link. Mam pytanie, czy jak już wgram eeprom, co kupiłem, full backup, to mogę zakodować immo Autelem lub Launchem? Dziękuję. Flash możesz wgrać ale eeprom trzeba zrobić na VIRGIN i wtedy zakodować ECU do auta. Jak zakodujesz ECU do auta to moim zdaniem już kluczy nie trzeba będzie kodować. Immo świeci bo ECU nie jest zaprogramowane do auta...
Generalnie ok, tango z licencjami lepsze, ale vvdi2 ma wszystko w jednym i coś tam popeawiają.
Witam Potrzebuję PIN do Nissana Almery 1.5 2003, muszę wpisać klucze do samochodu, mam kopię epromu ECU.
W czasie jazdy zgasla, jak sie okazalo wywlilo eeprom 93c56 i klucze. Silnik taki jak ford 1,4 tdci. Zaden bezpiecznik nie ruszony. Co to moglo byc bo nie chcial bym powtorki 270km laweta do domu wracać.
Pozostaje usunięcie programowe z eepromu, albo kod dostępu, nowe transpondery i dopisać klucze.
Klucze są w eMMC.
Po włożeniu drugiego licznika jest zamiast przebiegu napis SAFE? jeśli nie to można po pinach dopisać licznik i klucze.
W prosty sposób jak się ma wiedzę, programator i ewentualnie decoder. Dla kogoś kto wie tylko, że zapis immo, KM i klucze siedzi w eeprom to nie taki prosty sposób. Najłatwiej odczyt PIN po OBD i dopisanie
Wymieniłem, tylko pytanie czy nie przyszedł do mnie uszkodzony. Oczywiście sprawdzę 3.3V według sugestii. Czyli raczej eeprom (klucze,sam scalak) jest ok. Odezwę się po sprawdzeniu.
Witam, Też mam problem z focusem mk2- keyless rocznik 2009 na sterowniku SID803A. Samochód nie odpala. Z błędów to brak komunikacji z PCM. Gdzie są zapisane klucze w tym samochodzie? Bo jak odczytałem eeprom z motoroli to liczba kluczy 0. Natomiast jak wejdę przez obd w system keyless to widzi 2 klucze. Klient twierdzi, że wyciągnał tylko sterownik...
Napewno można skopiować. W tym roczniku powinien być na płycie z tyłu eeprom 93c86 w któym są zapisane dane kluczy. Sądzę, że jak kupisz body o tych samych numerach i przekopiujesz/przelutujesz tą pamięć to będzie palił. Pamięć jest opisana 28000766, dolaczam zdjęcie: https://obrazki.elektroda.pl/9500063700_...
Do philipsa wgrasz wszystko programem o nazwie: >>>DSXMultiloader_v0.4e<<... A teraz elementy które musisz wgrać, aby uruchomić interesujące cię programy: 1. SOFT np: wersja 7.00 2. FIX najnowszy czyli wersja: 4.12 3. Softcam (czyli plik z kluczami) 4. Lista flash (opcjonalnie) 5. lista eeprom 6. panel jaki ci sie podoba I bym zapomniał...
Najprościej wyposażyć układ w uniwersalną podstawke np 40 pin i obsługiwać każde wyprowadzenie osobno. Może nie każde. Jeżeli mają to być pamięci 8-bitowe , to większość wyprowadzeń (młodsze adresy i dane) pokrywają się i tych , które mają być przełączane za pomocą kluczy pozostaje zaledwie kilka. pozdrawiam olmek
Odczytaj eeprom i idź do nich z kluczem i eeprom nie mam sprzętu i wiedzy do tego, heh a to nie jest tak że "prekodowanie" odbywa sie poprzez klonowanie transpondera ze starego klucza do transpondera nowego? Widziałem w internecie filmiki jak wkładają działający klucz do programatora (odczytują zapisane dane), po chwili zabierają i wkładają do programatora...
To jest Immo 4, i sterownik silnika EDC17 - dasz radę ? samochód 2011 r. tam podobno jest pin, CS, powerclass i jakieś inne pierdoły, ale potrzebuje sam PIN do dopisania kluczy
Nowa stacyjka sprawdzona. Przyszła z kluczykiem. Podpięta do emulatora Julie firmy CarLabImmo emulator wymienił informacje i stacyjka została odblokowana. Stara nie chodziła na żadnym z 2 kluczy
virgin to już jest po przegraniu eeprom,musi iść dopisać bsi pinem ,potem klucze i pali,robione nie raz dawno dawno temu.Czym to robisz ,ze nie idzie?
fiesta ma klucze w liczniku, niestety jak focus 3
Prawdopodobnie nie udana korekta licznika. Trzeba zagrać eeprom na nowo i douczyć klucze.
Z tego co się już zorientowałem przerobienie tego projektu na wersję ATtiny861A nie ma za bardzo sensu. Czytnik zapisuje 16 bajtowe klucze do pamięci EEPROM a ta ma jej 512 bajtów. Czyli osnacza to, że mogę zapisać 512/16=32 karty - a to mało bo ma być ponad 120 kart. Może ktoś z Was ma już gotowy taki projekt na ATmega128 - tam widzę że EEPROM ma 4KB...
no i co z tego skoro pastylki-klucze maja albo zabezpieczony hasłem eeprom,albo do tego jeszcze ssh1...tak czy siak dupa zbita i dorobić się nie da...a zczytanie seriala to swojądrogą
Nie da się.
Tak się nie da . Jedynie kodowanie do auta . Wymiana pamięci jest możliwa gdy numery liczników nowego i starego są identyczne i to nie za bardzo. Aby zmienić licznik trzeba znać pin nowego i starego i mieć czym to przekodować. Zmienić przebieg i dopisać klucze
Większość urządzeń które działa z MIFARE bazuje na jej unikalnym numerze a nie EEPROMIE więc kopiowanie karty daremne. Zakładając oczywiście debilnie zaprojektowany system ;) co faktycznie bardzo często ma miejsce. Do kopiowania i odczytu EEPROMU w MIFARE jest mnogo programów w sieci. Tutaj z kolei zakładasz, że masz klucze, prawda? Bo odczytanie karty...
Dzięki za PM, eeprom z centralki klucza odczytany, transponder zapisany, klucze działają. Dla informacji był uszkodzony jednak transponder, nie dawał synchroniacji. Dalej szukam informacji jak odczytać ten eeprom bez wylutowywania ale chyba sie nie da, ta puszka nie żadnych JTAgów, ISP, TX/RX jak tachometr. A może się mylę ?
Dodam jeszcze że na alledrogo są nówki klucze z pilotami za 199,-
Nie możesz posklejać wsadu? Immo zostawiasz a reszta z innego wsadu i dopiero wtedy kodujesz wtryskiwacze. Jak wgrywasz virgin musisz odpalić procedurę wymiany sterownika lub uczenia kluczy - zależy czym robisz.
Oj to raczej nie tedy droga. W większości BSI zmiana procka ( albo nawet samego softu ) w związku z tym ze ciężko trafić ten sam nr SW wsadu procesora wiąze się z tym ze dane w eeprom mają inne adresacje i na nic sie zdajae kombinowanie z eepromem. najlepsze rozwiązanie to virgin. w Twoim przypadku sprawa jest jeszcze bardziej złożona gdyż wsad z dobrym...
Obawiam się, że nie. Być może będziesz mógł przechowywać na nich certyfikat i klucze, ale to nie to samo. To są raczej karty pamięciowe, mające po prostu pewną ilość bezpiecznej (chronionej pinem) pamięci eeprom. Nie mają procesora odpowiedzialnego za funkcje kryptograficzne, generowanie kluczy i zarządzanie certyfikatami. Nie są to więc typowe karty...
fordscan wchodzę w log programowania kluczy, ale mam problem z tym kodem wejścia, nie zczytuje. Może jest jakiś program do generowania kodu? Mam dwa pliki mcu i eeprom.
Jak wgrales eeprom to teraz w meni reset kluczy i wsio ok bodajże "B" acha menu-emu-b-ok lub menu, 8, 7 'RESETOWANIE KLUCZY'
Tak, normalnie zakodować klucze. Tam nie ma kanału 50 dostępnego.
Brak obrazu i fonii przez HDMI a wszystko pozostałe w tym TV działa dobrze. Gdzie przechowywane są klucze HDCP w tym odbiorniku, pamięć eeprom od HDMI jest nie uzywana jeszcze jest druga pamięć eeprom U103 tą 'czyściłem' wcześniej (zapomniałem wspomnieć). U mnie U 103 to główny eeprom tak więc raczej tam nie są przechowaywane. Jaki kabel zalecasz? dzieki
Przy kazdym wejsciu HDMI jest maly eeprom w ktorym zapisane sa miedzy innymi klucze HDCP. Nalezy przeprogramowac te kosci. Pozdrawiam
Te dwa pierwsze to tranzystory-klucze, to drugie to zabezpieczenie. Gdzieś jeszcze musi być przynajmniej eeprom. To białe, to pewnie silikon.
Wgrany eeprom ma stare klucze nic nie daje reset kluczy,rób jak masz na meni opisane po znalezieniu provi usuń stare przycisk serw i na ok wpisz nowe ok i tak drugi i na ok i na c zapisz wyjdż z meni reset tunka dla sprawdzenia czy wpisane sie zapisały w twoim przypadku u mnie odrazu po c zapisz hulają np 00,01lub 02.03.Ale mogą sie w między czasie...
Najprosciej podmienić pamięci NAND z firmware tam są wszystkie klucze. Ewentualnie CFW które nie wymaga parowania.
Wystarczy wgrac zawartosc eeprom ze starego licznika ,pod warunkiem ze jest taki sam
A mianowicie mam problem z immo w mojej audi po wymianie stacyjki i niemoge zaadaptowac nowych kluczy. Odpalam vag commandera klikam read eeprom ale nie wyskakuje mi pin licznika ktorego potrzebuje zebym mogl programem vcds lite sie zalogowac i dodac nowe kluczyki,dodam ze transponder ze starego kluczyka zostal uszkodzony przy probie przelozenia. Sterownik...
Mnie ta metoda podłączania się też nie podoba. W czasie wtyka "klucza" powstaną stany nieustalone które mogą powodować zawieszanie się PCF. A nie daj Boże że będzie to w czasie komunikacji procka z PCF, to awaria wisi w powietrzu. Ja się wogóle zastanawiam czy budowanie "kluczy" na pamięciach eeprom i2c to takie dobre rozwiązanie. Lepszym byłoby pamiętać...
a ja mialem na mysli to co napisalem w poscie, wiec moze wystarczy go przeczytac dokladnie przed czepialstwem? <: slowa klucze to 'wgrac do procka' 4\/3!!
Witam czy istnieje możliwość podłączenia ews z innego auta bmw e46 do mojego bez konieczności synchronizowania z moim sterownikiem silnika ? Jak podłączysz EWS z innego auta to nie uruchomisz silnika, nawet rozrusznik nie zakręci. Jeśli potrzeba wymienić EWS z jakichś powodów najprościej kupić o tych samych numerach i przekopiować eeprom, aby to zrobić...
Załączam obsługę pastylek Dallasa 1990. Jest to część mojego programu obsługującego imobilajzer. Cztery pastylki są zapisane e EEpronie adres 10, 20, 30, 40 hex. Podprogram odczytuje cały 64 bitowy kod i porównuje je z wzorcem e EEpromie. Gdy któryś bajt różni się od wzorca blokada nie jest zdjęta. Podprogram sprawdza czy odczytana pastylka jest zapisana...
Jeżeli władasz w miarę sprawnie lutownicą i programatorem dalibyśmy radę z problemem. Jeżeli nie masz takich umiejętności lub nie posiadasz sprzętu ciężko będzie pomóc. Musisz szukać kogoś w miejscowości kto zajmuję się kodowaniem kluczy również z eepromów lub wysłać puchę. Wydaję mi się jednak, że puszka z fotki to nie immo a jedynie autoalarm. Może...
A dałeś nowe transpondery??? Po co uczysz klucze??? Wymieniałeś sterownik silnika??? Jak masz rok modelowy 2004 to nie zrobisz. :idea: :D
To czytałeś :: Przystępujemy do programowania karty. Sposoby programowania kart zmieniają się równie szybko, jak sam soft do tunerów, zresztą w głównej mierze to od softu w tunerze zależy jaką metodę wykorzystamy do zaprogramowania funki. Kilka miesięcy temu bardzo popularne były wsady typu 5in1 i multicam. W tej chwili najlepszym wsadem do funek wydaje...
Zdaza mi sie montowac tanie alarmy i jeszcze nigdy zaden nie zgubil pilota. Wszystkie maja pamiec EEPROM i tam skladuja sobie klucze pilotow. Nieraz alarm lezy ze 3 miesiace bez zasilania i nigdy nie bylo takiego przypadku abym musial od nowa uczyc go pilotow podczas montazu.
A jak by tak kupić czystą pamięć wgrać jakiś ori wsad i dopisać klucze? O ile tak się da.
O mozliwosc dorobienia klucza programatorem eeprom
Odczytany micronas oraz eeprom , na podstawie tego abrites zrobił chip immo oraz zmodifikował eeprom, który trzeba wgrać z powrotem do licznika. Wszystko działa tak jak trzeba.
Zapomnij. Nie ma szans. Zapraszam , mam flexa , może się uda. dobrze, ale po co spamujesz w temacie? A może ABS ... może Ale On ma KKL w szufladzie więc pyta .... jestem amatorem , chce się poduczyć jak to wszystko "działa" Interesuje mnie odczytanie eepromu np. tam co klucze do auta są zaprogramowane ... lub np. do licznika nie rozumiem po co taka...
witam wgrałem liste kanałów do tego eeprom. zasieg anteny jest. z emu wywaliłem klucze 0065 i po wsadzeniu karty cyfry+ full niestety nie działa ( czarny ekran ) karta jest na 100% ok.
Jak chcesz skopiować wsad z vdo do mm ? Toż to inne pamięci. Adaptacja i kodowanie kluczy.
Więc po co w spisie podałeś: LM 2904-wzmacniacz operacyjny LM 2903M-komparator (podwójny) AD22057 -Single Supply Sensor Interface Amplifier Tu faktycznie,klucze są przypisane w eepromie.
Rozumiem, że edycja eepromu to już mocno skomplikowana sprawa? Pewnie potrzebny dobry programista
Jeśli chcesz oglądać ok.3000 kanałów dodatkowo - to powinieneś wgrać oprócz softu,emufix - listę flash (jest ona podzielona tematycznie na 11 części, tzn. od L00 do L 10). Ponadto musisz koniecznie wgrać DSXEditem aktualną listę eeprom najlepiej (at)latarnika gdyż w w tej liście, oprócz kanałów eeprom (ok. 300)- zawarte są klucze, a bez ich wgrania...
Witam Zaczyna byc wszystko na dobrej drodze,ale da sie odczytac dane,ale juz przy oblicz bootkey oraz skey pokazuje to: Sprawdzenie wprowadzonych wartosci... Blednie wprowadzony BootKEY Obliczanie kluczy... Klucze nie znalezione! Pozdrawiam
Witam. Nissan X-trail t31 2008r. Po nieudanej próbie zapisu sterownika silnika po złączu wysypał mi się eeprom w EDC16cp33. Zablokowało immo i auto nie odpala. Próbowałem launchem na wszystkie sposoby dodać na nowo klucze ale żadna procedura nie zostaje poprawnie zakończona. Auto ma kluczyki inteligentne bla bla bla. Mam dwa. Z reguły udaje mi się dopisać...
http://obrazki.elektroda.pl/8997199800_1... Do zaprojektowania i skonstruowania układu autoryzacji dostępu z wykorzystaniem klucza Dallas , zmusiła mnie konieczność instalacji systemu alarmowego. Elektronika układu jest zbudowana w oparciu o ogólnodostępny mikroprocesor ATMega8, przystosowany do pracy z klasycznym czytnikiem pastylek...
Jakikolwiek programator eepromow, odczyt eepromu ze sterownika silnika, wrzucenie w kalkulator i odczyt pinu. Potem demontaż Bsi odczyt eepromu, zrobienie go na virgin i zaprogramowanie w Peugeot planet jako nowy Bsi, wpisanie Vin potem programowanie kluczy (do tego potrzebny pin aby go wyprogramowac do Bsi) potem telekodowanie Bsi i radość z działającego...
Pakiet ABS** to kanały francuskie,tematyczne, muzyczne i jeden XXL. Do 14-16 najlepiej mieć teraz OpenPlatform 6. To Fun-ka z dużym eeprom-em 24C1024. Można w niej zmieścić nie tylko klucze ale i też listę.
To teraz wasza kontrolk immo ma G do rzeczy. Przecież napisał że kontrolka immo ciągle mruga, czyli immo poszło w krzaki Dodano po 6 Tak nie ma reakcji żadnej mam tylko jeden klucz do samochodu Z jednym kluczem ja mogę ci to ożywić tylko musisz ty lub ktoś odczytać eeprom licznika i ecu i potem zapisać eeprom do ecu Jeśli pojedziesz do speca z tym...
to bez znaczenia sharan do konca tego modelu mial boxa Dokładnie jak kolega pisze,uruchamiałem ostatnio Sharana z 2004r bez kluczy i jest puszka immo. Pozdr.
Dzień dobry, Mam baterię do DELL E6430 opartą o układ BQ30420. Mam również adapter CP2112 i oryginalny Be2works, ale wersję 4.2 Bohol, która nie wspiera tego układu. Wymieniłem ogniwa na taką samą pojemność, co były, tj 2x2200mAh i doszedłem czytając rejestry że mam Permament Failure na CHG MOSFET. Sam MOSFET jest sprawny, bo jak wymusze włączenie tranzystorów...
No nie wiem czy moduł komfortu! Padł silniczek albo driver . Nie rozumiem dlaczego ludzie bawią sie w naprawianie, jak nowa blokada w aso kosztuje 400zł! Programujesz bez problemu ( bo virgin) i spokój przez nastepne lata! Znam super elektronika, który zamienia miejscami switche i działa! huura kasuje jak za nowy, a naprawa wygląda jakby ktoś przebite...
Dziękuję za podpowiedzi. Not kat. przekopałem kilka. Wiem, że Atmel ma technologię komunikacji sprzętowej eeprom z kluczem ESA (choć teoretycznie nie w przypadku tego SPI). Caterpillar zamawia indywidualne (parametryzowane pod swoje potrzeby) części do swoich sterowników. Z tego powodu wynikają moje rozterki. Pozdr.
czesc ma takie pytanko wgrałem przez multiloadera soft 7.02 pamiec 2mb klucze emulator liste kanałów flash panele i liste kanałów eeprom przez multiloadera czy bez karty cyfry ma sie włoczyc soft czy trzeba mniec karte zeby sie to załadowało jak chcem tuner włoczyc to pisze mi load i sie wyłacza prosze o pomoc
chyba tylko odczyt 24c04 i kalk. Odczytasz eeprom to pin nie problem. Jak nie masz jeszcze puszki to mogę u mnie zerknąć powinienem mieć puszkę z transponderem do klucza i ze znanym pinem.
Witam Silnik to ARL 2 i 6 próbowałem ale są niewielkie różnice, jak wgram inny wsad z licznikiem jest ok ale znowu z immem jest kłopot :cry: Może jest jakaś dobra duszyczka i podpowie w jakim obszarze znajduje sie immo i klucze
Wystarczą kable flasher Dejan 1.0 i Mbus oraz programik KNOK. Bez problemu poradzisz sobie tym ze wszystkimi DCT3. Żadnych kluczy, dongli czy rejestracji. Więcej na www.techtronic.pl
Najlepiej to będzie kupić identyczny licznik, o tym samym numerze z działającym wyświetlaczem oczywiście. Jak przełożysz liczniki to i tak nie odpalisz auta, dlatego że klucze są przypisane do IMMO licznika. A identyczne numery liczników pomogą w tym, że będzie można przełożyć pamięć bądź ją przeprogramować. I wtedy będziesz miał działającego klona...
Może napisz jaki jest problem, zgubił synchro?klucze? czy jakiś zlep z dwóch? Wtedy będziemy myslec/gadać dalej a tego sterownika nie dygniesz na offa jak dobrze kojarzę nawet emulatorem.
Witam Abriteus jest wporzo,ale jeżeli zaczynasz przygodę z kluczykami to możesz sobie nie poradzić z tym sprzętem no i kosztuje sporo. Silca SBB jeżeli jest orginał to też robi kluczyki.(tylko nie ryżowy) Zed-FULL wporzo,ale tokeny znajomy ma to zdarzają się przypadki,że kluczyk nie doda,a tokeny zeżre,to już lepiej Zed-Bull bo nie pożera tokenów i...
Z używanym kluczem nic nie zrobią w punkcie dorabiania kluczy. Oni klonują klucze więc jak chcesz mieć 3 to muszą Ci dać 2 nowe. Jeżeli będziesz miał PIN to dopiszesz te 2 stare. Taniej wyjdzie wyciągnąc PIN niż dorabiać klucze. Z Ostrowa do Kalisza daleko nie jest.
Kupiłem kabel FVDI2018 ojoj :) Proponuję pod online i bezpiecznie zdjąc komponent i dopisać klucze. Z chinczykami nigdy nie wiadomo :) Jeżeli masz a4b8 nie b9 to bcm2 bez problemu poczytasz
To jest plik z aktywnym immo, więc musisz dopisać klucze Od opla patrząc na vin oraz pojemność 4 a nie 2kB Dodano po 11 Przerabiałem temat ostatnio. Wgrałem inny eeprom od koli z fourum , synchro immo (ForScan) i działa . Polecam ta opcje Masz może plik?
W tym aucie czy w liczniku czy osobna centralka nie ma nic wspólnego z rozkodowaniem kluczy. Jak pisał autor wyłączał immo w ecu off a potem on. Taka ingerencja wiąże się ze zmianą eepromu sterownika silnika. Centralka ma zapisane klucze i po włożeniu prawidłowego kluczyka wysyła sygnał - kod do sterownika silnika który powinien się zgadzać . Po tej...
Witam! Mam nastepujacy problem: Po wgraniu nowego softa, eepromu, listy kanalow, kluczy dekoder nie ma sygnalu z anteny. Przed wgraniem softa bylo wszystko ok. Czy to wina jest nowego softa czy poprostu w konfiguracji tunera trzeba ustawic odpowiedznie czestotliwosci anteny? Wszyzstkie informacje wykorzystuje tylko iwylacznie do celow edukacyjnych....
Witam, trafił mi się Modus po magiku. Brak eepromu w ECU i uch. Po wrzuceniu virgin do ECU i uch, nie mogę dopisać kluczy, nie policzę outcode, gdyż nie posiadam pin. Isk nie moge odczytać clipem. Czy w eepromie we wspomaganiu znajdę pin, isk? Ma ktoś pomysł jak to ogarnąć?
Witam jestem szczęśliwym posiadaczem pionka 1330 z wsadem 811d HDL 6.28 Dynamita kostką flash 29F800 i z kartą kupiną na giełdzie Armagedon Card procek 0324 z kwarc na 22Mhz W menu uprawnienia po jakimś czasie ginie napis Multicam i polsat nie śmiga na Blacka wgralem soft Black_22MHz_Multicam_easykey v2 usunołem w EMU prowidera polsatu i wpisałem najnowszy...
NAND z innej płyty ma inne klucze zaszyte we wsadzie. Jak one się nie zgadzają, to widać w trybie serwisowym na pozycji HDCP 1.0 i HDCP 2 failed. Nawet aktualizacja nie działa, wyświetla błąd szyfrowania danych i kiepa. 100% racja. Może za wyjątkiem, że to eMMC nie NAND. Klucze z natywnego wsadu trzeba przenieść do wsadu dawcy. Z perspektywy 3 lat...
Poniekąd tak. Z BSI spasowałem, nie czuję się na siłach dalej. Moim interfejsem nie ugryzę MC912 a nie czuję potrzeby aż tak inwestować. Do komputera silnika wgrałem wsad z usuniętym kodem i immo. Co prawda komputer wyrzuca w PP błąd eeprom, ale pali i jeździ w miarę normalnie. Jak będzie trzeba to wrócę wsad fabryczny. Kluczy nie mam wgranych bo wywala...
Ten transponder na foto nie jest oryginalnym transponderem fiata, jest to coś w rodzaju 'uniwersalnego' transpondera do kopiowania. Inna sprawa - parę razy próbowałem dokodować klucze za pomocą "matki", nigdy mi się to nie udało w samochodach marki Fiat/Alfa Romeo... Jeżeli bardzo nie chcesz jeździć na dwóch "matkach" to pozostaję Ci wygenerowanie transpondera...
witam, a moze by tak sprobowac ugryz jablko od drugiej strony? moze mniej trudniej - CI Plus [modul CI, DVB-T] - DTCP-IP [cos z komunikacja po IP, pewnie do platnych serwisow streamingowych] - One-to-One [nagrywanie HDD] 5.1.1. General information: 1. EEPROM (IC8950) for spare parts has the seed of KEY for each. 2....
na którym układzie przechowywane te dane? EEPROM IC103 0х900-*** Jakie elementy są powiązane z tymi kluczami i trzeba je przenieść aby odzyskać autoryzację ? Przenieś niektóre obszary oprogramowania z natywnego eMMC, do zakupionego.
Problem jest taki że kody które otrzymałem z serwisu nie pasują. Albo ktoś juz wymieniał COO i zakupił nowe klucze, albo złe kody podali, albo..... już sam nie wiem. Robię jeszcze raz odblokowanie 12h i zobaczę, Jak nie pójdzie to tylko na stół i sczytać eeprom
Problem wałkowany już na forum dziesiątki razy. Uszkodzone klucze HDCP na main board lub niemożliwość odczytania danych EDID z eepromu HDMI przez nowy tuner skoro stary działa poprawnie. Pozdrawiam
Porównaj napięcia http://faq.dvb-board-pl.com/index.php?id... W zaleznosci jaki masz soft musisz wgrac odpowiedni eprom bo nie kazdy wspolpracuje z kazdym softem a twoj objaw wskazuje na wysypanie Epromu a wiec wgraj odpowiedni soft,eeprom i jeszcze raz liste kanalow nie z opcja ustawienia domyslej listy!! do każdej listy kanałów dla pionierów...
Witam. Padł mi sterownik w Audi A3 8l. Numer sterownika to 038906012C. Zakupiłem używany sterownik o identycznym numerze. Co teraz należy zrobić programowo żeby wszystko zadziałało i czy da radę zrobić to oprogramowaniem Delphi Ds 150 E? Sprzedawca udostępnia tez taki numer: NUMER WEW. SK1868. To jest ten PIN, który w razie programowania trzeba znać?...
rozumiem,że konsola była przerobiona softmodem (albo jakiś starożytny modchip). XBOX posiada unikalny klucz HDD, który siedzi w pamięci EEPROM. Jeżeli nie posiadasz go, musisz wlutować modchip(w miarę nowszej generacji) i zablokować dysk ConfigMagiciem. Możesz też wydłubać z płyty głównej EEPROM i sczytać programatorem. Generalnie odblokowałeś dysk...
ma ktoś info o eepromie co przepisać w liczniku z t5 lift 2011 ? numer licznika 7E0920870A i np 7E0920860E??????? Opanowałeś to jakoś ? Ja u siebie chce uruchomić test wskazówek ale przez vcds wyskakuje mi (BLAD: Kanał nie dostępny) Ale co wspólnego ma przerzut eeprom/licznika z niemożnością wykonania testu wskaźników? Chyba nie ten wątek.
klucze demontażu klucze płaskie calowe klucze
huawei mobile windows kontrolka renault master komunikat micra satel
pralka amica blokada samsung ecobubble
Jak lutować nikiel: techniki, topniki, luty Czy pamięć RAM będzie działać po wylutowaniu połowy kości?