Pewny jesteś że to immo ? Jakie kody błędów z diagnostyki ? W Hondach immo raczej nie wylatuje. Klucze są rozpoznawane przez samochód ?
jeżeli masz dwa klucze czarne oryginały i były kiedyś zapisane w komputerze to możesz spróbować. Jeżeli było coś kiedyś grzebane to może być tak że wywalisz wszystkie z komputera i żaden już nie odpali. Jeżeli spróbujesz odpalić na czerwonym kluczu to odrazu reszta przestanie działać. Nie radze samemu próbiować. jeżeli pojedziesz do specjalisty do dorobi...
Ja w Hondzie Civic 6gen programowałem kluczyk u fachowca od kluczy który dorobił zgubiony i przy okazji wywalił kod starego. Bo miał kompa
Czerwony kasuje klucze w imo. W service manualu powinna być procedura wprogramowania nowych kluczy (czarnych).
Niewiem,zawsze dopisuje klucze progiem
Witam Mam następujący problem . Honda civic 1998 3d 1,4is. Rozkodowane zostało immo w hondzie civic czerwonym kluczykiem przypadkowo , auto nie reagowało na tradycyjne kluczyki ponieważ, kluczyk serwisowy wprowadził immo w stan oczekiwania na zakodowanie kluczy. Klucze zostały przypisane z powrotem do immobilizera procedurą serwisową, auto kręci rozrusznikiem...
Spróbuj w firmie dorabiającej klucze i naprawiającej zamki, może naprawią.
Raczej musisz użyć dynamometra, bo chodzi o równomiernie dociągnięcie miski, aby uszczelka się równo rozłożyła i przeze wszystkim uszczelniła. Znam ludzi co dokręcają na wyczucie, jednakże osobiście wolę zaufać kluczowi.
... A Wy ciecie malinowe się uczcie bo będzie całe życie klucze podawać :). ... Czy takiemu warto pomagać :?: Pytanie retoryczne.
A filtr paliwa wymieniałeś? Jak nie to podjedź na UL. Dzieci Zamojszczyzny do AJP i kup filtr i wymień. Nie jestem pewny na 100% ale do pompy jest dostęp pod tylną kanapą a samo zdjęcie kanapy jest banalne, więc klucze w ręce i sprawdź.
Napiszę skrótowo - w podpunktach - będzie bardziej czytelnie: 1) - zgubiłem kluczyk od Civic VI generacji, w domu posiadam klucz czerwony - ten do dezaktywacji immo., ten czerwony wchodzi do drzwi - ale nie da się otworzyć drzwi... ten czerwony mam z wcześniejszej Hanki tej samej generacji... 2) - pytanie się nasuwa - zdejmuje jeden zamek od drzwi(metodę...
Witam W samochodzie został wymieniony silnik wraz z komputerem. Dodatkowo, żeby zapalił wymieniłem immobiliser. Używam starej stacyjki ale muszę zapalać dwoma kluczami. Najpierw przekręcam starym kluczykiem, żeby odblokować stacyjkę po czym wyjmuję stary kluczyk i wkładam nowy i zapalam samochód. Do starej stacyjki posiadam dwa czarne klucze plus czerwony...
Dodam że klucze dziś były sprawdzane i są ok. więc usterka leży po winie ECU.
Wczoraj z ojcem próbowałem połamaliśmy 3 klucze nasadowe poskrecały nam sie przedłuzki do kluczy a zapłon na aparacie jest maksymalnie opuzniony i znaki prawie sie zgadzaja ale to jeszcze nie topod kółkiem wałka rozrzadu jest strzałka jak ustawie na nia to znaki na wale korbowym sa przesuniete o jakiś centymetr moze być zle załozony pasek?
Dwa b. mocne klucze złamałem na niej. nawet do nasadki dospawałem rurę i też nic z tego. Wcześniej też ktoś próbował zdemontować i trochę "obmielił" sześciokąt. Z lewej strony poszło, natomiast prawa to masakra. Odnośnie dorobienia to zrobiona nakrętka będzie zrobiona profesjonalnie (nie na "kolanie").
Tak 1/2 calowe klucze nie dają rady, pożyczam od sąsiada 1' +redukcja na 3/4 , bo tam nie są dokręcona a domasakrowane śruby zwłaszcza w japońcach a 1,5 m rury nie ma gdzie włożyć. Blokuje wał jeśli jest mozliwość, jeśli nie ma .... lepiej nie pisać.
P_Zebzda WD40 do zamka można lać, choć smarowania za bardzo nie poprawi, ale chwilowo może pomóc. Lepszym rozwiązaniem jest olej silikonowy(przy okazji można psiknąć uszczelki w drzwiach, prowadnice etc, WD40 zdecydowanie odradzam na coś poza metalem) Z kluczykiem najlepiej spróbować dorobić z zapasu, czasem pomaga. imtheone86 Ustawienie zaworów to...
Nie rozumiem jak można myśleć, że wymodelowanie takiego pojazdu to jest jeden dzień roboczy... Poza tym praca projektanta będzie droższa niż zeskanowanie takiego samochodu skanerem 3D...
Po zablokowaniu wirnika sznurkiem jak kolega wyżej pisał użyj klucza udarowego. Wcześniej użyj jakiegoś penetratora.
Nas pytasz, czy czymś GRZE BAŁEŚ? Walnij jeszcze raz młotkiem, czy innym kluczem...
No to kupi , najlepiej razem z instalacją , sterownikiem i kluczem.
Alarm ma zabezpieczenie przed wyłączeniem z wkładki w drzwiach,(bez tego można by łamakiem otworzyć auto bez wyzwalania alarmu) można go włączyć/wyłączyć tylko pilotem,. W jakiś sposób alarm został włączony(może odpiąłeś aku) i teraz jest aktywny bo otwarcie auta kluczem w drziach nie zdezaktywuje go.,otwierasz drzwi i alarm się drze-czaisz teraz? A...
Proboj wkodowac klucze.
Kontrolka alternatora nie ma nic wspónego z tym, słuchaj-wyciągałeś deskę, aby wymontować zarówkę lampki immo? ( ta zielona z kluczem)
Omiń fabryczny przełącznik i podłącz pod biały/czerw i żółty/czerwony wykorzystując schemat positive and negative tigger.Czyli sterujesz same silniczki omijasz sterowanie z klucza mając taki sterownik.
Witam. Mam problem z Honda FR-V 2005 1,8 l benzyna/LPG. Kleił rozrusznik, ale to nie on jest problemem (wstawiony nowy). Auto, po wjechaniu na posesję, gdzie były luźno ułożone płytki chodnikowe, zostało uderzone od spodu jedną z nich. Od tego czasu nie odpala — po przekręceniu kluczyka gasną zegary, jakby odcinało prąd. Wyłącznik zderzeniowy niby jest...
Świece to Denso IK22, wkręcam chyba normalnie, tzn nakładam na klucz 16 z gumka, wkładam w gniazdo i dokręcam kluczem dynamometrycznym.
To chyba blokada kierownicy. Jeśli dobrze pamiętam, to porusza się dopiero kręcąc kluczem w stacyjce.
Może dużo choć nie wszystko. Francuzy robi dobrze, choć trzeba mieć pin. W Oplach i grupie VAG czyta pin, robi klucze, programuje piloty. Ostatnio bez problemu dopisał klucz w Daewoo, Forda mi nie zrobił jeszcze ani jednego. Myśle że warto mieć.
Sterowanie bezpośrednio siłownikiem w drzwiach kierowcy. Tniemy przewody idące z modułu sterującego do siłownika. Prawdopodobnie oba są biało/czerwone. Trzeba to sprawdzić próbnikiem zamykając i otwierając zamek kluczem. Moduł sterujący najczęściej znajduje się powyżej skrzynki bezpiecznikowej. W niektórych modelach znajdował się w drzwiach kierowcy....
Albo tu... Kluczyk powinien zapalić się na chwilę po przekręceniu w pozycję zapłonu i zgasnąć. Jeśli nie gaśnie - immobilizer (immobiliser?) wymaga zakodowania z kluczem. W hondach civic z 2006r działo się to po próbie odpalenia auta na kablach jak aku się rozładował. Potem tylko komputer i ponowne kodowanie pozwalało uruchomić auto.
W tej hondzie albo naciąg paska się reguluje alternatorem albo jest rolka na sprężynie którą się płaskim kluczem luzuje i pasek ściąga.
W żadnej hondzie nie ma domykania z wkładki klucza
Gwint jest normalny bez dobrego klucza pneumatycznego bedzie ciezko.
Sygnał włącza się stacyjką na obudowie syreny... Masz jakiś mały kluczyk przy kluczach od auta?
Tylko jak? Bo auto dość rzadkie jak na nasze warunki. Auto stoi w tej chwili w Londynie (chyba to nawet angielska wersja), a jego właściciel posiał klucz. Sprawy mechaniczne, typu wywalenie wkładek w drzwiach i stacyjce pominę, pozostaje tylko strona elektryczna/elektroniczna. Czy da się to zrobić jakoś prosto omijając, spinając, podwieszając jakieś...
Nie gaśnie to immo nie odblokowuje . Użyj drugiego kluczyka, jeżeli i to nie pomoże to potrzebny czerwony i plastikowa karta kodowa= procedura dopisania kluczy. Dalej w kolejności trzeba sprawdzić obwody pętelki i centralki immo,oraz kabel łączący centralkę ze sterownikiem silnika. Jak wszystko zawiedzie immo of w sterowniku.
Byłem dziś w Serwisie Hondy kodowanie kluczy 190zł będę musiał tam zajechać jakoś czy będzie jakiś rezultat nie wiem dam znać
Po co przerabiać na nowy klucz jak starą można naprawić - taniej. Nie wiem jak z warsztatami ale kluczykarzy chyba za wielu tam nie ma... W dalszym ciągu uważam, że najtaniej będzie ją naprawić. Warto też spróbować z nowym opakowaniem klucza, może pomóc. Polska mentalność - na klej czy drut wszystko, wywalić immo od razu, a co tam :d
Śruby M6 z łbem na nasadkę 10mm, najlepiej odkręcać tzw. ,,kluczem na drucie,, lub nasadką z przedłużką z zestawu 1/4"
Da rade kluczem za wał obrócić czy nie?
Mam wielki problem po zagubieniu kluczy do samochodu HONDA ACCORD AERODEC 98 ROK. Posiadalem jeden komplet pilotow-czy jest mozliwosc rozblokowania alarmu i immobilajzera (SERPI STAR MK125)
na felgi najlepsze są specjalne śruby ze specjalnym kluczem zabezpieczającym....
Sprawdź plus po kluczu
Jak działa normalnie to na 2 sekundy podswietla się kontrolka od świec żarowych - sekunde później gaśnie kontrolka z zielonym kluczem. Jeżeli nie pali kontrolka od świec wogóle się nie podświetla a kontrolka z zielonym kluczem mruga się cały czas i nie gaśnie.
Podkręć jasność regulatorem jak w przypadku wyżej i pewnie będzie ok. Jak nie zrobisz zwarcia kluczem to kolejnośc zdejmowania klem jest całkowicie bez znaczenia.
Pojedź do serwisu co dorabia klucza, sam nie zaprogramujesz bez sprzętu i wiedzy
Tylko trzeba umieć to odczytać i mieć gdzie :-( Myślałem że masz jakiegoś proga. Poszukać w swojej kogoś co zajmuje się kluczami lub wysłać puszkę komuś. Pozdr.
A nie IMO masz w kluczu co?
Dobrze. Wykorzystam wasze wskazówki przy składaniu. A teraz jeszcze jedna sprawa. Na wałku pośrednim (tak to się chyba nazywa) mam na górze dwa łożyska chwycone nakretką. https://obrazki.elektroda.pl/8330936900_... Jedno z dwóch łożysk nie jest w najlepszej kondycji więc muszę je wymienić. Jak odkręcić tą cholerną śrubę? https://obrazki.elektroda.pl/1491686600_...
honda klucze honda accord klucze klucze honiton
becker assist przeróbka xbox360 ubuntu wirus
sense battery wymiana łożyska skrzynia biegów
Obniżenie sufitu do rury gazowej Junkers 25 cm Kuchenka gazowa Beko - jak ustawić temperaturę pieczenia?