Tak tego nie zrobisz bo zmienią się km klucze pin vin i cała resza trzeba wyczyścić sterownik silnika zmienić konfiguracje bsi i dopisać na nowo sterownik silnika .
Żadnych klonów jak już to tylko oryginał... Jeśli chcesz pracować z takimi markami aut jak napisałeś i na takim poziomie to musisz zainwestować w zabawki z wyższej półki.......Grupa PSA jest trudna i wymagająca doświadczenia w pracy na tym poziomie co chcsz
Jeśli przeniesiesz klucze, pin, to będzie trudniej. Przeczytaj 221 i 115 95160. Albo tech2-mdi-op-com .... td.
Klucze dopisuje się na końcu jak jest pin i vin , nie przyjmie używanych kluczy jeśli nie będzie miał tego samego pin i vin
Musisz przelutować eeproma tam są dane pin,vin,klucze,przebieg.
Bsi na virgin i przez pp całą procedura uczenia, Vin dam telekodowanie pin I klucze.
samym pinem nie zrobisz.
Zegary to od razu immobiliser, jak jest wymienisz to musisz doprogramowac klucze. Jeżeli ktoś ci sprzeda zegary bez PIN to kluczy nie doprogramujesz. Będziesz też musiał zegary dopasować do komutera wtrysku.
Po 2010 ciężko z generatorami kodów do Forda. Nie wiem jak w tym, ale bez UCDSa może być słabo. A i przy programowaniu musisz mieć dwa różne klucze.
możesz zapodawać odczytaj pin kodowanie kluczy i jazda albo daj wsad to ci przelicze pin ............albo lutownica i pamiątka w góre....!!!! pozdro rox........
Zainwestuj ok 30 zł w "wyjmaki"/klucze do demontażu pinów, wyciągnij pin i albo zakuj przewód w nowy pin, albo wyczyść stary i zamontuj z powrotem. https://obrazki.elektroda.pl/7233736300_...
Odpuść tego Commandera. Skoro podał zły PIN to lepiej nie dodawać nim kluczy bo uwali Ci licznik. PIN w liczniku i ECU jest identyczny. Nie kupuj pilotów uniwersalnych - nowy z serwisu lub używka.
Jak byś od razu przerzucił pamięć bądź przeprogramował,to powinno wtedy hulać. No i nie trzeba by było ponownie kluczy progrmować. BOO 1j0920805 pin 05179, 1j0920805B pin 08869.
Pin jest potrzebny żeby zakodować klucze wraz z immo akurat w tym aucie mając tylko pin nie zakodujesz klucza.
Znajomy "mądry inaczej" zgubił wszystkie kluczyki do Scenica z 2002r. Wyciągnąłem pin i klucze z UCH, przerzuciłem dane do transponderów xhorsa. Przyuczam je Autelem. Klucze i pin przyjmuje ale nie zapamiętuje. Jaka jest procedura programowania kluczy w tym samochodzie? Naprawdę przeszukałem forum i net. Oczywiście coś przeoczyłem, ale opisy najczęściej...
O pin zapytaj osobę dorabiającą klucze. Ja mam możliwość odczytu pin z samochodu Peugeot, Citroen ale w Olkuszu lub okolicach.
Odczytałem pamięć i zamiast VIN są same xxxxxxxxxxxx, złodziej przeprogramował ECU i stąd te problemy,może ktoś wie jak naprawić wsad mogę go przesłać.
Po załadowaniu stanów 12 rejestrów (8 segmentów + 4 klucze) przełączasz pin DATA na pracę jako wejście i odczytujesz w ten sposób czy wciśnięty jest klawisz podłączony razem z kluczem LEDa (S1-T2, S2-T1, S3-T4, S4-T3). Stan niski odpowiada wciśniętemu klawiszowi. DATA powinno być mieć rezystor podciągający do plusa zasilania. Przy tym rozwiązaniu będziesz...
Nowy jest na 93c a stary na motce zycze powodzenia. Sam robisz sobie problem wystaczy tylko odczyt pin i nie trzeba nic mieszać. A z pinem dokodawać klucze.
Kupujesz kluczyk z pilotem i wchodzi po pinie.
To jest kluczyk radiowy i nie ma PIN-u. Pin jest, tylko nie zaakceptuje go przyciskiem centralnego, tylko potrzeba tester do kluczy. Pin do odczytania programatorem do HC05. Pozdr.
Wkładasz nowy licznik odczytujesz vag comenderem pin. Przypisujesz swoje klucze .To tak w skrócie.
Kluczyk można dorobić do stacyjki i będzie wszytko pasowało do wszystkich zamków w oryginale. Druga rzecz dopisać nowe klucze po wcześniejszym odczytaniu PIN bądź emulator i po temacie.
Niestety nie mam dużego doświadczenia w tej części. Można powiedzieć, że dopiero się uczę w dziedzinie elektroniki. Jakie klucze? Na pinie 4 mam napięcie, ale nie jest stabilne, przez co dioda mruga. Znam opisaną przez Ciebie ścieżkę zasilania i wygląda na to, że podzespoły są w porządku.
Jedź do salonu Peugeot i kup nalepkę z kodem za 27złi będziesz miał pin do kodowania kluczy.
Możesz go sterować jako bipolarny albo unipolarny. Jeżeli bipolarny- interesują Cię końce uzwojeń 1-3 i 4-6. Reszty nie podłączasz. Jeśli unipolarny- zasilanie na 2 i na 5 a na 1, 3, 4, 6- kolektory kluczy tranzystorowych.
wkładasz drugą puszkę logujesz się pinem dopisujesz klucze i powinno odpalać jesli nie to następnie blok zero w w immo reset wartośći i musi palić.
Nie taniej i szybciej zaprogramować drugi kluczyk normalnie po pin ?
Wsad poprawny,widzimy tam dwa klucze i pin. Można zrobić tp na podstawie wsadu lub po obd mając pin. MES ci tego nie ogarnie bo nie zrobi dealer-key Mając pin możesz go awaryjnie odpalić. Pozdr.
To jest Immo 4, i sterownik silnika EDC17 - dasz radę ? samochód 2011 r. tam podobno jest pin, CS, powerclass i jakieś inne pierdoły, ale potrzebuje sam PIN do dopisania kluczy
Launchem niby idzie, lexie mogę pożyczyć. Także jest opcja dopisanie kluczy. Pin też podasz?
Czy w licznikach VDO Golf 5 z pamięcią 24C32 i MCU Megamos pin, przebieg i klucze są zapisane w MCU czy w 24C32?
Pin musisz wyciągnąć z licznika, inny nie da rady bo nie zakodujesz kluczy, licznik na stół zgrywasz wsad i wyciągasz pin.
Może dużo choć nie wszystko. Francuzy robi dobrze, choć trzeba mieć pin. W Oplach i grupie VAG czyta pin, robi klucze, programuje piloty. Ostatnio bez problemu dopisał klucz w Daewoo, Forda mi nie zrobił jeszcze ani jednego. Myśle że warto mieć.
Witajcie. Nie wiem, czy tu czy w dziale elektronika więc jak coś to przepraszam. Robię przerzutkę licznika w T5 z silnikiem 1.9 TDI 2006 rok na FIS i są problemy z zakodowaniem kluczy ( pin poprawny, VCDS się wykrzacza po wpisaniu pinu) Czy jest ktoś, kto przerzuciłby wymagane informacje ze starego ori wsadu do wsadu nowego licznika? Licznik ori 851D...
Można przełożyć samą pastylkę do scyzoryka i wtedy nie trzeba programować immo. Chyba że, potrzebny jest drugi klucz do odpalania auta. Wtedy trzeba wyciągnąć pin z licznika i wtedy z jego pomocą będzie można zaprogramować nową czystą pastylkę VCDS'em. Podczas programowania najpierw wkłada się ten zaprogramowany do stacyjki, potem zamienia się na nowy...
Zczytać pin z puszki immobox i dodać klucze vcds. Procedure co i jak moge ci podesłać na pw.
jedyne co można zrobić bez VAG to sprawdzić połoćzenie przewodu cewki czytającej (wokół stacyjki) do dalszej diagnozy potrzebny wspomniany V.A.G. oraz do kodowania kluczy pin immo
Kupiony w serwisie Citroena PIN. Odwołanie kluczy w BSI i auto uruchomione.
PIN 5 cyfrowy i jest tylko do kodowania kluczy potrzebny a nie ustawienia czujnika kąta skrętu
Łączysz się z immo, wchodzisz w Security Access, podajesz PIN, adaptacja, kanał 001, wpisujesz ilość kluczy, test, save, rozłączasz sie z immo i wtykasz kolejne klucze.
Jakikolwiek programator eepromow, odczyt eepromu ze sterownika silnika, wrzucenie w kalkulator i odczyt pinu. Potem demontaż Bsi odczyt eepromu, zrobienie go na virgin i zaprogramowanie w Peugeot planet jako nowy Bsi, wpisanie Vin potem programowanie kluczy (do tego potrzebny pin aby go wyprogramowac do Bsi) potem telekodowanie Bsi i radość z działającego...
24c02 tam jest wszystko zapisane w jednej jest przebieg a w drugiej pin i klucze
Jeżeli będzie pin z nowych zegarów to zaprogramować klucze a sterownik można przyuczyć do reszty bez żadnych kodów.
Musisz w pierwszej kolejności wykasować klucze, czyli wpisać ilość 0, i zapisać(SAVE) Potem wchodzisz jeszcze raz i podajesz ile masz fizycznie kluczy, czyli w twoim przypadku jeden. Znów SAVE, jeśli ten klucz znajduje się w stacyjce to zostanie przypisany, jesli masz więcej kluczy, to wujmujesz ten dopisany i wkładasz następny, włączasz zapłon i odczekujesz...
Przy próbie kodowania usunął wszystkie klucze , teraz musisz mieć pin i dodawać klucze po kolei.
Skoro tak klucze nie były w tpm, do odblokowania dostępu do danych wpisywałeś hasło lub pin użyty podczas szyfrowania bitlockerem. W tpmie są tylko dla partycji systemowej.
nie zakoduje kluczy nie ten pin ale dziekuje za fatyge
numer płyty głównej to GI-PCB-K42-A0 sprawdzałem nie ma jej w sieci lecz są podobne; akurat tego egzemplarza nikt nie przerobił; ze względu na brak czasu wrzucam to co narysowałem sorry obiecałem poprawić może kiedyś w wolnej chwili ale jeśli ktoś ma czas niech to ładnie przełoży na symbolikę np na wzmacniaczy operacyjnych będzie to bardziej czytelne...
Masz dwa klucze zakodowane,pin wyśle na pw.
Kolego, ja potrzebuję kod posprzedażny, do zmian ustawień BSI, a nie pin do kluczy. Pin, Vin i stan km wyliczył mi już carprog. Za pomocą kodu serwisu nie dopasowałbym i tak kluczy. Dodano po 52 Jeszcze raz piszę 5-cio cyfrowy kod do zmian ustawień BSI
W kodzie nie ma żadnego sterowania jakimś pinem Arduino który byłby wykorzystany do sterowania kluczami 4066. Obecnie kod sprawdza tylko czy obecny stan klawisza jest odmienny od poprzedniego i jeśli jest wciśnięty (?) to ustawia jakąś zmienną (buttonEarphone) na false. Nie ma zmiany na stan przeciwny (true), nie ma sterowania pinem przełączającym klucze....
Zasilanie można było zrobić bezpośrednio z sieci bez żadnego problemu, zmniejszając koszta i wagę. Tak samo tą górkę tranzystorów można było zastąpić zwykłymi ULN2003 z zenerkami 47V (zabezpieczanie kluczy poprzez pin COM). Troszkę to się wtedy wszystko upraszcza. Główny powód dla którego w tego typu zegarkach królują mikroprocesory jest prosty, implementacja...
Witam Posiadam Citroen Jumpy z 2019 roku. Auto przyjechało bez kluczy z importu.. Potrzebny PIN.. Autel IM508 nie ogarnia tego BSI w przypadku braku kluczy. Moze ktoś ma wiedzę jak wyciagnąć pin z tego BSI ?
Muszę go wymienić bo było zalane i brak komuny. Odczyta ktoś pin i zrobi na virgin, czy stare klucze mogą zostać czy nowa pastylka? Dodaje jeszcze odczyt ze sterownika by potwierdzić pin i vin. Auto po wypadku.
Pin ok . Dzięki. Niestety cim uwalony nie widzi kąta skrętu. Mam drugi ale od astry h i jest na pamięci 95160 . Jak go zamontuje to działa kąt skrętu. Może odczytacie mi pin z tego cima to zakoduję klucze i temat zamknięty.
No i starczy. Logujesz się pinem potem adaptacje kanał 21 i dodajesz kolejno klucze.
A ten wsad ? Możliwe że jest uszkodzony ? nie można zakodować kluczy , nawet nie włącza się zapłon ( radio się załacza ale kontrolki na desce nie ) ilość kluczy w parametrach- 0 ,
Czyli ma to być schemat ideowy, a nie szczegółowy elektryczny? Jeśli tak, to po po jednym wyjściu PWM do obu kluczy dolnych, i po jednym dowolnym pinie do kluczy górnych. Łącznie więc wykorzystasz 4 piny z mikrokontrolera.
A odlutuj ją całkowicie, przecież ten czerwony służy do załączania tych kluczy pin. 9 4066. Uważaj bo pin 3 mostkuje włącznik A co ona Ci przeszkadza? ;) Kolego gdzie nie spojrzeć wszędzie Ciebie pełno. Bez obrazy ale ja poprosiłbym smerfa aby tę księgie zamienił np. na: "Podstawy elektroniki". Pozdrawiam. (at)sherzo, ten scalak 4066 możesz sprawdzić...
pin i klucze w puszcze w kolorze kości słoniowej.
Ciężka sprawa. Można by znaleźć kogoś kto dorabia klucze mając pin z auta, trochę drożej to kosztuje ale idzie zrobić.
Bo po zapakowaniu wsadu należy podłącyć VCDS i zrobić programowanie adaptację pin dograć klucze no i stan licznika musi się zgadzać.
Moge zrobić wysyłkowo. Puszka do mnie odczytam pin i zakoduje klucze.
Jeżeli wyleciały klucze to potrzebny będzie jeszcze PIN.
Jakie są szanse znaleźć w zestawie kluczy do wypinania pinów jak te tutaj https://allegro.pl/listing?string=... wyjmaki demontażu pinów narzędzie do wypięcia pinów z wtyku 805-121-xxx? Chodzi o tanie zestawy kluczy z liczbą kluczy 18 lub prawie 40. Drogie komplety w cenie np. 159 złotych nie leżą w obszarze zainteresowania, gdyż użycie będzie sporadyczne....
Przecież tak nie dopiszesz ,jak dopisujesz po nowym pinie to nowe transpondery włóż bo to immo3.Wtedy klucze dopiszesz ale auta nie odpalisz bo sterownik silnika nie bedzie od kompletu.No i w liczniku bedzie inny vin niz w aucie.
Podłączając PP2000 lub Diagbox można zobaczyć czy w BSI są klucze wpisane. Też można zobaczyć czy są połączenia między modułami (komunikacja). A klucze doprogramować do BSI przez te programy można, ale trzeba mieć PIN.
Witam Czy ktoś może zerknąć na wsad licznika VDO toledo 1.4 55KW 2001 rok .Mruga lampka immo błąd 01176 kluczyk za niski sygnał .W adaptacji jak wejdę w kanał 21 dam odczyt to widzi 0 kluczyków jak wpiszę 1 dam testuj i zapisz to na sekunde lampka zapali się i za chwilę dalej mruga jak dam odczyt to znowu 0 kluczy .Nie chce dodać kluczy pin mam ale...
a nie lepiej przeczytac pin z extern immo? czym to robi ze nie daje rady? mając pin wkodowac klucze od nowa
części zamienne- wymiana bsi. Ok bsi wyczyszczone, wpisuje win i koduje obecność sterowników. Wchodzę w klucze przy wpisywaniu pinu bsi krzyczy że jest puste muszę wejść w bsi w wyborze sterowników i tam wpisać pin i kodować klucze. Czy inaczej wpisać pin w diagnostyka sterowników bsi a potem wejść w części zamienne kodowanie kluczy i tam dokończyć?....
Po pierwsze to wykasuj wszystkie błędy, po drugie sprawdź jeszcze raz status kluczyków, ilość zapisanych i czy są widziane jako autoryzowane. Czego używasz do przypisywania kluczy ? Skąd masz pin? Czy na pewno prawidłowy ? Jak wygląda procedura jak przypisujesz klucze ?
Witam. W tej postaci to nie zadziała. W załączniku masz sposób podłączenia MOC. W twoim układzie zbędny jest stabilizator 12V i kondensator przy pin 9. ULN to 7 niezależnych kluczy tranzystorowych. Cała kostka nie wymaga zasilania. Możesz wykorzystywać klucze pojedynczo. Zasilanie biorą z obwodu sterowanego. Pzdr.
Dodaj klucze samemu i kontrolka zgaśnie. Sprzętowo jej nie zgasisz. Prawdopodobnie (o ile PIN je poprawny) to fachmanowi nie pasował transponder i tego powodu wyłączył immo.
Sterownik z innego auta, mój ma problem. Nie znalazłem opcji zerowania kluczy, podczas wpisywania przyjmuje pin a mimo to porażka
A tak z ciekawości co potrzeba oprócz pinu? Wiedzę i urządzenie które przy tym wykorzystasz do, dodania nowych kluczy.
Witam serdecznie a ja mam problem z pasatem B7 , umarła blokada a mianowicie autko przywiezione z Niemiec . urwała się masa pod kierownica, w błędach mam o nieprawidłowym zamocowaniu blokady, zakupiona nowa blokada w serwisie po numerem VIN. ale totalna porażka a mianowicie na liczniku 0-0 , w parametrach widzi tylko rozpoznane ECU, brak kluczyków,...
PIN masz czy musisz wyciągać? Tacho może prekodować klucze, wyciągać PIN, itp (oczywiście nie we wszystkim i nie zawsze). Jest bardziej specjalistycznym sprzętem niż VCDS. I bawiąc się nim można nawet uwalić sterownik na tyle że Tachem go nie odratujesz. VCDS to interfejs bardziej diagnostyczny, robiący dużo, ale "na legalu". PIN trzeba już mieć, klucza...
Włącz zapłon i poczekaj 5 sek. zanim dasz na rozrusznik, miałem tak kilka razy po rozpięciu aku, do dopisania kluczy będziesz potrzebował pin, napisz skąd jesteś?
Witam podejdź do punktu dorabia kluczy i zapytaj o nowy kluczyk z programowaniem, a ile za wyciągnięcie pinu i zadzwoń do ASO ile tam kosztuje pin
Żadnych pinów nie potrzebujesz,vag com lub inne urządzenie diagnostyczne współpracujące z tym pojazdem 1 minuta pracy i wóz odjeżdża!Jeżeli byś chciał dopisać klucze to pin będzie potrzebny z zegarów.A tak to tylko adaptacje w kanale 00,-przywróć ustawienia fabryczne.
(at)adammmr Póki kasy nie oddadzą, nie kasuj zdjęć. Zrób dokładne fotografie jeszcze raz, fotografie pudełka. Wszystko po to, żeby po odbiorze płyty serwis nie stwierdził, że na gniazdo procesora wypadł ci komplet sztućców, albo inne klucze nasadowe 😂 i że to wszystko Twoja wina. Warto im też w reklamacji dokładnie wszystko opisać, zaznaczając że posiada...
Witam Mam podobny problem po wymianie blokady na nową z aso immo nie widzi kluczy mam 0.0 w okienku vcds, dodatkowo nie widzi VIN u auta. Immo nie przyjmuje pinu, gdzie sterownik silnika pin akceptuje. Kończą się już mi pomysły. We wsadzie modułu komfortu widzi VIN, klucze i pin prawidłowo. Po zejściu zwłoki czasowej dalej to samo, nie przyjmuje pinu....
bez problemu używanego i zakodujesz osobno bez kluczy kodowania
Witam Potrzebuję PIN do Nissana Almery 1.5 2003, muszę wpisać klucze do samochodu, mam kopię epromu ECU.
To dopisz klucze na nowo. Masz Pin.?
Ten inverter jest na OZ964, polowe tranzystory FDS4549 - po dwa trafka.HV i dwa klucze na jeden kanał oraz chyba LM339A + LM358A Popatrz na pin.3 scalaka OZ964 . Poczytaj było o nim sporo na forum.
Klucze szyfrowania dla ESPHome: [syntax=yaml] esphome: name: sbdv-00050 platformio_options: board_build.bkcrypt_coeffs: d34fbdd3efcbeadefd97bbffc7bfff3b board_build.bkota.key: b4f9937b63a7c365f27bf8d06fb67978 board_build.bkota.iv: 53de9074383e2223 board_flash.download: "0x132000+0xCC000" [/syntax]
http://rapidshare.com/files/152617684/T3... Tu masz kolego instrukcje niestety po angielsku a mam pytanie jak to urzadzenie sie sprawuje zastanawiam sie tez nad kupnem.a i jeszcze jedno czy da rade z renault kartami????
Spróbuj dopisać ponownie klucze o ile znasz PIN swojego IMMO...
Hej marfur30 Dzieki za zainteresowanie. Próbowałeś odczytać czy poprostu stwierdzasz że z eeproma licznika się nie da. Dużo informacji w necie sugeruje że to własnie tam jest zapisany PIN. Nie da się. Fizycznie niema kalka co by liczył. Po złączu wydobędziesz pin i CS,ale urządzeniem do kluczy. A zapytam czym wgrasz ten CS do klucza? Pozdr.
Takie cuda to tylko w ASO jak się u nich pojawisz z dowodem rejestracyjnym. Tworzone jest zapytanie do bazy we Francji i czekasz aż to zrealizują. Szybciej będzie podjechać do bardziej zaawansowanego serwisu dorabiającego klucze, to Ci odczytają.
Witam, Mam dwa pytania: 1. Potrzebuję wyjąć z pin z kostki od radia samochodowego. Chcę kupić na allegro zestaw wyjmaków / kluczy do wyciągania pinów z kostek. Czy któryś z tych z zamieszczonej aukcji będzie pasował? Który z nich należy zastosować i gdzie wsunąć? Tam gdzie narysowałem strzałkę na zdjęciu na czerwono? Od której strony wkładać należy...
Do usunięcia immo potrzebny jest odpowiedni kabel z oprogramowaniem, albo programator do kości eeprom. Z tym że, pod programator to trzeba wyjąc i rozebrać sterownik ECU, odczytać pamięć, edytować i ponownie zaprogramować. Tak że więcej roboty. Nie lepiej zakupić pastylki do kluczy, wyciągnąć pin z zegarów i zaprogramować je do immo? Jeżeli to immo2,...
Skokowy ruch zabezpiecza przed odczytem paska, a co z odczytem karty zbliżeniowej + nakładka na klawiaturę aby przechwycić PIN? Niektóre banki obsługują klucze sprzętowe firm trzecich typu https://www.yubico.com/
Jeśli był kluczyk z pilotem, można dorobić. Z tym, że należy mieć pewność czy był, a jeżeli tak, czy to był fabryczny pilot. Oczywiście do zakodowania kluczyka z pilotem trzeba mieć sprzęt. Nie można zakodować samego pilota, tylko razem z nowym kluczem (transponderem). Posiadając PIN do auta można zakodować klucze np. Diagboxem. Jeśli nie posiadasz...
Na początek napięcia z kluczy PQ20, PQ21, pin 20 PU2, pin 17 układu PU12 oraz rezystancje cewek przetwornic w stosunku do masy. Zasilacz 100% sprawny, pewny?
Dobry programator kluczy lub launch ale potrzebny pin
Dziekuję za wskazówki. To znaczy że naciagneli mnie na koszty bo pusta pastylka kosztuje ok 20zł. Dokładnie, logujesz się pinem, przyuczasz klucze i po robocie
...albo jeśli uda się ustalić miejsce przechowywania pinu/klucza szyfrującego lub znaleźć sposób wymuszenia ich użycia bez ich znajomości. Brutforce, to nie metoda - systemy szyfrujące są kompromitowane przez szczegółową analizę sposobu ich implementacji. Najczęściej słabym punktem jest właśnie sposób przechowywania i używania haseł/kluczy szyfrujących....
zaklejanie pinów liczenie pinów czyszczenie pinów
gwarancja tabliczka znamionowy zasilać lampa solarny wtyczka angielska
stacja lutownicza zelmer 01z013
Odtwarzacz MP3 nie działa po formatowaniu - co robić? Jak zdjąć tapicerkę z klapy bagażnika Passat CC 2008?