Na jakiej podstawie to zakładasz? Sprawdzałeś? Pewnie nie. Więc na początek paliwo i jego ciśnienie, kluczowanie wtrysków, same wtryski, czy nie pozapiekane.
ECU masz po lewej stronie , na podszybiu. Jeżeli to Simos , to niech szuka zwarcia na końcówce kluczowania wtrysku 4- go na pinie nr.65.
Zakładając zawór odcinający paliwo uszkodzisz sobie wtryskiwacz. Pompa ma tłoczyć cały czas benzynę - w ten sposób chłodzi wtryskiwacz. Przy instalacji LPG do silnika wtryskowego stosuje się odcięcie kluczowania wtrysków przez ECU a nie tak jak w gaźnikowcu przez odcięcie dopływu benzyny.
czy dobrze rozumie ale komp ten syglał musi pobierać Źle rozumiesz, komputer sygnały sterujące wtryskami sam generuje na podstawie parametrów z innych czujników, jeśli steruje trzema wtryskami a jednym nie, kabel sterujący i zasilający są sprawne na całej długości to pozostaje uszkodzenie drivera sterującego sygnałem kluczującym wtrysk czyli usterka...
Immo nie odcina pompy paliwa. Jeżeli dasz rade to sprawdź czy jest kluczowanie wtrysków. Coś mi się wydaję że nie dochodzi napięcie na wtryski, pompę i na grzałkę sondy. Zobacz czy na pinie 31 pojawia się masa po włączeniu zapłonu (przez ok 2 sekundy).
Czym to diagnozujesz? Przejrzyj wszystkie parametry jakie masz dostępne. w momencie wystąpienia problemu zanika kluczowanie na wtryski ? Znasz jakąś historię?
Blokuje immo wiec powinien odpalić i zgasnąć ale nawet tego nie zrobił. jak by blokowało immo to ochoczo zapalił by na 2 sekundy i zgasnął, miałbyś też błąd w stylu "zablokowany sterownik" a w zegarach błąd 'sterownik-nie uprawniony'; i taki będzie jak zakładałeś inny. Ale problem nie tam. Wpierw spróbował bym oszukać sterownik w ten sposób, że wszelkie...
Kolega z Aberdeen dobrze podpowiada. Tak to czujnik halla. Jakakolwiek kontrolke na 12V , jeden koniec do + aku. , a drugim sprawdzamy kluczowanie (masą) na zespoloną zcewke zapłonową(biały i biało zielony kabelek). Tak samo sprawdzamy kluczowanie wtrysków i przekaźnik pompy paliwa. Jżeli nie ma na żadnym wysćiu , to uszkodzony; ECU lub czujnik Halla...
Może nie tyle sterownika silnika co zasilania wtrysków. Stałe 12V i kluczowane masą.
W tym IAW 16 często i gęsto powtarza się problem z kluczowaniem wtryskiwacza, patrzyłeś czy wtrysk pracuje?
Czujnik temperatury albo by działał albo nie. To element elektroniczny, pasywny. Takie rzeczy się nie zawieszają tylko albo działają i są sprawne albo są uszkodzone. drzasiek weź pod uwagę że to auta. Przewody potrafią się łamać, raz łączą a raz nie. Sterownik nie widzi sygnału z czujnika, przyjmuje że silnik jest zimny i go zalewa przez co ciepły...
Ale kluczowanie wtrysków masz bo świeczki mokre? Po mojemu to kablownia.
A co z kontrolką od immo?
Iskra jest, kluczowanie wtrysków jest?
Kluczowanie wtrysków jest? Zobacz czy dochodzi sterowanie na cewkę - 2 środkowe piny.
mam jedynie jako takie obycie z elektroniką, pomiarami itp. Do prób diagnostyki i napraw opisanych niżej zmusiło mnie "życie". Otwórz to i znajdz mosfety czy inny układ odpowiedzialny za kluczowanie wtryskami. Sam tego nie naprawisz? Zakładasz z gory że nie dasz rady?
Losowo sterował wtryskami lub czasem wcale, totolotek jednym słowem. pozdr
Mistrzu, całkiem niepotrzebnie wymieniłeś czujnik. Czego nie ma, iskry, paliwa? Pompa się załącza? Obroty rozrusznika sterownik widzi? wtryski mają kluczowanie? Jakie ciśnienie paliwa? Jaką temperaturę widzi sterownik? Fejs i błędy to nie wszystko.
Pytajnik ? To jesteś pewien czy nie? Do tej listy dodam : przestawiony rozrząd zapchany wydech słabe sprężanie Kontrola cewki i kluczowania wtrysków, to minuta w tym wozie za pomocą probówki.
Bez przepływomierza nie zapali. Sygnał z obwodu "50" dochodzi do sterownika? Kluczuje wtryski/wtrysk rozruchowy przy kręceniu rozrusznikiem? Iskrę w ogóle ma?
Sprawdzić zasilanie i kluczowanie wtrysków
Błędy to p0201 p0202 p0203 p0204 Czy jest podany konteskt błędu? Bez informacji czy jest rzeczywiste kluczowanie wtrysków niewiele da się zwalczyć. Te błędy występują też przy wcale nie tak rzadkim uszkodzeniu płyty sterownika silnika. Pomijając problem przyczyn usterki ,sprawdź czy masz wszystkie wysterowania masą ze sterownika silnika.
A kluczowanie wtrysku się pojawia? Dodano po 46 Stetoskop albo LED z rezystorem
Zostaw ten czujnik wału! Skoro kluczuje wtryski, to nie jego wina.
nie ma kluczowania wtrysku poniewaz sprawdzalem przy samym komputerze. Wlasnie tez myśle o czujniku obrotów. Sygnał prawdopodobnie pochodzi z cewki zaplonowej, ale nie jestem pewien czy na pewno. Moze ktos potwierdzic moja teorie? i dokąd ten sygnał idzie? Nie podaje kluczowania poniewaz prawdopodobnie komputer nie widzi ze silnik sie kreci?
Bezpieczniki sprawdzone , kluczowanie wtrysków i cewek też? Pompa paliwa zasilana jest przez oddzielny przekaźnik , niezależnie od zasilania cewek i wtrysków , które są zasilane bezpośrednio po 15. Lukasz , Ty stary mechanior , tych rzeczy nie sprawdziłeś?
Skąd pewność, że jest to przewód typowo masowy? Coś musi kluczować te wtryski, nie szukałbym tam problemu ;)
Niby możliwe, ale dość skomplikowane - przekaźnik odcinający kluczowanie wtrysków na podstawie wskazań obrotomierza. Jaki to ma mieć praktyczny sens?
Więc wypadało by sprawdzić iskrę, ciśnienie paliwa, kluczowanie wtrysków.
Immo nie na takiej zasadzie działa. Jakby tak działało to by nie kradli samochodów z systemem Keyless. We francuzach z PSA Immo powoduje że auto nie odpala. W grupie VAG auto odpala ale zaraz gaśnie. Immo nie odcina napięcia na stacyjce, tylko blokuje komputer silnika by nie odpalił (brak zasilania pompy paliwa, brak napięcia na cewce WN). Więc w twoim...
No masz jak byk, pompa i wtryski z przekaźnika zasilanie plus, kluczowanie wtrysków masa. Pompa M11 a wtryski Y11, Y12, Y13, Y14. Dodano po 2 Na cewce przekaźnika pompy paliwa Tu cewka istotnie sterowana plusem. Ale tylko cewka. Dodano po 56 Jak wymusisz zamknięcie przekaźnika to co się dzieje?
To teraz pochwal sie czy razem z iskrą wraca kluczowanie wtrysków.
Zasilanie i kluczowanie wtrysku,zasilanie pompy paliwa, iskra i owszem. No i odcięcie alarmu lub immo, a jakże kiedyś takie kradziono...
Poprzez wysokie nap. pojawiające się w chwili wyłączenia kluczowania wtrysku.
Jakiego placka ci brakuje? Iskra jest, pompę słychać, a kluczowanie na wtryskach jest? Do tego wystarczy probówka. I jak to kręci normalnie? Rozrząd nie przeskoczył? Nie wiem jak sprawdzić czy rozrząd nie przeskoczył. Kluczowanie na wtryskach? Nie wiem tym bardziej o co chodzi
Co z kluczowaniem wtrysków? Jeżeli kluczowanie jest na wszystkich to sterownik do wymiany, Jeżeli kluczowania też brak to sterownik nie ma sygnału z czujnika.
moim zdaniem problem leży przy wtryskach żadne wtryski, sprawdz diodą cz masz kluczowanie ew. rozepnij wtyki od inst gazowej odłączające wtryskiwacze i wepnij wtyczki "na orginał" . Masz sekwencję lpg?
Podejrzyj czy kluczuje wtryski. Możesz oscyloskopem ale ja to robię Led z rezystorem 2,2 k.
No, a kluczowanie wtrysków łaskawco masz?
Brak kluczowania wtrysków i lub iskry. Co sprawdziłeś? Masz fejsa do gazu?
Odcina wtryski PB i dlatego niema kluczowania na wtryskiwacze PB. Tego nikt nie sprawdził. Równie dobrze może nie być zasilania na nie.
Iskra jest? Kluczowanie wtrysków jest? Ciśnienie paliwa jakie? Błędy w diagnozie? Jeśli nie znasz odpowiedzi na którekolwiek z tych pytań - nie naprawisz sam auta.
Iskra jest , kluczowanie wtrysków jest , to w jaki sposób zdiagnozowałeś czujnik wału.?
Wpierw sprawdzić ciśnienie paliwa - bez tego ani rusz, potem ustawienie rozrządu. Cudów nie ma, musi zapalić jeśli wtryskiwacze są prawidłowo kluczowane..
Wyczyściłem przepływomierz Pokaż jak wygląda , nie widziałem ani w Nubirze I , ani w Nubirze II. Może mało spostrzegawczy jestem. Świeci się pomarańczowa kontrolka CHECK. Czas odczytać błędy. wymieniłem przepustnicę wraz z potencjometrem przepustnicy oraz silnik krokowy. Nowa ? Używka? Masz zasilanie na wtryskach ? Jest kluczowanie wtrysków ? Mowa...
Skoro pompa ok i pali na gazie to do sprawdzenia kluczowanie wtrysków.
Bartek, a jak ma być? Z przekaźnika podwójnego dostają plus, masę kluczuje kalkulator.
Do sprawdzenia iskra, ciśnienie paliwa, kluczowanie wtrysków. Inaczej możemy tylko gdybać.
Jak nie ma iskry , to jak może odpalać na LPG? Z tym paliwem -"dostarcza" , to znaczy do cylindrów , kluczowanie wtryskami jest , czy tylko pompa się odzywa?
Pompa pracuje, pod jakim ciśnieniem, kluczowanie wtrysku jest?
Jakiego interfejsu użyć? Clipa Iskra jest? Kluczowanie wtrysku jest?
paliwo także Pisałeś tylko o ciśnieniu, a kluczowanie wtrysków jest?
masa raczej odpada bo reszta by też padła Jezzzzu następny, przywołujecie się nawzajem czy jak??? Rozumiesz pojęcie ,,kluczowanie wtrysków masą z ECU,,?
Kluczowania wtrysków tez brak? Jakies błedy? Czujniki wału i wałka jak sprawdzałes? Oscyloskopem?
40kW masz silnik. Mocniejsze były od 2000 roku. Za dużo pisania, za mało działania. To auto do odpalenia jest w 20 minut. Kluczowanie wtrysków piny 101, 110, 103, 112 w sterowniku silnika.
Niby jak Ty chcesz zobaczyć przezroczysty gaz? Ciśnienie paliwa prawidłowe? Kluczowanie wtrysku jest?
Sprawdz czy jest kluczowanie: wtryskami - piny sterownika; XH2,Xg3,Xg2 i Xh3 , cewką: Zg3 i ZH3. Jak sprawdzić kluczowanie? napięcie na tych pinach ma się pojawić? W kostce do cewki są 4 piny, ma nich sie pojawic napiecie miedzy masą a nimi? Tak samo sprawdzic wtryski?
Sprawdź podwójny przekaźnik ( on zasila cewki wtrysków 12V). Przedtem , czy jest cały czas kluczowanie wtrysków. Iskra jest cały czas , czy tez ginie?
Kompresja, kluczowanie wtrysków, rozrząd. W tym motorze lubi się ścinać klin na kole wałka nierządu.
Brak tyko iskry czy kluczowania wtrysków też? Pewnie obu i odpowiedź masz wyżej. Koło zamachowe stare czy od nowego silnika?
Jak pompa chodzi na krótko i nie odpala to czego brakuje? Iskry, czy kluczowania wtrysków? Czy jednego i drugiego? Co do pompy to gnije wiązka przy lewej podłużnice.
Zasilania i kluczowania wtrysków identyczne? Okablowanie sprawdzone? Korba 3 cylindra nie miała przygód? Jakie ciśnienia w cylindrach , na zimno i na gorąco?
To to pali jedynie na czujniku wałka rozrządu jeśli się tak nie dzieje to czujnik uwalony. Pytanie ważne : czy kluczuje wtryski podczas kręcenia?
Sonda nie ma nic do tego. Zobacz czy brakuje iskry czy kluczowania wtrysku jak nie pali. Pompa wtedy podaje paliwo? Jakieś kontrolki nie gasną?
Jeżeli to hybryda to zapomnij że zrobisz tam offa. Jeżeli jesteś pewny że brakuje kluczowania wtrysku to jak instalacja cała to ECU do wymiany.
A kluczowanie sprawdzałeś oscyloskopem? Zasilanie wn.?
Sonda nie ma nic do tego. Jest kluczowanie wtrysków? Wyjmij listwę wtryskową i zobacz czy wtryski sikają. Skoro iskra w aucie jest, paliwo do listwy dochodzi, rozrząd jest poprawnie ustawiony to wtryski nie podają paliwa bo brak ich kluczowania lub zbyt niskie ciśnienie paliwa.
Co tam uszczelka pod kolektorem i ciśnienie paliwa , przecież na innych garach paliwo dochodzi. Kluczowanie wtrysku na tym cylindrze jest? Knock sensor co pokazuje?
Jeżeli ma wszystko A wtryski ci nie kluczują to znaczy że nie ma synchronizacji. Skoro diagnozujesz to powiedz mi jakie ciśnienie widzi na listwie i jakie obroty rozrusznika.
Były suche świece i wypadał zapłon , jest taka możliwość ,że emulator wtrysków a już to styki na jego gnieździe. Nic nie piszesz czy sprawdzałeś kluczowanie wtrysków na PB.
Zobacz kluczowanie wtrysków masą, tego nie masz. Zapoznaj się ze schematem i sprawdź dokładnie zasilanie i masy na komputerze. Diagnozuj to auto zwykłym VAG'iem.
To , że czuć paliwem , to jeszcze nie dowód,że jest w cylindrach. Czy są kluczowane wtryski , tam jest sterowanie grupowe. Silnik na dwóch wałkach rozrządu?
Wszystko wygląda na to że padł sterownik silnika Jakieś osylogramy masz z kluczowania wtrysków? Bardzo ta diagnoza mnie nie przekonuje. Jeśli już to raczej uszkodzenie samego wtrysku. Zerknąłbym jeszcze na instalację gazową, odłączył dla pewności.
Problem pewnie leży w instalacji elektrycznej LPG. Przewód od kluczowania wtrysku jest pewnie przecięty i ma jakiś przekaźnik założony lub emulator - podłącz tak jak było w oryginale i powinien zapalić na benzynie.
Pompka podaje paliwo, jest iskra Czyli sterownik dostaje zasilanie, jest iskra, co oznacza, że "widzi" obroty silnika, pozostaje sprawdzić kluczowanie wtrysków, ciśnienie paliwa i timing
Temperatura LPG i ciśnienie to zwykłe napięcie o odpowiedniej wartości. Co do kluczowania wtrysków to wystarczy generator o którym napisałeś. Potrzebny będzie jeszcze sygnał z cewki bo nie przełączy się na LPG. Nie możesz sterować tylko wtrysków LPG bez sterownika LPG?
Sterowanie cewek masami, piny 1,2,3,29,30,31. Twój problem to albo pin 15 albo sterownik do naprawy. Powiedz, kluczowanie wtrysków jest?
Kluczowanie wtrysków , to takie impulsy elektryczne , od których jest taka zależność: długość impulsu = czas otwarcia wtrysku = ilość wtryskiwanego paliwa. Sprawdza się je oscyloskopem , można , prymitywnie ale skutecznie , diodą LED . Masz w tym wynalazku USA gazownię?
A choćby czy wtryski mają kluczowanie. Umiesz? Oscyloskopem...
Pierwsze to normalne kody P. Sprawdź czy odpala awaryjnie na gazie. Potem sprawdź probówką kluczowanie na wtryskach i czy jest iskra. Być może pompa paliwa padła. Być może .
http://obrazki.elektroda.pl/7404511800_1... Wtryski kluczowane są osobno z ecu , raczej coś ze sterownikiem jeśli wiązka ok. On ma 3 paski ? Jeden przedni i dwa na wałkach? http://obrazki.elektroda.pl/2972546300_1... http://obrazki.elektroda.pl/9701799500_1...
Na wtryskach czego brakuje? Zasilania czy kluczowanie masą?
To fullgroup. Wszystkie wtryskiwacze kluczowane jednocześnie. Czyli kombinacje z podłączeniem są bez znaczenia.
Masz zasilanie na wtryskach? Masz kluczowanie masą na wtryskach?
Brak sygnału z komputera???? Co to znaczy? Jeśli nie mógł się połączyć to znaczy, że albo ma sprzęt do d...y albo zasilanie komputera leży. Skanował wszystko... Znaczy co sprawdził? Sygnały z czujników, kluczowanie wtrysków, cewki? Odpisz dokładniej.
Chodzi tylko na plaku, w całym czasie przebiegu tej operacji nie kluczuje nawet wtrysków...Tak więc szkodzenie mechaniczne póki co wykluczyłem. Jak już pisałem, pompa w baku uruchamiana jest tylko na 0.5s, natomiast w teście chodzi normalne założony czas...
Ale pali? Wysterowanie wtrysku jest? Bo to że się zamknie przekaźnik to oczywiste. Dodano po 1 Wtryski kluczowane masą, zasilanie wtrysków z tego przekaźnika.
Może czujniki nie takie. Rozrząd był sprawdzony? Może przeskoczył, jak jest założony nowy oryginalny czujnik to jest kluczowanie wtrysków? Czy pojawia się iskra? Nie rozumiem po co zakładać czujnik od punto, może mieć inne parametry.
Czego brakuje na tych wtryskach, zasilania czy kluczowania?
Chyba .że przewód kluczowania wtrysków jest zmasowany , wtedy dwa beda lały cały czas , dwa beda mieć sterowanie! jak to sprawdzić??? . Cała instalacji była wyciągana wiec istotniej prawdopodobieństwo że jest coś źle podłączone,
Wtryski kluczowane masą ze sterownika , druga strona ma mieć stałe12V . Czy oba bieguny wtrysku są pobierane ze sterownika? - Nie znam dokładnie tego silnika DDIS.
A choćby napięcie na akumulatorze w chwili kręcenia rozrusznikiem, lub próby kręcenia, jeśli kręci rozrusznik, to czego brakuje, iskry czy paliwa, czy cewka ma sterowanie, czy jest kluczowany wtrysk. Póki co, nawet nie opisałaś, czy rozrusznik kręci i jakie kontrolki się zapalają, jak gasną.
ciekawe czy jest kluczowanie na wtryskach chyba niema.
Bez diagnoskopu możesz sprawdzić niskie ciśnienie i wtyczkę na regulatorze ciśnienia na pompie (czy jest prawidłowo zablokowana). To chyba benzyniak :):) ale któż wie... W momencie kiedy nie odpala to ciśnienie na listwie, iskra i kluczowanie wtrysków trzeba sprawdzić. Gaz to to ma? pozdr
Sorry nie odczytałem. Niech sprawdzi kluczowanie na wtrysku.
A kluczowanie na wtrysku jest? Jak gazownik się nie postarał to wygniło. Sprawdź czy kluczowanie wychodzi ze sterownika.
17 masa, 19 kluczowanie wtryskiwacza. Jak ma walnięty L9150 to będzie tam zwarcie, albo prawie zwarcie...
Jakie ciśnienie na listwie, kluczowanie na wtryski jest?
Pisałem już o tym wcześniej że już pewnie OFFa nie ma bo nie była odcięta linia kodowa. Skoro nie kręci rozrusznik to nie była przygotowana instalacja pod OFFa i sterownik się przyuczył do immo. Proponuje sprawdzić iskrę i kluczowanie wtrysków czy jest.
Ktoś w ogóle sprawdził czy "aparat zapłonowy" jak i cewka ma zasilnie oraz czy jest ciągłość przewodów pomiędzy aparatem a ECU. Czy sprawdzany był sygnał jaki dostaje ECU z aparatu? Czy jest kluczowanie wtrysku? Wydaje mi się że taka informacja jak pojemność silnika ma tutaj znaczenie.
tyrystor kluczować kluczować trafo częstotliwość kluczować
pralka whirlpool kontrolka pompa podłączenie wtyczki słuchawek ładować kondensator przez rezystor
miele wentylator miernik analogowy szkolny
Citroen DS5 2.0 HDI 2017 automat – brak reakcji na gaz po cofnięciu, objawy i diagnostyka Kospel EPO2 nie grzeje mimo załączenia - przyczyny