Kluczowanie cewki pozostaje .
Tak, jeden kabel to plus zasilania, drugi to kluczowanie cewki ( kolektor tranzystora mocy).
Jakie napięcie? Plus idzie z przekaźnika pompy paliwa, a ze sterownika kluczowanie masą. Cewki pasywne, połączone po 2 szeregowo. Kluczowanie na pinach 1 i 32 ECU.
Sprawdz kluczowanie z < dobrej cewki > w aparacie na moduł zapłonowy. Oczywiście w czasie pracy.
30 plus prosto z akumulatora 15 plus po stacyjce X tak jak 15, tyle że rozłączany podczas rozruchu 31 masa 1 kluczowanie cewki zapłonowej i właśnie obrotomierz abcd... do połączenia z dalszymi częściami schematu Te numery na dole to pisałem wcześniej do czego. Tu masz jeszcze skrzynkę bezpieczników opisaną. Innych porządnych schematów do niego nie mam...
A kluczowanie wtryskiwaczami masz? Tam padał często czujnik położenia wału.
jakie napięcie jest na wtryskiwaczu gazu lpg w Lanzi Renzo instalacji ? Dodano po 3 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Napięcie zasilające wtryskiwacz gazu LPG w instalacji Landi Renzo wynosi zazwyczaj około 12 V (pochodzące z instalacji elektrycznej pojazdu). Jednak faktyczny sygnał otwierający i zamykający wtryskiwacz jest sygnałem impulsowym (PWM),...
Jeżeli cewki . tak jedna jak i druga , prawidłowo pracują z innym silnikiem, to tylko dwie możliwości; ECU (kluczowanie na jedna parę) lub OKABLOWANIE. Jeszcze jedno - świece po rozgrzaniu przebijają! Kluczowanie można sprawdzić i Sołtys wie jak , okablowanie podpowiedział Paweł , a świece wymieni i uczeń.
Immo nie odcina pompy paliwa. Jeżeli dasz rade to sprawdź czy jest kluczowanie wtrysków. Coś mi się wydaję że nie dochodzi napięcie na wtryski, pompę i na grzałkę sondy. Zobacz czy na pinie 31 pojawia się masa po włączeniu zapłonu (przez ok 2 sekundy).
To nie odcinaj zasilania tylko sterowanie I co to da ?, sterownik widząc przerwę w obwodzie cewki danego cylindra odcina kluczowanie wtryskiwacza celem ochrony katalizatora przed zalaniem nie spalonym paliwem. Można by spróbować wstawić przekaźniki z podłączonymi do styku NC cewkami, a do styku NO rezystorami symulującymi obwód uzwojenia pierwotnego...
https://obrazki.elektroda.pl/9956363000_... Chciałem przedstawić lampki solarne. Kosztowały 20zł. Ciekawiło mnie jak to jest rozwiązane, jakie jest ogniwo w środku i czy to do czegoś się nadaje. Po zakupie od razu naszły mnie wątpliwości czy tak mały panel jest w stanie naładować w ciągu dnia baterie na tyle, aby to działało chociaż...
Przewiercasz się i tylko jak będzie zasilana ta cewka zewnętrzna? tymi dwoma pinami co teraz są podpięte do tej uszkodzonej cewki? Tak, zwróć uwagę gdzie idzie plus a gdzie kluczowanie cewki, nie zamień.
Bezpośrednie połączenie OGI z SBW chyba nie przejdzie. SBW (przynajmniej wg malunku w instrukcji) potrzebuje podania plusa zasilania na wejścia IN1 lub IN2 dla kontroli stanu. Wyjscie OGI Robusa ma plus permanentny, a sygnały na nim uzyskuje sie przez kluczowanie masy. Najprościej więc byłoby do wejśc OGI w obu napędach podpiąć cewki przekaźników 24V...
....do tego ukłądu to musiałby być darlington chyba... Najlepiej by było. Napięciem 6 Volt raczej nie otworzysz całkowicie mosfeta mocy . Do wyboru masz: 1) BU323A :arrow: 16A / 400V 2) BUX37 :arrow: 15A / 400V 3) TIP162 :arrow: 10A / 400V 4) BU920 :arrow: 10A / 400V 5) BU921 :arrow: 10A / 450V 6) BU922 :arrow: 10A / 500V
Napięcie na cewce pojawia się w trakcie kręcenia rozrusznikiem. Zasilanie na cewce sprawdzone żarówką? Kluczowanie cewki sprawdzone? Zasilanie sterownika również sprawdź żarówką. Nie ma opcji, żeby immo blokowało iskrę a puszczało wtryski. Komunikacja sprawdzona od strony auta i od strony sterownika? Diagnostyka tym Twoim wynalazkiem, jest dla mnie...
na B jest sterowanie,C to kluczowanie cewki strowanie z kąd ma być podłączone ?? kluczowanie>tzn podawanie masy na cewkę?? prośba o pomoc Dodano po 3 na B jest sterowanie,C to kluczowanie cewki strowanie z kąd ma być podłączone ?? kluczowanie>tzn podawanie masy na cewkę?? prośba o pomoc B na module to plus po stacyjce C kluczowanie cewki nowy modół...
[syntax=cfm]wsadziłem miernik do kapturka a drugi koniec miernika do pina na cewce raz jeden raz drugi - zero reakcji,żadnego oporu[/syntax] Albo ja nie rozumiem przebiegu pomiaru, albo kolega niedobrze czyta schemat. Uzwojenie wtórne cewki to są wyjścia przewodów wysokiego napięcia. Jak widać uzwojenia cewki nie mają bezpośredniego połączenia z masą...
Napięcie na cewce po zapłonie jest? kluczowanie cewką też mamy?
W Becie masz zapłon TCI. Zasilanie (+12 V) masz na przewodzie niebieskim, natomiast na przewodzie biało-czerwonym jest kluczowanie masy z ECU. Wyprowadzenia cewki nie mają połączenia z masą (obudową). W Loncinie jak i w większości chińczyków masz zapłon typu CDI. Cewka ma tylko jedno wyprowadzenie, a drugie jest na obudowie (masie ramy). Cewkę od Bety...
1. Mam bibliotekę 2. Chyba tak 3. Narazie samo wytworzenie, choć chyba precyzyjnie byłby lepszy zasięg Sprawdziłem NANOVNA antenę dla 50kHz - 200kHz https://obrazki.elektroda.pl/1569728300_... i z kondensatora 104 który ma 102 nF https://obrazki.elektroda.pl/5470923900_... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Pomiary wskazują, że...
Wilgoć? ale gdzie? ,czy tylko cewki? Sprawdź kluczowanie na cewki - prostym próbnikiem na diodzie LED.(LED plus opornik 500 Ohm). Zapytam niesmiało ,silnik jest zagazowany?
Sterownik (ECU) do przeglądniecia , uwalone sterowanie końcówki mocy! Kluczowanie cewki można sprawdzić diodą LED z opornikiem najmniej 500 Omów
A o tym kolega ani słowem nie napisał /świeca / była podmieniana ? wracając do zasilania pozostaje kluczowanie cewki do masy łącząc plus przez żarówkę do przewodu wyjściowego idącego do platynek obracając wałem musi migać trzecia kwestja umasuj cewkę
Dioda zostaje uszkodzona ,gdyż na to napięcie w szereg z nią należy włączyć opornik o najmniej 500 omów oporności. Czy ten przekaźnik , to załączanie /rozłączanie / gazu , elmulatora wtrysku czy zasilania cewki zapłonowej. ?? Czy w tym czasie masz dobre kluczowanie cewki??
Przetestuj multimetrem ciągłość przewodu z tej cewki do pinu 19stego we wtyku centralki (pierwszy w dolnym rzędzie od strony wejścia kabli).To standardowe złącze fiata i powinno być na 1 i 19 pinie kluczowanie cewek. Jeśli będzie przewodzenie w porządku i cewka sprawna to pozostaje sterownik.
Stary , sam juz wiele sprawdziłeś , co sie bedziemy powtarzać. Brak prawidłowego kluczowania cewek - zapytaj sie siebie co kluczuje cewkami i bedziesz miał odpowiedź .
Zaproponuj schemat obniżający napięcie z USB do 3,3 V, obciążalność wyjścia około 300 mA Wstępna ocena dostępnych informacji - Pytanie użytkownika : Poszukujesz schematu obniżającego napięcie z 5 V (USB) do 3,3 V, z obciążalnością wyjścia około 300 mA. - Brak dodatkowych danych : Nie podałeś informacji na temat ograniczeń przestrzennych, budżetu, wymagań...
Brak sterowania z ECU jednej z cewek - są dwie. Podejrzewam ,że ECU na sterowaniu jednej podaje cały czas masę! Diodą LED sprawdzisz kluczowanie. Piny na ECU do kluczowania cewki 1 i 20. Na cewkach środkowy pin zasilanie 12V , boczne kluczowanie nimi.
Napisałem Ci na PW co masz zrobić i sprawdzić. Tu opisujesz jak dostać prawa reka do lewego ucha przez plecy!Jeżeli za kluczowanie cewki odpowiada tylko przywołany tranzystor SMD? Jesteś na elektrodzie od 2004 r , /w opisie / elektronikiem i takie zadajesz pytania?na pierwszym miejscu postaw MECHANIK i nie rób nam wstydu.
Jeżeli sterownik podaje sygnał dla cewek, cewki sprawne to coś źle sprawdzasz. Jak sprawdziłeś czy jest kluczowanie dla cewek?
Sterownik sprawdzasz , czy jest kluczowanie na cewki , ale pierw sprawdz to co masz napisane.
trzeba sprawdzić kluczowanie cewki ale przez takie zabawy padają raczej cewki WN
Czyzby wymienił cewki też na uszkodzone? Sprawdz sterowanie / kluczowanie / cewkami przez sterownik.
Cewki sprawdzisz miernikiem mierząc ich rezystancje. Kluczowanie cewek sprawdzisz diodą LED z połączonym szeregowo rezystorem 1k OHM.
dwa skrajne to zaciski kluczowane cewki.
witam. Po naprawie wadliwego sterownika autko i tak nie odpaliło. Pozostało mi więc zakupić używany komputerek silnika wraz ze stacyjką i kluczykiem. Zestaw zakupiłem za 150 zł, zamontowałem i autko odpala! W komputerku nawalił układ immobilizera, który zablokował rozrusznik i kluczowanie cewki zapłonowej. Temat uważam za zamknięty.
Zasilanie cewki (czerwony z granatowym) Zasilanie potencjometru, sygnał na ślizgaczu i masa Kluczowanie cewki
brak sterowania cewką A kluczowanie wtryskiwaczy jest? plus i minus do cewki dochodzi Sprawdzane żarówką czy miernikiem? AD1. Nie sprawdzałem, jutro sprawdzę, a co jeśli będzie ? AD2. Żarówką 40 W Kluczowanie cewki jest masa, iskra jest w momencie pojawiania sie masy czy puszczania ?
Zamiana cewek na poszczególnych cylindrach nic nie dała bo nie masz kluczowania na cewkę z ECU. Na kostce(konektorze) 3. cewki na pinie 4 , sprawdź kluczowanie , najlepiej kontrolką z diodą LED oraz przewód z ECU do tej cewki. Wcześniej na pinie 3 tej cewki sprawdź zasilanie(12V). Taka praca sond przed i za katalizatorem wynika właśnie z powodu niespalonego...
Czerwony przewód od świec leci do bezpiecznika f39 50A. Dalej czerwono czarny do przekaźnika k22. Cewka przekaźnika polączona żółto niebieskim kablem z 50 pinem sterownika a drugi koniec cewki z 15 zasilania. Kluczowanie masy. Wartość na 50 pinie ecu przy swiecach wlaczonych 0-1V wylączonych 11-14V.To jest w 1Z.
A co mówi immobilizer. Po wymianie sterownika może wiele powiedzieć. Kluczowanie cewki jak wygląda? Nie pamiętam tej polowki ale czy tam czujnik wału występuje?
Cewkę podłączasz tak: A- kluczowanie cylindrów 1-4, C- plus po kluczyku, B- kluczowanie cyl. 2-3. Piny iczysz ABCD od lewej.
Czy ECM to to samo co ECU? Dodano po 1 Cewka (listwa 4 cewek) ma zasilanie na 1 i 4 cylindrze, 2 i 3 martwe. Źle. Cewki mają wspólne zasilanie dla pierwotnego ,pin 1.2. Każde kluczowanie do masy jest niezależne. Pisałem ci już co i jak i nic innego nie wykombinujesz. Na pozostałych wejściach(3.4.5.6) możesz sprawdzić np małą probówką 12v. Będzie lekko...
Przed wymianą sprawdz kluczowanie cewki na pinach 1,20, i 21 ECU , oczywiście po nagrzaniu , gdy nie chce odpalić.
Adam ,nie ginie zasilanie +15 tylko tylko kluczowanie cewki i każdy potrafiący kojarzyć i posiadający schemat poradzi sobie z tym faktem.
Podczas kręcenia rozrusznikiem występuje kluczowanie masy do cewki ze sterownika?
Bo na dzień dobry sprawdził bym czy gaziarze (jeżeli jest LPG) nie narobili tam harców. Bo instalacja gazowa -impuls na wysterowanie centrali- może przywierać kluczowanie cewki albo podwieszac do plusa.
Mam podobny problem. Posiadam kluczowanie cewki ale nie masą a plusem. Na wtyczce od cewek i wtrysków mam dwa plusy, jeden leci z przekaźnika a drugi z ecu. Macie jakieś pomysły Panowie? Jest to wogóle możliwe by się tak działo? ECU to 18F.B4 z palio. Pozdrowienia.
Na cewce powinieneś mieć +12 wolt na pinie nr 2 cewki zapłonowej po bezpieczniku F4 20 A podczas kręcenia rozrusznikiem a pin 1 i 3 to kluczowanie masą z ECU.
Sterownik jaki podałeś to chyba "ECOL" a z tego co wiem każdy ecol był bez kodu immo.Tzn samochody wychodziły bez centralki immobilisera Fiat Code bo jak wiesz fiat-y taki jak Twój nie miały immobilisera wewnątrz sterownika a zewnętrzną centralkę Fiat Code która łączyła się ze sterownikiem silnika blokując/odblokowując wtrysk/zapłon. Co do diagnostyki...
Lonek , Ty "stary" elektronik nie wiesz jak sprawdzić te "Transformatorki"? Dioda LED z oporniczkiem i sprawdzić pierw kluczowanie - sterowanie cewek.
Nie robicie mętliku? Sterowniki IAW16FM: 17 i 34 masa i to się zgadza ale : 19 to nie kluczowanie wtryskiwacza ale cewki zapłonowej. Druga cewka kluczowana z pinu nr 1 (są to oba pierwsze piny w obu rzędach) Kluczowanie wtryskiwacza to pin 18 sterownika.
Potrzebujesz generatora na np. ne555 kluczującego cewkę zapłonową poprzez wysokonapięciowy tranzystor mocy. Załączony na czas 5-10ms, wyłączony 1-2s. Zasilanie - akumulator 12V.
czy kolego miałeś taki przypadek?, myślę że to nie cewka ,bo jak odłączę kluczowanie tej felernej cewki i podepnę żarówkę to i tak gaśnie bez obciążenia więc komp
Cewki 1-4 i 2-3 są połączone szeregowo, więc po odłączeniu jednej, nie pracują obie - zdejmij peszel z wiązki cewek to zobaczysz. Francja liczy cylindry od strony skrzyni, więc jak napisałem wyżej dla twojego pierwotnego oznaczenia cylindrów i pomiarów jest ok. Sprawdź podstawy iskra/paliwo jak pisałem wyżej. Jeżeli masz ddt to sprawdź jaką temp silnika...
Nowy moduł kluczuje cewkę? Bo widać, że na sygnały z impulsatora reaguje. A co dalej? Podstaw sprawdzoną cewkę.
Sprawdz czy są impulsy miedzy sterownikiem, a modułem zapłonu, potem dalej czy jest kluczowanie prądu na cewce.
Nie, Kolego był jeszcze litrowy. Dodano po 58 Oznaczenie jego to B10S. Tako rzecze mądra księga. ;) Dodano po 3 Właśnie sobie zerknąłem, i skoro mowa o aparacie to musi być 800 jak Kolega napisał, zatem do sprawdzenia zasilanie na cewkę i na wtryski, masa na cewce i kluczowanie samej cewki.
Dobra podpowiedź, jeśli używałeś kleju do naprawy pilota, to raczej sam już nic nie dłub w aucie. Poszukaj kogoś z diagnostyką komputerową, odczytaj błędy w sterowniku. Nie wydaje mi się, abyś samodzielnie sprawdził kluczowanie cewki i wtrysków oraz ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Dodano po 1 Samodzielnie to możesz posłuchać, czy włącza się...
efekt polega na tym, że cewka chce przyciągnąć zworę lecz nie może - mógłbyś rozwinąć? Otwierałeś przekaźnik i widzisz, że styki nie załączają, mierzyłeś przejście na stykach i przejścia brak? No i co to za "charakterystyczny odgłos" - 100Hz? Jeśli posiadasz oscyloskop to podłącz do cewki przekaźnika i zobacz kształt napięcia - wtedy wszystko będzie...
Witam, auto jak w temacie escort z 95-tego ubiegłego wieku. Scenariusz standardowy zgaszony już nie zapalił. Auto z racji wieku i bolączek tego modelu ma skrzynkę bezpiecznikowo bardzo mocno po "klejoną" to już chyba 3 raz kiedy ja sam coś tam przepinam i "łatam" zaczęło się x lat temu od dmuchawy potem zasilanie cewki przerobiłem na przekaznik i prąd...
A niby tranzystor dlaczego ma się grzać, skoro włącza się tylko na chwilę. Kiedyś coś takiego robiłem do dużego zaworu. Wystarczył zwykły tranzystor bipolarny, który po włączeniu na chwilę zwierał opornik. Układ był na tranzystorze w układzie darlingtona (BD285 +BC527) + układ opóźniający wyłączenie darlingtona na BC527. Załączam kawałek schematu na...
Może być wszystko, cewka, moduł zapłonowy itd... Kluczowanie wtrysków najlepiej sprawdzić małą kontrolką, max 5W.
Co jest najdziwniejsze na różnych forach pisali że jak mieli padnięty czujnik wału to na pych im odpalał. Niemożliwe. Prąd na pozycji zapłon, na cewce wynosi między masą a zaciskiem 1 ma 11v i między masą a zaciskiem 15 ma 12V. dioda wpięta w układ mruga to znaczy że czujnik wału podaje sygnał do kompa ? Skoro masz napięcie i kluczowanie to cewka padnięta.
Gdybyś wcześniej sprawdził kluczowanie cewek z "kompa" , to byś już dawno jeździł swoją viką i nie wymieniał niepotrzebnie jakieś czujniki!
Do pinu/wtyczki/, na której jest kluczowanie masą.
A nie lepiej mostek niesterowany i kluczowanie PWM tranzystorów?
Zawory na pewno sprawdzałeś i nie ma luzów!!! Co do iskry , to kluczowanie /dlaczego ginie/ właśnie tej cewki do sprawdzenia , na pewno wiesz ,że można diodą LED.
Moje układziki zbierały zawsze sygnał z cewki zapłonowej i nie zdarzyło mi się aby były z tym jakieś problemy. Zasadniczo możliwości są dwie: a) wykrywać i filtrować samo kluczowanie napięcia na cewce (0/12V) b) wykrywać szpilkę przepięcia powstającą przy wyłączeniu prądu w cewce(stosowane np. w obrotomierzach Lumela) Swego czasu wykorzystałem 555 jako...
Bolek_ i znowu bzdury :D Jaki rezonans przy pojedynczych impulsach ? Z Transformatorem Tesli Ci sie pomyrdało. Podstawą budowy takiego elektryzatora jest, jak pisałem, gromadzenie energi w kondensatorze, a nie kluczowanie źródła zasilania. Nie tędy droga ! A skoro już ją gromadzimy, to czemu by nie zwiększyć napięcia po stronie wtórnej ? Napisałem to...
Nie "nie odpala po wymianie świec", tylko przed wymianą też nie odpalał, prawda? Więc szukaj w układzie zapłonowym. Kluczowanie cewek jest? Sygnał z impulsatora/ów jest? Paliwo dociera do cylindrów?
Kolego , piszesz ,że autko jeździło "elgancko" i to na tym ECU , jesteś specem od techniki cyfrowej , / nie myslę , że tylko algorytmy komponujesz/ , dlatego co za problem postarac sie o pinologie tego ECU , miernik i sporawdzić coś we własnym zakresie , zasilanie , sygnały z czujników ,przejścia , zasilanie cewki , kluczowanie itp. To co podpowiada...
Tak jak gadaliśmy, popatrz w przekaźnik zasilający w vcdsie ida na 0, Ej polonez polonez, pokazałeś jak mało się znasz. W momencie kiedy sterownik utraci zasilanie zrywa diagnoze z testerem. VAG nie pokaże nic. Żadnych zerowych obrotów. Po prostu pokaże komunikat "moduł sterujący nie odpowiada". Nawiasem mówiąc do najlepsza metoda sprawdzenia czy coś...
Cewki są sterowane naprzemiennie, przez 2 tranzystory kluczujące w sterowniku. Nie ma żadnych bezpieczników od cewek. Skoro cewka się grzeje to tranzystor który nią steruje jest przebity (zwarty). Dodatkowo z tranzystorem powinna być dioda gasząca i ona pewnie też jest przebita. Na wyjątkowo głupi pomysł wpadłeś z tymi cewkami, wiesz chociaż jak jest...
definitywnie na zimnym zalewa 2;3 kluczowanie cewki sprawdzone cewka podmieniona manualne zmniejszenie dawki tez nic nie pomoglo. U mnie na zimnym jalowe wskaznik lekko sie dygocze silnik oczywiscie telepie http://obrazki.elektroda.net/14_12656417... Dodano po 1 ok dopije kawe i lece Dodano po 1 U mnie sytuacja wrecz odwrotna na cztery srubki...
Jeśli mowa o takim samochodzie jak autora tematu to może być ten rysunek. Wg tego rysunku to na 5 masz plusa a na 4 i 6 kluczowanie masą ze sterownika. Porównaj sobie przebiegi czy sterownik od gazu nie mąci. Nawet jak nie to ja bym i tak zrezygnował z takiego podłączenia, bezpieczniej pod czujnik wałka rozrządu.
Przez PP2000 zrobiłem test cewki napięcie dochodzi, jak podłącze diodę świecąca to widać jak delikatnie mruga więc kluczowanie jest, ale przy teście wtryskiwaczy cisza, nie słychać żadnego. Mam pytanie jakie są objawy jak nie działa immo w Peugotach?
Gaz jest bardziej czuły na anomalie w iskrze. Co do samych cewek to jest tak, że jeżeli blok wtrysku stwierdzi anomalię w obrębie cewki ( np wypadanie zapłonów) to wyłącza kluczowanie wtryskiwacza na tym właśnie cylindrze. Ma to zapobiegac dostawaniu się niespalonego paliwa do katalizatora.
Moduł zapłonu jaki prąd daje , on ma kluczować masą. Sprawdz na pinie 16 modułu , czy faktycznie masz kluczowanie - dioda LED i opornik , lub żarówka.
To powinno dać się zrobić nawet analogowo, ale będzie dość skomplikowane, i pewnie taniej i lepiej byłoby użyć uC. Oczywiście, nie wiadomo z wyprzedzeniem, kiedy się skończy impuls - ale można oczekiwać, że mało będzie się różnił od poprzedniego, i zaczynać "ładowanie cewki" tak, jakby miał trwać tyle, co poprzedni. A uC może nawet analizować trend...
Sprawdź podwójny przekaźnik ( on zasila cewki wtrysków 12V). Przedtem , czy jest cały czas kluczowanie wtrysków. Iskra jest cały czas , czy tez ginie?
a jeszcze taka sprawa... jak na sprawności odbije sie kluczowanie niższą częstotliwością (rzędu 8kHz) a wyższą (powiedzmy 16kHz) ?
Właśnie chciałem zaproponować powrót do sensowniejszej wartości. Bo chciałem tylko sprawdzić, czy hałas Ci przejdzie, natomiast naturalne jest, że wyższe częstotliwości, to też większe straty związane z przełączaniem, konieczność "silniejszego" drivera dla tranzystora, by faktycznie się szybko włączał i wyłączał, a nie miał banany zamiast prostokąta...
w momencie przepięcia diody zaczynają przewodzić i otwiera się tranzystor przenosząc znaczna część energii, dzięki temu diody mogą być małej mocy. D4 zabezpiecza bazę przed impulsami o przeciwnej polaryzacji. Amplituda przepięcia powstającego podczas kluczowania cewki jest znaczna.
Weź LED-ę i sprawdź kluczowanie tego wtrysku , bo tak rozbierzesz pół silnika i nici! Przy okazji sprawdź sterowanie cewki WN na tym cylindrze.
Ja jednak obstawię, że głównym celem lampy jest wzmocnienie sygnału, który idzie na cewki H. Kluczowanie to tylko produkt uboczny wykorzystany, aby wytworzyć WN. Gdyby to miałby być klucz - nie ważna by była częstotliwość. A tu musi być 15625 Hz, inaczej będzie brak synchronizacji poziomej. A ja jednak obstawiam, że lampa PL36 pracuje jako klucz i...
Mogę potwierdzić, że po pierwszych próbach na samochodzie wszystko wydaje się działać poprawnie. Układ poprawnie reaguje na "masy" jest zabezpieczony przed plusem na tych wejściach. Przydałby się jeszcze jakiś prosty myk to wypuszczenia +12V na przekaźnik załączający komputer szyb w aucie. Fabrycznie z mojego sterownika powinien wychodzć +12 do cewki...
Witam problem jest taki ,że silnik w trakcie jazdy zgasł i nie chce już odpalić a raczej odpala tylko na 2 cylindrach (2 i 3) popierdzi, postrzela w wydech i to wszystko. Po sprawdzeniu cewek,świec ,przewodów, czujnika położenia wału i sterownika ECU stwierdziłem ,że przyczyną jest brak podawania iskry na 1 i 4 cylinder a dokładniej brak sterowania...
Wiem o co chodzi w przetwornicach. Myślałem tylko że ktoś miał z tym styczność ( z takim problemem). Więc napiszę jeszcze raz - trochę dokładniej. Odpalam Monitor i słyszę, że startują cewki odchylania, ale ekran ciemny. od stony tranzystora przy trafopowielaczu słychać kluczowanie. Napięcia na trafie się zgadzają z serwisówką, napięcia żarzenia na...
Da się regulować skokowo-po prostu mostkować styki przełącznika podciśnieniowego.To ten co dochodzi do niego wężyk z podstawy gaźnika.Jeżeli chodzi o regulację w zakresie liniowym to kiepsko to widzę,może układ opóźniający kluczowanie cewki-moduł pozostaje bez zmian
Ale to wystarczy trochę na "chłopski rozum". Przy niskich obrotach jest niewiele zapłonów na jednostkę czasu, więc czas załączenia cewki może być stosunkowo długi. Przy wysokich obrotach, kiedy zapłonów jest sporo, nie ma czasu na długie zasilanie cewki (pamiętajmy, że iskra pojawia się przy opadającym zboczu, czyli przy rozwieraniu obwodu). Więc kopiowanie...
Witam. Problem jest taki, że auto (silnik o oznaczeniu z18xe) nie pali na 4 cylinder, po podłączeniu testera wywaliło błąd: P0354-1 Cewka zapłonowa 4,wysokie wejście Po sprawdzeniu cewki okazało się, że na wszystkie cylindry cewka daje iskrę, a po dokładniejszym sprawdzeniu auta stwierdziłem, że na 4 wtryskiwaczu nie ma kluczowania wtryskiwacza (napięcie...
W kostce cewki jest to połączone tak: U U jeden zielony do komputera, drugi zielony do modułu (kluczowanie cewki), druga zwarta para to czerwony do zasilania modułu i pomarańczowy, czyli plus po stacyjce, cewka zwiera te dwie pary przewodów, czyli wiarygodny pomiar można robić tylko przy podłączonej wtyczce, ale skoro napięcie nie zanika, to stawiam...
Kluczowanie masą z pinu 7, sterowanie cewki 24 na moduł, czujnik Hala zasilanie pin 8 ecu = pin 3 czujnika, sygnał pin 13 ecu = pin 2 czujnika, masa pin 1 czujnika. Czujnik podaje info do ecu i ecu rządzi iskrą i wtryskiem. Przepatrz dobrze tą iskrę. Masy na ecu 1, 12, 20 zasilanie ecu stałe 21, po stacyjce 23. Jak wszystko masz, to ecu do wymiany albo...
http://obrazki.elektroda.net/42_11824156... Witam! Jakieś pół roku temu naczytałem się tematów o wzmacniaczach własnej konstrukcji. Projekt jest całkowicie moją konstrukcją, pomijając końcówkę mocy, do której płytkę zamówiłem z AVT (kit AVT-2180). Prace nad wzmacniaczem zacząłem od wykonania stosownej obudowy, a właściwie przerobienie obudowy od...
pracą cewek steruje sterownik siknika, (PMS), jest to częsta usterka w tym modelu. Da się to naprawić, ale trzeba rozebrać sterownilk silnika, i wymienic tranzystor kluczujący cewką (BUX127VDO) Jeżeli tego nie robiłeś ( jest to trudne!!!!) to może ci to zrobić np elektronika- Grabowski Ja pierwsze dwa ECU uszkodziłem-nie wiedziałem jak to rozebrać.
Mi chodzi o to co się dzieje podczas trwania jednego impulsu: wtedy tranzystor reguluje prąd pracując w zakresie liniowym. Czyli regulowanie prądu jest liniowe a nie impulsowe. Impulsowe jest jedynie kluczowanie tego regulowanego prądu. 90°C to jak sam piszesz było dla obudowy tranzystora. Nie struktury. Temperatury struktury się nie da łatwo zmierzyć....
Autoas, głupa palisz? Raz- w roczniku 1998 nastąpiła zmiana, do sierpnia blokada TIR, od sierpnia blokada na transponderze (i pilot TRF). Więc skąd w jak ma plipa TIR miałby błąd odnośnie pętli? Jeżeli ma błąd "zasilanie pierścienia" (w UCH) to zazwyczaj wina tego, że immo zmieniło konfigurację z typu 1 na typ 2 (lub odwrotnie) Pisze, że lampka immo...
http://obrazki.elektroda.pl/5153460900_1... Poniżej opisana przetwornica impulsowa o topologii boost pozwala, przy zasilaniu napięciem 5-20 V, uzyskiwać napięcia wyjściowe wystarczające na przykład do zasilania lamp Nixie (170-200 V) – jest to główny cel stosowania opisanej przetwornicy. Projekt przetwornicy został oparty na nocie...
Witam. Zacznę od początku. Miesiąc temu podczas jazdy mój Scenic I 1.6 8V nagle zgasł i nie dał się już uruchomić. Rozrusznik kręci, pompa działa i podaje paliwo, na 2 i 3 cylindrze jest prawidłowa iskra a na 1 i 4 pojawiają się dwie lub trzy iskry na początku kręcenia rozrusznikiem a później od czasu do czasu pojawia się jedna iskra. W wyniku tego...
słabe kluczowanie cewki kluczowanie cewki wysokiego napięcia kluczowanie przetwornica
napięcie rezystorze katodowym ogrzewacz bezciśnieniowy software reset
Nawigacja z Windows Embedded Compact 7, ARM, USB Hitex HT-8000: Specyfikacja, Gry, Problemy Techniczne