Kluczowanie cewki pozostaje .
Tak, jeden kabel to plus zasilania, drugi to kluczowanie cewki ( kolektor tranzystora mocy).
Jakie napięcie? Plus idzie z przekaźnika pompy paliwa, a ze sterownika kluczowanie masą. Cewki pasywne, połączone po 2 szeregowo. Kluczowanie na pinach 1 i 32 ECU.
Sprawdz kluczowanie z < dobrej cewki > w aparacie na moduł zapłonowy. Oczywiście w czasie pracy.
30 plus prosto z akumulatora 15 plus po stacyjce X tak jak 15, tyle że rozłączany podczas rozruchu 31 masa 1 kluczowanie cewki zapłonowej i właśnie obrotomierz abcd... do połączenia z dalszymi częściami schematu Te numery na dole to pisałem wcześniej do czego. Tu masz jeszcze skrzynkę bezpieczników opisaną. Innych porządnych schematów do niego nie mam...
A kluczowanie wtryskiwaczami masz? Tam padał często czujnik położenia wału.
jakie napięcie jest na wtryskiwaczu gazu lpg w Lanzi Renzo instalacji ? Dodano po 3 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Napięcie zasilające wtryskiwacz gazu LPG w instalacji Landi Renzo wynosi zazwyczaj około 12 V (pochodzące z instalacji elektrycznej pojazdu). Jednak faktyczny sygnał otwierający i zamykający wtryskiwacz jest sygnałem impulsowym (PWM),...
Jeżeli cewki . tak jedna jak i druga , prawidłowo pracują z innym silnikiem, to tylko dwie możliwości; ECU (kluczowanie na jedna parę) lub OKABLOWANIE. Jeszcze jedno - świece po rozgrzaniu przebijają! Kluczowanie można sprawdzić i Sołtys wie jak , okablowanie podpowiedział Paweł , a świece wymieni i uczeń.
Immo nie odcina pompy paliwa. Jeżeli dasz rade to sprawdź czy jest kluczowanie wtrysków. Coś mi się wydaję że nie dochodzi napięcie na wtryski, pompę i na grzałkę sondy. Zobacz czy na pinie 31 pojawia się masa po włączeniu zapłonu (przez ok 2 sekundy).
To nie odcinaj zasilania tylko sterowanie I co to da ?, sterownik widząc przerwę w obwodzie cewki danego cylindra odcina kluczowanie wtryskiwacza celem ochrony katalizatora przed zalaniem nie spalonym paliwem. Można by spróbować wstawić przekaźniki z podłączonymi do styku NC cewkami, a do styku NO rezystorami symulującymi obwód uzwojenia pierwotnego...
https://obrazki.elektroda.pl/9956363000_... Chciałem przedstawić lampki solarne. Kosztowały 20zł. Ciekawiło mnie jak to jest rozwiązane, jakie jest ogniwo w środku i czy to do czegoś się nadaje. Po zakupie od razu naszły mnie wątpliwości czy tak mały panel jest w stanie naładować w ciągu dnia baterie na tyle, aby to działało chociaż...
Przewiercasz się i tylko jak będzie zasilana ta cewka zewnętrzna? tymi dwoma pinami co teraz są podpięte do tej uszkodzonej cewki? Tak, zwróć uwagę gdzie idzie plus a gdzie kluczowanie cewki, nie zamień.
Bezpośrednie połączenie OGI z SBW chyba nie przejdzie. SBW (przynajmniej wg malunku w instrukcji) potrzebuje podania plusa zasilania na wejścia IN1 lub IN2 dla kontroli stanu. Wyjscie OGI Robusa ma plus permanentny, a sygnały na nim uzyskuje sie przez kluczowanie masy. Najprościej więc byłoby do wejśc OGI w obu napędach podpiąć cewki przekaźników 24V...
....do tego ukłądu to musiałby być darlington chyba... Najlepiej by było. Napięciem 6 Volt raczej nie otworzysz całkowicie mosfeta mocy . Do wyboru masz: 1) BU323A :arrow: 16A / 400V 2) BUX37 :arrow: 15A / 400V 3) TIP162 :arrow: 10A / 400V 4) BU920 :arrow: 10A / 400V 5) BU921 :arrow: 10A / 450V 6) BU922 :arrow: 10A / 500V
Napięcie na cewce pojawia się w trakcie kręcenia rozrusznikiem. Zasilanie na cewce sprawdzone żarówką? Kluczowanie cewki sprawdzone? Zasilanie sterownika również sprawdź żarówką. Nie ma opcji, żeby immo blokowało iskrę a puszczało wtryski. Komunikacja sprawdzona od strony auta i od strony sterownika? Diagnostyka tym Twoim wynalazkiem, jest dla mnie...
na B jest sterowanie,C to kluczowanie cewki strowanie z kąd ma być podłączone ?? kluczowanie>tzn podawanie masy na cewkę?? prośba o pomoc Dodano po 3 na B jest sterowanie,C to kluczowanie cewki strowanie z kąd ma być podłączone ?? kluczowanie>tzn podawanie masy na cewkę?? prośba o pomoc B na module to plus po stacyjce C kluczowanie cewki nowy modół...
Napięcie na cewce po zapłonie jest? kluczowanie cewką też mamy?
[syntax=cfm]wsadziłem miernik do kapturka a drugi koniec miernika do pina na cewce raz jeden raz drugi - zero reakcji,żadnego oporu[/syntax] Albo ja nie rozumiem przebiegu pomiaru, albo kolega niedobrze czyta schemat. Uzwojenie wtórne cewki to są wyjścia przewodów wysokiego napięcia. Jak widać uzwojenia cewki nie mają bezpośredniego połączenia z masą...
W Becie masz zapłon TCI. Zasilanie (+12 V) masz na przewodzie niebieskim, natomiast na przewodzie biało-czerwonym jest kluczowanie masy z ECU. Wyprowadzenia cewki nie mają połączenia z masą (obudową). W Loncinie jak i w większości chińczyków masz zapłon typu CDI. Cewka ma tylko jedno wyprowadzenie, a drugie jest na obudowie (masie ramy). Cewkę od Bety...
1. Mam bibliotekę 2. Chyba tak 3. Narazie samo wytworzenie, choć chyba precyzyjnie byłby lepszy zasięg Sprawdziłem NANOVNA antenę dla 50kHz - 200kHz https://obrazki.elektroda.pl/1569728300_... i z kondensatora 104 który ma 102 nF https://obrazki.elektroda.pl/5470923900_... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Pomiary wskazują, że...
Wilgoć? ale gdzie? ,czy tylko cewki? Sprawdź kluczowanie na cewki - prostym próbnikiem na diodzie LED.(LED plus opornik 500 Ohm). Zapytam niesmiało ,silnik jest zagazowany?
Sterownik (ECU) do przeglądniecia , uwalone sterowanie końcówki mocy! Kluczowanie cewki można sprawdzić diodą LED z opornikiem najmniej 500 Omów
A o tym kolega ani słowem nie napisał /świeca / była podmieniana ? wracając do zasilania pozostaje kluczowanie cewki do masy łącząc plus przez żarówkę do przewodu wyjściowego idącego do platynek obracając wałem musi migać trzecia kwestja umasuj cewkę
Dioda zostaje uszkodzona ,gdyż na to napięcie w szereg z nią należy włączyć opornik o najmniej 500 omów oporności. Czy ten przekaźnik , to załączanie /rozłączanie / gazu , elmulatora wtrysku czy zasilania cewki zapłonowej. ?? Czy w tym czasie masz dobre kluczowanie cewki??
Przetestuj multimetrem ciągłość przewodu z tej cewki do pinu 19stego we wtyku centralki (pierwszy w dolnym rzędzie od strony wejścia kabli).To standardowe złącze fiata i powinno być na 1 i 19 pinie kluczowanie cewek. Jeśli będzie przewodzenie w porządku i cewka sprawna to pozostaje sterownik.
Stary , sam juz wiele sprawdziłeś , co sie bedziemy powtarzać. Brak prawidłowego kluczowania cewek - zapytaj sie siebie co kluczuje cewkami i bedziesz miał odpowiedź .
Brak sterowania z ECU jednej z cewek - są dwie. Podejrzewam ,że ECU na sterowaniu jednej podaje cały czas masę! Diodą LED sprawdzisz kluczowanie. Piny na ECU do kluczowania cewki 1 i 20. Na cewkach środkowy pin zasilanie 12V , boczne kluczowanie nimi.
Zaproponuj schemat obniżający napięcie z USB do 3,3 V, obciążalność wyjścia około 300 mA Wstępna ocena dostępnych informacji - Pytanie użytkownika : Poszukujesz schematu obniżającego napięcie z 5 V (USB) do 3,3 V, z obciążalnością wyjścia około 300 mA. - Brak dodatkowych danych : Nie podałeś informacji na temat ograniczeń przestrzennych, budżetu, wymagań...
Napisałem Ci na PW co masz zrobić i sprawdzić. Tu opisujesz jak dostać prawa reka do lewego ucha przez plecy!Jeżeli za kluczowanie cewki odpowiada tylko przywołany tranzystor SMD? Jesteś na elektrodzie od 2004 r , /w opisie / elektronikiem i takie zadajesz pytania?na pierwszym miejscu postaw MECHANIK i nie rób nam wstydu.
Jeżeli sterownik podaje sygnał dla cewek, cewki sprawne to coś źle sprawdzasz. Jak sprawdziłeś czy jest kluczowanie dla cewek?
Sterownik sprawdzasz , czy jest kluczowanie na cewki , ale pierw sprawdz to co masz napisane.
trzeba sprawdzić kluczowanie cewki ale przez takie zabawy padają raczej cewki WN
Czyzby wymienił cewki też na uszkodzone? Sprawdz sterowanie / kluczowanie / cewkami przez sterownik.
Cewki sprawdzisz miernikiem mierząc ich rezystancje. Kluczowanie cewek sprawdzisz diodą LED z połączonym szeregowo rezystorem 1k OHM.
dwa skrajne to zaciski kluczowane cewki.
witam. Po naprawie wadliwego sterownika autko i tak nie odpaliło. Pozostało mi więc zakupić używany komputerek silnika wraz ze stacyjką i kluczykiem. Zestaw zakupiłem za 150 zł, zamontowałem i autko odpala! W komputerku nawalił układ immobilizera, który zablokował rozrusznik i kluczowanie cewki zapłonowej. Temat uważam za zamknięty.
Zasilanie cewki (czerwony z granatowym) Zasilanie potencjometru, sygnał na ślizgaczu i masa Kluczowanie cewki
brak sterowania cewką A kluczowanie wtryskiwaczy jest? plus i minus do cewki dochodzi Sprawdzane żarówką czy miernikiem? AD1. Nie sprawdzałem, jutro sprawdzę, a co jeśli będzie ? AD2. Żarówką 40 W Kluczowanie cewki jest masa, iskra jest w momencie pojawiania sie masy czy puszczania ?
Zamiana cewek na poszczególnych cylindrach nic nie dała bo nie masz kluczowania na cewkę z ECU. Na kostce(konektorze) 3. cewki na pinie 4 , sprawdź kluczowanie , najlepiej kontrolką z diodą LED oraz przewód z ECU do tej cewki. Wcześniej na pinie 3 tej cewki sprawdź zasilanie(12V). Taka praca sond przed i za katalizatorem wynika właśnie z powodu niespalonego...
Czerwony przewód od świec leci do bezpiecznika f39 50A. Dalej czerwono czarny do przekaźnika k22. Cewka przekaźnika polączona żółto niebieskim kablem z 50 pinem sterownika a drugi koniec cewki z 15 zasilania. Kluczowanie masy. Wartość na 50 pinie ecu przy swiecach wlaczonych 0-1V wylączonych 11-14V.To jest w 1Z.
A co mówi immobilizer. Po wymianie sterownika może wiele powiedzieć. Kluczowanie cewki jak wygląda? Nie pamiętam tej polowki ale czy tam czujnik wału występuje?
Cewkę podłączasz tak: A- kluczowanie cylindrów 1-4, C- plus po kluczyku, B- kluczowanie cyl. 2-3. Piny iczysz ABCD od lewej.
Przed wymianą sprawdz kluczowanie cewki na pinach 1,20, i 21 ECU , oczywiście po nagrzaniu , gdy nie chce odpalić.
Czy ECM to to samo co ECU? Dodano po 1 Cewka (listwa 4 cewek) ma zasilanie na 1 i 4 cylindrze, 2 i 3 martwe. Źle. Cewki mają wspólne zasilanie dla pierwotnego ,pin 1.2. Każde kluczowanie do masy jest niezależne. Pisałem ci już co i jak i nic innego nie wykombinujesz. Na pozostałych wejściach(3.4.5.6) możesz sprawdzić np małą probówką 12v. Będzie lekko...
Adam ,nie ginie zasilanie +15 tylko tylko kluczowanie cewki i każdy potrafiący kojarzyć i posiadający schemat poradzi sobie z tym faktem.
Podczas kręcenia rozrusznikiem występuje kluczowanie masy do cewki ze sterownika?
Bo na dzień dobry sprawdził bym czy gaziarze (jeżeli jest LPG) nie narobili tam harców. Bo instalacja gazowa -impuls na wysterowanie centrali- może przywierać kluczowanie cewki albo podwieszac do plusa.
Mam podobny problem. Posiadam kluczowanie cewki ale nie masą a plusem. Na wtyczce od cewek i wtrysków mam dwa plusy, jeden leci z przekaźnika a drugi z ecu. Macie jakieś pomysły Panowie? Jest to wogóle możliwe by się tak działo? ECU to 18F.B4 z palio. Pozdrowienia.
Na cewce powinieneś mieć +12 wolt na pinie nr 2 cewki zapłonowej po bezpieczniku F4 20 A podczas kręcenia rozrusznikiem a pin 1 i 3 to kluczowanie masą z ECU.
Sterownik jaki podałeś to chyba "ECOL" a z tego co wiem każdy ecol był bez kodu immo.Tzn samochody wychodziły bez centralki immobilisera Fiat Code bo jak wiesz fiat-y taki jak Twój nie miały immobilisera wewnątrz sterownika a zewnętrzną centralkę Fiat Code która łączyła się ze sterownikiem silnika blokując/odblokowując wtrysk/zapłon. Co do diagnostyki...
słabe kluczowanie cewki kluczowanie cewki wysokiego napięcia kluczowanie przetwornica
szczelina nasycenie tartarini sygnał zapach spalenizny pralka
elektryczne szyby dokładane esperanza płyta indukcyjna
Magneti Marelli RT3-N3-02 – schemat elektryczny, pinout, zasilanie, CAN, typowe usterki Blaupunkt Audiotron 90 – gdzie znaleźć schemat serwisowy, źródła, zamienniki, naprawa