....do tego ukłądu to musiałby być darlington chyba... Najlepiej by było. Napięciem 6 Volt raczej nie otworzysz całkowicie mosfeta mocy . Do wyboru masz: 1) BU323A :arrow: 16A / 400V 2) BUX37 :arrow: 15A / 400V 3) TIP162 :arrow: 10A / 400V 4) BU920 :arrow: 10A / 400V 5) BU921 :arrow: 10A / 450V 6) BU922 :arrow: 10A / 500V
Kluczowanie cewki pozostaje .
dwa skrajne to zaciski kluczowane cewki.
Tak, jeden kabel to plus zasilania, drugi to kluczowanie cewki ( kolektor tranzystora mocy).
A immo ogarnięte? Masa o ile mnie pamięć nie myli jest podawana ze sterownika silnika- kluczowanie cewki.
Nie czytałem od początku, masz gaz? Bo może instalacja LPG wpięta w kluczowany zacisk cewki tłamsi kluczowanie.
w momencie przepięcia diody zaczynają przewodzić i otwiera się tranzystor przenosząc znaczna część energii, dzięki temu diody mogą być małej mocy. D4 zabezpiecza bazę przed impulsami o przeciwnej polaryzacji. Amplituda przepięcia powstającego podczas kluczowania cewki jest znaczna.
Da się regulować skokowo-po prostu mostkować styki przełącznika podciśnieniowego.To ten co dochodzi do niego wężyk z podstawy gaźnika.Jeżeli chodzi o regulację w zakresie liniowym to kiepsko to widzę,może układ opóźniający kluczowanie cewki-moduł pozostaje bez zmian
W kostce cewki jest to połączone tak: U U jeden zielony do komputera, drugi zielony do modułu (kluczowanie cewki), druga zwarta para to czerwony do zasilania modułu i pomarańczowy, czyli plus po stacyjce, cewka zwiera te dwie pary przewodów, czyli wiarygodny pomiar można robić tylko przy podłączonej wtyczce, ale skoro napięcie nie zanika, to stawiam...
Jakie napięcie? Plus idzie z przekaźnika pompy paliwa, a ze sterownika kluczowanie masą. Cewki pasywne, połączone po 2 szeregowo. Kluczowanie na pinach 1 i 32 ECU.
przeważnie jest tak: -czarny masa -czerwony zaslanie -zielony impulsy z kluczowanego zacisku cewki Jeden z pozostałych może służyć do doprowadzenia napięcia do żarówki podswietlającej skalę.
30 plus prosto z akumulatora 15 plus po stacyjce X tak jak 15, tyle że rozłączany podczas rozruchu 31 masa 1 kluczowanie cewki zapłonowej i właśnie obrotomierz abcd... do połączenia z dalszymi częściami schematu Te numery na dole to pisałem wcześniej do czego. Tu masz jeszcze skrzynkę bezpieczników opisaną. Innych porządnych schematów do niego nie mam...
Klucz to skrót myślowy.Jest to układ który zwiera wyjście cewki do masy a następnie rozwiera i w tym momencie pojawia się iskra.Moduł zapłonu zawiera ten klucz oraz transoptor, który kontroluje położenie wału.Impulsy z transoptora idą na ecu, az ecu sterowany jest ten klucz.W starych autach to były tak zwane platynki. Ten właśnie element chciałbym naprawic...
Moduł kluczuje uzwojeniem pierwotnym cewki.
Sprawdz kluczowanie z < dobrej cewki > w aparacie na moduł zapłonowy. Oczywiście w czasie pracy.
Przewiercasz się i tylko jak będzie zasilana ta cewka zewnętrzna? tymi dwoma pinami co teraz są podpięte do tej uszkodzonej cewki? Tak, zwróć uwagę gdzie idzie plus a gdzie kluczowanie cewki, nie zamień.
Zasilanie i kluczowanie cewki-co tam słychać?
na B jest sterowanie,C to kluczowanie cewki strowanie z kąd ma być podłączone ?? kluczowanie>tzn podawanie masy na cewkę?? prośba o pomoc Dodano po 3 na B jest sterowanie,C to kluczowanie cewki strowanie z kąd ma być podłączone ?? kluczowanie>tzn podawanie masy na cewkę?? prośba o pomoc B na module to plus po stacyjce C kluczowanie cewki nowy modół...
niema kluczowania cewki
Trafopowielacz często jest kluczowany tym samym tranzystorem co cewki odchylania poziomego. Oczywiście w OTV, nie w monitorze komputerowym. :-)
Generator generuje przebieg wysokiej częstotliwości do kluczowania prądu cewki co razem z kondensatorami tworzy obwód rezonansowy. W takim podgrzewaczu wykorzystuje się efekt rezonansu prądowego. [url=https://pl.wikipedia.org/wiki/Obwód... wiki
Brak kluczowania cewki, nadajnik wału wymiana
Sygnał obrotomierza generowany jest na przewodzie masującym cewkę przekaźnika pompy paliwa, jest tam ciąg impulsów o częstotliwości zaleznej od obrotów (ale przekaźnik pracuje poprawnie bo ma swoją określoną bezwładność). Amplituda ich może być za mała aby wysterować ten obrotomierz wprost, dlatego trzeba by było usunąć z jego wnętrza dzielnik napięciowy....
Sterownik (ECU) do przeglądniecia , uwalone sterowanie końcówki mocy! Kluczowanie cewki można sprawdzić diodą LED z opornikiem najmniej 500 Omów
Chyba informatykiem , a nie elektronikiem!!! Spłódź próbnik z diody LED i opornika i będzie narzędzie do sprawdzania impulsów na sterowaniu (kluczowaniu) cewki - tym nic nie "spalisz".
A jak porady reszty kolegów? co z zasilanie i kluczowaniem cewki WN?
Zobacz czy do podstawy przekaźnika masz doprowadzone kluczowanie cewki, jeśli tak, to jest to przekaźnik który włącza obwód po wykryciu kluczowania.
trzeba sprawdzić kluczowanie cewki ale przez takie zabawy padają raczej cewki WN
Spinacz , wiesz jak tam realizowane jest sterowanie modułu zapłonu? Do tematu ; co z tą żarówką , nie masz zasilania na cewkę WN? czy nią sprawdzasz kluczowanie cewki?
więc nie ma kluczowania cewki,wpierw sprawdzić oscyloskopem,lub próbnikiem LED co się dzieje na nadajniku impusów.
Obróć diody, sterownik kluczuje cewki masą, a nie plusem
Tranzystory wymienione na oryginały 5401DM i innego kompa. Kluczownie tranzystotów na bramce jest ale nie wiem na jakim poziomie powinno być, bo nie ma kluczowania cewki WN. Jest tam jeszcze scalak który przywiera źródło (source ) tranzystora do masy, nie wiem czy jest sprawny. Co szukać dlaczego nie ma kluczowania na cewkę. Wtryski i pompa chodzą.
Wilgoć? ale gdzie? ,czy tylko cewki? Sprawdź kluczowanie na cewki - prostym próbnikiem na diodzie LED.(LED plus opornik 500 Ohm). Zapytam niesmiało ,silnik jest zagazowany?
Stary , sam juz wiele sprawdziłeś , co sie bedziemy powtarzać. Brak prawidłowego kluczowania cewek - zapytaj sie siebie co kluczuje cewkami i bedziesz miał odpowiedź .
A o tym kolega ani słowem nie napisał /świeca / była podmieniana ? wracając do zasilania pozostaje kluczowanie cewki do masy łącząc plus przez żarówkę do przewodu wyjściowego idącego do platynek obracając wałem musi migać trzecia kwestja umasuj cewkę
Ileż to roboty sprawdzić, czy do modułu dochodzą impulsy wyzwalające? Czy cewka jest kluczowana? Cewki miernikiem nie sprawdzi. Którym kołem wjechał w dziurę, lewym?
Zasilanie cewki (czerwony z granatowym) Zasilanie potencjometru, sygnał na ślizgaczu i masa Kluczowanie cewki
Tam coś z kluczowaniem cewki (sterownik , moduł zapłonu - można sprawdzić małą żarówką) lub niewłaściwie podpięta instalacja gazowa.
Dioda zostaje uszkodzona ,gdyż na to napięcie w szereg z nią należy włączyć opornik o najmniej 500 omów oporności. Czy ten przekaźnik , to załączanie /rozłączanie / gazu , elmulatora wtrysku czy zasilania cewki zapłonowej. ?? Czy w tym czasie masz dobre kluczowanie cewki??
Bo z iskrą nie ma - co widać. Jedynie z modułu idzie sygnał o obrotach na kompa poz 1. Jak tylko nie ma iskry (a reszta jest w porządku) to musisz sprawdzić kluczowanie cewki. Nie będzie sygnału - walka z aparatem.
Popatrz na piny w sterowniku i tam zobacz kluczowanie cewki. Nie mam teraz schematu przed sobą i piszę z pamięci.
Brak sterowania z ECU jednej z cewek - są dwie. Podejrzewam ,że ECU na sterowaniu jednej podaje cały czas masę! Diodą LED sprawdzisz kluczowanie. Piny na ECU do kluczowania cewki 1 i 20. Na cewkach środkowy pin zasilanie 12V , boczne kluczowanie nimi.
Jak wtryskiwacze podają a iskry nie ma i nie kluczuje cewki to moduł zapłonu wyjechał zapewne na wczasy.
Impulsator miernikiem na pomiarze napięcia zobacz przy kręceniu rozrusznikiem, jak sprawdzić cewkę WN to raczej nie trzeba pisać, cewka zasilająca tak samo jak impulsator zobaczyć czy daje napięcie przy kręceniu. Moduł prosta sprawa, jeżeli dostaje sterowanie i zasilanie a nie kluczuje cewki to padnięty
Trzeba sprawdzić czy cewki są kluczowane,w sterownikach w tych bumach padają drivery sterujące cewką. Tam jest rozwiązanie typu "cewka na świecy",sporadycznie dochodzi do przebicia. Na który nie pracuje jest łatwo wyczaić,bo wystarczy zapalic zimny na około 15 sekund i dotykac odgałęzien kolektora,tam gdzie zdecydowanie chłodniejsze od pozostałych-tam...
Przed wymianą sprawdz kluczowanie cewki na pinach 1,20, i 21 ECU , oczywiście po nagrzaniu , gdy nie chce odpalić.
Szukam po tym schemacie bo zastanawiam się jeszcze czy może któreś z tych urzadzeń mogło mieć wpływ na zakłócenia w kluczowaniu cewki
W ten sposób mierzysz dwell (kąt zarcia styków ewentualnie włączenia prądu cewki),podepnij plus aku->zacisk kluczowany cewki
A co mówi immobilizer. Po wymianie sterownika może wiele powiedzieć. Kluczowanie cewki jak wygląda? Nie pamiętam tej polowki ale czy tam czujnik wału występuje?
Adam ,nie ginie zasilanie +15 tylko tylko kluczowanie cewki i każdy potrafiący kojarzyć i posiadający schemat poradzi sobie z tym faktem.
Napięcie na cewce pojawia się w trakcie kręcenia rozrusznikiem. Zasilanie na cewce sprawdzone żarówką? Kluczowanie cewki sprawdzone? Zasilanie sterownika również sprawdź żarówką. Nie ma opcji, żeby immo blokowało iskrę a puszczało wtryski. Komunikacja sprawdzona od strony auta i od strony sterownika? Diagnostyka tym Twoim wynalazkiem, jest dla mnie...
Napisałem Ci na PW co masz zrobić i sprawdzić. Tu opisujesz jak dostać prawa reka do lewego ucha przez plecy!Jeżeli za kluczowanie cewki odpowiada tylko przywołany tranzystor SMD? Jesteś na elektrodzie od 2004 r , /w opisie / elektronikiem i takie zadajesz pytania?na pierwszym miejscu postaw MECHANIK i nie rób nam wstydu.
A wziąłeś pod uwagę potężną SEM jaka powstaje w chwili kluczowania cewki? Zaręczam cię że amplituda przepięcia po stronie pierwotnej cewki przekroczy 400V
Sprawdź oscyloskopem, czy sterownik kluczuje cewki (impulsy wej. cewek zapłonowych). Istnieje prawdopodobieństwo, że obie cewki poszły spać w tym samym czasie, lub uszkodzony jest czujnik położenia wału. W tym akurat aucie zarówno czujniki jak i cewki lubiły odmawiać posłuszeństwa. Pozdr.
Bo na dzień dobry sprawdził bym czy gaziarze (jeżeli jest LPG) nie narobili tam harców. Bo instalacja gazowa -impuls na wysterowanie centrali- może przywierać kluczowanie cewki albo podwieszac do plusa.
Tak, bo jeżeli w 1-4 bądź 2-3, czyli w tych cylindrach, w których tłoki wznoszą sie i opadają razem można posądzać układ zapłonowy, np. kluczowanie cewki.
Ewentualnie sygnał dla gazowni jest brany z pierwszego cylindra co sztucznie wydłuża czas kluczowania cewki i ją uszkadza. Odepnij instalacje LPG od pojazdu na próbe, zobaczymy co będzie...
Jedz do kogoś, kto ma sondę wn. zmierz napięcie na wtórnym, potem prąd kluczowania cewki, kształt sygnału i będziesz miał odpowiedz. Snucie teorii przy braku pomiarów do niczego nie prowadzi.
Zamiana cewek na poszczególnych cylindrach nic nie dała bo nie masz kluczowania na cewkę z ECU. Na kostce(konektorze) 3. cewki na pinie 4 , sprawdź kluczowanie , najlepiej kontrolką z diodą LED oraz przewód z ECU do tej cewki. Wcześniej na pinie 3 tej cewki sprawdź zasilanie(12V). Taka praca sond przed i za katalizatorem wynika właśnie z powodu niespalonego...
Sterownik sprawdzasz , czy jest kluczowanie na cewki , ale pierw sprawdz to co masz napisane.
No więc podczas kręcenia rozrusznikiem i nieodpalania napięcie na akumulatorze wynosi 10.9V, obrotomierz podnosi się, nie ma kluczowania cewki. Pojawia się to po nocy zimnej i wilgotnej.
ok w takim razie sprawdzę to wieczorem bo na to nie patrzyłem, co do przekaźnika kluczowania cewki obawiam się że go nie ma i kable do cewki w sumie mogą być pociągnięte tak samo jak do pompy czyli na krótko. sprawdzę wieczorem i dam znać. Aktualnie dziękuje za wszelka pomoc.
Potrzebujesz generatora na np. ne555 kluczującego cewkę zapłonową poprzez wysokonapięciowy tranzystor mocy. Załączony na czas 5-10ms, wyłączony 1-2s. Zasilanie - akumulator 12V.
Pompka paliwa dziala, paliwo daje na wtrysk. a wtryskiwacz się otwiera? pozatym też trochę nie trybię z tym kluczowaniem cewki - chyba że ITKIM sprawdza iskrę na świecach a kopułka albo palec ma przebicie ITKIM sprawdź iskrę na przewodzie z cewki
Jak na obydwu pionach przygasa , to oznacza ,że masz kluczowanie. Teraz dalej do sprawdzenia , cewka. Nie , to oznacza - sterownik OK.
witam. Po naprawie wadliwego sterownika autko i tak nie odpaliło. Pozostało mi więc zakupić używany komputerek silnika wraz ze stacyjką i kluczykiem. Zestaw zakupiłem za 150 zł, zamontowałem i autko odpala! W komputerku nawalił układ immobilizera, który zablokował rozrusznik i kluczowanie cewki zapłonowej. Temat uważam za zamknięty.
brak sterowania cewką A kluczowanie wtryskiwaczy jest? plus i minus do cewki dochodzi Sprawdzane żarówką czy miernikiem? AD1. Nie sprawdzałem, jutro sprawdzę, a co jeśli będzie ? AD2. Żarówką 40 W Kluczowanie cewki jest masa, iskra jest w momencie pojawiania sie masy czy puszczania ?
Diagnoza komputerem nie wykazała żadnych błędów A co sterownik "widzi" podczas kręcenia rozrusznikiem?? Diagnoza to nie tylko błędy ,to przede wszystkim "parametry". 1.Sprawdzić czy sterownik otrzymuje info. o obrotach silnika (sygnał z czujnika wału). 2.Jeżeli "widzi" obroty to czy steruje (kluczuje) cewkami.
Do czego koledze aż 45A. :O Przy takim prądzie wyjściowym prąd wejściowy też będzie duży, a nawet większy od wyjściowego podczas kluczowania cewki, gdyż przy takiej mocy musi być nawinięta odpowiednio grubym drutem co zmniejsza jej rezystancje i zwiększa prąd wejściowy układu :/
Miałem niedawno podobny przypadek w Mondeo. Pierwsze podejrzenie: czujnik położenia wału (miał odrapane kable). Pogrzebałem i palił bez problemów, ale po kilkunastu minutach znów to samo. Pogmerałem wtyczką przy cewce (i wiązką) i znów zadziałało. Przyczną był straszny stan wiązki, w kilku miejscach załamania i przetarcia. Tylko, że Cdif pokazywał mi...
Ujemnymi z kluczowanego zacisku cewki zapłonowej! Pierwotne cewki ma być na plusie i ma być kluczowane do masy, tak masz?
Tak wytłumaczyłeś, że nie wiem o co chodzi :) We wtyczce przewody to plus , dwa do kluczowania cewki i jeden do kondensatora. Przewody W/N opisane jak wyżej użytkownik Ci podpowiedział , iskra wyzwalana na cewkach dla cylindrów 1-4 i 2-3 . cylindry policzysz we właściwy sposób? Pozostanie wpiąć przewody W?N. Chyba dokładniej się nie da
Nowy moduł kluczuje cewkę? Bo widać, że na sygnały z impulsatora reaguje. A co dalej? Podstaw sprawdzoną cewkę.
Kurio1 , masz racje , moja wina , nie doczytałem ,że masz gazownie. Może być mętlik z kablami , a może co innego np czujnik halla. Próby prowadź na BENZYNIE , a nie na gazie. Masz jakiś przyrząd do sprawdzania zapłonu lub kluczowania cewki WN , to by nam coś podpowiedziało.
Niby przegladales to forum w temacie nokii ale chyba niewiele zrozumiales , albo nie chcialo ci sie sciagnac schematu .Pierwsza sprawa to BUH to rzeczywiscie HOT ale nie kluczuje w tym modelu trafopowielacza a jedynie cewki odchylajace - po prostu te monitory maja rozdzielony obwod uzyskiwania wysokiego napiecia od obwodu odchylania poziomego - trafo...
Cewką przekaźnika , pompy paliwa , steruje masą ECU , Twoje odpowiedzi :napięcie 12v dochodzi do cewek , , napięcie na cewkę przekaźnika dochodzi cały czas , w tej sytuacji psu na budę są przydatne. Sprawdź właśnie skąd się bierze masa na cewkę przekaźnika jak pompa non stop chodzi , może przywarcie do masy i czy są kluczowane cewki / masą/ , a kluczuje...
Gdybyś wcześniej sprawdził kluczowanie cewek z "kompa" , to byś już dawno jeździł swoją viką i nie wymieniał niepotrzebnie jakieś czujniki!
Paweł, ten obrotomierz który on ma wymaga amplitudy syganału sterującego ponad 100V. Taka amplituda ( i większa) powstaje w momencie kluczowania zimnego zacisku cewki zapłonowej. On ma inny układ zapłonowy, gdzie nie ma dostępu do tego sygnału ( ma sygnał o amplutudzie około 12V), mało tego-jest on podzielony na dwa równoległe impulsy ( ale przesunięte...
Pompa sie zalacza. Podmiana czujnika CPS na nowy nie dała rezultatu. Sprawdziłem wiązke na odcinku CPS-ecu i jest ok. Nadal brak kluczowania cewki i komp wciaz nie widzi obrotów silnika EDIT: po wyjeciu CPS i przylozeniu klucza stalowego, slychac jak pompa paliwa sie załącza. Natomiast czujnik w gnieździe w ogole nie widzi swojego polozenia wzgledem...
Nie "nie odpala po wymianie świec", tylko przed wymianą też nie odpalał, prawda? Więc szukaj w układzie zapłonowym. Kluczowanie cewek jest? Sygnał z impulsatora/ów jest? Paliwo dociera do cylindrów?
paliwo podaje czyli czujnik ok, zasilanie cewki czy jest żarówką i czy ecu kluczuje czyli podaje masę ( impulsy żarówką 5W).
Podejrzewam, że wystarczy z impulsów do cewki wysterować tranzystor, który będzie kluczował 12V na tacho i po sprawie. Jak chcesz mieć ładnie, to wstaw sobie tam transoptor, który zapewni ci izolację galwaniczną między układem zapłonowym a licznikiem.
Podczas kręcenia rozrusznikiem występuje kluczowanie masy do cewki ze sterownika?
Napięcie na cewce po zapłonie jest? kluczowanie cewką też mamy?
Dobra podpowiedź, jeśli używałeś kleju do naprawy pilota, to raczej sam już nic nie dłub w aucie. Poszukaj kogoś z diagnostyką komputerową, odczytaj błędy w sterowniku. Nie wydaje mi się, abyś samodzielnie sprawdził kluczowanie cewki i wtrysków oraz ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Dodano po 1 Samodzielnie to możesz posłuchać, czy włącza się...
Użyłeś słowa ''czulszy'', bo zamiast szybkich zmian na VCO są powolnie narastające stuki w głośniku ? Jakoś nie ma w tym sensu. Ponadto, ''skuteczność'' wykrywacza w terenie zależy od wielu czynników, w tym również od osoby, która go trzyma. Miałem w rękach dziesiątki gerberów i tyleż ''jabelków'' i ten drugi jest bardziej czuły, chociażby z powodu...
Nie powinno nic świecić. Ma mrugnąć jak moduł kluczuje cewkę. Taka jest idea pracy tego i każdego układu zapłonu. Jeśli świeci to też po cewce już raczej.
Bezpiecznik 20 A nie zasila obwodów samego sterownika a podaje plus (poprzez czerwony przekaźnik) na wtrysk, zawór evap, cewki zapłonowe pompę paliwa i podgrzewacz sondy. Sterownik kluczuje jedynie cewki przekaźników a tam jest inny bezpiecznik - 7.5 A.Tak więc szukałbym nie winy sterownika a w instalacji tych podzespołow
Ten wymieniony modul jest nowy, czy uzywany? Kluczuje prad cewki? Wychodza z niego impulsy do sterownika?(oczywiscie w momecie, jak nie chce zapalic) Jak nie, to ten nowy modul tez jest ubity.
Nie robicie mętliku? Sterowniki IAW16FM: 17 i 34 masa i to się zgadza ale : 19 to nie kluczowanie wtryskiwacza ale cewki zapłonowej. Druga cewka kluczowana z pinu nr 1 (są to oba pierwsze piny w obu rzędach) Kluczowanie wtryskiwacza to pin 18 sterownika.
Jak dobrze dobiorę napięcie zasilania i prąd ? Bardziej zastanawia mnie fakt palenia się tranzystorów, ograniczyłem ich prąd do 700mA w aplikacji "flyback converter". Mam duże szpilki na kolektorze tranzystora, po podłączeniu diody z kolektora do zasilania, spaliłem generator i jestem w kropce :cry: . Chciałem wykorzystać cewkę, którą już mam. Brakuje...
pracą cewek steruje sterownik siknika, (PMS), jest to częsta usterka w tym modelu. Da się to naprawić, ale trzeba rozebrać sterownilk silnika, i wymienic tranzystor kluczujący cewką (BUX127VDO) Jeżeli tego nie robiłeś ( jest to trudne!!!!) to może ci to zrobić np elektronika- Grabowski Ja pierwsze dwa ECU uszkodziłem-nie wiedziałem jak to rozebrać.
Na jednym pinie do cewki ma byc kluczowana masa , nawet na odłączonej wtyczce.Sprawdź to tą diodą
Niemożliwe 3 elektrody, jedna na masie/minusie, druga na mikrokontrolerze-sterownaie z niego, trzecia na katodzie diody, andoda diody na plusie zasilania. To musi byc jakis tranzystor....pracuje jako klucz-ale jaki?
Jak na tych dwóch srodkowych cylindrach nie ma iskry, to zapewne cewka (one pracują w jednej grupie, na jednym uzwojeniu cewki). Na 100% będziesz pewny jak sprawdzisz, czy są oba sygnały kluczowania we wtyczce cewki.
Dałbym w takim razie jakieś żółte lub choćby ciepłe białe (są takie do dostania, dobrze by było aby były też matowe, by to nie błyszczało). W każdym razie ... Kto co lubi :) MC34063 - dałbym osobny tranzystor mocy, wtedy układ wyrobiłby bez problemu. Sam zrobiłem jako wyzwanie dla samego siebie przetwornicę na tym układzie z osobnym tranzystorem mocy...
kolega mówi że pali mu bezpiecznik (30A) który zasila cały zapłon obecnie zwatowany jest To najlepsza droga do pożaru auta. No ale jeśli ma palić [się] również po rozgrzaniu ... W Mitsubishi powinien być tranzystor od kluczowania cewki zapłonowej zamocowany gdzieś przy głowicy silnika (tak jest u mnie w Mirage). Sama cewka jest na ściance grodziowej....
Czyzby wymienił cewki też na uszkodzone? Sprawdz sterowanie / kluczowanie / cewkami przez sterownik.
Brak sygnału z komputera???? Co to znaczy? Jeśli nie mógł się połączyć to znaczy, że albo ma sprzęt do d...y albo zasilanie komputera leży. Skanował wszystko... Znaczy co sprawdził? Sygnały z czujników, kluczowanie wtrysków, cewki? Odpisz dokładniej.
Witam! widzę że zabrałeś się do niego ostro. Masz uszkodzony element wykonawczy korekcji E-W jest to czasem scalak 8-mio nóżkowy n/p TDA 4950 lub częściej tranzystor wielkości BD140, może być umieszczony na wspólnym radiatorze z Hotem, w każdym bąć razie szukaj go wu kładzie cewek odchylania poziomego od strony masy. Tranzystorek ten kluczuje cewki...
słabe kluczowanie cewki kluczowanie cewki wysokiego napięcia kluczowanie przetwornica
komora rezonansowa czujnik poziomu tonera interfejs obrotów
karta graficzna karta graficzna
Ekspres Philips LatteGo grzeje bez przerwy - przyczyny i rozwiązania Klekotanie przy odpalaniu Volkswagen Passat - przyczyny i rozwiązania