Jak to co może wybuchnąć jeśli kluczyk nie od tego auta ;-)
nie jest obojętnie jak się ja wlutuje do tego auta max moge działać tylko 2 klucze
Po wymianie baterii nie trzeba kodować kluczyków. Sprawdź czy kluczyk nadaje. Skieruj diodę nadawczą do aparatu cyfrowego i naciśnij guzik w pilocie-powinieneś widzieć jasną plamę na wyświetlaczu. Jeżeli widzisz to można spróbować go przyuczyć, ale jest potrzebny kod blokady zapłonu, który uzyskasz osobiście odwiedzając ASO. Procedura kodowania kluczy...
Masz tu dokladna procedure resynchronizacji kluczy tylko bez polskiej czcionki, ale powinienes sobie poradzic. Sprawdz tez czy odbiornik nie jest zalany woda od anteny. Pozdrawiam.
Programator istnieje, ale kosztuje ok 4tys zł i myślę, że najlepiej zrobić to w punkcie dorabiania kluczy.
W punkcie dorabiania kluczy bym pytał. Który to Megane ? 1, 2 , 3 ?
Diagnosrtyka na początek , usterek może być wiele objawy takie same ...
Ktoś robi karty w talismanie? I transit 2019 już jakiś poliftowy. Talisman, Megane IV - abritus ogarnia
Cześć zajmuje się dorabianiem kluczy, problemem jest Megane IV z kartą którą chce dograć. Po całym procesie gdy przykładam nową kartę do systemu immo w guziku start stop nie mogę jej dopisać. Gdy włączam w komputerze (AUTEL KM100) opcje wyszukaj stacyjkę i sygnał nie reaguje na ten guzik, nie nadaje sygnału. Co może być przyczyną?
A może najpierw spróbowa synchronizacji i naprawy starych pilotów. Koszt 3 razy mniejszy jak wywalenie imo. Moge sprowadzi kod immo i pomóc w synhronizacji kluczy.
Kto wam nagadał o jakiś klonach kluczy... Totalna bzdura.
przecież masz kod z kluczyka dolna linijka YX3BSFS2 ...na białej naklejce jest w kluczyku. Dodano po 1 DJ wyobraź sobie ze nie nie pasuje...ale tylko on ma kod który mogę wykorzystać do pinu. a dostałem go z reszta kluczy.
Witam, nie chcę zakładać nowego tematu. Więc zapytam tutaj. Pacjent to Renault Megane Classic z 1997 r. Pilot centralnego zamka (zabudowany w kluczyk) jest na podczerwień. dotychczas wykonane procedury sprawdzające: Sprawdzenie nadajnika w pilotach: obie diody generują światło podczerwone-sprawdzone 2 kamerami/aparatami. Wygenerowany i wprowadzony kod...
Witam, mam problem w scenic 1 1.6 16v (2000r). Dioda immo nie świeci, otwieranie pilotem w kluczyku działa, auto nie odpala. Czy to blokada immo i potrzebny kod do wpisania czy może inna usterka elektro? Please HELP ME Tak to blokada immo. Kod potrzebny,tylko można go wpisać testerem(ośmiocyfrowy),ręcznie nie da rady. Wejć w parametry i sprawdź ile...
Było by to śmieszne gdyby nie to, że piszesz to na powaznie. A pownienieś wiedziec, że od rocznika 1998, od sierpnia, kiedy immo jest na już transponderze (nie na podczerwieni) nie ma już mozliwości awaryjnego uruchomienia z kodu. Kod natomiast jest tylko do przyuczania kolejnych kluczy.
kod raczej z karteczki,albo napisów w główce klucza,,,
Tu masz schematy http://megane.com.pl/files/file/174-sche...
Każdy dobry serwis zajmujący się dorabianiem kluczy powinien ogarnąć temat. Jeżeli będziesz przejazdem w Kaliszu to zapraszam.
Zadzwoń po magika od dorabiania kluczy. Za dwie stówki otworzy Ci auto w 5min.
to powinno wystarczyć, chociaż pewności nie ma. daj znać jak Ci się uda. Mi w lagunie poszły luty przy odbiorniku, wymieniłem go ale kluczy już nie łapie...
Krótka piłka padło immo, może klucze z UCH uleciały. Rozwiązanie to próba diagnostyki i zakodowania kluczy a jak nie pomoże wywalenie immo na stałe.
Kolego ZigUUUS słuchaj Motronica i rób immo off, w starych reniach problem imma powraca jak bumerang, także zamiast wydać uczciwej kasy za off możesz kilka razy dopisywać klucze, wymieniać plip-y, finalnie dostając piany na twarzy w sytuacji kiedy potrzebujesz auta i docelowo ponosząc większe koszty (problem powróci napewno) niż wycięcie tej zarazy.
miałem podobny problem i wymiana płytki w kluczyku rozwiązała problem w punkcie dorabiania kluczy samochodowych
nie zmienisz typu immo, a nawet jakby to nic to nie wniesie do sprawy Potwierdzam porzednika nie da się zmieniać typu immo Clipem da się zmienić typ imo na TYP 1 i TYP 2 . Clipem da sie przyuczyć klucze i samochód zostanie uruchomiony Nie zmienia to jednak faktu że naprawa może być krótkotrwała . Odpowiedzialna jest za to wadliwa seria procesorów Motoroli....
Tak wygenerowal jakiś program czyy tylko sugestia ? Jeśli potrzebujesz pin to wstaw kod klucza
Nie jest możliwe. W odbiorniku są wpisane fabrycznie dwa klucze i tego się nie da zmienić.
Spróbuj jechać zakodować klucze. Miałem taki problem jak się jezdziło na jednym kluczu tylko.
Motorola 3G96A na pierwszym zdjęciu. Wkładasz nowy moduł UCBIC ze starą pamięcią, klucze i pętla zostają stare.
Jaro dziękuję zakodowane A czy wiesz jak zakodowac kluczyk bo nie działa mi centralny A wcześniej jak miałem problem z Immo wystarczyło tylko zamknąć i otworzyć z pilota Dodano po 1 Witam kluczy zakodowany więc zamykam temat dziękuje za pomoc JayRo
Z innej bajki, czyli jak zgubisz kluczyk to laweta do serwisu i 1.5 kafla za dorobienie klucza?
Kolega mota88gb ma racje to jest standard w reno ja sam w tą zimę miałem z 10 takich przypadków a tak dla podpowiedzenia nie podałeś na jakim sterowniku oraz czy masz cewkę czy transponder w kluczu
To tester w łapkę i zerknąć w parametry i wszystko się wyjaśni,przypuszczam że wywaliło klucze,choć nie koniecznie.Jeśli mam racje,wtedy potrzebujesz kod pin i dopisać je ponownie ponownie. Pozdr.
Brak rezystora poniżej cewki odczytu karty i temu nie działa. Lewy dolny róg. 0 ohm lub zworka.
Obok klucza też wyraźnie świeci, jeśli silnik pracuje to poza przeglądem sygnalizuje usterkę.
Jeżeli dobrze czytam z naklejki S1AAU, to kod jest taki sam 9238.
Jeśli jesteśs okolic Katowic to chętnie pomogę - też mam reno megane, miałem podobny problem i opanowałem metodę przyuczania kluczy. Oczywiście musisz znać kod immo czyli ten co podali ci w serwisie.
A co tam chcesz kodowac i po co? Pokaż zdjęcie główki klucza.
Przeglądając dostępne "schematy", jest to kondensator C14. Niestety brak naniesionych pojemności kondensatorów dla Meganki. No ale jest coś dla Laguny z tym samym układem, i z tych wyprowadzeń na przyciski jest tam jako pierwszy C12 o poj. 1nF. W Meganie jako pierwszy pojawia się C14, więc zakładam że jego pojemość to właśnie 1nF. Taką ciekawostkę dodam...
Musisz wymienić stacyjkę a następnie przeprogramować immobilizer lub wymienić płytkę pilota z transponderem immobilizera z obudowy starego klucza do nowego. https://obrazki.elektroda.pl/5809345800_... https://obrazki.elektroda.pl/2210136900_... https://obrazki.elektroda.pl/9801844500_... https://obrazki.elektroda.pl/1001518800_...
Na cewkach jest napięcie. Zasilanie cewek już sprawdzone. Na wszelki wypadek sprawdź bezpieczniki, a zwłaszcza te przy akumulatorze. Tyle w sprawie zasilania. Ja skierowałbym się raczej w stronę impulsów z czujnika na wale i samego sterowania cewkami. Sprawdzałeś czy klucze w sterowniku żyją??
300zł. W tej chwili mamy dobrą cenę na karty reno scenic II oraz Megane II https://www.facebook.com/profile.php?id=...
W tym tygodniu skradziono mi jedyny komplet kluczy do mojej Megany. Co mam robic aby nie przeplacic w ASO wyrobienia nowego kompletu (750zl).. Albo źle wytłumaczyłeś w serwisie albo ktoś tam jest nie douczony. Wg procedur Renaulta powinni zaproponować nowe klucze (ok 700 PLNów) i nowy UCBIC (ok 2000 PLNów) no i oczywiście stacyjka i zamki.....
Dzień dobry, wymieniłem min. napinacz do paska alternatora. Po założeniu należy usunąć trzpień, aby rolka napieła pasek. Jednak tu jest problem. Są napinacze z umieszczonym łbem śruby, który trzeba przekręcić kluczem, aby poluzować sprężynę i wyjąć trzpień. Jednak ja kupiłem napinacz z otworem pod imbus. I tu pojawia się problem. Tam jest tak mało miejsca,...
A może inaczej. Trochę gubię się który to jest Megane I (rocznik). Ale jeśli z centralnym zamkiem to masz jeden zamek pod kluczyk (góra dwa). Przerabiasz w warsztacie układ klucza i dorabisz kluczyk do tego układu. Istniejący kluczyk używasz do stacyjki (immobilizer) i ewentualnie centralny zamek/alarm. Przerejestrowujesz klucze czyli pozostaje ci jeden...
Witam, po co kombinować z drugim kluczykiem, kiedy przy awari zamka centralnego lub jego braku, trzeba będzie nosić 2 klucze lepiej dać zarobić, fachowcowi od zamków który taka stacyjkę może naprawić.
Twój pin to 2159 Pozdr.
To i ja napiszę od siebie, użytkuje od paru lat prywatnie walizkę YATO za 340zl z tego co pamiętam. Rozebrałem nią na śrubki po czym złożyłem Suzuki Samurai, na bieżąco robię serwis Megane 3 i Mondeo Mk5, teść używa ich do T4 i Punt, żaden, powtarzam żaden klucz się w tym czasie nie uszkodził. Moim zdaniem walizka jest znacznie wygodniejsza jeśli planujesz...
Wypróbuj 2331.
W montażu zbyt dużej filozofii nie ma, tylko musisz i tak dokupić ramkę żeby jakoś to wyglądało. https://allegro.pl/oferta/ramka-radiowa-...
Trzymaj 7948
Miałem podobny problem w Clio, tylko z przerwami. Co drugi raz auto nie dało sie zapalić i migała dioda. Rozwiązanie: wymontowałem immobilizer, koszt 200zł.
Czas na wymianę akumulatora...
-kod ( można przyciskiem CPE, choć ja wole poprzez G40*kod*). -zgaśnie lampka to programujemy: -przycisk, kierunek nie ma znaczenia, popki wskoczą i odskoczą, i masz 20 sek, na to aby: -trzy razy strzelić plipem, trzy a nie dwa! Ale często jest tak, że działa, więc trzeba to zrobić inna metodą, ale wtedy jak klient nie patrzy, po co ma się uczyć? Da...
Witam mam takie pytanie posiadam samochod Renault Megane od pewnego czasu nie mogę otworzyć ani zamknąć samochodu z kluczyka na podczerwien wiec samochod stoi bo tez nie mogę go odpalić był elektryk z komputerem odblokowal immo. i twierdzi ze trzeba zaprogramować kluczy jak mogę to zrobić proszę o odpowiedz
spytaj w miejscach gdzie dorabiają klucze do aut
Sprawdź aparatem cyfrowym czy kluczyk wysyła sygnał. Skieruj diodę nadawczą pilota w obiektyw aparatu, naciśnij przycisk pilota. Powinno być widać rozbłyski. Jeżeli się nie pojawiają to bardzo prawdopodobne, że wystarczy przylutować diodę podczerwieni w pilocie lub wymienić baterie w kluczu.
Koduje sie pilota przy pomocy tego kodu.Wyślę ci na priv.
Kod: 3 9 9 7
A co moze byc przyczyną że u mnie wogóle sie nie zapala kontrolka od immo na liczniku ? Piloty radiowe. Nie działa sterowanie centralnym zamkiem i auto oczywiście nie pali. Kombinowałem różne opisy programowania ale nadal auto unieruchomione. Kodu pin narazie nie znam ale nie mogę nawet auta doprowadzić w stan programowania kluczy.
1. Jeszcze mam pytanie apropo zamka kierowcy bo mi się przekręca wkładka klucza i nie mogę kluczykiem zamknąć drzwi: to zapewne kupić nowe wkładki z kluczem do renault megane z alleg..??? OK podjąłem decyzję kupuję sterownik BX10
Pin: 1 8 8 1
Witam Zakupilem cudo francuskiej techniki samochodowej Megane z 1998r. Od zakupu nie dzialal centralny zamek z kluczy. Jest to model z podczerwienia. Sprzedawca oswiadczyl ze nie dzialaly juz "jakis czas". Dzis rozebralem jedem z nich celem wymiany baterii ( sprawdzilem zaden nie wysyla impulsow podczerwieni )- pierwszy pomysl na jaki wpadlem. Nie zadzialal....
1214
Jeśli masz nadal problem z tym kluczem to daj znać (utecht[at]gmail.com). Mam co prawda megankę z 2000 roku, z COBRĄ sterowaną pilotem nie wbudowanym w klucz, lecz wiszącym na małej smyczy, ale może postaram się przetłumaczyć Ci pocedurę przyuczania kluczy opisaną w dokumentacji alarmu. Pozdrawiam M.U.
odkrec wszystkie napewno trafisz:) nie znam sie na renault ale wiem ze jak masz dobre klucze to sruby nie uszkodzisz chyba ze gwint ukrecisz
Douczenie też jest śliskie jak klucze wywaliło. Emulator ok . Trzecia opcja już odpisałem PW. też lipa.
Zrobić nowy poprzez edycje flash 29F200 np. immo kill, lub można np. poprzez klepacza (renault decoding tool). A Clipem da ustawić się sterownik w taki stan żeby zassał klucze, przy pierwszym włączeniu.
Spróbuj tak.
Mam komplet kluczy tzw. wyjmaków ale po włożeniu pin nie wychodzi. Próbowałem na różne sposoby. Nie wiem może coś źle robie...
zalany moduł podczerwieni koło lusterka od anteny,jedz do serwisu po kod odpalenia koszt góra 50 zł (wpisujesz przyciskiem zamknięcia w środku),jak będziesz chciał wywalić immo odezwij się na PW POZDRAWIAM ARTI
To akurat dobrze, tą śrubę odkręca się kluczem pneumatycznym.
Witam kod 7345
Nic trudnego, instrukcja montażu z obrazkami jest w pudełku z radiem. Jak nie ma to ściągnij pdf ze strony producenta. Przyda się też woltomierz do sprawdzenia zasilania stałego i po kluczyku. Problem to wyciągnięcie radia fabrycznego z deski, warto mieć klucze specjalne. N.
Jak w temacie Megane I przestały działać wycieraczki , lewa szyba , kierunkowskazy i centralny zamek . Podejrzenie padło na skrzynkę bezpieczników ponieważ po jej odpięciu i ponownym podłączeniu wszystko działa prawidłowo tak około 3-4 godzin . Po tym czasie wszystko dzieje się od nowa . Ponowne odpięcie i podpięcie autko sprawne . Jutro chcę podmienić...
Jeśli masz kod z klucza, nic innego nie jest Tobie potrzebne ;)
No i tu jest pewien problem. No bo nowy kluczyk to nowy numer i nowy kod. Nie wiem, czy ten kod jest przypisany do kluczyka, czy do immo. Podejrzewam to pierwsze. Więc (domniemam) masz dwa różne klucze w tej chwili i nie wiem, czy da się to zgrać.
Najprawdopodobniej źle podpoiłeś zasilanie i wypaliło ci styki gdzieś poszukaj napięcia bezpośredniego z aku + i masy . Sprawdzisz ten sposób czy dalej radio samo się wyłącza i daj znać .
Procedura kodowania kluczy na podczerwien z immo byla juz poruszana. Zapraszam na prv to przesle na email. Nie wrzucam jej tu bo nie chce zasmiecac forum.
nie, musi być kanał. Albo podnośnik lub najazd.Ale elektryk za naprawę weźmie góra stówę, warto się samemu pieprzyć?
Od strony aku można sięgnąć do kostki silnika klapy. Wypnij ją jak nie chcesz narazie naprawiać. Jeżeli stuka w pozycji zamkniętej (świeci kontrolka), to wyłącz ją i możesz jeżdzić bez wypinania kostki.
Nie musisz, ten.
PLIP'a wprogramujesz wpisując 4772
Witam VIN to numer na podstawie ktorego mozna jednorazowo wylaczyc immo lub zsynchronizowac jeden z kluczy ktory przestal dzialac. VIN zaczyna sie od: VF1.......... Pozdrawiam
Jak by nie palił? Będzie palił po wyczyszczeniu. Pewnie ucięta linia kodowa, aby się nie zsynchronozował, kabel zielony i pomarańczowy
Znalezlem goscia ktory zajmuje sie calkowitym wylaczaniem immo ale ze wzgledu na to ze komputer pokladowy jest zalewany jakas guma bierze 500 zl. Ciekawe ile już wydałeś na kodowanie kluczy w serwisie. Bo z tego co piszesz to już na pewno wyszło więcej niż 500zł więc cena gościa co usuwa immo nie jest wygórowana (bo trzeba jeszcze emulator wstawić)....
Poczytaj instrukcje obsługi immobilajzera (alarmu), każdy dobry sprzęt ma napewno coś w stylu "trybu serwisowego" co pozwala na wyłączenie wszystkich zabezpieczeń na dowolnie długi czas. Wtedy będziesz mógł oddać samochód np: bez pilota, bądź "pieprznika" służącego do deaktywacji immobilajzera. Nie zapominaj że samochody kradną przeważnie fachowcy więc...
Pewnie masz tam jeszcze system na podczerwieni ?. Można to auto odpalić i wpisać klucze bez wyrzucania czegokolwiek . Jak się jednak problem będzie powtarzał to będzie trzeba wtedy pożegnać immobiliser.
kiedyś chciałem dorobić dodatkowy kluczyk, w kluczykach radiowych jest jakiś układ kryptograficzny i żaden punkt dorabiania kluczy nie chciał mi tego zrobić. Powiedzieli mi, że na podstawie numeru VIN Francuzi dorobią klucz i przyślą do wskazanego serwisu Renault.
imma w ten sposób nie wyłączysz na stałe bo jest zapisany w sterowniku silnika jedynie zmiana wewnętrzna oprogramowania ecu a i metoda programowania kluczy (plipa) różni się od tej do megany
Nie mogę otworzyć tej instrukcji Winrar potrzebny,może masz stara wersje,chyba że otwierasz na tel. Pozdr. Dodano po 4 Nie mogę otworzyć tej instrukcji Dodano po 1 I ostatnie pytanie czy jak kupię inny kluczyk to też da się go dopisać czy już nie Nie wiem czy aktualnie gdzieś taki kluczyk będzie można zakupić,te poliftowe po 99 roku tak. Instrukcja:...
Zlecę sprawdzenie ,dziękuję . Dodano po 7 Nie dodałam ,że światełko jest,ale jakby w zwolnionym tempie się wygłaszalo po naciśnięciu ,oczywiście nie działa na drzwi i silnik,który jest zablokowany
No to jak nie ma numeru to niestety nic nie zrobisz ! Sa dwa wyjścia - serwis (około 80 zeta ) który bez problemu to zrobi albo ktoś kto ma kalkulator do liczenia tego numeru. No niestety te klucze potrafią się rozkodować przy wymianie baterii a bez kodu nic się nie zrobi ! Pozdrawiam MAGIR
jakoś zrób to dobrze nie działa impulsator w skrzyni do wymiany
Przy próbie "nauczyć" kluczy usunąłem wszystko z UCH. Brak informacji o ISK, PIN itp... Jest tylko VIN. Można coś z tym zrobić, czy na złom? Robiłem ddt4all. AI: Jakie dokładnie kroki wykonałeś w ddt4all, które doprowadziły do usunięcia danych z UCH? Reset UCH to virgin.
było już kilka razy na forum - przeszukaj !!
Trzeba wysłać drugi z polski kurierem ,albo odwiedzić ASO i zapłacić za nowy klucz i kodowanie .
Jeśli ma słabe klucze to nawet nie odkręci pokrywy zaworów w stym silniku :D. A niby takie marne 8 nakrętek na kluczyk 8mm :D
Immo zgubiło klucze, trzeba je wpisać na nowo, standard w tych autach, musisz poszukać kogoś kto ma clip-a
Witajcie, kupiłem dziś Megane 1, 1.4, hatchback, 2000 rok i dostałem klucze i osobny pilot, który jest bardzo zniszczony. Ma uszkodzony przycisk w tej obudowie i ciągle rygluje zamek i to wnerwia. To chyba nie jest oryginał, bo nigdzie w necie nie mogę tego znaleźć. Ktoś orientuje się co to jest za obudowa centralnego? Ma 2 przyciski, ten po prawej...
procedura jest wspólna, z tym że dla TIR jest zalecenie przecyzyjnego wycelowana w odbiornik :)
megane synchronizacja kluczy zablokowany kluczy programy kluczy
antenna diversity pokrywa glowicy vectra cieknie
harmonogram dahua harmonogram dahua
Brak świecących kontrolek w kotle Nectra - przyczyny Opinie o lodówkach Logik - jakość i cena