UCh- klucze- światła
na co te klucze?
Przecuez tam siedzi motka. Wykasowales stare klucze?
Da się bez opuszczania zawieszenia, bez wyrywania silnika i ogólnie bez kombinacji. Musisz mieć tylko dobre klucze.
nie jest obojętnie jak się ja wlutuje do tego auta max moge działać tylko 2 klucze
Do zaprogramowania transpondera potrzebny jest kod dostępowy i urządzenie diagnostyczne, bez nich nie uruchomisz procedury dopisania klucza w UCH. Kod można uzyskać z ASO lub z pliku wyciągniętego z 93c66 w UCH. Sam, bez wiedzy i sprzętu nic nie zdziałasz, zleć robotę w punkcie dorabiania kluczy i masz zrobione.
Należy sprawdzić kartę testerem pilotów i kluczy
skąd mam wziasć ów pin i jak zakodować te klucze...
Jak to co może wybuchnąć jeśli kluczyk nie od tego auta ;-)
Skołuje drugiego UCBIC i przełożę procek może zakwilą klucze
musisz posiadać kod wejścia aby móc dopisać klucz(albo odpowiedni kalkulator,albo servis) albo skorzystać z jakiejś maszynki do dopisywania kluczy
Programator istnieje, ale kosztuje ok 4tys zł i myślę, że najlepiej zrobić to w punkcie dorabiania kluczy.
Zaznaczona duża .Przy odkręcaniu oczywiście oczywiście tą mniejszą przytrzymaj kluczem.
A może najpierw spróbowa synchronizacji i naprawy starych pilotów. Koszt 3 razy mniejszy jak wywalenie imo. Moge sprowadzi kod immo i pomóc w synhronizacji kluczy.
Jeśli chcesz zachować stare klucze, zawsze podczas programowania nowych te stare również trzeba zaprogramować
Kręci się w miejscu a jakże by inaczej. Musi go cofnąć silnik hamulca ręcznego. Jak w innych autach. Możesz spróbować wcisnąć używając np dwóch kluczy.
przecież masz kod z kluczyka dolna linijka YX3BSFS2 ...na białej naklejce jest w kluczyku. Dodano po 1 DJ wyobraź sobie ze nie nie pasuje...ale tylko on ma kod który mogę wykorzystać do pinu. a dostałem go z reszta kluczy.
A nie bedzie problemu z tym immobilizer"em, jesli wyrobie kluczyk w jakims punkcie gdzie dorabiaja klucze?
Diagnosrtyka na początek , usterek może być wiele objawy takie same ...
W jakich okolicznościach wystąpiła ta usterka? Sprawdź ile jest zapisanych kluczy w UCHa. Pozdr.
Witam, nie chcę zakładać nowego tematu. Więc zapytam tutaj. Pacjent to Renault Megane Classic z 1997 r. Pilot centralnego zamka (zabudowany w kluczyk) jest na podczerwień. dotychczas wykonane procedury sprawdzające: Sprawdzenie nadajnika w pilotach: obie diody generują światło podczerwone-sprawdzone 2 kamerami/aparatami. Wygenerowany i wprowadzony kod...
Przyuczam ją programem do przyuczania kluczy do Renault. A czym przekodować?
Po wymianie baterii nie trzeba kodować kluczyków. Sprawdź czy kluczyk nadaje. Skieruj diodę nadawczą do aparatu cyfrowego i naciśnij guzik w pilocie-powinieneś widzieć jasną plamę na wyświetlaczu. Jeżeli widzisz to można spróbować go przyuczyć, ale jest potrzebny kod blokady zapłonu, który uzyskasz osobiście odwiedzając ASO. Procedura kodowania kluczy...
RENAULT CAN/K-LINE TOOL
APV Z ISK prawidłowo przeliczony,wpuszcza Cię w procedurę przyuczenia kluczy?
Masz tu dokladna procedure resynchronizacji kluczy tylko bez polskiej czcionki, ale powinienes sobie poradzic. Sprawdz tez czy odbiornik nie jest zalany woda od anteny. Pozdrawiam.
Będzie pasować tylko zamki się nie zatrzasną i radio będzie można wyjąć bez użycia kluczy
najlepiej by było sprawdzić karty czy w ogóle jest wysyłany sygnał, to że dioda mruga to nic nie znaczy. Widzę że jesteś z Chorzowa, jak coś jestem z Bytomia i zajmuję się tymi kartami, Jak coś możesz podjechać sprawdzi się czy karty cokolwiek wysyłają. Jeśli wysyłają są 2 opcje .... czytnik lub karty były dorobione i są chińskimi zamiennikami. Jak...
Reguluje się wysunięcie trzpienia chyba klucze 17 i 18.
Po pierwsze zakup nową na początek, później już z górki będzie. Potrzebujesz spuścić płyn chłodniczy, i klucze torx.
Ale dokładnie to co byś chciał wiedzieć? Otwórz maskę, klucze w rękę I działaj.
Kto wam nagadał o jakiś klonach kluczy... Totalna bzdura.
Witam, mam problem w scenic 1 1.6 16v (2000r). Dioda immo nie świeci, otwieranie pilotem w kluczyku działa, auto nie odpala. Czy to blokada immo i potrzebny kod do wpisania czy może inna usterka elektro? Please HELP ME Tak to blokada immo. Kod potrzebny,tylko można go wpisać testerem(ośmiocyfrowy),ręcznie nie da rady. Wejć w parametry i sprawdź ile...
Dzięki za szybka reakcję koduje pasujący bo od tego auta ale za nic nie chce załapac, mam dwie szt i na każdej tak samo. Ma ktoś może procedurę kodowania kluczyków do tego modelu CLIP'em bo może coś robię nie tak.
Zgadywać trudno czasem jest to 2-3 stówki a czasem uch plus klucze i kodowanie i robi się prawie 1000 . Ale to czyste spekulacje .
Jak masz na wierzchu, to daj komuś, niech wyciągnie pin. Może ponowne kodowanie klucza pomoże.
To, że diagnoskop ma funkcję programowania kluczy, nie znaczy, że z powodzenie ją wykona w każdym aucie. W tym przypadku urządzenie powinno poprosić o wprowadzenie kodu APV króry zabezpiecza moduł przed nieuprawnionym wejściem, bez tego kodu nie ma możliwości zaprogramowania nowego kluczyka. Sam kluczyk musi być prekodowany pod model auta, inaczej po...
Każdy dobry serwis zajmujący się dorabianiem kluczy powinien ogarnąć temat. Jeżeli będziesz przejazdem w Kaliszu to zapraszam.
Zasilanie pompy daj na krótko jeżeli się uruchomi to dalej proste jeżeli nie to komputer nie rozpozneje kluczy,dalej też proste wpisać klucze i jazda.
Do przejrzenia konfiguracja UCH pod kątek zapisanych kluczy i czy są ustawione jako dwu czy trzyprzyciskowe.
Trza klucze zrobić na początku!
Sprawdź ile kluczy jest zapisanych w UCHa. Pozdr.
Jak Clipem w kodować UCH virgin do Scenica 2000r. Czy stare klucze przyjmie czy nowe pestki muszą być?
Z innej bajki, czyli jak zgubisz kluczyk to laweta do serwisu i 1.5 kafla za dorobienie klucza?
pewnie UCH wykasowało klucze jeżeli bezpieczniki sprawne
Ale drugą masz... Więc powinno się udać. Bo w przeciwnym razie, zabawa będzie. Te stacyjki ciężko urywakiem załatwić. Trzeba mieć wprawę i bardzo odpowiedni sprzęt. Inaczej poleci obudowa stacyjki, a i tak nie przekręcisz. Póki masz obie części klucza, wszystko jest do zrobienia.
To weź prawnika i niech wyjaśni co im nie pasuje . Bo jak odmówili wypłaty to już masz gwarantowane kopanie się przez sądy ... Przeczytaj dokładnie regulamin ubezpieczenia masz mieć 2 oryginalne karty klucze , przebieg nie jest podstawą do odmowy wypłaty odszkodowania .
Masz opisy tych błędów? Wygląda na to że immo nie widzi klucza i blokuje sterownik silnika.
kod raczej z karteczki,albo napisów w główce klucza,,,
Zawory regulowane kluczem.
Po włożeniu klucza.
to powinno wystarczyć, chociaż pewności nie ma. daj znać jak Ci się uda. Mi w lagunie poszły luty przy odbiorniku, wymieniłem go ale kluczy już nie łapie...
Zadzwoń po magika od dorabiania kluczy. Za dwie stówki otworzy Ci auto w 5min.
Kolega mota88gb ma racje to jest standard w reno ja sam w tą zimę miałem z 10 takich przypadków a tak dla podpowiedzenia nie podałeś na jakim sterowniku oraz czy masz cewkę czy transponder w kluczu
Na wyświetlaczu jest wyraźnie napisane "wykonaj przegląd".
Klucz jest dosyć prosty - jest to kawałek blaszki o szerokości około 6 mm. Zaczep jeden jest po boku (o ile dobrze pamiętam z prawej strony) a drugi na górze (po lewej stronie). Trzeba oba wcisnąć aby radio się dało wysunąć.
Dziś przelutowałem rezystor 30om - tak jak pisze grzesiekw12 . Miałem licznik na stole i przed przelutowaniem systematycznie zrywał taktowanie do minuty po włączeniu. Po przelutowaniu spokój!!! Wydaje mi się, że to była przyczyna spalonego klucza.
miałem podobny problem i wymiana płytki w kluczyku rozwiązała problem w punkcie dorabiania kluczy samochodowych
Sam się rozkodował? Prawie każdy zakład dorabiający klucze, trudni się również m. in. kodowaniem.
ztym vecu i transponderem daj spokoj bo i tak nie zaprogramujesz kluczy szkoda czasu i kasy zapraszamy .
Spróbuj jechać zakodować klucze. Miałem taki problem jak się jezdziło na jednym kluczu tylko.
zapraszam do mojej firmy www.diagnostic-car.pl , podłacze pod kompa sprawdze usterke , wygląda mi ,że klucze padły mam w ofercie nowe klucze , docinam i programuje od ręki
Kluczyk jaki, zrób fotkę klucza.
To jest kluczyk radiowy i nie ma PIN-u. Pin jest, tylko nie zaakceptuje go przyciskiem centralnego, tylko potrzeba tester do kluczy. Pin do odczytania programatorem do HC05. Pozdr.
Witam , mam ten sam problem jeden kluczyk przestał działać przyciskając go zapala się dioda imobilajzera ale nie ma żadnej reakcji .Próbowałem wejść w tryb serwisowy jak podaje tom321 ale niestety nic z tego nie wychodzi ,może jakieś dalsze sugestie kolegów.Drugi z kluczy działa bez problemów.
Tak wygenerowal jakiś program czyy tylko sugestia ? Jeśli potrzebujesz pin to wstaw kod klucza
Witam. Czy po "wyczyszczeniu" też macie czasami problem że po zaprogramowaniu "czyszczonej" kasuje już zaprogramowaną i działającą w samochodzie ? Oczywiście programuję i jedną i drugą. To nie problem. Większość kluczy się dopisuje w taki sposób i nie mówię tu tylko o Renault.
To jak kodujesz dodatkowe klucze. Temat zamykam, dosyć.
Kolego ZigUUUS słuchaj Motronica i rób immo off, w starych reniach problem imma powraca jak bumerang, także zamiast wydać uczciwej kasy za off możesz kilka razy dopisywać klucze, wymieniać plip-y, finalnie dostając piany na twarzy w sytuacji kiedy potrzebujesz auta i docelowo ponosząc większe koszty (problem powróci napewno) niż wycięcie tej zarazy.
Siłowników nie zaobaczysz bo są w zamkach.
Tak, najlepiej na testerze do kluczy. Ja takie rzeczy robię za darmo.
Motorola 3G96A na pierwszym zdjęciu. Wkładasz nowy moduł UCBIC ze starą pamięcią, klucze i pętla zostają stare.
A co tam chcesz kodowac i po co? Pokaż zdjęcie główki klucza.
W punkcie dorabiania kluczy bym pytał. Który to Megane ? 1, 2 , 3 ?
Nie jest możliwe. W odbiorniku są wpisane fabrycznie dwa klucze i tego się nie da zmienić.
odkrec wszystkie napewno trafisz:) nie znam sie na renault ale wiem ze jak masz dobre klucze to sruby nie uszkodzisz chyba ze gwint ukrecisz
Witam, może karta uszkodzona. Podjedz do zakładu co dorabiają klucze, niech sprawdzą czy wysyła sygnał.
oczywiscie
nie zmienisz typu immo, a nawet jakby to nic to nie wniesie do sprawy Potwierdzam porzednika nie da się zmieniać typu immo Clipem da się zmienić typ imo na TYP 1 i TYP 2 . Clipem da sie przyuczyć klucze i samochód zostanie uruchomiony Nie zmienia to jednak faktu że naprawa może być krótkotrwała . Odpowiedzialna jest za to wadliwa seria procesorów Motoroli....
Ale chyba są tam wpisane klucze?? Chyba flamastrem
Jaro dziękuję zakodowane A czy wiesz jak zakodowac kluczyk bo nie działa mi centralny A wcześniej jak miałem problem z Immo wystarczyło tylko zamknąć i otworzyć z pilota Dodano po 1 Witam kluczy zakodowany więc zamykam temat dziękuje za pomoc JayRo
Tam się wkłada numerowane klucze elektroniczne? Mozę być jakiś system identyfikacji kierowcy lub element systemu namierzania auta. Rozkręć wysuń elektronikę i wstaw fotki.
Witam potrzebuje schematu do immo od magnum 500dxi lub 480 lub 440 .Samochód stoi na wegrzech i swieci sie immo na wyswietlaczu tak mówił kierowca.Bede tam dopiero jutro wiec potrzebował bym wiedziec jak najwiecej informacji co mogło pasc.Czy ktos wie gdzie{jaki moduł} zapisane sa klucze od immo?
witam, mam taki poroblem ze zgubulem oba klucze do renaulta laguny z 1998 roku po liftungi 1,6 16v, w serwisie za dorobienie jednego klucza krzynkeli 700zl wiec za dwa bedzie 1400zl, ale slyszalem ze mozna wywalic immobilizer i dorobic normalny klucz za 20zl a potem ewentualni zalozyc jakis alarm z pilotem centralnego zamka i bedzie ok, a koszt duzzzooo...
Dzień dobry, wymieniłem min. napinacz do paska alternatora. Po założeniu należy usunąć trzpień, aby rolka napieła pasek. Jednak tu jest problem. Są napinacze z umieszczonym łbem śruby, który trzeba przekręcić kluczem, aby poluzować sprężynę i wyjąć trzpień. Jednak ja kupiłem napinacz z otworem pod imbus. I tu pojawia się problem. Tam jest tak mało miejsca,...
kupiłam nie dawno renault scenic i nie mam kodu do radia napis na wyswietlaczu CODE nie wiem wogole o co chodzi czytam na forach i nic. Radio jest zablokowane Radia nie wiem jak wyjąć jak mogę odblokować radio?? Renault scenic 1,6benzyna 1999r na radiu tylko napis philips W dolnej części radia znajdują się dwa otwory, do demontażu można użyć kluczy...
Cześć, chcę wymienić sprzęgło w samochodzie "Renault Clio I" pojemność 1171ccm, rocznik '94. Proszę powiedzcie mi czy dam rady to zrobić bez użycia kanału, na leżąco pod samochodem podniesionym na tyle aby wyciągnać skrzynię? Jakie klucze będą mi potrzebne ?
Dobre klucze +klucz dynamometryczny trzeba mieć.
Cześć. Zacznę od tego, że właśnie jestem w trasie daleko od Polski. To w zasadzie pierwszy wyjazd tego auta. Więc opiszę problem, będę wdzięczny za wszelkie pomocne rady. Na wyświetlaczu auto zawsze pokazywało ciśnienie oleju 6,9 bar ,6.0 na zgaszonym. Wczoraj jadąc przez Niemcy nagle zapalił się stop z komunikatem Oli presure to low, szybko przełączyłem...
Trzeba sprawdzić czujnik, na wstępie chociażby łapiąc częstotliwość sygnału i sprawdzając zmianę przy ręcznym podnoszeniu ramion. Zauważ co napisałem na poprzedniej stronie, czujnik jest wysunięty w górnej pozycji ramion, więc istnieje możliwość że się zacina lub np. pękła w nim sprężyna. Ewentualnie może być problem mechaniczny z dźwignią lub krzywką...
Nie ta Thalia może miec PH33 w kluczu (choć katalogowo nic na to nie wskazuje) w emulacji oczywiście :). Już pisałem podjechać do jakiegokolwiek punktu z dorabianiem kluczy wsadzić działajacy klucz skopiować tzw ID stały na T5 wyjsć i sprawdzić czy zapala. Zimne luty owszem ale to 20 procent usterek reszta to DRIVER sterujacy cewką w UM......... . Przynajmniej...
Chiński kluczyk był oparty o NXP 26A0700 i UCH w żaden sposób nie chciało dodać kluczyka do IM, kupiłem oryginalą płytkę wlutowałem czysty PCF7947, prekodowałem go według oryginalnego kluczyka przez HITAG2, dodałem do auta przy użyciu Renolink i zapisało w UCH bez problemów. Tak więc na przyszłość unikać kluczy z odpowiednikami chipów, tylko identyczny....
Renówka ma jedną z łatwiejszych stacyjek do demontażu awaryjnego. Normalnie przekręcasz kluczy aż zapadkę (ta na dole) można czymś podnieś do góry, czyli zwolnić zaczep. Masz awarię więc jej nie uniesiesz do góry. Pamiętaj że jest jeszcze śruba mocująca od góry stacyjkę (na T15 lub T20). Najszybsza metoda i nic nie niszcząca to ścięcie gumówką tego...
Brak rezystora poniżej cewki odczytu karty i temu nie działa. Lewy dolny róg. 0 ohm lub zworka.
Pilot w kluczyku służy do otwierania drzwi i wyłączania immo. Odpalić możesz samym grotem z kluczyka. Jeśli kluczyk się rozkoduje, to nie otwiera i nie odpala (no bo immo). Aparatem sprawdzisz tylko emisję diody (czy jest), ale mocy już nie. Moja rada - zmierz napięcie baterii, a jak nie masz czym no to musisz kupić nową. Jeszcze jedno - na płytce...
To tester w łapkę i zerknąć w parametry i wszystko się wyjaśni,przypuszczam że wywaliło klucze,choć nie koniecznie.Jeśli mam racje,wtedy potrzebujesz kod pin i dopisać je ponownie ponownie. Pozdr.
Witam Mam Ten sam problem w Magnum DXI 2006r. Zawór ciągle upuszcza powietrze i nie odbija. Błąd 251 FMI 05 Zawór po regeneracji, było podejrzenie że zawór dalej uszkodzony, podłożone jeszcze dwa inne dalej to samo. Dodatkowo nie gaśnie deska po wyciągnięciu klucza.
Sprawdź aparatem cyfrowym czy kluczyk wysyła sygnał. Skieruj diodę nadawczą pilota w obiektyw aparatu, naciśnij przycisk pilota. Powinno być widać rozbłyski. Jeżeli się nie pojawiają to bardzo prawdopodobne, że wystarczy przylutować diodę podczerwieni w pilocie lub wymienić baterie w kluczu.
Renault Laguna II 2001-2005: 1 .Włożyć kartę do czytnika. 2. Wrzucić pierwszy bieg. 3. Wcisnąć hamulec. 4. Nacisnąć przycisk "start/stop". 5. Przełączyć komputer pokładowy (przycisk w manetce wycieraczek) na odliczanie kilometrów do przeglądu. 6. Wcisnąć mały przycisk umieszczony między zegarami (najlepiej czymś twardym) i trzymać do momentu aż się...
Niektóre punkty które dorabiają klucze, również samochodowe mogą Ci pomóc Ja miałem podobny problem, i pomogli mi w takim małym warsztaciku. Niestety to było dosyć daleko od Ciebie, bo w Tychach.
kodowanie kluczy renault renault programowanie kluczy renault laguna kluczy
airbag kasowanie fujitsu lifebook pamięć rodzaje instalacji elektrycznych
drzwi balkonowe gramofon daniel 1100fs
Błąd Oxc19a0002 w drukarce HP 3525 - Rozwiązania Regulacja gaźnika w pilarce Faworyt RG 5300 18