Bo tam masz zasilanie po zapłonie i stałe na regulatorze.P
Te kluczyki nie są kompatybilne. Do astry h nie zakodujesztego kluczyka
Kluczyk tylko na podstawie stacyjki. Pilot latwo sie koduje, ale najpierw musi byc zaplon. Transponder jakiego szukasz to ID40
Bierzesz w rękę TECH 2 i łączysz się ze sterownikiem silnika wpisujesz PIN i udostępnia sie opcja programowania transpodera(nowego kluczyka)stary wymazujesz z pamięci i programujesz na nowo posiadane klucze...i to cała filozofia...
Podczas wymiany baterii zgubiłeś transponder który był w kluczyku.
g107r , tak, piętnastka to plus po kluczyku.
-odczytać pin z puszki immo, siedzi tam HC05. lub - udać się na serwis i na podstawie numerów VIN dostaniesz numerki. Ale wpierw pasuje się zorientowac czy nowy klucz jest z transponderem.
Niestety bez tego elementu centralny zamek nie działa Z moich notatek 12pF
A po tym swapie już jeździł i się zepsuł czy tak od początku po swapowaniu ? A na pozostałych plusach po kluczyku jest zasilanie ? Orginalnie w astrze F jest takie płaskie złacze, na podłużnicy obok akumulatora / nad skrzynią biegówzarzz obok okrągłego złacza. W tym złaczu są 2 grube kable, jeden czerwony to stały plus a czarny to plus po kluczyku..
A radio włączysz po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki ?
do serwisu
A nie jest to kluczyk od wyłączania syreny ?
Lub połamane luty styków baterii zaśniedziałe styki. Ja problem rozwiązałem stosując kondensator elektrolityczny dolutowany jako zapasowe źródło energii na chwilowe rozłączenie baterii. Można też przylutować cienkie przewody do baterii tak by miał stałe połącznie ale to nie jest takie łatwe i proste bo można łatwo przegrzać baterię plus trzeba mieć...
no to pakuj nowy transponder, bo ten est pewnie nie od tego auta kasowanie kluczy na pewno sie przyda, nikt wtedy nie skrobnie ci auta jak znajdzie kluczyk ;P
Wszystko jest jak najbardziej w porządku. Radio pioneera możesz podłączyć na dwa sposoby: po stacyjce i niezależnie od niej. Załączanie radia podłączonego po stacyjce bez jej przekręcenia NIE JEST możliwe. Tylko niektóre radia posiadają taką funkcję (oprócz seryjnych), np: Blaupunkt. Podpięcie równocześnie przewodu czerwonego pod stały i załączany plus...
Wymień switcha na pewno brak styku.
immobilizer... sprawdz transponder w kluczyku, baterie nie mają z tym nic wspólnego... bo to tylko pilot, w celu zaprogramowania pilota przekręć zapłon i naciśnij dowolny przycisk na pilocie
Wszystko przez ten blaszak, pod niebem by zakręcił :-) A tak a poważnie, najpierw sprawdź akumulator. Czy rano, przed ładowanie, miałeś normalnie świecące lampki na desce rozdzielczej (pierwsza pozycja kluczyka)?
żółty kabel jest od pamięci. Jeżeli chcesz aby radio grało bez zapłonu to podłącz go do czerwonego. A jeśli chcesz aby wyłączało i włączało się kluczykiem i nie traciło ustawień zamień żółty z czerwonym tylko że wtedy nie włączysz go jeśli nie przekręcisz kluczyka.
Nawet nie może tylko na pewno .
można też rozebrać kluczyk
Ten tani:| serwis ASO to Krakow, Al. Jan Pawła II 43, "Euromarket". Co do przelozenia transpondera to juz sprawdzalem, wychodzi gladko, sprawdze za dwa tygodnie (okreslony terminy odbioru klucza) czy wszystko zadziala. Dziekuje za podpowiedzi, pozdrawiam!
Czyli wykodował się kluczyk. Trzeba zakodować
https://filmy.elektroda.pl/33_1730755250... Tak to wygląda, wydaje mi się że gdyby nie był zsynchronizowany to by centralka nic nie odbierała. Kluczyk wcześniej sprawdzałem na oscyloskopie czy w ogóle coś się dzieje, no i podawał sygnał. Pytanie dlaczego zamek nie reaguje skoro centralka odbiera sygnał z kluczyka.
Obydwie cewki przekaznika zespolonego dostają zasilanie 12+ po 15 / kluczyku/ , wróć do sprawdzenia zasilania sterownika po kluczyku , pin 27.
Mam taki problem podczas jazdy zapali mi się kontrolka samochód z kluczykiem i wtedy auto nie ma mocy tak jakby włączył się tryb awaryjny i później po krótkim czasie gaśnie i auto idzie normalnie
Jeśli jest master,to master. Ze słave,nie zamkniesz całego auta kluczykiem,tylko pilotem.
Witam w kostce iso musi być żółty i czerwony przewód wystarczy je zamienić a jeśli chcesz się upewnić że to są te przewody wystarczy wziąć miernik i sprawdzić cz po włączeniu kluczyka iest na nich plus 12 volt a jeśli nie będzie trzymało pamięci to wystarczy je zmostkować razem powodzenia.
Silicon wystawia sygnal na domykanie ale trzeba zastosowac modol domykania.Ja nie spotkalem Asterki z elektronika przy szybach fabrycznie,zawsze byla jakas dostawka.Wiele firm ma w ofercie takie modoly.
Skończyło się na zakupie dawcy i przeszczepie. Kluczyk działa.
Dokładnie rezystor 100k. Pozdr.
A co ma centralny wspólnego z wkładką stacyjki? Jeśli już, to wymienisz wkładki w drzwiach, a nie centralny.
Według danych to zasila ECM i cewkę zaplonową. Odłącz cewkę albo szukaj we wiązce.
Pytanie jeszcze czy piloty w ogóle nadają, świecąca diodka o niczym nie świadczy. Ale tego bez odpowiedniego testera nie sprawdzisz, OPCOM też chyba nie pokazuje czy, i jaki kod odebrał. Jeśli masz OPCOMA, i piloty rzeczywiście są od tego samochodu, to jest szansa je z powrotem przypisać. Nie można tylko używanych kluczyków dopisać do innego samochodu....
Zmniejsz rozmiar zdjęć, skasuj punkty za nie. "Kostkę" immobilaizera jeśli jest w kluczyku, można przełożyć ze starej obudowy do nowej.
Pewnie że nie ten, źle patrzysz :-) . Prawidłowy masz na PW.
Nie gaśnie ale obroty troche się zmniejszają? Zawór gaszenia na pompie (gumka)
Przewód czerwony(ten cieńszy 0,75) napięcie pojawia sie na nim w I II i III położeniu stacyjki.
Czy świecą sie kontrolki na tablicy jak się zachowują w momencie przekręcania kluczyka
Ten: http://obrazki.elektroda.pl/2818649000_1... Plus powinien na nim zanikać dopiero po całkowitym wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
A nie zgubiłeś transpondera? To takie małe czarne cosik w kluczyku.
Zamiast się bawić w druciarstwo, szybciej i taniej będzie naprawić kluczyk u elektronika lub przelutowac sam transponder do używanego kluczyka ...
Usterką może być zamek w drzwiach kierowcy jak również wiązka łącząca drzwi z karoserią.
zamiast dwuwłóknowej zarówki stop\pozycyjne jest załozona jednowóknowa.
Dostałeś podpowiedź, sprawdziłeś połączenia akumulatora i masy?
(at)grabbi2012 - Czy znalazłeś przyczynę twoich problemów? Mam podobny problem. Błąd ECN 190158 i po przejechaniu krótkiego odcina wyskasuje samochód z kluczykiem.
W kluczyku oberwane gniazdo baterii, zdjęło ten element z płyty. Foto zapożyczone z forum .... i foto zapożyczone też bez kondensatora? Skoro Twojego nie ma, i komuś z zapożyczonego zdjęcia też kondensator urwało, bo pady tylko są.... to jakaś epidemia w tych kluczykach? Jedyna szansa, jeśli ktoś posiadający taki diwajs, np z demobilu, rozbierze odlutuje...
Kostka stacyjki jest ale wbudowana w blokadę.
Plus to ten pin bliżej krawędzi. https://obrazki.elektroda.pl/7159333400_...
seo perfect pasuje idealnie.
Najprawdopodobniej zwarta plusowa dioda alternatora.
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
A widzisz do jakiego auta jest ta cewka? Więc gwarancji nie ma żadnej. Najpierw załóż temat może ktoś Ci zmierzy taką cewkę w swoim kluczyku. A tak spytam co to jest Mh?
Typowy problem, ukręcona wkładka stacyjki.
było.
W dobrym punkcie z dorabianiem kluczy , dorobia Ci ten kluczyk z tego jednego ktory posiadasz bez koniecznosci uzywania pinu do immo , maja specjalne czytniki ktore czytaja dane z oryginalnego kluczyk i programuja identycznie nowy transponder. Koszt takiej uslugi to okolo 150 zl , ale posiadanie pinu do immo tez by Ci sie przydalo , wiec decyzje pozostawiam...
Zwykła zarówka, pod przyciskiem ze znaczkiem opla jest bateryjka. Klucz rozbiera sie prosto, rozpaławiasz, baba sobie nawet poradzi.
Czyli pozostają nowe transpondery, lub wyzerowanie kluczyka.
Astra g 1999 1.8 Witam mam takie pytanie jak zrobić aby wyłączało transmiter dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki a nie po wyłączeniu samego zapłonu. Z góry dziękuję za pomoc 🙂
oryginalne radio zachowuje się inaczej, po wyłączeniu stacyjki radio się wyłącza ,ale można je włączyć ponownie i odwrotnie (czyli wyłączone radio włączy się po włączeniu stacyjki). radia "sklepowe" przyjmują do wiadomości przeważnie stan napięcia ze stacyjki a nie zbocze ,czyli niestety będziesz musiał się pogodzić z ciszą bez kluczyka ,albo zrezygnować...
Wymień diody w alternatorze. Zastanawia mnie ten twój opis : "(nawet kluczyka nie muszę wkładać do stacyjki)". Czyli stale się świeci bez kluczyka ?
Jak Ci to pomoże i coś odczytasz to łap. [url=https://allegro.pl/oferta/elektroni...
Pewnie po prostu widzi kluczyk w stacyjce, wtedy z pilota nie zamknie.
Błąd dotyczy świec żarowych np problemu z jedną ze świec ale nie powinien zapalać Ci kontrolki z kluczykiem chyba że jednak to kontrolka błędu silnika a nie immo.
Trzeba, ale w Astrze G jest to stosunkowo proste zadanie.
Jeżeli wiązka była uszkodzona, to zobacz jeszcze bezpieczniki.
Mialem tak w Tigrze i radio polaczone na stale wyladowywalo aku wiec musialem zalozyc pstryczek na kabelku na ktorym mialo sie pojawiac napiecie po przekreceniu kluczyka .
Sorki, że tak późno odpowiadam ale najważniejsze, że przyczyna braku komunikacji z ECU odnaleziona. Pomiędzy podstawą akumulatora a silnikiem znajduje się dość gruba wiązka kabli, która dochodzi do ECU. Wiązka ta zaizolowana była czarną materiałową izolacją, w której była mała siwa kropka. Okazało się, że ta kropka to zlasowany czerwony przewód, który...
Nowy, nieznany pilot-programowanie sprzętem. Znany, ale rozsynchronizowany-przypominanie przyciskami.
I to robie na nowym kluczyku?
22 Ohm - taką zmierzyłem.
Sprawdź czy masz zasilanie na żółtym i czerwonym kablu po przekręceniu kluczyka
Oczywiście kluczyk dopisujesz do CIMa który pełni między innymi funkcję immo. Zakładasz tego kupionego CIMa który jest wylogowany lub z kodem I do niego podczas procedury logowania dopisujesz klucze które już posiadasz. Jak kupisz nie wylogowany z poprzedniego auta lub bez kodu to nie zalogujesz go do swojego. Oczywiście kod zawsze można wyciągnąć tylko...
Poprawność montażu możesz zweryfikować tutaj: http://astra.autokacik.pl/technika/napra...
Szukaj Car passa, to blankiet wielkości karty kredytowej, tam są różne mumery ( VIN, kod radia, security code). Jak tego nie masz to są dwie opcje -serwis, i na podstawie numeru VIN dostaniesz Car pass, ostatnio pobierali za to równowartość 18 euro, koniecznośc łaczenia się z serwerem. Musisz miec dokumenty potwierdzające prawo własności pojazdu, -elektronik,...
Przy prawidłowym podłączeniu plusów logika zapłonu tak działa że radio wyłączone kluczykiem po ponownym włączeniu kluczyka się włączy a wyłączone najpierw wyłącznikiem a potem wyjętym kluczyku nie włączy się z kluczkiem, pamięta jak było wyłączone. Czytam i wnioskuję że masz problem z instalacją stacyjki... "nasi tu byli...". To proste obwody ale trochę...
W Twoim kluczu Valeo 13.149.658 GM 13149658 wystarczy zastąpić oryginalny transponder, nowym - prekodowanym pod Opla - PCF7941AT i klucz będzie odblokowany i w pełni programowalny - jak nowy :) Poniżej przykładowe zdjęcie: http://obrazki.elektroda.pl/3682121500_1...
ale zawór przy butli ma być otwarty cały czas po przekręceniu kluczyka?
A miga kontrolka samochodu z kluczykiem
musisz zakodowac szyby, tz włączyć zapłon i trzymać przycisk opuszczania do momentu aż zjadą w dół i jeszcze przez 5 sekund i to samo w góre i wszystkie szyby po kolei
No i coś padło. Silnik nie odpala. tylko rzęzi przy przekręceniu kluczyka.
czy mogę podać 12v na elektromagnes gdy przewód od stacyjki jest podłączony do elektromagnesu Możesz podać. Nic się nie uszkodzi.
No to bezpiecznik 21, i nie pisz że jest dobry tylko czy masz na nim napięcie po kluczyku.
Nie immo nie obejdziesz, NO chyba że kupisz cały komplet i wymieniasz cewkę przy kierownicy, sterownik i guziczki w kluczykach
Fabryczny immobilizer blokuje. Zepsuł się, albo zgubiłeś transponder z kluczyka.
Elektrozawór się wiesza
Jak wprowadzić zapasowy kluczyk do OPLA ASTRA I. Proszę o pomoc
przed włożeniem wkładki należy wsunąc mały srubokret do otworu obudowy i przesunąc zapadke blokady widocznie podczas twoich zmagan mogła sie przesunąc i dlatego wkładka nie trafia na swoje połozenie, montaz oczywiscie w pozycji kluczyka na zapłon
a skąd wiesz że kluczyk jest zakodowany?
Witam,wez dowod od auta jedz do serwisu i zamow sobie car pass tam bedziesz miał wszystkie cody.To jest potrzebne np. zeby zaprogramowac nowy kluczyk.
Pin odczytasz chocby nawet z immoboxa.
Otwarty obwód kontrolki świec żarowych? PSG5 czy PSG16? Aż muszę z ciekawości sprawdzić czy na liczniki idzie fizycznie obwód z żarówką, czy kontrolka świec żarowych jest sterowana po CAN przez liczniki.
Zgubiłeś transponder z kluczyka.
Witam , ja kupiłem cewkę w sklepie internetowym- bodajże autokluczyki. Oporność 26,5 Oma przed wlutowaniem. Działa jak należy. Wcześniej kupiłem na alle... Też miała być do astry h . Oporność 96 omów- nie zadziałała
Nie działa wcale czy tylko z kluczyka ?
Podstawa to próbnikiem sprawdzić poprawność występowania impulsów zamykania/otwierania z alarmu,pytanie też czy działa z kluczyka?
Witam. Są dwa sposoby na rozwiązanie twojego problemu: 1. Połączyć razem przewody żółty i czerwony. 2. Zamienić przewody żółty i czerwony (przeciąć owe przewody a następnie połączyć). Powodzenia.
Witam wystarczy przełożyć transponder który się znajduję w starym kluczyku do nowego (samo dokładanie kluczyka może nie zadziałać bo transponder musi się znajdować w odpowiednim miejscu)
Owszem, można , wystarczy oba te plusy połączyć razem od strony radia i do stałego plusa w aucie ale nie jest to zalecane gdyż poważni producenci radii robią coś takigo co nazywamy logiką zapłonu (widać to badziewie tego nie ma) i może rozładowywać akumulator a drugie to radio nie każde radio powinno grać bez kluczyka, te radia które wymagają dwóch...
Po pierwsze posprawdzać wszystkie bezpieczniki i główne przewody zasilania.
aster kluczyk aster wymiana kluczyk aster kontrolka kluczyk
domofon bticino kompresor dźwięk ciśnienie r407c
philips poziomy pasek ekranie philips poziomy pasek ekranie
Jak zmienić rozszerzenie pliku .txt na .jar? Wymiary profilu do utrzymania 150 kg na 1,5 m