Więc musisz zakupić sobie pilot o częstotliwości 434Mhz
Miałem w Pug-u podobny problem i pomogła wymiana panela przycisków. Kiedy nie mogłem po dojechaniu zamknąć, działało zamykanie z pilota kluczyka.
No to ruszamy z wątkiem szybko. Podłącz samochód pod kompa lub znajdź moduł komfortu. Następnie sprawdź jaki ma numer fabryczny i napisz tutaj. Wtedy będzie wiadomo, które piloty mogą być.
nie posiadam jmmobilajzera w swojej skodzie Skąd te wiadomości? Nie spotkałem jeszcze Fabii bez fabrycznego immo, nawet większość Felicii już miała. Masz na desce kontrolkę autko z kluczykiem ?
Tutaj klipsem nie pójdzie, tylko wylut z tego co kojarzę.
a co było z licznikiem że trzeba było naprawiać?? jeśli inna zawartość eepromu to trzeba: 1. spasować immo ze sterownikiem silnika (kod immo w eepromie licznika, kod streownika w sterowniku (chyba 24c02) albo na zdrapce przy kluczykach) 2. zaprogramować kluczyki
Uzupełnij bezpieczniki, sprawdź luźne przewody za radiem. Nie pamiętam dokładnie,ale są auta z potrójnym gniazdem bezpiecznikowym. Przekłada się go w zależności od potrzeb,czy radio po kluczyku,czy bez.
Wyjmij samą wkładkę zamka (koleś kit pisał o tym). Z boku drzwi masz zaślepiony otwór, wkładasz T20 i odkręcasz. Po wyjęciu wkładki, wiosełko musi się poruszać tak jak kluczyk w zamku.
Natężenie 0,28 A sprawdzałem godzinę po wyłączeniu stacyjki. Nie mierzyłem bezpośrednio po jeździe samochodem. Problem w tym, że samochód zamyka się wtedy, gdy jest odpalony, dlatego nigdy nie zamykam drzwi, gdy jest na chodzie, ponieważ już raz była taka sytuacja, że zamknął się od środka i trzeba było otwierać go z drugiego kluczyka.
W tym przypadku należałoby podpiąć samochód pod komputer i zaprogramować nowy kluczyk.
Nie użyłem innego kluczyka.
W ogóle nie masz centralnego czy tylko nie masz pilota, a centralny działa z kluczyka ?
tzn? Są różne kluczyki?
Czy zamek centralny zamyka i otwiera, całe auto, po przekręceniu kluczyka?
Tak, tylko podłączenie i tak, po przekręceniu kluczyka dopiero.
bezpieczniki sprawdziłem i w dalszym ciągu drzwi nie działają z kluczyka.
moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
Centralka jest oryginalna założona fabrycznie a zamek mam tak zapieczony że nie mogę przekręcić kluczyka
Witam. Mama przy swojej skodzie tylko jeden kluczyk. Chciałbym dołożyć drugi tylko jak zakodować immo. Wie może ktoś jaka jest procedura dodawania kluczyka.
Ale czy to możliwe, że od zostawienia kluczyka na zapłonie Wtedy na desce świecą co najmniej kontrolki: ciśnienia oleju, ładowania, hamulca ręcznego. Może w gnieździe zapalniczki została ładowarka telefonu/nawigacji/rejestratora. A może jeszcze nie domknięte drzwi i świeci się w kabinie ? Tu ułamek ampera, tam następny i na końcu "Houston - mamy problem"
kluczyk
Zacznij od podpięcia radia pod kluczyk
Pilota do sterowania centralny zamkiem (bez alarmu). Teraz samochód otwiera się tylko kluczykiem.
Rozumiem iż chcesz zupełnie obejść stacyjkę by radio grało nawet gdy nie ma w niej kluczyka?.
Rozwiercić wkładkę. udało się bez ... temat rozwiązałem kluczykiem w zamku.
To nie jest fabryczny alarm tylko jakaś dealerska/salonowa dokładka. Fabryczny ma pilot w kluczyku.
Najpierw dokoduj kluczyki.
Moja szklana kula mówi że pytanie powinno brzmieć "czego tam brakuje". Odpowiedź - baterii typu PX625A, służy to wyłącznie do podświetlenia.
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Nie wiadomo, prawdopodobnie fabryczna bo była sterowana przyciskami w kluczyku.
Skoda Fabia, zamknięta normalnie na parkingu. Po tygodniu nie działa ani otwieranie przyciskiem kluczyka, ani kluczykiem w zamku. Oba kluczyki tak samo. Podczas klikania otwarcia auta miga czerwona kontrolka. Co się mogło wydarzyć? AI: Czy sprawdzałeś stan baterii w samochodzie? Może być rozładowana, co może powodować problemy z otwieraniem drzwi. Do...
Kluczyk działa. Dzięki wielkie
Czyli schemat w rękę i szukać od akumulatora do stacyjki, gdzie jest przerwa.
HCS200, pilot tylko od producenta alarmu
Osobiście nie potrafię wyciągnąć oryginalnego kodu, ale jak to pomoże to wrzucam twój oryginalny wsad z zaimplementowanym kodem 1234:
Czyli pewnie zostaje dołożenie czegoś takiego: http://allegro.pl/sterownik-zamka-kluczy... Ciekawe czy kolega (at)jerrydzwonkow też poległ, niestety brak z nim kontaktu
Słyszałem,że można też wykorzystać przewód od wyłącznika biegu wstecznego. Tak, tam również pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka.
Naprawiłem uszkodzenie. Między sterownikiem lewych i prawych drzwi idzie "kabelek szaro biały". Przechodzi przez wtyki i gniazda w obuch słupkach. Rozbierałem co się dało bez rezultatu. Co się okazało kabelek był pęknięty w środku we wiązce wnętrza samochodu bliżej słupka lewych drzwi, nie spotkałem się żeby kabelek w środku we wiązce pękł. Może się...
Można próbować odsunąć od karoserii drzwi boczne i spróbować wyciągnąć jakimś drutem. Do zrobienia bez problemu, szczególnie z pomocą drugiej osoby i przygotowanego drewnianego klinka.
problem jest prosty, lecz dla mnie za trudny. Pięknie to ująłeś! akieś pomysły, sugestie Sugeruję wizytę w warsztacie.
Ale to jakaś doróbka fabia 2 ma inny kluczyk z pilotem.
Wymień Aku i powinno być ok
Napiszę inaczej . Jeśli masz skrzynię biegów manualną , nie automatyczną to z kostki stacyjki zacisk 50b przewód koloru czerwono-czarny idzie do rozrusznika . Fabrycznie nic nie ma na jego drodze . Teraz zadanie dla Ciebie .Osłona pod kierownicą ,dolna część deski , ta z kieszonką po lewej stronie do wymontowania . Uwaga na przewody od gniazda diagnostycznego...
Witam serdecznie. Mam Fabię 3 z 2019 roku. Nie działa wycieraczka tylna. Sprawdziłem silniczek, kręci, bezpieczniki sprawne, spryskiwacze sprawne, chociaż uruchamiają się nawet po wyjęciu kluczyka. Będę wdzięczny za pomoc.
Nie ma pilota, mam wersje bez pilota. Przed awaria otwierały się i zamykały wszystkie drzwi po przekręceniu kluczyka w drzwiach kierowcy.
Jeden mechanior, mówił co że centralka elektryczna jest uszkodzona i to ona pobeira tyle prądu - próbował ją odłączyć ale wraz z nią są spięte kierunkowskazy i lipa z tym, szukałem takiego ustrojstwa na allegroszu i nic nie znalazłem, są tylko centralki silnika a to chyba co innego??? Dodano po 1 a alarm jest fabryczny, tak przynajmniej myśle gdyż jego...
Może też być tak że ten dodatkowy kluczyk jest bez immobilizera.
Ale chyba z przepustnicy zdejmowane jest napięcie po wyłączeniu kluczykiem. Kombinuj, kombinuj to tylko zabawa.
nie jestem mechanikiem więc sprawdziłem ,że w szarej kostce pin A8 ma cały czas zasilanie , przy włączonej stacyjce jak i przy wyjętym kluczyku 12V
A nie ma być tak, że gdy wyjęty kluczyk, to klakson powinien być?
Za większość tej awarii co napisałeś odpowiadają spięcia w instalacji auta co powoduje spalenie bezpieczników, a światło wewnętrzne , zapalniczka, klakson, radio,awaryjne są podpięte pod ten sam bezpiecznik' Proponuję jeszcze raz przyjrzeć się każdemu bezpiecznikowi uważnie z osobna i wymienić. Możliwe że też jakiś został pominięty
Podpinam sie, gdyż mam podobny problem, a nigdzie nie moge odszukać odpowiedzi. Po podłączeniu aku alarm sie załącza. Syrena pod maską wyłączona z kluczyka. Centralny zamek z pilota działa lecz nie dezaktywuje alarmu. Po ok 6 min, awaryjki przestają migać. Dioda straszak od alarmu dalej sobie miga. Po przekręceniu kluczyka na zapłon kontrolki standardowo...
Często nie mogę uruchomić samochodu,gdyż kluczyk nie wyłącza immobilaizera-na desce rozdzielczej żółty samochód z kluczykiem miga!
Siemka Posiadam Skoda 1.2, 8v , 2011. Raz na jakiś czas ma problem problem z odpaleniem , bez względu jaka pora dnia czy roku czy ciepły czy zimny Obawia się w taki sposób : co jakiś czas nie odpala za pierwszym , po ponownym przekręceniu kluczykiem odpala na strzała.
Jak ma selektywne otwieranie zakodowane, to po drugim przekręceniu kluczykiem powinno otworzyć resztę drzwi.
http://obrazki.elektroda.pl/1638567200_1... Witam serdecznie. Potrzebuję schemat układu i dane dławika SMD zaznaczonego na powyższym zdjęciu pobranym ze strony: http://bolthely.hu/obddiag/id/25813_VAG_... Układ ten jest do kluczyka zamka centralnego Skoda Fabia II 2003...
antena , licznik 2 rzeczy , trzeba sprawdzic czy czyta klucz proste immo mozna usunac ale bedzie sie kluczyk palil na liczniku
Masz drugi kluczyk?
Witam podlavze sie do tematu bo na moj nikt nie odpowiada mam roomstera i brat rozbil golfa 5 i dal mi jeden kluczyk pilot zakodowalem a czy da sie zaprogramowac imo czy musi byc czyste i nie posisdam pinu chyba ze gdzies jest w dokumetach ale przejrzalem i nie widze zreszta sa po niemiecku romek z 2006r 1.6 105km benzyna. A i jak bym musial kupic nowe...
Pomocy!!! Zatrzasnęły mi się kluczyki w środku, czy jest jakiś sposób aby otworzyć drzwi?
kolego a nie bawily sie dzieciaki w aucie ??? zanim co koolwiek wymienisz to: przy domknietych drzwiach kluczyk w zamku przekręć na zamykanie i przytrzymaji po 10-15 15sek wszystkie szyby powinny i szyber dach powinny sie zamknac. I odwrotnie kluczyk w zamku przekręć na otwieranie i przytrzymaji -powinny sie otworzyc
Często nie mogę uruchomić samochodu, gdyż kluczyk nie wyłącza immobilizera, na desce rozdzielczej miga kontrolka (żółty samochód z kluczykiem).
Auto na luzie. Bo jak zapalisz na biegu, to przejedzie po Tobie. Kluczyk włączony i próbujesz. Możesz sobie zamiast tamtego przewodu, pociągnąć nowy i robić odpalanie awaryjne przy akumulatorze.
Jak wstawiłeś nowe zegary jeżdzone to musisz mieć login tych zegarów. Secret code(login o którym mowa) we wsadzie tych zegarów został ustawiony taki sam jak numer ze zdrapki dzięki czemu nigdy nie pomyle numeru :) ale mimo to wciąż był ten sam problem... Klient sprowadził w między czasie kogoś z serwisu skody. Człowiek podobno przyszedł z orginalnym...
Zamykając drzwi z kluczyka otwierają się przednie szyby, nie mam pojęcia, co to może być za problem, proszę o pomoc skoda fabia 1.
kluczyk mam taki prosty nie rozkladany pisze na nim skoda a na czesci metalowej FAB a chce miec 2 te zwykle oraz wprogramowac nowy rozkaldany.
Fabia z 2002 roku. Też się zastanawiałem nad przełącznikiem ale wtedy wycieraczki w samochodzie musiałyby działać po przełączeniu manetki, nawet bez kluczyka w stacyjce w pozycji zapłonu. A wydaje mi się że chyba tak nie jest. Czyli żeby zadziałały wycieraczki trzeba ustawić kluczyk w pozycję zapłonu. Chyba że działają bez kluczyka to mnie poprawcie.
Generalnie jak chcesz mieć możliwość radio włączać niezależnie od pozycji kluczyka to to sztywne napięcie z A4 zmostkuj - połacz z pinem A7. Radio powinno się włączyć.
Napięcie takie jest gdy silnik zgaszony a kluczyk włączony zapłon . światła czasem lekko przygasają .
Sprawdziłeś przewody przy rozruszniku bezpieczniki na aku.
Reset licznika wskazuje na to ze zanika napiecie. Sprawdz stan skrzynki bezpieczników na akumulatorze
Problem częściowo rozwiązany :) tzn. mam juz dumpa ( którego załączam do posta dla potomnych ) od rosyjskich przyjaciół z carhelp.info Ale nasówa sie pytanie: Czy jeśli przekonfiguruje tego dumpa na secret code ze zdrapki na kluczyku wszystko bedzie działać? tzn. czy sterownik silnika automatycznie bedzie współgrał z licznikiem (bo secret code bedzie...
Zestaw startowy to wszystkie elementy które są zabezpieczone immo a służące do odpalenia samochodu. W fabii z tego okresu to będą - licznik, sterownik silnika, pastylka z kluczyka. Tu masz przykład - https://allegro.pl/oferta/zestaw-startow... Najpierw dobrze zdiagnozuj usterkę, nic nie kupuj.
immo3 = nowe transpondery
Z wymianą przeze mnie będzie o tyle problem, że to jest znajomy z pracy mojej Emilki, który przeważnie rozmija się z nią w grafiku, a samochodem jeździ jego żona. Więc albo naprawię kluczyk, albo zalecę kupno nowego "kluczyka" (zakładam, że jest jakaś prosta procedura wprogramowania, tylko raz się w to bawiłem i wtedy wystarczyło manipulować stacyjką...
To w jaki sposób z nich korzystałeś? Od alarmu będzie 12A23 zapewne, w kluczyku pastylka pewnie.
Wyjmij baterię z kluczyka (pilota). Zobacz co się będzie działo.
Podłączyć osobno plus stały i plus po kluczyku to zamek zacznie działać
Jeżeli temat jeszcze aktualny, sugeruję sprawdzenie siłownika zamka drzwi od kierowcy. Kluczem trzeba mocniej przekręcić aby otworzyć zamek mechanicznie ponieważ siłownik nie działa. Może też być kwestia przełamanego (przerwy) przewodu zasilającego siłownik tych drzwi.
Skoda fabia 2000r 1.4Mpi Witam podepnę się do tematu, lecz mi wogóle nie działają el szyby:( działają tylko z domykania z kluczyka. Czy przyczyną może być moduł w drzwiach??
Pierwsze słyszę o tym by wpisywać PIN w Skodzie. Do sprawdzenia antena immo może poluzowaną masz wsuwkę bądź przesunął się w kluczyku transponder. Przydała by się diagnostyka by dowiedzieć się z czym konkretnie masz problem. Czy nie rozpoznaje transpondera czy np nie widzi anteny.
U mnie jest pod plastikami, na pedałami hamulca i sprzęgła. Wymiana wiązała się z kodowaniem pilota. Jeżeli u ciebie przyczyną usterki jest także ten sam element to pamiętaj, że stosunkowo ciężko jest kupić ten moduł. Zgadzać się muszą częstotliwości kluczyka, ilość elektrycznych szyb, alarm itp... Nawet kupując dokładnie z takimi samymi symbolami,...
Miarodajny pomiar po wyciągnięciu kluczyka, zamknięciu auta pilotem lub kluczykiem i odczekaniu około 2 minut.
witam posiadam skode fabie dorobiłem sobie kluczyk scyzoryk 3 przyciskowy teraz chciałbym dokupić alarm czy taki z wymienną wkładką jest dobry czy może jakiś uczący się może inne propozycje
zaczęła również migać kontrolka auto z kluczykiem Szybciutko zabieraj auto od nich i zawież do normalnego elektryka.Jak masz drugi kluczyk spróbuj nim odpalić.
To co tam widać w bloku 001 przy włączonym zapłonie a co przy wyjętym kluczyku ze stacyjki. Jakie jest kodowanie?
Włożyłem kluczyk do stacji zapłon uruchomiłem i włożyłem pilot do zamka zamknąłem i wcisnąłem guzik pilota po pierwszym kliknięciu coś 'pikło' w samochodzie ale nic po za tym po drugim kliknięciu wyjąłem kluczyk i próbowałem pilotem i nic
Witam! Mam taki problem i być może ktoś z Was miał podobny i podzieli się rozwiązaniem. Skoda Fabia 2 rocznik 2008 po wyłączeniu silnika i wyjęciu kluczyka ze stacyjki auto "umiera", na desce brak stanu licznika, zegara, centralny zamek nie reaguje. Po ponownym włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu do pozycji 1 po około dwóch sekundach auto wraca...
Cześć, Skoda Fabia 1 Kombi, centralny zamek z kluczyka, dołożony uniwersalny moduł do otwierania z pilota. Bagażnik otwiera się dopiero po otwarciu któryś z drzwi. Czyli otwieram zamki(nie otwieram drzwi), bagażnika nie da rady otworzyć, dopiero gdy otworzę drzwi, bagażnik się odblokowuje. Podobno w VW passat b6 jest podobnie. Teraz pytanie, czy da...
Forum ci tu nie pomoże ,podjedź do warsztatu i organoleptycznie trzeba.
Zobacz czy po przekręceniu kluczyka w zapłon świeci się kontrolka akumulatora (podejrzewam że nie świeci).
Auto normalnie odpala jest drugi kluczyk na który także pali poza tym błędem oraz brzęczkiem żadnych skutków ubocznych
Nad pedałem gazu. Odpytaj komfort na błędy.
Mogą być np kabelki w przelotce
jak niewesz to poco piszesz mogą byc i rybki i akwarium tak właśmie miałem zrobione w renault kangoo włączyłem radio zapaliłem samochód a po skończonej jeżdzie wyłączając kluczyk wyłączało się radio
Czy po załączeniu zapłonu miga lampka immob. i da się uruchomić silnik? (silnik nie gaśnie) Jeśli gaśnie to prawdopodobnie trzeba skasować błąd i zakodować kluczyki; koszt operacji max. 70
może przekaźnik
Nie muszę przepuszczać do każdych drzwi? Zamykając/otwierając drzwi kluczykiem działają wszystkie poprawnie. Nie - podłączasz tak jak opisałem. Wszystko znajdziesz w drzwiach kierowcy. Warunkiem jest to, że jest to centralny zamek fabryczny. Jest to uboga wersja Może jednak być tak, że centralny zamek też został domontowany do samochodu i wtedy podłączasz...
Witam, nie otwierają się żadne drzwi, za wyjątkiem drzwi kierowcy (na kluczyk), pilot samochodowy ok, baterie ok. Gdzie naprawię tę usterkę pomorskie?
Witam. Najczęściej procedura jest taka: wciskasz przycisk kasowania kilometrów (i trzymasz), włączasz zapłon kluczykiem i czekasz aż skasuje się komunikat następnie wyłączasz zapłon i puszczasz przycisk. Gotowe. Ps. Mógłbyś napisać coś więcej o samochodzie np. rok, silnik itp.
skoda fabia kluczyk skoda fabia wymiana kluczyk fabia kluczyk
licznik instrukcja wieje gorące powietrze ładowarka akumulator latarka
moduł komfort termet wymiana przegub wewnętrzny
MAN EDC 03946 Fault: Charge-Air Cooler Thermostat/Bosch EDC7/EDC17 Diagnosis Łuszczenie lakieru samochodowego – jak zatrzymać proces i czy wystarczy lakier bezbarwny?