Witajcie. Przeszukałem chyba całą sieć i większość instrukcji/tutoriali ogranicza się do wymiany baterii. Naprawiam kluczyk i podczas czyszczenia luzem latał sobie jakiś element regulowany typu potencjometr/trymer (raczej obstawiam trymer). Niestety urwałem mu jedną końcówkę i nie mam jak zmierzyć, ale domyślam się, że wartość będzie w okolicach pF,...
W Oplu pomaga włączenie zapłonu i przytrzymanie przez kilka sekund przycisku w pilocie az zamknie się zamek.Kluczyk adaptuje się i jest OK.Moze w Fordzie jest podobnie.Proponuje przedtem sprawdzic baterię.Jezeli to nie pmoze mozna spróbować dostroioć trymer.To taka mała puszeczka w kluczyku.Należy delikatnie regulować rdzeń plastykowym wkretakiem.Pozdrawiam...
hmmmm. Aż z ciekawości przed chwilą rozebrałem kluczyk. No niestety ja tam żadnego trymerka nie widzę. W każdym razie z tego co wiem i co doświadczyłem to w całej gamie Renault, wina leży po stronie odbiornika a nie kluczyka. Choć oczywiście nie można wykluczyć wady nadajnika. Ja bym Ci proponował zacząć od wymiany baterii w pilocie i od wyjęcia z auta...
Tam byly dwa rodzaje pilotów, tutaj powinna być wersja z dwiema bateriami i trymerem. Bez otwarcia pilota niczego się nie dowiesz. Te drugie z jedna baterią i bez trymera są do nowszych modeli gdzie już był CAN. Druga sprawa to czy auto ma moduł komfortu a jak tak to jaki jest jego nr. Golasy czasem nie miały modułu lub miały moduł bez obsługi pilota....
Gdzie mogę dostać pilota jak na obrazku. Jaką wartość ma C1 i trymer. Stan
Witam próbowałem zaprogramować kluczyk wg powyższej instrukji i fakt ruszyło mi to ale kiedy próbowałem zrobić to jeszcze raz to sie juz nie dało i na dziń dzisijszy moje zdalne sterowanie nie chodzi. czy musze odczekać jakiś czas zeby znowu probować zaprogramować kluczyk??? programowanie kluczyka odbywalo sie w nastepujący sposób obróciłem kluczyk...
To jest pilot oparty na KEELOQQ HCS200 - nie da się kopiować tych pilotów. Nie wiem jaką masz centralkę, ale możliwe, że da się po prostu zaprogramować do niej nowego pilota. Zobacz jaką masz centralkę, poszukaj od niej instrukcji w sieci. Ten pilot wygląda na zjedzony przez wilgoć. Nawet jeden ze styków od baterii wygląda jakby lut się wyłamał - ten...
Może dla kogoś kto nie widział rozebranego takiego kluczyka zdjęcie wydaje się nieczytelne ale jeśli ktoś ma taki kluczyk to jak tylko rozbierze odrazu zobaczy o co chodzi.Przy jednym ze switchy powoinien być chyba PR albo trymer
witam! mam taki kluczyk z org pilotem. Wlasciciel sam chcial sobie zmienic baterie bo myslal ze sie zuzyly. Natomiast okazalo sie ze wypadl mu jakis element. Ja mysle ze tam powinien byc trymer. Jak ktos ma taki pilot prosze o podpowiedz co to za element lub jakies foto.Pozdrawiam Szymon . Na kluczyku napisane jest 433MHz
Pilot coś nadaje ale nie mam możliwości sprowadzić z jaką mocą i na jakim pasmie .A jest możliwość ze podczas lutowania umyłem płytkę z resztek topika jest możliwość zalania trymera i pilot nadaje na innej częstotliwości.Po zakodowaniu pilot działa dopóki nie wyciągnie sie ze stacyjki.
Pierwsze piloty miały częstotliwość 433, później 434MHz. Częstotliwość jest na pilocie. Były dwa typy modułu komfortu: -z bez CAN na 433MHz 1J0959xxx -z CAN na 434MHz o nr 1C0959xxx Trymer to taki potencjometr co zmienia pojemność. Radze nim nie kręcić bo do jego ustawienia potrzebny jest tester pilotów co pokaże częstotliwość. Bez tego go nie ustawisz....
potrzebna wartość trymera do kluczyka z passata B5 rok 98
Witam, potwierdzam wszystkie zalety anteny HB9CV. Wykonałem taką na pasmo 2 m już ponad 2 lata temu, przy okresowej (średnio co 6 miesięcy) konserwacji pracuje znakomicie. Przeznaczyłem ją do pracy w polaryzacji pionowej - na dystanse ok. 18 km od przemiennika SR1P i mocy nadajnika w moim "murzynku" w granicach 8 - 18 W mam raporty Q5 w różnych porach...
Trudno powiedzieć czy wyeliminowałem usterkę, ale żadnego zimnego lutu nie znalazłem. Jest tam w tej puszce przy kluczyku trymer do czego on może służyć? Czym można na nowo zaprogramować klucze?
Witam wszystkich, dziekuje za rady. Faktycznie moze to byc wina tych trymera. Bo sytuacja miala miajsce tylko po jezdzie (jak wiadomo nasze drogi sa jakie sa) a pilota mam przy kluczykach to troche sie poobijal. Jak zacznie swirowac poczyszcze i ew. wymienie trymerka. Oczywiscie o wynikach poinformuje.. pozdrawiam Marcin
Tak przepraszam moja wina, nie napisałem tego. To co na schemacie jest dodane do instalacji. Też mnie to dziwi. W czasie normalnej pracy na przewodzie czarnym występuje +12V, po wyciągnięciu kluczyka napięcie znika, i mój moduł podaje dodatkowe +12V aby dalej operować lusterkiem. Zdarzyło się że po przekręceniu kluczyka i podaniu napięcia z instalacji...
Witam To mój pierwszy post, więc na początek mówię wszystkim witajcie. Przeszukałem to forum i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Teraz do rzeczy: od pewnego czasu nie mogłem uzbroić alarmu z jednego z pilotów. Dzisiaj podjąłem kolejną próbę. Przyłożyłem pilota blisko domniemanego miejsca instalacji centralki i po jakimś czasie udało się uzbroić....
Witam. Mam problem z pilotem oryginalnym w kluczyku od VW passat. Mianowicie brakuje jednego elementu (podejrzewam że to kondensator) Jest umiejscowiony szeregowo między kolektorem tranzystora SMD a nóżką trymera. Jest ktoś w stanie podać jego wartość? Nie jest to scyzoryk.Pilot dwuprzyciskowy.
Witam .Link do kodowania pilota tego alarmu może to pomoże. Nie chcę zakładać nowego posta ,więc podepnę się pod ten sam temat . U mnie przestała migać dioda na desce rozdzielczej i nie wiem ,gdzie zacząć szukać usterki,może ktoś mi podpowie z kolegów ? Dodam szczerze , że pokręciłem trymerkiem w pilocie ,ale to nic nie dało .Kiedyś miałem problem z...
A podłączyć się przekaźnikiem NC pod czujnik ciśnienia oleju? Brałem pod uwagę takie rozwiązanie (wyszukać czujnik, który włącza się po odpaleniu silnika i wyłącza po jego zgaśnięciu) - pytanie, czy wspomniany czujnik ciśnienia oleju właśnie tak działa a nie włącza się już od razu po przekręceniu stacyjki w pozycji ON (przed zakończeniem kręcenia rozrusznikiem)....
Z kluczyka otwiera się normalnie? Może być i coś plastikowego, ważne żebyś delikatnie poruszył trymer.
Próbowałem kręcić trymerkiem ale się nie udało :( Sprawdzałem też na oscyloskopie, że pilot wysyła jakieś komendy... prawdopodobnie nieprawidłowe :( Czy mógł się "rozprogramować", "stracić swój kod'? Na razie mam mały sukces- znalazłem przycisk wyłączający alarm (otwieram samochód kluczykiem, wsiadam do wyjącego samochodu, przekręcam kluczyk w stacyjce,...
Witam. Chciałbym dowiedzieć się na jakiej częstotliwości pracuje pilot w/w alarmu. Pilot jest jedoprzyciskowy. Dorabiam właśnie nową płytke do tego pilota pod oryginalny kluczyk typu "scyzoryk" ale nie mogę dostroić anteny. Ścieżke anteny odwzorowałem najdokładniej jak tylko się dało (taka sama szerokość ścieżek. długość i odległość między ścieżkami.)...
Witam! Słabo się na alarmach znam więc proszę się nie śmiać. Alarm nie chce się zdeaktywować z pilota, nie jest to wina baterii, bo po wymianie na nowa nic sie nie zmieniło (dioda w pilocie mrugała zarówno przed jak i po wymianie). Tydzień temu już mi raz zgłupiał, tzn z 5 minut walczyłem aż zadziałał. Przez tydzień byl spokój, ale teraz juz chyba padł...
Witam Mam problem z fabrycznym centralnym zamkiem i alarmem w NUBIRZE II. Alarm jest sterowany przez pilota w kluczyku - opis na kluczyku : RK-700EU. W pilocie jest jeden układ scalony i kilka elementów biernych - żadnych trymerów i innych ustawień. Problem polega na tym, że pilot ma mały zasięg - działa z wewnątrz kabiny a na zewnątrz trzeba kluczyk...
domyslam sie, ze zmacio dobrze mowi, bo to on jest expertem a nie ja. ja tylko potrzebuje sposobu jak zakodowac kluczyk, czyli tej kombinacji zaplon, przycisk, zaplon itd robilem juz to z seryjnym alarmem i kluczykiem a teraz jeszcze potrzebuje tego samego do boxera 919. nie wiem czemu to wszystko tak mi utrudniacie, nie mam czasu zeby wyprobowywac...
jeśli chodzi o klucze tranzyst. to termin nie jest mi znany. Tranzystor w takiej konfiguracji, że pracuje tylko na 2 stany - albo w pełni zamknięty, albo w pełni otwarty. Teraz tranzystor jest sfajczony i nie wiem który z pięciu. Wylutuj wszystkie, lutuj po jednym. Generalnie nie wiem co z tym napięciem na oporniku 68 Ohm Wywalić i ten opornik, i diodę...
Wlutowałem trymer 3-10 pF, dioda mrugają na pilocie samochód nie reagował, zaniosłem do pana od kluczyków pilota z prośbą o ustawienie, szybko sprawdził i przekazał mi "pilot nie daje żadnej częstotliwości pilot martwy". Zastanawiam się co źle zrobiłem, może przegrzałem trymer, albo przegrzałem coś obok.
Najlepiej kupić używany kluczyk i przełożyć kwarc. Można próbować wlutować ten drugi co masz i dać między jedną nogę a masę układu trymer 10pF ale moim zdaniem jest to bez sensu bo i tak nie wiesz jak ustawić trymer by wyregulować częstotliwość oscylacji.
Po pierwsze dziękuję serdecznie za podpowiedzi. W ASO krzykneli 150 PLN za "zsynchronizowanie" calego "systemu". Odpowiadam na ostatnie pytanie - pilot jest oddzielnie - nie w kluczyku. Od pewnego czasu raz łapał raz nie wiec postanowilem wyminic bateryjke. Dobrze, ze mam zapasowy kluczyk z pilotem. Mam nadzieje, ze moje proby z regulacja trymera (ktory...
Carrier, SERDECZNE DZIEKI!!!! To dziala magiczna liczba 8 - 8 razy przekrecalam kluczyki i sie wylaczyl diabel jeden. A z tym trymerem moze i cos jest na rzeczy bo troche pokrecilam nim , byla to jedyna "srubka" w pilocie mam nadzieje ze juz w Polsce ktos go zaprogramuje (pilota) i bedzie OK. Juz mam dosc tego samochodu, jest naprawde idealny na dlugie...
Witam. Koledzy mam podobny problem, posiadam dwa piloty Hella 433 MHz do Seata Toledo II 1999r. Jeden do mojego i drugi do takiego samego Toledo brata, obydwa są z wytloczeniem kluczyka na przyciskach (jeśli czymś to się różni od tych z klodkami). Na moje nieszczęście w obydwu brakuje tej samej części co na zdjęciu na gorze tematu, i tu moje pytanie...
Udało się wymieniłem te kondensatory rurkowe oraz przestroiłem według tej instrukcji wskoczyły pięknie stacje tylko jeszcze muszę je dostroić tymi cewkami L2 i L4 na razie nie dawałem trymera na c13 włożyłem 12pF. No i mam problem z tym malutkim kluczykiem trójkątnym do cewek muszę sobie coś dorobić. W Tarabanie bardziej mi się podobało rozwiązanie...
Jest to kondensator dostrojczy (trymer). Pozwala na dobranie odpowiedniej pojemności pomiędzy bazą i emiterem tranzystora w nadajniku. Zamiennik pilota pewnie jest osiągalny, ale możesz mieć problem z samodzielnym zakodowaniem go do auta. Z tym zwróć się lepiej do specjalisty od kluczyków i pilotów.
Schemat dostalem od producenta. Zadzwonilem do nich i poprosilem. W każdym razie dzieki za checi. Alarm nadal nie dziala. Spawdzalem instalacje. Masa jest, + po aku, i po kluczyku tez. Podejrzewam centralke, pilot chyba sprawny bo jaby bylo zwarcie na trymerku to by dioda nie swiecila.