No to wygląda na 1206. Dioda LED czerwona, SMD rozmiar 1206.
Twój kod to P0203 i internet mówi że trzeci wtryskiwacz. Wpisz sobie ten kod w google. U mnie auto z kluczykiem (Vectra C) oznacza przegląd typu wymiana oleju, a check (ikona silnika) problemy.
Otwórz drzwi kierowcy włóż kluczyk do stacyjki i przekręć następnie naciśnij przycisk w pilocie i gotowe
Witam nigdy nie miałem takiej sytuacji zawsze wymieniałem CIM i dopisywałem stare kluczyki które były przy samochodzie,ale raczej nie dopiszesz .Możesz wylogować CIM i zalogować i dopisać kluczyki
Kolego nie dopiszesz ID40 musisz mieć nowy kluczyk z pilotem to wtedy go dopiszesz
Rozwiązanie jest proste: synchronizacja pilota.
Wymień tą cewkę. Ona powinna mieć powyżej 30 Ohm, jak mnie pamięć nie myli to chyba coś ok 39.
Witam ponownie.owijalem kluczyk od stacyjki folia aluminiowa i auto odpala.znaczy że immobiliser jest odłączony lub wyrzucony.teraz pytanie.jak kupię sam sterownik z odp.numerem to czy po wymianie nic nie trzeba robić i auto będzie odpalać? Dodano po 3 Poprawka.jednak jest immobiliser.zle owinalem kluczyk.
moduły drzwi też z immo są.
Szukam i szukam i nie mogę znaleźć takiego wariantu problemu z kluczykiem. Kluczyk 1. - wszystko działa otwiera zamyka itp. Kluczyk 2.bateria zmieniona, przelutowany, diody , aż "oślepiają" , dostrajany z 10 razy i ni hu hu - pilot nie działa, drzwi otwieram i zamykam tradycyjnie , silnik się uruchamia. Proszę o pomoc w tej sprawie. pzdr ran PS VB 2.2DTI...
Mechanicznie możesz przełożyć stacyjkę, elementy immo zostają te co były, pętla, transponder w kluczyku wystarczy przełożyć.
Zaczął bym najpierw od baterii sprawdź czy są dobre w kluczyku
Przerobiłem na klucz i działa kluczykiem
Witam, mam mały problem. Wymieniałem baterię w kluczyku do Opla Vectry z R04. I rozkodował się, a otworzyć kluczykiem nie mogę. Czy można ją jakoś otworzyć?
Nie wylogowane ecu, ori z auta, brak cimu w aucie, kupno cimu -wylogowanie ( odczyt pinu) i za chiny nie weszły stare kluczyki
Jak to przecinał kluczyk? W Vectrze B? Nawet nie wiedziałem że wychodziły wersje bez centralnego z pilota, no huba że już wcześniej kluczyk był dorabiany. Jedyna opcja to wyłączyć IMMO w ECU, znajdź speca z Op-Com-em bądź TECH-em co ci to ogarnie. Moim zdaniem skoro pan od dorabiania kluczy zawalił to on powinien znaleźć wyjście z sytuacji.
Witam, dzisiaj zgubiłem grot od kluczyka do swojego auta Opel Vectra C. Posiadam całą resztę tj. „pilot” od auta. Co w takiej sytuacji mogę zrobić, da radę jakoś dorobić sam grot od kluczyka?
zobacz drugim kluczykiem
Miganie kontrolki świadczy o problemie z immobiliserem. Nie rozleciał ci się kluczyk?
Masz tam jakiś alarm dołożony, dynda się jakiś pilot przy kluczyku?
Zobacz, czy nie są w otwory wkręcone zaślepki na mały imbus. Dopiero po wykręceniu spróbuj kluczykiem.
Witam.Jak ruszam tym bezpiecznikiem to kreci rozrusznik jakby chcial odpalic.Czy to normalne?i co to ma za zadanie?czy tak mozna odpalic auto bez kluczyka?
Sprawdź czy na pewno znika napięcie na przewodzie po wyjęciu kluczyka.
Centralny zamek jest oryginalny oplowski ! Pilota mam tylko jednego w kluczyku !
A probowales ryglowac zamkiem w dzwiach przekrecajac dwokrotnie kluczyk??
Wejdź do bagażnika z samochodu, i otwórz go od środka.
jest u mnie tak jak nacisnę to 1 raz zapali się i zgaśnie ale nie mruga gdy mam wciśnięty np. otwórz to mam źle?
No to będzie problem bo przycisków innych jak chińskie nie znajdziesz. Pozostaje zadzwonić do serwisu o nowy kluczyk.
zapalają się światła drogowe Nie drogowe tylko mijania.... Nie da się z góry przewidzieć czy ktoś przeprogramował czy pokombinował....trzeba podłączyć pod Opcoma lub Techa i będzie wiadomo....nie na forum tylko do warsztatu jechać...
Przesmarowałem zamek WD40 i mogę już wejść do auta. klucz jeszcze rewelacyjnie nie chodzi, ale da się już otworzyć opla kluczykiem.
Podaj napięcie a nie. I weź miernik i sprawdź napięcie na bezpiecznikach po kluczyku....
no dokładnie baterię wymieniłem i dalej nie działa , z zapasowym kluczykiem jest podobnie raz działa raz nie działa nie wiem co z tym zrobić ?
Właśnie nie da rady obrócić kluczykiem
witam, skora działa zapasowy klucz to pewnie coś sie stało z kluczykiem, nie spadł Ci przypadkiem i mogło sie coś stać z tą cewką która jest w kluczyku, powodzenia
Niestety mamy takie serwisy jakie mamy i nic na to sie nie poradzi. Jedz do innego ale jak kolega wyzej napisal w dobrym zakladzie niezaleznym tez ci pomoga tylko nie bedzie to pewnie tanie. Pozdrawiam.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa. Zasilania i masy sterownika silnika (komputera) . Przy uszkodzeniach występujących losowo i sporadycznie, czasami trzeba podpiąć pajączek żarówek ,żeby dojść do ładu. Co do rozładowywania akumulatora to zmierz natężenie prądu bez kluczyka. Często radio rozładowuje.
już dwa razy wymieniałem centralkę przód i raz tył od strony kierowcy.Co się dzieje? W tej chwili za kierowcą nie działa ani z pilota,ani z kluczyka
a to nie jest czasem sterownik centralnego zamka? Też mam z nim problem, najprawdopodobniej padł tor bezprzewodowy. Bo drzwi reagują z kluczyka.
A jak nie włożysz, to nie miga tak? Wybacz, ale zjawiskami nadprzyrodzonymi to tu się nie zajmujemy. Chyba że ktoś wcześniej tam grzebał - i masz wklejony prawidłowy transponder w puszce immo wewnątrz, a nieprawidłowy w kluczyku.
Zapalało mu się wszystko dlatego, że nie odłaczył ACC od reszty auta, kabel acc trzeba przeciąć !!!!!! Te piny, które zaminiłeś mają tak pozostać.
ECU - to jest tzw komputer? Dodano po 46 ...i czy do tego nie bede musial wymienic rowniez immobilaizera i kluczyka ?
Młotek zadziała ale tylko wtedy gdy kluczyk będzie w pozycji zapłon.
Zobacz czy w kluczyku jest transponder. Często klientom rozpaławiają sie kluczyki po upadku na ziemie i gubią go.
Nie ja to skonstruowałem. Niestety trzeba wyjąć kluczyk i tyle.
OP-COM sobie poradzi z zaprogramowaniem immobilisera nowego kluczyka?
Kiedy rozleciał ci się kluczyk?
Jak nie gaśnie lampka z kluczykiem to immo.
Poradziłem sobie.... Wymieniłem kluczyki
Raz że żadnego gaźnika tam nie ma, może być wtrysk jednopunktowy, a dwa zapewne pozbyliście się transpondera immo, który był w starym kluczyku.
Witam, co to może być - powyżej 3 tys. zapala się kontrolka auto z kluczykiem, wchodzi w tryb awaryjny, traci moc
Czyli jeśli kupię dodatkowy pilot, to muszę go aktywować TECHem, zgadza się ? A jak ma się sprawa z immo ? Czy mogę wydać polecenie, które umożliwi "zeskanowanie i przyswojenie" kluczyka umieszczonego w stacyjce ? Do której z tych opcji będę potrzebował Car-pass ? Czy nie dysponując taką kartą mogę w jakiś sposób "zeskanować" kod kluczyka i pilota ?
Wystarczy wymienic stacyjke z kluczykiem Nie pisz głupot....bo nie wystarczy, trzeba coś jeszcze zrobić...
Miałeś funkcję domykania szyb z pilota? (lub z kluczyka).
Ten zamek można otworzyć bez zniszczenia czegokolwiek, ale o tym prywatnie z zainteresowanym bo nie chce żeby zaczęły nagminnie znikać. I nie jestem żaden "pan złodziej" tylko pracuje w serwisie opla.Może brzmi to jak tłumaczenie się ale tak nie jest pozdrawiam.
Witam. Udało Ci się znaleźć rozwiązanie? Bo boryka się z tym samym problemem.
Wszystko ładnie o ile kluczyk jest z Tego samochodu.
Plus po stacyjce daje CIM, jest on ograniczony prądowo, zastosuj przekaźnik i po kłopocie. Możesz jeszcze wziąć plus z zapalniczki ale on pojawia się w 2 pozycji kluczyka.
Wygląda na alarm, może mieć ciche uzbrajanie/rozbrajanie. Vectra B miała seryjne centralny zamek. a gdzie oryginalny kluczyk?
Witam! Ten sposób nie działa. Dodam, że jest to osobny pilot, nie jest on w kluczyku. Pozdrawiam
Nie rozumie :czy pali dopiero po10-20 "pokręceniach" rozrusznikiem, czy po10 -20 próbach kręcenia kluczykiem ?
Przewody podciśnienia nowe tak jak i zawór sterowania turbina . Węże niby mi mechanik spr ale ich nie ściągam tylko wizualnie jak kupie rury kanalizacyjne i zrobię zaślepka oraz z wejściem na pistolet to spr pod ciśnieniem podepne pod węża od turba i przepustnicy jakby była dziura to powinno syczec nawet z IC?? A jak spr układ od egr do turba metalowe...
a gdy wymienię ten transponder czy testerem bede mógł go zakodować i jak zakodować ten kluczyk?
Sterownik wymieniony. Centralny zamek działa, lecz tylko z kluczyka. Pilot mruga ale nic się nie dzieje i nic nie słychać. W lewym górnym rogu pudełka od sterownika nie zgadzają się te 4 cyfry, reszta jest taka sama. Nic, zostaje mi otwieranie z kluczyka ;)
Witam Zacznij od tego żeby palił na beznynie To caly problem
Przytrzymaj przyciski szyb aż do zamknięcia i otwarcia całkowitego. po tej operacji powinne działać automatycznie czyli na chwilę dotkniesz otwierania to szyba powinna sama zjechać na dół i analogicznie w górę, po tej operacji domykanie wróci
Szukaj kogoś w okolic z interfejsem op-com aby odczytać błędy z komputera. Prawdopodobnie jakieś problemy z modułem CIM, w nim siedzi czujnik kąta skrętu i immobilizer. Nie wyświetla Ci przypadkiem auta z kluczykiem?
Trzeba od wewnątrz zderzaka odkręcić dwa blachowkręty, dolny jest trochę z boku, a górny dokładnie nad lampą. Orginalne są na kluczyk nr 8.
https://www.google.pl/search?q=astra+g+c...
Hello!! Aby zaprogramować kluczyk w Oplu musisz : 1.Zająć miejsce za kierownicą i zamknąć drzwi . 2.Przekręcić kluczyk do pozycji zapłonu . 3.Wcisnąć przycisk na kluczyku zamykający drzwi i gotowe!!! Powodzenia!!!
Opcom bez problemu poda mechaniczny kod kluczyka. Wystarczy przekrecic stacyjke.
no ale pastylka immo siedzi na dole kluczyka, taka mala czarna. po zmianie powroci do normalnej pracy :)
Po przekręceniu kluczyka nie zapala się żadna kontrolka, silnik można uruchomić. Działają kontrolki tylko od długich i migaczy. Co zrobić żeby wszystkie świeciły tak jak powinny?
Zostałem zablokowany a chciałem dopisac że kodowanie kluczyka nie pomogło.
Opel Vectra C EPROM 93C66 z licznika. Potrzeba PIN. Wyszło mi 3318, ale nie wchodzi a muszę wgrać kluczyk, bo żadnego nie ma. p.s. Właśnie siedzę w aucie.
Problem rozwiązany. Wymieniłem sterownik samochodu wraz z wkładką, kluczykiem immobilizera i zakodowane i śmiga pięknie.
Dodam parę informacji: -po włożeniu kluczyka kontrolki dalej świecą dopiero zapalenie auta powoduje zgaśnięcie, -wyciągałem wkładkę z kluczykiem kontrolki dalej świeciły,
Do zrobienia gdy bym miał sam kluczyk.
Naprawa polega na odwróceniu dwóch przewodów i nie są to drzwi.
Witam! Jest problem nie mogłem przekręcić kluczyka w Vectra A 2.0 GT 92 rok. Bawiłem się 40minut ruszając na wszystkie sposoby. Auto zostało na parkingu a ja wróciłem busem. Pytanie takie czy to stacyjka poszła czy kluczyk się wyrobił? Mam zapasowy w domu więc mogę sprawdzić pytanie tylko czy nie pojede znowu na darmo...?! I ewentualnie w co mam się...
Czy z powodu zepsutego termostatu .przepuszcza odrazu na duźy obieg i słabiej dogrzewa sie silnik Alle czy z tego powdu moźe załączać sie tryb awaryjny kontrolka z kluczykiem? Opel vectra b 1.6 16v po lifcie
Witam. Vectra nie odpala, brak iskry na cewce (kopułka), pompka nie pracuje (brak zasilania). Kontrolka check engine nie świeci po przekręceniu kluczyka. Czy kontrolka w każdym Oplu ma się zaświecić po przekręceniu kluczyka?
Dzięki temat rozwiązany kupiony cały komplet kluczyk, sterownik i immo.
Może trzeba zaprogramować centralkę alarmu. Kluczykiem możesz domykać szyby?
Witam odświeżam temat bo nie chce zakładać nowego mogłby ktoś wyjaśnić na jakiej zasadzie działa ten kluczyk w vectrze c w którym transponder jest wlutowany na płytce może ma ktoś schemat tego pilota?
przyluz stary kluczyk do nowego i wtedy odpal ciagle trzymajac te dwa klucze razem.
przekręć zamek w bagarzniku w przeciwną stronę kluczykiem i wtedy sprubuj pilotem pozdrawiam
Radio odłączone z kostki , odłączyłem również zegarek i teraz jest stałe 0,16 pobór prądu.Zwgarek mam elektroniczny z temperaturą która cały czas działa nawet po wyciągnięciu kluczyka. Jest jakiś sposób aby zrobić zegarek i radio na kluczyk ?
W tym kluczyku nie ma diody, to jest scyzoryk. Pozdrawiam
Panowie silnik odpalił , ale jest problem że rozrusznik nie kręci bład w Cimie b3601-04 obwód przekażnika blokowania kluczyka , wadliwe działanie . Vectra z skrzynią automat. Brak sterowania na przekaźnik rozrusznika. Spotkał się ktoś z takim błedem?
Wkładka, czasami pomaga wymycie jej...
Opel vectra C, też kluczyk Valeo.
sygnał prędkości obrotowej silnika należy pobrać z zacisku nr"1" cewki zapłonowej. poznasz ten zacisk po opisie przy wyprowadzeniach cewki albo po tym że wychodzi od niego przeważnie zielony przewód (przy wtyczce cewki)albo po tym że przy odłączonej cewce na wtyczce brak napięcia +12V przy przekręconym kluczyku w stacyjce.
Witam mam problem mianowicie chodzi o zamki w opel vectra B gdy chce zamknąć samochód to go zamknę ale już z otwarciem gorzej bo kluczyk włożę no ale nawet nim nie przekręcę bo coś go blokuje z zamykaniem nie ma problemów tylko to otwieranie możecie mi coś doradzić w tej sprawie ? z góry dzięki
Zmierz oporność cewki jak jest nieskończoność to kup taki sam kluczyk i przelutuj cewkę.
Ok sprawdzę . Dzięki za odp
Przypnie nowego pilota na breloku do kluczyka.
witaj.moja dobra rada to poszykaj sobie gdzie tylko mozesz kogos kto dorabia takie kluczyki bo mi w jednym punkcie powiedzielei 300zl a w drugim 150.pozdrawiam
Witam, zapalenie się kontrolki z kluczykiem wskazuje na niesprawność elektroniki silnika i/lub immobilajzera. Sprawdź czujnik kąta wychylenia wału korbowego, według opisu usterki to najbardziej prawdopodobna przyczyna.
Kluczyk miał wine. Zamykam
Szukaj 95160, tylko jeśli nie wiesz co przełożyć to się zastanawiam jak przełożysz?
vectra kluczyki kluczyki suzuki kluczyki punto
podtrzymać sekunda elektrozaczep brzeczy automatyczna skrzynia biegów naprawa
amica awm612d elektroliza złota
Montaż wodnego ogrzewania postojowego w aucie benzynowym z LPG Kod błędu P1028 w Renault Espace - przyczyny i rozwiązania