raczej coś z UCH posprawdzaj grube masy i plusy,szczególnie bezpieczniki koło akumulatora
A to diesel to może tak musi być,ja mam benzyne 2.0 a po miescie to wciskam guzik na drążku zmiany,3D sie zapala na desce i wtedy mam tylko 3 biegi bo tez mnie wkurza jak przy 60km/h mi wrzuci 4 a za chwile znowu schodzi do 3 i tak w koło.
żle Ci czyta prędkosć z jednego koła podczas hamowania(zaniża),wtedy ABS mysli że koło ma poslizg .
Gniazdo masz na myśli od bezpieczników koło akumulatora?
Dobre szczotki w tym regulatorze powinny wystawać prawie że do połowy otworu a na zdjęciu widać że ta tylna ledwo co wystaje, jak jeszcze komutator jest podrobiony to będą się działy takie cyrki. Tam na alternatorze jest / powinno być sprzęgło jednokierunkowe. Model z tym sprzęgłem nie jest dość powszechny, większość ma zwykłe sztywne koło pasowe.
Bez sensu...
gdzie ta tabliczka gdzies koło silnika??
Dwumasowe koło
Oj nie ociz. Lamelki tam nie wystają. Natomiast częsta przypadłość to taka, że szczotka (pryzmatyczna) wisi w tej częsci komutatora, gdzie działki się kończą, zaraz koło tej podkładki dystansowej.
Palnik acetylenowy wystarczy by nagrzać wieniec, koło do zamrażarki na 12 h i bez trudu wchodzi.
Mechanizm i tak jest w skrzyni biegów . W volvo z tym silnikiem było 2 masowe koło .
Nic się nie stanie.
Masz do wymiany napinacz i koło wolnobieżne na alternatorze, zwłaszcza to drugie.
Witam Zobacz kolego czy na alternatorze nie masz uszkodzonego koła pasowego (tzw wolne koło)
Nagrany dźwięk nie odpowiada przestawionemu rozrządowi - wg mnie. Podobny dźwięk wydobywał się z silnika gdy klin na kole pasowym się zerwał i rozsypało się koło
Bębny?Jak tak to zdejmij koło i uderz młotek kilka razy w bęben.
Jak blokuje się koło pompy i staje pasek to musi śię ślizgać na wale albo pasek albo jest tam na dole koło "z wkładką "z gumy.
No tyle wiem, ale jaki który gdzieś czytałem że to wina bezpiecznika, ale którego w którym miejscu, jak tam pod maską są i koło kierownicy?
Nad łapą sprzęgła, na obudowie skrzyni jest podziałka 0, 5, 10° ustawiasz koło zamachowe kreską na 0
Wyjąć i zobaczyć jak wygląda UPC, czyli skrzynka bezpieczników i przekaźników koło akumulatora.
Zobacz czemu stały plus ucieka, czyżby bezpieczniki pognite? Zwłaszcza te duże koło akumulatora...
Sprawdź wszystkie bezpieczniki koło drzwi kierowcy.
sprawdz bezpieczniki te duże koło akumulatora
no tak tylko że megane czy scenic 120 km miały koło dwumasowe, teraz pytanie od czego będzie pasowało koło sztywne
Raczej koło zbiornika wyrównawczego .
kostka od halogenów znajduje się pod lewym nadkolem przednim,należy ściągnąc koło = nadkole
Faktycznie były silniki 54kW Tak czy tak szukaj po porawej stronie głowicy koło termostatu.
a gdy silnika złapie temp. to co sie dzieje w zbiorniczku wyrównawczym? Czy nie jest mokro koło zbiorniczka?
Tak też może być przyczyną, sprawdz przewod między karoserią a silnikiem (koło akumulatora)
Na skrzyni biegów koło przwej półosi.
Witam Panowie po miesiącu znów mi strzelił pasek tym razem jak poczulem że coś uderza zatrzymałem się i okazało sie że pasek już był na końcówce ufff wymiana przyjechał mechanik wziął go na przegląd i jest ok tylko jest jeden problem na zimnym nie chce odpalić przekrecam odpalam i bach gaśnie muszę go potrzymac na obrotach az temp. Troche wzrośnie...
Zależy czy koło czy zawór.
A ja to się zastanawiam, czy nie łomocze mu koło zmiennych faz rozrządu.
A może jak zwykle koło akumulatora "zchrumciało" przewody
Witam na 90% rozsypuje się koło zmiennych faz rozrządu
Koło? Może raczej łożysko?
Witam Zabieram się za wymianę koła zmiennych faz rozrządu w renault megane 2 2.0 16v i nigdzie nie mogę znaleźć jakim momentem dokręca się kzfr(chodzi i o śrubke oraz korek koła) oraz drugie koło zwykłe?
Koło zbiorniczka wyrównawczego przy skrzynce z przekaźnikami. Gdy wyłącznik ok proponuję zajrzeć do tej właśnie skrzynki.
mam rozebrany taki silnik miedzy zebami koła fonicznego jest przerwa która może wyznaczac impuls do sterowania podejrzewam że zle złożyłes koło zamachowe
Koło z wieńcem 450 w górę , robocizna 250 zł / h
Trzeba zablokować koło zamachowe, są takie otwory w obudowie wieńca zębatego a można to zrobić choćby dużym śrubokrętem.
witam ,moim zdaniem to jedyny sposób to znaleźć jakiś otwór na łączeniu silnika ze skrzynią i zablokować śrubokrętem koło zamachowe ,to jest sprawdzone na innych markach i niezawodne, odpisz jak dadsz rade, Picu to jest najrozsądniejsza odpowiedz , jeżeli nie masz pneumata to tylko wten sposób , wcześniej popukaj parę razy energicznie w tą śrubę najlepiej...
Tylko ten koło zbiornika paliwa
Nie ma manuala. Schemat rozrządu? Spójrz na nowy pasek i będziesz wszystko wiedział. Śruby pokryw korbowodów: 25Nm + 110° ± 10 Śruby głowicy wstępnie 30Nm, następnie 230° ± 6 Koło zamachowe: 45Nm + 50° ± 5 Nie mogę znaleźć momentu do panewek głównych.
Utopione bezpieczniki koło akumulatora, było już pisane o tym.
Jakie koło pasowe masz na altku?
Może być wina mycia silnika, sprawdź kostkę komputera wtrysku, a co do tych mas to nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Masa silnika jest koło miarki oleju - na wsporniku alternatora. Proszę o poprawienie pisowni, wielkich liter oraz znaków interpunkcyjnych.
Prawdopodobnie trzeszczy przy zimnym silniku koło zmiennych faz rozrządu.
Oczywiście, że ma znaczenie, zostaje zakłócona spójność sygnału, wyobraź sobie jaki przebieg wygeneruje ten czujnik. No ale Ty, jako spec od obróbki skrawaniem dorobisz sobie nowe koło impulsowe, potrzebna ci tokarka i frezarka, może zamiast niej być strugarka lub ostatecznie dłutownica. :lol:
Jeśli słychać przy skręcaniu to obstawiam właśnie przegub. Sprawdziłeś czy coś nie ociera o koło jak jest skręcone?
Nie łatwiej założyć klucz na koło pasowe i spróbować zakręcić?
Są tam standardowe żaróweczki w oprawkach, moc coś koło 2W, koszt kilka złotych za sztukę, świeca na lekko żółtawo, a w oryginalnych tarczach jest specjalny podkład który nadaje barwę podświetleniu
O jaki bezpiecznik chodzi, zasilający jest w skrzynce bezpieczników a kolizyjny -stojąc przed samochodem po maską koło prawego kielicha.P
A może tak jak w starszych renowkach jest koło zbioniczka płynu chlodniczego
Bezpieczniki OK, na przełączniku brak zasilania pomimo, że na bezpiecznikach jest 12V. Czy orientuje się ktoś w którym miejscu może być przerwa zanim rozgrzebię pół samochodu? Dla mnie najbardziej prawdopodobna będzie usterka gdzieś koło skrzynki bezpieczników.
Napewno ktoś wie a dlaczego ci nie napisze?Ja nie pamiętam ,zobacz między skrzynią a blokiem u góry, koło koła pasowego ,popatrz w blok,nie wiem.Nie jest problemem zlokalizować czujnik wału,więc nie powinno być nawet takich tematów.
Mialem to samo wtyczke wywalilem bo się usmażyła kabelki przedłużylem i polutowałem u mnie było to na tranzystorach mocy koło akumulatora
Tak jakby luz na kole dwumasowym. Jednak i tak trzeba zdjąć skrzynię by ostatecznie stwierdzić czy koło dwumasowe czy łożysko. Jeszcze pytanie czy pojawiły się wibracje na przykład na drążku?
Dziękuję za pomoc , dokładnie bezpiecznik znajduję się koło akumulatora w module zabezpieczeń i połączeń. Bezpiecznik F1 (10A)
Ale chcesz takie, które będzie współdziałało w manetką koło kierownicy?
Koło oryginał używka.Brak sygnału prędkości obrotowej silnika.
Gdy terkotało odpiąłem czujnik faz rozrządu i terkotanie ustało, wymieniłem czujnik faz rozrządu, ale była to część używana i problem nie ustąpił. To nie czujnik a elektrozawór który steruje kołem. Możesz sprawdzić ciśnienie oleju ale raczej będzie ok i koło będzie do wymiany.
A koło przełożone z starego silnika.P
Kolego koło na wal po którym chodzi pasek wielorowkowy który napędza alternator i kompresor klimy.najlepiej jak zrobisz foto jakie koło tam siedzi u ciebie.
Witam! Zwracam się do Was z kolejnym pytankiem , otóż chcę wymontować koło kierownicy (Renault Megane Classic 1,6RTe 97` K7M) w związku z czym, czy powinienem po odłączeniu akumulatora ( biegun ujemny) odczekać jakiś czas czy wystarczy rozłączyć klemę i od razu odpiąć złącze poduchy? Pytam ponieważ spotkalem się już z taką opinią , że po odłączeniu...
Pewnie koło dwumasowe do wymiany. Będzie sporo kosztować.
Dokładnie. Na kołach zębatych masz znaki. Te znaki mają pokryć się ze znakami na pasku. Koło wałka ma znak na samej górze, koło wału na samym dole.
Rozumiem, że rozkazuję wam myśleć, ale trochę samozaparcia... kolego może sam się 'samozaprzyj' i jeśli pytasz o pomoc to opisz to rzetelnie ! te koła są na magnesie i się nie naprawia jak chałasuje to jest do wymiany... i jeśli ktoś grzebał przy alternatorze to pewnie uszkodził koło w alternatorze ...
Może koło jednokierunkowe w alternatorze.
Musisz wymienić tarcze sprzęgłowe jest tam koło 20 koszt to około 1000zł.
zalany moduł podczerwieni koło lusterka od anteny,jedz do serwisu po kod odpalenia koszt góra 50 zł (wpisujesz przyciskiem zamknięcia w środku),jak będziesz chciał wywalić immo odezwij się na PW POZDRAWIAM ARTI
Obracasz wałem, celujesz śrubą M8 w dziurę w kole wałka rozrządu na przelot i wchodzi w głowicę. Wyciągnij śrubę, cofnij delikatnie wałem, wkręć blokadę koło rozrusznika, dobijasz wał do blokady, wkładasz blokadę na wałek rozrządu, w tym momencie masz ustawiony rozrząd. Nowy pasek ma znaki, mają się zgrać ze znakami na kołach i tyle. I bez blokad ten...
Wężyki wszystkie te od gazu i powietrza. Może jest jaka nieszczelność na wężach od gazu tzn koło wtrysków od gazu.
Ilościowo koło 10 ml plama na dywaniku dość spora
to spróbuj u innego mechanika podpiąć pod komputer
Posikaj plakiem koło kolektora i zobacz ,czy zmieni obroty.
Dziwny dźwięk podczas odpalania na zimnym silniku? Zgrzytanie? Do wymiany koło zmiennych faz rozrządu (fazator), z tym gaśnięciem też jest to związane.
Przecież tam jest czujnik prędkości jazdy na skrzyni koło prawej półosi. Sprawdził bym go jako pierwszego.
sam przd chwilą sprawdzałem styki - są ok czy może być przyczyną duże zużycie tylnego łożyska ? Czy może źle dobrane klocki? czymoże klocki muszą się dotrzeć - są wyraźnie za ciasne i koło nie kręci się swobodnie - leciutko dociskają cały czas... :(
Kolego Mobali - przewodów WN nie ma już w Renualt od 20 lat (cewki na świecach)... Czy ten silnik ma koło zmiennych faz rozrządu? Często zapycha się element regulujący, pomaga przemycie lub wymiana... Pozdr. J.
A może trzeba wymienić koło zmiennych faz rozrządu? Uszkodzone podobno daje podobne objawy.
Kzfr nie da się kupić zamiennika wszystko to oryginał od renault tylko nr zadrapane. Ten maxgear to tylko zewnętrzne koło - może proteza gdy ktoś nie chce inwestować w auto.
Witam mi się wydaję że to będzie zużyty drążek kierowniczy daje identyczne objawy .A sprawdzałeś czy ci koło nie obciera o jakąś część ?
Sprawdź i przemyj silniczek krokowy na kolektorze dolotowym powinno zadziałać. Jest on z boku przy przemustnicy z przewodami od strony grodzi taka wygięta fajka i chyba 4 przewody. Koszt żaden a będzie ok nowy chba koło 30-40 zł można kupić.
56 to trochę mało. Przy gorącym powinno być koło 200, a na zimnym 3-4k.
Brak tyko iskry czy kluczowania wtrysków też? Pewnie obu i odpowiedź masz wyżej. Koło zamachowe stare czy od nowego silnika?
Po 1 pasuje zrobić dobra diagnostykę i wtedy szukać. Na razie możesz zobaczyć do kostki w uch tzn czarna skrzynka koło akumulatora czy nie ma tam wody.
Przepraszam za offtopic, ale do dzisiaj nie mam rozwiązanego problemu z kartą. Orientuje się ktoś z Was co to za dławik powinien znajdować się koło kondensatorów?
powinno byc około 11 volt na linia k
Ściągnij koło, zanurkuj pod samochód i na osi koła zobaczysz ponacinany odlew i zamocowany czujnik z którego wychodzą dwa przewody. Zerknij na allegro, tam widać jak to wygląda. Pozdrawiam.
ja też szukam sterownik centralnego zamka i nie ma go koło skrzynki bezpieczników. :( Gdzie jeszce może sie on znajdować????
Koło jest nowe oryginalne dobre, olej 5/30 elf też nowy Dodano po 43 A co widzisz na filmiku, kazaliście nagrać.
Witam Mam problem dotyczący Megane 2 1.9 dCi 88kw (2003) przebieg 146000 Problem objawia się gdy podczas jazdy zgaśnie mi silnik na biegu i po uruchomieniu słychać stuki z pod maski i Pukanie zaczyna się też gdy ustawie temp. klimatyzacji poniżej 21-20 stopni Czy Mogą to być objawy uszkodzenia dwumasy czy problem z kołem pasowym alternatora (wpadanie...
Nie nie było nic takiego czuć. teraz podniosłem jedną stronę samochodu i na biegu koło się kręci tak jak by było na luzie.
czyli zakładam blokady, zakładam koło ze zmienną geometrią blokuje je poprzez otwór, naciągam napinacz, dociągam wstępnie śruby demontuje blokady dociągam do odpowiedniego momentu, kręcę ręcznie silnikiem, jeszcze raz wszystko sprawdzam i po zabawie, czyli to koło ma możliwość przesunięcia tylko w jedną stronę tak?
No to musisz chyba poszukać jakiegoś kto ma pojęcie o PSA, swoją drogą uzupełnij profil, to może ktoś podpowie Ci gdzie pojechać w Twojej okolicy. pozdr Byłoby miło wiedzieć do kogo się udać, kto mógłby rozwiązać mój problem, jednocześnie nie zdzierając ze mnie ostatniej koszuli. Jeżeli możecie mi kogoś polecić w Oleśnicy koło Wrocławia, będę wdzięczny.
Koło alternatora jest z tlumikiem drgan? Moze sie konczy kolo?
Kup używkę alternatora za stówę i sobie pomierz ile koło pasowe wystaje. Co do zablokowania rozrusznika. Stało się tak nam we firmie u Scanii. Stała w ciężkim terenie, podczas zapalania zespawało styki, czy coś się tam zablokowało. I w tym ciężkim terenie trzeba było ten rozrusznik wymienić. U mnie w Megane na kołach 6 rowkowych jest założony pasek...
Dziś zrobili mi diagnostykę. Komputer nie wykazał ani jednego błędu :-(. A auto wciąż raz szarpie, raz nie szarpie. Jeden dzień dobry, drugi dzień z szarpaniem. Chyba zacznę od wyjęcia przepustnicy i wyczyszczenia jej... A może ma ktoś inny pomysł? K.
Witam. Mam Renault Megan III z 2014r. problem polega na tym że, w upalny dzień powiedzmy 30stopni na zewnątrz przy włączonym klimatroniku i ustawionej temperaturze 19 stopni włączają się wiatraki tylko na chwilę (minuta góra dwie) po czym spadają obroty. W samochodzie gorąco a klimatronik nie reaguję. Nadmienię że wymieniłem czujnik temperatury w środku...
koło zamachowe renault megane koło zamachowy renault megane koło pasowe renault megane
silnik krokowy chrysler moduł lusterek akumulatory odkurzacz
wózek widłowy sterownik still wózek widłowy sterownik still
Temperatura topnienia aluminium i jego stopów Instrukcja Yamaha RX-V657 po polsku - gdzie znaleźć?