Nie musisz kupować żadnego zestawu startowego. Masz 2 opcje. Albo poszukaj kogoś kto ma sprzęt i wyciągnie ci pin z licznika , potem zakup nowe kluczyki , i zaprogramuj je przez VCDS - procedury kodowania są na necie , YT itp. Druga możliwość to sam zakup kabel+ program VAG Tacho lub VAG Can Commander i sam wyciągniesz pin z licznika , potem kluczyki...
Rozumiem że miałeś jeden klucz i dorobiłeś sobie drugi , i stary się koduje a nowy nie ?
A do czego ci ten login?Klucz chcesz dopisać?
Witaj, spokojnie zakodujesz klucz mając oczywiście narzędzie do odczytu pinu i coś do kodowania kluczy. Przy kodowaniu musisz mieć wszystkie klucze.
Sprawdź czy odpala na plastikowym wzorniku jak tak trzeba pojechać i zakodować normalny klucz . Sam tego nie zrobisz bez testera i pinu do immo . Możliwe że ze starości zepsuł się transponder i trzeba po prostu zakodować nowy .
Wystarczyło podać jakie. Inny błąd jest jak nie widzi cewki a inny jak jest nieuprawniony klucz. Nie wiem czy na filmach widać bo jakość jest tragiczna więc dałem sobie spokój z ich oglądaniem.
Eh klucznicy klucznicy.... B6 ma prekodowany transponder, z 50 osób w PL może zrobi klucz do tego auta.... Ale pytaj nie kluczników, tylko elektroników - tych złych co to liczniki cofają i poduszki naprawiają... Jak który będzie miał oryginalnego vag can commandera z abritusa to zrobi Ci tp i zaprogramuje klucz. Ale tak jak napisał yogi009 - cena będzie...
Witam! Ponownie ponawiam pytanie o prawidłową procedurę kodowania licznika w Passacie B6 2001r. "Szogun0" pisał: "Dopasuj ECU do Immo. Czyli: Włóż stary klucz 17 Zegary 10 Adaptacja Kanał 00 Zatwierdź Jeśli pyta o wartość to wpisz 0 Zatwierdź. Przy następnym włączeniu zapłonu sterowniki dopasowują się. Potem dopasuj klucze." Coś mi się ona nie podoba....
Witam, na wstępie napisze, że jest mnóstwo tematów o tym lecz takiego przypadku jak u mnie nie znalazłem. Mam jeden kluczyk z jednym przyciskiem po środku z logo vw i diodą (rozbierałem go i jest tam jedynie bateria i nic więcej) i do tego mam dołączony pilot scyzoryk z 3 przyciskami (raczej nie oryginalny bo nie ma na nim logo vw tylko jakieś logo...
Witam Założyłem nowy rygiel i kontrolki zaświeciły,ale odpala i gaśnie, bo chyba trzeba go zakodować, tylko w jaki sposób,chciałem zapytać o procedurę kodowania vcdsem? Jeśli ktoś to robił to proszę o pomoc. Z góry dzięki. Nikt nie podpowie jak dopisać nowy fabrycznie rygiel do tego Passata?
ja to robiłem w ten sposób 46 adaptacja i teraz nie pamietam kanału wiec probuj albo 1 albo 21 albo 26 ,nie wpisywalem ilosci kluczy to jest potrzebne do immo jak kodujesz klucz nie do pilotow ,wiec w ktoryms z wymienionych kanalow ustaw 1 nacisnij pilota i trzymajac zatwierdz i przejmij ,v vasie pisze podczas nacisniecia ze rozpoznano ,to samo z nastepnym...
Witam serdecznie, Mam duży problem z zakodowaniem kluczy do Passata. Posiadam dwa piloty które działały przed wyjęciem baterii. Niestety po wymianie baterii jeden z nich się rozkodował i teraz nie potrafię sobie z tym poradzić. Próbowałem je zakodować metodami opisanymi na internecie jednak żadnej reakcji ze strony auta (mowa tutaj o tej metodzie z...
Witam czy programem VAG-COM można zakodować nowe klucze jeżeli stary klucz został zgubiny . Kupiłem nowe klucze ze stacyjką i Kodami takie na plastikowym pasku i mam już opis jak to zrobić tylko moje pytanie brzmi czy to sie uda bez starego klucza ?? mam tylko nowy kod który dostałem wraz z nowymi kluczami czy to wystarczy ?? Pasek posiada już niebieskie...
Volkswagen Passat 1.8i Turbo GLS, AWM, 2003 Właściciel zgubił jedyny klucz do tego auta. Ma drugi dorobiony (grot bez immo) tylko do otwierania drzwi. Ten oryginalny który odpala auto się zgubił. Znalazł przywieszkę do klucza na której są kody ale to nie kod immo oczywiście. Po jednej stronie przywieszki jest kod którym jest kilka ostatnich cyfr VIN...
dzieki juz wiem jak sie odczytuje nie wiedziałem ze lgin to pin heh.ale i tak nie moge zakodować tego klucza.jak biore za pomocą commandera 1.4 key learning podaje pin mam jeden klucz wkładam go do stacyjki do adaptacji daje jako jeden (1) klikam kodowanie czost tam sie dzieje kontrolka om immo na 2 sek znika po czym zapala sie ponownie a w commander...
Dodano po 7 Mam jednego oryginalnego pilota. Z modułem komfortu da się połączyć i wychodzi błąd: że jest źle zakodowany klucz, pomimo prób w kodowania. Czy ktoś wie jak można sprawdzić poprawność działania tego kluczyka, bo z tego co ja wiem to po naciśnięciu i przytrzymaniu któregokolwiek z przycisków dioda albo świeci światłem ciągłym, albo mruga?
Próbowałeś zaadoptować najpierw licznik do ecu? Bo z tego co piszesz to pewnie posiadasz pin i do kompa i do licznika? Jakie są numery sterownika? odezwij się na pw to postaram się pomóc Tak zawsze w bloku 50 adaptacji pisze mi klucz nie ok. nie dopiszesz licznika do ecu bez dopisanych kluczy najpierw kluczy później synchro Właśnie nie wiem dlaczego...
Witam serdecznie. Jestem świeżo po zakupie Passata B5 1997r w którym nie działa zamykanie z pilota. Co zrobiłem w związku z tym: 1. próbowałem zakodować kluczyk ręcznie: samochód na zapłonie zamknięty i odpowiednio samochód zamykałem otwierałem i wciskałem pilot który chciałem zakodować, lecz bezskutecznie; dodam że przez drzwi pasażera, ponieważ w...
Witam. Przeglądałem wiele tematów ale nigdzie nie znalazłem konkretnej, satysfakcjującej odp. Na moje pytanie... :idea: Mianowicie chciałbym się dowiedzieć czy istnieje sposób ręcznego zakodowania nowego surowego pilota zamka centralnego kiedy posiadam oryginalny klucz. Sytuacja jest o tyle skomplikowana że nie mogę użyć metody ręcznego programowania,...
Witam, kluczyk/pilot w moim passacie stracił zasięg, mimo wymiany baterii działa powiedzmy maks z odległości 50 cm. Drugi kluczyk działa ok, z tego wnioskuję, że wina leży w samym kluczyku. Czy istnieje możliwość naprawy takiej usterki? Czy możecie polecić mi kogoś w Trójmieście kto by się tym zajął, ewentualnie w Polsce - wysyłkowo może da radę coś...
no tak kluczyk używany z nowym transponderem do kodować do sterownika z immo Nie zrozumiałeś. PREKODOWANY. (przygotowany do zakodowania)
Masz pin do nowych blatów? 17 -> 07 wpisujesz kodowanie starych blatów do it! Jak masz CAN`a to dodatkowo 19 -> 07 potem 17 -> 10 zostawiasz na kanale 00 dajesz read -> save -> done -> close wyłączasz na minute zapłon, po minucie włączasz zapłon i teraz , 17 -> 11 wpisujesz pin -> do it -> 10 -> kanał 21 -> read , wprowadzasz ile kluczy chcesz wprogramować...
Tak dodatkowe funkcje można kodować. Tu masz opis. http://forum.vw-passat.pl/threads/1130-M...
jeszcze mam pytanie jak zakodować nowego pilota bo w nowych kluczykach jest tylko trzeba go jakoś zaprogramować ?? Będę bardzo wdzięczny pozdrawiam :) Dodano po 16 Dodano po 1 Zgadzam sie z przedmówcą niech to zrobi ktoś kto ma pojęcie o ile już nie masz kompa do zrobienia. Dodano po 13 Do mnie masz 60 km jak chcesz to zapraszam.Jeśli kolega powróci...
rozdzielasz kluczyk pilot osobno jest a scyzoryk osobno ,testerem musisz wejsc w adaptacje kanal 1 albo 26 i bedziesz widzial jak naciskasz pilota czy rozpoznaje czy nie Dodano po 1 znaczy rozdzielac nie musisz do adaptacji pilota tak napisalem moze myslisz ze pilot i klucz to jedna czesc Dodano po 1 bezposrednio modul czyta ma antene Dodano po 39 a...
Witam. Pomimo ogromu wiedzy na ten temat nie znalazłem przypadku, który pasuje do tego, co mnie spotkało /albo nie potrafię znaleźć analogii/. Passat b5, 1997 rok, 1,6 benzyna, silnik AHL, zegary z zielonym podświetleniem. Licznik uległ uszkodzeniu - przestał działać obrotomierz i zaczęła migać lampka oleju /co jest typowe jeśli nie działa obrotomierz...
ale ja nie chce klejenia taśma a co w przypadku jeżeli później będe pilota mówiłem że klejenie taśmą odpada bez wyjątku. o co chodzi z tym pinem ze starego licznika po co niby mi on. Opisze ktoś mi pokolei co i jak należy zaprogramować i czy trzeba wsady zmieniać czy się coś pomiesza w sterowniku. Ja jeszcze taka mam propozycje czy wyciągnąć wsad vagiem...
witam , mam podobny problem ( zielone zegary) ustrojstwo , nie można zczytac pinu immo------ tylko przez programator , choler...... zakupiłem licznik z niebieskim podświetlaniem 919( bez can) i podczas adaptacji ( znalazłem na tym forum ) nie zapisuje mi kluczy - poprzednie skasowałem a nowych nie chce zapisac skubany w bloku 21 mimo że daję 1 wyświetla...
Moj commander 2,5 full czyta tylko pamiatki ze sterowników bosch, a w samochodzie mam siemens'a :( inny sposob na wydobycie pinu to chyba tylko programator? Z tym licznikiem to ja kombinowałem tylko z wlasnej ciekawosci, pracuje u ojca w warsztacie, mamy passka b6 no i kilka w częściach wiec sobie pomyslalem ze naucze sie czegos nowego np jak podmieniac...
Proszę o pomoc. Załaną miałem prawa stronę aż pływało w środku byłem u mechaników porobili mi wizaki bo pogniły i mówili że moduł pływał całe wiec nie dali rady zrobic aby śwatła przygasały i jedne drzwi centralny zamek nie reaguje reesze na prawili . Mowią ,że trzeba moduł wymienic mam 1JO959799R taki moduł jakbym sam kupil na internecie i wymienil...
A może problem tkwi w bezpiecznikach przeciążeniowych do szyb? Ewentualnie coś z silnikiem - ale to możesz sprawdzić podłączając "na krótko" + i - z akumulatora. A gdzie one są? Gdzieś czytałem by sprawdzić bezpiecznik termiczny nad pedałami, zdjąłem obudowę ale go tam nie widzę :D Zamknij samochód przekręcając kluczyk w drzwiach kierowcy i przytrzymaj...
Witam, zakupiłem toledo II 99r 1.9TDI, jedyny problem jaki mam to centralny zamek. Zamykając/otwierając z drzwi kierowcy otwieram/zamykam tylko drzwi kierowcy Zamykając/otwierając z drzwi pasażera otwieram/zamykam wszystkie zamki Zamykając/otwierając z bagażnika otwieram/zamykam wszystkie zamki Pilot w ogóle nie reaguje na przyciski dioda się nie zapala,...
Nie jestem pewien czy trzeba wpisywać 0 , czy po prostu: test i zapisz. Procedura vag-tacho jest nadzwyczaj prosta i chyba nie można się pomylić, więc jeśli nadal nie da się dopisać kluczy to może wina jest w wadliwym transponderze?
Diekuie panowie za radę a jeszcze mam jedne pytanie jak zamek wstawię nowy czy muszę go kodować Dodano po 5 Bo pilot w kluczyku mam zepsuty i otwieram samym kluczykiem
Tylko w fabryce kodują moduł komfortu z kluczykiem. ALE da się to zrobić samemu tylko jest to dosyć trudne. W tym filmie jest wszystko pokazane nawet wybór dobrego kluczyka! https://youtu.be/X7oodMBoMEI W tym filmie pokazuje on jak to wszystko zrobić. Jeśli chcesz to zrobić to rób to samo co on na filmie Oby passacik jeździł! Pochwal się- jaki silnik?...
Witajcie. Mam passata B5 1.9 tdi 90km 97r. Mam centralny z kluczyka. Moje pytanie brzmi, czy jak kupie pilot na złomie do passata b5 to uda mi się go zakodować vagiem tak żeby działał pod moją centralkę? (at) Edit Zakupiłem kluczyk i próbowałem kodować go vcdsem lecz w adaptacji vcds nic nie wykrywa jest not avalible czy jakoś tak ;d
No i immo masz w komforcie a nie tak jak sobie wmówiłeś że w 09. Wymieniaj ten moduł 09 i zmień kodowanie i będzie działać.Immo i klucze są w module komfortu a nie tu.
Po podlaczeniu wyskoczyly bledy 00928 - Blokujący Moduł dla Centralnego Zamykania; Przedni Kierowca Strona ( F220) 00928 - Blokujący Moduł dla Centralnego Zamykania; Przedni Kierowca Strona ( F220): Nieprawdopodobny Sygnał 929 Siłownik zamka centralnego prawy przód-F221 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 931 (siłownik zamka centralnego prawy tył...
Witam wczoraj dostałem się do komfortu i rzeczywiście tak jak pisał kolega 5150 kabelek od podsufitki jest szaro-niebieski i później przechodzi w kolor brązowo-biały, ja ten przewód miałem odłączony nie zauważyłem że, właśnie w słupku kierowcy w kostce przechodzi w brązowo-biały myślałem że sobie wszedł z komfortu w kostkę i w nic nie przechodzi więc...
Abrites bądź VVDI2, ale to sprzęty za kilkanaście tys zł... więc raczej wątpię. Jeżeli gardłowa sprawa to wyjdzie jak zawsze - Tanio jest drogo. Dzwoń po faceta od dorabiania / kodowania kluczyków. Jeżeli masz programator możesz spróbować odczytać komfort jeszcze raz, bądź pewny, że coś tam przeczytało i plik ma 4kb. Jeżeli będą same FF to źle przeczytało....
Nie napisałeś czy masz jakiegoś lapka... Jeżeli masz ,i jest to vista i dalej to odpuść temat... Jeżeli nie masz ,to najlepszy będzie jak zakupisz najprostszy (wystarczy pIII). Jeżeli masz zamiar kupić laptopa specjalnie dla diagnostyki Twojego samochodu , to co napisałem wyżej będzie odpowiednie i najlepiej żebyś miał COM. I wtedy szukaj VAG-a na COM...
Widzę post z typu nie znam się to się wypowiem ale dziękuje za odpowiedź. Transpondery crypto które obsługują oba liczniki są transponderami wielokrotnego kodowania do tego maja około dwa miesiące. Vcds pokazuje gotowość klucza do kodowania natomiast nie da się zmienić ilości zakodowanych kluczy z 0 na inna liczbę.
Witam mam problem z zakodowaniem nowych kluczy kluczyk w liczniku gasnie po zaprogramowaniu i nawet udalo mi sie raz odpalic silnik ale za nastepnym razem znowu miga i lipa w kodach błedow wyswietla mi ze jest nieprawidlowo zakodowany klucz moze cos zrobilem zle i co teraz? czy musze kupic inne nowe klucze? czy moglem cos zle zrobic i te klucze sa na...
Przy wymianie kodowania kluczy nie przeskoczysz.
kup anglika, odczytaj swój pin, zmień tarcze, zmień kodowanie, zakoduj klucze albo kup anglika i znajdź kogoś z głową komu dasz zarobić
czy po zalogowaniu się w zegarach zaświeca się kontrolka kluczyka na stałe ? jeśli tak wykonaj opis kodowania kluczy , jeśli nie masz nie ten login
Może lepiej kupić taki sam licznik, wgrać wsad z Twojego i odpadnie Ci kodowanie kluczy i szukanie PINu do radia.
Kodowanie kluczy jest mi potrzebne do starego B5. Zgadza się. Szkoda tylko że Serwis może wykasować coś co jest ważne i o tym nie powiedzieć. Nie chcę być "ślepy".
No co ty Paweł? Jasne, że się da. Dokupuje komfort z kluczami, przerabia trochę instalacji. Potem zmieni kodowanie(jeżeli przyjmie) zabawi się z immo kto wie może stacyjkę przerzuci i będzie śmigać. .. Tylko czy warto? :D
posiadam vag tacho z kabelkiem :) A VAG tacho nie czyta Ci pinu z licznika czy nie potrafisz go obsługiwać. Przecież ten program służy właśnie do tego żeby między innymi sczytać PIN. Sczytujesz PIN ,kodujesz klucze i po sprawie.
Witam serdecznie! Kolega posiada Passata B5 97r i chciałem zaprogramować mu kluczyk zdalnego otwierania bo jego się po prostu popsuł. Podłączyłem VAG, zwykły kabel KKL ( ponieważ drugiego kabla Hex nie obsługuje ) no i po odpaleniu VCDS-Lite 1.2 łączy się z silnikiem, z modułem komfortu, można kasować błędy no i wygląda jakby działał ale we wejściu...
nieprawidłowe kodowanie kluczyków i a w hamulcach brek komunikacji ze sterownikiem stąd chyba abs świeci Dodano po 4 obawiam się że to będzie sprawa tego wsadu 820 a 822 wcześniej wszystko hulało .Kontrolka od immo pewnie świeci bo nie skasowałem starych kluczy a wkodowałem tylko jeden. Więc zostaje problem z komunikacją licznik z ABS Morze miał by...
Witam Panowie mam problem z adaptacją zegarów, posiadam passata 1.9 97’ zielone podświetlenie z uszkodzonym licznikiem imo 1 licznik 3B0919860D(pin zczytany) mam drugie zegary od anglika niebieskie podświetlenie imo 2 3B0919860C ( pin zczytany) adaptacje wykonałem wedle tego przepisu: 17- instrumenty Login (11) - wpisany pin nowego licznika Adaptacja...
Jednym slowem zapomnij ze dasz sobie rade z tym tematem. Odczytanie PINu jest poprostu nie mozliwe na chwile obecna dlaczego ?? bo go nie ma :) W pasku CC jest zastosowany immo nowej generacji na zasadzie kodów współdzielonych. Koduje sie to wylacznie VASem i wyglada to tak ze cale kodowanie idzie online z serwera VW. Mozna usunac immo z komputera silnika...
Witam mam Passata 2,0tdi silnik BMP 2007r potrzebuje kod upoważniony 16 do modułu ręcznego hamulca 53. Chcę zmienić nastawę odnośnie zapiętego pasa i wciskaniu hamulca nożnego do zwolnienia ręcznego. Moduł Numer VAG 3AA 907 801 H Komponent J540 EPB4 VW86594 0010 Kodowanie 0021056 Kod serwisu Imp: 136 WSC 20729 Pisze , że klucze dostępu można znaleźć...
Witam Ponieważ zmieniłem ECU z MSA15 na EDC15 i licznik bez FIS na licznik z full FIS przyszła kolej na sterownik klimatyzacji. Oryginalnie był sterownik Climatronic by Hella 3B1907044A a założyłem 3B1907044K. https://obrazki.elektroda.pl/5382644200_... https://obrazki.elektroda.pl/4584129200_... I od razu problemy...
passat kodować klucz kodować klucz kodować passat
puszcza zawór hamulca schemat sprężarka klimatyzacja philips serwisowy zmiana matryca
zasilacz serwerowy zalaczenie epson pompa
Lokalizacja czujnika skroplin w urządzeniach AGD i HVAC Kasowanie komunikatu konserwacji w Sharp MX-M314N