To nie takie proste pierw podaj numer licznika jaki miałeś. 1 - jeżeli jest immo off to nie musisz kodować ale to ty masz wiedzieć nie my. Bo skąd mamy wiedzieć co z oryginalnym immobilajzerem ? jak nie mamy tego auta. 2- tak
Zanim zaczniesz coś kodować w VBA (albo czymkolwiek innym) musisz wiedzieć czego chcesz. Młodzi programiści zwykle od razu rzucają się do klawiatury, sam tak robiłem i czasem nadal robię, ale to ostatecznie zabiera więcej czasu, niestety. :) W tym przypadku czy ten numer klienta jest poprzedzony jakimś charakterystycznym tekstem, albo jest zawsze w...
Tak się kończy uwielbienie dla operatorów |= i &= na rejestrach. Ja bym to zrobił tak: Najpierw definiujemy stałą - wzorzec bitowy tego, co ma być w ADMUX poza wyborem kanału, np. #define ADMUXVAL (1<<REFS0) a potem w programie, żeby wybrać sobie kanał, piszemy: ADMUX = ADMUXVAL | 4; albo ADMUX = ADMUXVAL | 5; W ten sposób: - skracamy program...
Te wszystkie oznaczenia wskazujące "błąd" w sensie to 0010 to nie jest błąd tylko jest to bardziej numer sterownika w którym błąd ten występuje. Dla przykładu po zeskanowaniu Audi : 01-Silnik -- Stan: OK 0000 02-Skrzynia biegów -- Stan: OK 0000 03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000 04-K1t skretu kierow. -- Stan: OK 0000 08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000 09-Centr.zesp.elektr....
Zakupiłem Golfa 7 Sportsvana z 2014 roku, w którym oryginalne przednie lampy halogenowe miały uszkodzone mocowania. Chciałbym je wymienić na reflektory biksenonowe skrętne z wbudowanymi światłami do jazdy dziennej LED. Mam już odpowiednie lampy oraz przejściówkę z 10-pinowej wtyczki na 14-pinową. Podejrzewam jednak, że mój obecny moduł BCM nie obsługuje...
Uważasz że wychwalam :) super więc, więcej na Twoje inne pytania nawet kropek nie napisze - ale żebyś Ty i Inni zrozumieli - dlaczego w wielu postach piszę czasem że "mogę coś naprawić i zapraszam" to nie jest łapanie klientów itp. bo ich mam pełno, tylko zasadnicza różnica jest taka, że ja mam dostęp do serwera fabrycznego i mogę pobierać oprogramowanie,...
A może problem tkwi w bezpiecznikach przeciążeniowych do szyb? Ewentualnie coś z silnikiem - ale to możesz sprawdzić podłączając "na krótko" + i - z akumulatora. A gdzie one są? Gdzieś czytałem by sprawdzić bezpiecznik termiczny nad pedałami, zdjąłem obudowę ale go tam nie widzę :D Zamknij samochód przekręcając kluczyk w drzwiach kierowcy i przytrzymaj...
Dziękuję za pomoc, już wyjaśniam. Centrala DSC Power 864 jest systemem starym (instalowana 20 lat temu). Nie jestem instalatorem alarmów - a jedynie zwykłym użytkownikiem tego alarmu (od 20 lat). Obecnie postanowiłem zmienić typ jednej linii na piętrze z typu 03 (natychmiastowa) na 06 (sypialniana z opóźnieniem). Mam kod instalatora. W necie znalazłem...
Te zworki kodują nr mieszkania. Tylko regulacja w zasilaczu na dole.
Cześć, powiedzcie mi proszę czy w silniku D4204T14 (silnik VOLVO 190KM) przy wymianie wtryskiwaczy VEA13-2370010-AAB - trzeba je kodować ? W sumie za bardzo nie widzę na nich kodu - może jedynie kod QR jest inny plus numer DENSO na jednym jest 11T16288 na innym 11T16269 pozostałych dwóch nie sprawdzałem, ale bardziej bym obstawiał że to jest numer fabryczny...
Nie wiesz jak kodować klawisze?Duży to przycisk numer 1 kanał pierwszy,mniejszy z prawej strony kanał 2,mniejszy z lewej strony kanał 3.Ten z boku służy do zamiany poziomów tzw.elewator.Kodujesz te przyciski.tylko najpierw wykasuj pamięć.Nie mów,że nie wiesz jak.Tam jes wszystko super opisane.
wiem o tym . napisalem jak to wyglada w sposob oficjalny "musisz miec body kupiony w serwisie pod twoj numer nadwozia , i dopiero do tego body zakodowac klucze , zrobi ci to serwis. " albo;mozna przepisac pamiec z twojego starego body do urzywanego i powinno chodzic bez kodowania kluczy, o ile wczesniej dzialaly, ale tym sie musi zajac elektronik znajacy...
co może to nie jest zapis binarny panie kolego :-) tylko taki trochę prowizoryczny (już n-lat temu taki był) przeczytaj jeszcze raz moją odp wyżej. związek może być rózny, nie znam systemu więc trudno mi odpowiedzieć, nr pracownika jest na pewno zapisany na karcie, mogą to być jakieś operacje logiczne każdej z lini, na pewno jest jakaś procedura odczytu,...
Jak w temacie, na przystawkę odbioru mocy nie wychodzi sygnał z FFR - czy do załączenia przystawki muszą być spełnione jakieś warunki i gdzie się kończy przewód z włącznika aktywującego przystawkę bo nie mogę go zlokalizować? Chwilowo odciąłem 40329 od FFRa żeby awaryjnie można było jeździć autem ale chciałbym przywrócić tak jak było oryginalnie. Druga...
To jest układ MCP6241U. Kod BS - typ U, BH - kodowanie numerów serii (to jest to NN w opisie).
Eeee, nie ma tu specjalnej filozofii: 1 - ustawić najprzód częstotliwość pożądanej stacji FM 2 - przytrzymać klawisz "Memory", aż zacznie migotać numer miejsca pamięci na wyświetlaczu 3 - klawiszami "Preset" ustawić numer komórki pamięci, gdzie owa częstotliwość ma być zapisana. 4 - nacisnąć klawisz "Memory" I to wszystko. W razie potrzeby proszę spojrzeć...
W tym modelu nie można kodować pilotów. Jest tylko możliwość programowania 5 funkcji (beep,modulacja beep,rygiel,komfort,automatyczne zamykanie, czas kontroli czujników). Jak potrzebujesz instrukcję obsługi i programowania pisz serwis(at)foxalarm.pl podająć numer fabryczny to ten na karteczce wklejonej na procesorze. Nie należy tego modelu mylić też...
Wbij sobie numer z drugiego,trzeciego ,czy czwartego jak Ci pierwszy nie wchodzi,bez znaczenia. A skąd pomysł ,żeby kodować wtryski po naprawie?
Komponent i typ silnika.
Zwory mogą być założone TYLKO na pinach do kodowania numeru. Z innych (L+ L- S i M) należy je zdjąć
Wiązka pod akumulatorem od ECU była przetarta , zalutowałem i dałem koszulki termo kurczliwe Wtryskiwacze zostawiłem stare 1 wtrysk miał zdrapany środkowy numer do kodowania Wpisałem resztę wtrysków prawidłowo po kolei - dopiero po wpisaniu kodu 4 wtrysku silnik zaczął działać prawidłowo – się wykręca na obroty , przestał dymić Można ich po kolei...
Witam, Masakra jakaś, mój mechanik zgubił mi wtryski, a potrzebuję szybko kupić i uruchomić autko. Nie wiem jaki typ powinienem: Numer VIN: WF05XXGBB55P81093 Mondeo MK3 2.2 TDCI 2005 rok i 04 miesiąc o ile dobrze miesiąc interpretuję. - czy to jest starszy typ EURO3 - końcówka w symbolu 301? - czy muszę zrobić porządek też z pompą? regeneracja? - czy...
Launch Diagun X-431-programowanie modułu cim w Oplu. W Zafirze z 2006 roku pokazują się błędy na magistrali CAN; U 2108 brak komunikacji Can z sterownikiem ABS/TC - nieciągły U 2100 brak komunikacji z szyną CAN ( duża prędkość ) - nieciągły U 2105 CAN brak komunikacji z ECU - nieciągły U 2139 komunikacja z CIM - nieciągły Samochód odpala i jeździ czasami...
Witam. Problem dotyczy Audi A8 2011r D4 3.0TDI. Samochod jest po malym dzwonie. Wystrzelily 2 poduszki(kierowcy i pasazera) oraz pasy. Sterownik airbag 4H0959655C. W sterowniku jest zapisana crash data. Zakupilem juz nowy sterownik nigdy wczesniej nie montowany i jest w drodze do mnie. 1. Czy jest mozliwosc wykasowania crash data z tego starego sterownika...
Jaki jest ten myk? Kupiłem już BCM o takich samych oznaczeniach jedynie czterocyfrowy numer seryjny jest inny reszta taka sama. Jak wygląda procedura wymiany? Jeśli to coś zmienia, samochód jest kompletnym golasem - poza kołami, kierownicą i radiem nic tam nie ma, także nie trzeba kodować szyb, centralnego czy czegokolwiek.
Witam, kolegów! Mam mały problem po zainstalowaniu nowego ( używanego - nowszego ) modułu bluetooth TCU 1,5 MOST ECE od BMW E61 nr części 9149615. Procedurę pobrałem od kolegi Twin7 : https://7er.pl/showthread.php/31106-Blue... Przez Tool32 dodałem mój vin - chyba dobrze. Na wyświetlaczu pojawił się Phone, telefon iphone widzi auto lecz po...
jak ustalałeś? bo w tym całym KIA to ogólnie burdel jest i czasami u nas na serwisie się części po VIN nie zgadzają i są kłopoty. Nie wiem czym chcesz to zakodować ale np. te nowsze KIA sportage to tragedia, inne zresztą też, trzeba piny,hasła, różne duperelki Very Happy Jeżeli wiesz jak to kodować inaczej niż GDS'em napisz, ok ? skróciłbyś robotę......
Sumę widziałem też w prędkościomierzu Audi 80 jak chciałem z mil na kilometry przemnożyć numer z naklejki wystarczyło plus jeden i już wskazówka nie żywa. Przestał działać całkowicie aż wpisałem ory mnożnik dając za wygraną programiście z podziemia ruchu oporu - w imię czego kodować te sumy... przecie to zwykły licznik elektromechaniczny tyle, że nowszy...
No ale jak faktycznie wyprodukowali ją później to tylko się cieszyć :) Za dużo sprzętów na rynku, ciągle zmieniające się kodowanie numerów wprowadza w błąd... :( Rzadko, bo rzadko, ale przepraszam za wprowadzenie w błąd. Już naprawiłem post wyżej.
Witam! (pisząc jeszcze raz) auto jak wyżej, po około 1min dioda od immo miga wykazują numer błędu 23 (b2139 podobnież). Rozrusznik kręci normalnie, w aucie ok.100tyś km temu była wymieniana cała pompa. Po wymianie auto jeździło normalnie. Czytając na necie, należy przy kodować pompę. (jeżeli oczywiście nie mylę się i nic innego nie jest uszkodzone)...
Witam ponownie. Dziękuje za wszelkie rady. Dodam garść informacji które przez weekend uzbierałem. Kiedy wszystko było OK opcja CODE CAR powodowała kolejne kodowanie wszystkich modułów i np. kiedy dochodziło do LZS światła zaczynały migać i się poziomować po czym dochodziło do kodowania KMB (zegary) które oświetlały wszystkie kontrolki a wskazówki szły...
no tak ale gdy mój tata grał na tych kolumnach do mówił że dzwięk nawet przy dużych głośnościach był bardzo dobry i co najważniejsze głośny ( według relacji mojego wójka nawet bardzo głośny wręcz ogromny) Dodano po 40 a czy ten wzmacniacz może grać pod kolumnami aiwa sx-ans706 oto ich opis Allegro SUPER OKAZJA PRZEDMIOTEM DZISIEJSZEJ AUKCJI JEST Sprzęt...
jak dobrze pamiętam to vin
Tam chyba jednak będzie krótkie kodowanie co nie zmienia faktu że trzeba je odczytać ze starego modułu. Trzeba również odczytać przed wymianą kodowanie ze sterownika CAN-Gateway. On siedzi w module centralnej elektryki. Więc i tutaj sprawdzić , ewentualnie również przekodować po wymianie. Pozostaje kwestia adaptacji.
A czy czasem nie pozamieniałeś wtrysków miejscami? wtedy też nie odpali ,są kodowane. Sprawdź numery na wtryskach z tymi co pokaże Ci przyżąd diagnostyczny Kodowanie nie ma znaczenia. Powinien zapalic mimo wszystko.
nie mogłem znaleźć podobnego oprócz montażu tempomatu w Skoda Fabia nie do końca Jestem przekonany czy to jest to samo. Numer wyłącznika zespolonego sugeruje platformę od VW T5, nie wiem na ile zgodne są oba auta, ale tam np. modułu kierownicy nie ma. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Potem jeszcze kwestia czy ECU łyknie kodowanie...
Poszukaj opisu jak działa kodowanie na forum. Zamieścił je chyba proximilian. Wtedy sporo ci się wyjaśni. W zmienno kodowych jest część stała kodu (typ kodowania, numer przycisku itp) oraz cześć zmienna.
Jeżeli ktoś może sprawdzić swoje polo i napisać jakie ma kodowanie i numer serwisu (wsc - chyba taki jest tego skrut) bede wdzieczny. Czy ty uważasz że wszystkie polo mają takie samo kodowanie? Podpowiedzi programu nie są dobre. One są dobre tylko ty nie umiesz z nich skorzystać. Może opisz jak kodujesz to spróbuję skorygować. Rocznik samochodu podaj,...
Ten tranzystor ma kodowane oznaczenie (tylko numer 0018), z tego powodu, aby zapobiec "grzebaniu" przez nieautoryzowany serwis w urządzeniu, gdzie one były zastosowane.
na klapce od bezpieczników wyczytałem że jest to nr 28 a w formacie Exxx to nie wiem jaki to bedzie numer To teraz popatrz jeszcze raz dobrze na naklejkę i bezpieczniki i określ się czy jest to bezpiecznik nr. 28 (E091) według kolejności (dwa rzędy poziome bezpieczników) ... czy jest to E028 (nr. 14) bo w górnym lewym rogu naklejki masz opis kodowania...
Czy ma to jakieś znaczenie, lekkie krzywe przykręcenie ABS? Był wymieniany. Jesli byl wymieniany moze miec zly soft i kodowanie... nr zawnetrzny to nr HW ... a jeszcze jest SW(calibracja)
Zależy mi na tym aby założyć oryginał dlatego potrzebuje schemat jaki moduł i jakie kodowanie numer Vin.wvwzzzauzew053143
wejdz Vag-Comem do klimy i podaj mi nr. kodowania, wtedy bedzie wiedomo czy klima Ci się nie przekodowała, bo osobiście miałem dwa takie przypadki.
Cześć wszystkim może jest ktoś w stanie mi pomóc,potrzebuje długie kodowanie do pompy o nr 6r0907379ab Nr vin wvwzzz6rzay043425 Nie można odczytać starego kodowania bo pompa odmówiła posłuszeństwa
Zacznij od podesłania numeru swojego modułu , może ktoś ma gotowe kodowanie. Aczkolwiek Passty różnią się wyposażeniem to i kodowanie będzie trochę inne.
To że audi ma sześć cyfr w kodzie, to ja o tym wiem i nie jest to długie kodowanie. Masz blade pojęcie akurat o tym. Podam ci kodowanie pod ten numer sterownika który podałes. Dodano po 1 00010A, 000003, 000103
Żadnym Vagiem tego nie zrobisz ,bo moduł nie ma długiego kodowania. Jaki masz numer modułu komfortu? Ewentualnie VDC Pro i kabel na port com (RS 232). Program ten działa tylko pod DOS.
Zadziała bez kodowania z innego Espasa, i Laguny2, nr VIN nie ma tu znaczenia w działaniu, nie zadziała tylko ze G-Scenika 2 choć wizualnie jest identyczny
*#0000# data produkcji wersja softu *#06# numer Imei *3370# Włącza system kodowania dźwięku Enhaced Full Rate #3370# Wyłącza system kodowania dźwięku Enhaced Full Rate Pozdrawiam
Najprościej: Logujesz się w kanale 03, funkcja 11 (Logowanie) i wpisujesz kod 40168, następnie funkcja 07 (Kodowanie) i wpisujesz kodowanie. To jest tabela kodowań (numer części i kodowanie) 1J0 907 379 D 12812 1J0 907 379 E 12812 1J0 907 379 P 12502 7M0 907 379 02802 7M0 907 379 A 02802 7M3 907 379 12502 7M3 907 379 B 18952 7M3 907 379 C 18443 U Ciebie...
Cyfral Smart się nie nadaję, masz instalację 2 przewodowa cyfrowa z kodowaniem nr mieszkania zworkami, musisz mieć taki jaki masz.
Ibiza 2016, tzn. po lifcie ? Można to zrobić jak na filmie. Zestaw wskaźników (17), kodowanie, wchodzisz w bajt nr. 1(pierwszy jest nr.0), zmieniasz bit 0(pierwszy od prawej) z 0 na 1.
Prosze o potwierdenie, że dobrze odczytuje date produkcji ; 10 tydzen 2017 ? Bardzo dobrze. Na stronie AEG również napisali, ze w nr. seryjnym. I z nr seryjnego go odczytałeś. PNC to co innego. Rok produkcji "kodowany" jest w numerze PNC Skąd wziąłeś te bzdury? To opis ze strony producenta jest błędny? Nie, jest prawidłowy.
Witam. napisz w jaki sposób i jakim programem kodujesz wtryski. Na każdym wtrysku powinien być numer.
Odnośnie sterownika kierownicy. Jeżeli masz obecnie sterowanie po CANie (ze starym radiem) a navigacja tego nie widzi, powinieneś podpiąć analogowe sterowanie REM i przekodować sterownik (nie musisz go wymieniać) hej, obecnie sterownik kierownicy jest zakodowany na 00118, ale ten kod chyba działa tylko z przekaźnikiem nr 451, kodowanie z przekaźnikiem...
Rzeczywiście niektórzy producenci czytników kodują numer karty pod swój system stąd różnice .
Oprócz dodania kluczy to trzeba jeszcze dopisać licznik do ECU. Przy immo3 jest to kanał 50 w adaptacjach. Cos około bloku pomiarowego 125 w liczniku widać czy jest komunikacja ze sterownikami podłączonymi do licznika. Pokaż screen z polaczenia z licznikiem przez VAGa to będzie widać jaki typ immo masz, pokaż dla starego licznika i nowego. Chodzi o...
1. Wewnętrzny numer BMW oznaczający numer części. 2. Numer wtyczki kodującej umieszczonej w zestawie wskaźników. 3. Liczba K - wewnętrzne oznaczenie BMW. 4. Ostatnie 5 znaków numeru nadwozia. 5. Wersja oprogramowania zestawu wskaźników. 6. Wewnętrzny indeks przeprowadzonych zmian. 7. Tzw. kombi test występujący w odmianach nadwoziach touring. Prawdziwego...
Najlepiej by było, żeby numery się zgadzały. Nie musisz wtedy niczego kodować programem diagnostycznym. Wystarczy, że sklonujesz pamięć z tego co jest zainstalowany w aucie, do tego "nowego" i powinno działać.
Auto po dzwonie uszkodzona przekładnia kierownicza. Brak możliwości odczytu kodowania że starej. Nowa przekładnia czysta. Kodowanie same zera. Nr vin: WVWZZZ3CZHE200778 Z góry dziękuję za pomoc
00070
Jeżeli chodzi o MK60ce1 (podaj chociaż numery pomp) bo nie piszesz na jaką zmieniasz czy o tych samych numerach czy inną. Jak masz kodowanie starej no to super bo inna pompa zawiera w kodowaniu numer vin innego samochodu i tego kodu nigdy w twoim samochodzie nie przyjmie nawet gdybyś miał wcześniej spisane. Musisz podać konkrety powód zmiany, numery...
3 klamki do wymiany oraz webasto uwalone. Jeżeli chodzi o kodowanie baterii to najważniejsze żebyś poprawnie A i ah wpisał, numery seryjne wpisz jakie chcesz nawet z starego aku.
Jeśli zamek w klapie działa wraz z innymi zamkami to problem jest po stronie kluczyka lub kodowania. Kluczyk dobrze dobrany - zamiennik zgodny z numerem oryginału? Jeśli tak to podjedz do kogoś kto ma np VCDS i zakodować kluczyk przez niego.
Następnie trzeba podłączyć pod komputer najlepiej VCDS i sprawdzić błędy i kodowanie w module centralnej elektryki oraz ewentualnie zmienić kodowanie pod odpowiednie reflektory. Gdyby kodowanie okazało się prawidłowe sprawdził bym po nr. vin czy jest odpowiedni włącznik świateł , demontuje się go bardzo łatwo trzeba na wyłączonych światłach wcisnąć...
Jeżeli numery i producenci liczników się zgadzają, to możesz śmiało przegrywać, kodowanie załatwi rodzaj napędu, skrzynie oraz rodzaj kraju na jaki był puszczany dany model.
Witam, musze wymienic sterownik ECU. Czy wymieniajac na sterownik o tych samych numerach seryjnych trzeba to w jakis sposob kodowac(numery zaznaczone sa czerwona kreska)? Peugeot 307 2005r 1.6 BENZYNA
Spec nie powiedział Ci prawdy :cry: radio niekodowane nawet trafiłem w numer co widać na naklejce. 87.50 pokazuje częstotliwość a dlaczego nie działa klawiatura bo takie jest uszkodzenie u Ciebie to nie wiem trzeba rozebrać przyjrzeć się.
Dokładnie ten błąd. Nie próbowałem bo nie mam numeru kodowania. Jeżeli posiadasz nr. kodowania tego sterownika to byłbym wdzięczny za przesłanie go. Sterownik BOSCH 5.3.
Wszystkie Bsm są identyczne. Nic nie trzeba kodować.
taka operacja Tak, czyli jaka? Czy istnieje ewentualnie szansa żeby sprawdzić w oprogramowaniu Przez reverse engineering, ale taniej ci bedzie kupic najbardziej wypasiona wersję a stare wyrzucić. ps. GDYBYM był developerem / projektantem podobnych urządzeń, bym współcześnie przeszedł na inne kodowanie numeru seryjnego / dodanie złośliwości, sprawdzanie...
Koledzy i koleżanki, jak w temacie, czy wymiana sterownika easytronic wiąże się z kodowaniem PINu , nr VIN itp, czy wystarczy go zainstalować w aucie i ewentualnie zrobić ustawienia sprzęgła, czy potrzeba jednak większej ingerencji w programowanie vinu kodu PIN itp. ?
Ale najpierw aby dodac nowego pilota do auta to musze wiedziec jaki pilot kupic. I czy moge kupic uzywanego pilota ?
Sterownik musi być z tym samym nr części reszta to tylko kwestia kodowania.
Kodowanie silnika zgadza się?
Podejrzewam, że to radio nie jest kodowane lecz identyfikowane i uruchamiane po numerze VIN. Zwróć uwagę na zapis w liniach: od $2C3 do $2F5 Czy w swoim fabrycznym aucie woła o kod?
Pompa nie musi ale trzeba ją kodować jeśli ma inne numery a czasem się nie da przełożyć sterownika. W cytrynie raczej da się.
numery takie same, tzn dedykowane do tego silnika. róznica jest tylko w pradzie sterujacym.
BSM nierozbieralny (zalany gumą). Wymiana bez kodowania - taki sam numer i ma chodzić.
Podaj numery modułu komfortu oraz pilotów.
A może kolega zdradzić gdzie i w jaki sposób w tym unifonie odbywa się kodowanie numeru? Do autora tematu Przyda nam się zdjęcie centrali, bo osobiście nie znam przedstawionego unifonu.
Podepnę się pod temat, bo również ostatnio dłubie przy próbie odczytu ze swojego wodomierza dane. Póki co probuję namierzyć swój wodomierz, bo radio zbiera mi dane z całej okolicy. Zauważyłem, że wszystkie ramki mają w numerze ID wodomierza pierwszy/ostatni (zależy od interpretacji) bajt 0x21 lub 0x20. W którymś poście przeczytałem, że numer ID jest...
Dla Ciebie najważniejsze parametry to napięcie cewki i prąd oraz napięcie robocze styków. Takimi dziwnymi znaczkami producenci kodują nr. partii, bądź serię produkcyjną.
Plik, którego używałem już wielokrotnie. Po wgraniu konieczne jest później kodowanie oraz zmiana numeru VIN(w inpie jest odpowiednia opcja, nie zmienia wszystkiego, ale sama zmiana VIN w EEPROM wystarczy)
Jak się połączysz to chociażby po nr modułu bądź w jego blokach pomiarowych i adaptacyjnych.
Ja dalej walcze z tym kodowaniem. Wpisuje nr Vin w bajty jak w opisie jednak nie wchodzi. Tu jest moj vin: VSSZZZ6JZAR005628.
jesli dobrze kojarze to win rar koduje haslo w kluczu 128 bitowym wykorzystujac numer seryjny Hdd . kombinuj wiec jak radza wyzej
Temat ogarnięty a powodem był źle zrobiony plik na VIRGIN. Nie koduje sie numeru VIN ani wtryskiwaczy, nie ma takiej opcji w tym silniku bynajmniej w SID 801. PP praktycznie prowadzi za rękę.
Zdaje się że nowy system kodowania to: pierwsza liczba numeru seryjnego to rok produkcji a druga i trzecia to tydzień. U mnie by się zgadzało: 120...... to u mnie 20 tydzień 2021 roku.
Nie ma nic na temat kolorowego al jest na temat dopasowania a ty możesz tak Kodujemy CAN: Wybieramy: [19 - CAN Gateway] [Recode - 07] Wprowadzamy 5-cyfrowy numer kodowania spisany uprzednio ze starego licznika. [Do It!] [Close Controller, Go Back - 06] Kodujemy Licznik: Wybieramy: [17 - Instruments] [Recode - 07] Wprowadzamy 5-cyfrowy numer kodowania...
A WSC masz numer czy same zera? Jeśli same zera to musisz zmienić choćby na 1234, całą operację kodowania wykonuje się za jednym razem łącznie z kalibracją czujnika kąta skrętu inaczej nie zakodujesz. Skąd masz login jak nie masz wlepki? Możesz sprawdzić 07842/06812
Sterownik w skodzie trzeba było zakodować online gdyż w kodowaniu wpisany jest nr vin
Z tego co sprawdziłem dla PR numeru T74 (silnik AXU) kod ABS to 3365.
Odezwij się na priv. U mnie w a4 b8 gość z okolic Lublina kodował zdalnie z racji że mam vcds. Poszukam nr do niego
Nie prubowałeś wciskać przycisków numerycznych do kodowania nr stacji?
Duże zainteresowanie tematem , ale żadnych podpowiedzi , dla potomnych - wpisałem kodowanie z podobnego auta musiałem zmienić tylko nr nadwozia według tabeli dla 8.2
Dzięki za odzew w sprawie, był naprawdę niewiarygodny.... W międzyczasie wybadałem, że nie potrzeba kodowania, bierzesz i podłączasz. Wystarczy żeby się numerek Px zgadzał. Pisze bo moze sie komuś przyda... A czy ma kto jakieś doświadczenia z naprawianiem tego ? Nie widać jakiś ewidentnych problemów...
Chyba pozostaje Ci zmiana języka przez kodowanie licznika za pomocą VCDS, lub jakiegoś innego testera. Angielski chyba zawsze był pod numerem 2.
pompki nie treba kodowac powinna dzialac ale zobacz czy masz te same numery na pompce czasem roznica cyferki jest nie tak a sterowanik z klucza to inna bajka
Ogarnąłeś to kodowanie w kodowaniu jest zakodowany nr vin.
wyświetlać numer numer diodowy numer numer kodować bixenon
odblokować telefon androidem operator numer zakup tunera combo
myjka ultradzwiekowa intel ax211
Samsung QE65Q80TAT – brak reakcji na pilota, dioda miga 4 razy, pilot sprawny Passat B5 1.9 TDI kombi – niedopasowanie otworu podszybia do osi wycieraczki, różnice sedan/kombi, tuleje, zamienniki