Odcinasz zawsze ,chyba że robisz na douczenie to zostawiasz linę kodową.
Wyciągasz sterownik idziesz do elektronika samochodowego wyczyści Ci sterownik wracasz, ucinasz linie kodową ok 300zł
proste, dostac się do zaworu kodowego.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
zależy jaki jest sterownik silnika... czasami pomaga usunięcie wpisów immo z ECU a czasami emulator na linii kodowej
A co ma ogarnąć? I skąd wiesz, że to nie dti na pompie lucasa i zaworze kodowym?
a diagnostyka pokazuje jakieś błędy? może uszkodzony jest pierścień immo albo coś po drodze do BSI? Jakie bsi w tym aucie? Domniemam ze ten klekot 2,2 ma jeszcze linke na pompie i zaworek kodowy.
wlutować podstawke i zaprogramować tms-a A po co? Nie słyszał o nowej metodzie "dawania po girach"? 5 minutek razen z długaniem zalewy i cięciem obu kabli linii kodowej.
Tak, mozna dokodować zawór kodowy, i powiem prawdę, że najlepiej to się robi starą XR25S
Czekaj, to diesel jest, nie wiem czy zeruje zawór kodowy, chyba tak.
Żadne kodowanie. Obróbka wsadu ze sterownika silnika, przecięcie linii kodowej i odpalasz.
Wywal zawór kodowy i po problemie.
Zobacz oznaczenie kodowe swojego silnika i silnika dawcy. Zapewne to F9K i nie powinno być problemu z przekładką.
Nie immo tylko przerwa w lini kodowej do komputera pozdrawiam
W 2, wysyłany jest pusty ciąg kodowy.
Pierwsze coś wpisz pin kod cztery cyfty pin kodu powinny być dane z kartą kodową renault aby go wprowadzić: wchodzisz do auta drzwi zamykasz stacyjkę załaczasz do drugiej pozycji następnie wciskasz przycisk od zamka centralnego wówczas liczysz mrugnięcia diody (przy wcissnietym przycisku zamka centralnego mruganie diody bedzie w sek 1 sek przewa i tak...
Ale musi być sprawy dekoder i linia kodowa
Trzeba zrobić ECM na przyuczenie czyli ,,Virgin,, i Clipem tego nie zrobisz. Saj sterownik komuś kto robi takie rzeczy
Jak dla mnie coś ten program nie łączy się poprawnie.... ostatnie zdanie mówi, że odpowiedź kodowa występuje, gdy funkcja ochronna jest włączona ...ale nie wiem o co c'mon.
Witam.Panowie, jak się powinno kodowa szybę w tym samochodzie? Próbowałem kodowa jak się robi w innych modelach renault i nic, czyli szyba do góry trzymam przycisk z 10 sek., następnie szyba w dół i trzymam z 10 sek i powinno być ok, ale tak nie jest i dalej pracuje skokowa. Trzymałem nawet 40 sek i nic.
Bledow brak. To jest juz z transporderem plip, prawe 8,9,10 wskazuja,ze klucz obecny (8 ), kod klucza odebrany (9) i potwierdzony (10). Czyli wyglada na to,ze immobilizer nieodblokowuje (lewa 10 zgadszona) pomimo,ze ma kod klucza ok. Sprawdz w silniku czy pali sie znacznik,ze zablokowany immo (ale powinno wykazac suterke lnni kodowej). http://obrazki.elektroda.net/85_11682692...
I nie będzie.Ten twój "śpeć" co ci to wycinał nie poinformował cię o tym?Teraz zostaje zewnętrzny sterownik.
dzieki za odpowiedz jak najlepiej sprawdzic linie kodowa czy dochodzi do komputera pozdrawiam
Jak zależy to przypomnij mi się jutro telefonicznie w dzień, podam procedurę. Tam nie ma żadnej karty kodowej.
która była zamontowana Wersja z tym samym nr kodowym jest pewna. Bez "wyciągnięcia" obu wsadów i ich porównaniu, nie można tego potwierdzić!
ogólnie się nie da i czy karta taka sama najlepiej rozbierz i przelutuj pamięci jezeli takie samezwykła karta pracuje na 7947 a HF7943
RF ze zmiennym kodem. IR mają stały kod, instalowany fabrycznie w kluczu i odbiorniku. Kod jest na naklejce w odbiorniku. Jeśli nie działa to albo klucz, albo odbiornik są niesprawne.
wydaje mi się,że tam bedzie tylko zawór kodowy na pompie :)
Zapali. Tylko będzie świecił na desce.
Wielkie dzięki dla trans-serwis :D Pozdrawiam
Jakim programem próbowałeś się komunikować? Czy masz blokadę kodową zapłonu albo immobiliser?
Czy dam rade zapisać tym programem VIN w używanej pompie? Clip nie da rady więc ten Scanmatik też nie . Czy może abs będzie działać bez zmiany Vinu?? ABS będzie działać bez zmiany VIN . VIN w tych modułach to tylko zapis do niczego nie potrzebny
Witam! Czy ma ktoś zamontowany oryginalny alarm (Renault) do Laguny, wpinany w oryginalne złącze pod can? .......... .... Oznaczenie kodowe tego alarmu to 7887. Chyba tutaj myślisz o Cobrze?
zadzwoń do Pana Arka może zdradzi ci sekret http://kartarenault.republika.pl/index.h... lub spytaj kolegów z RLKP http://renaultlaguna.pl/forum/Naprawa-ka...
Dzień dobry. Mam problem z zakodowaniem ustawienia lusterek w Renault Espace 4 2004/2005. Ustawienia fotela kierowcy zapamiętują się, ale niestety lusterka nie. Po zamknięciu samochodu przyciskiem karty wracają do zapisanych wcześniej (nie przeze mnie) ustawień. Przy wciśnięciu przycisku "memory" nie ma żadnego dźwięku. Pomóżcie proszę.
Nie może przestawić się podczas dokręcania śruby. Gdy masz włożoną blokadę na wał, przeciwwaga opiera się o blokadę. Podczas dokręcania nie ma prawa ruszyć się wał nawet o milimetr, jedynie podczas odkręcania wał się cofa od blokady. Wtedy należy najpierw dopchnąć ręcznie wal do blokady, a następnie dokręcić śrubę. Zapytam raz trzeci i ostatni, zdjąłeś...
Jak wpiszesz zły kod to nie odpali. Kolego, ponownym ustanowieniem transmisji w starszych renault jest różnie. Czasami trzeba wypiąć sterownik silnika aby linia kodowa była nieobciążona. A czasami trzeba rozkalibrować skrzynkę połączeń i skalibrować na nowo.
Jeżeli jest to model z pilotem na podczerwień (czyli jednostka centralna pod fotelem pasażera) to nie ma kodu. Do jego obsługi wystarcza pilot przy kierownicy. A to że jest bardzo awaryjny to inna sprawa i po odłączeniu akumulatora potrafi się zepsuć.
Trzeba wyczyścić komputer samochodu (procesor) cena ok 300 PLN i odciąć przewód linii kodowej lub wyjąc transponder z kluczyka.
Witam, mam problem z Renault Master 2 2.5 DCI (bus). Rozkodowało mi wtryskiwacze, po ponownym wpisaniu kodów błędy znikają i auto jedzie normalnie, ale wystarczy, że tylko wyciągnę kluczyk ze stacyjki i poczekam z 1 min, dalej pojawia się te same błędy i dalej nie zapisują mi kodów wtryskiwaczy i nie wiem, o co chodzi. Błędy: DF276 Programowanie kodu...
nie trzeba wogóle kompa, wystarcza kody błyskowe i listy kodowe do reni. jak ktos by był zainteresowany to kirek3(at)interia.pl
Tak, pytałem nawet specjalnie o to czy po takim zabiegu będzie działał nadal centralny z pilota na podczerwień. Usłyszałem, że tak. Tylko u ciebie teraz nie wiadomo co jest namieszane, jak już wspomniałem musisz dopytać fachowca co to robił ;)
Po wymianie baterii nie trzeba kodować kluczyków. Sprawdź czy kluczyk nadaje. Skieruj diodę nadawczą do aparatu cyfrowego i naciśnij guzik w pilocie-powinieneś widzieć jasną plamę na wyświetlaczu. Jeżeli widzisz to można spróbować go przyuczyć, ale jest potrzebny kod blokady zapłonu, który uzyskasz osobiście odwiedzając ASO. Procedura kodowania kluczy...
Sam tego nie ogarniesz. Dobry elektronik , albo asso. Więc wydatki jak widzisz nieuniknione.
Dżizas, problem może być w PLIP'ie, w pierścieniu, w dekoderze, w linii kodowej... Teraz się zacznie co to jest i gdzie to szukac.
Narazie jestem w pracy potem lecę na prywatkę postaram się wrzucić około 18 ok Dodano po 4 Program jakby nie czyta elema nie wiem czy to wina sterownika czy co a kabel mam z allegro https://obrazki.elektroda.pl/7058968600_... Dodano po 39 Chodzi o to? https://obrazki.elektroda.pl/8068456900_... https://obrazki.elektroda.pl/2649057800_...
Trzeci to linia kodowa. Rozłupać obudowe natysabotażowa i dostać się do elektrozaworu. Ja osobiście stosuję inna metodę,2 minuty i po bólu
Impuls masy wychodzić powinien ze sterownika - https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Podłączenie emulatora immo, z reguły wymaga "namieszania" w pamięci 29f200 i odcięcia linii kodowej z immo. Jesteś pewien że wszystko zrobiłeś poprawnie?
Zawór kodowy wywalony,i master pojechał,a swoją drogą to straszna dłubanina przy tym zaworze,może ktoś ma jakiś szybki patent na to gówn..?
Dodatkowo wrzucam wsad. z linią kodową to nie ma problemu jak i ze mianą wsadu ale czy ten co mam jest poprawny?
Ale schematu czego? Ukladu sterowania silnika? ABS, airbag? Napisz co szukasz i podaj zonaczenie kodowe silnika lub jaki motor ile koni itp.
Kod masz w radiu dokładnie pisząc w pamięci radia lub na karcie kodowej, która dostaje się przy zakupie radia.
Czy immobiliser masz z centralką kodową ? Jeśli tak to na stronie (forum) klubu Renault możesz zapytać o kody do synchronizacji oraz kody serwisowe do resetowania ustawień immo, wtedy po resecie centrala sama znajdzie kluczyk (jeśli jest radiowy) albo przy kolejnej transmisji z kluczyka na podczerwień zsynchronizuje się z nim. Wogóle polecam forum klubu...
Kolego modyfikujesz odczyt z pamięci ecu i odcinasz linię kodową i musi być git. A czy nie prościej i taniej postawić to w oryginale?????
Nie znam tego testera, jak to robię Clip. Blokada rozruchu->odczyt konfiguracji-> i patrzę co mam. Jeżeli jest typ blokady 1 to -> konfiguracja -> typ blokady 2. Jeżeli jest typ blokady 2 to ustawiam na 1. Ale też trzeba patrzeć na inne sprawy, bo kiedyś w benzyniaku wbiło się diesel z zaworem kodowym. Obawiam się, że sowim testerem naprawy nie uskutecznisz.
Usunąc wpis immo ze sterownika, przeciąc linię kodową aby się nie zsynchronizował na nowo, tyle. Zamek na pilota można sobie wstawić jakiś-tam
immo, oczywiscie fabryczne, siedzi w dekoderze umieszczonym w okolicy schowka pasazera (czarna puszka na dwie wtyczki czerwona i niebieska) odpowiada rowniez za centralny zamek. pozniej linnia kodowa leci do komputera wtrysku. schematu niestety ni podrzuce,bo nie mam tutaj.
Witam serdecznie, Pytanie do autora, jakim programem udało się zakodować te wtryskiwacze? Mam dokładnie ten sam problem
Klient miał taki problem - po wymianie baterii w pilocie od reno scenic, wystąpiła nie zgodność kodu i nie można było uruchomić samochodu. Drugi pilot był uszkodzony - umoczony i skorodowany. Za podanie 4 cyferek w aso klient zapłacił 90 pln. Miał jeszcze pojechać samochodem aby zsynchronizowali pilot z odbiornikiem za jedyne 150 pln. Czy wymiana baterii...
A masz karte kodową wygląda jak karta kredytowa była dawana razem z karta gwarancyjną.
linia kodowa ok sterownik oryginał poprostu kluczyk na łodzi poleżał i Renia przestała palić. Jeśli pójdzie na tym kodzie to dobra ognista...:D
Koledzy powiedzcie mi gdzie w Scenicu z 2005 roku umieszczony jest tuner bo nigdzie nie mogę znaleźć go w aucie. Z przodu mam tylko zmieniarkę zakończoną zieloną wtyczką i taką malutką czarną, ale gdzie jest tuner. Pytam dlatego ze odłączyłem akumulator i radio sie zakodowało i teraz musze cos z tym zrobić a karta kodowa gdzieś sie zapodziała. Pozdrawiam...
Nie poradzisz sobie z tym. Jak ci się zacznie pisac o pętli, transponderze, UCH, linii kodowej, bloku wtrysku to się zaplątasz już na starcie. Zaciąg to do kogoś kto się zna.
a moze poprostu nie tak odczytałeś kod z wtryskiwaczy? mozna pomylic np "1" z "I" i wtedy sa problemy bo nie chce przyjąć kodu
Sprawdzic czy klucz nadaje (tester podczerwini),czu odbiornik odbiera (wystarczy tester z dioda LED),no i linie kodową. Jednak najlepszym rozwiązaniem jest pozbycie sie tego immobilisera.Centralny zawsze można dorobić z inego pilota
a nadal pokazuje Clip "Blokada zapłonu" - Aktywna kalkulator immo pokazuje - brak blokady, czyli ok kontrolka immo na tablicy tez gaśnie po przekręceniu kluczyka Teraz czas na wnioski. Sterownik silnika nie odblokowany. Emu dałeś do wewnątrz? Linia kodowa odpinana? Albo sieje w tej linii, albo brak komunikacji. Tu jest błędna diagnoza.
Z pełnym szacunkiem dla wiedzy kolegów pozwolę sobie zwrócić uwagę, że nie komunikują się oba kluczyki (transpondery). Chyba nie jest możliwe aby oba się uszkodziły. Podejrzewam uszkodzenie czytnika (może brak zasilania) lub wylogowanie kluczyków (chyba też nie z uwagi na przejściowe/wyrywkowe odczytywanie kodu). W sumie sprowadza się to do niepewnego...
w tym typie jeżeli kontrolka świeci to kluczyk jest rozpoznany, masz problem z linią kodową pomiędzy immo a pompą, sprawdź jeszcze bezpieczniki, jak ok, to na kompa sprawdzenie. Czasem zawór kodowany na pompie miał problemy( ciężka sprawa do wymiany). pozdrawiam.
Pewnie ułamany język. Czytniki nie są kodowane. Ludzie, 10 sekund w google wystarczy.
Procedura kilkakrotnie opisana na forum. Pin na karcie kodowej zapisany. Jeśli brak można inaczej wyliczyć. O ile kluczyk kompletny. Więcej informacji masz w instrukcji obsługi auta.
w większości samochodów procedura jest podobna... jest PIN/security code lub klucz master albo karta kodowa robi się to za pomocą urzadz. diagnostycznego... VW-vag,vas OPEL-tech1,tech2 RENAULT-nxr,clip FIAT-examiner itd . w niektórych przypadkach da się to zrobić bez sprzętu np.fiat,ford (starsze modele)miały możliwość wpisania kodu "ręcznie" czyli...
CARPROG potrafi dodać kartę bez znajomości kodu PIN oraz bez potrzeby działającej karty. Inaczej potrzebny CLIP.
odpalisz bez problemu
Cześć zajmuje się dorabianiem kluczy, problemem jest Megane IV z kartą którą chce dograć. Po całym procesie gdy przykładam nową kartę do systemu immo w guziku start stop nie mogę jej dopisać. Gdy włączam w komputerze (AUTEL KM100) opcje wyszukaj stacyjkę i sygnał nie reaguje na ten guzik, nie nadaje sygnału. Co może być przyczyną?
Witam mam blaupunkta MP72 i nową kartę kodową. Jak wejść w tryb wpisywania kodu ? Kod mam, ale nie wiem jak go wpisać. Pomocy
CAR PROG w ory i CLIP
Wtrącę się do rozmowy, bo mam pewien pomysł, wprawdzie nie wiem czy to się sprawdzi, ale kiedyś czytałem że ktoś tak kiedyś zrobił. Mianowicie, wymienić akumulator w taki sposób żeby nie dopuścić do zaniku zasilania. Zrobić obejście, żeby stary cały czas dostarczał napięcie, i w tym czasie podpinać nowy, i dopiero wtedy odłączyć stary. Nie jestem pewien...
A sory nie doczytałem dokładnie. Przełóż komp, UCH lub UCBIC zależy co masz, no i bebechy kluczyka, zależy od generacji immo. Wersje wyposażenia powinny się zgadzać przy zamianie UCH/UCBIC Musisz sprawdzić czy przy wywaleniu immo, ktoś nie obciął lini kodowej bo bo po zamianie nie zagra. Tylko po co te gówn.... immo odnawiać.
Jak nie masz żadnego pilota sprawnego to nici z kodowania.
Niedawno też przerabiałem na manuala z automatu nie robiłem żadnych kodowań jedyne co zmieniałem konfiguracje , choć ona i tak od razu wychwytywała podłczony sterownik skrzyni. Auto jeździ bez problemu i innych błedów nie wywala poza odłaczonym automatem.
Wiec masz laguna do 98r. Pilot podczerwień.
ABRITES NEW RR018 ogarnie temat Dodano po 48 Jeszcze SMOK UHDS ma opcję programowania kart CLIO IV 2012-2019
Dzięki za szybka reakcję koduje pasujący bo od tego auta ale za nic nie chce załapac, mam dwie szt i na każdej tak samo. Ma ktoś może procedurę kodowania kluczyków do tego modelu CLIP'em bo może coś robię nie tak.
Jak zaprogramować karte do Renault Laguna 2002r.Ta którą używam jest uszkodzona ale działa,a druga jest dobra ale nie zaprogramowana.Jak lub gdzie to zrobić i ile to kosztuje?Dzięki
Bez problemu dopisuje się kartę dwuprzyciskową, nie handsfree,wspomniałem o tym.
Masz dwie opje, dajesz moduł do fachowca na klepacz ten czyści immo, potem: - wkładasz ecu i ten uczy się nowego kluczykai masz immo jak kiedyś - wkładasz ecu i tniesz linie kodową, i nie masz już immo. W radiówce sterowanie zamka nie ma nic wspólnego z immo. W kluczyku masz pestke.
Witam - Kody potrzebne do kodowania odczytuje się z naklejki i w clipie szuka opcji kodowania Wtrysków! i tu uwaga! koduje się je od strony skrzyni biegów. - i czasem nie da się zakodować tych wtrysków które są od mocniejszej wersji.. A i na prawdę polecam Kodowanie - Bo jeśli coś było zaprogramowane to moim zdaniem Powinno być nadal.. Nie bez przyczyny...
Powinno sie kodować i po wymianie wtryskiwaczy powinno sie usuwać adaptacje zaworu wysokiego ciśnienia
Pomaranczowa ta kontrolka? to jest kontrolka wtrysku paliwa najczestsza przyczyna jej zapalanie jest przerwa lini kodowej od dekodera to samego komputera. Wypnij zlacze z komputera i dokladnie je przemyj sprawdz przy tym stan pinow komputera czy nie maja korozji ? powodzenia
Witam zamyka sie zamek bo tak jest ustawiony komfort ze np jadac 20 na godzine to dla bezpieczenstwa musi zaryglowac drzwi a predkosc w jakiej maja sie zaryglowac jest ustawiana przez programowanie i mozna ja zmieniac wedlug potrzeb.Pozdrawiam
A dacie koledzy jakiegoś linka do tego forum?
Spróbuj tak.
Witam mam problem z moim renault clio 2 z 2000 roku chodzi to, że nie działa mi centralny z kluczyka i nie pomaga kodowanie kluczyka wiec chciałbym się dowiedzieć gdzie dokładnie znajduje się sterownik i czy możliwe jest ze tylko sa za oksydowane styki przy sterowniku bo tydzień temu kodowałem kluczyk i wszystko działało normalnie i jeszcze jedno pytanie...
Kombinowałem przy tym fordzie aby go odpalić bez kodowania kilka dni , po zakodowaniu odpalił od pierwszego . Wracając do tematu kabel z forda co mam pasuje do programu DDT2000 Właśnie ściągam ten program , opisy są tu : http://xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 3.1.18. Nie wysyłaj linków, które po pewnym czasie przestaną być aktywne. To spowoduje, że dyskusja...
Przemo9826 masz rację silnik M9R coperfild Ciekawy przypadek ale wszystko jest możliwe. Jeśli nie jesteś pewien na któryś znak to zacznij od wpisywania kodu z wtryskiwacza który jest wyraźny. spróbuj przyuczyć chociaż jeden wtryskiwacz. Może jakieś przepięcie uszkodziło sterownik i nie można teraz wpisywać kodów.
Zacznę od tego, że jest to alarm, który uczy się sygnałów z instalacji elektrycznej samochodu. Najpierw alarm musisz rozbroić. Niestety nie zrobisz tego na samochodzie w którym padł aku. ponieważ w momencie niestabilnego zasilania przyjął on do wiadomości sygnały niewiadomego pochodzenia. Jest to do zrobienia na stole dla kogoś kto ma odpowiednią wiedzę...
vcads z tego co wiem można tylko wyłączyć immo , zalogować Nowego klucza się nie da. Ale jak masz stary to już zejdziesz.
Kod awaryjnego odpalania, sprawny kluczyk i odbiornik, sprawne bezpieczniki, procedura kodowania i po problemie.
To źle przyjąłeś bo w francuskich autach pierwszy cylinder jest od strony sprzęgła. Pozdrawiam. P.S. Czujnik sprzęgła można sprawdzić miernikiem, to zwykły rozłącznik.
Kolego metod jest sporo z czym każda wymaga ingerencji w sterownik (komputer na stole) odczytanie pamięci odczytanie numeru klucza dodanie klucza odczytanie nowego transpondera dopisanie go. Nie zdaje mi się żeby metoda domowa to wykonać. Jest metoda mniej inwazyjna czyli sklonowanie twojego kluczyka koszt dużo mniejszy ale trzeba mieć odpowiedni sprzęt...
renault kodowa linia kodowa renault kodowa oznaczenie
oporność kabel antenowy potencjometr liniowy logarytmiczny generator sygnału radiowego
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Mercedes CLA 45 AMG - Sportowy Luksus i Wydajność Znieczulenie impulsu 2V, 100ms: metody i rozwiązania