Na tej stronie http://www.vwgolf.pl/ w dziale porady. Już było kilka razy na forum.
Chodzi mi szczególnie o techniczne nazwy podzespołów na nazwa kodowa silnika lub skrzyni Ewentuanie z jaką konfiguracją wyszedł fabrycznie W załączniku.
Dziękuję wszystkim za zaangażowanie. Udało się znaleźć kod. Z tyłu silnika, pod turbiną, pośrodku litery V. Z prawej strony było płaskie pole, ale niestety bez kodu.
To może oddaj go do warsztatu samochodowego w końcu, nie do punktu smarowania wozów drabiniastych? Sądzisz że jak warsztat sobie nie poradził, to laik który nawet nie potrafi sensownie opisać usterki da radę? Po pierwsze - oznaczenie kodowe silnika poproszę. Po drugie -diagnostyka - przede wszystkim wskazania przepływomierza i czujnika MAP.
W VIN`ie nie ma oznaczenia silnika. To serwis odczytać może. Oznaczenie kodowe silnika znajdziesz na wlepce w bagażniku po prawej bądź lewej stronie. Jeżeli ALH to będzie to któryś z 2 pierwszych czujników - kwestia który - bez wyjęcia nie trafisz bo kolor ma znaczenie. Są to 4-pinowe czujniki z których 2 idą na zegar na desce a dwa do kompa.
Zobacz oznaczenie kodowe swojego silnika i silnika dawcy. Zapewne to F9K i nie powinno być problemu z przekładką.
Z BMT linią kodową na sterownik silnika.
Podaj oznaczenie kodowe silnika.
Za groma nie przypomnę sobie czy immo siedzi w GEMie czy to osobny moduł, niestety nie mam teraz dostępu do swojego komputera. Na pewno z immo ECU silnika dostaje zgodę po linii kodowej na uruchomienie silnika. Zrzucasz tapicerkę, demontujesz rynienkę prowadzącą szyby i wywalasz zamek, robota jak w każdym aucie
Nie podałeś oznaczenia kodowego silnika, w załączeniu znajduje przykładowa lokalizacja czujnika ciśnienia w silniku 1.2, chodzi o cześć o numerze 7. https://obrazki.elektroda.pl/5696383700_...
jeśli jest to silnik o oznaczeniu kodowym (wygląda na to że innych nie było)- 178B2.000, to luzy na zimnym silniku : ssące : 0,40 +/- 0,05 wydechowe : 0,50 +/-0,05
Musiały lać wszystkie na raz, bo jedynym czujnikiem położenia wału jest hall w aparacie i sterownik nie jest w stanie określić gmp 1 cyl. Natomiast jedna z nowszych 2l miała czujnik położenia wału za filtrem oleju (koło foniczne było przykręcone do przedostatniej przeciwwagi wału).Aparat w tym modelu miał tylko jedno "okienko" w przesłonie czujnika...
Skoro tej karty nie posiadasz to musisz ją zamówić za parę złotych w serwisie. Silnik możesz możesz awaryjnie uruchomić podając kod z karty kodowej do ECM bezpośrednio, bez pośrednictwa transpondera i centralki kodowej, "wymigując" go kontrolką silnika i naciskając pedał gazu w odpowiednich momentach.
Oznaczenie kodowe silnika poproszę.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Podaj oznaczenie kodowe silnika.
Trzeba znać oznaczenia kodowe silników, by coś więcej napisać.
Co za bzdury... Po pierwsze, to jaki silnik - oznaczenie kodowe. Po drugie, to kręcenie aparatem nic nie daje, po trzecie przy listwie nie ma żadnego czujnika ciśnienia.
Oznaczenie kodowe silnika potrzebne.
Nie bardzo rozumiem po co był swap silnika skoro można manuala spiąć ze starym silnikiem. Ale dobra. Oznaczenia kodowe silników i roczniki. Sam sterownik można diagnozować nawet na stole. Potrzeba tylko podać zasilanie i masę na sterownik plus podłączyć Linie K i L (przynajmniej tak było w starym sterowniku ,bo nie ma info na co swapujesz ale nawet...
Ale schematu czego? Ukladu sterowania silnika? ABS, airbag? Napisz co szukasz i podaj zonaczenie kodowe silnika lub jaki motor ile koni itp.
Oznaczenie kodowe silnika potrzebne. Dalej jeśli nie ma iskry - cewka, zawartośc aparatu zapłonowego itd.
No własnie to dokładnie podaje ETKA. Bierzesz rysunek ukł. korbowego silnika 1.9 a w poz. oznaczającej wał korbowy wyświetla Ci się jego nr katalogowy oraz oznaczenia kodowe silników w jakich był stosowany.
A dokładnie jaki masz motor ? Chodzi mi o oznaczenie kodowe silnika np.: C20NE itd...
Potrzebny cały numer silnika :) DV6TED4 to jest oznaczenie kodowe, nr części jeśli jest na silniku nie znajdziesz nigdzie z vinu
To jest Zafira 1.8 16v 125KM rocznik 2001 sterownik Simtec. Oznaczenie kodowe silnika Z18XE. Sprawdziłem cały dolot, wszystkie przewody podciśnieniowe i dolot. Wnioski są takie, że nigdzie lewego powietrza nie znalazłem. Zasilanie na listwę wtryskową i przewody gumowe poza nią również. Jeszcze się zastanawiam czy pompka paliwa w baku pracuje prawidłowo...
Brencik - mylisz się, 8-zaworowe były też wielopunktowe (oznaczenie kodowe silnika Z16SE). Pozdrawiam!
Czy to jest ten sam typ silnika ? Głównie chodzi mi o oznaczenia kodowe silnika. Nie wiem jak tam w tym aucie jest rozbudowana elektronika sterująca, bo mogą z tym być problemy.
zalezy jakie masz oznaczenie kodowe silnika, moze byc palec lub kopułka a takze cewka, czy same przewody WN.
Możebędzie prosiej jak podasz oznaczenie kodowe silnika. Nikt nie jest jasnowidzem, bo 8v miał paluch a w 16v już jest aparat zaplonowy którym steruje ecu...
Koledzy potrzebuję Jakiegoś zdjęcia rysunku jak ustawić rozrząd w tym autku. Oznaczenie kodowe silnika to 2C-TE
Wymień filter paliwowy to nie drogi koszt a często skutkuje. Czy pompa jest sterowana elektronicznie?? podaj oznaczenie kodowe silnika??
Znasz oznaczenie kodowe silnika, lub też oznaczenie kodowe pojazdu (np. AF01)? Zapłon na dwóch cewkach, czy na statorze gwiazdowym? W drugim przypadku jest stosowany standardowo zapłon Mitsuba GF-4, stosowany także innych kopiach silnika Hondy (Sym, Kymco, Peugeot). Skuter nie jest czasem w wersji 25 km/h?
Silnik D ???, czyli niestety pompa Lucas, bo silniki SDI mają Boscha takiego jak stare poczciwe TDI-ki. Oj lepiej żeby okazało się że to tylko nieszczelność w układzie i paliwo się "cofa" bo ewentualna diagnoza i naprawa tej Twojej pompy to niezłe wyzwanie. Z tego co piszesz to oznaczenie kodowe silnika tej Twojej wersji to byłoby pewnie AEF ???????
Witam, numer katalogowy węża odpowietrzającego jest następujący 051 103 493A - to do silnika o numerze kodowym ABS, podaj coś bliżej na temat uszczelki,,, jest ich sporo, o którą dokładnie Ci chodzi pozdrawiam
Który silnik ?, podaj oznaczenie kodowe (np. 1Z, AFN, etc) Spróbuj ściągnąc wtyczkę z czujnika temp. cieczy i zobacz jak zapala (sterownik przyjmuje wtedy wartość zastępczą -40°) Ps. naciskanie lub nie pedału gazu nie ma żadnego znaczenia przy uruchamianiu silnika
Bo 95 % starych diesli ma problem z turbo że albo nie dobija ciśnienia albo ładuje za dużo. Objawy to właśnie kontrolka CHECK (lub świec żarowych) i tryb SDi. Napisałem w drugiej części że to takie pierwszy problem jaki mi przychodzi na myśl ,a na poważnie to potrzeba diagnostyki czyli komputer. PS Do autora przydało by się oznaczenie kodowe silnika...
Z tyłu w bagażniku masz nalepkę z oznaczeniem kodowym silnika. Albo jest błąd w paperach, albo silnik był zmieniany na 1.4 z golfa III co jest możliwe, ale mniej prawdopodobne. Zrób zdjęcie jak możesz to napiszę Ci co to za silnik ze 100% pewnością. Wtedy mozna będzie napisać coś bardziej konkretnego.
Literka różnicy w nazwie kodowej auta Nie literka w nazwie kodowej auta tylko oznaczenie silnika..Jakie masz oznaczenie silnika AHU , AFN,AHH, czy AFG albo jeszcze inny?
Świece zmień ! Z NGK np. BR6EK , w sklepie zapłaciłem około 110 zł za 6 szt . U mnie dobrze się sprawują na gazie . Nie polecam wynalazków (że niby to do gazu) , bo u mnie silnik pracował nie równo , po wymianie na BR6EK "gitara" Fajnie było by żebyś napisał rok produkcji , lub nazwę kodową silnika ,choć pewnie masz m20b20 , bo BM-ka jak antyk wygląda...
W 1.9 105 KM sypie się dół i to taka powszechna wada ? A to nowość... Myślę, że 1.9 105 KM jest silnikiem zdecydowanie godnym polecenia. Tak, szczególnie BXE jest godny polecenia. BLS i BXC również nie są wiele lepsze. A inne w Passacie B6 nie występują. Nie wiem, co takiego ma pan do BXE??? Ja swojego Passeratti mam od nowości, najpierw jako auto...
Spotkałem się już z czymś podobnym , a mianowicie o konkretny klucz kodowy softu należało prosić serwis , ( w tamtym wypadku Opla ) . Po podaniu danych auta i właściciela , za opłatą otrzymywało się klucz . Niestety miał mankament . Należało go wklepywać za każdym razem po zgaszeniu silnika . Soft dotyczył komputera - sterownika pracy silnika . Oby...
Trzeba otworzyć sterownik silnika i edytować zawartość pamięci 93C66. Odłączyć przewód z linią kodową immo, potem spiąć dwa przewody we wtyczce puszki immo by działał rozrusznik po przekręceniu kluczyka w stacyjce i po problemie.
Witam posiadam forda galaxy niestety silnik w nim padł i jestem zmuszony kupić inny silnik jednak jak się okazuje bardzo cięzko znaleźć oryginalny silnik forda 2.0v8 do galaxy lecz mam możliwość za małe pieniądze nabycia silnika z vw sharana też 2.0v8 o oznaczeniu kodowym silnika ADY. Mam dylemat ponieważ wizualnie różnią się te silniki inie wiem czy...
a ja potrzebuje schemat do takiego polo ,konkretnie wtyczka sondy--> sterownik silnika , pokazuje caly czas ze ma grzalke sondy zwarta do masy , podstawialem 2 inne sprawne sondy , kasowalem blad ale nadal sie pojawia , a tylko na jednym przewodzie z kostki sondy do sterownika mam rezystancje okolo 6 om . a może kolega podałby oznaczenie kodowe silnika...
Napisz przynajmniej jakie masz oznaczenie kodowe tego silnika, z jakiego passata jest ten silnik, jakiej był mocy. Ogólnie im więcej danych tym dokładniejsze dane otrzymasz w zamian.
We wszystkich moich autach z przeszłości i teraz mam przepływomierz. Natomiast w tym oplu movano nie mogę go znalejść. Czy faktycznie nie ma ? Jak znasz oznaczenie kodowe silnika, to sobie wpisz w google i zobaczysz zdjęcia przepływomierza. Zgaduję, że to silnik DTI, więc łatwo to namierzyć. Auto w lecie pali bardzo dobrze. Problem z uruchomieniem...
Widzę że nie tyko ja tak wcześnie do pracy przychodzę:) Strona ECU i kompa LPG........................................ złącze..........................<> sonda fioletowy z ECU rozcięty i przeprowadzony przez komputer LPG (szary, fioletowy) <> podłączony do wtyczki <> przechodzi...
Witam, Chciałbym sie podpiąć do tematu. Tak, jak koledzy powyżej, mam problem z tą samą pralką. W pralce nie obraca się bęben. Po sprawdzeniu w menu serwisowym wyskoczył błąd 0417 co świadczy prawdopodobnie o uszkodzonym silniku. Sprawdziłem połączenia wszystko jest ok. Napięcia zasilające dochodzą, wiązka od sterowania również jest sprawna. Wyciągnąłem...
Witam szanowne grono. Mam prośbę o pomoc w instalacji zamka szyfrowego (DNT000013), aby sterować otwieraniem drzwi z pochwytem (zasuwnica GU secure i silnik zasuwnicy automatycznej GU). Napięcie do czytnika i do silnika jest podpięte. Silnik ma jeszcze przewód sygnałowy (zielony) otwierający rygle drzwi na kilka sekund. Jak mam teraz podpiąć kolejne...
A który to Bo na sterowniku nie ma oznaczenia 17 D. http://obrazki.elektroda.pl/2396214500_1... Dodano po 5 W temacie jakie auto jest napisane. rocznik 1997 V6 2,5 TDI 150KM oznaczenie kodowe silnika AFB sterownik 4B0 907 401 H.
Witam Czy istnieje możliwość zamówienia wykonania tylko kliszy i czy jest możliwość wykonania tej kliszy(jak najgrubszej i najsztywniejszej). Chodzi mi o użycie tejże kliszy( po uprzednim wycięciu) jako tarczy kodowej do silnika. Pozdrawiam
Przydałby się taki mały szczegół jak informacja o silniku (najlepiej oznaczenie kodowe).
Podejżewam uszkodzenie linni kodowej sterownik silnika licznik, Zajmij się może doradzaniem gdzie indziej? Stoi czarno na białym w błędach. Przepatrzeć antenę-cewkę przy stacyjce i jej połączenie z licznikiem, potem pewnie w samym liczniku ciągłość obwodów. Skoro immo nie dostało poprawnego kodu z transpondera, to i kluczyk się wyświetlił.
Jeżeli jest zdjęty immobiliser i przecięta linia kodowa, to silnik zapali, ale będzie dalej migało oczko ostrzegawcze immo.Zazwyczaj się tez przecina kabel lampki immo, i nie zaświeca się ona. Jeżeli jest źle usunięte immo, mogą wystąpic objawy jak te przytoczone, sam w to wpadłem raz. Działanie wentylatora mozna sprawdzić nawet walzką XR25 funkcją...
Z licznika idzie linia komunikacja po k line do sterownika silnika. Niekiedy jest linia W kodowa z licznik a do ecu silnika.
W immobiliserze, probem może leżeć w kluczu, samym immobiliserze, linii kodowej lub sterowniku silnika.
zależy jaki jest sterownik silnika... czasami pomaga usunięcie wpisów immo z ECU a czasami emulator na linii kodowej
Tak, można usunąc immobiliser i ta opcja jest korzystniejsza. Pytanie, czy masz oryginalny klucz tworzący komplet z immobiliserem i stweroiwnikem silnika? -bązowy masa -czerwony plus stały -brązowy biały i brązowy niebieski -diagnoza -czarny plus za stacyjką I teraz kwestia przewdów niebiesko-czerwony. To tzw linia kodowa, i ma związek z czujnikiem...
Stary, szczerze? Ten grzmot będzie pracował nawet jak mu wyjmiesz PCM. On jest tam tylko do pracy zaworu EGR. Niejednokrotnie wywalałem tam wiązke silnika, na zawór odcinający paliwo ( po wymianie zaworu kodowego!) dawałem plus po stacyjce i wszystko działało jak dawniej.
To jest dokładnie ten sam silnik: W Vito nosi on oznaczenie kodowe OM601 942 zaś w "kaczce" OM601 940.
Jaki silnik? Oznaczenie kodowe, bo były co najmniej dwa różne systemy wtrysku.
proszę bardzo,tylko musimy sciagnąć jasnowidza,który powie nam jaki to samochód,model,rok i rodzaj silnika.
Ten wałek (030109101AM) pasuje do silników od 1.0 do 1.6 o oznaczeniu kodowym AEX, ANX, APQ, AKV. Do silnika AER powinien być wałek 030109101BG (030BG). Nie wiem czym się różnią po za oznaczeniem kodowym.
Po włożeniu wtrysków powinien zagadać, ale dobrze jednak wprowadzić wtryski do PCM, wykasować wartości wyuczone i niech sobie zrobi samoadaptację. Ostatnio ktoś walczył z 2.0 ( Ford - nierówna praca, klekotanie ) dopiero kodowanie i samoadaptacja, która powinna trwać 20-30 km, a u niego trwała 300km zmieniła zachowanie samochodu.
Kolego katalogowo do modelu silnika(oznaczenie kodowe)
Dokładnie, pierwszy jest silnik, koło pośrednie, koło napędzające zaparzacz i na końcu koło kodowe.
Witam, dzisiaj podłączyłem sobie samochód pod kompa i wyszedł mi błąd , w sumie błędy. Najbardziej mi chodzi o błąd 01044 Błędnie zakodowany ECU . Seat altea 1.6 mpi 102km 2005r . Ktoś zna kody do tego autka ? Jakieś kody na necie są, ale wolę zapytać was. Możecie też się odnieść do innych kodów jeżeli macie chęci;) To nie musi być problem z silnikiem...
Szczerze? Nie wiem, tak piszą w papierach "Pusty ciąg kodowy to identyczny kod blokady dla wszystkich systemów blokady rozruchu. Zaletą pustego ciągu kodowego jest uniemożliwienie uruchomienia silnika nawet w przypadku, gdy układ wtrysku jest nie zakodowany. Wystarczy jednak uniemożliwić dotarcie pustego ciągu kodowego do niezakodowanego układu wtrysku,...
Skrzynia tak jak silnik ma nr cześci VAG czyli 02K301211A oraz oznaczenie kodowe w tym wypadku DUU. 02K301211A oznacza skrzynie DUU z akcesoriami do montażu w golfie 4 z danego rocznika. Skrzynia DUU to oznaczenie skrzyni i może pochodzić z innego modelu/marki np z seat czy skody i może wymagać przełożenia mocowania czy czujnika czy też sterowania/wodzików...
Silnik 4F5 910 401 M
Szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi. Panowie Golf 3 1993r wersja GT silnik 1,8 na monowtrysku boscha instalacja gazowa oznaczenie kodowe silnika ABS sterownik: 8A0907311H 1,8l R4 MONO 1.2.3 D51PMC 01 Silnik pracuje bez zarzutu pali około 10 litrów gazu przy raczej ciężkiej nodze i około 8 litrów benzyny. ale po podłączeniu do vaga wyskakuje:...
Wpisz mu prawidłową stronę kodową z Vag-a. Wartości do strony kodowej są dostępne w programie ELSA - różne w zależności od rodzaju skrzyni biegów, rodzaju cylindrów, wyposażenia, silnik beznynowy czy diesel itp ... I będziesz miał po kłopocie. Pozdrawiam Repa
Zdarza się tak czasem przy zbyt wczesnym odłączeniu klemu, zanim BSI "pójdzie spać". PP2000 powinno dać radę. Po wpisaniu VINu, zakodowaniu kluczykow i synchronizacji ze sterownikiem silnika powinien zapalić. Potrzebna będzie karta kodowa - ewentualnie sam kod. Jak niema karty do dostania w ASO za 100 na karcie lub za 20,- na papierku ;). Gdzieś na...
Żadne kodowanie. Obróbka wsadu ze sterownika silnika, przecięcie linii kodowej i odpalasz.
W podstawionym silniku zamiast zaworka kodowego wstawiony jest zwykly elektrozaworek.
Kolego (at)spinacz nie spinaj się tak , Ja tego stera Mu nie montowałem , ani to nie jest Mój syn żebym mógł na cokolwiek pozwalać czy zabraniać. Sam zdecyduje czy chce mieć moc i niesprawne auto czy zrobi to zgodnie ze sztuką.
nie wiem kto ci takich bzdur naopowiadal, ze rownoczesne przytrzymanie hamulca i gazu odblokowuje immo ?? a 1. zobacz na desce czy swieci ci kontrolka silnika jezeli tak i masz karte kodowa to mozesz odpalic wlasnie samochod za pomoca pedala gazu ( procedure ta juz opisywalem w ktoryms poscie) jezeli nie posprawdzaj wszystkie zasilania i masy (przede...
A więc przy manetce kierunkowskazów znajdziemy taką wtyczkę http://obrazki.elektroda.net/31_12910600... Tam wpinamy 6 kabli w piny 26-27-28-29-30-31.Następnie przewody z pinów 27-29-30-31 łaczymy z taką wtyczką http://obrazki.elektroda.net/59_12910606... Którą po podłączeniu wpinamy do bordnetza pod pozycją F http://obrazki.elektroda.net/58_12910608...
Nie znam za dobrze francuskiego ale mniej więcej znaczy to tyle co "Linia kodowa przerwana lub zwarta do masy", zapewne chodzi o linię komunikacyjną immobilizer-sterownik silnika.
auto można odpalić, ale miga kontrolka immo cały czas Masz wyłączone immo i tutaj jest raczej problem. Trzeba przywrócić do oryginału (usunąć emulator lub edytować wsad sterownika silnika w zależności co tam jest zrobione). Gdyby był zły PIN to byłby odpowiedni komunikat po zatwierdzeniu wpisanego PINu. Pokaż jaki to błąd. Co to dokładnie za kabel...
sie ma centralka immo jest z lewej strony kolumny kierowniczej nad bezpiecznikami, jak masz kartę kodową to można go odjarać z pedału przyspiesznika albo ostatecznie zrobić off.
Bcm przykład start stop on i off.
A może jakieś dane dot. silnika ? Pojemność, moc, oznaczenie kodowe ?
Nie gaśnie to immo nie odblokowuje . Użyj drugiego kluczyka, jeżeli i to nie pomoże to potrzebny czerwony i plastikowa karta kodowa= procedura dopisania kluczy. Dalej w kolejności trzeba sprawdzić obwody pętelki i centralki immo,oraz kabel łączący centralkę ze sterownikiem silnika. Jak wszystko zawiedzie immo of w sterowniku.
Jak usuniesz immo w sterowniku to odpala bez odłączania licznika czy czegokolwiek. Nie ma tutaj linii kodowej. Najprawdopodobniej masz źle usunięte immo ze sterownika silnika.
Jest to najprawdopodobniej silnik 1.8 (107 KM) o oznaczeniu kodowym PF. Fabrycznie montowany tylko w VW w latach 88-91.
Próbowałeś dla silnika 61378?
Proszę o pomoc przy kodowaniu drugiego nowego kluczyka do Audi A4 B7 2.0 TDI 2005 r. Mianowicie mam PIN pięciocyfrowy, sterownik silnika go przyjmuje, lecz licznik niestety nie. Wpisuję VCDS-em. Za pomocą VCDSa tego nie zrobisz. Potrzebujesz urządzenie do programowania kluczy. Pozdr.
To coś to obudowany zawór kodowy, idzie tam plus, masa i linia kodowa. Wykorzystujesz tylko plus, zobacz jak to zrobiłem w berlingo. Ps-takie niby porządne Forum, a nikła ilośc porad? http://obrazki.elektroda.net/45_12187840...
VW z tym motorem, wszystkie mają 0000071.
(at)kenworth18 Kenny podobny to był producent pralki i komunikat - na tym podobieństwa się kończą. Swoją drogą tamten moduł to akurat ogarnąłem chłopkowi xD Moduł na stół, podłączyć zasilanie 230 V AC i zmierzyć, czy przetwornica pracuje. W jaki sposób? Moduł w tej pralce jest zintegrowany z falownikiem, który uruchamia sekcja z procesorem RL78 przy...
mam wrażenie że kolega diagnozuje auto przez samochód 406 w 407kach nie występuje coś takiego jak elektroniczna blokada peugeot przewody 820 ,822 i 824 łączyły blokadę klawiszową lub moduł blokady transponderowej z sterownikiem silnika komunikacja kodowa w 407 odbywa sie po can przewody 9000 proponuje dokonać odczytu diagboxem
hm ciężko wyczuć czy jest tam benzyna czy ropa - jak mam pościągane wtryski i cały dolot to wszystko "śmierdzi" ropą. wtrysk dzisiaj przyszedł czekam jeszcze na nowe miedziane podkładki ( powinny być jutro ) to poskładam to i zobaczę co dalej. Dzisiaj zauważyłem że nie działa mi klima ( cały panel klimatyzacji, jakby nie było zasilania, oraz brak jest...
Ktory masz silnik? Dokladnie oznaczenie kodowe, rozrzad byl robiony na blokadach? Masz blokade na wale od strony rozrzadu? Kolo na wale bylo odkrecane? Kliny na kolach walkow zostaly sprawdzone?
Dopasowanie przpustnicy masz grupa 60 a lbo 98 .
Może klucz ( np wyleciał transponder), może pętla, może PATS, może zawór kodowy na pompie, może sterownik silnika.. Kto to może wiedzieć.
pod tą wtyczkę mam się podłączyć Masz się podłączyć do wiązki wychodzącej z kasety zamka i wchodzącej do modułu sterownika silnika szyb elektrycznych. Właściwy przewód (gdyby były inne kolory) znajdziesz zwykłym próbnikiem z żarówką 12V. mój centralny, który chcę dołożyć Zamieść na forum zdjęcia lub skan dokumentacji sterownika. Ten sterownik (tak...
Niestety jest konieczne, inaczej silnik może nierówno pracować, może nieustannie generować kody błędów i inne symptomy. Z tym "kodowaniem" po prostu chodzi o to, żeby kod z nowego wtryskiwacza wprowadzić za pomocą software'u diagnostycznego do sterownika silnika.To nie wtryskiwacz jest "programowany", tylko sterownik silnika jest programowany.
Tak, dla ustalonego wzorca sterowania wystarczy tu licznik Jonsona oraz translator i stosowne drivery (klucze tranzystorowe) do silnika, a poprzez zmianę wartości częstotliwości zegarowej tego licznika uzyskuje się zmianę wartości częstotliwości sterowania. Wujek Google Twoim przyjacielem, a hasła (słowa kodowe) już znasz.
Nie immo tylko przerwa w lini kodowej do komputera pozdrawiam
kodowa sterownik silnik sterownik silnik kodowa kluczyk kodowa oznaczenie
czujnik dwutlenku węgla temperatura kominka pralka ariston start
bosch wna13401pl bosch wna13401pl
Biblioteki EAGLE z polskimi opisami - dostępność i tworzenie Ariston pralka - komunikat 24h i brak wirowania