Z BMT linią kodową na sterownik silnika.
Styk bezpotencjałowy w urządzeniu "odbiorczym"? Nie pisz bzdur, styk bezpotencjałowy jest ale w tym zamku szyfrowym.
będzie pasować, IMMO jest w zaworze kodowym na pompie, nie w tym sterowniku.
Nie. Procedura resynchronizacji tego sterownika wygląda tak -wylut flasha -wlut flasha w odpowiednim wsadem czyszczącym -włacznie zasilania, odbywają sie wtedy pewne czary -wylutowanie flascha z czyściochem -wlutowanie oryginalnego z poprawionym wsadem -dolożenie emulatora immo jeżeli steronik ma chodzić poza immo w samochodzie ( w UCH, przecięta linia...
Ale stary sterownik....ON to kodowe oznaczenie Philips dla techniki moto. Ten PNP zastąpisz np TIP32C bądź 2N6107. NPN to BDX53 bądź BDW93
Mam drugi sterownik Nr kodowy tego drugiego sterownika musi być identyczny!
Myślę,że nie ma najmniejszych sans by znaleźć pilota do modelu z ubiegłego wieku a dokodować też bardzo chyba sie nie da bo były stało kodowe.
Bardzo ogólnie - wskaż może jaki to sterownik (symbol kodowy), z jakiego urządzenia pochodzi (model), może jakieś zdjęcie?
Nazwa w napisana w instrukcji to "zmienno kodowy sterownik ST R3" sterownika szukałe różnymi sposobami jeszcze jutro sprubuje
Wyciągasz sterownik idziesz do elektronika samochodowego wyczyści Ci sterownik wracasz, ucinasz linie kodową ok 300zł
Podejżewam uszkodzenie linni kodowej sterownik silnika licznik, Zajmij się może doradzaniem gdzie indziej? Stoi czarno na białym w błędach. Przepatrzeć antenę-cewkę przy stacyjce i jej połączenie z licznikiem, potem pewnie w samym liczniku ciągłość obwodów. Skoro immo nie dostało poprawnego kodu z transpondera, to i kluczyk się wyświetlił.
Zorganizuj sobie schematy i popatrz, czy linia kodowa immo nie jest jednocześnie linią diagnostyczną. Inna rzecz, że jeśli immo zostało wykastrowane, to albo został dołożony fizyczny emulator, albo zmieniony flash w sterowniku - jedno może zakłócać transmisję na linii kodowej, drugie może jej nie obsługiwać.
Pisałem co masz sprawdzić czy nie? Krótko- -linia kodowa -zasilania sterownika. Temat zamykam. To forum na POWAŻNE problemy.
Najlepiej byłoby nic nie ruszać, a kupić i założyć komplet rozruchowy. Jeżeli masz jeszcze starą (poprzednią) kość 27C512 to ją załóż z powrotem. O ile pamiętam - były montowane na podstawkach. Jeżeli nie - zamontuj taką podstawkę. Lutowanie 27C512 też nosi ryzyko jej uszkodzenia. Podaj nr kodowy sterownika, bo były różne.
Restartowałes komputer? Jaki masz model procesora? - oznaczenie kodowe (chodzi o generację) - sterownik USB 3.0 z pkt 5. jest przeznaczony dla komputerów z procesorami 2 i 3 generacji. Wrzuć screen z Menedżera urządzeń z rozwinięta gałęzią Kontrolerów uniwersalnej magistrali szeregowej. Wcześniej włącz w zakładce widok opcję "pokaż ukryte urządzenia"....
Oznaczenie kodowe płyty podaj, jakieś pomiary wykonałeś ? Reset CMOS?
Wbijcie sobie raz na zawsze do głów: - nr. sterownika 9000 xxx xxx to oznaczenie płyty głównej według BSH - nr. A.I. to numer kodowy płyty głównej - na żadnym sterowniku nie ma oznaczeń oprogramowania - moduły EPG60614 pasują do 70% modeli zmywarek, gdzie każda rodzina danej serii posiada inne oprogramowanie - kupienie pasującego modułu o oznaczeniu...
W immobiliserze, probem może leżeć w kluczu, samym immobiliserze, linii kodowej lub sterowniku silnika.
Podaj oznaczenie kodowe płyty. Myślę że problem występuje na linii detekcji zasilania. Jaki tam siedzi sterownik chargera?
Trzeba otworzyć sterownik silnika i edytować zawartość pamięci 93C66. Odłączyć przewód z linią kodową immo, potem spiąć dwa przewody we wtyczce puszki immo by działał rozrusznik po przekręceniu kluczyka w stacyjce i po problemie.
linia kodowa ok sterownik oryginał poprostu kluczyk na łodzi poleżał i Renia przestała palić. Jeśli pójdzie na tym kodzie to dobra ognista...:D
Miałem ten sam problem. Serwis chciał mi całą automatykę wymienić bo piec nie łapał karty kodowej. Dla potomnych: Wewnątrz sterownika (moduł z wyświetlaczem) jest wlutowana 3.6 woltowa litowa bateria aa. Jak ona padnie sterownik traci nastawy i nie daje się zakodować. Wystarczy wlutować w płytkę nową ustawić dzień tygodnia (można to zrobić tylko raz)...
Chcąc odpalić mojego punciaka 95r. 1.1 , przygasły kontrolki i nie mogłem odpalić, zdjąłem kleme plusową i wyczyściłem styki, założyłem spowrotem i rozrusznik kręcił , ale zaświeciła się kontrolka pomarańczowa z kluczykiem CODE . Teraz samochód jest unieruchomiony na parkingu, ja mam 2 niebieskie klucze i nic więcej( ani klucza matki , ani karty kodowej)....
Rezystor to 100 om , Tranzystor ma oznaczenie kodowe 2TY , może być praktycznie dowolny tranzystor PNP , np. BC807 w obudowie do SMD
Witaj Problemów może być wiele... Kodowanie(strona kodowa tv), sterowniki, i wiele innych rzeczy. Do tego karty TV nie za ciekawie się na Viście testują i zachowują w szczególności te starsze. Na początek spróbuj pobawić się w przestawianie systemu kodowania PAL itp... Pozdrawiam
Nie mogę odpalić auta ani przekodować na manual Kręci i nie dopala czy nie włącza rozrusznika ?, jak nie włącza rozrusznika to nie podłączyłeś czujnika sprzęgła do ECU Na sofcie od automatu powinien zapalić, będzie błąd braku komunikacji ze sterownikiem skrzyni, ale powinien jechać
Spotkałem się już z czymś podobnym , a mianowicie o konkretny klucz kodowy softu należało prosić serwis , ( w tamtym wypadku Opla ) . Po podaniu danych auta i właściciela , za opłatą otrzymywało się klucz . Niestety miał mankament . Należało go wklepywać za każdym razem po zgaszeniu silnika . Soft dotyczył komputera - sterownika pracy silnika . Oby...
Robiłem taką przekładkę w A6C6 2,0TDi Nie zapali (nie będzie działał rozrusznik) bez podłączenia czujnika naciśnięcia sprzęgła do edc https://obrazki.elektroda.pl/7326349700_...
Sprawdź kodowania tu: http://netech.dk/ecuuk
zależy jaki jest sterownik silnika... czasami pomaga usunięcie wpisów immo z ECU a czasami emulator na linii kodowej
Masz tam autokonfig.bat i config.sys? Trzeba prześledzić sterowniki, które się inicjują przy starcie. Moim zdaniem. Sprawdzić może czy strona kodowa jet odpowiednia dla drugiej klawiatury i czy jakiegoś sterownika dodatkowego nie potrzeba. Może w biosie są opcje od zewnętrznej klawiatury?
W załączniku masz konwerter clb to lbl Ściągasz ze strony Ross-Tech najnowszy VCDS - i z użyciem tego programu konwertujesz plik clb odpowiedni dla Twojego sterownika na plik lbl.
Jak usuniesz immo w sterowniku to odpala bez odłączania licznika czy czegokolwiek. Nie ma tutaj linii kodowej. Najprawdopodobniej masz źle usunięte immo ze sterownika silnika.
Najpierw Login 09555 Potem Kodowanie 04255 Dopiero na końcu adaptujesz czujnik kąta skrętu. Pozdrawiam Daniel
mimo to zwora nadal trzyma, puszcza dopiero po odłączeniu całkowitym prądu. To powinen robić sterownik w panelu - przekaźnikiem.
Trzeba zrobić ECM na przyuczenie czyli ,,Virgin,, i Clipem tego nie zrobisz. Saj sterownik komuś kto robi takie rzeczy
Mam dwa takie moduły i właśnie chciałbym po jednym zamontować do każdej bramy. Tak jak pisałem wcześniej, pilot dwukanałowy i programujesz jego przyciski, jeden pod jeden odbiornik, drugi pod drugi odbiornik, jeżeli zaprogramujesz pilot jednokanałowy, widoczny na Twoim zdjęciu, pod obydwa odbiorniki to będziesz równocześnie uruchamiał obydwa napędy,...
Silnik 4F5 910 401 M
Musisz zrobić telekodowanie.
Witam Wydaje mi się że to wina sterownika(a przynajmniej w innych drukarkach jak miałem takie przypadki to był sterownik).Spróbuj pozmieniać w ustawieniach sterownika np. stronę kodową, emulację itp. Albo spróbuj inny sterownik. Pozdrawiam
Obstawiam tester VAS ?
Kod 3497.
Odbojniki to kodowa nazwa odbiorników PROXIMA czy pilotów PROXIMA? pozdrawiam PROXIMILIAN
09555/04255 musi działać. zdejmij klemę na chwilę przed kodowaniem.
Ten sterownik nie ma linii kodowej, komunikacja z UCH leci po 27 i57. Pogmeraj sobie w schematach:
Nie napisałeś czy robiłeś zgodnie z instrukcją, ale przypomnę, a w zasadzie przetłumaczę dla "potomnych"... 1. Nacisnąć i trzymać jednocześnie "+" i "-" 2. Światełko led zacznie migać wolno na żółto 3. Zwolnić przyciski - led zaświeci się na żółto bez pulsowania 4. Nacisnąć i trzymać przycisk pilota - dioda led powinna zacząć pulsować szybko na żółto...
VCDS nie ma podpowiedzi dotyczących kodowania RHD na LHD sterownika ABS mk100. Odisem też nie zrobisz bo zakoduje online pod vin, a z vinu kiera jest z prawej strony. Są dwa parametry do zmiany w kodowaniu. Błąd kodowania wyrzuca zaraz po zmianie przekładni na europejską. Podaj kodowanie. Reszta PW. Już w sterownikach MK60 grupy VAG należało je kodować...
Kolego (at)spinacz nie spinaj się tak , Ja tego stera Mu nie montowałem , ani to nie jest Mój syn żebym mógł na cokolwiek pozwalać czy zabraniać. Sam zdecyduje czy chce mieć moc i niesprawne auto czy zrobi to zgodnie ze sztuką.
Nie gaśnie to immo nie odblokowuje . Użyj drugiego kluczyka, jeżeli i to nie pomoże to potrzebny czerwony i plastikowa karta kodowa= procedura dopisania kluczy. Dalej w kolejności trzeba sprawdzić obwody pętelki i centralki immo,oraz kabel łączący centralkę ze sterownikiem silnika. Jak wszystko zawiedzie immo of w sterowniku.
No a to okno z kodowaniem to od czego masz jak nie od tego sterownika? Zainstaluj najnowszą wersje VCDS i nie powinno byc problemu. Pirata jakiego masz - o ile kiepksa kopia, moze nie dekodowac sterownika odpowiednio. A reasumując to dałes caiała bo ETKA wyraźnie mowi na jaki kraj / kierownica , jest dany sterownik. Sprzedawcy nigdy nie wiedza ;)
Zdarza się tak czasem przy zbyt wczesnym odłączeniu klemu, zanim BSI "pójdzie spać". PP2000 powinno dać radę. Po wpisaniu VINu, zakodowaniu kluczykow i synchronizacji ze sterownikiem silnika powinien zapalić. Potrzebna będzie karta kodowa - ewentualnie sam kod. Jak niema karty do dostania w ASO za 100 na karcie lub za 20,- na papierku ;). Gdzieś na...
Nie znam za dobrze francuskiego ale mniej więcej znaczy to tyle co "Linia kodowa przerwana lub zwarta do masy", zapewne chodzi o linię komunikacyjną immobilizer-sterownik silnika.
Witam. Zgadza się to może być wina sterownika ale możesz też zmienić stronę kodową w menu drukarki. Ze strony Kyocery ściągniesz najnowsze sterowniki do tej Drukarki. Pozdrawiam
Jeśli nie masz dostępu do firmware, do sterowników Maintenance oraz info, jaka strona kodowa jest dla Polski, to nic nie zrobisz. Ja niestety obecnie nie mam dostępu do nich. Ale na pewno ktoś się znajdzie, kto pomoże. Posiadam chyba tylko serwisówkę; w niej jest to opisane.
Ano potrzebujesz dyskietek z dosem. Pierwsza jest startowa, z niej uruchomi się system, będziesz miał kilka dostępnych poleceń jak np. fdisk, potem format c:, potem zaś setup. Jak przejdziesz procedurę instalacji to musisz mieć nortona na dyskietce. Zależnie od wersji będzie to cały katalog lub sam plik nc.exe. Kopiujesz to na hdd i aby sam startował...
Może klucz ( np wyleciał transponder), może pętla, może PATS, może zawór kodowy na pompie, może sterownik silnika.. Kto to może wiedzieć.
konkretne informacje. Ale teraz tak . Fabrycznie tylko 1 pilot miał funkcję sterowania cenralnym Ponoć karty kodowej nie ma - jak również żadnej diody
a kodowanie sterownika?
Bcm przykład start stop on i off.
Nie bardzo rozumiem po co był swap silnika skoro można manuala spiąć ze starym silnikiem. Ale dobra. Oznaczenia kodowe silników i roczniki. Sam sterownik można diagnozować nawet na stole. Potrzeba tylko podać zasilanie i masę na sterownik plus podłączyć Linie K i L (przynajmniej tak było w starym sterowniku ,bo nie ma info na co swapujesz ale nawet...
I nie będzie.Ten twój "śpeć" co ci to wycinał nie poinformował cię o tym?Teraz zostaje zewnętrzny sterownik.
Login 09575 Kodowanie 04275
Żadne kodowanie. Obróbka wsadu ze sterownika silnika, przecięcie linii kodowej i odpalasz.
Który silnik ?, podaj oznaczenie kodowe (np. 1Z, AFN, etc) Spróbuj ściągnąc wtyczkę z czujnika temp. cieczy i zobacz jak zapala (sterownik przyjmuje wtedy wartość zastępczą -40°) Ps. naciskanie lub nie pedału gazu nie ma żadnego znaczenia przy uruchamianiu silnika
A więc przy manetce kierunkowskazów znajdziemy taką wtyczkę http://obrazki.elektroda.net/31_12910600... Tam wpinamy 6 kabli w piny 26-27-28-29-30-31.Następnie przewody z pinów 27-29-30-31 łaczymy z taką wtyczką http://obrazki.elektroda.net/59_12910606... Którą po podłączeniu wpinamy do bordnetza pod pozycją F http://obrazki.elektroda.net/58_12910608...
Chyba coś w rodzaju sprzętowego kodowania.
auto można odpalić, ale miga kontrolka immo cały czas Masz wyłączone immo i tutaj jest raczej problem. Trzeba przywrócić do oryginału (usunąć emulator lub edytować wsad sterownika silnika w zależności co tam jest zrobione). Gdyby był zły PIN to byłby odpowiedni komunikat po zatwierdzeniu wpisanego PINu. Pokaż jaki to błąd. Co to dokładnie za kabel...
Nie, Krispol. Ale to pewnie podobny system, przynajmniej jeśli chodzi o współpracę z pilotem i procedurę kodowania. Firmy raczej wykorzystują gotowe rozwiązania dostępne na rynku. Nie mieli takiego przypadku No ale co mieli powiedzieć, przecież nie będą sobie robili antyreklamy i potencjalnych problemów. Ale jak widać jest jakaś "ukryta" możliwość uruchomienia...
Sprawdź te kodowanie.
Nowsze auta mają i nowsze sterowniki i więcej możliwości kodowania.Do tego dostosowano VCDS.Nie bardzi rozumiem o co ci chodzi z tym podpowiadaniem.Czy to źle, czy dibrze, czy za mało? Nie w kazdej pozycji znajdziesz podpowiedzi.Czesc kodowań wymaga podania wcześniej kodów serwisowych, wiec ppdpowiedzi nie mają sensu.Niektore kodowania są dopasowane...
Wymaga to wymiany modułu obsługowego w kotle na moduł stało-temperaturowy Vitotronic 100. Niestety kocioł w tej konfiguracji nie obsłuży dwóch obiegów grzewczych ,grzejników i podłogówki. Będzie można sterować tylko ciepłą wodą użytkową ( tylko temp.) oraz grzejnikami. Nie ma możliwości ustawiania żadnych czasów grzania z temp. normalną i obniżoną....
Przepraszam jeśli napisałem w złym dziale.... mój problem polega na tym że mam Berlingo 2000r 1.9Diesel bez kluczyka (uszkodził się transponder) w ASO koszt spowadzenia klucza to 220zł karta kodowa + 190zł zakodowania klucza. Katrę kodową mam ale sterownik silnika nie chcę przyjąć tego KODU PIN... nie wiem czemu, jest możliwość odcięcia immobilizera?...
Podaj oznaczenie kodowe płyty.
https://manuals.easygates.co.uk/PDF/DEA/... Powinno działać bez krancówek i fotek - zewrzeć wszystkie FCA i FCC oraz FOTO (no i STOP) do masy (GND), kręciołkiem TLAV ustawić czas ruchu bramy tylko o sekundę, dwie dłużej niż czas rzeczywisty (praca na odbojach na blokadzie - max kilka sekund) - do tego trybu MUSZĄ być odboje w podłożu na otwarciu...
co i jak zrobić żeby się komunikował? Licznik musi być z "wsadem". który jest kompatybilny ze sterownikiem silnika. Wymieniony licznik powinien mieć ten sam nr kodowy, co stary. Można przerzucić wsad, ze starego licznika.
VW z tym motorem, wszystkie mają 0000071.
Miałem ten sam problem. Serwis chciał mi całą automatykę wymienić bo piec nie łapał karty kodowej. Dla potomnych: Wewnątrz sterownika (moduł z wyświetlaczem) jest wlutowana 3.6 woltowa litowa bateria aa. Jak ona padnie sterownik traci nastawy i nie daje się zakodować. Wystarczy wlutować w płytkę nową ustawić dzień tygodnia (można to zrobić tylko raz)...
Usunąc wpis immo ze sterownika, przeciąc linię kodową aby się nie zsynchronizował na nowo, tyle. Zamek na pilota można sobie wstawić jakiś-tam
Proszę o pomoc przy kodowaniu drugiego nowego kluczyka do Audi A4 B7 2.0 TDI 2005 r. Mianowicie mam PIN pięciocyfrowy, sterownik silnika go przyjmuje, lecz licznik niestety nie. Wpisuję VCDS-em. Za pomocą VCDSa tego nie zrobisz. Potrzebujesz urządzenie do programowania kluczy. Pozdr.
Sterownik nie zapala kontrolki immo tylko UCH. Pin 58 to linia kodowa między UCH a ECU. Nowy sterownik też nic nie da. Powtarzam po raz kolejny. Kontrolka wyłączona przez zmianę konfiguracji. Kontrolka ma się palić nawet bez sterownika. Kup emulator i będzie po problemie. Nie wiem po co robisz sobie dodatkowe koszty.
Spróbuj ustawić drukarkę do pracy w trybie emulacji EPSON i sterowniki ze strony OKI. Tam sa wersje ząleżne od stron kodowych drukarki. Możesz potrzebować sterowniki EE(East Europe). I najważniejsze - spróbuj ustawić LPT w BIOS'ie na standardowy (SPP). W jakim systemie sa kodowane znaki do tego programu pod Win? Czy strona testowa Windows jest drukowana...
Dopasowanie przpustnicy masz grupa 60 a lbo 98 .
Skoro wspomaganie zadziałało z kodowaniem x01xxx to czujnik kąta skrętu jest częścią układu ABS/ESP a nie osobnym komponentem, zatem wykoduj go z gateway, na liście sterowników odznacz "ptaszka"
Tak, w sterowniku jest m.in. VIN i PIN.
Zobacz na allegro hasło "STEROWNIK ZAMEK RFID KODOWY" za 46zł masz zamek szyfrowy, czytnik kart i wszystko w zgrabnej obudowie. A można znaleźć taniej.
Z zeszytu serwisowego https://obrazki.elektroda.pl/1611950900_... https://obrazki.elektroda.pl/7278357500_... Dla bosch 8.0 https://obrazki.elektroda.pl/7404615300_... https://obrazki.elektroda.pl/2859677200_...
Pola kodowe lub procedurę przypisania pilotów, jak w alarmach samochodowych/sterownikach bram... Wypytaj sprzedawcę.
To wejdź w Gateway i BORDNETZ i posprawdzaj kodowania plus lista sterowników.Tam pewnie problem.Jeszcze można by klimy się czepić nic tam poważnego innego nie widzę.
a potrafisz się skomunikować ze sterownikiem abs?? wymieniałeś instalacje z jakiego powodu, coś było dokładane.
Rożne opinie biorą się zapewne stąd, że w naszym pięknym kraju wyrzucanie zablokowanych sterowników na śmietnik uznano za przejaw oburzającego marnotrawstwa (szczególnie oburzeni byli handlarze używanych samochodów sprowadzanych z Niemiec) i wymyślono, że sterowniki będzie się ehm... naprawiać. Wymiana albo modyfikacja zawartości pamięci sterownika...
To że audi ma sześć cyfr w kodzie, to ja o tym wiem i nie jest to długie kodowanie. Masz blade pojęcie akurat o tym. Podam ci kodowanie pod ten numer sterownika który podałes. Dodano po 1 00010A, 000003, 000103
Proszę Najpierw uzyskaj dostęp upoważniony a później logowanie wklej z pliku i zmień kodowanie Nastawy podstawowe, adaptacje i powinno działać
Spisujesz kodowanie ze starego i kodujesz nowego.Zobacz na pewno mokro w tym module .
Recode tu nie pomoże. W starych sterownikach tak można było zrobić, ale nie z tym - załatwiaj inny sterownik, najlepiej taki jaki był.
pod tą wtyczkę mam się podłączyć Masz się podłączyć do wiązki wychodzącej z kasety zamka i wchodzącej do modułu sterownika silnika szyb elektrycznych. Właściwy przewód (gdyby były inne kolory) znajdziesz zwykłym próbnikiem z żarówką 12V. mój centralny, który chcę dołożyć Zamieść na forum zdjęcia lub skan dokumentacji sterownika. Ten sterownik (tak...
Cześć, po pierwsze podaj oznaczenie kodowe płyty głównej, CJ= to RT8205A sterownik przetwornicy 3/5V (datasheet w załączniku). Układ najprawdopodobniej jest sprawny, ale przeciążony. Zmierz rezystancję do masy na n.8, 11, 17, 20 tego układu. Zmierz rezystancję do masy na wszystkich cewkach.
To ja dorzucam swoje. Golf VII W ABS intensywność suszenia tarcz hamulcowych. Wybierz STG 03 (elektroniczny układ hamulcowy) Regulacja STG -> Funkcja 10 Wybierz suszenia tarcz hamulcowych Wartość odpowiednio dostosować - opcje: nie aktywowane, słaby, średni, mocny Skoda Octavia III 5E i 5F Seat Leon Fabrycznie: słaby <- Zalecane Regulacja czułości...
To jest Zafira 1.8 16v 125KM rocznik 2001 sterownik Simtec. Oznaczenie kodowe silnika Z18XE. Sprawdziłem cały dolot, wszystkie przewody podciśnieniowe i dolot. Wnioski są takie, że nigdzie lewego powietrza nie znalazłem. Zasilanie na listwę wtryskową i przewody gumowe poza nią również. Jeszcze się zastanawiam czy pompka paliwa w baku pracuje prawidłowo...
Witajcie, Dokupiłem do bramy sterowanej sterownikiem ST-2 piloty 4e433 i 2k433. Dodatkowo mam 1 oryginalny pilot (nie znam symbolu, przyciski umieszczone na planie kwadratu). Nowe piloty mają zgodną częstotliwość i są zmienno kodowe. Usunąłem ze sterownika wszystkie zapamiętane piloty. Stary pilot zapamiętuje bez problemu, nowych niestety nie. Co ciekawe...
http://www.netech.dk/vcdsecu
kodowa sterownik pompa kodowa sterownik silnik sterownik silnik kodowa kluczyk
qualcomm atheros ethernet sterowniki taśma izolacyjna laptop ładowarka 18650 kupić
bosch wna13401pl bosch wna13401pl
Peugeot 406 2.0 HDi schemat instalacji elektrycznej Silnik pralki Amica AW100N nie działa - przyczyny