Piasta zgnita. Żaden czujnik, sterownik itd. Pierścień abs na łożysku uszkodzony. Czyszczenie nic nie da...
jaki masz sterownik poduszek 7 czy 8 w 7 jest tylko 2,4,102,104 a w 8 4,104,1004,1104,304,1304.
Ja wyjaśnię, a zapewne komuś się przyda. Po założeniu nowego czujnika podpinamy NCS Expert: - łączymy się przez dowolny moduł, np. moduł świateł - wybieramy moduł czujnika kąta skrętu LWS - przekodowujemy pustym plikiem MAN. - zamykamy NCS i przechodzimy do Isty - wykonujemy kalibrację czujnika kąta skrętu - kalibrujemy DSC - usuwamy błędy W Isty problem...
Znalazłem nowy za 2700 na allegro chciałem kupić i gościu mnie zaskoczyło bo powiedział że muszę go dopisać do auta i miałem nie pewność czy kupię nowy, zamontuję i po problemie czy właśnie jest czysty i trzeba go zakodować.krótko mówiąc kupuje nowy zakładam i po temacie?
witam,kolego arcyk3 jak poradziłeś sobie z tym błędem 00810 ?
A WSC masz numer czy same zera? Jeśli same zera to musisz zmienić choćby na 1234, całą operację kodowania wykonuje się za jednym razem łącznie z kalibracją czujnika kąta skrętu inaczej nie zakodujesz. Skąd masz login jak nie masz wlepki? Możesz sprawdzić 07842/06812
Jeżeli numery i producenci liczników się zgadzają, to możesz śmiało przegrywać, kodowanie załatwi rodzaj napędu, skrzynie oraz rodzaj kraju na jaki był puszczany dany model.
C00,Brake Electronics - Bosch 5.3 (J104) Coding C01,0?xxx: Chassis C02,4 = Audi A4 (8D) / VW Passat (3B) C03,6 = Audi A6 (4B) C04,8 = Audi A8 (4D) C05,0x?xx: Brakes C06,1 = C54 (Lucas) [PR-1LZ] C07,2 = FN3 (Teves/ATE) [PR-1LB/1LF/1LT] C08,3 = FN2/HP2 (Dual-Piston) [PR-1LX] C09,4 = FNRG-60 (Teves/ATE) [PR-1LA/1LG] C10,0xx?x: Engine C11,5 = 4/6/8 Cyl....
Bez odpowiednich loginów nie przyjmie kodowania!!! Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie...
indeks 006 rezystancja liniowa czujnika paliwa może ten pomoże lub 010 typ b czujnika sprawdzałem w tisie ale pod MID nic nie ma kody są pod BID lub dla CID 007 REZYSTANCJA LINIOWA , 009 TYP B CZUJNIKA
Robiłem taką przekładkę w A6C6 2,0TDi Nie zapali (nie będzie działał rozrusznik) bez podłączenia czujnika naciśnięcia sprzęgła do edc https://obrazki.elektroda.pl/7326349700_...
Witam To Ci powinno pomóc: http://translate.google.pl/translate?js=... Czy zmiana kodowania wymaga zalogowania się do sterownika tak jak w przypadku adaptacji czujnika kata skrętu? Żeby zmienić kodowanie trzeba się zalogować. Ja też raz męczyłem się z kodowaniem,...
Kodowanie to 00031, a pin czujnika 93.
Ross tech. Kopalnia wiedzy.
No to wchodzisz Polskim Vag-em w sterownik klimy i kodowanie powinno być 60 ewentualnie 00060 jak nie jest to zmieniasz... I tak jak wyżej jak już jesteś w tym sterowniku to przeprowadź adaptacje na kanale 000 lub 0 powinno być jak opisałem. I to wsio co możesz zrobić.. Jedynie przyjrzyj sie czujnikowi G109 bo z tego co zaobserwowałem to złe wskazania...
To ja dorzucam swoje. Golf VII W ABS intensywność suszenia tarcz hamulcowych. Wybierz STG 03 (elektroniczny układ hamulcowy) Regulacja STG -> Funkcja 10 Wybierz suszenia tarcz hamulcowych Wartość odpowiednio dostosować - opcje: nie aktywowane, słaby, średni, mocny Skoda Octavia III 5E i 5F Seat Leon Fabrycznie: słaby <- Zalecane Regulacja czułości...
do tego zmostkować przekażnik żeby rozrusznik ruszył, zrobienie wiązki od światła wstecznego i dołożenie czujnika sprzęgła plus wiązka żeby tempomat ruszył oczywiście kodowanie
https://obrazki.elektroda.pl/3905438700_... Pogoda w kwietniu okazała się dość zmienna, niskie temperatury i śnieg spowodowały, że przydałby się termometr wskazujący aktualną temperaturę zewnętrzną. Można kupić taki termometr za około 25zł jednak chcę termometr oddalony od okna i nie miałem ochoty na wiercenie otworu na przewód. Sąsiad...
Witam, tak, a jeszcze lepiej byłoby zacząć od ułożenia algorytmu (prostego) tego sterowania. Algorytm, może być rysunek trzech stanów, np. wyłączony, w gotowości i załączony, układasz w języku który znasz najlepiej, np. po polsku, więc odpadają problemy z C i Arduino. Kod umieszczaj w znacznikach "syntax". Pozdrawiam.
Trzeba wypiąć czujnik podgrzewacza z wtyku 5 w automatyce (pojawi się usterka). Potem wejść w kodowanie serwisowe regulatora i tam adres kodowy 22 ustawić na wartość 00 (22:00). Po tej czynności usterka i funkcja podgrzewu c.w.u. - zniknie. Powrót do podgrzewu c.w.u. - poprzez wpięcie czujnika 5 do automatyki w kotle.
http://www.viessmann.com/web/poland/PDF-... Masz kodowanie fabryczne(Twój serwisant nic nie zmienił). Nie masz nawet zakodowane czujnika wbudowanego w zdalne sterowanie(a więc kocioł nadal nie widzi co się dzieje u Ciebie w mieszkaniu -...
Blad pierwszy pochodzi najprawdopodobniej od czujnika hamulca nad pedałem. Sprawdzić w pamięci sterownika ABS, sprawdzić również w wartościach rzeczywistych. Czujnik ma dwie sekcja: jedna przy naciśnięciu zamyka, druga otwiera (na przemian) Blad drugi: zawór odcinający na pompie wysokiego ciśnienia. Sprawdzić bezpieczniki F16 i F17. Sprawdzić oporność...
Pytanie jest takie - jaki nr licznika włożyłeś? Są liczniki z CANem o nr xxx920xxx i bez CANa xxx919xxx i one nie są zamienne. Mają one inaczej sterowaną kontrolkę od poduszek i obrotomierz. Połącz się z poduchami i zobacz co je boli - może coś jest nie podłączone lub nie widzą licznika. Zobacz co za błędy są w liczniku. Jeżeli licznik jest z CANem...
Jak będę miał chwilę to napiszę skrypt Bash np. dla routera z OpenWrt, który odpalamy w cronie co minutę. Na szybko naskrobałem skrypcik. Zapisujemy sobie go gdzieś np. pod nazwą inttemp i nadajemy prawa wykonywania (chmod +x ./inttemp): nie liczy sam CRC więc ramkę sobie trzeba samemu przystosować. Wszystko wyjaśnione jest samym skrypcie.
Cytat z powyższego datasheeta: "I2C- or SPI-compatible 14-bit digital output (min. 12-bit sensor resolution)" Na stronie czwartej masz opisane, jak rozpoznać, który wariant tego czujnika ma SPI, a który I2C (i jaki ma wtedy adres). Na TME jest jeszcze to: http://www.tme.eu/pl/Document/0b6d4dcdf0... Ma wariant 0-15psi,...
Witam Jak wielu spotkałem się z problemem problemem kłopotliwej obsługi pilota z RC5. Po poszperaniu w necie wpadłem na http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... ten temat. Jak się okazało wszystko na tym programie pracowało, ale nie zawsze. Kłopotem było napisanie programu "pod pilota". Oczywiście pochwała dla Sabotaz'a który problem "ruszył"...
sorry zle napisałem wymieniłem czujnik kątku skrętu- a najbardziej mi chodzi o kodowanie i czy numer czujnika musi być taki sam ?
powie mi ktoś w którym dokładnie miejscu pod akumulatorem szukać przyczyny
Witam Wiem było już setki razy ale nie mogę do tego dojść. Wyświetla mi takie błędy: 01044 - Sterownik zakodowany nieprawidłowo 35-00 - - 00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) 66-10 - Niedopasowane - Sporadyczny Był wymieniany moduł który jest na kierownicy. Kodowanie sterownika ABS powinno przebiegać tak?? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Musi być czujnik
Niechcący zablokowałem BSI w trybie telekodowania. Mam błąd B1208. Nie pomaga wykodowanie modułu czujnika parkowania. Nie pomaga też aktywacja przełączania w ekranie dotykowym. Jak mogę teraz uruchomić system ?
Ten moduł pod kierownicą ma bardzo delikatne piny, sprawdź czy nie zagiąłeś któregoś. No i stawiam na kodowanie czujnika kąta skrętu.
Kodowanie ABS nie jest takie proste. Poszukaj na Rosstech jest tam procedura w sumie to kilka po sobie łącznie z kalibracją czujnika kąta skrętu bo inaczej ABS nie zapamięta kodowania. Może być tak że po kodowaniu zostanie Ci jakiś błąd na który też jest procedura.
Okazało się że czujnik był sprawny i nadawał ale był od wersji LOW a auto jest wersji HIGH Tpms . Wymiana czujnika i kodowanie załatwiło sprawę.
Witam. Wymieniłem pompę na pompę TRW ale niestety nie wiem o jakim numerze gdyż nie było na niej naklejki. Jak wcześniej pisałem niemoglem się połączyć ze stara pompa i szczytac kodowania. Pompa która wymieniłem miała kodowanie 00110. Próbowałem ja przekodować na 10110 gdyż moje auto posiada air bag. Niestety pompa nie przyjmuje kodowania. Mogę zmienić...
Nie ma możliwości.
Pompa z AB jest pompą uniwersalną.Ważną,odrębną sprawą jest kodowanie.Jeśli stara i zamienna pompa mają kodowanie na ten sam rodzaj czujnika kąta skrętu ( z reguły w maglownicy) wkładasz i zapominasz.Ewentualnie kodowanie VCDS.
Sensor też jest kodowany w trakcie przekładki zmiana strony. Z tego co piszesz to jeśli podczas jazdy musisz zapinać klamrę pasażera żeby nie piszczały pasy, to masz auto nie przekodowane. A przeżucasz kabel od czujnika maty tak jak kolega wyżej pisał. Kodowanie on-line 5008 II niestety
Witam , mam pytanie w temacie. Wymieniłem również przekładnie na inną używaną .Kodowanie ze starej bez problemu . Po przekładce mam błąd kalibracji czujnika skrętu .Moje pytanie jak w passacie B8 ten czujnik skalibrować ( model i wyposażenie jak wyżej ).
Witam mam zagadkę z nissanem Qashqaiem j11 z 2018roki sterownik hamulca postojowego zgłasza błąd C1BD7-76 czujnik pozycji sprzęgła zła pozycja montażowa Co zostało zrobione: - w innych warsztatach 3 nowe Ori czujniki - inny sterownik hamulca postojowego - kodowanie sterownika - reset parametrów czujnika - sprawdzenie kabli między sterownikiem a czujnikiem...
WITAM. MAM GOLFA 4 Z SILNIKIEM AXR. Wymieniłem licznik na 1J5 920 816C. Pytanie: jakie powinno być kodowanie licznika, chodzi o ostatnią cyfrę w kodzie mówiącą o ilości impulsów na km. Mam wybór 0 – liczenie przez CAN oraz od 1 do 4 – jest podana ilość impulsów. Mam skrzynię 5-biegową, nie wiem, czy to ma znaczenie. Może ktoś ma AXR z takim licznikiem...
Ok, posiadam lexie do tego pojazdu z programem Diagbox. Czy tym zestawem jestem w stanie wykonać kodowanie klimatyzacji? Chcę też powrócić do tematu ABS. Jak pisałem świeci się przy prędkości około 100km/h. Dzisiaj zauważyłem, że jak zaświeci się ta kontrolka to równocześnie przestaje mi kręcić na desce przebieg pojazdu. Jest to niewątpliwie powiązane...
Sterownik był kodowany on-line po numerze nadwozia. Kodowanie powinno być ok. Czy możesz mi powiedzieć więcej o kalibracji? Gdzie szukać?
kodowanie takie samo? sprawdzałeś czy 016 ma piny do g85?
http://obrazki.elektroda.pl/6148316100_1... http://obrazki.elektroda.pl/9687194100_1... Mając kilka wolnych chwil, postanowiłem skonstruować odbiornik do bezprzewodowego czujnika stacji pogodowej Oregon Scientific RMR203HG. Stacje tej marki są ogólnie dostępne, jeśli chodzi o wrażenia z użytkowania – działa bez...
Trochę pokory bo próbujesz pouczać innych, ale dużo jeszcze musisz się nauczyć. Dzięki tobie dużo się nauczyłem pomogłeś w wielu tematach. Nie siedzę teraz w aucie z komputerem, możliwe że z tymi otwartymi drzwiami nie da się połączyć z modułem komfortu nie Bortnez, teraz tego nie sprawdzę zawsze mogę się pomylić -robiłem dużo napraw w tym aucie. Niektórzy...
jeśli masz vag to kodowanie sam zmienisz,a elektryka prosta. bez czujnika sprzęgła se robiłem tylko jeden przekaźnik musisz przerobić ja go zostawiłem jako dodatkowe odcięcie bo odcina rozrusznik. jeśli zostawisz kodowanie lepiej odpala poszukaj sprzęgło od golfa3 tdi 90km bo tam jest sztywne koło a reszta sama wyjdzie. prosta sprawa.
Jak próbuję zakodowac daje akceptuj, nie wyskakuje żadne okienko, że kodowanie zakończono pomyślnie ani, że błąd tylko wywala mnie spowrotem do kodowania a ta ostatnia cyfra zostaje cały czas bez zmian
Problemem było niewłaściwe kodowanie czujnika uderzenia bocznego (którego zakupiłem) - nie pasował do reszty. Po zmianie kodowania wszystko ruszyło. Witam. Mam ten sam problem czujnik po zalaniu, w jaki sposob przeprowadzic to kodowanie czujnika ? Mam kilka i na kazdym swieci sie kontrolka airbag. Pozdrawiam
Położyłem nową wiązkę odcinając stare przewodu i jest to samo. Znowu miałem 1.4 V ale wystarczy z pilota otworzyć auto i robi się 5v o co chodzi??? Dodano po 28 Przejrzałem kodowanie w vcds i nie ma opcji wyłączenia tego.
kodowanie czujnika skrętu kodowanie czujnika ciśnienia kodowanie czujnika skrętu passat
zakłócenia układ zapłonowy sterowanie oświetleniem akwarium naprawa moduł sterować pralka amica
oscyloskop dt5200 oscyloskop dt5200
Delta Electronics ZPMU2.E192413 UL Power Supply Certification: Meaning, Models, and Verification Gold Circuit Electronics ZPMU2.E192413 UL PCB File—No Schematic Available