VCDS i nie mogę, ponieważ nie wiem jak. Próbowałem w kierownicy 16 - SW zakodować ją tymi kodami stamtąd, ale nie mam pojęcia jak to zrobić do takiej kierownicy, którą posiadam.
Poradziłem sobie bez programowania. Problem pojawił się następujący. Żółta kontrolka od wspomagania kierownicy, wyłączone ESP i zresetowany tempomat. Co to mogło spowodować?
Problem udało mi się rozwiązać , być może zrobiłem coś nie potrzebnie ale zrobiłem to tak : Sterownik ABS - nastawy podstawowe - zerowanie czujników ESP Sterownik przekładni kierowniczej - nastawy podstawowe -czujnik skrętu koła Teraz : " Kierownica w prawo na max, w lewo i na środek." i dosłownie 1 metr przejechałem na wprost. Skasowałem wszystkie...
Witam. Jak Pan rozwiązał ten problem? Mam identyczną sytuację Pozdrawiam
Dziekuję. Sprawdzę i dam znać. Czy jak była wyciagana taśma to trzreba zrobić kodowanie kierownicy?
Manetka plus kodowanie modułu kierownicy.
Więc tak według informacji pod tym linkiem nie można sprawdzić czy jest zakodowany tempomat czy nie ale można go włączyć lub wyłączyć próbowałem wpisywać oba kody 11463 oraz 16267 i mam komunikat jak na zdjęciu natomiast w oknie kierownicy kodowanie jak na zdjęciu 2 wiec w kodowaniu kierownicy tempomat wyłączony ale w kodowaniu silnika niewiadomo
Jak to HDI to tylko manetka przy kierownicy + kodowanie. Ale w niektórych przypadkach pomimo poprawnego kodowania tempomat nie rusza i trzeba soft zmieniać. I to też nie zawsze pomaga.
Generalnie wygląda na jakiś rodzaj mini din z nietypowym kodowaniem.
Witam grupowiczów Czy ktoś może mi podać kodowanie do koła kierownicy Volkswagen Touareg 2006 rok 3 V6 TDI moduł 7 l 6 9 5 3 5 4 9 d Dodano po 8 Vcds pisze mi że sterownik źle zakodowany
Więc tak , zrobiłem kodowanie kierownicy oraz Can Gateway i nic z tego , problem polega na tym że teraz nie mogę przywrócić kodowania kierownicy na 0200 . Niby kodowanie przyjmuje ale po wejściu nadal jest 0000 fot 1 , nie działa sterowanie komputerem i prawa manetka . Również nie mogę przywrócić CAN Gateway fot 2
No i po co Ci ktoś od kodowania?
Czy dysponujecie może schematem do pdc Corsa E ? Chciałbym dołożyć u siebie, zderzak i moduł już mam. specjalistasamochody , mogę Tobie wysłać moduł na kodowanie po montażu ?
błędów w zegarach nie ma , kodowanie pompy prawidłowe, w blokach pomiarowych widać obrót kierownicy
Przekładasz i powinna śmigać
Witaj. Aby uruchomić multifunkcję musisz mieć kierownicę z przyciskami, inną taśmę,inny kabel poduszki , inny moduł kierownicy ( zliterką Q ) i radio obsługujace multifunkcję. Ponadto nalezy VAGIEM zmienić kodowanie (kierownica -16 ). Często bywa , że należy dokupić adapter CANBUS ( cena 226zł). Ja mam wszystko gotowe do podłączenia (kierownicy z B7...
serwowane, co mówiłem?. kodowania na kierownicy eeprom zasilania? Tutaj możesz umieścić pliki i jak. pozdrowienia
Odświeżam temat, gdyż zamontowałem manetkę, zalogowałem się do sterownika loginem 11463 i chciałem zmienić kodowanie koła kierownicy, niestety nie da się zmienić.
Tymi sprzetami pinu nie odczytasz. Potrzebna wizyta okolicznego człowieka który robi typową elektronike samochodową lub wizyta w aso.
Pytanie jak zakodować lampki oświetlenia tablicy rejestracyjnej najlepiej krok po kroku wymienione na ori vw błąd na desce żarówka passat b7 2011.Gdzie znajduje się bajt 23 i bit 6 do zmiany ? na co trzeba zmienić ,co to oznacza Pozdrawiam Bez jaj bierzesz się za kodowanie nie mając podstawowej wiedzy co to jest i co się z tym robi. Za chwilę będzie...
Auto miało zamontowany zły przeplot w wiązce kierownicy.
Tylko nowy i kodowanie online.
Odświeżam temat. Sprawdziłem bezpieczniki, są w porządku. Zastanawiam się na kodowaniem, ale nie mam gdzie sprawdzić jakie kodowanie elektroniki kierownicy ma taki golf. Czy muszę rozebrać kolumnę kierownicy żeby dostać się do stacyjki?
kodowanie twojej org jest ok , a jakiem masz kodowanie w kolumnie kierownicy
Moduł 8E0 953 549 Q Zmieniony moduł oraz manetka z tempomatem kodowanie ustawione wedlug podpowiedzi vcds 00042 - kodowanie przy standardowej kierownicy bez multifunkcji i tiptronica, Avant, Tempomat i BC.
wklej cały autoscan lepiej albo kodowanie złe, albo kodowanie i brak kabla SW/WS od tempomatu do ECU
pewnieś zmienił kodowanie.
Jaja sobie kolega robi prawda?Podłączyłeś CAN?Zrobiłeś kodowanie?
Kąta skrętu nie znalazłem w parametrach.Ale jak zwykle to bywa okazało się że ktoś podmieniał pompę i ten sztrucel nie posiada ABS. I teraz mocno się zastanawiam czy pompy się nie różnią.Czy to tylko kwestia kodowania.
bo niestety Volvo tylko online Vadisem kodowania nie zrobisz
jakie masz teraz kodowanie w elektronice kolumny kierownicy ? 6 cyfra w kodowaniu powinna byc 1 lub 2 jesli auto ma układ utrzymywania odległosci
Numer przez Ciebie podany jest numerem przełączników zespolonych. Jak wejdziesz w moduł kierownicy to masz dwa numery, jeden dla sterownika kolumny, jeden dla przełącznika. Ale nie zmienia to faktu, że jak moduł odrzuca kodowanie to raczej nie obsługuje kierownicy MF.
wchodzisz w kolumne kierownicy adres 16 steering wheel i w ekranie głownym pojawi ci sie kodowanie sterownika
Nie trzeba ruszać.W 1k0 wewnątrz przekładni są 2 czujniki.Torque sensor i angle sensor.Jeśli masz u siebie a.sensor pod kierownicą trzeba sprawdzić,czy ten w przekładni jest zdeaaktywowany poprzez odpowiednie kodowanie.
Uszkodzony okazał się moduł kierownicy - brak napięcia zasilającego przyciski w kierownicy, pin nr 2 w czarnym złączu 6 stykowym. Pozostałe wykorzystywane piny - to pin nr 1 komunikacja pomiędzy przyciskami, a modułem kierownicy, oraz pin nr 3 GND. Moduł kierownicy pozostał ten sam, tylko wykonałem dodatkowy układ zasilający przyciski i wszystko działa...
po kodowaniu ustawiam czujnik kierownicy. jest zero błędów. wyłączam i włączam zapłon i jest 2 błedy (niezaprogramowany czujnik skretu i błedne kodowani) i kodowanie 0000000. prosze o propozycje bo jestem bliski kupna innego ABS'u
Można założyć i będzie działało ) Kabelki, kodowanie.... i t.p.
Pytanie czy manetka tempomatu i tempomat z kierownicy mogą współistnieć, druga kwestia co jest do ustawienia w module kierownicy (możesz dać zdjęcia z pomocnika kodowania).
Koduje się go.
Jak wyłączyć? Sprawdzić stan ciśnienia w kołach. Dopompować do wymaganego. No i przeczytać instrukcję. Chyba że koledze chodzi o pozbycie się tego systemu / dezaktywacje. Potrzebny jest interfejs i nieco wiedzy jak wykodować. Kodowanie kierownicy Problemy z kierownicą: +00016- System kontroli ciśnienia w oponach (PR-7K3/7K4/7K5) +00032- Szyberdach (PR-3FE/3FR)...
Witam Panowie problem rozwiązany jeśli komuś się przyda było jednak złe kodowanie. W moim przypadku przy avancie kiery bez multi oraz manetce tempomatu i pełnego fisa powinno być Grupa 16 01042 Grupa 17 02111 U Mnie poszło
Nie,nie oto chodzi...Nie wchodź w odczyt błędów, tylko listę połączeń getewey. Podaj również kodowanie modułu kierownicy, adres 16. I zrób zrzuty ekranu, po kolei Byte 0,Byte 1,Byte 2......itd. No prościej nie potrafię wytłumaczyć. Takie coś: https://obrazki.elektroda.pl/2441383300_...
Bez odpowiednich loginów nie przyjmie kodowania!!! Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie...
Wielkie dzięki koledzy. Teraz potrzebuję kodowanie, lub najlepiej podpowiedzi dla 16 i 09 ( ster kolumny kierownicy i bcm)
jeśli błąd ustawienia podstawowego może powinieneś zmienić kodowanie na odpowiednie.
Witam mam ten problem z kodowaniem vin jak to zrobiłeś
Nie wyleciało jeszcze kodowanie pompy?
A jakie kodowanie ma ESP/ABS?
Witam !!! Mam takie pytanie: Niektóre sterowniki VW nie pozwalają dowolnie modyfikować kodowania, tzn powiem na ty konkretnym dzisiejszym przykładzie: VW Passat B6 założyłem mu multifunkcję, kodowanie kolumny kierownicy to 000014. Vag podpowiada mi że dla wersji z multifunkcją kodowanie to 000114 dla tego przypadku, czyli zmiana z 0 na 1 na pozycji...
nie mogłem znaleźć podobnego oprócz montażu tempomatu w Skoda Fabia nie do końca Jestem przekonany czy to jest to samo. Numer wyłącznika zespolonego sugeruje platformę od VW T5, nie wiem na ile zgodne są oba auta, ale tam np. modułu kierownicy nie ma. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Potem jeszcze kwestia czy ECU łyknie kodowanie...
Stary ori klucz do kodować na nowo do auta i odpali.
Jeżeli jest to model z pilotem na podczerwień (czyli jednostka centralna pod fotelem pasażera) to nie ma kodu. Do jego obsługi wystarcza pilot przy kierownicy. A to że jest bardzo awaryjny to inna sprawa i po odłączeniu akumulatora potrafi się zepsuć.
Odłącz może CAN od radia (wyjmij z kostki 2 przewody) i zobacz czy błąd wspomagania zniknie. Patrzyłem już, nie zniknął. W dodatku jak Canbus się odłączy od radia to nie włącza się już w ogóle radio, nawet po uruchomieniu silnika. Jedynie udało mi się pozbyć wszystkich błędów w CAN Gateway odłączając radio z kostki, czyli bez radia podłączonego. Wtedy...
Wydaje mi się, że może być problem albo z przyciskami albo ktoś grzebał w kodowaniu i masz zakodowany nie ten typ przycisków a wiem, że do wyboru w kodowaniu jest kilka rodzajów przycisków w kierownicy. Licznik miga dlatego, że nie jest wykonane osiowanie proxi po modyfikacjach sprzętowych/ wymianie komponentów takich jak np. radio.
modul kierownicy. Więc zapisz sobie jego kodowanie i zakup drugi. Brak komunikacji to jest usterka tego elementu, lub problem z szyną danych.
Trzeba kodować.
Sprawa jest raczej prosta auto ma funkcjonować tak jak by było kupione w europie , Część rzeczy mechanicznych należy oczywiście przełożyć bo kierownicy kodowanie nie przeniesie z lewej na prawą stronę , część rzeczy trzeba poprawnie zakodować lub wymienić na europejskie . Jak pan ma problem to do rzeczoznawcy że nie zrobiono usługi zgodnie ze sztuką...
Najpierw sprawdz czy jest w bialej kostce 72pinowej zaprawiony pin 17 musi być połączony on z pinem 3 w module w kierownicy oraz sprawdzić czy dochodzi zasilanie. Bornetz raczej nie trzeba zmieniać co najwyżej kodowanie vcds-em
A po co miałem zaglądać pod spód auta? Moim zdaniem wiązka biegnie w komorze silnika. Pomyliłeś czujniki - ty piszesz o G250 ( ja z nim nie mam problemu) a właśnie z niego chce skorzystać żeby mi wspomaganie działało poprawnie. Tylko teraz moja pompa odwołuje się do G85(w kierownicy)
Kodowanie zagarów testerem serwisowym. A czy z kierownicy się nie da? Jaki to MB ?
Impuls idzie z modułu kierownicy. Inwestycja w manetkę+kodowanie i będzie śmigać.
Są czujniki na hamulcu i sprzęgle? BCM widzi przyciski na kierownicy? Próba była robiona powyżej 30km/h (poniżej tempomat się nie odpali)? W tym aucie jest centralna konfiguracja i konfiguracja poszczególnych modułów jest pochodną konfiguracji z BCM. Zatem: kodowanie robisz w BCM, a potem w PCM odpalasz reset i PCM powinno zaciągnąć konfigurację z BCM
Witam, W końcu zabrałem się za podłączenie kiery Podlaczylem instalacje z przekaźnikiem wedle instrukcji Zmieniłem pająk na ten z włącznikiem tempomatu ale bez ustawiania prędkości (tampomat miałem oryginalnie i sterowanie jest w kierownicy multi) po podłączeniu Vcds mam łącze z kierownica i przekaźnikiem a kiera dalej nie działa i sygnał tez. Zmieniłem...
Faktycznie, to wydaje się być logiczne. Nie orientujesz się czy używany moduł blokady trzeba jakoś kodować, czy wystarczy podpiąć wtyczkę?
Kupiłem drugą kompletną kolumnę. Sprawdzałem luzy i w sumie ich nie ma w porównaniu do mojej. Pytanie moje brzmi, czy wystarczy przełożyć całą kolumnę (komplet=silnik, sterownik, czujnik) i zrobić kalibrację czy trzeba coś kodować?
Select -> 44 wspomaganie kierownicy -> 07 kodowanie x od 1 do 9 001x0 00110 - Normalna siła wspomagania dla ciężkich wozów 00130 - Komfortowa wyższa siła wspomagania przy małych prędkościach dla ciężkich wozów 00140 - Normalna siła wspomagania dla lekkich wozów 00150 - Komfortowa wyższa siła wspomagania przy małych prędkościach dla lekkich wozów 00160...
Blokada kolumny kierownicy jest kodowana i zapłon się nie włączy jak blokada się nie odblokuje. Jak ocalała elektronika ze starej blokady to zmontuj sprawną mechanicznie z elektroniką z tej od auta i sprawdź.
Witam. może ktoś może wstawić tabelę kodowania sterowników. Kilku fachowców próbowało więc muszę sprawdzić wszystko. Chodzi generalnie o radio , fis i kier multi, zeby wszystko hulało. Wszystko rozkodowane wag-iem, nic nie działa, błędy komunikacji, radio nic nie widzi, muszę od początku wszystko zakodować. W wyposażeniu mam kier wielofunkcyjną fis...
Tempomat to pewnie wielu, ale ciekawe ilu w T5. Osobiście nie tak dawno zrobiłem w swoim caddy [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... Domyślam się że u ciebie nie będzie trudniej. Na początek dobrze by było sprawdzić czy moduł kierownicy i silnika przyjmie odpowiednie kodowanie. Szukaj tematów z passatami, bo to też...
Witam. Mam takie cudo jak Polo z 2002 roku, brak wspomagania kierownicy, kontrolka gaśnie, brak błędów, napięcia na pompie są. Kodowanie 00110. Miał ktoś coś takiego ?
Odnośnie sterownika kierownicy. Jeżeli masz obecnie sterowanie po CANie (ze starym radiem) a navigacja tego nie widzi, powinieneś podpiąć analogowe sterowanie REM i przekodować sterownik (nie musisz go wymieniać) hej, obecnie sterownik kierownicy jest zakodowany na 00118, ale ten kod chyba działa tylko z przekaźnikiem nr 451, kodowanie z przekaźnikiem...
Jeśli ktoś potrzebuje to mogę odstąpić moduł J453-MULTIFUNTIONSLENKRAD. To w jaki sposób kiero ma komunikować się z radiem (po can , czy też nie) można ustalić kodowaniem modułu
Z kodowania to chyba tylko czujnik kąta skrętu kierownicy bo jest wbudowany do kolumny . Teoretyczni zakładasz i ma działać :D
Spójrz sobie na tą stronę i powinno to ci pomóc w zrozumieniu na czym to polega http://www.ross-tech.com/vcds/tour/recod... Funkcja FADER jest włączana w radiu poprzez jego odpowiednie kodowanie, tak samo wyświetlanie funkcji na fisie i działanie przycisków na kierownicy, jednak RCD200 po podłączeniu zamiast DELTY która działała powinno reagować...
Ratuje Cię tylko flash tylko zastanawiam się po co to robić jak i tak masz przekładnię do wymiany. To zdjęcie nie przedstawia odczytu ze sterownika kolumny (adres 16) tylko wspomagania kierownicy (adres 44) Sterownik wspomagania jest montowany na przekładni. I tak musisz ją zmienić.
Żeby wszystko było jasne napiszę od początku. Manetki są zespolone i założone były o nr. 5KO 953 507 BB https://obrazki.elektroda.pl/3623243200_... Podmieniłem je na nowsze ze skody o nr. 5Q0 953 507 AJ https://obrazki.elektroda.pl/9470095000_... Koło kierownicy o nr. 5K0 953 549D Sterownik kierownicy multi. 3C8 959...
Na początku to ustaw zwijak w oczku. Zobacz jakie masz kodowanie w tej chwili, podejrzewam że 00000 czyli musisz wykonać procedurę: 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu] 5. 04 Nastawy podstawowe, kanał 001 [powinno wyświetlić czujnik skrętu...
Witaj Najprawdopodobniej pompa lub czujnik położenia kierownicy z tego co pamiętam masz go chyba na maglownicy. w internecie lub książce serwisowej znajdziesz procedurę kodowania wspomagania sprawdź może to wystarczyć!
Witam pytanko czy po wymianie blokady kierownicy w wolkswagen passat b6 będę musiał kodować immobiliser na nowo czy powinno wszystko działać Dodano po 1 Dziękuję za podpowiedź uszkodzony rygiel blokady kierownicy
Radio zamontowane. Po podłączeniu zadziałało sterowanie z kluczyka i regulacja jasności podświetlenia. Dzisiaj podłączyłem VCDS. Włączyłem głośniki wysokotonowe (czy też poinformowałem radio, że takowe są w samochodzie) ze wspaniałym skutkiem dla jakości dźwięku ;-) Natomiast poległem na aktywacji sterowania z kierownicy. Według wszelkich znanych mi...
Wchodzimy w grupę: ---17 (Instruments) następnie ---10 (Adaptacja) następnie Kanał: 60,61,62 ---Kanał 060: magistrala CAN Powertrain (Lista instalacji) * +00001 = Silnik (Standard) * +00002 = Automatyczna skrzynia biegów (opcja) * +00004 = Mm (Standard) * +00016 = Airbag (Standard) * +01024 = Instrument Cluster (Standard) kodowane 1045 Kanał 061: magistrala...
Już nie pamiętam ale w VCDS-ie chyba powinna być opcja recznego uruchomienia tego światła. Sprawdz w programie odczyty z czujika skrętu kierownicy jak i samo kodowanie tej funkcji. Kto kodował tą opcję?
a zmieniłeś kodowanie lub zrobiłeś dopasowanie ?
Z tego co wiem, to w ECU jest opcja zaprogramowania radia samochodowego. Ty sobie założyłeś radio i podłączyłeś pod nawigację w samochodzie od radia, które było kodowane pod ten model samochodu. I tak się dziwię, że sterowanie z pozycji kierownicy Ci działa, bo u mnie nie.
Tak świeci się kontrolka kierownicy z wykrzyknikiem, kodowanie jest zrobione. Samochód tak jakby nie czytał tej pompy ze ona tam jest. Wymieniałem tydzień temu to samo w Fabii i nawet komputera nie musiałem podłączać sama zgasła kontrolka i działało normalnie.
Witam, chciałem zainstalować tempomat do Vito z 2012 roku (wersja osobowa, Shuttle). Czytałem w internecie, że trzeba tylko zamontować sterownik, dźwigienki i zmienić osłonkę kolumny kierownicy oraz odpowiednio przeprogramować komputer. Pytanie czy faktycznie to wszystko co trzeba zrobić w wersji z 2012 roku oraz czy całe okablowanie do dźwigienek...
Najlepiej sprawdzić konkretnym programem lub w ukrytym menu radia, ale najwidoczniej kodowanie potrzeba zrobić. Warto też sprawdzić przyciski w kierownicy - jeśli jest do wyciszania (mute).
Bardzo dużo było już problemów z kluczykami. Pierwsza rzecz to diagnostyka na SD i sprawdzenie kodowania stacyjki, potem ewentualnie jakieś programowanie.
Poczekaj aż się ponownie pojawi i tyle. Może mu chodzi o kodowanie?
Zrób jednakowe kodowanie sterowników .
Proponuje najpierw sprawdzić vagiem kodowanie. Czy radio w samochodzie jest oryginalne?
Witam Wiem było już setki razy ale nie mogę do tego dojść. Wyświetla mi takie błędy: 01044 - Sterownik zakodowany nieprawidłowo 35-00 - - 00778 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) 66-10 - Niedopasowane - Sporadyczny Był wymieniany moduł który jest na kierownicy. Kodowanie sterownika ABS powinno przebiegać tak?? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
przechodziłem ten temat w a4 b6 , tylko ja zmieniłem taśmę oraz moduł bo nie miałem multifunkcji. po zmianie i kodowaniu chodzi bez problemowo .
Hej, mam problem polegający na rozładowywaniu akumulatora na postoju w Skoda Octavia II 2004. zmierzony pobór prądu na klemie + akumulatora to ok 0,70A skaczące co chwilę na 0.90A. Co do diagnostyki komputerowej w silniku są tylko dwa błędy - klapy gaszącej i jeszcze jakiegoś czujnika. Reszta modułów wygląda, że brak błędów: bordnetz, gateway, radio,...
. Pytanie, jaka może być przyczyna? Wspomaganie elektryczne, wymieniona maglownica na nową. Jak to typowy elektryk to nie przyszło wam do głowy żeby sprawdzić komunikację ,zasilania ? Założona nowa przekładnia a te rzeczy nie sprawdzone? Ani info o ładowaniu ani nic o błędach kodowaniu? Brawo.
Otworzyłem kompa i spaliło się coś co ma wielkość średnicy złotówki. Pokaż. Szkoda że go wcześniej nie otworzyłeś, były ślady wskazujące na jakieś zwarcia, korozje na płycie ? Naprawy ? Co z tym immo ? Jest, nie ma, emulator ? Typowy zestaw startowy to komp, puszka immo z kolumny kierownicy, kluczyki z transponderami od tego immo. To jak dobre przełożysz,...
Wszystko jest sterowane (prawdopodobnie )z bordnetz /BCM. Sprawdź parametry w BCM jaki i w module kierownicy. A konkretnie jak widzi pozycje przełącznika jak i kodowania.
W tej chwili najbardziej mnie interesuje uruchamianie się radia wraz z zapłonem. Zapomniałem też dodać, że nie działa sterowanie z kierownicy. Zobaczę jeszcze na te kodowania w zegarach.
Niestety w ABS nie idzie za dużo zwojować jakieś rozmiary kół, rodzaj skrzyni, ostatnio przerabiałem angola i przez przypadek wchodzę w kodowanie ABS A tam konfiguracja ukaladu kierownicy prawo lub lewa do wyboru. Niedawno słyszałem że gdzieś w Ostrowie Wlkp jest firma co zajmuje się ABS - mi i podobno programuja je na stole pod wyposażenie auta. Tylko...
Przekodowalem pompę abs i sterownik silnika z uk na eu . W pompie absu wisi błąd złego kodowania u101400 (mismatch between bytecoding and lenkerposition signal). Po odłączeniu wtyczki od maglownicy błąd o złym kodowaniu znika . Silnik maglownicy mam 5q0909144s . W j500 brak możliwości zmiany kodowania strony kierownicy . Aktualizacje odisem również...
kodowanie kierownicy wielofunkcyjnej kodowanie kierownicy skoda sterownik kierownicy kodowanie
prowadnica kulkowa kontrolka error instrukcja salus 091fl
lista kanałów android firmware telefunken
Gigaset A120 – brak wyświetlania, martwy ekran, diagnoza i naprawa słuchawki DECT Oleo-Mac kosiarka spalinowa – typ smarowania silnika, rozbryzgowe czy ciśnieniowe?