Musisz posiadać kod pin do swojego samochodu, kod który masz przy zakupionych kluczach jest bezużyteczny.
Rzeczywiście w instrukcji opisane jest to trochę inaczej... na forach było to opisywane w inny sposób. Jednak jeśli ten sposób by nie zadziałał to jak sobie poradzić z kablem ? Ma ktoś jakąś instrukcję krok po kroku ? Z góry dziękuję
zadzwo do bielska ,spytaj o cene klucza ,tam maj normalne ceny .Can comander full jest bez vat za ok5.200 euro ,wogle nie ekonomiczny program :-} jak to kupisz to musisz wywalic wieksza cene za kodowanie klucza niz serwis co jest bez sensu.
Widzę post z typu nie znam się to się wypowiem ale dziękuje za odpowiedź. Transpondery crypto które obsługują oba liczniki są transponderami wielokrotnego kodowania do tego maja około dwa miesiące. Vcds pokazuje gotowość klucza do kodowania natomiast nie da się zmienić ilości zakodowanych kluczy z 0 na inna liczbę.
wsumie działa tylko wyświetla brake fault abs świeci i miga kluczyk autko po wkodowaniu klucza odpala więc niewiem czemu miga immo może cos nie tak z kodowaniem ?
Zakodować ten kluczyk to 10 minut roboty , czytasz pin i kodujesz . Żeby wyłączyć możliwe ze trzeba wyjąc sterownik silnika z podszybia rozebrać przeczytać i przeprogramować i wtedy byle ćpun ze śrubokrętem buchnie auto i pojedzie . Jakie to zabezpieczenie jednak jest . Immo usuwają ci co nie potrafią dopisać klucza , czy zakodować sterownika . Jeśli...
Nie jestem pewien czy trzeba wpisywać 0 , czy po prostu: test i zapisz. Procedura vag-tacho jest nadzwyczaj prosta i chyba nie można się pomylić, więc jeśli nadal nie da się dopisać kluczy to może wina jest w wadliwym transponderze?
Przy wymianie kodowania kluczy nie przeskoczysz.
Kodowanie II - 11 Wpisujesz 21295 Blok pomiarowy 70 - ostania cyfra ma się zmienić na 1, wtedy wypalanie działa. Zajmie to ok 15 minut. Obroty tak do 2,5tys/min. Robisz to w czasie jazdy, jak wciśniesz sprzęgło na dłużej lub zostawisz na niskich obrotach to zakończyć procedurę.
Mam problem z B6 2006r. Bixenony skrętne. Uszkodziła się przetwornica, klient wymienił na nową (z serwisu) i pojawił się problem. Xenon z nową przetwornicą nie wyłącza się nawet po wyłączeniu klucza. W systemie regulacji reflektorów wyskakuje błąd: 2233 - natężenie oświetlenia w lewej lampie (tej nowej) Domyślam się, że trzeba przeprowadzić jakieś przyuczenie...
Witaj, spokojnie zakodujesz klucz mając oczywiście narzędzie do odczytu pinu i coś do kodowania kluczy. Przy kodowaniu musisz mieć wszystkie klucze.
dzieki juz wiem jak sie odczytuje nie wiedziałem ze lgin to pin heh.ale i tak nie moge zakodować tego klucza.jak biore za pomocą commandera 1.4 key learning podaje pin mam jeden klucz wkładam go do stacyjki do adaptacji daje jako jeden (1) klikam kodowanie czost tam sie dzieje kontrolka om immo na 2 sek znika po czym zapala sie ponownie a w commander...
Najczęściej działają dwie metody. Pierwsza kluczyk w stacyjce przwkrecasz na zapłon naciskasz otwórz potem zamknij. Drugą potrzebny drugi kluczyk (Może być bez pilota ważne by miał działające immo czyli możliwość odpalania auta) ten kluczyk wkładamy w stacyjke i włączamy zapłon drugi który chcemy zakodować wkładamy w zamek drzwi kierowcy i przekrecamy...
Witam serdecznie! Kolega posiada Passata B5 97r i chciałem zaprogramować mu kluczyk zdalnego otwierania bo jego się po prostu popsuł. Podłączyłem VAG, zwykły kabel KKL ( ponieważ drugiego kabla Hex nie obsługuje ) no i po odpaleniu VCDS-Lite 1.2 łączy się z silnikiem, z modułem komfortu, można kasować błędy no i wygląda jakby działał ale we wejściu...
Prawidłowe kodowanie modułu załatwi sprawę .Trzeba dopisać aby otwierał bagażnik z klucza bo może poprzednie autko tego nie miało . Alarm podobnie jak bagażnik ( 46 moduł komfortu - 10 adaptacja -kanał 10 dać na 1 czyli reszta europy a jak chcesz aby przy zamykaniu i otwieraniu pikał to kanał 6i 7 trzeba na 1 zmienić .
Może lepiej kupić taki sam licznik, wgrać wsad z Twojego i odpadnie Ci kodowanie kluczy i szukanie PINu do radia.
Kupujesz kabel co odczyta ci pin ze sterownika silnika lub programator i czytasz go z modułu komfortu. Dobry kabel zaczyna się od 1500zl a programator 500 zł + Hota Air do lutowania. Kupujesz sprzęt co przygotowuje ci nowy transponder pod kodowanie vagiem czy czymś innym. Transponder przygotujesz np. carprogiem ale tylko org lub np. tango. Wymieniony...
Nie kombinuj ze wsadami. Użyj oryginału, zaloguj się, kanał 21 i wpisujesz liczbę kluczy. W VAGu widać czy tranponder nadaje się do zakodowania. Skoro wsad jest przerobiony to powinien działać na starych kluczach bez kodowania. Spróbuj odłączyć akumulator po wgraniu wsadu i zobacz wtedy czy działa.
Volkswagen Passat 1.8i Turbo GLS, AWM, 2003 Właściciel zgubił jedyny klucz do tego auta. Ma drugi dorobiony (grot bez immo) tylko do otwierania drzwi. Ten oryginalny który odpala auto się zgubił. Znalazł przywieszkę do klucza na której są kody ale to nie kod immo oczywiście. Po jednej stronie przywieszki jest kod którym jest kilka ostatnich cyfr VIN...
kodowanie?? hmm nie pomyślałem o tym. a jest jakiś bezpiecznik od tego modułu lub przekaźnik?? Narazie otwieram okna poprzez otwieranie szyb z klucza więc silniczki i sterowanie jest. dodatkowo na panelu przy drzwiach kierowcy działa guzik od zamykania i otwierania drzwi. Dodano po 19 poniżej zamieszczam fote z modułem zaz na różowo gdzie dochodzi zasilanie...
czy po zalogowaniu się w zegarach zaświeca się kontrolka kluczyka na stałe ? jeśli tak wykonaj opis kodowania kluczy , jeśli nie masz nie ten login
Witam. Pomimo ogromu wiedzy na ten temat nie znalazłem przypadku, który pasuje do tego, co mnie spotkało /albo nie potrafię znaleźć analogii/. Passat b5, 1997 rok, 1,6 benzyna, silnik AHL, zegary z zielonym podświetleniem. Licznik uległ uszkodzeniu - przestał działać obrotomierz i zaczęła migać lampka oleju /co jest typowe jeśli nie działa obrotomierz...
Witam serdecznie. Jestem świeżo po zakupie Passata B5 1997r w którym nie działa zamykanie z pilota. Co zrobiłem w związku z tym: 1. próbowałem zakodować kluczyk ręcznie: samochód na zapłonie zamknięty i odpowiednio samochód zamykałem otwierałem i wciskałem pilot który chciałem zakodować, lecz bezskutecznie; dodam że przez drzwi pasażera, ponieważ w...
No co ty Paweł? Jasne, że się da. Dokupuje komfort z kluczami, przerabia trochę instalacji. Potem zmieni kodowanie(jeżeli przyjmie) zabawi się z immo kto wie może stacyjkę przerzuci i będzie śmigać. .. Tylko czy warto? :D
Na komputerze nic nie wyświetla błędów Dodano po 5 Rozumiem, że brak błędów na komputerze może być frustrujący, zwłaszcza gdy silnik nie chce się uruchomić. Skoro nie ma błędów, można przypuszczać, że wszystkie podzespoły komunikują się poprawnie z ECU. Niemniej jednak, istnieje kilka kluczowych aspektów, które warto jeszcze raz przeanalizować. Blokada...
Wkładasz stary klucz, łączysz się z 17 (licznik) :arrow: wybierasz adaptację (10) :arrow: kanał 50 :arrow: wpisujesz pin i zatwierdzasz. Wyłączasz zapłon, w ciągu 60 sekund włączasz ponownie i przeprowadzasz adaptację wszystkich posiadanych kluczyków. Wybierasz 17 (licznik) :arrow: 11 login :arrow: wpisujesz kod (jeśli 4 cyfrowy to poprzedź go 0) :arrow:...
No i immo masz w komforcie a nie tak jak sobie wmówiłeś że w 09. Wymieniaj ten moduł 09 i zmień kodowanie i będzie działać.Immo i klucze są w module komfortu a nie tu.
Nie ma takiej możliwości by pilot obsługiwał obie częstotliwości naraz. Daj fotkę starego pilota albo odczytaj nr modułu komfortu to ustalimy z jaką czestotliwoscia powinieneś mieć pilot. Numer modułu będę mógł podać za godzinę po robocie, a co do starego klucza na obudowie pisze 433 MHz natomiast w środku pod baterią już 434 MHz więc chyba najrozsądniej...
kup anglika, odczytaj swój pin, zmień tarcze, zmień kodowanie, zakoduj klucze albo kup anglika i znajdź kogoś z głową komu dasz zarobić
witam Temat szybki,Passat 98 AFN bez Can,przeróbka ca CAN. Zmieniłem kompa (ecu) ,zegary ,bo o to mi chodziło 1/2 fis z 3bg.Oczywiście podciągnięcie CAN ,wszystko działa. Problem.............Zegary z CAN rok 98-99 wszystko OK. jeżeli chodzi o poduchy (kontrolka zapala się i znika-test),założyłem z 3BG ,tam transmisja jest tylko po CAN więc nie ma błędu...
posiadam vag tacho z kabelkiem :) A VAG tacho nie czyta Ci pinu z licznika czy nie potrafisz go obsługiwać. Przecież ten program służy właśnie do tego żeby między innymi sczytać PIN. Sczytujesz PIN ,kodujesz klucze i po sprawie.
A możesz mi powiedzieć czym różni się moduł EUROPA od USA prócz mhz? Z wyglądu niczym :D Różnią się kodowaniem i nie są zamienne miedzy sobą .
Tylko w fabryce kodują moduł komfortu z kluczykiem. ALE da się to zrobić samemu tylko jest to dosyć trudne. W tym filmie jest wszystko pokazane nawet wybór dobrego kluczyka! https://youtu.be/X7oodMBoMEI W tym filmie pokazuje on jak to wszystko zrobić. Jeśli chcesz to zrobić to rób to samo co on na filmie Oby passacik jeździł! Pochwal się- jaki silnik?...
wiec tak mam tak zwany scyzoryk kluczyk, wymieniłem modul komfortu, zamykam kluczykiem wkladajac do drzwi ale nie moge zamknac z kluczyka w ktorym mam pilot zamykajac piloltem z kluczyka nie ma kontaktu czyli nie dziala. A mam nowe baterie w kluczyku to jest tak jak by nie mial kontaktu z kluczem tylko nie wiem ktore urzadzenie odpowiada za kontak z...
Kodowanie kluczy jest mi potrzebne do starego B5. Zgadza się. Szkoda tylko że Serwis może wykasować coś co jest ważne i o tym nie powiedzieć. Nie chcę być "ślepy".
Witam, Przeszukiwałem forum na ten temat, ale znaduję tylko albo wymianę tylko sterownika ECU, albo wymianę tylko licznika. Moje pytanie jest następujące: Czy można założyć komplet od jednego auta, czyli licznik + sterownik silnika, tak aby to działało. Chodzi mi o to, że aktualnie posiadam Passata z 1997r. z silnikiem 1,8 benzyna, a mam możliwość założyć...
kodowanie klucza kodowanie klucza renault peugeot kodowanie klucza
klimatyzacja zasilanie szybkozłączka pneumatyczna zasięg telewizji naziemnej
projekt przyczepki nadajnik iskrowy
Czy suszarka slim Hoover jest dobrym wyborem? Jak zmienić kolor podświetlenia klawiatury Lenovo, Corsair, Razer