Wszystko krok po kroku wysłałem ci na pw pomogło?
usunięcie dpf czy naprzykład kasowanie sensoru poduszek Nie ma czego zalowac. Zaden powazny mechanik takich rzeczy nie robi. To jest niebezpieczne druciarstwo? Kiedy Polacy to wreszcie zrozumieja? A próbowałeś kiedy kupić nowy sensor airbag do samochodu powyżej 10 lat? Pewnie nie, a takie auta u nas jeszcze się naprawia. A nawet starsze. Tak samo z...
Pilota na podczerwien sie nie koduje. Jest fabrycznie sparowany z odbiornikiem (kod na naklejce wewnatrz). Oczywiście, że się koduje.
Ten nie otwiera zamka bagażnika i do schowka, ale pozatym nie ma między nimi różnicy jeśli chodzi o działanie immo. Klucze raczej nie rozkodowywują sie w immo VW.
W obudowie. Trzeba rozebrać kluczyk i sprawdzić.
PIN 5 cyfrowy i jest tylko do kodowania kluczy potrzebny a nie ustawienia czujnika kąta skrętu
gdy klucz spadł pewnie się uszkodził albo transponder wypadł, spróbuj drugim kluczem, ewentualnie ponowne kodowanie kluczy
Podczas kodowania kluczy pokazuje się ilość kluczy do zakodowania i nr obecnego klucza. Wygląda to na 4 klucze do zakodowania i 3 aktualnie użyty klucz. Wróć do tego mechanika żeby zrobił to jak należy.
Jedź do salonu Peugeot i kup nalepkę z kodem za 27złi będziesz miał pin do kodowania kluczy.
VAG COM. Jest gdzieś na necie instrukcja jak się koduje klucze poprzez ten program. Tu zapewne na forum też znajdziesz. Ale to jest centralka zamka uniwersalnego
musisz załadować org wsad do ecu i zrobić porządek z immo czyli dokodowanie do ecu i kodowanie kluczy.
możesz zapodawać odczytaj pin kodowanie kluczy i jazda albo daj wsad to ci przelicze pin ............albo lutownica i pamiątka w góre....!!!! pozdro rox........
Po wymianie baterii nie trzeba kodować kluczyków. Sprawdź czy kluczyk nadaje. Skieruj diodę nadawczą do aparatu cyfrowego i naciśnij guzik w pilocie-powinieneś widzieć jasną plamę na wyświetlaczu. Jeżeli widzisz to można spróbować go przyuczyć, ale jest potrzebny kod blokady zapłonu, który uzyskasz osobiście odwiedzając ASO. Procedura kodowania kluczy...
Problem błędu rozwiązuje łatka do softu od starki. Tyko klucz nie dawał się dokodować. Temat opanowany przez serwis, musiała być wymiana klucza ze względu jak to określili przekroczona liczbę zezwoleń na rozruch. adas1977 jeżeli masz jakieś ciekawe info to poroszę. Żey do końca podać info to smart forfour
Sposób inicjalizacji powieliliśmy na podstawie obserwacji tego, co jest wysyłane przez interfejs opcom, więc zakładam, że została ona przeprowadzona poprawnie (program w końcu wyświetla poprawne dane). Dodam, że nie interesują mnie sprawy typowo diagnostyczne (kody błędów, etc.) lecz dane bieżące (rpm, itd..)
Sprawdź ten schemat...ma nową strukturę wsadu...wsady z golfa i t5 są takie same -zależy od rocznika https://obrazki.elektroda.pl/9998369400_...
Planuje zakup urządzeń do 10 000 pln do kodowania kluczy. Sprzęt musi być z polskiej dystrybucji i tu zaczynają się schody... VVDI2 Full na ali koszt 5200 zł a u nas 15000 zł. Chyba ocipieli z taką ceną!!! Szok normalnie... I w tym nie ma jeszcze MB... Cgdi, żeby poskładać wszystkie progi do kupy też gruby koszt. No i drogą dedukcji chodzi mi po głowie...
A co do kodowania kluczy, wyciagania pinu i generalnie immo?
Z całą pewnością uniwersalne - produkują je włosi hiszpanie i to po kilka modeli z przeznaczeniem dla punktów dorabiania kluczy ale ta cena ... A w środku prawie nic , więc jest dość wkurzające. Może kiedyś :?: Pozdrawiam Andrzej
Chodzi mi o maszynę typu "przynieś sprawny kluczyk" a dorobię ci drugi. Prawdopodobieństwo że przyjedzie ktoś do mnie samochodem bez kluczyka jest znikome (bo jak by przyjechał).
Witam, czy na kodowaniu kluczy, immo, programowaniu BSI, BSM jest sens w tym się bawić? Są zyski z tego?
Przygotowanie klucza systemu FBS3 polega na wprowadzeniu do jego pamięci 200 tysięcy jednorazowych kodów. Komputer SD nie ma takiej możliwości. Tylko specjalna maszynka do programowania kluczy. Dlatego czystego klucza nie dostaniesz w sieci ASO Mercedes. Tak to wygląda oficjalnie.
tak . da sie to zrobic
Hej. Zamierzam rozszerzyc dzialalnosc o dorabianie i co za tym idzie kodowanie kluczy. Dodatkowo korekta. Pytanie ktory z tych sprzetow bylby najlepszy. Sa one porownywalne w opisie producentow. Wole zasiegnac opini niz wydac 10k w gore za sprzet. Dzieki.
Kolego logujesz się do nowych zegarów ich pinem czyli nowym , wchodzisz w adaptacje kanał 50 i tam wpisujesz pin starych zegarów oczywiście poprzedzony 0. Następnie test , save i wyłączasz zapłon na ok. 1 min. potem dopiero kodujesz klucze tak jak to zrobiłeś wcześniej. Możesz też zaadaptować ECU do licznika taką samą procedurą tylko zamiast w licznik...
Wywal zawór kodowy, a nawet nie cały tylko jego część.
Kodowanie kluczy c5 w karcie mam kod z (0) a lexia nie przyjmuje 0 oraz i .Czy można to jakoś obejść. Może ktoś spotkał się z tym i coś podpowie .Dziękuje i pozdrawiam.
Najpierw PIN do BSI trzeba wpisać potem kodowanie kluczyków.Jak BSi puste bez pinu to nie zakodujesz. Procedura wymiana BSI powinna byćw części zamienne . Najpierw kod do BSI potem kodowanie kluczy .Masz komunikat o złym kodzie gdy próbujesz kodować klucze bo bsi puste ,bez kodu.
Trzeba zrobić ECM na przyuczenie czyli ,,Virgin,, i Clipem tego nie zrobisz. Saj sterownik komuś kto robi takie rzeczy
Może zły pin ? zdejmowałeś pin ze starego licznika ? łatwo to zdjąć vageepromerem i zwykłym kablem vag . spróbuj ręcznie kluczyk tzn radio wprowadzić .
kruki1 masz coś innego do kodowania?
Rozumiem że chcesz schemat gdzie dać sygnał otwarcia czy też zaprogramować klucz? Mam schemat i kodowanie kluczy, ews też pamiętam. Na te chwile silnik odpala?
Odpalanie auta na bardzo słabym akumulatorze może skończyć się tym że skasuje klucze (immo) w BSI i trzeba będzie klucze kodować bo nie odpali.
Najpierw było widać klucze i kontrolka migała. Po kodowaniu kluczy wszystko zadziałało prawidłowo. Potem po czterech dniach jednak kontrolka zaczęła migać a w sterowniku kluczy brak i nie pozwala na kodowanie kluczy.
Kolego prosisz chyba ze ktos przyjdzie do ciebie do pracy na parę miesięcy bo sprawa jest bardzo złożona i nikt ci tego nie wyjaśni w 2 dni bo każde autko ma inna procedurę :) Mapy wtrysku hmm to trzeba nad tym siedzieć bez przesady ale chyba nie skłamie jak powiem ze latami żeby być w tym dobrym :) Załatw sobie obszerna instrukcje i metoda prób i błędów...
Napis CODE świadczy że sterownik jest zablokowany. Podobnie jak w Nissanach "LOCK MODE". Trzeba go odblokować (czyli nowy wsad do sterownika) i uaktywnić tryb kodowania kluczy. Po takiej operacji podłączasz sterownik i włączasz zapłon oryginalnym kluczem. Sterownik się go nauczy. (To metoda bez examinera). Można próbować examinerem, ale jeśli sterownik...
Nie warto. Ewentualnie jeśli już kupisz, to podziel możliwości wypisane na liście z tymi rzeczywistymi przez 25.
Da się zaadaptować stary kluczyk bez wymiany transpondera. Po prostu procedura kodowania zawsze koduje aktualnie dostępne klucze, a te, których nie ma, to kasuje.
Witam i pozdrawiam. Potrzebuje pin w postaci dziesiętnej do w kodowania kluczy Audi a4 rok 95. Z góry dziękuje. 0x20 A5 B0 00 00 03 03 18 05 4F BB 6B FF 03 5A 03 5A
Chyba rzeczywiście mowa o centralce CODE, ale znajomy jeśli miał coś czyszczone to ECU, bo to z niego się usuwa wpis immobilizera, a centralkę CODE można wtedy odłączyć. Kontrolką CODE steruje bezpośrednio centralka CODE, ale IAW-16F współpracuje z centralką CODE-1, a IAW-4AF - CODE-2, poza tym centralka CODE jest parowana z ECU (komputerem) i nie da...
Dziękuję za pomoc Niestety musiałem wybić szybę. Okazało się że była próba kradzieży. Po sprawdzeniu kamer zakładowych panowie działali ale zostali spłoszeni Zostało rozkodowane auto. I teraz zakup nowej szybki i kodowanie kluczy na nowo będzie konieczne. Ale dziękuję z za propozycje rozwiązania
Dzięki za szybka reakcję koduje pasujący bo od tego auta ale za nic nie chce załapac, mam dwie szt i na każdej tak samo. Ma ktoś może procedurę kodowania kluczyków do tego modelu CLIP'em bo może coś robię nie tak.
Musisz mieć program +kabel diagnostyczny np. VCDS i w nim jest opcja i procedura zakodowania kluczyka. Najlepiej podjedz do kogoś kto ma taki program lub gdzie dorabiają i kodują klucze do aut.
W MES jest funkcja kodowania nowych kluczy i to niesie pewne ryzyko. Nigdy tego nie robiłem w Fiat Croma. Nie ma tradycyjnego kodowania pilota - cena nowoczesności
Na to wygląda. W blokach pomiarowych BSI / Blokada rozruchu mam "BSI dopasowany do kalkulatora sterującego silnikiem: NIE" Jak go dopasować ? Kodowanie kluczy przechodzi, a funkcja "dobór" wyświetla "ECU dobrany"
Nie zrobisz VCDS-em, szukaj kogoś ze sprzętem do kodowania kluczy, choćby żółty FVDI,
Niestety nie mam odpowiedniego programu do kodowania kluczy, a żaden z wyżej wymienionych sposobów "ręcznej" adaptacji nie działał.
Kolega pasiada taki interface parę razy korzystałem i stwierdzam , że naprawdę radzi sobie całkiem nieźle> W ostatnim czasie doszło bardzo dużo marek i możliwości diagnostyki różnych sterowników łącznie z kodowaniem kluczy w niektórych markach.
Kodowanie kluczy może odbyć sie przez zastosowanie kodu elektronicznego dołączanego wraz z zakupionym nowym samochodem i użycia odpowiedniego sprzętu np. modus lub easy
Jest wszystko ok, dzięki za wiedzę. poszło bez wymiany ID48 na nowe. Zgrałem licznik z ECU i do kodowałem klucze.
I nie znajdziesz ... To porządna marka pod tym względem, nie to co szmelcwagen. Chcesz kodować klucze - trzeba zapłacić:-)
Witaj, spokojnie zakodujesz klucz mając oczywiście narzędzie do odczytu pinu i coś do kodowania kluczy. Przy kodowaniu musisz mieć wszystkie klucze.
to jeszcze pytanie dodatkowe: jeżeli mam w specyfikacji takie coś KODOWANIE KLUCZY (K, CAN): . . . -Audi A6 VDO (K) -Audi A6 (CAN) silniki benzynowe tzn że w moim TDI zakoduję kluczyk tylko przez k-line?
W vag jest tak że jak kodujesz klucze stare są kasowane.Jeżeli chcesz mieć np. 3 klucze to kupujesz 3 nowe transpondery,podajesz ilość kluczy do zaprogramowania.Programujesz i po robocie.Procedury są opisane krok po kroku na Rostech Wiki
Witam, Z tego, co pamietam, to pilota sie nie koduje. Porcedura synchronizacji powinna byc podana przez Lexie na koniec procedury kodowania kluczy. Podczas kodowania kluczy, w zaleznosci od wersji BSI, mozesz miec tylko pytanie o ilosc pilotow. Pozdrawiam, Georges
Znajdź kogoś kto zajmuje się kodowaniem kluczy i usunie je wszystkie a następnie je doda. 5 min roboty razem z odczytaniem pinu.
Zgadywać trudno czasem jest to 2-3 stówki a czasem uch plus klucze i kodowanie i robi się prawie 1000 . Ale to czyste spekulacje .
części zamienne- wymiana bsi. Ok bsi wyczyszczone, wpisuje win i koduje obecność sterowników. Wchodzę w klucze przy wpisywaniu pinu bsi krzyczy że jest puste muszę wejść w bsi w wyborze sterowników i tam wpisać pin i kodować klucze. Czy inaczej wpisać pin w diagnostyka sterowników bsi a potem wejść w części zamienne kodowanie kluczy i tam dokończyć?....
Opcje są dwie wymiana zegarów wiąże się to z korektą przebiegu nowych/używanych zegarów plus ogarnięcie immobilizera (kod pin plus kodowanie kluczy najlepiej jakby ktoś to zrobił kopiując bądź edytując wsad licznika, przy okazji można zmienić na takie z komputerem pokładowym lub nawet z wyświetlaczem ale wtedy trzeba edytować wsad a nie skopiować. Druga...
klucz mozesz sam zakodowac majac klucz bordowy tzw.matke wklad wymienia sie tak ustawiasz klucz w pozycje zaplon naciskasz blokade w obudowie i wyciagasz a poza tym to nie temat na forum elektroniki
W zeszłym tygodniu widziałem oryginalną maszynę do kodowania kluczy: bierze się "pusty" kluczyk z półki, wsadza do maszyny i za chwilę kluczyk jest zakodowany pod konkretne auto. To, co wymyślił pracownik ASO nie ma najmniejszego sensu ekonomicznego dla producenta: pomnóż cztery tysiące złotych (klucze do jednego auta) razy ilość wyprodukowanych aut....
zrób kodowanie kluczy:) może to pomoże
Chyba to juz gdzieś widziałem, jakiś tydzień temu. Treaz nie bede podawal linku tylko zapytam czy masz czym to zrobić ??? Napisz jaki masz sprzet do kodowania kluczy, i co chcesz zakodować klucz czy pilot.
Zestaw do programowania kluczy potrzebny.
zgubiłam kodowane klucze do peugota206 jak dorobić
udało się jakoś sczytać pin z dumpa bcm? mam podobny problem - pilot nie komunikuje się z autem. mam dumpa z bcm ale żaden program do kodowania kluczy nie potrafi z niego wyciągnąć pinu. podczas próby kodowania i podawania pliku program wywala błąd, że niewłaściwy rozmiar pliku. może pin jest zakodowany jeszcze w innym miejscu?
zajmuję się handlem samochodami Zajmuj się tym dalej, a spr wtrysków kodowanie kluczy i cofanie zacisków zostaw specjalistą, bo jak ci nie wyjdzie to będą plecy nie zarobek :D
dzięki za odpowiedzi, ale do kodowałem klucze z nowej stacyjki do immo. pozdrawiam
Ogólnie chciałbym się zając kodowaniem i rozkodowywaniem kluczy i elektroniką samochodową ale nikt nie chce mnie zbytnio naprowadzić od czego najlepiej zacząć. Tak ogólnikowo napisałeś. Co do kessa i k-taga to radził bym Ci uważać i nie trenować na autach klientów bo jak uwalisz sterownik a to często się zdarza jak niemasz wiedzy to sporo Cię to będzie...
Nie jestem pewien czy trzeba wpisywać 0 , czy po prostu: test i zapisz. Procedura vag-tacho jest nadzwyczaj prosta i chyba nie można się pomylić, więc jeśli nadal nie da się dopisać kluczy to może wina jest w wadliwym transponderze?
Przy wymianie kodowania kluczy nie przeskoczysz.
Witam. W zał. instrukcja kodowania kluczy w TOYOTA Celica od 2000 do 2006 r.
Mylisz pojęcia . Co ma ECU do kodowania kluczy ??? Klucze kodujesz w centralce immo , a to dwie różne rzeczy. Procedura przeważnie z kluczem matką bordowym.
teraz pytanko czy jak zmienię w nowym liczniku sam pin na ten co był w starym to nie muszę kodować kluczy itd?
X 431 nie zrobisz tego poza tym musisz mieć pin jest tam co prawda kodowanie kluczy ale to musisz zgrać wszystko z sobą
sprobuj go przekodowac albo przynajmniej podaj kodowanie, a jak nie pomoze to inny wsad do zegara, kodowanie kluczy i po temacie, w ostatecznosci zegar do wymiany i klucze do kodowania
Jesli temat jest jeszcze aktualny... to proponuje np 01134. Powinno ruszyc :D:D u mnie dziala:D:D:D Cztero literowy z karty jest tylko do IMMO i kodowania kluczy. Jak go nie masz to tylko w servisie udostepnia odplatnie i nie na telefon a osobiscie z dowodem rejestracyjnym Nazwisko w dow. rej. musi sie zgadzac z nazwiskiem w dow. osob (z wiadomych powodow):D
Nie trzeba kodować kluczy. I oddaj auto do fachowca.
jezeli zostawie stary immo i wymienie tylko wkładke ze sterej stacyjki innej wraz z kluczami to powinno być chyba ok co?czy?
Dzięki. Umówię się w ASO na kodowanie kluczy. Dam znać czy pomogło. pozdrawiam
Masz programatory , baze wsadów lub cos do kodowania kluczy ? bez tego zapomnij.
Bo to są inne liczniki, wygraj z powrotem Ori wsad zobacz czy licznik wstanie i czy wartości będą poprawne, jeśli tak wyedytuj Vin odo i pin. Potem do auta kodowanie przypisanie kluczy i to wszystko.
Nie jest prwdą, że tylko serwisy koduję klucze FORDA. Poprostu nie trafiłeś do specjalistów w tej dziedzinie. Jeżeli straciłbyś nawet wszystkie klucze, nie ma problemu z dopisaniem do samochodu nowych. Stare klucze zostają wymazane z pamięci. Wszystko odbywa się przez gniazdo diagnostyczne. Czas potrzebny do zaprogramowania to około 15 min. Wiem, że...
a kodowanie kluczy przecież wszystkie centralki są z danym pinem code trzeba wszysko z piąć i osiować
Rozumiem, że dodajesz takie pouczające odpowiedzi do setki innych postów na elektrodzie dotyczących kodowania kluczy w samochodach ?
Witam . m am problem z centralnym zamkiem, przestał działać po wizycie w warsztacie. Bateria była odłonczona . Prosze o podesłanie procedury kodowania pilota w kluczyku. Miałem podobny problem w vectra, ale tam wystarczył wsadzić klucz wstacyjke i nacisnąć przycisk zamknij i wszystko bylo ok. Post był raportowany. Nie używaj dużych liter w tytule --...
Na pilocie przycisk MENU i 9317 otworzy się okienko z systemami kodowania,powodzenia.
potrzebny pin do immo i ponowne kodowanie kluczy. Przyczyna usterki to prawdopodobnie kiepska kondycja akumulatora
Ten pierwszy da radę . Nie ma filozofii w kodowaniu klucza jak wszystko jest sprawne . Możesz spróbować ręcznie go dokodować .
Byłem dziś w Serwisie Hondy kodowanie kluczy 190zł będę musiał tam zajechać jakoś czy będzie jakiś rezultat nie wiem dam znać
dziekuje bardzo wymiana bateri pomogla.;) czy nuglbys mi zdradzic przy okazji jak sie koduje klucze?
Może lepiej kupić taki sam licznik, wgrać wsad z Twojego i odpadnie Ci kodowanie kluczy i szukanie PINu do radia.
a jezeli immo to .. zobacz czy w momencie zakręcenia rozrusznikiem jest pierwsza iskra. Jak jest to .. immo blokuje ecu. jTrzeba zrobić operacje kodowania kluczy. Jak jej nie ma to sprawdzac ecu - zasilanie, sygnały np. z czuj poł wału
Mam zamiar kupic Autobossa v30 i mam takie pytanie JAk Autoboss radzi sobie z kodowaniem kluczy .Zastanawiam sie jeszcze nad zakupem programatora SBB.
Jak chcesz skopiować wsad z vdo do mm ? Toż to inne pamięci. Adaptacja i kodowanie kluczy.
Oczywiście że musi być pełna wersja. Na 64 bitach nie działa. Działa VCDS Lite. PIN: 53xx, jest powtórzony we wsadzie 3 razy. Zobacz w blokach pomiarowych czy czasem nie masz aktywnej blokady czasowej i czy pasuje Ci nowy transponder - blok 23 i 24. Widać po wsadzie że immo jest w liczniku więc klucze koduje się po zalogowaniu do licznika w kanale 21...
Zrobisz sam jeżeli masz scanera 100,ad 100 lub coś co koduje klucze w tm wynalazku.
Problem rozwiazała wizyta w aso Jaguar. Kodowanie kluczy i licznika plus jeszcze kilka pierdół koszt 750 zł brutto
Najważniejszy to pewnie ten numer boscha ale nawet jakbyś kupił taki sam o tych samych numerach to i tak zostaje problem immo i kodowania kluczy
czy po zalogowaniu się w zegarach zaświeca się kontrolka kluczyka na stałe ? jeśli tak wykonaj opis kodowania kluczy , jeśli nie masz nie ten login
kodowanie kluczy renault immobilizer kodowanie kluczy scenic kodowanie kluczy
układ icl7106 ustawienia fabryczne xiaomi swiadectwo kwalifikacji
mikrokomputer cobra1 stabo xm5003
ELTA 2399N – dostęp do mocowania ramienia gramofonu od spodu, demontaż plinty Hulajnoga RED BULL RB-2RTEEN10-78 – jak zwiększyć moc, tuning, odblokowanie ogranicznika