Często w grupie vag po podłączeniu innego licznika wywala kodowanie ABS. Zawsze przy diagnostyce robię skan całego systemu i zapisuje kodowania.
To co tam widać w bloku 001 przy włączonym zapłonie a co przy wyjętym kluczyku ze stacyjki. Jakie jest kodowanie?
U mnie jest pod plastikami, na pedałami hamulca i sprzęgła. Wymiana wiązała się z kodowaniem pilota. Jeżeli u ciebie przyczyną usterki jest także ten sam element to pamiętaj, że stosunkowo ciężko jest kupić ten moduł. Zgadzać się muszą częstotliwości kluczyka, ilość elektrycznych szyb, alarm itp... Nawet kupując dokładnie z takimi samymi symbolami,...
programowałem taki klucz od pasata niedawno jutro napisze ci jaka jest procedura kodowania tego klucza napisz mi tylko jak tamten próbował
immo pominięte chodzi o prękościomierz licznik jest 6y0 919 a powinien być 6y0 920 potrzebne kodowanie tego drugiego licznika
(at)chyzio Mam ten sam problem golf diesel 96r i tylko jeden kluczyk Troche siedze takie tematy i to są maje wnioski potrzebuje interfece VAG - w produkcji :) program VWTool 2.0.9 ,Vag com 303.1 ,DeltaScan i poradnik Procedura adaptacji kluczyków (...)wkładamy prawidłowy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon, w programie wybieramy opcję [Immobilizer],...
klucze były wykasowane błąd który sie pojawia to 1179-programowanie nieprawidłowego klucza wczoraj kombinowałem na różne sposoby i jedyny efekt to po zapisaniu kluczyka lampka od immo gasła i dało sie odpalic auto po wyłączeniu stacyjki i ponownym włączeniu lampka immo znowu migała ale auto odpalało, po dłuższej przerwie z wyłączonym zapłponem juz nieodpalał...
Mam Fabię 2 rocznik 2008 .Mam jeden kluczyk z pilotem dorobiłem 2 kluczyk i mam go zakodować .Cena kodowania 200zł .W kluczyku co mam są wyrobione przyciski .N a alegro są 2 piloty z elektroniką za 80 zł .Pisze że wystarczy prze lutować wsad .Co o tym myślicie .
Pilot po prawej wygląda mi na pilota do fabii 434mhz a passat ma 433mhz. Nie będą pasować. Jak chcesz sprzedać tego pilota do skody po prawej to daj znać.
Trudno odpowiedzieć na problem z połączeniem . Jeśli prawidłowo deklarujesz że Twoje auto to Ibiza 6J to kodowanie tego co chcesz zmienić jest w centralnej elektryce . Bajt 0 - bit 0 selektywny zamek centralny . Bit 3 i 4 automatyczne odblokowanie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i automatyczne blokowania po przekroczeniu 15 km/godz. Aby to wszystko...
Może i być od Skody bo takie chyba też miała, tak czy inaczej żeby sprawdzić samego pilota czy nadaje potrzebował byś testera do pilotów, druga rzecz żeby dodać do auta potrzebujesz jakiegoś sprzętu typu VCDS. Równie dobrze okazać się może że nie dodasz tego kluczyka z powodu że jest nie od tego auta lub auto nie ma modułu komfortu z obsługą pilota....
zakładałeś canowski czy zwykły? alarm deaktywujesz przekręcając kluczyk w zamku. Podając sygnały z nowego alarmu do wkładki zamka tym samym deaktywujesz fabryczny, tylko że w fabii jest mały myk trzeba dać 100ohm rezystorek żeby otworzyć:)
Ktoś wkodował IMMO ze sterownika ECU silnika. To już jest operacja która polega na wgraniu nowego wsadu do ECU. Pytanie czy zrobione na ori wsadzie czy wgranie gotowca nie koniecznie od tego silnika (zresztą nie wiem po co to robił jak licznik, kluczyk i ECU teoretycznie było od jednego dawcy. Wg mnie ktoś poległ na swapie ,zaczął robić głupie rzeczy...
Hej. Mam jeden kluczyk który działa. W drugim nie działa pilot. Bateria wymieniona, próbowałem programować go na kilka sposobów które znalazłem w necie i nic. W czasie wciskania przycisku zapala sie dioda na pilocie. Dodam ze jesli jednoczesnie klikam na przycisk na obu pilotach to nic sie nie dzieje, tak jakby ten niedziałający pilot blokował sygnał...
Witam! Mam problem z sterowaniem elektryką prawych drzwi w Fabi 1,9SDI z 2000 roku. Elektryczne szyby w przednich drzwiach, z tyłu korby, brak elektrycznych lusterek, na błotniku napis COMFORT ale to jeszcze o niczym nie świadczy. Objawia sie to następująco: - gdy kupiłem samochód nie działało sterowanie szybą u pasażera z przodu (uwalony był układ...
Witam mam problem z ibizą 6l 2008r sprawa wygląda tak od dłuższego czasu zaczął słabnąć mi sygnał w pilocie (na początku dało się otworzyć auto nawet z 40m teraz nawet z 10 sie nie dało) kilka dni temu zauważyłem że dioda na pilocie świeci cały czas i kluczyk przesytał działać wymieniłem więc baterię i teraz dioda w ogóle nie reaguje poszedłem do punktu...
Skoda Fabia I 2008r. silnik 1.4 benzyna. Sterownik silnika 4HV. Po zamianie akumulatora, która trwała dosłownie kilka sekund, samochód przestał zapalać. Przy próbach uruchomienia przez kilkanaście sekund nie daje żadnych oznak życia. Podczas kolejnych prób zaczyna migać zółta kontrolka "samochodu z kluczykiem" i samochód zapala na sekundę po czym gaśnie....
Witam Pacjent to Skoda Fabia 2002 r. z modułem komfortu 6Q0959433E i modułem centralnej elektryki 6Q1937049F tak jak w Polo 9N. Auto kupione z niedziałającym pilotem z powodu rozładowanej baterii. Po wymianie baterii oryginalny pilot w kluczyku działał tydzień i nagle przestał łączyć się z autem. Ręczne zamykanie, otwieranie oraz el. szyby działają....
Otóż Panowie powiedzcie mi czy da się podejrzeć w blokach w tym pojeździe za pomocą Vag-a wskaźniki serwisowe tzn. ile zostało do insp oil i inspekcji ? Czy jest to tylko możliwe gdy na wyświetlaczy zapala się inspekcja i pisze, że do przeglądu zostało tyle i tyle dni albo po przejechaniu tyle i tyle km ? Aha jeszcze jedno jak na wyświetlaczu pojawia...
...Kabel do vag com to już nie będzie kabel do commandera, albo do vcdsa... tak jak pisalem wczesniej. Najprostszy kabel VAG po linik K w polaczeniu z Commanderem (china) umozliwia przyuczanie kluczyka w autach z crypto48 tj do 2005r. w stacyjce po lini K. Sprawdzone na Audi A2 2002 i Skodzie Fabii 2003. Natomiast w druga strone kabel od Commandera...
Witam, trafiła do mnie Skoda Fabia I z roku 2006. Przestał działać centralny zamek i sterowanie elektrycznymi szybami. Alarmu jakiegokolwiek brak, otwieranie auta jest tylko kluczykiem bez żadnego pilota. Wszystkie bezpieczniki przepatrzone optycznie, a podejrzane sprawdzone omomierzem. Pierwsze co sprawdziłem to stan wiązki w gumowym przejściu między...
Witam. Tematem jest immo w skodzie fabi które już mnie doprowadza do szaleństwa...zostało zakupione w rodzinie i to szaleje w ten sposób że pin mam znany, pojeździ tydzień i wysyp...zakoduje kluczyk na nowo i znowu śmiga...po czym mija kilka dni i zonk...transpoder już dałem nowy i też nic. Moje pytanie czy da się to wyłączyć w kompie aby go nie widział...
Dzień dobry. Przeszukałem forum, ale niestety nie znalazłem info co mogłoby pomóc w moim problemie. Dlatego proszę Was o pomoc. Pacjent - Skoda Fabia I z 2003 (przed liftem). Moduł komfortu. Podczas zamknięcia c.z. zamek potrafi się sam otworzyć i opuścić szyby przednie (tylko przednie elektryczne). Chciałem do czasu znalezienia usterki (prawdopodobnie...
Witam, Chcąc dopisać klucz kupiłem czysty transponder Megamos Crypto ID48, przeprowadziłem kodowanie, ale powstał problem stary klucz nie chce odpalić auta, kontrolka immo stale mruga. Kodowanie przeprowadziłem programem VAG K+Can Commander 1.4. Procedurę przeprowadziłem zgodnie z instrukcją, tzn. podałem pin ilość kluczy i w czasie mniejszym niż 30...
ma ktos jakis pomysl na wsadzie z licznika z koncowka 881m nie odpala ale wyswietlacz mfa chodzi normalnie Przepisać komórki odpowiedzialne za immo ze starego licznika do nowego z mfa. I wgrać edytowany wsad . Obejdzie się bez wymiany transponderów i kodowania kluczy i mfa będzie działać.
kodowanie kluczyka fabia kluczyka fabia kodowanie
plucie olejem czujnik położenie pedał hamulec licznik błędów komórki
buderus gb062 netiaspot bridge
Lokalizacja rozrusznika w Mercedes W211 E-klasa 2006 Piec ACV 1.8 HRE wyłącza się po czyszczeniu - przyczyny i diagnostyka